Nie polecam, złożyłem zamówienie online 09.07 dziś mamy 30.07, obecnie nie mam zamówionego produktu ani zwrotu pieniędzy. zamówienie nr 111142847
Fajna firma, dobra atmosfera w pracy tylko trzeba chcieć pracować i nie narzekalibyście na forum.
Bardzo nerwowa obsługa. Po zapytaniu pracownika ,gdzie mogę odwiesić daną rzecz zostałem potraktowany jak powietrze. Dziewczyna obsługująca mnie jako klienta powinna podchodzić do swojej pracy sumiennie, bo każda firma reprezentuje swoje dobre imie swoją kadra wewnętrzną, pracownikami ,którzy powinni ludzi przyciągać do sklepu ,żeby klient wrocił 2 razy i był zadowolony , a ja poczułem się wrecz urażony. Opinia dotyczy placówki w Galeri Echo Kielce. !
(usunięte przez administratora)
jeśli szukacie* tak zwanej pierwszej pracy
Czy możesz powiedzieć o jaki dokładnie sklep chodzi? :)
Rozmowa trwająca kilka minut na kanapie w galerii. Kilka godzin po rozmowie zadzwonili do mnie, że zapraszają na dzień próbny. Nie miałam żadnego doświadczenia. Potrzebowali ludzi i brali dosłownie każdego, można powiedzieć, że "z ulicy"
Czy jestem dyspozycyjna, czy odpowiada mi praca w późnych godzinach. Żadnych pytań modowych.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Hej wie ktoś może za co byli zwolnieni Regionalni? Czy aż tak się źle dzieje w Reserved
@anonim czyli tylko na sklepy które współpracują z reserved ?
Jaki jest system premii uznaniowych w firmie LPP S.A. Reserved?
nie ma systemu premiowego. pracujesz na siebie i koniec. czasami wskoczy jakiś konkurs sprzedażowy lub a la premie, jednak nie będzie cie jeden dzień i po premii. Pracownicy otrzymują Bony na zakupy w sieci LPP S.A.
Nie polecam pracy w Reserved. (usunięte przez administratora) 3-4 osoby pracujące na cały dwupiętrowy salon na zmiany popołudniowe. Zmiany dla pracowników po 5,45 h żeby nie obowiązywał ich limit przerw, spore rozbieżności w grafiku, przez co przychodzi miesiąc, gdzie trzeba wypracować ponad 200h. Wszystko musi być zrobione na 100% bez względu na to ile jest dodatkowej pracy i klientów. (usunięte przez administratora) Problem w dogadaniu się z grafikiem(usunięte przez administratora) Zapomnij o wolnych weekendach, nawet 2 w miesiącu.(usunięte przez administratora)
Dzisiejszego wieczoru w Kraków-Bonarka przytrafiła mi się skandaliczna sytuacja, mianowicie płacąc za buty gotówką banknotem 100 złotowym kobieta która mnie obsługiwała przy kasie nazwała mnie osobą niepoważną :/ Sytuacje zgłosiłem Pani kierownik jednak miałem wrażenie że sama nie zrozumiała tej sytuacji. Przecież to tylko 100 złotowy banknot a obrażony zostałem przy całej kolejce stojących klientów. Dodatkowo ubrany dosłownie cały byłem w ich marce...
a co to ma wspolnego z tym jak sie pracuje w tej firmie? chyba pan pomylil ten portal z opiniami w google.
Racja, jednak mnie ciekawi, dlaczego osoba obsługująca w takich słowach wyraziła się o kliencie, który chciał zapłacić za towar banknotem stu złotowym? Jest to dla mnie niezrozumiała sytuacja i reakcja osoby obsługującej klienta.
Orientuje się ktoś jak wygląda rozmowa na stanowisko kierownika w re?
Jak jest z dopasowaniem grafiku, bo jestem studentką i to dla mnie ważne. Czy da się to dogadać? I jak wygląda rozmowa rekrutacyjna, na co zwracają uwagę? Jest dzień próbny?
