Hej, Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na stanowisku Trainer Customer Experience? Jak wygląda kwestia szkoleń w Allegro? Często się one odbywają? Jaka jest atmosfera pracy w biurze?
Jakie macie opinie o dziale delivery i o stanowisku one delivery expert? Czy aktualnie prowadzona rekrutacja jest wynikiem rozwoju czy rotacji?
Brak informacji zwrotnej po rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Nie wiem jak traktować taki komentarz, ale niekompetentny pisze się jako jedno słowo. Czy możesz rozwinąć swoją opinię?
Pierwszy etap to kontakt telefoniczny i umówienie terminu spotkania online na Zoomie. Pierwszy etap to spotkanie techniczne z PMami. Po pierwszym etapie telefon z feedbackiem, zebraniem informacji o wymaganiach finansowych oraz zaproszeniem na drugi etap czyli spotkanie z leaderami oraz HR. Dzień po drugim spotkaniu telefon z feedbackiem oraz ofertą.
1 etap: życiowe case studies sprawdzające wiedzę i umiejętności 2 etap: trochę case studies ale głównie rozmowa o doświadczeniu itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ogólnie polecam prace w Allegro. Mogliby trochę więcej płacić na start, bo przez to cześć osób, pomimo wysokich kwalifikacji, skutecznie jest podkradana przez konkurencję. Jednak zadania są jasno komunikowane, feedback regularny i obustronny. Kultura pracy na wysokim poziomie. Z perspektywy czasu mogę wyrazić się pozytywnie na temat firmy. Bawią mnie natomiast wypowiedzi wszystkich zjednoczonych i innych „pokrzywdzonych” sprzedawców. Słowa te kieruje do was - jesteście i śmieszni i (usunięte przez administratora) jednocześnie. Firma długo budowała wizerunek i pozycje, a wy ze swoimi „byznesami”, odsprzedając najczęściej chiński badziew po horrendalnej marży, staracie się edukować jak mają podchodzić do zarządzania. Gdyby wasze wątpliwej jakości przedsiębiorstwa były tak mądrze zarządzane, to po co byłoby wam Allegro? Spróbujcie bez nich! Mamy wolny rynek, go ahead! Firma stawia na klienta, ale uczciwi i rzetelni partnerzy nie narzekają. Niestety, takich jest dużo mniej i ich głos tonie w zalewie krzykaczy, którym nigdy się nie dogodzi. Mam do Was apel, zamiast kolejnego harnasia otwórzcie sobie książkę „bogaty ojciec biedny ojciec”. Nieskomplikowana lektura, która może zachęci was kiedyś do refleksji nad swoim życiem. Chciałbym żeby Polacy byli mądrym i bogatym narodem. A zainteresowanym pracą na Wierzbięcicach polecam uzbroić się w dobry angielski, głowę nastawioną na rozwój i trochę cierpliwości. Niemniej warto. Choć teraz jestem gdzie indziej, mam nadzieję że wrócę. PS. Pracowałem także w tym portalu z drobnymi ogłoszeniami, biuro nieopodal. Drobni nie tylko w kontencie, nie polecam przyszłym managerom CX, PX, Sales.
Regularny feedback XD? Zacznijmy od tego że w allegro nie ma czegoś takiego jak obustronny feedback. System stworzony jest tak, że tylko menadżer może oceniać swoich pracowników. Pracownicy nie mogą oceniać swojego kierownika i nie mogą się od jego oceny/decyzji odwołać. Ponadto, kadry chodzą na pasku menadżerów wieć o merytorce mozesz zapomnieć. Liczy się wazelina i udawanie że twój menago jest świetny. Zadania są jasno komunikowane XD? U mnie kierownik ma gdzieś swoich pracowników, nie zna się na ich robocie i tylko komunikuje co ma być zrobione. Trochę więcej płacić XD? polecam wejść i porównać obowiązujące stawki na niektóre stanowiska z tym co potrafi zaoferować rynek.
