Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Deko
Pracownik

No właśnie ja nie ,jest to wyjaśniane . Podobno ma byc wypłacona każdemu. Nie mam pojęcia o co kaman

Dekoratorka
Pracownik

Kurcze to już nie pierwszy raz kiedy firma o nas zapomina,często vmowcy są pomijani.Tylko naprawdę dużo pracy wkładamy w wygląd salonu i nie jest to docenione nigdy. Nie jest łatwo nieraz pół sklepu przerzucać.

Oooo
Kandydat
 Pytanie

Szukam opinii na temat pracy w pile ? Zastanawiam się czy aplikować, byłam już raz na rozmowie ale trochę nie pasowały mi " reguły" widzę że moja top zmieniają kierownika bo średnio co 3 miesiace jest ogłoszenie. Jaka tam jest praca ? Jaki jest regionalny ?

Coks
Pracownik
 Pytanie
@Oooo

Ogłoszenie nie świadczy o tym, że kogoś zmieniają. Po prostu budują sobie bazę danych i w każdym mieście jest tak samo, co jakiś czas wystawiają ogłoszenie. Jeśli nie pasowały Ci warunki, to po co zawracasz sobie tym głowę? Szukaj gdzieś indziej. Powodzenia.

Ks
Pracownik

Nieprawda. Wiele razy Widziałam ogłoszenia na moje miejsce. Ale jakoś nie wyleciałam. Góra zabezpiecza się i zbiera cv co nie znaczy że zaraz kogoś wywalą. Pozdrawiam

Sabrina
Inne
@Ks

Czyli można cv nawet składać w ciemno, skoro prowadzą jakąś bazę danych? Oddzwaniają tylko wtedy kiedy pojawi się wolne stanowisko? Wiesz może ile trzeba czekać, jest jakiś określony czas?

Ks
Pracownik
@Sabrina

Bladego pojęcia nie mam Ale skoro ja mam stałą umowę i nie zło,żłam wypowiedzenia i nie zaniedbałam swoich obowiązków. To nie wiem dlaczego widuje ogłoszenia na swoje miejsce

Miro
Inne
@Ks

Może powinnaś zapytać przełożonego czemu tak się dzieje? Bo to jednak trochę niepokojące. No chyba że chcą stworzyć bliźniacze stanowisko bo jedna osoba im nie wystarcza. Nie pomyślałaś?

Carry on
Kandydat
 Pytanie

Ile brutto zarabia kierownik sklepu?+/-

PracownikJakiegośCarry
Pracownik
 Pytanie

Witajcie! Czy ktoś zna sytuacja, że firma zgodziła się na wypowiedzenie bez świadczenia pracy lub na skrócenie okresu wypowiedzenia? Warto wogóle próbować w tej kwestii? Będę wdzięczna za info!

Nicki
Były pracownik
@PracownikJakiegośCarry

Mój okres wypowiedzenia powinien trwać miesiąc, skrócił się do tygodnia. Ale za tym poszło kłamstwo ;) "Przeprowadzka, nagły eksport do miasta w którym nie ma carry i brak jakiegokolwiek dojazdu do pracy". Zadziałało ;) Koleżanka, która zwalniała się w tym samym czasie, niestety powiedziała prawdę na temat wypowiedzenia i nie poszli jej na rękę... Wszystko zależy od Twojej kierowniczki bądź regionalnej. Uważaj na to co mówisz, a jak masz dobrze obeznaną sytuację, wiesz co robić ;) Nie miej wyrzutów sumienia, firma jej nigdy nie miała dla nas, więc nie ma co się przejmować ;*

anonim
Inne
@Nicki

Czyli uważasz że jak się znajdzie dobry pretekst to można szybciej odejść niż mówią to przepisy? A jak kontakty z regionalną? Ty miałeś dobry? W ogóle można się tu dogadać z ludźmi i nie ma zbytnich konfliktów? Pytam jakbym się chciał zatrudnić.

Nicki
Były pracownik
@anonim

To wszystko zależy od regionu w jakim chcesz podjąć pracę. Ja pracowałam na Pomorzu, RKS Pomorze do dogadania właśnie w tej kwestii, ale to pod dobrym pretekstem ;) Ogólnie ciężko jest dogadać się z resztą ludzi siedzących w centrali, bo oni to już rządzą się swoimi prawami. Reguła prosta, za dużo nie mów, nie spoufalaj się, a na prawdę dobrze na tym wyjdziesz :) W takiej pracy trzeba dbać o swoje własne interesy i nie patrzeć na innych jeśli chodzi o Twoją przyszłość ;) Bo ludzie lubią się zmieniać jak rękawiczki w pracy, a jak ktoś Ci dookoła narobi i sobie odejdzie, to zostajesz z tym problemem sam...

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś może powiedzieć jakie są premii w Szczecinie? Widzę właśnie że były ogłoszenia ale sama stawka napisana, ile mniej więcej da się zarobić netto? Dziękuję

Milena
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jaka premie dostaje Kierownik salonu?

