Opinie o Home&You w Polska

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Home&You. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Home&You o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Home&You w Polska

Olusia78

Hej! Czy w waszych sklepach macie zamontowane pleksi przy kasie, bo moja kiero twierdzi że firma się na to nie zgodziła?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Home&You jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Beata
@Pytanie

nie ma . Zazwyczaj trzeba sobie samemu poradzic. Albo cie olewaja albo zrąbią :)

_Aga_
 Pytanie

Mam okazję na stanowisko kierownika czy ktoś mógłby mi przybliżyć jakie są minusy bycia kierownikiem? Jaką miałabym odpowiedzialność z czym się to wiąże?

Byłypravownik
@_Aga_

Minusy? Weksel na pół miliona to mało? Ja zrezygnowałam...

Były kierownik
@_Aga_

Niestety konkrakt jest sformułowany w taki sposób, że pracodawca może wszystko. Niestety w dziejszych czasach naprawdę nie polecam. Gra nie warta świeczki. Można zostać kierownikiem w innej firmie i pracować na umowę o pracę. Konktart jest naprawdę zły. Pracowalem wieeeeeele laaat i zdecydowanie nie polecam.

Marta
 Pytanie

Witam. Może się tu znajdzie jakiś pracownik z dowolnego salonu w Polsce. Będę wdzięczna za każdy kontakt. Mam parę pytań.

Marta

A można się dowiedzieć z jakiego miasta jesteś?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa bardzo luźna, czułam się bardziej jakbym rozmawiała z koleżanką.

Pytania

O CV, zainteresowania, dyspozycyjność w ciągu tygodnia. Zadano mi także 3 różne pytania, np odnośnie tego co bym zrobiła gdybym widziała, że jakiś klient schował sobie coś do kieszeni, torby itp...

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Catt

Jestem byłą pracownica Home and You (sprzedaż) i chciałam się podzielić swoimi odczuciami o tej firmie. O dzisiejszej sytuacji ( okres pandemii) z promką -90 pewnie już większość słyszała. Firma w tym czasie nie dostarczyła ani instrukcji, ani materiałów potrzebnych do zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i klientom. Rękawiczki, płyny do dezynfekcji pracownicy organizowali sobie we własnym zakresie, z własnego budżetu. Firma nie wykazała żadnego zainteresowania swoimi pracownikami. Ale to tylko mała cześć z tego co można napisać... Przyjmowanie absurdalnej ilości palet dziennie, które nie mieszczą się ani na sklepie, ani na zapleczu, załatwianie potrzeb fizjologicznych w otoczeniu pudel z towarem, wykonywanie absurdalnych poleceń mądrogłowych siedzących za biurkiem np. jednego dnia ustawianie danej aranżacji, po czym następnego dnia informacja, że koncepcja jednak zmieniona i powrót do pierwotnego ustawienia, a zmiana aranżacji to przekładanie ciężkich półek, praca na drabinie ... do tego dochodzi jeszcze obsługa klienta, która oczywiście ma być nienaganna. Zdarzało się, że pracownicy zgłaszali wadliwość danej serii towaru i otrzymywali decyzje o sprzedawaniu jej po pełnowartościowej cenie. Zarówno ja jak i inni pracownicy, ze względu na przetowarowanie sklepu nie raz oberwaliśmy po głowie towarem spadającym z regałów na zapleczu, czy kaleczyliśmy ręce leżącymi wszędzie półkami na zapleczu. Dodatkowo, dźwiganie tych pudel z dostaw wykończy nawet najzdrowszy kręgosłup. wykonywanie w kółko tych samych absurdalnych prac ( przecena towaru np 4 tys sztuk, następnego dnia powrót cen do pierwotnych, wiec zrywanie cenowek i naklejanie nowych) Jedyna zaleta było kierownictwo (firma działa na zasadzie b2b) które miało świadomość warunków pracy i wykazywało wyrozumiałość i wywiązywało się ze swoich obowiązków. Ale zarząd i tak wydawał swoje decyzje. Generalnie firma nastawiona na zysk i nic poza tym. Nie sądziłam, że w obecnych czasach firma może być aż tak ewidentnie zbudowana na chęci zarobku.

Mila

Pracuję w salonie Home&you praca jest ciężka ale ją lubię jednak w ostatnim czasie jestem bardzo rozczarowana podejściem firmy w okresie walki z Koronowirusem. Promocję 90% na drugą rzecz, na taki okres aby przyciągnąć klientów do salonu. Może sami staną za kasą a nie narażać pracowników. Tylko głupi przyjdzie na zakupy a niestety tacy się zdarzają i na dodatek nie do końca zdrowi, kaszlą i kichają. Nie ważne że wirus panuje ale zająć czy nowa poszewka musi być bo taniej ???? a utarg ważniejszy niż nasze zdrowie i życie.

Xxx
@Mila

W końcu ktoś normalny mial odwagę cos w tym temacie napisać. Też jestem pracownikiem tej firmy i jak zobaczylem informacje ze jest promocja to ręce mi opadły. Caly świat dudni o koronawirusie A Home%You robi najlepszą promocję jaka może być. Zamykają szkoły, przedszkola rozne inne instytucje A firma robi wszystko zeby przyciagnac jak najwięcej klientów. Ci co to wymyslili to są mądrzy bo siedzą w biurze i nie mają kontaktu z klientem ale zycia nikomu nie zwrócą. Porostu trzeba brać urlop bezplaty i w tym ciężkim czasie dla wszystkich wypiac sie na nich tak jak oni na Nas. Uważam ze tu nie ma co o tym pisać tylko trzeba to rozglosnic w inny sposób.

Kkk

Bylam na zadaniu rekrutacyjnym. Zadanie jest 3 etapowe excel, angielski, planowanie produkcji. Cała "rekrutacja" trwała ok 3 h. Mieli sie odezwać po 2 tygodniach. Odpowiedzi niestety brak. Przykro że nie szanują potencjalnych kandydatow.

Qqq
@Kkk

Cześć. Możesz powiedzieć na jakie stanowisko aplikowałaś ?

Cc

Czy ktoś wie może skąd biorą kierowników? Jest problem że ktoś nagle potrzebuje wolne i dzwoni się do kierownika a kierownik zbywa kogoś bo ma swoje plany i trzeba sobie samemu radzić albo wcale nie odbiera telefonów. Druga sprawa kompetencje kierwonikow. Jeśli ma się problem a kierownik jest 2 razy w miesiącu na sklepie to jeśli się pyta kierownika to powinien znac odpowiedz na każde pytanie według mnie, bo wiadomo pracownik powinien uczuć się od kierownika. Przykładowo czy można wystawić fakturę do karty podarunkowej, kierownik stwierdził ze nie, a można. Pracownicy olewani, zapierdziel na sklepie ale dostaniesz ochrzan od kierownika bo zaplecze nie jest ogarnięte. Błagam. Jaki szacunek to jest dla pracownika?

Tylki
@Cc

Mylisz się do karty podarunkowe nie wstawisz faktury bo nie kupujesz towaru . Możesz wystawić Note A to nie jest faktura

Wiki
 Pytanie

Witam, mam dzisiaj rozmowę rekrutacyjną do HY w Wawie. Czy wszędzie jest tak źle jak piszą?

Marmar
@Wiki

Jak Ci poszło (usunięte przez administratora)?

Marmar
 Pytanie

Wiki, jak było na rozmowie kwalifikacyjnej???

Marysia
Inne

A maja karty jakieś zniżkowe dla pracowników ?

Aa
@Marysia

40% znizki przy zakupach za 100 zl klient kupuje korzystniej wiec slabo pozatym zero

Kejsza

Karty???????????? dobre ta firma nic nie ma zadnych benefitów, bonów zero. Płaca najniższa krajowa. Jeśli ktoś chce się dorobić bólu kręgosłupa itp to polecam kartony ciężkie jak... i tak codzień trzeba sobie podzwigac wraz z półeczkami kto pracował wie o czym mowa. W jednym momencie robisz dostawe, ukladasz salon, obslugujesz przecudownych klientów i kasa.Zdecydowanie nie jest to sklep w którym pracuje się łatwo i przyjemnie. Jedna osoba wykonuje prace 3.Stoisz 12 godz ciagle brudna a strój szkoda ze jeszcze czapki i rękawic na ręce nie dołożą. Szefostwo to juz wogóle słów brak jak nie wejdziesz w (usunięte przez administratora) dosłownie to chodzby zespół stanął ma głowie to i tak będzie najgorszy nikt nie ma nad tym kontroli a Pani regionalna robi co jej sie podoba. Zastanowcie sie trzy razy zanim zaczniecie pracę!!!

Paula
 Pytanie

Cześć:) Czy ktoś wie jakie są zarobki np. dla asystenta działu zakupów? Pozdrawiam - Paula

Xxxx
 Pytanie

A czy ktoś wie jak teraz z pensją starszego sprzedawcy?

GR
@Xxxx

hahahahah pewnie 100 brutto podwyzki ale obetną dwa etaty a plan tak podniosą żebyś premie dostala dwa razy w roku (30 zl brutto)

Krysia

Czeko kobieto nie rozumiesz trzeba nosić zawsze swoją torbę i nie będziesz miała problemu gdzie nasz towar schować.

1
Anonim
 Pytanie

Czy wy też dostajecie wypłatę na konto i nawet nie wiecie ile z tego premii a ile tego co się należy? Wiecie w ogóle ile "firma" na miesiąc przydziela premii na salon i jak ona jest dzielona?

