odnośnie szkolenia: oczywiście bez problemów wypłacono pieniądze
Pracodawcę oceniam przeciętnie. Plusy: -wypłata na czas (co do szkolenia -w/g mnie bardzo miła atmosfera, można zawsze liczyć na pomoc współpracowników -umowa o pracę Minusy: -w/g mnie nie powinny nadgodziny być obowiązkowe -umowa przedłużana co miesiąc -słaby poziom szkolenia -małe zarobki (11 zł brutto)
Nie polecam !
Byłam, pracowałam, nie polecam. Na szkoleniu zapewniano, że nie będziemy odbierać połączeń od klientów mających telefony na kartę. Obiecywano przyjemną pracę i pomoc. Po szkoleniu okazało się, że jest zupełnie inaczej. Większość połączeń, które odbieraliśmy były od klientów na kartę podczas gdy na szkoleniu nic o tym praktycznie nie było, więc skąd mieliśmy wiedzieć jak pomóc takiemu klientowi? O pomoc było ciężko, bo dano kilku opiekunów na całą salę, którzy nie mogli się rozdwoić, aby nam pomóc. Przed ustawieniem grafiku zapewniano nas, że ten, kto będzie miał godziny popołudniowe, będzie miał wolne weekendy, a jak już zdecyduje się na te popołudnia, będzie miał tydzień tak, a tydzień na rano. Określiliśmy się również, do jakiej godziny kto może pracować ze względu na dojazd. Wszystko było ładnie i pięknie dopóki nie dostaliśmy grafików - praca przez cały miesiąc do 22-23 (pomimo, że o 23 nie miałam jak wrócić do domu - o czym informowałam wcześniej), w niedziele po 10h, dwóch dni wolnych pod rząd praktycznie nie uświadczysz. Grafik dodatkowo zmieniano z dnia na dzień - potrafili uciąć dzień do 6h na zasadzie "bo tak". Niektóre komputery były popsute lub zawieszały się. Często było tak, że gdy dzwonił klient, nie można było mu szybko pomóc, bo albo coś się zawiesiło, albo system wewnętrzny padał. Ludzie krzyczeli, wyzywali. Wszystkie rozmowy były nagrywane, później odsłuchiwane i oceniane. Pomimo, że praca była do określonej godziny, jeżeli wpadł klient 2 minuty przed końcem, to trzeba było siedzieć aż do zakończenia rozmowy i nikt nie oferował zapłaty za ten wolny już czas. Ogólnie, nigdy więcej nie chciałabym wrócić do tej pracy.
Czy ktoś z Państwa orientuje się jak wygląda praca na infolinii orange? Jakie warunki proponuje ta agencja pracy??
Zgadza się wszystko co piszesz oprócz tak dużej rotacji pracowników. Jeśli już są zwolnienia to z woli pracowników (niskie zarobki, ale praca też jest lekka), a kasa za umowe szkoleniową jest normalnie wypłacana. Dodatkowo od pierwszego miesiąca masz umowe o prace(ta umowa szkoleniowa to również umowa o pracę czy opłacane są wszystkie składki), więc znajdź mi inną firmę która Ci to zaoferuje ;)
potwierdzam w Kaliszu działa dokładnie tak samo czyli bezpłatna umowa szkoleniowa uwzględniająca zapłatę po przepracowaniu 700 h przy umowie na 3/4 etatu.
cenna informacja, jeśli tak to wygląda to szkoda wybierać się na rozmowę nawet.
Byłam na rozmowie na stanowisko telefonicznej obsługi klienta. Okazało się iż Imar rekrutuje pracowników dla Orange. Na start proponuje umowę szkoleniową na okres 23 dni!!! Co gorsza z odroczonym terminem płatności - po przepracowaniu 700 godzin może Ci wypłacą bowiem po okresie umowy szkoleniowej dostajesz miesięczne umowy o pracę. Czyli tyrasz przez 23 dni za darmo bo pewnie nie podpiszą z Tobą kolejnej umowy zanim wypracujesz te 700 uprawniające Cię do wypłaty za szkolenie. Opinia ta bazuje na olbrzymiej rotacji pracowników :) Na umowach miesiecznych jak i umowie szkoleniowej obowiązuje stawka 9. 38 zł brutto, czyli jakieś 6.50 netto za godzinę. Praca na zmiany (6:00-22:00) w weekendy również. O zgrozo z takim pracodawcą. Uważajcie bo wtopicie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Imar Service Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Imar Service Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Imar Service Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!