Ks
Pracownik
@Milena

Każdy ks ma inną ,w zależności od wielkości salonu i obrotów. Im większy salon tym większa premia ,ale nie ma tak że każdy ks zarabia tyle samo. Więc należy pytać o takie rzeczy na rekrutacji a nie tu…

Hela
Inne
@Ks

I podstawy też się różnią zależnie od sklepu? A jeśli chodzi o premie świąteczne to jest coś takiego, wtedy wszyscy pracownicy firmy mają takie same kwoty?

Lolo
Były pracownik
 Pytanie
@Hela

Jakie premie świąteczne? ????????????????w tej firmie ciężko doprosić się o papier ksero a Ty z premiami wyskakujesz.

Nono
Pracownik
@Hela

Najlepszy żart jaki dziś widziałam z tymi premiami świątecznymi haha .podstawy też ks mają różne bo różne są salony. Przecież nie może ks dwupoziomowego salonu albo wielkiego zarabiać tyle samo co ks małego salonu

Kkkkk
Pracownik
 Pytanie

Czy u was w salonie działa monitoring? W jaki sposób zostaliście o tym poinformowani?

Kkkkk
Pracownik
 Pytanie

To wiem, ale czy dostaliście jakiś papier że owe kamery działają i jesteście na podglądzie?

Zosia
Inne
 Pytanie
@Kkkkk

O jakich kamerach mowa? Była Informacja ze owe kamery będą?

Marlenka
Pracownik
 Pytanie

Witam was wszyscy byli oraz teraźniejsi pracownicy! Mam do was pytanie odnośnie kierownictwa w waszych salonach:) Po pierwsze: Czy pracując 12 godzin macie przerwę 45 minutową, czy również wam kierownik ucina do 30 minut bez żadnego konkretnego powodu a raczej z jego upodobań? Po drugie: jak wyglada wasza praca będąc po 4 osoby na zmianie mając dość duża dostawę? Tez jedna osoba klipsuje na kasie a reszta chodzi i klepie wieszaki bez sensu mimo, ze można robić dostawę? Po trzecie: czy u was na salonie każdy musi być rozdzielony i najlepiej zeby ze sobą w ogóle nie rozmawiać bo to przecież zbrodnia wymienić z koleżanka kilka słów:))) mimo iż nie stoi się bezczynnie i zaczyna rozmawiać, a nadal pracuje. Czy tak powinna wyglądać atmosfera w pracy? Czy u was kierownictwo potrafi zrobić Vm? Czy zna tylko teorie, a w praktyce nie potrafi nic zrobić, ale twoja pracę ocenia i poprawia mimo iż jest zrobiona dobrze? :) Czy również chcąc mieć wolny dzień, trzeba się o niego prosić z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem? Czy u was kierownik sam wybiera wam urlop nie pytając was o zdanie, bo przecież po co prawda? Chętnie dowiem się jak to u was wygląda!

Karolina
Były pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Zgadzam się z tym co napisałaś. Ks, która ma się za boga a porządnie VM nie potrafi zrobić, za to krytyka innych idzie jej najlepiej. Pracownika traktuje jak (usunięte przez administratora) zasłaniając się kadrami. Dyspozycje? Urlop? To ona decyduje o tym kiedy masz wolne i nic Ci do tego. Atmosfera w pracy dzięki niej również panuje grobowa. Rotacja jest spora bo nikt nie wytrzymuje takiego traktowania.

2
Mika
Pracownik
@Marlenka

Dziwne powinnaś mieć przerwę 45 minutową. Urlop zależy od Ciebie według KP to Ty decydujesz o urlopie chyba że masz zaległy wtedy pracodawca może Cię wysłać na niego. U nas przy robieniu grafiku kierownik pyta się o prośby grafikowe czyli gdzie potrzebujemy wolne i w miarę możliwości stara się je w grafiku uwzględnić. Kierownik u nas umie VM ale u nas każdy lubi się VM zajmować i umie więc kogo kierownik wyznaczy w danym dniu ten się tym zajmuje. U nas jest tak że do kasy możemy podchodzić tylko w razie konieczności więc dostawę robimy na salonie ale mamy być widoczni dla klienta i w razie co zostawiać dostawę i pytać o pomoc. Atmosfera u nas jest w miarę ok.

Ks
Pracownik
@Marlenka

Od 8h przysługuje w sumie 45 min przerwy ,ale jest ona rozłożona na dwie (30 min i 15 min). W żadnym salonie nie można ich łączyć i iść na 45 min. Takie są odgórne wytyczne firmy a nie wola kierownika. Poniżej 8h przysługuje tylko 15 min

Ks
Pracownik
@Marlenka

Towar robią wszyscy,łącznie z ks-em. Żeby każdy był w innej strefie ,wymaga centrala i RKS i jest to kontrolowane ,oczywiscie rozmawiamy ze sobą i jak jest nas dużo pracujemy w parach.(chociaż to wbrew wytycznym (usunięte przez administratora)

Marlenka
Pracownik
@Ks

U nas mimo, ze jesteśmy 12 h to mamy tylko jedna przerwę 30 minutowa. To przykre.

