Opinie o Home&You w Polska

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Home&You. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Home&You o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Home&You w Polska

bozenkaklapacz@gmail.com
Inne

Nie polecam. Złożyłam reklamację ok 20.12.2021 do dziś nie ma odpowiedzi. Reklamacja tylko na maila dodzwonić się trudno czas oczekiwania 45 minut. Produkt doszły bez pokrywek.

Nick111
Pracownik
 Pytanie

Czy wiecie coś o bonach świątecznych w tym roku?

Ktos
Pracownik
@Nick111

Póki co nic nie pisali.Zazwyczaj dają informacje na początku Grudnia

P.M
Pracownik
 Pytanie
@Ktos

Dzień dobry mam pytanie czy jak jestem na opiece na dziecko czy przysługuje mi bon świąteczny ? Jestem zatrudniona na cały etat i pracuje od września ?? Bardzo dziękuje za odpowiedz

Ktoś
Pracownik
@P.M

Dzień dobry.Rabaty świąteczne nie obejmowały pracowników którzy byli na długotrwałych zwolnieniach L4,urlopach macierzyńskich oraz wychowawczych.Poza tym bon świąteczny można było zrealizować do 20 grudnia.Mam nadzieje,że pomoglam

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Home&You na część etatu?

Ktos
Pracownik
@Pytanie

Tak.Mozna wybrać sobie etat od 0,25 do całego etatu.Zależy ile godzin wolnych ma dany salon.

Drt
Inne
 Pytanie

A ja mam pytanie czy w galerii Rzeszów (podkarpackie ) też taka tragedia ?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa bardzo luźna, czułam się bardziej jakbym rozmawiała z koleżanką.

Pytania

O CV, zainteresowania, dyspozycyjność w ciągu tygodnia. Zadano mi także 3 różne pytania, np odnośnie tego co bym zrobiła gdybym widziała, że jakiś klient schował sobie coś do kieszeni, torby itp...

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Kolorowa
Były pracownik
 Pytanie

Cześć macie już premie przy wyrobionym planie?

Ktos
Pracownik
@Kolorowa

Premie zostały przywrócone już dawno.Zapytaj kierownika dokładnie.

Kolorowa
Pracownik
@Ktos

Dziękuje za odpowiedz :)

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie

Starsi sprzedawcy ile obecnie zarabiacie na rękę z premią za wykonany plan? Pytam by porównać z innymi salonami, bo miedzy mną a innym starszym sprzedawca jest różnica kilkuset złotych

homju
Były pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

Pracujesz tam i naprawdę zadajesz takie pytania? Przecież premia uzależniona jest od planu i jego wykonania. Może stąd ta różnica?

1
Nick
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam pracy w tych salonach, chyba że lubisz pracować dziś osioł od rana do nocy. Każdego dnia milion zadań do zrobienia. Często żeby zrobić przez 12 godzin to co trzeba nie masz czasu iść na przerwę i zjeść. Ciagłe dostawy. Towaru nie ma gdzie dawać to wyślemy jeszcze kolejne 4 palety. Pominę fakt że żeby te palety przyjąć i odebrać musisz być wcześniej w pracy i musisz przerzucić co najmniej 100 kg. Jak nie dostawy to zmiany vm (stoly witryny półki) w między czasie porządek na sklepie obsługa sklepu i pilnowanie żeby nic nie kradli złodziejaszki a na zmianie 2 osoby, bo cięcia godzin. W życiu nie byłam po żadnej pracy bardziej zmęczona niż to tej nawet gdy w miesiącu miałam przepracowane po 220 godzin. Tutaj będziesz zmęczony i fizycznie i psychicznie. Wizyty regionalnego. Wiecznie coś nie tak. Dziś każe powiesić ci 6 razem, za tydzień na wizycie powie, że mają być tylko 4. Ciągle robienie z pracowników (usunięte przez administratora) Jesteś chory, masz gorączkę? Masz przyjść do pracy, nie waż się brać l4 mimo takiego przywileju z umowy o pracę. Stanowczo odradzam. Cała centrala i kierownicy myślą że ludzie dostając te pracę łapią Pana Boga za nogi i powinni dziękować że mają taką pracę za najniższe pieniądze, a prawda jest taka że pracujesz cały miesiąc na najwyższych obrotach a i tak oni ci powiedzą że mogłeś się lepiej postarać za najniższa krajowa bez premi

Jolka
Były pracownik
 Pytanie

Praca ciężka, wymagająca i przede wszystkim obciążająca nie tylko fizycznie ale również psychicznie. Pracowałam w H&y półtora roku i nie mogłam się doprosić umowy o pracę pomimo wyrabiania 3/4 etatu przez cały okres zatrudnienia. W pewnym momencie grafik obejmował tylko zmiany po 10h i 12h, co kończyło się chronicznym zmęczeniem u całej (za małej w stosunku do zapotrzebowania) ekipy, a tym samym gorsza praca i obsługa klienta. Premia w tej firmie to jakaś fikcja, pomimo wyrabiania normy i przekraczaniu ustalonych pułapów przez te półtora roku ani razu nie dostałam premii, chyba że kierownik brał do swojej kieszeni (?). Centrala wprowadza zmiany żeby po dwóch dniach je cofnąć albo ponownie coś zmienić. Wszelkie zmiany, które mają być wprowadzane na sklepie najlepiej aby były gotowe po 2 h (nawet w przypadku zmian całego sklepu), zapominają o tym że po sklepie chodzą klienci których też trzeba obsługiwać. Osoby zajmujące się VM przyczepiają się np. o to że na choince zamiast 8 czerwonych bombek jest tylko 7, albo że wianek wisi za wysoko o 3 cm. Ogólnie praca dla ludzi o mocnych nerwach. Nie wspominając że podczas pandemia i wszystkich dotychczasowych lockdownow zostalyśmy bez pieniędzy

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam nawet wrogowi. Firma ma pracowników za tanią siłę roboczą. Płaca? Żenada, najniższa z najniższych, brak premii od ponad roku (znaczy ogólnie przywrócili ale przy wyrobieniu planu którego wyrobić się nie da). Ciągłe zmiany , pretensje że coś jest źle zrobione. Praca po 12h, zirytowany klient który wyżywa się na sprzedawcy. Firma ma bardzo elastyczne zasady np formalnie przy akcjach promocyjnych klient nie może towaru zwrócić ani wymienić ale jesli jest męczący to firma pozwala to zrobić, sory ale później to sprzedawca obrywa. Regionalny przyjeżdża po najgorszej robocie kiedy jest wszystko zrobione i ma chore pretensje że nie mamy na sobie fartuchów i stoimy zamiast poprawiać salon. Jak przyjeżdża to trzeba rozrzucić bieżniki żeby przy nim to poprawić. Masz okazję tam pracować? Odradzam.

Ewela
Pracownik
@Były pracownik

Gdyby nie to że mimo wszystko lubię tą pracę to bym się już dawno zwolniła. Największy minus to oczywiście płaca, totalnie nieadekwatna do tego co się tam robi i np jakie obowiązki mają starsi sprzedawcy. Bardzo często robią dużo więcej niż leniwi kierownicy. To jest jakaś kpina. Ja osobiście lubię te wszystkie zmiany vm, albo stworzyć coś swojego, ułożyć własną inspirację itd Ale niestety bardzo często jest tak że robi się 10 rzeczy naraz a brakuje rąk do pracy. Jak nie ma co robić i szukamy sobie zajęcia to też źle, a na drugi dzień wszystko naraz ???? Kolejnym absurdem są te oceny regionalnego. Salon poprawia się w miarę możliwości dość często jeżeli czas na to pozwala ale akurat jeżeli ktoś znowu rozwali kosze poraz setny i akurat on to zauważy, to już pretensje że bałagan. No litości! Przecież wiedzą jak to wygląda bo część z nich zaczynało karierę w tej firmie od zwykłego sprzedawcy. To nie nasza wina że salony mają mało pracowników na zmianie i nie da się zrobić wszystkiego. Czasami mamy wrażenie że specjalnie odejmują punkty i szukają żeby tylko ocena była niższa, za takie pierdoły. Żeby tylko czasem pracownicy nie zarobili w danym miesiącu troszkę więcej. No tragedia

XZ
 Pytanie

Cześć A jak wyglądają wasze zarobki, czy jest to najniższa krajowa nawet dla Starszych sprzedawców?

x
@XZ

Oczywiście że tak

@xyz
@x

Nie prawda. Sprzedawca ma najniższa, starszy sprzedawca ma trochę więcej. Powiedzcie czy w waszych salonach również macie wstrzymane premie do odwołania? Kiedy was o tym poinformowano?

Gosia
@@xyz

Sprzedawca ma 3/4 do odwołania tylko starsi mają całe etaty I premie do odwołania

xyz
@@xyz

Mamy wstrzymane premie do odwołania, poinformował nas kierownik o tym fakcie

Poirytowana
Pracownik
@@xyz

U nas do tej pory nie ma premi, goła wypłata i Nikt nie raczy nas poinformować kiedy to się zmieni. U nas cały zespół planuje się zwolnić, nikt nie będzie na nich (usunięte przez administratora)

Kika
Pracownik
@Poirytowana

Przecież przyszła informacja na temat powrotu premii i to już początkiem Października. Doinformujcie się u swojego kiero.

Sts
Pracownik
@XZ

Nie, jest 100 zł więcej brutto XD

Ewela
Pracownik
@XZ

Zarobki to jest jedna wielka kpina w tej firmie

Anonim719192

Najgorsza praca w jakiej byłam, pracuje się jak wół nie można używać telefonów przerwa trwa maksymalnie 15 minut na 8 g! Ciężko wgl w tym czasie coś zjeść, nawet jak nie ma ludzi trzeba chodzić dookoła sklepu bez celu, ciagle dostawy a po miesiącu wywalają człowieka bo nie chce zostać na ŚWIĘTA w pracy! „Elastyczny grafik” - bzdura musisz przychodzić kiedy im się podoba albo wywalają Cię z roboty. Nikomu nie polecam. większość dziewczyn tez jest nieuprzejme szczególnie jak nie jesteś profesjonalistą po tygodniu pracy.

Lili
@Anonim719192

Z choinki się urwałas? :) Tak jest prawie wszędzie, że na 8 godz. Należy się 15 min. Przerwy a na 12 godz. Pół godz.. A to, że nie można mieć telefonu przy sobie to jest standard. Ja już od ok. 10lat pracuje bez telefonu przy sobie i jakoś żyje.

No
@Lili

Pewnie na zapleczu haha

Pracownik
Pracownik
@No

W pracy jest się po to aby pracować a nie smsy pisać. U nas normalnie, można przy okazji wejścia na zaplecze zerknąć w telefon, ale nie żeby na salonie mieć. Trochę przesada.

Anonim
Były pracownik
@Lili

To nie jest normalne ze musisz biec z jedzeniem w gębie żeby zdarzyć :) nie każdy przygotowywuje sobie wcześniej jedzenie . Każda minute wyliczają. Jak nie ma ludzi trzeba się gapić w ścianę żeby (usunięte przez administratora)nie dostać, rygor jak nie wiem co a to zwykły sklep z poscielami i dekoracjami

Tomis
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam w siedlcach?co raz to ogloszenie ze szukaja a podobno tez kierownictwo do niczego?

karo
Kandydat
@Tomis

Także chętnie dowiedziałabym się jak sprawa wygląda w Siedlcach :))

Zadowolony klient
Były pracownik

Witam. Jestem klientem nowo otwartego salonu w Żorach, jako facet chciałem bardzo pochwalić i podziękować paniom które tam pracują za bardzo fajna i miła obsługę. Mimo że ludzi w sklepie było bardzo dużo klienci nie mili z pretensjami to dziewczyny itak potrafią obrucic to w żart, oby więcej było takiej super obsługi w sklepach mimo ciężkich czasów.

2
H
Pracownik
@Zadowolony klient

Nie dziwię się że to kraj z kartonu jeśli co drugi komentarz na portalu opinii od PRACOWNIKÓW jest od KLIENTÓW. To niepełnosprawność umysłowa. Kogo obchodzi czy jesteś zadowolony z kupna szczotki do kibla na portalu gdzie ludzie wchodzą żeby sprawdzić czy warto aplikować do pracy w danym miejscu.

Alicja
Pracownik
 Pytanie

O co chodzi w inowroclawiu ? Slyszlam zle opinie.

Stokrotka
Inne
 Pytanie
@Alicja

A co takiego Pani słyszała?

Alicja
Pracownik
@Stokrotka

O bardzo dziwnych sytuacjach, dlatego tez taka rotacja.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Home&You zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

P
Pracownik
@Pytanie

Nie. Cały czas kiła i mogiła.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda u Was sytuacja z urlopami?

Gk
Inne

Niestety firma (usunięte przez administratora) W żaden sposób nie przestrzega sie tam prawa! Nie zwracają pieniędzy za odesłany towar, dzis moge nazwać ich złodziejami bo zwyczajnie mnie (usunięte przez administratora), nie zwracając mi pieniędzy za towar przez ok 4tygodnia, maja w głębokim poważaniu prawo konsumenckie. Na szczęście skierowałam sprawę do RZecznika Praw Konsumenta i liczę na pomoc z jego strony.

2
Karola

Nie polecam sklepu we wzorcownia Włocławek Towar stoi w kartonach na sypialni ... Pracownice stoją przy kasie i kręcą sobie włosy na głowie lub stoją i gadają zamiast zająć się tym czym powinny Żałuję że nie zrobiłam zdjęć pustych półek na kuchni... porażka... Regionalny zbyt rzadko tam zagląda... Kiedy podeszłam spytać o obrus była zbyt zajęta plotkowaniem niż obsługa ...

3
Nika
@Karola

Szkoda mi takich życzliwych klientów. Pani zapewne nigdy w sklepie nie pracowała, a zwłaszcza w w/w. Z tego co wiem to firma stawia przed pracownikami listę zadań do wykonania, wszystkie zapewne są sprawdzane (tak było u mnie) i naprawdę będąc w pracy 10,11 czy 12 godzinę zasówać jak automat bez prawa do chwili przerwy a klient wymaga żeby sprzedawca najlepiej na rękach go nosił. Wiem od znajomych że praca w home wcale do lekkich nie należy a komentarze klientów bardzo często są krzywdzące. Byłam na zakupach w tym sklepie, byłam w Inowrocławiu i Płocku i naprawdę wszędzie pełno ludzi z czego 3/4 wylewa swoje bóle na pracowników. Popatrzcie ludzie w lustra i dajcie żyć innym. Pozdrowienia dla wszystkich "idealnych pracowników" - oczywiście innych branży.

Monika
@Karola

Widać, że nie ma pani pojęcia o pracy w jakimkolwiek sklepie i nie rozumie, że ludzie to nie roboty i też zasługują na odpoczynek w ciągu np. 12 godzin pracy, szczególnie w sklepie tego typu gdzie w okresie zimowym jest naprawdę bardzo dużo ludzi. Niektórzy ludzie zadziwiają mnie swoją ignorancją i niezrozumieniem dla drugiego człowieka.

Zdziwiona
@Monika

Przerwę spędza się na zapleczu albo na zewnątrz, a nie w miejscu pracy przy kasie.

Ola
@Karola

Ocenia Pani to z roli klienta a często bywa tak, że w kartonach stoją rzeczy, które po prostu są w zbyt dużej ilości lub musiały być ściągnięte z salonu a nie rzeczy, które faktycznie należałoby wystawić. Jest tak, że mimo, że są pustki to nie ma czego dołożyć w konkretne miejsce. Ciekawe czy każdy z tych miłych klientów też nie rozmawia z współpracownikami w swoich pracach ????niestety ale ciężko przetrwać 12h nie komunikując się między sobą ????

Agaa
Pracownik
@Karola

Jak jesteś taka mądra to zapraszam choć na jeden dzień pracy do Nas, a daję sobie głowę ściąć, że następnego dnia byś się już nie pojawiła. Jak większość "chcących pracować", a tak naprawdę to myślą, że się w tej pracy tylko stoi i pachnie. A tu niestety codziennie jest pracy po pachy i nie wiadomo gdzie ręce włożyć.

Wiktoria
Były pracownik

(usunięte przez administratora) nie Jasne polecenia, grubaska która tylko potrafi obgadywać nowe osoby przychodzące do pracy ma się za księżniczkę a kierownik nie reaguje

Pierwsza do zwolnienia
Pracownik
 Pytanie

Hej, Mam pytanie, czy dostaliście od początku pandemii premię ( pomijając Bn)? I jak wygląda u was praca na zamkniętych salonach?

Xxxx
Pracownik
 Pytanie
@Pierwsza do zwolnienia

U nas kaza chodzic po pare godzin lub brac urlop.A jak u was?

Zostaw merytoryczną opinię o Home&You - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Home&You?

    Zobacz opinie na temat firmy Home&You tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 1 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You?

    Kandydaci do pracy w Home&You napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Home&You
Przejdź do nowych opinii