Czy zdarzają się nadgodziny w Papier-Hurt sp.j. PH. Cebula B., Kiciński M?
Pracowałem w tej firmie wiele lat i bardzo rzadko zdarzały się nadgodziny, za to znacznie częściej - niedogodziny, a więc byliśmy puszczani przed czasem (oczywiście po skończonej pracy przewidzianej na dany dzień) co się rzadko zdarza. Ogólnie bardzo miło wspominam i gorąco polecam tą firmę.
Taki spokój zapanował na forum gdyż ludzie są zadowoleni z pracy?
Albo szkoda gadac i strzepic sobie jezyk. Zalezy co kto lubi i ile mozna zniesc jesli chodzi o prace
Jaka jest kultura pracy w Papier-Hurt sp.j. PH. Cebula B., Kiciński M? Obowiązuje typowy dress code?
Dobra firma - p. AF. i p.IG. duży szacunek nawet jeśli coś jest nie tak kobiecy wdzięk a przede wszystkim humor wymazują minusy dobry team, te Panie mają ogromne poczucie odpowiedzialności a co za tym idzie wywiązanie się z danego słowa jest priorytetem,we współpracy - taki KONKRET zawsze z satysfakcjonującym dialogiem. Szerokim łukiem omijać Panią wspólnik A. sztywna i wiecznie niezadowolona we wszystkim widzi problem. Kierowcy niczym błyskawica dostarczają zamówiony towar i są przy tym nadzwyczaj uprzejmi. Generalnie obserwując od paru lat obsada ta sama przy stale rosnącym prestiżu.
dobra firma- polecam
czy może sugerujesz, że kobiety gorzej pracują @Sabcia??
Ja wypowiem się z punktu widzenia klienta to co napisał Mambo to w 70% prawda. Zdecydowanie atmosfera uległa pogorszeniu w momencie wymiany personelu. Ze starej ekipy w biurze to chyba została tylko Pani Prezes (super Babka dbająca o klienta) i dziewczyna przyjmująca zamówienia (sympatyczna zawsze umiejąca doradzić i przede wszystkim wywiązująca się z danego słowa) reszta musi jeszcze dużo się nauczyć!!!! Może jakieś szkolenie by się przydało z zakresu komunikacji z drugim człowiekiem i odrobina kultury!!!
Ja jestem zdziwiony opiniami jakie tu się pojawiły o firmie Papier-Hurt, w ostatnim czasie mam regularny kontakt z tą firmą jako klient i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby któraś z pracujących tam osób potraktowała mnie w niekompetentny sposób. Dziewczyny są zawsze miłe i chętne do pomocy!!!
Z tą Firmą mam doświadczenie jako pracownik i klient muszę przyznać, że większość opinii trafna. Pracowałam tylko 3 miesiące nie przedłużono ze mną umowy i dobrze się stało. Czułam się tam nie komfortowo, obgadywana na każdym kroku i traktowana jakby mnie nie było. Atmosfera mocno nerwowa. Świat jest mały bo dziś firma w której pracuję zaopatruje się w Papier Hurcie. handlowiec jest kompetentny zawsze pomocny gorzej w biurze chyba tu była wymiana ekipy bo osoby odbierające telefon nie mają za grosz poczucia szacunku do rozmówcy a podkreślę że tak nie było. Szanowne Panie zanim podniesiecie słuchawkę pomyślcie chwilę bo po drugiej stronie nie zawsze rozmówcą będzie Wasz kolega. Czy kompetentne jest nie przyjęcie zamówienia bo koleżanka ma zajętą linię i nawet nie poproszenie o numer telefonu żeby ta zajęta koleżanka oddzwoniła? Chętnie Pani zakończyła rozmowę kwitując stanowczo proszę zadzwonić za 5 minut.
Odradzam. Jak najdalej od tej firmy !!!!!!!!!!! SYF !!!!!!!!!!
Napisz dlaczego tak sądzisz? I jak długo tam pracowałeś/łaś. Bez tego Twoja opinia jest nic nie warta.
Stanowczo odradzam !!! Byłem na rozmowie i po 20 minutach czekania w pokoju chyba "logistyki" zwątpiłem, kultura i sposób bycia młodej dziewczyny, która ciągle rozmawiała z kimś przez telefon co najmniej mocno żenujące i budzące niechęć co drugie słowo k..wa, a kierowca który przyjechał z towarem został potraktowany dosłownie jak "szmata" jechała po nim równo nie zastanawiając się, że ktoś z zewnątrz tego słucha. Ręka w kieszeni podniesiony głos i .... strach się bać. Nie dziękuję za taką atmosferę i niskie zarobki ...
Odradzam byłem na rozmowie o prace na kierowce kat. C marne pieniądze dużo punktów bardzo ciężkie noszenie ryz papieru w 90% rozładunek ręczny starzy kierowcy mówią że trzeba nosić po pietrach po schodach piwnicach i ze nie ma rejonizacji czyli zasuwasz po całej Warszawie.
Jeśli lubisz być obgadywany inwigilowany być na rozkaz i nie móc się odezwać ani bronić bo klient ma zawsze racje to ta firma właśnie jest dla Ciebie.. I pamiętaj motto Firmy: Klien ma zawsze racje jak napluje Ci w twarz masz przytaknąć że pada deszcz i pobiec po parasol
co tu dużo gadać, zdecydowanie odradzam,[usunięte przez moderatora] jest wręcz promowane w stosunku do klientów, a inwigilacja jak podczas zimnej wojny. Rozwój żaden liczy się tylko [usunięte przez moderatora], pracownicy się czują jak Mapety wycisną ostatnie soki i nic w zamian. Zastanów się czy chcesz być tak traktowany.