Ks
Pracownik
@Marlenka

To trzeba to zgłosić do kadr lub RKS ,bo jest wam zabierana bezprawnie

kiko
Pracownik
@Ks

haha w tej firmie jak zglaszasz mobbing to Ty wylatujesz z pracy a oprawca zostaje i zazwyczaj awansuje haha a Ty mowisz zglos cos do kadr, kadry Cie wysmieja za krotko tam pracujesz. podam przyklad najwiekszy mobbing na Warszawke a laska zostala kierownikiem na Mlocinach haha zal naxa i dalej zastrasza ludzi a skarg mysle ze bylo z 10!!!!! i ja rowniez po 8h pracy z ta laska powiedzialam nigdy wiecej chociaz w moim salonie jest nie lepiej...

Mila
Pracownik
@Marlenka

U nas będąc po 4 na zmianie łącznie z kierownikiem lub 3, kierownik nie robi nic. Siedzi na zapleczu i cały czas pisze na telefonie. Najgorsza zmiana z kiero bo trzeba robić za nią. Żadna pomoc z jej strony. Tak samo pisali że kiero ma dawać przykład i obsługiwać, ciekawe jak ma obsługiwać jak ważniejsze jest pisanie wiadomości z kochaniem. Wychodzi w weekend 2 godziny wcześniej i na przerwy nie chodzi żeby też wyjść wcześniej. A pracownik tak robić nie może. W weekend kiero powinien mieć zmianę do końca dnia a nie do 17 bo i tak wychodzi wcześniej i zostajemy 3

Marlenka
Pracownik
@Mila

No to u nas jest wlasnie tak, ze jak mamy dostawę i są 4 osoby na zmianie to dostawę robi tylko jedna osoba + kiero, za to reszta dziewczyn ma chodzić i kłapać wieszaki zamiast tez robić dostawę, także zarządzanie kierownika na marnym poziomie. Przychodzić do pracy ze świadomością, ze przez 12 godzin chodzisz po salonie i udajesz, ze coś „poprawiasz” - bo musisz cos robić jest straszne.

Mila
Pracownik
@Marlenka

Nasz kiero dostawy nie robi. Tylko pracownicy. Ona dosłownie nie robi nic. Nawet przy klientach siedzi na krześle przy komputerze i bezczelnie pisze na tele.a jak widzi że jest kolejka do kasy to idzie na zaplecze

Xxxx
Pracownik
@Mila

To gdzie macie RKS... powinniście to zgłosić. A jak RKS nic z tym nie zrobi. Dzwonisz do p.R.G. nie będzie obojętny. KS nie jest Bogiem i właścicielem sklepu.(On jest tak samo zwykłym pracownikiem na innym stanowisku ) Sorki sama jestem KS i w moim sklepie to by nie przeszło. KS powinien sam dawać przykład od przysłowiowego zamiatanie do pracy z VM itd. Kiedy KS daje dobry przykład w tedy pracownicy też starają się.. Ta KS musi trzymać wszystko w ryzach, aby praca dobrze szła i załoga była zadowolona. Bo odpowiada za funkcjonowanie Salonu. Spokój i dobra atmosfera robi wszystko. Nawet jak sama Centrala tego nie docenia. Dziewczyny w końcu niech któraś tupnie nogą.

Ciekawe
Pracownik
@Xxxx

Brawo! Dokładnie tak jak piszesz!KS dostaje największe wynagrodzenie i nie ma prawa siedzieć i nic nie robić ,po odpisaniu na maile i załatwieniu typowo kierowniczych spraw ,ma obowiązek pracować tak jak reszta na salonie oraz dawać dobry przykład swojej ekipie. Jak KS pracuje to i reszta robi to chętnie i odwrotnie.

ania
Pracownik
@Marlenka

To bardzo źle wygląda z punktu widzenia klienta jak pracownicy stoją i rozmawiają ze sobą. Brakiem kreatywności ze strony pracownika jest też chodzenie i klepanie wieszaków :) tak na prawdę to możesz robić coś bardziej kreatywnego np. odświeżyć szafę, przebrać manekiny, torsy, odświeżyć acc, porozmawiać i doradzić klientowi :) jest szereg czynności poza klepaniem wieszaków, które można zrobić podczas zmiany :) urlopy planuje się na początku stycznia, więc to bardzo wątpliwe żeby ks wpisywał kiedy mu się podoba, bo właśnie w styczniu się to ustala, a jeżeli coś się potrzebuje to zawsze można przyjść i się dogadać, ROZMAWIAĆ. Z doświadczenia wiem, że najwięcej pretensji mają osoby, które nie potrafią się odezwać, są wycofane i zamknięte, mają mnóstwo pretensji i za plecami gadają, są niedojrzałe do pracy i współpracy, ogólnie negatywnie nastawione do pracy, życia, ludzi, takie osoby nie powinny podejmowac zatrudnienia w handlu. Prośby grafikowe trzeba zgłaszać wcześniej ponieważ grafik powstaje do 10, czyli grafik na 12 robi ks do 10 listopada, i myślę, że nie jest to problem, wizyty u lekarza oraz wesela itp o tym wiemy dużo wcześniej :)

