Czy tylko w naszym sklepie pracujemy w tak zwana kratkę? Jeden dzień praca, wolne, praca. Albo ewentualnie trzy dni po 9h i jeden dzień wolnego. Czemu nie możemy pracować po 12 h i mieć więcej wolnego? Przez to nic nie można zaplanować. I czy też macie tylko jeden weekend wolny? Bo na cały miesiąc w grafiku każdy z nas ma tylko dwa razy w miesiącu po dwa dni wolnego pod rząd. Czy kierownik nie może zrobić grafiku, że ktoś jest dwa dni dwanaście godzin i dwa dni wolnego?
Myślę, że jeżeli zapoznasz się z zasadami budowy grafiku będzie Ci on bardziej zrozumiały. Nie zawsze wynika on że złej woli kierownika.... myślę jednak że jak z nim porozmawiasz trochę Ci się rozjaśni. Być może da on nawet radę wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom.. Myślę że to właśnie z nim powinieneś zacząć rozmowę, a nie pytać na forum :)
Wiem że nie na temat nie mogę znaleźć telefonu ani e-mail na internecie do kadr a potrzebuje ponownie świadectwa pracy czy ktoś mógłby pomóc z góry dziękuje za pomoc.
Dziewczyny, proście o tą podwyżkę, ja dostałam. Tylko trzeba chcieć i się wykazać w pracy
Nie wiem, czy zauważyliście ale w nowym onboardingu jest zapis, że bez względu na formę rozwiązania umowy, premia uznaniowa nie podlega wypłacie. Nie dość, że premie są śmiesznej wysokości, to jeszcze na wypowiedzeniu nie dostaniesz... Żenada.
Tez sie o tym przekonałam nikt mnie nie poinformował.Ta premia to wgl jakies dno bylo.
Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.
W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
My już się nie staramy. Za te pieniądze i bez podwyżek dla kierowników nie ma sensu a sprzedaż spada i będzie spadać, nie obsługujemy i kropka.
Dokładnie, zero motywacji, nam się nie chcę strzępić buzi, człowiek się nalata za klientami, firma i tak utnie co trzeba , a klient i tak przyjdzie i zwróci...
Najlepsze co można zrobić to dac wypowiedzenie i szukać nowej pracy. Polecam zmienić otoczenie, atmosferę, ludzi i sie rozwijać a nie stać w miejscu w firmie która obcina skrzydła człowiekowi
Aż tak źle że podcinają skrzydła? Żadnego rozwoju? Ile wychodzą targety jak się już uda je zrobić? Stawka nie za wysoka że jesteś taki zniechęcony?
Uda? Czym chcesz zrobić target? Tymi lumpami powtarzającymi sie co roku , drogie jak jasna … sukienki za 180 zł, lepiej kupić porządne buty lub kurtkę u konkurencji albo pełno ciuchów na przecenie za 180 zł a nie jedna rzecz. Kiedy ostatni raz centrala was pochwaliła? Po co te raporty zdjęciowe codziennie? Aż tak nie ufają pracownikom, ciagle źle, ciagle niezadowoleni, instrukcja na 3 departamenty w 3 dni, powaliło ich? Jak można w jeden dzień zrobić przecenę, instrukcje, zwroty kolekcji , zmiany do tego sprzątanie. Byłam w firmie 5 lat i odeszłam szczęśliwa zatrudniając sie do sieciówki , która to wszystko posiada :) Poza tym… Premii brak, podwyżek brak, benefitów brak, opieka medyczna brak, karta multisport brak, zwroty w całym kraju brak, narzędzia do łatwiejszego funkcjonowania (smartfony, słuchawki, walkie talkie) brak, dresscode brak, nowoczesne i szybsze oprogramowania brak, porządnych dużych przecen zachęcających tłum ludzi brak, magazynowanie odzieży , żeby salon był spokojny na dotowarowanie sprzedanego asortymentu brak, produkty socjalne brak (nie kupisz kawy nie masz)wystarczająca ilość zatrudnionych pracowników, adekwatne do wielkości salonu hmmm? Brak?! No kto by sie spodziewał… Wymieniać dalej? Lubisz stać w miejscu i sie nie rozwijać to juz Twój problem
Brawo, brawo, brawo nic dodać nic ująć, wszystko w punkt napisane. (usunięte przez administratora)
Witam Wszystkich Kierowników Bardzo Was proszę o informację, czy któryś z Was dostał podwyżkę już? Obiecują już od stycznia i u mnie jak dotychczas cisza, a ponoć co niektórzy już dostali z tego co tu czytam... Pozdrawiam
Ja otrzymałam informację, że póki co nie bedzie całościowych powyżek dla wszystkich bo nie ma na to zgody. Otrzymałam też informację że prawdopodobnie firma podejdzie do tematu ponowanie przy podwyżkach u SP w połowie roku, a jak ktoś chce to może indywidualnie się starać. Ja na pewno będę pisać i nie popuszczę bo czekałam juz cały kwartał.