Kropka
@Anonim

Oczywiście, że tak kierownik drukuje nam arkusze premiowe. Na umowie jest stawka, nie trudno sprawdzić ile wychodzi to netto szybkie przeliczenie i wiadomo ile premii

Grzechotka
@Kropka

No widzisz a u nas kierownik nie podaje raz się okręgowy wygadał ile dostaniemy, wyrobiliśmy plan a premię marne gdzie reszta pieniedzy się rozpłyneła nie wiadomo

Monia

Hej pracuje krotko od czego zalezy premia od planu i od oceny regionalnej?Oczywiscie w hom&you

zmieszana
@Monia

Premia zależy od planu, czy udało wam się go zrealizować czy nie. A ocena regionalnego ma mały wpływ.

Szarik
@zmieszana

Tiaaa, od 92 pktów za ocenę rks zmniejsza się poziom premii a od 80 chyba nie ma jej w ogóle. Także wpływa rzeczywiście znikomy. ????

No
@zmieszana

Dokładnie, chyba że kierownik stwierdził że premia wyrówna wypłatę starszych sprzedawców. To wtedy o dobrej premi mozna sobie pomarzyć ????

Kropka
@No

Co masz na myśli pisząc, że "wyrówna"?

Grzechotka
@Kropka

kierownik nie rozdziela premii równo między pracowników tylko uznaje wyrównanie płac czyli np. starszy sprzedawca w wieku 30 lat zarabia 200 a drugi starszy sprzedawca w wieku 20 lat który studiuję 400 to kierownik studentowi da okruchy bądź wcale tej premi nie uzna tak aby starszy sprzedawca w wieku 30 lat dostał tyle samo wypłaty co student po mimo tego że też cały miesiąc zapierdzielał. Tłumaczeniem kierowników jest to że student dostaje już swoje zarobki i że mu się nie należy co jest śmieszne firma powinna tym się zająć!!!

Ann

Pracowałam w tej firmie ponad rok czasu. Zmiany VM super - proste i szybkie. Sama satysfakcja z układania towaru na półkach- bezcenna. Jak wyglądała moja praca: Brak obsługi klienta. Kliedy klient podchodził do kasy w sumie to mi przeszkadzał bo musialam przerwać moje opieranie się o mebel kasowy i wylaczyc trzebabylo gre wiec klient przeszkadzal. Hahah Nie raz bylam wołana bo osobie akurat stojącej za kasa nie chciało się kasować wiec klient musiał poczekać aż łaskawie podejdę. Szukanie czegoś dla klienta ? Lepiej wysłać do innego salonu bo po tych bielizniakach odszukanie towaru graniczylo z cudem. Zresztą po co się tak fatygowac za takie grosze? Wyplate i tak musisz dostać. Hahaha. Uszkodzony towar ? Panie , bierzesz a jak nie to wyjdź. Krótka piłka do klienta. Nie ma ze boli. Najczęstsze tekst do klienta kiedy zwracał uwagę na uszkodzony towar : A co się Pani dziwi jak to chińskie jest. Hahahahah. Ja lubiłem ta prace bo nic w niej nie robiłam. Miałem jedynie wysokie levele w grach hahaha ;) Największy plus pracy w tej firmie : Rzeczy za które klienci place bagatela kwota ja kupowałem po 20 zlotych nie więcej. Zakupy warte 600 zlotych potrafiły kosztować 200 zlotych. Pracownik trzyma rzeczy na magazynie może z rok ? Firma to przecenia za grosze a ja kupuje na promce druga za 5 zlotych. Hahaha Przykładowo pościel kosztują 199 zlotych ! Ja za rok ta pościel kupię za może 32 złote. Wejdzie proce i za 40 zlotych będę miała dwie pościele. Prosta sprawa. Jeśli ktoś kupił mieszkanie i chcę się urządzić za grosze polecam zatrudnić się w tej firmie, polukrować co trzeba i(usunięte przez administratora)c ^^ haha po nic innego oni mi do szczęścia potrzebni nie są.

XYZ
 Pytanie

Wiecie coś o podwyżkach od stycznia dla starszych na umowie o prace? Przeważnie podwyżki były od lutego a teraz od stycznia musza wszystkim podwyższyć do najniższej krajowej. Będziemy w styczniu robić za tyle co sprzedawca?:/

Leszek
 Pytanie

Gdańś.Kowale. Witam,czy dziś tj.08.12.2019 pracownicy pracują na hali w home & you w Gdańsku na Kowalach?

Zostaw merytoryczną opinię o Home&You - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Home&You?

    Zobacz opinie na temat firmy Home&You tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 1 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You?

    Kandydaci do pracy w Home&You napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Home&You
Przejdź do nowych opinii