Marlenka
Pracownik
@ania

Ale u nas to wyglada tak, ze kierownik sobie bez problemu podchodzi do pracownika i „zagaduje” ale jak widzi, ze pracownicy rozmawiają ze sobą to ich rozdziela:) Kreatywność powinna być ze strony kierownika i zamiast kazać pracownikowi „sprzątać salon i robić rozmiarówkę” przez 12 godzin to powinien zaproponować coś bardziej przydatnego do pracy. Pracownicy zazwyczaj nie podejmują się odświeżaniem szaf skoro zarządzeniem kierownika jest ogarnianie salonu w danym momencie. A jeśli chodzi o nastawienie pracownika do pracy to nie ma się co dziwić skoro tak wyglada atmosfera na salonie i nie są to osoby negatywnie nastawione, a raczej zażenowane brakiem prawidłowego zarządzania kierownika muszące wykonywać monotonną prace klepania wieszaczkow gdyż jest np. do zrobienia dostawa :).

ania
Pracownik
@Marlenka

Jedno drugiego nie wyklucza, czyli ogarniając salon i robiąc rozmiarówkę możesz odświeżyć szafy, zrotować produkt, podejść do klienta i pomóc w doborze garderoby, odświeżyć stylizację manekinów, torsów, na tym polega praca sprzedawcy, warto sobie przeczytać zakres obowiązków, żeby wiedzieć czego pracodawca może wymagać :) a jeżeli Twoim zdaniem praca polega na klepaniu wieszaków to ja nie mam więcej pytań :) Właśnie takie asy trafiają się do pracy, zero własnej inicjatywy, brak umiejętności komunikacji, jak palcem nie pokarzesz co ma robić to nie wie, nawet kurzy porządnie zetrzeć nie potrafią, trzeba tłumaczyć tak proste oczywiste rzeczy że masakra, nie mówiąc już o obsłudze kasy fiskalnej to większość osób przerasta, natomiast samodzielne myślenie to wyczyn jak zdobycie szczytów w Tatrach. Nowym pracownikom na początku daje się najprostsze zadania żeby się wdrożyli, zobaczyli jak salon funkcjonuje, natomiast nie wszyscy na zmianie będą robić dostawę, ponieważ ktoś właśnie musi ogarniać na bieżąco bałagan, pilnować strefy wejścia, pomagać klientom, taka jest organizacja pracy, to nic dziwnego, trzeba być elastycznym i rozgarniętym, samodzielnym w działaniu, praca to nie przedszkole.

Marlenka
Pracownik
 Pytanie
@ania

To wszystko jest tylko pięknie napisane, lecz to tak nie wyglada:) Na salonie nie ma aktywnej obsługi klienta więc zarówno pracownik jak i kierownik nie podchodzi do klienta zapytać czy w czyms może pomóc. Problem tkwi w tym, ze kierownik nie potrafi wyszkolić nowych pracowników, pokazuje tylko jak roznosić przymierzalnie i dalej radź sobie sam, a później się dziwi, ze czegoś nie potrafią. Dlaczego kierownik nie powie jak się nazywają meble? jak buduje się szafy, albo jak się DOBRZE klipsuje? U nas większość pracowników dowiadywała się takich rzeczy od innych pracowników, czy ta rola nie należy do kierownika? Przyjmując nowe osoby należy je wdrożyć w cały proces pracy a nie iść na łatwiznę przyjąć do pracy i wystarczy, a później centrala na kontrolach zdziwiona dlaczego ty nie wiesz tego i tego.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Od kiedy aktywna obsługa klienta polega na zadaniu pytania w czym mogę pomóc?takich pytań się nie zadaje,czytanie ze zrozumieniem TOK się kłania,to są początki zatrudnienia, no ale nie wymagajmy za dużo od osoby,która myśli że jej podstawowe zadanie na salonie to klepanie wieszaków.Takimi wpisami pokazujesz swój brak wiedzy i kompetencji.Wystarczy dobrze przeczytać zakres obowiązków jaki się podpisuje wraz z umową,własnym podpisem,tam jest wszystko napisane. Kiedy Centrala czyta takie wpisy,to robicie sami sobie krzywdę, bo chcąc oczernić swoich przełożonych robicie to w taki sposób,że pokazujecie swoją niewiedzę i niedojrzałość, oraz brak klasy. Pracownik,który pisze o klepaniu wieszaków, zadaje pytanie do klienta w czym mogę pomóc? Nie wykazujący żadnej własnej inicjatywy,nie rozwijający się samodzielnie, bo ma stawkę najniższej krajowej , piszący o tym w prost,że stoi i rozmawia,choć nie jest to mile widziane bo nie wygląda to dobrze z punktu widzenia klienta,taka osoba ma jeszcze czelność obrażać swojego przełożonego,dziewczyno czy ty nie widzisz,że sama nie jesteś w porządku,zacznij od oceny siebie i swojego podejścia do pracy. Widzisz wszystko w ciemnych barwach, widzisz tylko negatywną stronę, a medal strony ma dwie,i ciekawe jak oceniłby Cię Twój ks. Atmosferę na salonie tworzą wszyscy, również Ty, jeżeli sama nie jesteś uśmiechnięta i pozytywną osobą,to nie zarazisz optymizmem nikogo.