Starać się indywidualnie? Błagam... Jednemu dadzą a drugiemu już nie? Żenada. Firma otwiera kolejne salony, ale nie stać ich na żadne podwyżki, mamy wczuć się w sytuacje CARRY itp. Całe szczęście niedługo mnie tu nie będzie, bo to jest jakiś cyrk.
Najgorsze miejsce pracy, w jakie przyszło mi wpaść. Firma pokroju „ERDOL” - widać, że polskie zaściankowe i próżne błoto wylewa się z głów „prezesów” tej firmy. Żałuje, że tu trafiłam. Jedyne czego się nauczyłam to sprzątać kibel i myć lustra po klientach, którzy wycierają kozy w przymierzalni. To przykre pracować w takim miejscu. Szukam pracy, a każdy dzień w tej firmie to bolesny upadek.
Dzień dobry ksi, bo nie wiem czy to dobrze rozumiem. Godziny w grafiku poniżej 11,5h rozpisujemy bez przerwy? A jak już jest 12h to z przerwa? Czyli jak mam salon do 22 i pracuje 8h. To mam sobie rozpisać od 14 do 22 bez przerwy? A na rano od 9:30 do 17:30?
Tak, tylko osoby 12h maja pol godz przerwy, 11.5 h rozpisujesz np 9.30 do 21.00 i maja 2x15min, wychodzi ze wszyscy ponizej 11.5 a powzyej 9.5h maja 15min i 15min, wszyscy poniżej 9.5h maja tylko 15min wiec rozpijesz 9.30-17.30
SZANOWNY PANIE PREZESIE FIRMY CARRY. APELUJĘ O PODWYŻKĘ DLA WSZYSTKICH OSÓB FUNKCYJNYCH. ZACZYNAJĄC OD KIEROWNIKÓW. TO JEST NIE DO PRZYJĘCIA, ŻE WYNAGRODZENIE KS ZA CHWILĘ BĘDZIE SIĘ RÓWNAŁO Z WYNAGRODZENIEM SP. W TYCH CZASACH NA RYNKU PRACY TRZEBA LICZYĆ SIĘ Z PRACOWNIKIEM. NIE MACIE SZACUNKU DO PRACOWNIKÓW Z DŁUGOLETNIM STAŻEM. WOLICIE ZATRUDNIAĆ NOWYCH, KTÓRZY PO PARU TYGODNIACH CZY MIESIĄCACH SIĘ ZWALNIAJĄ. DLACZEGO TAK ROBICIE? JAKI JEST TEGO POWÓD? POZABIERAJCIE TE MARNE PREMIE, ALE W ZAMIAN ZA TO DAJCIE NAM PRACOWNIKOM WIĘKSZĄ I GODNĄ PODSTAWĘ WYNAGRODZENIA. MY PRACOWNICY TEŻ ODCZUWAMY SKUTKI INFLACJI. GDYBY FIRMA NIE MIAŁA ŚRODKÓW FINANSOWYCH TO NIE OTWIERAŁABY NOWYCH SALONÓW TYLKO ZAMYKAŁA, TAK JAK ROBIŁY TO INNE SIECIÓWKI. OCZEKUJECIE OD PRACOWNIKÓW WSZYSTKIEGO A SAMI OD SIEBIE NIE DAJCIE NIC. TYLKO WIECZNIE WSZYSTKO NIE TAK. Z TAKIM PODEJŚCIEM SALONY BĘDĄ STAŁY, ALE Z BIEGIEM CZASU NIE BĘDZIE TAM PRACOWNIKÓW. PROSZĘ SIĘ NAD TYM GŁĘBOKO ZASTANOWIĆ...
A za co wy chcecie podwyżkę? Kierownik głównie siedzi i nie robi dosłownie nic. Wyręcza się we wszystkim pracownikami. Żadna funkcyjna nie zasługuje na podwyżkę. Jak dać 3 funkcyjne na zmianie to siedzą za kasą i kawę piją a jedna osoba pracownik zapiepsza na całym sklepie. Co do przerw, nasz kiero na 15 min nie chodził a zawsze wychodził pół godziny wcześniej. Gdzie tu sprawiedliwość. Zero kultury w stosunku do pozostałych pracowników. Nie należy wam się nic.
