PKN Orlen

Płock

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 274 ocen.

PKN Orlen
3 274 6 1

Opinie o PKN Orlen

Nigdy or.en

Nocki, święta, sylwester i niedziele (nie handlowe) gdzie w marketach sprzedawcy mają wolne ,tam mają rodziny wg ustawodawcy na Orlenie nie, w końcu to państwowa firma,biznes się kręci.Pozamykac markety w niedzielę,a wszyscy na Orlen,kasa leci. Szkoda tylko że tych co zasuwają się nie docenia,tylko Ukraina was ocali,ale już nie długo.Bedziecie mieli taką obsługę klienta jak płacicie

Oni

Jedzenie w Słubicach hmmm chcesz wymiotować to jedz. Zamówiony schabowy i pomidorowa po 3 godzinach rewolucji wszystko oddane spowrotem Moje sugestie dla PKN Orlen: Nie polecam

Baka

Prowadzący i księgowa zgarniają całą kasę a kasjierzy i podjazdów tylko to co muszą dostać więc wcale nie pochwalam pracy na Orlenie podaje przykład z miasta Bieszczad , masakra jakie wytyczne

Szukasz pracy?

Q

Atmosfera w biurach średnia. Elastyczność firmy na poziomie beton. Masa dyrekyorów w tym dyrektorzy bez teki. Ma sa kra.

begta

No cóż ......................

jas

ile zarabia srednio prowadzacy stacje ?

bbb

bez komentarza

Tajemniczy klient

Stacja na Spisaka w miejscowości Opacz Kolonia. Nie sprawiedliwa Kierowniczka blond kierowniczka. Na noce nie pracują kobiety, można napisać koleżanki tej pani A inni muszą pracować. Podobno pracować musi chłopak chory na padaczkę. Dlaczego tak jest? Nie każdy traktowany jest jednakowo.

Daniel

Praca na stacji to strata czasu bardzo niskie zarobki w dodatku prowadzący stację oszukują pracowników przy premiach .Stacje maja kontrolę same w sobie przyjeżdżają z Orlenu kontrolować listy plac i prowadzących a do tego pajace menadżerowie stacji na kontrolę. Nie polecam omijać Orlen szeroko

Mariola

Najnowszą reklamę Orlenu widzieliście ????? Wg mnie idealnie pokazuje na czym polega trud tej pracy... smutne ale prawdziwe Moje sugestie dla PKN Orlen: Najnowszą reklamę Orlenu widzieliście ????? Wg mnie idealnie pokazuje trud pracy na stacji.... smutne ale prawdziwe

Lalama

Moje sugestie dla PKN Orlen: Praca w niedzielę, kiedy jest "zakaz handlu" i w niedzielę handlowe powinno być dodatkowo płatne. Bardzo rzadko pracownicy stacji mają wolne w niedzielę. Nie mamy możliwości spędzenia weekendu z rodziną. Co Nam po tym, że mamy wolne po nocy lub w tygodniu, kiedy partner jest w pracy, a dzieci w szkole. Rodziny wtedy nie ma.... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wyluzować!!!!!!!!! Regułki, ulotki, proponuje, polecam.... wieczne kontrole że strony pracodawców-" ile Pan/Pani założyła kart", "powinno być w tym miesiącu więcej....." pewne zachowania można zaliczyć do mobbingu bo przecież są żelazne bariery, ramy za które nie wolno wychodzić. Nie patrzą jak na człowieka, który robi po 12 godzin i się stara, przychodzi do pracy , tylko widzą robota, który jest marionetką.

Wkurwiona
@Lalama 09.10.2018 21:47

Ja się z Tobą w zupełności zgadzam!!!

Brkjg

A ja powiem tak. Na Orlenie jak to zwykle na stacjach pracuje dużo studentów i młodych cwaniaczkow tak ich nazwę przyjść do pracy postać na kasie nie odklejajac sie od niej w dodatku nie używając standardów Orlenu np aktywnej sprzedaży. I te osoby marudzą na tym portalu jakbyście sie wzięli do roboty to byście byli docenienia. Ale niestety tak jest teraz wszędzie nie narobić sie a zarobić. Nie napisze tutaj ile ja zarabiam na Orlenie ale uwierzcie że jestem kasjerem i wykonuje swoją robotę jak najlepiej potrafię i jestem za to wynagradzany nalezycie. Więc weźcie sie do roboty a nie marudzcie jaka ta praca ciężka bo pracowałem w o wiele cięższych pracach