1
Aga
Były pracownik
@Ania

Brak słów na to co piszesz. Jesteś bezczelna. No ale zapewne jako ks zarabiasz kilka dobrych tys i brak ci empatii co do ludzi, którzy pracują za najniższą. Mam nadzieję, że kolejnej umowy nikt Ci nie podpisze i zostaniesz sama na salonie. A ocen najpierw siebie i podejście do innych ludzi.

1
Karolina
Były pracownik
@Ania

A moze wychodzi po prostu niekompetencja ks i brak odpowiedniego szkolenia nowych pracownikow. Z taki podejsciem do ludzi nie wróżę ci stałej ekipy na salonie.

Kultura
Pracownik

Twoją postawę warto byłoby ocenić ze względu na słownictwo

Askier
Kandydat
@Kultura

Pisz jednym nickiem Anna. Dalej czekam na info w którym salonie pracujesz żeby osobiście ocenić jak obsługujesz klienta. A ty sobie oceniaj co chcesz..

1
Agnieszka
Pracownik
@Askier

Show trwa dalej ....dziecinada tu pracuje

pracuje tutaj
Pracownik
 Rekomendacja
@Karolina

A co Ciebie to w ogóle interesuje jak pracuje ks i jak wdraża pracowników, to jego z tego rozliczają, nie Ciebie. Z doświadczenia Wiem, że teraz słabi ludzie trafiają do pracy, można szkolić i szkolić, a i tak prostych rzeczy nie są w stanie zapamiętać, nie chcą się uczyć, rozwijać, wszystkiego się boją. Żeby kogoś uczyć i szkolić to osoba musi mieć jakiś potencjał, chcieć się nauczyć wykazywać postawę otwartą, a nie wszystkiego się bać, nawet nie dać sobie szansy na naukę nowych rzeczy. Nowego pracownika wdraża się stopniowo, i cały zespół powinien być w to zaangażowany a nie tylko ks, można też oddelegować pracownika do bardziej doświadczonego po to żeby w pierwszych dniach pomagał się wdrażać, to nie jest nic dziwnego, ale normalne procedury w hr. Natomiast żeby kogoś oskarżać o niekompetencję , to najpierw samemu trzeba być kryształowym i super pracować. A osoba, tutaj wypowiadająca się , pokazuje że nawet podstaw obsługi klienta nie zna. Proponuję interesować się swoim zakresem obowiązków, swoją pracą, oraz sobą w ogóle a nie obrażać i oceniać innych, tym bardziej, że do tej oceny kompetencji brak. Życie jest takie krótkie, lepiej spędzić je na generowaniu pozytywnych rzeczy a nie kręceniu dram, zawsze można też poszukać innego zajęcia i innej firmy jeżeli nam ta praca nie pasuje, tylko, że idealnych firm i pracy nie ma, ludzi też, a trawa po drugiej stronie jest zawsze bardziej zielona. Życzę Wszystkiego Najlepszego tym którzy najgłośniej krzyczą na swoich przełożonych tutaj bo w realu nie mają odwagi nawet się odezwać.

Pati
Pracownik
 Pytanie
@pracuje tutaj

Fakt, ludzie nie mają odwagi powiedzieć czegoś prosto w twarz, ale tak samo robią nasi przełożeni. Od czegoś się to zaczyna prawda? Gdyby od samego początku kierownik dawał pracownikowi taką swobodę do własnego wyrażenia się to takie sprawy załatwiałoby się osobiście. Niestety, ale prawda jest taka, ze swoje frustracje wylewamy tutaj , ponieważ w realu tak łatwo nie jest, nawet gdy ktoś pisze, ze zawsze można powiedzieć coś osobiście i rozwiązywać problemy. Podejmując się takich kroków prędzej stracimy prace niż jakiekolwiek porozumienie. Większość osób nie potrafi przyjmować krytyki więc ich sposobem na to jest po prostu pozbywanie się pracowników (usunięte przez administratora)

Karolina
Były pracownik
@pracuje tutaj

Może nie ma pracy idealnej , ale w mojej obecnej jest DUZO lepiej, jestem doceniana jako pracownik , premie są realne, szef nie obraża się na pracownika za zwolnienie chorobowe albo spóźnienie 2 minutowe.

Xxxx
Pracownik
@pracuje tutaj

Podzielam wypowiedź koleżanki. Dziwię się od dłuższego czasu. Kiedy dziewczyny piszecie że KS to osoba która nic nie robi, gnębi, wykorzystuje, siedzi w magazynie. Grafiki robi pod Siebie,sama układa UW bez konsultacji z pracownikami.Nie potrafi dobrze rozporządzać budżetem kwartalnym.I w ogóle nie potrafi budować zespół aby była dobra atmosfera. ITD. Jak nie macie RKS albo jest tak beznadziejny. To wszystko powinno być zgłoszone do Centrali. Nie są Głusi i Ślepi. I potrafią sprowadź do pionu pewne osoby. Druga sprawa KS nie zarabiają jakiś kokosów, tak jak piszecie. U Mnie KS ma więcej od SZ 500zl. A premiie niższą od SZ. Ma więcej obowiązków na głowie niż przykładowo Sprzedawca . I przestańcie wszystkich KS wkładać do jednego worka. Bo nie każ KS to Święta Krowa. Są tacy co sumiennie pracują, odnoszą się z szacunkiem do współpracowników i potrafią zbudować dobry zespół aby się lepiej pracowało. A w tych czasach co się dzieje to najważniejsze. I tęgo życzę Wszystkim.