Co to za sapy tutaj? Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. U nas wszytskie funkcyjne na czele z kierownikiem (usunięte przez administratora) tak samo. Więc sory ale takie gadanie jest trochę chamskie. Może u Ciebie na salonie tak jest ale nie u nas. U nas nie ma ze kierownik czy starszy to nic nie robi tylko siedzi. Traktujemy się tak samo. Więc takie wylewanie żalów sobie daruj. A jak Ci nie pasuje KS, który nie robi nic poza siedzeniem to to zgłoś a nie żalisz się na forum. Dziecinada.
Znam z własnego doświadczenia KS-ów, którzy siedzą i nic nie robią. Znam też takich, którzy pracują za dwie osoby. Wrzucanie wszystkich do jednego worka jest nie na miejscu. Radzę także zastanowić się nad własną postawą, bo skoro sprzedawcy nie reagują na takie sytuacje i pozwalają, żeby tak się działo, a wylewają żale tutaj, to źle świadczy tylko o nich. Jest RKS w każdym regionie, jest centrala. Widocznie jednak brakuje odwagi.
cześć co sądzicie na temat nowego podziału przerw?
A co mamy sądzić. Jest nowy kodeks pracy i muszą się dostosować. Chyba lepiej mieć wszystkie przerwy wliczone niż za darmo siedzieć codziennie pół godziny w pracy. Jak dla mnie rewelacja
Chora polityka firmy..Przecież sprzedawca nie może odpowiadać za to czy klient zwróci towar czy nie. Spełniłeś target to należy się premia i tyle! Chore serio???? Po tym jak czytam że jeden dostaje 50 zł inny wcale..Od teraz nawet nie kupię nic w Caryy nawet jakby 3 zł kosztowało. Może spróbujcie nagłosić nawet anonimowo sprawę w gazecie czy jakiś portalach. Współczuję Wam naprawdę za coś też trzeba żyć, ale dostając łysą podstawę będąc dobrym pracownikiem to jest nie do przyjęcia. Lepiej chyba ulicę zamiatać
Potwierdzona informacja. Kierownicy nie dostaną żadnych podwyżek!!!
Nas regio Krk straszy ze jak nie przestaniemy pytac o podwyzki to jeszczee premie zabierze xxD
Co Ty za dyrdymaly opowiadasz i kogo masz na myśli piszac "Nas"? Nikt mnie przynajmniej nie straszył bo informacja jest jasna o dalszym odłożeniu w czasie zresztą czego można było się spodziewać po tej firmie... Stopień niedocenienia tu jest tak wielki że głowa mała. Wniosek jest jeden albo uciekasz czekasz albo wnioskujesz i walczysz o swoje nie patrząc na innych. Nie wiem tylko czy ja mam jeszcze siłę na te walke...
Dokładnie! ja już jej nie dostałam tylko dlatego że pytałam o premie. Ale zaraz zaraz czy premie są teraz od realizacji planu czy widzi mi sie RKS? Kto to pisze ? Kim jesteś Ni maaaa że siejesz takie farmazony az żal czytac Prawda jest taka że firma nic nam nie dała i jeszcze nam zabiera za brak realizacji planu. To jest śmieszne i chore. Czy ktoś się tam na górze zastanowił chwilę zanim takie rzeczy wprowadził.
Hejo...ktoś już dostał budżetowe zamówienia???? I pytanie dodatkowe...o co kaman z tymi podwyżkami...? Nic nie słyszałyśmy o tym...
Może planowa realizacja owszem, ale hurtownia jest na tyle nieogarnięta, że zamiast wysłać to, co mają do salonów, to czekają na to, czego brakuje i wstrzymują całe zamówienia...
Żenada 50zł premi za to że zapieprzasz cały miesiąc pójdziesz na 1 dzień (urlop na żądanie) aż wstyd im dawać te marne 50zł w tych czasach! A o wypłacie nie wspomnę, słabo
Jakie to przykre .. mam nadzieję że ta firma upadnie za jakieś 15 lat..bo nikt już tam pracować nie będzie chciał...młodzi nie będą tak tyrać jak starsze pokolenie... Nawet biedra płaci więcej a zapier...podobny
Dostaliście już zamówienia? My nie mamy papieru. Napisałam do tej pani od budżetu tydzień temu nie odpisała. Więc drukujemy wszystko na drugiej stronie już jakiś wydrukowanych np list do zwrotów. To chore
Co to za pytanie? Jeszcze się nie przyzwyczailiście, że w carry jak chcesz skorzystać z toalety to musisz kupić sobie papier toaletowy? Jak chcesz wytrzeć ręce po toalecie to musisz kupić ręcznik papierowy? Jak chcesz odesłać zwrot do magazynu to musisz kupić taśmę żeby okleić karton?
