@Gość czyli przez wirusa firma planuje zwolnić wszystkich???
wiekszosci koncza sie umowy zamiast przedluzyc i panstwo by placilo pracownikom to zwalniaja
Dla nich to najprostrze rozwiązanie, bo po jakie licho zatrudnić ludzi na normalne umowy skoro można zatrudnić na śmieciowe...poza tym jeżeli państwo ma pokryć koszta pracownicze to jakim sensem jest pozbywać się już sprawdzonych pracowników. To jest nielogiczne rozwiązanie.
Pracując w tej firmie trzeba być przygotowanym na wszystko, nawet na taki pomysł aby w całej firmie wszystkich pozwalniać w takiej sytuacji która teraz nastała. Państwo firmom ma pomagać w ochronie miejsc pracy a oni chcą się wszystkich pozbyć. A kto im wróci po tym wszystkim? Jak taki pracodawca pozbywa się ludzi...
Dziewczyny uważajcie bo zamykają sklepy i nawet nieraczą o tym poinformować.... U nas w Mielcu o likwidacji sklepu DOWIEDZIAŁYŚMY się od ludzi pracujących w galerii 7 dni przed zamknięciem... Zadzwoniłam do Pani Marty kierowniczki sklepu , by zapytać czy to prawda czy mamy się martwić o brak pracy to powiedziała : "Nie , dziewczyny to nie prawda , takie rzeczy to szefostwo ustala , ona nic o tym nie wie.... "(A dobrze wiedziała że to prawda )Po czym zadzwoniłam do szefowej oczywiście telefonu nie odbierała na maila nie odpisała ..... 4 dni przed zamknięciem szefowa odebrała i potwierdziła że sklep zamykają..Wielce zdziwiona ,że nikt wcześniej nas o tym nie poinformował.... O zamknięciu sklepu wiedzieli dużo dużo wcześniej ,a nas jednym słowem zrobili w ...... Porażka totalna ....brak słów na to wszystko.. Kłamią kłamią kłamią!! na odrobinę szczerości ich nie stać .. co za ludzie.... Pozdrawiają dziewczyny z Mielca .
O tym ,że będą zamykać najsłabsze sklepy wiadomo było od początku 2019 roku.jak macie poniżej 40 tyś miesięcznie to jest się czym martwic
@Asia okej, niech zamykają skoro nie ma zysków ze sklepu... Tylko gdyby byli uczciwymi ludźmi to poinformowali by wcześniej swoich pracowników jak wygląda sytuacja , a nie kłamali do samego końca ....
Nie ma co „płakać nad rozlanym mlekiem” . Trzeba żyć dalej . Praca nie ta to inna .Zawsze znajdzie sie coś innego .
Prawda jest taka że robią ludzi w balona nie szanują pracownika a co do renamentu to zabierają kasę i tyle nie ma że za jakiś czas się znajdzie ,a pozytywne komentarze to tylko wyższa elita wystawia.
Rozmowa przebiegła bardzo miło, nie było żadnych dziwnych pytań. Pani pytała tylko o doświadczenie w podobnej pracy i ogólnie zadawała pytania raczej tylko związane z CV. Przedstawiła jak wygląda praca i zarobki. Całość trwała ok 20 min.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Hej Czy może s Gdańsku potrzebują kogoś do pracy? Wiecie coś na ten temat ?
Praca pierwsze dwa miesiące sama w sobie jest okej... Schody zaczynają się później, gdy zbliża się dzień wypłaty i parę dni wcześniej przyjedzie zrobić renament Pani "kierowniczka" z Kutna "M...a" nagle pojawia się pełno minusów na sklepie, braki.... Co najgorsze sama nie wie z jakim dniem trzeba robić renament( jak taka osoba może być kierowniczką sklepu ) ,później przez jej niewiedzę i źle wpisane daty dużo brakuje ubrań i my pracownicę musimy za to płacić (sami odliczają nam kwoty od wypłaty) kwoty są bardzo różne.. od 60zl do 1000zl . Totalna porażka w tym sklepie .... Zero premii , zero pochwał , zero umowy o pracę
Nie ma żadnego problemu z remanentem . Trzeba pilnować dostaw , rozchodów , niezgodności i wszystko się zawsze zgadza ...
To bardzo ciekawe, skoro wiele osób pisze to samo, że najpierw rzeczy brakuje, a potem już po odbiciu braków z wypłaty, rzeczy w cudowny sposób się znajdują :)
czy otwierają jakieś nowe sklepy ?
Chciałabym wam powiedzieć tylko, że jeśli jeszcze komuś nie chcieli wypłacić pieniędzy przez jakieś magiczne braki (które potem się dziwnym trafem odnajdują), to radzę nic im nie podpisywać, żadnych protokołów i nie słuchać tego pseudointeligenta i jego zastraszeń. Zgłosiłam wszystko do inspekcji pracy i w trybie natychmiastowym wypłacili mi różnicę, którą mi wtedy zabrali bezprawnie dodam. Także ludzie, nie poddawajcie się tylko walczcie o swoje, bo to jest po prostu zwykła kradzież i im więcej będziemy zgłaszać, tym oni będą sobie na o wiele mniej rzeczy pozwalać.
Czy tobie też zabrali 15zł bo błędnie wysłali przesyłkę na inny adres? Ja tak mam i nie wiem co teraz z tym zrobić bo już nic mi nie odpisują tylko proszą o podanie nr konta w celu zwrócenia pieniędzy -15zł bo jakieś widzimisię mają...
Mojej koleżance z pracy najpierw przelali wypłatę za ostatni miesiąc jej pracy, a potem stwierdzili, że za dużo jej zapłacili i chcieli, żeby im oddała. Ta firma, to śmiech na sali. Nic się nie bój, tylko ostro z nimi. Trzeba walczyć o swoje, bo oni tak robią. Tutaj zabiorą komuś 15 zł, tam kilka stówek i biznes się kręci :) Jeśli chcą Ci zwrócić kasę, śmiało podaj numer konta i napisz, żeby się pospieszyli. Myślę, że jakby się w końcu posypały pozwy sądowe, albo przynajmniej skargi do inspekcji pracy, to by się ten "biznesik" szybko skończył...
Czy to prawda ,że w tym roku zamykają kilka sklepów ?
Czy rozmowa rekrutacyjna w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski odbywa się również w języku angielskim?
W dodatku pan koordynator ma problem z leczeniem, ponieważ każda inwentura w brakach nie zgadzała się z tym co de fakto mamy na stanie .
Tak właśnie prowadzi się firmę,bogacąc się na swoich pracownikach. W każdym ich sklepie są naliczane jakieś braki i suma jaka zostanie naliczona jest całkiem okrągła. Zamiast wykupić ubezpieczenie to wolą obciążać pracowników. Nie dość, że nie ma premii to zakupy pracownicze można zrobić zaledwie o 20% taniej, żenada i jałmużna. I znowu na pracownikach się bogacą.
@gość Nie do końca rozumiem. Za braki na sklepie są obciążani pracownicy? Możesz napisać o jakich kwotach mówimy?
Od najniższej kwoty, czyli od 20zł na dwie osoby pracujące w sklepie wzwyż. Nawet do 1000zł. Czyli po 500zł na osobę, musisz to zapłacić chociaż po czasie wszystko się odnajduje. A to już nikogo nie interesuje.
Tak jak piszesz, wszystko się odnajduje, nie licząc błędów w systemie. Nikt z moich znajomych nie słyszał o inwenteryzacjach co miesiąc, oczywiście przed wypłatą.
Skoro produkty te finalnie się znajdują, to chciałbym wiedzieć, czy również zwracane są pieniądze, które pobrał wcześniej pracodawca? Wydawałoby się, że zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak wolę się upewnić.
Co już pracodawca zabrał,to już nie jest zwracane pracownikom a do tego znalezione rzeczy wracają spowrotem na stan. Dziwnie działają ale niestety nikt jeszcze się tym nie zainteresował.
Czemu się go czepiacie?
Sam się zwolnił czy go wylali? Ciekawe kto go zastąpi?
A w ogóle po jakie licho w odzieżówce jest koordynator, jak już to są przecież kierownicy regionalni odpowiedzialni za swój rejon.
Czy to prawda ze zwalniają ludzi bo są redukcje etatu!m?? Chciałam złożyć cv do Kutna.... po instagramie żony szefa nie zapowiada się jakby firma miała zła sytuacje finansowa??
Oni nie mają złej sytuacji przez to że (usunięte przez administratora) pracowników. A wylecieć możesz z dnia na dzień, powodem nie musi być redukcja... wiele rzeczy musisz załatwiać po pracy(usunięte przez administratora)
Zamykane są te sklepy, których nie opłaca się trzymać poza tym może i mają jakieś problemy finansowe ale tego to nikt na niższym szczeblu nie dowie się. Może w końcu ktoś im się przyjrzał, czas było w końcu...
Skoro czasami potrafi wyjść 10 rzeczy na plusie to dlaczego nie dostajemy za to pieniążków a jak wychodzi na minusie to trzeba potrącić? Każda inwenteryzacja coś na plusie i coś na minusie czy to normalne? Później twierdzić że coś skaradziono? A kto odpowiada za to że bramki trzeba często sprawdzać i resetować a o tym nikt Ci nie mówi tylko sam się musisz zorientować. Nie wspominając o tym, że strach wyjść do toalety bo kamera patrzy i zaraz telefony. Koordynator potrafi przyjechać być kilka godzin w sklepie widzieć że jest mały ruch do sklepu zajrzały 3 osoby a później twierdzić, że mały utarg to Twoja wina. Klientki same mówią, że w każdym sklepie są jakieś promocje, rabat od zakupów a u nas nic... już nie wspominając o braku zwrotów, pretensjach klientek i tego ile musimy się nasłuchać bo w biurze nikt nie odbiera telefonu. Wiedz, że jak pojawi się oferta o poszukiwaniu pracownika do Twojego punktu to wylecisz z dnia na dzień i mają w nosie „7 dni wypowiedzenia”.
Ooo z kamerami to oni są za pan brat :) tylko patrzą co kiedy i jak jest robione???? ????????????????
Ostatnio dowiedziałem się,że sieć sklepów Olika posiada ubezpieczenie od kradzieży i też w takim wypadku oszukują i ubezpieczyciela, bo wyłudzają ubezpieczenie oraz swoich pracowników,bo ściągają z nich za braki w towarze.
Co ty wymyślasz.. nie mają czegoś takiego jak ubezpieczenie od kradzieży :P nawet pewnie by na to nie wpadli hahahaha
Pracownicy nawet nie wiedzą o czymś takim, niestety ale tak jest i z roku na rok jest to ubezpieczenie odnawiane. A skąd to wiem,a no wiem od samego kierownika jednej z galerii,bo znam się z nim. Stąd wiem i to nie na 100 tylko na 200%. Z ludzi robią głupków którzy nic nie wiedzą.
Nie jestem powiązany z siecią sklepów stacjonarnych tylko wyżej i wiem ze czegoś takiego nie maja. Możesz mówić ze znasz się z kierownikiem sklepu- co to za kierownik, ze daje się tak w (usunięte przez administratora) robić :p
Oczywiście, że pieniądze nie są zwracane!
Pozdrawiam Pana Koordynatora, który, kiedy ktoś odchodzi z pracy, ma zakaz wstępu do sklepu i to nie pierwszy pracownik tutaj :) wydaje polecenie,aby nowi pracownicy pilnowali tego zakazu. Niedługo wielki bilbord wywiesi z imieniem, nazwiskiem i zdjęciem, żeby pracownicy całej galerii o tym wiedzieli :) Ponadto zbyt mocno interesuje się życiem byłych pracowników, pisze smsy, nagabuje, straszy. Szkoda, że nie jest taki rozgarnięty, jeśli chodzi o rozwiniętą technologie, ale czego wymagać od kogoś, kto próbuje usilnie zawartość screena otworzyć :) Pracownikom stara się uciąć godziny w grafiku, twierdząc, że firma nie będzie dokładać, ale przecież fakturki za hotele i dojazdy co 2 tygodnie muszą się zgadzać. Stanowczo odradzam pracy w tej firmie, a zwłaszcza w mieście Biała Podlaska, bo to, co się tam dzieje, to istny cyrk na kółkach, tylko ciekawe, kto jest tak naprawdę małpą? Zapomnij o normalnej umowie, wszędzie, byle nie tam.
Wiesz, pamiętaj ze to nie koordynator ma ostateczne słowo i przycina grafiki, ustala godziny- bo to wszystko musi zatwierdzić Szefostwo :) koordynator to tylko narzędzie w ich rękach
Moja prywatna opinia o tej firmie to porażka. Pracowałam tam ponad pół roku . Po tym czasie zaczęły sie pojawiać dziwne braki w remanencie oraz Pan koordynator w mojej obecności odgrazal się byłej współpracownicy, ktora pelniła tam 80% obowiązków. Remananty na wygórowane kwoty , brak szancunku do pracowników to norma ... pracowałyśmy w dniu remanentu po 14 godzin co miesiąc ... Ponadto wyżej wymieniony pan skracał nam etaty pracy ... magazyn ? Wcale nie pomaga w pracy bo albo są na urlopie albo utrudniają pomoc by remanent wyszedl jak najgorzej ... następnie gdy nie jesteś na inwentaryzacji i nie podpiszesz protokołu inwentaryzacji i tak pobiorą Ci pieniądze z tego tytułu. Osobiście nie polecam pracy w tej " FIMIE"
Straszna firma. (usunięte przez administratora), zabierają pieniądze za inwencję gdzie sami duże robią błędy na magazynie, A potem twierdzą że to wina pracownia. Kierownik regionalny straszy ludzi, A szanowne szefostwo ma wszystko w du.............!!!!
Zgadzam się, poza tym oni nazywają się sieciówką tyle tylko w której sieciówce nie płacą premii, nie ma takiej w której jest taki wyzysk ludzi. No ale szefowa z rodziną musi kilkakrotnie w roku wyjechaćć na zagraniczne wycieczki możecie sobie pooglądać zdjęcia na portalu społecznościowym.
Kierownik regionalny gdy przyjeżdża na kontrolę to, nie pamiętam aby w którejś sieciówce taka osoba robiła inwenturę. A ten nie dość,że przyjeżdża przed wypłatą to wszystko robi tak aby było jak najwięcej braków za które obciążają nas na zleceniówkach bezprawnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Zobacz opinie na temat firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski?
Kandydaci do pracy w OLIKA by CAYMAN Grzegorz Sypniewski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.