Karolina
Pracownik

To co robię z moim czasem nie powinno cie obchodzić XD. Nie wiem po której mojej wypowiedzi wywnioskowałaś, że nie znam podstaw obsługi klienta XD. Mój były przełożony to niedojrzały wmocjomanie człowiek, mściwy, złośliwy, ogólnie zła osoba, mam głęboko w poważaniu co by o mnie powiedziała , większe znaczenie ma dla mnie opinia moich byłych współpracowników bo to byli mega pozytywni ludzie i świetnie nam się razem pracowało.

J
Pracownik
@Karolina

Takie wypowiedzi zazwyczaj piszą osoby,które same dojrzałe nie są, żeby oceniać innych to najpierw samemu trzeba być kryształowym. Dojrzały człowiek nie pisze źle o innych, a w każdej sytuacji widzi dwie strony medalu, i stara się zrozumieć drugą stronę. Dziwi mnie też jak ktoś kto rozpoczyna nową pracę ma jeszcze chęć na babranie się w tym co było, jak dla mnie to chore jest, nie lepiej spożytkować czas na coś dobrego i wartościowego.

Ania
Pracownik
@J

Ktoś kto nadużywa XD na pewno jest bardzo dojrzałą osobą, a wypowiedzi takiej osoby są merytoryczne w 100%, już sam poziom tej wypowiedzi jest bezczelny ale co tam osoba innych obrażać może, dobrze że tacy ludzie odchodzą , od razu się lepiej oddycha. Powodzenia w nowej pracy, i tylko nie zapomnij się odzywać,żebyś później nie musiała komentarzy pisać w Internecie.

inga
Pracownik
@Karolina

Dziewczyno z Twoich wypowiedzi jasno wynika, że masz obsesję na punkcie swojego byłego przełożonego. Jak dla mnie były pracownik oczywiście jak najbardziej może dać swoją opinię, i upust swoich gorzkich żali, oczywiście w sposób grzeczny i merytoryczny, ale na tym kończy, odcina się i żyje swoim życiem, a nie ciągle pisze swoje gorzkie żale i zatruwa powietrze w miejscu, w którym fizycznie już go nie ma. Ten przełożony pewnie już nawet Ciebie nie pamięta i ma w nosie co Ty o Nim myślisz. Zdrowy emocjonalnie człowiek potrafi się odciąć i iść dalej swoją drogą, potrafiąc wyciągnąć wnioski na przyszłość i dobrze życzyć innym.

Karolina
Pracownik
@inga

Za to odpowiadanie pod 3 różnymi nickami świadczy o dojrzałości i o tym jak cudowna osoba jesteś. Nie pozdrawiam XD

@M
Inne
@Marlenka

@Marlenka Kierownik nie ma prawa ucinać przerwy,przy 12h masz dwie przerwy po 15 minut i jedna 30 minut,urlop to twoja decyzja chyba że masz zaległy z poprzedniego roku to wtedy centrala może ci narzucić termin.Jesli tak robi zgłoś do centrali albo regionalnemu najlepiej wysyłając maila.

Pracownik
Pracownik
@Marlenka

Nasz kierownicza chodząc po 8 h robi sobie przerwę pół godzinna i czasem idzie jeszcze na 15 min gdzie przy 8h pracy powinna mieć tylko 15 min. Ty jeśli wyjdziesz 3 min później ze swojej przerwy to już pouczania. Jeśli się nie podlizujesz kiero to jesteś traktowana po prostu jak sprzątaczka. A panie zastępczynię razem z kiero siedzą i nic nie robią. Kawę pić za kasą i gadać. Kraków

Hej
Pracownik
 Pytanie

Hej czy premia zostaje podniesiona wraz z potężnym wzrostem wynagrodzenia?

Xdd
Pracownik
@Hej

Nie, i nie prowokuj ich bo jeszcze obniża! Albo wymyślą takie progi do premi,że nawet 3 sklepy razem wzięte tego nie zrobią... hahah