anonymous
@Brkjg 25.09.2018 08:09

Zgadzam się w zupełności z Tobą. Też jestem kasjerem i wykonuję swoje obowiązki najlepiej jak tylko potrafię. W naszym zespole też są osoby, które przychodząc do pracy zaczynają od grafiku, studiując go po raz setny, by się z kimś zamienić uzyskując jak najwięcej wolnego. Są też sytuacje, w których stoją na kasie i klepią w monitor nabijając sobie targety, a drugi lata z towarem, spisuje temperatury, faceuje półki, przyjmuje towar itp. Kiedy zwrócisz takiemu uwagę, to nagle wielce oburzony się staje. Rozbraja mnie to całkowicie. Odkąd pracuję na stacji, ani razu nie byłem niezadowolony ze swojego wynagrodzenia, zawsze było adekwatne do wykonanych przeze mnie czynności. Co do aktywnej sprzedaży i rzekomego nacisku z góry, to nie przejmuje się tym. Handluję jak potrafię w sposób naturalny, bez wciskania i też mi dobrze idzie. Nie zależy mi na, by być na pierwszym miejscu w słupkach wykonania planu. Ludzie mnie w miarę lubią i szanują, poznają na ulicy, kłaniają się. Więc raczej jest dobrze. A że jest dużo czynności do wykonania na stacji... To normalne, samo się nie zrobi. Mówią tu co niektórzy, że klienci są ciężcy. Owszem, zdarzają się, ale jest ich niewielu. Wolę mieć przed sobą trudnego klienta i uczyć się jak z nim postępować, niż kolegę kasjera lenia śmierdzącego, który z łaską dolewa mleko do kawiarki. Tyle w temacie. Pozdrawiam normalnych :)

Lala
@Brkjg 25.09.2018 08:09

Nie przesadzaj. Pracowałam w wielu pracach dużo cięższych,ale zawsze za tym szła dobra kasa i wiadomo było za co się charuje. Na orlenie tez charowalam byłam chwalona za pracę. Było przyspieszenie jesienne gdzie dostalismy nagrodę, rozmowa z prowadzacym pochwała i wywieszenie na tablicy informacyjnej jakie miejsce kto zajął i na tym się skończyło. Jak się dopytywalam o tą nagrodę to prowadzący ze jeszcze pieniędzy orlen nie przelal i tak przez pół roku zwodzenie,a umiem czytać e-maila. I dużo by mozna było pisać. Więc nie pisz że wszyscy sa leniami i leserami. Pewnie nieźle (usunięte przez administratora) lirzesz prowadzacemu.

pat
@Brkjg 25.09.2018 08:09

Taaa..... U nas ciężka praca nie jest doceniana, często pracuje się za pięciu ( szczególnoe, gdy jest się z takimi leniwcami na zmianie), wciska się ludziom różne rzeczy bo pracodawca obiecał premie, ogłasza konkurs, a potem tej premii nie ma. Raz, drugi człowiek się nabiera, ale za trzecim razem przestaje polecać. Nikt się nie interesuje, skąd wynika mała sprzedaż. Może ktoś z góry zapytać pracownikow czy są odpowiednio motywowani????

anonymous
@Lala 02.10.2018 19:00

Ostatnie dwa wyrazy pięknie podkreślają Twoją wypowiedź. Z treści wynika niezwłocznie, że masz bogate doświadczenie w handlu detalicznym. śmiem twierdzić, iż wstawka o lenistwie dotkliwie Cię uraziła, bądź co bądź obstajesz za kimś. Ale czy nie doświadczyłaś kiedyś uczucia, że robiłaś o wiele więcej na każdej zmianie niż Twój współpracownik? Wydaje mi się, że tak. Zapewne czytając to już odpowiedziałaś sobie na pytanie. Pozdrawiam :)

pracownik5000
@anonymous 27.09.2018 14:13

powiedz co Ty brałeś! podziel się z innymi! rozumiem z tej wypowiedzi że zadowala Ciebie 1600 zł! ok B/K

Pracownik5000
@pat 02.10.2018 19:15

Bravo Ty

Nonek

Pytanie do pracownikow stacji z obslugą viatoll. Dostajecie jakieś pieniądze za obsługę stanowiska Viatoll na stacji?

Xyz
@Nonek 22.09.2018 11:02

Nie, wręcz mogą Ci jeszcze uciąć od wypłaty jak źle przyjmujesz urządzenie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Szary

Tak, tak... u nas szef ma oficjalnie 2 etaty dla siebie :) nagrody przychodzą na osoby ktorych nie ma. Pracownicy zarabiają różnie, jeden 1800 zl, drugi 2000 a trzeci 2200. Nie dostaje się kwitkow z wypłaty. Mógłbym wymieniać i wymieniać...

Lola
@Szary 23.09.2018 06:07

Dokładnie, u nas jest podobnie haha moi drodzy, są jeszcze takie stacje, gdzie kierownicy targają ile mogą

Zuzanna

Hejka, Czy ktoś się orientuje i może mi wytłumaczyć co oznacza termin: podstawowa prowizja? Chodzi mi o to, czy to pula na pracowników? Pula na pracownikow i szefa?

lalunia
@Zuzanna 14.09.2018 09:24

ajenci już tak mają czują się bezkarni ale spokojnie jeszcze trochę sami będą musieli zakasać rękawy bo za te pieniądze nikt nie będzie chciał pracować , serio pieniądze nieadekwantne do stresu i obowiązków oraz nocek i świąt

GG
@Zuzanna 14.09.2018 09:24

Podstawowa prowizja to prowizja gwarantowana na pracowników i szefa zgodnie z podziałem % wynikającym z umowy o prowadzenie stacji paliw.

Marcin
@GG 14.09.2018 21:48

Szef nie ma przypadkiem umowy o działalnośc gospodarczą i jego się nie wlicza w prowizję podstawową? Z tego by wynikało, że szef ma umowę z orlenem plus drugą jako pracownik

O2
@Marcin 18.09.2018 07:19

Nie ma czegoś takiego jak umowa o działalność gospodarczą. Jest umowa cywilno- prawna o prowadzenie stacji. W niej jest bardzo dokładnie wskazany % podział prowizji ( podstawowej + sprzedażowej z paliw i towarów + gastro) na psp i pracowników ,oprócz tego jest wskazana liczba etatów. Nie dwóch umów .

Zig
@O2 21.09.2018 17:18

Czyli, jeśli przychodzi na stacje pula prowizji podstawowej, to jest ona dzielona na pracownikow i kierownika stacji. Nikt tego nie kontroluje i kierownik może z niej targać ile wlezie, zostawiając pracownikom ochłapy?

Pracowniksp
@Zig 22.09.2018 07:39

Każdy prowadzący kontrolowany jest z procentowego podziału prowizji zawartej w umowie o prowadzenie stacji. Więc nie ma możliwości żeby na pensje przeznaczył mniej niż daje na to orlen

02
@Zig 22.09.2018 07:39

Kierownik nie moze targać ile chce ,moze tylko odliczyć sobie swoj %,resztę w całości powinien przekazać na płace pracowników .Skontroluje CUK ( księgowość orlenowska) jak zgłosisz ,ze masz jakiekolwiek podejrzenia .

Prima
@Pracowniksp 22.09.2018 21:29

Pracodawca jest kontrolowany o ile zostanie złożona skarga do Orlenu, w innym wypadku nikt go z tego nie sprawdza.

Prima

Witam. Pracowałam na stacji i mój kierownik nie płacił mi nic poza najniższa krajowa. Zero premii i dodatkowych pieniędzy które miały byc dodane na etat od stycznia tego roku. Gdzie mogę to zglosic? Aby miał konttole podziału prowizji ?

Aliszja
@Prima 10.09.2018 22:31

Też tak miałam,zadnej premii wypłata najniższa krajowa i tłumaczenie że Orlen więcej nie placi na pracownika. Premię niby to osoba prowadząca przyznaje według własnego uznania. Pracujemy w Orlenie ponad norme godzin pełnego etatu zadnych dodatków za święta,niedzielę. Ja idę z ajetem do Sądu Pracy ponieważ nie widzę innego wyjścia.

Prima
@Aliszja 11.09.2018 13:34

Ajent ma w umowie ściśle określone podziały procentowe ile z prowizji idzie na pracowników ile zostaje dla niego. Tego powinien sie trzymać. Nie wierze,ze wychodzi tylko czysta najniższa krajowa

Aliszja
@Prima 11.09.2018 17:29

Co nas iteresuje jaką umowę podpisują ajenci z Orlenem? Ajent jako dana firma nas zatrudnia i jest zobowiązany wypłacać wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy

Patt
@Prima 11.09.2018 17:29

No chyba ze z ajentem pracuje rodzina jako pracownik ,,albo mąż, , wtedy pieniazki zgarnia najlepszy pracownik nie robiac nic a wiadomo kto bedzie najlepszym pracownikiem w takiej sytuacji????

Fazi
@Prima 10.09.2018 22:31

Zgłaszaj. On się pewnie wytłumaczy a ty będziesz szukała nowej roboty z opinią donosiciela. Miałem podobnie tylko że ja po 2 latach podziękowałem za współpracę.

Prima
@Fazi 20.09.2018 07:31

Już nie pracuję na stacji. A mój były pracodawca okazał sie oszustem bo do dnia dzisiejszego nie opłacił za mnie składek ZUS ,więc gdzie sa te pieniądze..w jego kieszeni.

Marcin

Cześć, takie pytanie. Gdzie można zgłosić złodzieja pracodawcę, żeby orlen sie zainteresował do kogo kieszeni idą pieniądze i gdzie są pracownicy skoro etatów jest więcej?

kasjer
@Marcin 14.09.2018 09:14

wejdz na orlen.pl w zakładkę zgłoś problem :)

Anqa
@Marcin 14.09.2018 09:14

Do Biura Kontroli i Bezpieczeństwa. Na portalu stacyjnym wpisz sobie wyszukiwarkę „Anonimowe Centrum Zgłaszania Nieprawidłowości”. Możesz zgłosić to anonimowo jak nazwa wskazuje.

Renata

@BKS, czy jesteś w dalszym ciągu pracownikiem PKN Orlen? Czy sytuacja w firmie uległa zmianie? Powiesz nam jaka atmosfera panuje w tym miejscu pracy? Pytam zarówno o relacje pracownik-pracownik jak i pracownik-pracodawca. @Nierealnetogonwo, @Pracownik00000, czy coś wskazuje na to, że warunki finansowe mogą się poprawić w najbliższym czasie?

Pracownik00000
@Renata 15.08.2018 19:49

Nic a nic. O podwyżce można pomarzyć. Potwierdzone informacje.

Marcin
@Renata 15.08.2018 19:49

Ajenci kradną etaty i płacą po 1700-800 zl

Renata

@aliali, czy jesteś zainteresowany podjęciem pracy w PKN Orlen? Myślałeś o tym? Powiesz nam, co oprócz warunków finansowych jest dla Ciebie ważnym czynnikiem zatrudnienia, który wpływa na satysfakcje i zadowolenie z pracy? @Pracownik00000, cóż, pozostaje mieć nadzieję, że sytuacja zmieni się w najbliższym czasie. Czy możesz podzielić się z nami jeszcze jakimiś spostrzeżeniami na temat pracy w firmie?

Ewa
@Renata 21.08.2018 12:40

To praca bardzo wyczerpująca jak mówil kolega masz na głowie milion rzeczy np paliwo gaz nie daj Boże awaria jakaś do tego toalety dostawy a tu kolejka do drzwi i nowy pracownik z tobą na zmianie albo dwie kasy 3 autokary wjeżdżają kolejka do toalety zaraz (usunięte przez administratora) kolejka do kasy i skaga bo w toalecie właśnie papieru zabrakło i tłumacz się dlaczego . Do tego pracujące niedzielę i święta brak socjalu ogólnie nie tędy droga jeszcze trochę a sami będziecie sprzedawać panowie z zarządu.

anonymous
@Ewa 27.08.2018 00:40

Powiem tylko tyle, że panowie z zarządu tutaj mają tyle do powiedzenia co nic. Pracuje na stacji, która nie jest państwowa a warunki są takie same. Jaki jest wniosek? Stacja to stacja. Nie ma co oczekiwać od tej pracy Bóg wie jakich zarobków bo ich nikt nie dostanie. Wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma. A i tak drodzy byli/ obecni pracownicy Orlenu macie dużo lepsze warunki niż pracownicy np. BP.

Lala

Zgadzam się z waszymi opiniami na temat ciężkiej pracy i marnej żałosnej wrecz płacy. Pracowałam ponad rok na Orlenie. Więc wiem jak to wygląda,myślę ze tak naprawdę to za naszą pensję odpowiadają ajeci i to oni nas oszukują. Mam zamiar iść do Sądu pracy z ajetem u którego pracowałam

Oktan
@Lala 01.09.2018 01:11

Żałosnej a jakiej oczekiwałaś?

Lala
@Oktan 02.09.2018 15:46

Słuchajcie ja wszystko rozumiem, to że Orlen płaci ajentowi za pracowników to swoją drogą, ale my podpisujemy umowę z danym ajentem i to on daje nam pensję za godziny pracy. Etat etatem,ale jak są nadgodziny to powinien pracownikowi dopłacić,a przecież co miesiąc są,święta i nocki. Pracujemy dla danej firmy,która pracuje pod szyldem. A ajeta obejmuje jak wszystkich w Polsce Kodeks Pracy.

jadzia
@Oktan 02.09.2018 15:46

z całą pewnością nie takiej ( 2100) na rękę , w biedronkach gdzie nie robią w świeta maja lepiej dotego socjale i paczki na świeta oraz kasę a my żadnych dodatków a na strafach jak chodzą w swięta za 8 h odstaja 200-300 zł za zmianę jak pójdą w świta odrazu widać że jestes ajentem powodzenia jeszcze troche a sam za kasą staniesz

Lala
@jadzia 03.09.2018 10:15

Widzę że 2100 na rękę to ładnie. Ja 2100 na rękę dostałam tylko w zeszłym miesiącu po mojej rozmowie oraz sprzeciwie co do wynagrodzenia przez większość mojej pracy moje wynagrodzenie to 1800_1900 na rękę przy szesnastu dniach w miesiącu po 12h.

Nie "dobra zmiana"

Pracuje na Orlenie dwa lata. Na początku jak zacząłem nie ukrywam, ale jak to każdy nowy przychodził odpukać 12 godzin i do domu. Z czasem musiałem nauczyć się wprowadzania gazu, paliwa, dostaw, zachaczyłem też o zamówienia. Wiadomo, z czasem nabiera się umiejętności więc normalnym jest że wraz z ich wzrostem rosną też obowiązki. Te dwa lata temu, osoba z doświadczenie była najważniejsza. To ona uczyła nowych pracowników, to ona odpowiadała na zmianie, to do niej można było zadzwonić o 3 w nocy z każdym problemem. Tak było kiedyś, a teraz? Ważniejszy jest pracownik, który pracuje 3 miesiące, nie umie dobrze wymienić srajtaśmy w toalecie ale ma o 5 produktów O! więcej sprzedaj Ch w ciągu miesiąca, czy tam innych wysokomarżowych typu kawa, hot dog, płyn itp, z którego pracownik tak naprawdę dostaje ochłapy, o ile wgl coś dostanie, bo plan premiowy to kolejna paranoja, ale o tym już napisał niedawno ktoś już, także to całkowita prawda. Teraz pracownik jest nikim, nadupczasz 12, klient na ciebie pluje a ty musisz udawać że pada deszcz. Z czasem poprostu zacząłem też im tak odpowiadać, bo to że jestem w pracy nie znaczy że obcy człowiek może mnie obrażać. Jesteśmy pracownikami, ale przede wszystkim ludźmi. I tak powinniśmy siebie traktować. Kolejna patologiczna sytuacja to wysyłka cen, a raczej mandat za ich nie wysłanie, 300 zł haha. Człowiek robi żarcie, czyści kibel, przyjmuje dostawę, robi zwroty, faktury zbiorcze, sprawdza monitoring czy czasami klient nie tankował gazu do KANISTRA, zapomnieć kliknąć i dostaje strzała w postaci mandatu na 300 zł. Chore.. Specjalistą w tym jest Pan KR, J@#~=. Zagorzały wyznawca PiSlandu, wystarczy wejść na jego portale społecznościowe i zobaczyć co tam wypisuje. A kto cierpi? Zwykły pracownik. Kiedyś prowadzący zawsze pomógł pracownikowi, zwłaszcza jak zaczynał od placu czy kasy, bo znał te problemy. A teraz większość wysoko postawionych dorobiło się stanowisk, i nie wiedzą o tym co dzieje się tam na dole. Każdy taki osobnik powinien zacząć od rozsypywania sorbentu na plecy aż po robienie hot dogów, i tak wyżej i wyżej a nie.. To tyle z mojej strony. Chciałbym żeby przeczytał to ktoś z zarządu, może w końcu coś zrobią. A nie, święta ustawowo wolne w pracy, praca w nocy, nie lekka. Kto to ma docenić? Jak w zwykle biedronce zarabia się więcej, nie ma nocek, są bony dla pracownika. A my nie dostaliśmy nawet czekolady przez 2 lata, tylko sztuczne życzenia mówiące o spędzenia czasu z rodziną. (usunięte przez administratora) jak czytałem to w Wigilię na nocce, kiedy wszyscy siedzieli przy stole w domu a ja przy rollerze na Orlenie. Wstyd. Jak to mówią, Orlen ma pieniądze dla wszystkich tylko nie dla pracowników. Pozdrawiam, pracownik SP.

BKS
@Nie "dobra zmiana" 24.08.2018 13:03

Nawiązując do Twojej wypowiedzi, zgodzę się w paru kwestiach. Fakt osoba świeżo przyjęta nie jest w stanie wszystkiego na raz przyswoić, gdyż zakres wiedzy i obowiązków jest ogromny na stacji paliw, zwłaszcza dla nowego pracownika, lecz po trzech miesiącach sprawowania funkcji taka osoba nie powinna mieć już żadnych problemów z obsługą wolumenów pracy na danym stanowisku. Problem tkwi w doborze odpowiednich pracowników tzw. rekrutacji przez PSP. Na tym szczeblu już rodzi się problem, dlatego tak ważny jest okres próbny i obserwacja. Nie może mieć miejsca sytuacja, w której prowadzący kieruje się powiedzeniem "Jakoś to będzie, może się rozkręci. Przecież jest świeża/y". A między klientami naparza cały czas na telefonie ze swoim/swoją. Znam to od podstaw, gdzie przychodząc na zmianę widzę, że głównym instrumentem pracy kolegi/koleżanki jest smartphone, a nie mózg. Gdzie tu jakiś pierwiastek profesjonalizmu tego co się wykonuje? Irytujące jest wielce, to że przyjmując dostawę, dokładając towar, wystawiając faktury, przyjmując paliwo, nie ma zaangażowania współpracownika, który wiem że nie potrafi tego. Ile razy słyszałem, iż ona/on tego nie przyjmie, bo boi się pomylić jakąś pozycję z faktury. No ludzie!!! Czy to jest przedszkole, zabawa w sklep? Przywiązuje się duży wkład na sprzedaż nowo raczkującej marki O! Wiadomo jest, że początki są wielce trudne. Zanim przyzwyczai się do czegoś klient, musi minąć czas. To zasada łańcuchowego ogniwa w handlu. Managerowie doskonale o tym wiedzą, więc nie ma co się spinać jeśli chodzi o gigantyczną sprzedaż. Niech będzie naturalna, bez "wciskania". W taki sposób marka zawsze się obroni. Kolejna kwestia, to rzekoma wysyłka cen konkurencji. Widać, że przedmówca jest zdenerwowany faktem, iż musi uregulować notę. Nie powiem, też byłbym wściekły gdyby ubyło mi 300złotych. Doskonale, to rozumiem. Ale jest jeszcze coś takiego jak portal mailowy na stacji, może warto z niego korzystać częściej? I odwoływać się od decyzji odgórnych. Jest takie prawo. Jedynie PSP, nie mówię że wszyscy sceptycznie do takich posunięć podchodzą, tym samym bojąc się o swój stołek. Zapewniam, że umiejętnie wygenerowany mail z odpowiednim doborem słów nikomu jeszcze nie zaszkodził. Pozdrawiam wszystkich.

:)
@BKS 28.08.2018 11:40

A nie jest teraz tak, że na stacji zostaje przyjęty ten kto przyjdzie. Byle miał ręce, nogi i głowę :) Niestety z tego co obserwuję nie ma ludzi do pracy i PSP łapie kogo kolwiek.

anonymous
@BKS 28.08.2018 11:40

Bardzo ładnie napisane, jakbym słyszał wypowiedzi MS albo KR haha :D Zgadzam się, mail jeszce nikomu nie zaszkodził. Drugą kwestią jest mail o szkoleniach, który nie wywołał pozytywnych reakcji u góry i został szybko skasowany. Na pewno PS dostał nakaz rozmowy z pracownikiem i teraz jest z dala od komputera :)

anonymous
@anonymous 29.08.2018 01:02

O rzekomym e-mailu było głośno, ale należałoby zwrócić uwagę, iż nie był on napisany w odpowiednim tonie. Nie jestem w stanie już go odtworzyć, gdyż wiadomo... Został usunięty. Autor wiadomości pewnie mógł poczuć irytację z uwagi na to, że musiał robić coś trzeci raz z rzędu, ale żeby aż tak polecenie wykonania szkolenia na platformie wywołało u niego negatywne odczucia? To z lekka przesada. Fajne jest to, że odważył się w ogóle na takie posunięcie i chwała mu za to. Moim jednak zdaniem można było to zrobić w mniej konfliktowy sposób. Czasami w człowieku poziom irytacji przewyższa pułap zdrowego rozsądku. Wywalczyć coś można odpowiednią polemiką, choć zazwyczaj bywa to trudne. Ale cierpliwość popłaca. Pozdrawiam wszystkich.

Zero1

Czesc ludzie jestem pracownikiem stacji i chciałbym się podzielić moja opinia. Pracuje jakieś 2 lata. Na początku było wszystko ok pieniądze były adekwatne do pracy. Wszystko pocięli w tym roku tym nowym rankingiem, systemem motywacyjnym i parciem na te (usunięte przez administratora) ; super promocje: Ludzie wy tam z góry???? Ile wy z tego macie kasy ze wysyłacie po 3 maile dziennie o raportachze sprzedazy?????? A zwykły sprzedawca który robi to za was ma dajmy na to 50 zł premii????? Zastanówcie się nad premiami dla zwykłych pracowników którzy robią super robote. Jak nie to proponuję stańcie za kasą (( nie mówię że zawsze jest ciężko) ogarnięcie wszystko i jeszcze miejcie satysfakcję z zadowolonych klientów heee. I nagle realia ile. Zdrapek, kuponow, kubków etc. Sprzedaliście ktoś tam był lepszy musimy sie poprawić......OBCIELISCIE SPRZEDAWCOM PREMIE a żądacie zaangażowania???? Wstydzie się . I ma koniec pozdrawiam Ryśka od szkoleń waszych pracowników bo prywatnych osob.

Zadupie orlen
@Zero1 10.03.2018 20:08

Dokładnie oczekują ze będzie czysto że będzie smacznie oraz że ludzie będą wracali, ludzie uważają że zarabiamy 4000 a prawda jest smutna że z nockami mamy ledwo dwa tysiące i zero dodatków chociaż niby są stacje na których dostają premie swiateczne liczy się tylko marża

Pok
@Zadupie orlen 11.03.2018 17:20

Na naszej stacji premia za luty wyszla 2500zl netto ma wszystkich. Czy to ma byc motywacja do pracy? MS przyjezdza na stacje i sie czepia.

sumienie
@Zadupie orlen 11.03.2018 17:20

Prawda. Klienci nam średnio rzucają, że minimum 2500zł na rękę mamy. Zawsze mamy przy tym ubaw po pachy. Za to kasiora dla MS musi się zgadzać. Dla gburów, którzy wchodząc na stację (pierwszy raz) nie potrafią się przywitać z załogą i przedstawić, a tylko czepiać.

anonymous
@Pok 20.03.2018 18:56

Wiadomo że nie ale zawsze masz więcej niż ja motywacja była by około 3000-4000 chociaż wiedziała bym w jakim celu chodzę do pracy

aliali
@anonymous 06.04.2018 22:26

3000 -4000 ???/ Tyle to mają ludzie w bankach po dwóch kierunkach studiów..... nie twierdze, że nie pracujesz ciężko ale proponuję zejść na ziemie...

Renata

@Pracownik00000, czy ktoś próbował podejmować rozmowy z kierownictwem odnośnie warunków finansowych? Czy takie rozmowy przyniosły rezultaty? Jeśli nikt nie podejmował rozmów, być może warto zacząć kierować swoje uwagi do osób odpowiedzialnych za zaistniałą sytuację i mogących realnie przyczynić się do poprawienia jej?

Nierealnetogonwo
@Renata 31.07.2018 14:46

Oczywiście ze tak. Odpowiedź standardowa,, ja już i tak na premie za swoje musze dokładać, nie mam skąd wziąć " nie ma co nawet dyskutować tylko odchodzić z pracy

Pracownik00000
@Nierealnetogonwo 03.08.2018 10:37

Rozmowy nic nie dają. Mydlenie oczu i tyle.

BKS
@Renata 31.07.2018 14:46

Z premiami za pracę na stacji, to temat rzeka. Można byłoby rozmawiać godzinami o tym incydencie, gdyż tylko tak można to nazwać. Kwitek co za co dostajemy? Można pomarzyć. Nigdy nie wiesz ile masz za: BT, Mega produkty itp. Jedynie przez system możesz sobie wyliczyć ile marży nastukałeś sprzedając daną ilość produktów, tworząc raport za bieżący okres. Czy ktoś z Was liczył marżę? Jeżeli nie, to zachęcam. Zobaczycie wówczas i zapewne nie uznacie za współmierne, to że polecając aż do wyschnięcia gardła przez 12h, zarobicie dla stacji powiedzmy 80zł z czego dla Was będzie to jakieś 10pln. A żeby było śmiesznie, to po miesiącu gdy okaże się, że progu nie przekroczyliście mimo iż stosowaliście aktywną sprzedaż, nie dostaniecie wypracowanej kwoty, bo zabrakło 0,5%.

Pracownik00000
@BKS 07.08.2018 10:03

Ależ to nic nie da. Wynagrodzenie nie jest współmierne do sprzedaży. Za miesiąc z dużo większą sprzedażą dostaje się mniejszą wypłatę, niż za miesiąc, w którym sprzedaż była o wiele niższa.

BKS
@Pracownik00000 09.08.2018 18:29

Zgodzę się poniekąd z Tobą. Ale jest to tak między innymi dlatego, że ilość produktów targetowych jest nabita do mniejszej ilości paragonów w skali wszystkich transakcji za dany okres, w którym raport jest generowany. To pewnego rodzaju kruczek w naliczaniu premii za aktywną sprzedaż. Korporacja w ten sposób niweluje tzw. efekt szczęścia w sprzedaży produktów premiowanych, gdyż są dni, w których samo się sprzedaje. Taki jest niestety handel detaliczny. Pamiętajmy, że liczy się udział a nie coś do czegoś. Inaczej to nie działa.

Renata

Czy ktoś ostatnimi czasy aplikował do PKN ORLEN? Możecie podzielić się z nami informacjami na temat procesu rekrutacji w tym miejscu? @Pracownik00000, czy jesteś pracownikiem firmy? Możesz powiedzieć nam coś na temat warunków pracy w tym miejscu?

PSV
@Renata 13.07.2018 12:11

Jakiego procesu rekrutacji? Ten proces istnieje tak samo jak przejrzysta ścieżka kariery. Ściągając tekst z popularnego polskiego filmu - żadnego procesu nie ma, nie było i nie będzie... chodźmy się lepiej napić ????

Pracownik00000
@Renata 13.07.2018 12:11

Niestety jestem tylko pracownikiem stacji... Czy ktoś może potwierdzić, że na stacji można zarobić prawie 3 tysiące zł?

Opel
@Pracownik00000 20.07.2018 13:20

W dwa miesiące tak

Blondyna
@Opel 26.07.2018 22:19

Trójmiasto ponad 2,5 tys jest z premiami ????

Pracownik00000
@Blondyna 27.07.2018 18:19

Powiedzcie mi, co się dzieje z naszymi pensjami. Sprzedaż rośnie, ruch rośnie. Niedziele bez handlu..

ula
@Pracownik00000 28.07.2018 16:30

zapewne zgarnia prowadzący koszty utrzymania menadżerów którzy nie maja tak ubogiej i zapomogowej pensji jak my , regionalnych itd ochłapy dostajemy my , Orlen co roku bije rekordy dochodów rocznych naszymi rękami

Pracownik00000
@ula 28.07.2018 21:07

Nic nie możemy z tym zrobić? My wszyscy, pracownicy najniższego szczebla? Nikt z Orlenu się tym nie zainteresuje? Ktoś może na to wpłynąć, bądź zweryfikować?

Dan
@Renata 13.07.2018 12:11

Praca na stacji w orlen ie to charuwa za pie pieniądze a obecnej po remontach i rozszerza erzeniu asortymentu to nie zapłacona praca najniższa na umowie a premia do koperty a później głodowe erytury największych pieniądze biorą prezesi przedstawiciele a Ci najniżej uposażonych na niche najbardziej charują może by tak zainteresowali się dlaczego jest taka rotacja pracowników który mają do morderczej pracy sprzedawcy sprzątavzy kibli bufetowej pracujący po 12 godz za najniższych krajową

Piotr

Hej. Mam pytanie do tych pracownikow stacji u ktorych byla przebudowa stacji. Czy Wasze stacje byly zamykane czy postawili Wam kontener? Czy byly jakies wypowiedzenia?

luki
@Piotr 23.07.2018 14:27

Byl kontener (sklep) i magazyn o szatni dla pracowników juz zapomnieli. U nas była redukcja 1,5 etatu.

Renata

@duch, możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Czy zgłaszałaś swoje uwagi do szefostwa jeśli czułeś się nieusatysfakcjonowany pracą w tym miejscu? Czy takie rozmowy przyniosły skutki w postaci poprawy warunków pracy? @Pracownik 1029, czy jesteś pracownikiem firmy? A może dopiero planujesz rekrutować do PKN ORLEN?

Duch
@Renata 07.07.2018 20:10

@Renata. A co ma szef/szefowa ( prowadzący/a stacje)do tego?? ...przecież oni mają tyle do powiedzenia co my,zwykli pracownicy...Czyli nic:( w każdej chwili mogą ich zwolnić....jak chcą mieć (prowadzić stacje) to muszą siedzieć cicho i potakiwać "górze"

BKS
@Duch 25.07.2018 02:40

Co do Twojej wypowiedzi, to fakt zgodzę się, ale tylko częściowo. Ponad to chciałbym zaznaczyć, że widać iż jesteś znajomym/ą Prowadzącego Stację :). Lecz nie o tym mowa. Owszem ajenci mają swoje wytyczne, plany do zrealizowania, cele sprzedażowe itp, aspekty narzucone przez koncern, ale istnieje coś takiego jak język marketingowy. Nie rozumiem dlaczego stosowanie metody cichej myszki miałoby powodować zadowolenie MS i KR, przecież to totalny absurd. Ktoś wyznający taką teorię z góry jest skazany na porażkę i zakończenie kariery jako kierownik stacji. Ludzie!!! Nie można nie mieć nic do powiedzenia. Managerowie nie przyjeżdżają po to by się czepiać, ale po to by coś zmienić. Jedynie prowadzący i najbliżsi jego pracownicy, robią taką otoczkę by reszta tak myślała. A wszystko to, po to by nie dostać reprymendy za zniżkujące słupki sprzedaży. Ile razy "lizaliście" podłogę, kible, wentylatory, słysząc" On/Ona tam zajrzy! A siedział/a w biurze cały czas, nie wychodząc nawet na sale sklepową. Zakładam, że za każdym. Powiedzcie sami. Kto patrzy w wentylator w toalecie!? Rzadko nawet kominiarz. Tak więc jeżeli pracujecie za kasą jesteście sumiennymi pracownikami, nie spóźniacie się jeście otwartymi i uśmiechniętymi ludźmi, to bez obaw, nikt Was nie zwolni, bo za co? Za to, że w maju czy czerwcu o kilka Mega Kaw mniej sprzedaliście?Hahahaha... Dobre sobie. Niech ajent się martwi o to by nie wylecieć za nierozdzieloną premię i ukrócony o kilka dni urlop, bo chciał was walnąć na parę złotych. Pozdrawiam tych których temat dotyczy.

Kaz
@BKS 25.07.2018 09:15

Życzę Ci aby został agentem i posmakował tego chleba,nawet nie znasz podstawy zatrudniana pracownika i kosztów związanych wiem wujek google napisał ze powinieneś zarabiać więcej wiec proponuje zapytac Manegera jakie są przewidziane pieniądze na pracownika to się zmarszczysz????

Renata

@Ltelte, czy ilość obowiązków, które wykonujesz była ustalana z Tobą w momencie podpisywania umowy? Czy powiesz nam coś na temat możliwości rozwoju w tym miejscu? Jak wygląda ten aspekt w PKN ORLEN? Czy dla pracowników organizowane są szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Będziemy wdzięczni za Twoją odpowiedź. @Były pracownik, powiesz nam coś więcej na ten temat? Jesteś w dalszym ciągu pracownikiem firmy?

Ltelte
@Renata 19.07.2018 10:59

Mowa była o KASJER- SPRZEDAWCA. Rozumiem te hot dogi robić, ok. Ale do tego doszły kanapki, zajmuje trochę czasu żeby je zrobić, a przy okazji jak jest większy ruch, to na prawdę nie ma w co rak włożyć. A na zmianie dwie osoby, gdzie powinny być co najmniej trzy. Szkolenia? Tak są na platformie internetowej. Oglądasz prezentację, filmiki, a później robisz test do tego. I musisz zaliczyć na 100% , bo inaczej nie Ty, ale prowadzący nie będzie miał pewnie premii. Lubię ta pracę, bo lubię pracować z ludźmi i z nimi przebywać, ale moim zdaniem jest za mało płatna przy tym zakresie obowiązków. Jeszcze tylko dodam, że robię już tam parę lat, a ciągle przychodzą NOWI i na starcie mają większą wypłatę, jak STARY pracownik... Czy to jest Waszym zdaniem sprawiedliwe...

Jadzia
@Ltelte 23.07.2018 16:41

Wiesz Kowalski za takie pieniądze jak wy macie nikt nie chce pracowac :)

Ltelte

Witam pracuje na stacji. Na zmianie jest nas przeważnie po dwie osoby. Zgadzam się z opiniami, że łazienki zawsze mają błyszczeć, towar ma być doniesiony na maxa, bo dyrektor jedzie albo manager. A jeszcze nie może być okruszkow w lodówce z bulkami, bo będzie parę okruchów to już lodówka jest brzydka... jednym słowem dramat. Nie masz w co ręce włożyć, jeszcze musisz umyć podłogę na sklepie i w międzyczasie kanapkę przygotować bo klient czeka. Wszyscy myślą, że to lekka, łatwa i przyjemna praca, a po tylu godzinach nóg nie czujesz.... A wszystko za 2150 za miesiąc harowki. Zgadzam się zrobić strajk! :-)

Były pracownik

W tej firmie dobrze zarabiają tylko Ci wyżej. Zwykły pracownik jest nikim za minimalną krajową. Typowa polska firma. (usunięte przez administratora) Niczego praktycznego w tej pracy się nie nauczysz - może z wyjątkiem umiejętności "miękkich". Haha....

Orlenprze_uje

Szacunek dla pracownika który napisał na e-maile na wszystkie stacje w Polsce. Temat do robienie śmiesznych testów w ciągu roku nie raz po kilkanaście razy. Orlen kieruje się hasłem "Każdy Klient Ma Racje" a pracownicy to roboty które przez 12 godzin, sprzedają z uśmiechem i z wykorzystaniem aktywnej sprzedaży. Niestety e-mail po kilku godzinach zniknął, pracownik pewnie już nie pracuje.

Zostaw opinię o PKN Orlen - Płock

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PKN Orlen