Reserved to moja pierwsza praca, spędziłam tam 3 miesiące (nie zdecydowałam się na przedłużenie umowy, mimo, ze mi to proponowano) . Teraz jako miejsce studenckiej pracy wybrałam inną firmę i jeszcze dokładniej dostrzegam minusy pracy w Re. Po pierwsze - brak szkolenia. W skrócie wyglądało to tak - no tu masz salon, radź sobie, tam jest przymka, roznieś rzeczy. Rozumiem, że gdy zaczynałam pracę był akurat środek wyprzedaży i pracy było bardzo dużo, no ale to tak chyba nie powinno działać. Po kilku zmianach robiłam już praktycznie wszystko, często nie końca wiedząc co robię, bo wytłumaczono mi to pobieżnie. Musiałam dopytywać się innych sprzedawców, kogoś z kierownictwa ciężko było w ogóle złapać, żeby o coś zapytać. Do moich obowiązków należała obsługa kasy, kontrola przebieralni, roznoszenie przymierzalni, dotowarowywanie (tzw. repenishment ), reagowanie na bramki, sprzątanie, mopowanie podłogi, rozpakowywanie dostaw, klipowanie, metkowanie, porządkowanie salonu po zamknięciu, wynoszenie śmieci. Oczywiście musiałam też odpowiadać na pytania klientów. Czyli dosłownie wszystko. Miałam szczęście, że trafiłam na męski bo nie było tu takiego syfu jak na damskim. Normą było też przerzucanie ciężkich kartonów i układanie rzeczy na wysokich półkach na magazynie, oczywiście bez żadnego szkolenia BHP. Zmiany trwają oficjalnie do 12h. Ale w czasie wyprzedaży trzeba było zostawać nawet po 1,5h po zamknięciu na sprzątanie bałaganu po dziczy (ze sprzątaniem na bieżąco przy tak małej liczbie pracowników na zmianę nie było opcji). Wychodziliśmy dopiero wtedy gdy cały sklep (wszystkie działy) był ogarnięty, musieliśmy pomagać damskiemu, żeby wyjść wcześniej. Godziny po 22 były lepiej płatne, ale przy najniżej krajowej to i tak śmieszne pieniądze (za naprawdę ciężką, fizyczną pracę). I dodatkowo nawet nie wiesz o której wyjdziesz. Grafik układany na miesiąc do przodu, więc dla studentów bardzo nie na rękę. Jak Ci coś wypadnie to musisz się zamieniać z innymi ludźmi (a nie zawsze się da). A co do ludzi właśnie, różnie. Duży przemiał, bo mało kto zostaje tam na dłużej. Niektórzy bardzo w porządku, z innymi nie idzie porozmawiać, no ale to jak chyba wszędzie. Na zleceniu jakichkolwiek benefitów brak, na żadne zniżki do LPP nie masz co liczyć. Na 6 godzin przysługiwało 15 min przerwy, na 8 - 20 min, na 10 - 30 min, na 12 - 2 razy po 20. Socjal to wyodrębniony fragment magazynu z jednym stołem i dwoma krzesłami. Lepszą opcją było wyjście za zewnątrz sklepu (Re w galerii). To co mnie jeszcze denerwowało to ciągły brak drobnych w kasie. Wszystko z końcówkami -99, a groszy żadnych. I przy każdej transakcji gotówką musisz przepraszać ludzi, że nie masz jak wydać, albo pytać czy nie mają może przypadkiem 9 groszy, a najlepiej 99. A ludzie, którzy stali w kolejce do drzwi, dlatego, że tylko dwie kasy były otwarte, często nie bywają mili. Więc ogólnie, jeśli chcesz narobić się fizycznie i nadenerwować za najniższą krajową to polecam. Potem decenisz każdą inną pracę. Pozdrawiam.
Ile zarabia zastępca kierownika ??? I jak mniej więcej wygląda rozmowa kwalifikacyjna ??? Mam za kilka dni właśnie rozmowę i mam trochę dylemat bo chciałabym pracować w tym sklepie ale muszę dojeżdżać 40km w jedną stronę i zastanawiam się czy by mi się opłacało finansowo...
Pracuje w Reserved 9 miesiac. Atmosfera i organizacja pracy w salonie, w którym akurat ja pracuje jest okey, nie mam żadnych większych zastrzeżeń, ale zarobki w stosunku do ilości pracy, jaka jest na nas nakładana to żart. Ciągłe cięcie godzin, bo produktywność sie nie zgadza...3 osoby na drugiej zmianie na ogromny salon to porazka-jedna osoba na kasie, a 2 pozostale maja ogarnac sprzatanie całego salonu, replany i przymke ktora jest zawalona do granic. Totalnie nie rozumiem polityki tej firmy-milion sprzedawców i kazdy ma po pol etatu i wiekszosc miesiąca siedzi w domu(na wieksza liczbe godzin mozna liczyc przy wyprzedaży co najwyzej), po czym w rezultacie zwalnia sie i szuka porzadnej pracy, zamiast zatrudniac mniej sprzedawców i oferowac im pełen etat. Nie ma dla nas godzin, a za chwile przyjmowany jest nowy sprzedawca....szkoda słów. Mam szczęście pracowac w salonie z ludzmi, ktorzy nie robia sb nawzajem pod gorke, ale coz...jest to co najwyzej dobra praca dorywcza, nie stała.