Były pracownik
Były pracownik

Hej Długo zastanawiałam się czy napisać opinię na temat tej pracy Ale postanowiłam jednak ją napisać może zacznę od plusów jedynym plusem tej pracy były niektóre osoby które poznałam mimo tego że bardzo szybko zakończył pracę w tej firmie ja mam z nimi do tej pory kontakt . I tyle jeśli chodzi o plusy tak naprawdę nikomu nie polecam pracy w tej firmie ze względu na to że tak naprawdę w tej firmie nie szanuje się pracownika I przede wszystkim jego zaangażowania oraz chęci rozwoju ja na rozmowie kwalifikacyjnej usłyszałam że to jest Firma która ci pozwoli się rozwijać a tak naprawdę odkąd ja tam pracowałam w ogóle się nie rozwinęłam mimo moich chęci I mojego zaangażowania ponieważ w tej firmie wszystko jest Personalny jeżeli podlizuje się kierowniczce i kierowniczka cię lubi to dostaniesz awans jeśli nawet pracujesz tylko miesiąc . Jeśli chodzi o Grafik i godziny pracy tak naprawdę są bardzo beznadziejne bo w trakcie miesiąca potrafi ten Grafik się zmienić z pięć , sześć razy w miesiącu najczęściej pracuje się 12 h gdzie na rozmowie kwalifikacyjnej było powiedziane że tak naprawdę dwunastki to są bardzo rzadkie raczej pracuje się po 8 h lub po 6 h ja tak naprawdę przekonałam się że to było kłamstwo bo potrafią być takie miesiące gdzie mam same dwunastki nie rzadko zdarza się tak że pracownik ma dwie dwunastki pod rząd , ponieważ nie ma kto tam pracować . Jeśli chodzi o kierownika i jego zastępców są to osoby bardzo różne ponieważ o jednej osobie mogę powiedzieć że po prostu nadaje się na te stanowisko i widać że ona na tym się zna , jeśli chodzi o pozostałe osoby to moim zdanie nie nadają się żeby być na tym stanowisku często bywa tak jak nie ma kierownika po prostu one robią co chcą i najgorsze jest to że kierownik o tym wie I nic z tym nie robi . Czasem bywało tak że ja jako sprzedawca musiałam robić za osobą funkcyjną czyli organizować pracę całego salonu ponieważ osoby funkcyjne były na magazynie I tak naprawdę obgadywały wszystkich po kolei . Wracając do kierownika jest to najbardziej fałszywą osobą jak poznałam w życiu . chodzi i wszystkich odgaduje po kątach . Od czasu do czasu coś zrobi na salonie . Jeśli chodzi o dekoratora jest to osoba po prostu bezczelna która nie docenia twojej pracy . Podsumowując jest to praca która męczy psychicznie i fizycznie .

Ramona89
Pracownik
 Pytanie

pytanie do osób które były na urlopie macierzyńskim i wróciły do pracy tutaj … czy ktoś z was korzystał z tego ze pracował tylko po 7 godz ze wzgląd ze karmił piersią ? Puszczali Was do domu normalnie po 7 godz czy siedzieliście godzinę na magazynie bo tyle przysługuje matce karmiącej ? Pozdrawiam

Kkkkk
Pracownik
@Ramona89

Nigdzie nie jest napisane że pracuje się po 7h, matce karmiącej piersią przysługują przerwy w pracy. Jeśli pracuje powyżej 6h to przysługują 2 przerwy po 30 min. Wszystko jest pewnie kwestia dogadania się.

Maja
Były pracownik
@Ramona89

Ja wróciłam po macierzyńskim , na 7/8 etatu + jako matka karmiąca dziecko przychodziłam lub wychodziłam wcześniej :)

anonim
Inne

Czy wymagania, obowiązki i benefity na stanowisku specialisty ds rekrutacji różnią się między sobą, w zależności od miasta? Czytam właśnie ofertę pracy do działu rekrutacji, zainteresowała mnie, ale szukają kogoś we Wrocławiu. Ciekawi mnie czy jak znajdzie się etat tutaj, w Poznaniu, to na tych samych warunkach?

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jakieś opinie o RKS pomorze?

@Pracodawca
Pracownik
 Pytanie

Czy wy myślicie? Zanim coś wyślecie? Najpierw wysyłacie instrukcje na zmiany stref wejścia i wyprzedażowej a za parę h wysyłacie pogłębienie przecen? Tylko po to żeby wszystko co zostało zrobione na szafach/ meblach ( nie wyprzedażowych) zrujnować i znów budować szafy i meble od nowa? Z tego co zostało... No dramat brak w tym logiki jakiejkolwiek. Jutro jeszcze wyślijcie przecenę na męski! I Rafał z Rksami na sklep zasuwać to przeceniać... Tylko żebyście nie zapomnieli napisać, że mamy czas do piątku do 15 haha bo inaczej nawet nie będę tego przeceniała żeby RKS miała co robić.

Żenada
Były pracownik
@@Pracodawca

Radzę się przyzwyczaić... Żaden dział w tej firmie nie myśli logicznie, dodatkowo nikt nie wie jak wygląda praca w salonach. Gdyby wiedzieli, nie robili by pracownikom pod górkę.

błąd
Pracownik
@@Pracodawca

nie wspominając o ilości literówek i błędów w instrukcjach, to firma to pomyłka

Gigi
Pracownik
@@Pracodawca

Dokładnie. Opinia trafiona w sedno. Wszystko trzeba było dziś od nowa segregować. Brak jakiegokolwiek szacunku do naszej pracy... Tylko nie dziwcie się potem w Poznaniu że są kradzieże, brak obsługi klienta, że nie ma pięknego Vm skoro nie dacie nam zrobić jednej rzeczy a potem kolejnej, tylko bez przerwy musimy się cofać z robotą, zamiast iść do przodu.