Hej , to fakt , że zamówienia zawsze przychodzą z opóźnieniem, jednak z tego co wiem nie ma problemu napisać @ do RKS czy p. Patrycji ( lub zadzwonić) z prośbą o zgodę na zakup potrzebnych na już artykułów, wziąć na to fv i odliczyć tę kwotę od konwoju.
No tak to dlatego za wszelką cenę chcą zabierać za wszystko premię, żeby wybrańcom dać podwyżkę. Czepiają się do wszystkiego, szukają jakby tu zabrać te marne 100zl premii jakby dawali drugą wypłatę hahahaha gorszej firmy nie widziałam
Dostaliście już aneksy z podwyżkami? Bo my wczoraj
Ludzie piszą że to podwyżki nie dla wszystkich. Ty chyba dostałeś skoro piszesz o aneksie. Powiesz ile procent?
no i dostają mądralińscy,roszczeniowi,w wynikach nie najlepsi.Takich docenia firma.Obłuda i niesprawiedliwość w tym dzieleniu.Nawet sprawiedliwie nie potrafią myślą że prawdy nikt sie nie dowie.Śmiech ..
I ci co (usunięte przez administratora) liżą i donoszą jaśnie wielmożnej eminencji RKS tacy co plasują sobie pozycje kosztem (usunięte przez administratora)innych współpracowników ( ci dostają nawet 2 premie ;)
Ale to chodzi o podwyżkę dla kierownika tak? Też jestem kierownikiem i jestem ciekawa bo u mnie cisza. Nawet nie wiem czy mam na coś liczyć... :(
Czy dekorator otrzymuje jakieś premie? Z góry dzięki :)))
Człowieczku! Jeśli zastanawiasz się nad pracą w tym miejscu, to zastanów się porządnie nad tym pomysłem. Przeczytałam kilka opinii zamieszczonych tutaj i z przykrością stwierdzam, że wszystkie są zgodne z prawdą. Prawdziwe do bólu. Praca tutaj to głupota za marne pieniądze. Grafik układany pod ulubieńców kierownika, brak zgody na urlopy w dogodnych dla pracowników terminach, brak jakichkolwiek zachęt do pracy (gdzieś indziej dostajemy kartę multisport, itp.), marna premia, która i tak została zabrana (aby ją otrzymać trzeba wyrobić śmieszne targety, praktycznie niewykonalne). Ale tak to jest, trzeba odbić sobie jakoś zwiększenie minimalnej pensji. Firma skąpa, obdarta z nowoczesności, brak połączenia systemów pomiędzy salonami (aby sprawdzić czy dany przedmiot dostępny jest w innym salonie, trzeba dzwonić z telefonu przypominającego cegłówkę sprzed 20 lat), zmiana cen odbywa się "na piechotę"- za pomocą drukowanych kartek, system przestarzały, nieintuicyjny (nie znasz skrótów klawiszowych-nie zrobisz nic), brak smartfonów. Jeśli chodzi o samą pracę, to centrala bezsensownie zleca różne zadania. Mianowicie jednego dnia trzeba wyrobić się z dostawą, np. 700 sztuk i zwrotem kolekcji, a następny dzień to chodzenie w kółko i poprawianie sto razy tych samych rzeczy. Czy można usiąść? Nie. Czy można rozmawiać ze sobą? Nie za bardzo. Kontrole kierownika regionalnego? Śmieszne, sztuczne, udawanie, "wchodzenie w (usunięte przez administratora) Klientom aby tylko stwarzać pozory obsługi, której nikt nie oczekuję. W zamian tego klienci oczekują możliwości zwrotów w różnych salonach, niezależnie od tego gdzie dokonali zakupu. Oczekują również bardziej przychylnej polityki reklamacji. Soboty pracujące, poza jedną wybraną najczęściej przez kierownika. Grafik zmieniany co najmniej kilka razy w miesiącu. Nie można niczego zaplanować wcześniej, w zamian za to oczekują od pracowników określenia się w kwestii urlopów na cały najbliższy rok. Zwolnienie lekarskie? Nie daj Boże. Z tego co powszechnie wiadomo, firma nie ma informacji o kodzie l4. Czemu więc kierownik regionalny pyta o powody zwolnienia? Ciekawe czyż nie?
Zapraszam do (usunięte przez administratora), tam jest dosłownie wszystko co tylko chcesz. Odeszłam z tej najgorszej firmy Carry i teraz jest mi o niebo lepiej w (usunięte przez administratora) :)
@pytanie tak jak każdego innego pracownika (klipsowanie towaru, wywieszanie, roznoszenie/rozmieszczanie na salonie + budowa szaf, mebli) obsługa kasy gdy jest potrzeba
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 877.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.