Nie będę tu oceniać atmosfery pracy, gdyż zapewnię co sklep to inaczej. Oczywiście mam sporo uwag do tego, ale wiem też, że kluczem do dobrej atmosfery jest kadra kierownicza i ich nastawienie do pracowników. Tam gdzie pracowałam byli fajni motywujący kierownicy i choć praca była ciężka za słabe pieniądze, to jakoś wspólnie dało się zrobić dużo i szybko i dokładnie. Niestety system pracy narzucany przez górę (centrale/region itd...) powodował że mimo dawania z siebie 150% nie dało się wyrobić wyznaczonych targetów, co powodowało, że produktywność była słaba, a co oznaczało brak premii sprzedażowej. Bez premii podstawowa pensja jest bardzo marna i ciężko za takie pieniądze się samemu wytrzymać (dlatego ta praca jest najlepsza dla studentów, którzy są częściowo. utrzymywani przez rodziców). Mając umowę o pracę dostaje się dodatkowo 150 zł za wyrobienie wszystkich zmian zaznaczonych w grafiku, więc np. chorując i idąc na l4 traci się ten dodatek. Powoduje to, że ludzie przychodzą chorzy do pracy i zarażają innych pracowników, byle tylko tego dodatku nie stracić. Oczywiście mówiąc o słabej pensji mam na myśli osoby na stanowisku sprzedawcy. Nie znam warunków finansowych kierowników, dekoratorów itp. Jednakże to głównie sprzedawcy są narażeni na ryzyko zawodowe, gdyż pracują zazwyczaj na zmiany popołudniowe gdzie jest największy ruch, a gdy jest mało pracowników (bo ucina się wielu zmiany byle tylko produktywność była lepsza)tzw. sprzedawcy nie nadarzają z roznoszeniem ubrań z przymki, sprzątaniem, bycie na zawołanie klienta. Klient wychodzi niezadowolony bo nie ma kto mu pomóc, a pracownik zawalony robota nie ma kiedy nawet wspomóc kasę kiedy są ogromne kolejki do niej. Wydaje mi się, że gdyby troszkę poprawić system socjalny pracowników (większa pensja niż ta minimalna + większe zniżki pracownicze, przemyślenie systemu premiowania itp) to pracownicy starannie podchodzili do swojej pracy, bo teraz przynajmniej połowa olewa to bo nawet jak zwolnią to za taką kasę nie jest aż tak szkoda. Mała ilość pracowników to zdecydowanie największy problem, bo chodzi tu o zarabianie, a nie da się jak jest więcej zwrotów niż realnej sprzedaży. Dlatego polecam by LPP przemyślało zmianę systemu rozliczania pracownika, gdyż wydaje mi się że traci ich zbyt często z powodu warunków pracy i przez to trzeba wydawać kolejne pieniądze na nowe rekrutacje i szkolenia. Podsumowując jeśli chodzi o atmosferę raczej nie posiłkować się opinią osób pracujących w rożnych salonach bo jest naprawdę różnie, ale jeśli chodzi o pracę i świadczenia wynikających z wyższych rangi pracowników LPP niż dyrektor salonu, to jak ww. jest sporo rzeczy które można by było przemyśleć.
(usunięte przez administratora) *Godziny pracy tylko popołudniowe *Brak pomieszczenia socjalnego - jest tylko stół koło fotela (usunięte przez administratora)i *Wielkie (usunięte przez administratora)nie robią nic innego tylko lampią się w monitoring i obserwują pracowników *Kadra pochodząca w większości z patologii * Brak premii oraz sensownych zniżek na ciuchy. *Stawka godzinowa poniżej poziomu godności. Moje sugestie dla LPP S.A. Reserved: Zmieńcie kadrę kierowniczą w Arkadii - dochodzi do mobbingu Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Poprawcie stawkę i warunki pracy
Beznadziejna praca!!! Zmiany są 12 godzinne a czasami zdarza się że pracownicy zostają nawet na 14 godzin, jeśli przychodzi się na zmianę popołudniową to zostaje się nawet do 03:00 rano! Zarobki to jeden wielki żart w stosunku do wykonywanej pracy, kierownicy jak i pracownicy są niekulturalni ( ciągle przekleństwa i krzyki) — RESERVED CH ARKADIA WARSZAWA Moje sugestie dla LPP S.A. Reserved: Zamiast zatrudniać zbyt małą ilość pracowników zatrudnijcie dodatkowe osoby do ciągłego sprzątania sklepu (układania ubrań) Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić pracownikow
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Kierownictwo w salonach, zarobki
Mi się w pracy bardzo podoba. Myślę, że dla każdego komu się z zewnątrz ta praca podoba będzie zadowolony. Na pewno jest więcej pracy niż się wydaje, więc nie jest to miejsce dla tych co nie lubią pracować.
Uwielbiam tą pracę tylko te ich zmiany coraz to inne wymyślają ????????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LPP S.A. Reserved?
Zobacz opinie na temat firmy LPP S.A. Reserved tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LPP S.A. Reserved?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LPP S.A. Reserved?
Kandydaci do pracy w LPP S.A. Reserved napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.