Pracownik
Pracownik
@@Pracodawca

Wszystko napisane w punkt. Instrukcja poszerzenia wyprzedaży była już prawie skończona, a tu nagle pogłębienie przecen. Wiecie co jest w tym najgorsze, że to demotywuje ogromnie pracownika. Oni nie rozumieją, że nas to kosztuje dużo wysiłku, przenoszenie tej całej odzieży z miejsca na miejsca i w momencie kiedy już widać koniec - nagle przychodzi lista z przeceną i trzeba robić wszystko od początku. Ogromny brak organizacji. Już nie mówiąc o tym, że mamy robić przeceny tylko za pomocą drukarek, a jedną drukarka na salon - robi się to w żółwim tempie...

Zacofani....
Pracownik
@Gigi

dali by zleceniówki do pomocy to by poszło szybciej.Co za dziwna firma i zacofane upodobania.Inne sieciówki zlecenia biorą do pomocy na salonach i jakoś można zatrudniać.

Coks
Pracownik
@Zacofani....

Też nam tego brakuje. Te zatrudnienia to więcej kłopotu niż pomocy.

Aurelia
Były pracownik

Najgorszy sklep w którym pracowałam, zero poszanowania do pracownika. Presja czasu pracy. RKS dolny Śląsk- bezszczelny, zero empatii do pracowników, lekceważenie i wyśmiewanie się, zero pomocy w jakiejkolwiek sprawie!! Dzięki niemu zwolniłam się.

zastepca
Pracownik
@Aurelia

Bez przesady bo akurat z rks dolny ślask można się bez problemu dogadać zawsze znajdzie czas i odbiera od nas nawet w soboty. kilka lat tu przepracowalam i jest jednym z lepszych jakiego mielismy bo konkret i nie owija w bawelne

Katja
Pracownik
@zastepca

Chyba zależy od sklepów i upodobania RKS względem kierowniczki :)

Magdalena77
Pracownik
@zastepca

mamy podobnie, zawsze otrzymujemy pomoc i nigdy nie było z tym problemu. tylko lesery mają problem :)))

Trudno
Pracownik
 Pytanie

Hej wszystkim Mam pytanko do was ,czy na kidsie też robimy szafy wyprzedażowe jednopoziomowe ,czy zostawiamy je normalnie i oddzielnie na meblach nową kolekcję tylko ?

Adelajda
Pracownik

Zapraszam całą Centrale do pracy w salonach zobaczą jak to fajnie wysyłać tysiące wiadomości i ciągła presja czasu!!! I NIE SZANOWANIE NASZEJ PRACY !!!

Werka
Inne
@Adelajda

A płacą chociaż porządnie? Sporo tu wpisów na temat braku organizacji, ale na stawki, to chyba nikt nie narzeka? Ile pracowników jest na zmianie, skoro jest ta presja czasu?

Nicka
Były pracownik
@Werka

Pewnie zależy od regionu..ale z mojego doświadczenia to na 900m kw. Często były tylko 2os .na zmianie.. nie mówiąc o sprzątaniu pod zdjęcia na drugi dzień..układanie wieszaków pod kątem i na równi ...

Annony
Pracownik

Regionalny jest (usunięte przez administratora), zarząd nie potrafi zarządzać. Robią krzywe akcje jak przebranie się za żula i (usunięte przez administratora) pracownicy. Osoba odpowiedzialna za walkę z (usunięte przez administratora) w pracy sama stosuje (usunięte przez administratora) wobec pracowników. Pan Filip już raz próbował ukraść pieniądze ze sklepu.

M O
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Powie mi ktoś jak mniej więcej wygląda praca dekoratora na sklepie? W jakich godzinach pracuje? Co należy do jego obowiązków ? I jakie są zarobki ? Pozdrawiam :)

Ks
Pracownik
@M O

Ogólnie jest to najlepsze stanowisko. Dbasz o ładną ekspozycje towaru na salonie ,odpowiednie zatowarowanie ,wdrażanie instrukcji wysyłanych z centrali itd. Pracuje się od pon-piątku od 8:30-16:30 ,weekendy wolne. Zarobki zależą od salonu ,doświadczenia itd. Ale najczęściej są takie same jak na stanowisku młodszego zastępcy kierownika. Ale ktoś bez doświadczenia i talentu się w tym nie sprawdzi. Bo wymagania są duże i każdy z centrali plus Regionalny to oceniają.

1
M O
Kandydat
 Pytanie
@Ks

Dziękuje za odpowiedź:) A w każdym salonie się pracuje w takich godzinach czy są wyjątki ? A

Ks
Pracownik
@M O

U nas czasami trzeba było ustawić SD na weekend albo na popołudnie. W momencie braku obsady lub absencji

Daga
Inne

Hej, na ich stronie znalazłam ogłoszenie na kierownika sklepu, warto aplikować? :) Obowiązki są mi znane, bo już kierownikiem sklepu byłam, ale teraz takie pytanko czy kierownik w sklepie u nich ma pracę zmianową jak pozostali pracownicy, którzy pracują zgodnie z grafikiem?

Coks
Pracownik
@Daga

Kierownik ma dużo narzucone odgórnie, musi być w dni kiedy jest konwój, na koniec i na początek miesiąca, najlepiej połowa na rano i połowa na popołudnie. Nie może mieć dwóch sobót wolnych, najlepiej naprzemiennie z zastępcą.

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii