brak logo

Imar Service Group

Warszawa

Opinie o Imar Service Group

poszukujący pracy 2012-10-14 11:55:24
Byłam na rozmowie na stanowisko telefonicznej obsługi klienta. Okazało się iż Imar rekrutuje pracowników dla Orange. Na start proponuje umowę szkoleniową na okres 23 dni!!! Co gorsza z odroczonym terminem płatności - po przepracowaniu 700 godzin może Ci wypłacą bowiem po okresie umowy szkoleniowej dostajesz miesięczne umowy o pracę. Czyli tyrasz przez 23 dni za darmo bo pewnie nie podpiszą z Tobą kolejnej umowy zanim wypracujesz te 700 uprawniające Cię do wypłaty za szkolenie. Opinia ta bazuje na olbrzymiej rotacji pracowników :) Na umowach miesiecznych jak i umowie szkoleniowej obowiązuje stawka 9. 38 zł brutto, czyli jakieś 6.50 netto za godzinę. Praca na zmiany (6:00-22:00) w weekendy również.
O zgrozo z takim pracodawcą. Uważajcie bo wtopicie.
Raf 2013-01-06 22:38:34
cenna informacja, jeśli tak to wygląda to szkoda wybierać się na rozmowę nawet.
1
mariusz 2013-01-20 12:19:49
potwierdzam w Kaliszu działa dokładnie tak samo czyli bezpłatna umowa szkoleniowa uwzględniająca zapłatę po przepracowaniu 700 h przy umowie na 3/4 etatu.
Brudny Harry 2013-05-22 19:50:53
Zgadza się wszystko co piszesz oprócz tak dużej rotacji pracowników. Jeśli już są zwolnienia to z woli pracowników (niskie zarobki, ale praca też jest lekka), a kasa za umowe szkoleniową jest normalnie wypłacana. Dodatkowo od pierwszego miesiąca masz umowe o prace(ta umowa szkoleniowa to również umowa o pracę czy opłacane są wszystkie składki), więc znajdź mi inną firmę która Ci to zaoferuje ;)
2
ona 2013-07-01 16:02:11
Czy ktoś z Państwa orientuje się jak wygląda praca na infolinii orange? Jakie warunki proponuje ta agencja pracy??
Taka Ona Ja 2013-12-04 14:35:19
Byłam, pracowałam, nie polecam. Na szkoleniu zapewniano, że nie będziemy odbierać połączeń od klientów mających telefony na kartę. Obiecywano przyjemną pracę i pomoc. Po szkoleniu okazało się, że jest zupełnie inaczej. Większość połączeń, które odbieraliśmy były od klientów na kartę podczas gdy na szkoleniu nic o tym praktycznie nie było, więc skąd mieliśmy wiedzieć jak pomóc takiemu klientowi? O pomoc było ciężko, bo dano kilku opiekunów na całą salę, którzy nie mogli się rozdwoić, aby nam pomóc. Przed ustawieniem grafiku zapewniano nas, że ten, kto będzie miał godziny popołudniowe, będzie miał wolne weekendy, a jak już zdecyduje się na te popołudnia, będzie miał tydzień tak, a tydzień na rano. Określiliśmy się również, do jakiej godziny kto może pracować ze względu na dojazd. Wszystko było ładnie i pięknie dopóki nie dostaliśmy grafików - praca przez cały miesiąc do 22-23 (pomimo, że o 23 nie miałam jak wrócić do domu - o czym informowałam wcześniej), w niedziele po 10h, dwóch dni wolnych pod rząd praktycznie nie uświadczysz. Grafik dodatkowo zmieniano z dnia na dzień - potrafili uciąć dzień do 6h na zasadzie "bo tak".
Niektóre komputery były popsute lub zawieszały się. Często było tak, że gdy dzwonił klient, nie można było mu szybko pomóc, bo albo coś się zawiesiło, albo system wewnętrzny padał. Ludzie krzyczeli, wyzywali. Wszystkie rozmowy były nagrywane, później odsłuchiwane i oceniane. Pomimo, że praca była do określonej godziny, jeżeli wpadł klient 2 minuty przed końcem, to trzeba było siedzieć aż do zakończenia rozmowy i nikt nie oferował zapłaty za ten wolny już czas.
Ogólnie, nigdy więcej nie chciałabym wrócić do tej pracy.
5
M. 2014-02-24 16:21:51
Nie polecam !
2
pracująca w Orange 2014-03-06 09:58:45
Pracodawcę oceniam przeciętnie.
Plusy:
-wypłata na czas (co do szkolenia
-w/g mnie bardzo miła atmosfera, można zawsze liczyć na pomoc współpracowników
-umowa o pracę

Minusy:
-w/g mnie nie powinny nadgodziny być obowiązkowe
-umowa przedłużana co miesiąc
-słaby poziom szkolenia
-małe zarobki (11 zł brutto)

4
pracująca w Orange 2014-03-06 10:02:39
odnośnie szkolenia: oczywiście bez problemów wypłacono pieniądze
3
Jarpen Zigrin 2014-03-20 18:03:57
Umowy, które oferuje firma Imar to Umowy o Pracę tymczasową. *levi- umowy o dzieło wyglądają kompletnie inaczej- widać, że mało widziałeś, więc nie udzielaj błędnie sugerujących informacji. Umowa o Pracę tymczasową wygląda i ma takie same właściwości jak umowa o pracę. Różnicą jest tylko to, że co miesiąc podpisujesz nową, nie masz ogólnej puli urlopu tylko dwa dni na miesiąc i okres wypowiedzenia to jeden tydzień. Co do 11 zł brutto- można dorobić kwartalną premią i nadgodzinami.
Generalnie pracę oceniam jako "bywały gorsze". Jeśli nie jest się lesserem- jest całkiem ok.
3
Oki 2014-04-02 14:08:16
Pracowałam dla Orange kilka lat temu. Mam tylko pozytywne wspomnienia- była to moja pierwsza praca. Agencja Imar pełni rolę pośrednika, więc podpisujecie z nią umowę o pracę tymczasową, co miesiąc. Podczas tej współpracy nigdy nie żadnych problemów z wypłatą wynagrodzeń, za szkolenie również płacili (wtedy trwało dwa tygodnie). Fakt, stawka jaką proponuje agencja jest stosunkowo niska, ale można nadrobić nadgodzinami. Polecam wszystkim młodym ludziom, którzy nie mają doświadczenia i chcą je nabyć. Praca uczy pokory, dyscypliny, kontaktu z ludźmi i kreatywności. Przy okazji można poznać fantastycznych znajomych.
2
Oferty Pracy
Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego
2014-05-09   IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji. Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego Miejsce pracy: Lublin Numer referencyjny: KTech/G/26
inna 2014-05-11 23:38:34
Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego2014-05-09   IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji. Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego Miejsce pracy: Lublin Numer referencyjny: KTech/G/26[...]">@Oferty Pracy - 2014-05-11 23:38:34
Nie dajcie się na to złapać. Firma zwalnia i likwiduje oddział warszawski a stałych, wieloletnich pracowników zostawia na lodzie bo w Krakowie niby taniej itp. Jeśli Wy Krakowiacy chcecie mieć podobnie to zapraszam na rozmowę rekrutacyjną gdzie będą Wam nawijać makaron na uszy a potem okażę się, że 80% to ściema.
1
kryk 2014-06-25 14:32:04
Czy pod przykrywką "weryfikacja umów" kryje się zwykła infolinia?
3
niezadowolona 2014-08-16 22:43:27
witam, chętnie podzielę sie opiną na temat pracy na słuchawce jako konsultant telefoniczny w lublinie.Pracowałam tam ponad rok.Jesli chodzi o umowę to faktycznie jest co miesiąc przedłużana i jest ona na 0,5 etatu( a tak naprwde masz na cały etat bo ilośc godzin jest jak u pracownika pełnoetatowego) .Za szkolenia płacą dopiero wtedy jak wypracujesz 700 godzin.Jesli chodzi o płace szału nie ma(wg mnie jest ona dla ludzi którzy są pracoholikami i nie mają rodzin), praca 7 dni w tygodniu, czesto zdarzało sie ze na miesiąc jedna sobota czy ndz byla wolna, jak nie wykombinowałeś i nie zamieniłeś sie z kimś(jesli oczywiscie znalazła sie taka osoba co chce pracowac w weekend)tak nawet miałes cały czas same weekendy pracujące.Nie wiem jak inni ale u mnie były problemy aby mieć poranną zmiane,Był okres że, miesiąc w miesiąc miałam zmiane popłudniową np.15-23, 15-02,itd.Jesli ktos studiuje zaocznie lipa jest straszna..
plusy tej pracy:
-wypłata na czas
minusy:
-ciągłe zmienianie grafika
-brak możliwości ustalenia w miarę stałego grafiku
-awarie systemowe
-często niemili klienci
-wczesniejsze zwalnianie z pracy mimio ze mielismy np 10godzin a wychodzimy po 2 godzinach,
-jesli chcesz dorobic brak nadgodzin
-nacisk na sprzedaż czy odbieranie mimio braku kompetencji
-praca od pn-ndz i swięta
-praca męcząca psychicznie.
Nie polecam tej pracy.
2
iky 2014-11-30 01:33:19
Ja również chce o cos zapytać: jakie sa szanse rozwoju, czy wogle są możliwe w tej firmie. Takie informacje nie są zazwyczaj umieszczane na stronach internetowych, dlatego często gdy aplikuje nie posiadam takiej wiedzy. Jak motywowani i oceniani są pracownicy? A orietuje sie ktos Czy firma jest wypłacalna i czy jej pozycja jest stabilna?
razeor 2014-12-14 16:39:15
Imar Service Group jest raczej stabilna firma, działaja co prawda od 17 lat na rynku, co nie jest jakimś długim stażem, ale w internecie nie trudno znaleźć ich aktualne ogłoszenia o pracę. Pytanie czy oni aby na pewno dobrze tą prace załatwiają, czy w razie problemów można liczyć na pomoc ze strony firmy?
bamse 2014-12-16 12:37:06
Cześć! :)
Mam nadzieję, że jeśli ktoś szuka informacji o firmie to moja opinia będzie pomocna, postaram się być w miarę obiektywny, chociaż ocenić mogę tylko przez pryzmat moich doświadczeń.
Nie pracuję w firmie już od jakiegoś czasu, a moja przygoda z IMAR trwała rok. Pracowałem w Krakowie w sąsiedztwie znanego cmentarza na infolinii technicznej Neostrady. :)
A więc do rzeczy:
Pracę poprzedza długie, bo prawie miesięczne szkolenie, gdzie sami musicie zapewnić sobie dojazd. Samo szkolenie jest...no cóż, raczej takie jak przygotowanie do egzaminu na prawo jazdy - niby coś tam Was uczą, a rzeczywistość jest bardzo brutalna w konfrontacji ze szkoleniem "na sucho". Osoby prowadzące szkolenie - bardzo sympatyczne z którymi można pośmiać się i porozmawiać, ale niestety nie wszyscy mieli dar do przekazywania wiedzy. Chociaż tak jak już wspomniałem - prawie wszystko czego dowiedziałem się na szkoleniu było bezużyteczne na słuchawce. Później tylko badania, które chyba każdy przechodzi co by mu nie było (nie wnikam dlaczego :p) i od razu zaczynacie pracę. Umowy są - jak ktoś wspomniał MIESIĘCZNE i są UMOWAMI O PRACĘ NA 0,5 ETATU Z DOPEŁNIENIEM. Może napiszę o problemach jakie się z tym wiążą:
- umowę musicie podpisać co miesiąc, więc jeśli np chorujecie jest to tylko dobra wola koordynatora czy podpisze z wami umowę później czy nie. Wtedy świadectwo pracy jest rozbite na bezsensowne okresy, na przykład: dwa miesiące na jednym świadectwie, kilka dni później kolejny okres na nowym świadectwie pracy
- jest możliwość, że jeśli komuś z IMARu nie spodobają się wasze wyniki po prostu nie przedłużą Wam umowy. Nie ma się co oszukiwać - to korporacja i nikt z pracodawców nie zżywa się z pracownikami. Liczy się tylko wynik i wskaźniki. Byłem świadkiem przypadku, gdzie niezadowolony klient był przyczyną utraty pracy przez jednego z moich kolegów. Ot tak, bo jest pełno chętnych żeby zapełnić to miejsce,
- O ile na początku można było wyrobić te 160 godzin, czasem nawet trochę więcej to o tyle z czasem te godziny były masowo obcinane. Po 5,6 miesiącach wraz z osobami z grupy z którymi zaczynałem pracę miały zagrafikowane ok. 90-100 godzin. Jasne, jest to zgodne z umową, ale trzeba odpowiedzieć sobie samemu czy 700-800zł podstawy to kwota z którą bylibyście w stanie przeżyć miesiąc. I niestety jest to coś z czym też trzeba się liczyć. Ale są też miesiące gdzie podstawa to 1300zł, jeśli uda wam się jakimś cudem zdobyć nadgodziny. :)

Sama praca jest bardzo trudna. Jest to związane z tym, że nawet jeśli ktoś przedtem pracował na słuchawce, ale nie zajmował się Neostradą i nie wie jak wszystkie systemy/procedury działają - musi się tego wszystkiego nauczyć. A nauka niestety jest w trakcie obsługiwania klientów.
Pracowałem rok, a codziennie potrafili zadzwonić do mnie ludzie z nowymi problemami na które ja musiałem znać odpowiedź, a do których w żaden sposób nie byłem przygotowany. Po prostu uczyłem się w trakcie. I jak dla mnie to było ok, bo sprawiało, że praca nie była kompletnie monotonna, a codziennie dowiadywałem się czegoś nowego. :]
Z czasem dochodzi więcej obowiązków, coś co jest nazwane "szkoleniem", ale tak na prawdę nikt nie szkoli tylko znów rzuca na głęboką wodę, żeby nauczyć sie już w trakcie obsługi. tym sposobem dochodzi więcej i więcej obowiązków i bardziej niezadowolonych klientów, a zarobki macie takie same. No ewentualnie zwiększa się szansa, że będziecie mieli więcej godzin w grafiku bo akurat potrzebują kogoś na kolejce TV.
Początek jest najgorszy. Szczególnie jeśli trzeba trzymać klienta na linii żeby dowiedzieć się czegoś w kwestii formalnej, jego zamówienia czy ewentualnie jak rozwiązać problem. Niestety trafiają się tak bzdurne rzeczy, że czasem osoby doświadczone, które miały za zadanie nas asystować same nie wiedziały co zrobić.
Często po prostu nie da się nic zrobić, a konsultant jest linczowany za błąd w systemie czy błąd ludzki, który nie jest z jego przyczyny. I to przekłada się później na negatywne wyniki za które jeszcze bardziej dostaje się "po pupie".
Kierownicy próbują pomagać, ale niestety ich słowa często nie mają szansy sprawdzić się w rozmowie z klientem, więc z reguły doradca jest zdany na samego siebie.
Czasem rozmowy mogą trwać 2-3 godziny z winy tego, że np klient nie ma zielonego pojęcia o tym co robi, a co trzeba mu wytłumaczyć. I za to też się obrywa.
Jeśli chodzi o grafik to ja akurat miałem spoko koordynatora - zawsze mi go zmienił jeśli potrzebowałem i ustalał mi w miarę podobny do tego o jaki prosiłem. Generalnie Pan K. jest spoko jak dla mnie.
Płaca zawsze była wypłacana 10, czyli IMAR zwleka do samego końca z wypłatami, aby zachować zgodność z umową. No ale zawsze wypłaty były.
Problem był z wypłatą pieniędzy za szkolenie, bo o te musiałem się upomnieć, ale w końcu też je otrzymałem.
ważna rzecz to jeszcze sprzedaż
5
bamse 2014-12-16 12:38:05
c.d.
ważna rzecz to jeszcze sprzedaż. Jest duże parcie na sprzedawanie produktów, ale nawet jeśli ktoś ma zacięcie i żyłkę handlowca to rynek jest tak nasycony, a ludzie często tak niezadowoleni, że nie jest takie proste sprzedać usługi. Niestety. Dlatego mimo dość wysokich prowizji raczej trzeba patrzeć na to realnie.

Ogromnym plusem tej pracy są ludzie, którzy tam pracują. Nie spotkałem się z ani jednym nieprzyjemnym czy fałszywym doradcą. Wręcz przeciwnie, wszyscy są bardzo życzliwi, wyrozumiali i pomocni. Chyba dlatego, że wszyscy jadą na jednym wózku i wiedzą, że ta praca potrafi też być koszmarem.
Kolejnym plusem dla mnie była satysfakcja z obsługi klientów. Po kilku miesiącach i nabraniu wprawy i doświadczenia byłem w stanie błyskawicznie rozwiązać problemy i osiągałem świetne wyniki, co nawet przełożyło się na dodatkowe pieniądze. Nie było tego dużo, ale przy takich zarobkach wszystko cieszy. Dodatkowo dostawałem dużo pochwał od klientów - za pomoc, za kompetencje, za wyrozumiałość, za profesjonalizm, a nawet niektóre panie flirtowały chwaląc mój głos - to wszystko jest bardzo budujące i motywuje w jakiś sposób do pracy, albo chociaż sprawia, że czasem się uśmiechniemy. Ale są klienci, którzy zwyzywają was, nawrzeszczą i generalnie potrafi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dzień już na wstępie. I trzeba być na to przygotowanym, bo na 100% trafi się Wam taki przypadek. Nie da się tego uniknąć.

Jest wiele rzeczy, które mógłbym jeszcze opisać, ale generalnei jest to korpo jak każde inne. Raczej nikt się wami nie przejmuje, pracujecie za jak najniższą stawkę, po pewnym czasie będziecie może nie zniszczeni, ale na pewno zmęczeni psychicznie. A wszystko okraszone dobrym towarzystwem i nowymi znajomymi.
Czy chciałbym jeszcze tam pracować? Czasem myślę, że tak, ale to chyba ze względu na ludzi za którymi tęsknię i satysfakcją z rozwiązywania problemów. Ale nie wiem czy chciałbym tam spędzić więcej niż kilka dni, bo nie jest to w żadnym stopniu ambitna czy opłacalna praca.
Niech każdy sobie odpowie na to czy odpowiadają im takie warunki. Od wielu osób słyszałem, że wymagania poszły jeszcze bardziej w górę i jeszcze łatwiej tę pracę stracić.
Pozdrawiami powodzenia!
5
major 2015-01-30 12:27:11
Firma krzak. Zdecydowanie nie polecam.
2
donata N 2015-03-12 17:17:13
też sporo słyszałam że potrzebują bardzo dużo nowych pracowników obecnie - choć nie potrafię tego zweryfikować ani znaleźć odpowiednich informacji na ten temat w internecie - czy w takim razie mogę liczyć na waszą pomoc w tej sprawie? może podacie mi jakieś źródło dobrego info? pozdrawiam bardzo serdecznie
niania frania 2015-07-15 10:36:08
Firma jest mała i nie ma tradycji międzynarodowych jak niektore agencje, ale w przeciwienstwie do innych agencji (nie bede pisac jakich) dzialaja zgodnie z prawem pracy. Umowy sa na poltora roku. Praca na słuchawce jest trudna, ale bardzo dobrze przygotowuje do jakiegokolwiek innego zajecia. Szkola zycia. A ludzie, inni konsultanci, atmosfera są super, to chyba glowny plus tej roboty.
Lola 2016-01-28 21:30:52
Dla mnie bardzo fajna firma. Miła kompetentna obsługa, wypłata zawsze na czas. Praca która może być startem w karierze zawodowej.
ela 2016-01-30 13:32:14
Ja też pracuję w Imarze jako sekretarka i bardzo sobie chwalę. Rozmowa rekrutacyjna bardzo miła i profesjonalna. Przyszłam zestresowana ale niepotrzebnie. zarobki też fajne i wszystko na czas. Pozdrawiam
Do Eryka 2016-01-30 15:33:16
Powinieneś spróbować informatycy z czasem są doceniani i często jest to ich pierwszy szczebelek w karierze. Ja już jestem na etacie w Orange. Próbuj
kasia 2016-05-04 14:30:49
dla mnie wszystko ok, jestem bardzo zadowolona z pracy
2
:) 2016-06-09 20:06:45
dla mnie super
marzen 2016-08-03 17:24:26
Nie polecam pod żadnym względem, kręcą oszukują pracowników jak tylko mogą, a jeśli się chce coś wyjaśnić to tylko potrafią się kłócić , nie szanują pracowników w ogóle, jedno wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
1
fg 2016-08-03 17:33:55
@marzen no ale powiedz czy wypłata jest tutaj terminowa?
Zostaw swoją opinię o Imar Service Group - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Imar Service Group