brak logo

Beta Prim sp. z o.o.

Chełm

Opinie o Beta Prim sp. z o.o.

Donek 2016-03-22 08:31:22
GAZ NAPEWNO LEPSZY NIZ NA INNYCH STACJACH
Klientbutle 2016-03-22 15:30:12
Mile zaskoczony wspolpracą. Butle OK
mały 2016-03-22 20:12:44
inspekcja bada gaz tak samo jak inspektorzy co ustawiają cysterny i dystrybutory napoją go i dadza kasy i wszystko ok
Klient gaz 2016-03-23 08:39:29
Współpraca przebiega pozytywnie
XXX 2016-03-23 10:12:28
DOBRA FIRMA!!!
JANEX 2016-03-23 23:24:37
W miarę zadowolony Praca jak każda inna trudno nie jest
dorohusk 2016-04-05 23:50:26
jestem ciekawy dlaczego prezesi piszą jak są posty przeciwko nim dlaczego się nie odzywają czyżby wstyd nie pozwalał uwieżcie mi;)
dorohusk 2016-04-06 08:17:34
Duży plus za fajną i normalną pracę
orzeł 2016-04-06 10:10:14
Praca na stacji w Beta Prim calkiem fajna nie ma za dużo wymagan masz nalewć gaz i ci od butli teraz to jacyś normalni i fajni. Pozytywna firma
Orzeł 2016-04-06 10:17:47
Praca normalna. Firma godna polecenia. Raczej nie słyszałem aby ludzie zwalniali się tutaj z powodu złych warunków. Ciągle tylko więcej ludzi i nawet coraz fajniejsi. Pozdrawiam i polecam firmę
Orzeł 2016-04-09 18:40:27
Zarobki zależy gdzie, na stacjach nie za dużo ale tu zmiany są i luz jest i pewnie dlatego a najwięcej kierowcy z tego co wiem.
wierzchowiny 2016-04-12 22:28:10
szanuj kierowców i proboli stacji bo ci zbraknie i bety i aby i trans energi
Kosa 2016-04-13 10:43:37
Bardzo pozytywna opinia za współpracę, gazik rewelacyjny a cena naprawde niska. Polecam firmę!
oreł 2016-04-18 19:13:55
tak spotkalo mnie jak sam sobie piszę pozytywne posty i na nie sam odpowiadam:}
Kozel 2016-04-19 09:25:58
Miła współpraca, panie w biurze pomocne i szybko reagujące. Zawsze to co trzeba załatwią. Plus także za dostawy gazu.
grzegorz 2016-04-19 22:33:23
panie miłe jak szefostwo całe tylko wszyscy są siebie warci albert przejżyj na oczy
Gol 2016-04-20 09:16:00
Ja to tylko mogę pochwalić Beta Prim bo jak pracowałem to zawsze było Ok. Jakbym nie wyjechał to dalej pracowałbym tam i mogę polecić firmę innym, którzy chcą w fajnej atmosferze i z normalnymi ludźmi popracować.
Bar 2016-04-20 11:05:14
NIE WIEM CZY MOGĄ SIĘ WYPOWIADAĆ KLIENCI BETA PRIMU ALE POZWOLĘ SOBIE NAPISAĆ ŻE JESTEM ZADOWOLY Z WSPÓŁPRACY I W PEŁNI POLECAM FIRMĘ JAKO KONTRAHENTA.
gol 2016-04-26 21:15:28
jak mialeś tak dobrze to po co niby wyjeżdzaleś wielki brat ci kazał
Polak 2016-04-27 08:38:22
Pozytywna opinia
mały 2016-05-02 21:49:41
i tak pracuje się po 24godz a liste sie pisze po 12 ha standart jest i był w tej firmie
mały 2016-05-02 21:50:20
i tak pracuje się po 24godz a liste sie pisze po 12 ha standart jest i był w tej firmie
mały 2016-05-02 22:47:41
Bardzo dobrze się pracuje, opinia jak najbardziej pozytywna,polecam
malutki 2016-05-02 23:59:35
Praca Ok, płaca Ok , robota w Beta Prim uważam na dosyć wysokim poziomie, pracowałem niedawno w firmie gdzie nie płacili wypłaty i ściemniał szef a zusu to już nie płacił od kilku miechów, Polecam tutaj pracę bo przynajmniej traktują też normalnie a kasa zawsze ostatniego jest już
Gasol 2016-05-07 13:19:11
Jako odbiorca gazu od BetaPrim bardzo pozytywne doświadczenia, BetaPrim jako pracodawca też słyszę że nieźle jest
Michal 2016-05-07 19:07:09
Było całkiem dobrze a teraz @gasol wydawałoby się że nawet jeszcze lepiej. Opinia na plus dla @BetaPrim
please 2016-05-12 09:55:43
zero problemów, fajna ekipa, gaz wydaje sie że w regionie trudno o lepszy u kogos jeszcze plusowo ogólnie
please 2016-06-05 21:05:43
no czemu nie piszecie pozytywnych komentarzy od 12,05 na temat jw czemu czemu
Klient 2016-06-06 09:25:52
Dobra współpraca dobra opinia
Kioto 2016-06-24 07:20:00
Wszystko Pozytywnie i bez zastrzeżeń
miś 2016-08-01 10:02:40
zadowolony
malowana 2016-08-01 22:30:20
tak przekonaja sie jeszcze troche już jest najdroższy gaz a i o jakości już lepiej nie mówić :)
mirek 2016-08-01 22:38:15
patrzcie jakie checa sami prezesi siedzą na swojej stronie i wypisują bzdury uwieżcie mi:)
mirek 2016-08-01 22:44:43
jest praca kolego jak praca najniższa krajowa i dajesz a najlepiej 24ha za 1450 zł jest lipa i była wyzysk jak się patrzy tylko człowiek się trzyma jak nie ma co znależć innego w chełmie
popek 2016-08-02 14:58:30
dosyć stabilna firma i kasa na czas, czas pracy przestrzegają
Gość 2016-08-03 09:34:08
Firma Ok nie ma sie do czego przyczepić
henio 2016-09-02 22:36:15
tak tak wszystkie najlepsze posty pisza sami prezesi o renome tak dbaja niby a ludzie wiedza swoje
Mix 2016-09-05 14:11:48
Ja tam jestem zadowolony teraz mają jeszcze fajną myjnię bezdotykową moim zdaniem najlepiej myje samochody
Sex 2016-09-05 22:32:28
Oni kolego otworzyli teraz chyba z 11 takich myjni kilka w Warszawie ale i w lubelskiem też chyba kilka jest. Ale naprawdę nówka sprzęt i myjesz auto u nich jak ta lala.
troluch 2016-09-06 11:03:08
na razie nikogo nie zatrudniają pytałem się
Troluch 2016-09-06 17:37:46
Ty jak się późno budzisz to ty lepiej do nich do roboty nie idź...
222222 2016-10-12 20:22:21
Pracuje tam Może byc ale trza sie nazapier.............
jarek 2016-10-15 21:58:02
skączcie prezesiki tą farse widać to gołym okiem jak piszecie pozytywne posty sami dajcie się ludziom wypowiedzieć
Normalny 2016-10-16 13:43:45
Pierwszy raz na ten portal wchodzę ale widzę, dużo tu złośliwców. Nie wierzcie ludzie w niektóre złe komentarze. Praca normalna i ludzie w porządku. Pozdrawiam
lolo 2016-10-17 09:58:28
praca normalna żadnych zarzutów, pierwszy raz na tym portalu jestem ale te negatywy to nieprawda
alex 2016-10-19 15:48:08
To jak wyglądają warunki @normalny, @lolo bo coś takiego bardzie by przemówiło do mnie niż to, że praca "jest normalna"
jarosław 2016-11-28 21:19:39
tak tak dają najniższą a rypiesz po 24 a liste piszesz po 12 ale bajka a
XxX 2016-12-04 17:16:23
jarosław nie narzekaj bo nikt tobie nie karze pracować po tyle godzin. O ile wiem to sami sobie ustalacie godziny aby mieć więcej wolnego czyż nie ... a jeśli chodzi o zarobki to najniższa krajowa i tu się zgodzę z przedmówcami przynajmniej płatna terminowo. Dla wszystkich zainteresowanych to umowa o prace, urlopy i chyba tyle. Zle nie jest swoje trzeba "odwalić" ale nikt się was nie czepia, a ci co narzekają niech popracują w sieciówce wtedy pogadamy. Mogliby tylko trochę więcej płacić.
pozdro dla wszystkich pracowników stacji oraz kierowców bo dobre z nich chłopy :)
2
Polo 2016-12-05 08:00:56
Super normalna firma duży pozytyw
Tym 2016-12-05 14:07:49
Fajna praca nie tak jak niektórzy opisują.
Zostaw swoją opinię o Beta Prim sp. z o.o. - Chełm
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Beta Prim sp. z o.o.