Nie wiem, czy w takim razie w tym samym Allegro pracujesz XD. Rozmowę z przełożonym miałem co najmniej raz w miesiącu, gdzie obydwoje poruszaliśmy swobodnie tematy, których przy wszystkich nie warto. Nigdy tez nie słyszałem, żeby treści rozmów były ujawnione dalej. Być może to kwestia obycia, asertywności, ok, nie każdy może mieć. (usunięte przez administratora) Kierownik ma znać się na kierowaniu, a nie na robocie. Jeśli dajesz sobie wejść na głowę, to nie oczekuj ze ktoś będzie liczył się z twoim zdaniem. Tutaj żadne środowisko pracy nie jest w stanie uchronić przed ludzką naturą, tak jak ustawą nie zniesie się ubóstwa czy (usunięte przez administratora). Ja polecam wziąć się za siebie i nie oczekiwać manny z nieba, jak samemu ma się do zaoferowania nic. Allegro nie płaci najwiecej, co zaznaczyłem, ale i tak daje duże możliwości w tej kwestii. Tylko trzeba udowodnić ze się zasługuje.
Oj żebyś wiedział że bardzo dużo ludzi, a niekiedy prawie całe zespoły wzięły się za siebie i postanowiły odejść z allegro. #dobrzejuzbycdaleko
"Trzeba udowodnic ze sie zasluguje" - co ty chcesz wlasciwie udowadniac? masz umowe i masz realizowac zadania przydzielone przez przelozonego. Jak na starcie masz ustalona jakas kwote, to nie oczekuj po awansie dwu- albo trzykrotnej podwyzki. Nie podoba sie pensja? Czas zmienic chlebodawce. Zreszta kazdy bardziej doswiadczony pracownik wie jak wyglada to "udowadnianie" - praca w nadgodzinach, obmawianie kolegow za plecami i zabawa w biurowe intrygi. W tym fragmencie sam to zreszta ladnie opisales: "Rozmowę z przełożonym miałem co najmniej raz w miesiącu, gdzie obydwoje poruszaliśmy swobodnie tematy, których przy wszystkich nie warto." I na tym mozna zakonczyc wywody nt kultury pracy w Allegro.
Jeśli planujecie zatrudnić się w CX to nie polecam. Uszczerbek na zdrowiu psychicznym murowany. Niektórzy managerowie to pozbawieni skrupółow ludzie, którzy dążą po trupach do celu. I to jest przyklaskiwane wyżej, u osób zarządzających CX. Milion projektów, krzyczenie na pracowników i upokarzanie na spotkaniach, presja i praca po nocach. Przepracowałem parę lat - dobrze to w allegro było do 2021 roku, teraz to jest korpowyzysk.
Jakich widełek płac można się spodziewać w rekrutacji na business development specialist (telesales)?
Jak się jakiś czas temu rekrutowałem to się bałem podpisać umowę przez negatywne opinie tutaj. Ale bardzo się cieszę, że wybrałem, bo pracuje mi się tutaj bardzo dobrze. Stawka rynkowa (IT), obowiązki i tempo pracy normalnie. Ludzie mili i entuzjastycznie nastawieni do technologii. Z opowieści to 2022 rok był rokiem cięć benefitów, np. wydłużono okres używania komputerów, przez co wykup stał się mało atrakcyjny i podobne drobne rzeczy które jeśli się miało to ich odebranie boli, ale jeśli się nie miało to się nie zauważa. Co do sprzedawców wylewających swoje żale to tylko powiem, że z perspektywy osób pracujących ze sprzedawcami opowieści bywają straszne, np. stalkowanie na mediach społecznościowych, groźby karalne, więc po pierwsze opinie pisane przez takich ludzi tutaj psują średnią, a do tego ludzie pracujący ze sprzedającymi mają prawo być sfrustrowani i wystawiać tutaj negatywne opinie o miejscu pracy. Ale IT zdecydowanie polecam.
Ale dopiszę ważny minus o którym zapomniałem, to znaczy z podwyżkami jest słabo, przez co się robi zaskakująco spora rotacja jak na poza tym niezłe miejsce pracy, będzie to akceptowalne dla kogoś kto chce się sporo nauczyć i jest gotowy na ponowne szukanie za 1-2 lata, a bardziej ryzykowne jeśli ktoś szuka stabilności, bo np. spodziewa się lub już ma dzieci.
fajnie ze opisałeś siebie jednocześnie jako osobę zatrudnioną niedawno ale jednocześnie doskonale wiedzącą co odczuwali pracownicy w 2022, kiedy podobno ni pracowałeś. To chyba wszystko wyjaśnia w kwestii prawdziwości tego wpisu.
A to swoją drogą, miedzy działami także są prowadzone czy raczej wewnątrz? Atmosfera mnie ciekawi, zwłaszcza ze teraz oferty są powystawiane, na których działach może występować rozwój a na których rotacje w bieżącym okresie?
Cześć,jaki jest klimat pracy, rotacji, dojrzałości w zespole HR?.
Czemu akurat te dwa lata sugerujesz, co z pozostałymi? cos konkretnego się stało, że warunki mogą być inne? wiadomo przy tym na którym dziale jest teraz największa rotacja? ktoś sugerował w innej opinii ze marketing a ja w necie widzę sporo innych ofert
Brak zadnego feedbacku nawet po wyslaniu "zadania domowego". Nieprofesjonalne zachowania ze strony HRu, niesprawiedliwe praktyki wykorzystywania wiedzy kandydatow (poprzez przesylanie pomyslow na plan marketingowy).
Witam. Szukam kontaktu do kadry wyższego szczebla szczebla, dyrektora zarządzającego. W lutym br. odkryłem spore nadużycie ze strony użytkownika, który jest dużym sprzedawca w swojej kategorii. Allegro straciło na tym procederze kilkadziesiąt tysięcy zł. W dużym skrócie - 8 mc trwało wyjaśnienie, ze miałem racje. Allegro po 8 mc przyznało mi racje, że zlokalizowali błąd. Dostałem "nagrodę" i uważałem, że problem został zamknięty. Okazuje się, że od 4.12.23 problem powrócił z zdwojoną siłą. Czemu to tutaj pisze? Bo pierwsza linia wsparcia to nie są osoby do analizowania tematu, pomocy tylko odp szablonowych. Chcę sprawę nagłośnić, ponieważ ja na nadużyciach tego sprzedawcy tracę większe pieniądze. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
Zostałam zaproszona do procesu rekrutacyjnego. W trakcie dowiedziałam się, że widełki nie są jawne, firma ma wrócić do trybu 3 dni z biura, 2 dni z domu - co z tego, że zespol jest rozproszony po calej Polsce. Wisienką na torcie jest brak feedbacku, mimo zapewnienia, że kontakt będzie po tygodniu. "Wielka" firma, praktyki z najniższej półki ;)
A to ciekawie akurat, że właśnie z całej Polski skoro taki tryb pracy przy tym przytaczasz. A mówili cos więcej o samej relokacji? Myślicie, że spółka wsparłaby w ten sposób? Ciekawi mnie czy ktoś kiedykolwiek się przeprowadził, żeby moc się przyjąć?
Ciekawe, bo o 3 dni z biura, 2 dni z domu już słyszałam w maju czy czerwcu na rekrutacji. Do tej pory widać firma allegro nie wprowadziła zmiany, więc raczej nie ma co liczyć. Chcą tylko zachęcić do przyjścia do nich...
Czyli do dziś tego powrotu jeszcze nie ma? od zimy zatem się to zacznie? A cos jeszcze mówili na Twojej rekrutacji może, że maja cos docelowo wprowadzić? Mnie jeszcze na rozmowie właśnie nie było, długo się czeka po złożeniu papierów?
Dzień dobry. Jakie widełki proponowane są na stanowisku Customer Service Specialist? Czy firma rzeczywiście stawia na rozwój kompetencji pracowników i umożliwia im zmianę stanowisk/awansów?
Bardzo niewielkie. Maksymalnie 3-3500, mikroskopijne podwyżki. Obecnie brak szkoleń, możliwości awansu czy rozwoju. Wiele zmieniło się na gorsze. Zdecydowanie nie polecam Allegro jako pracodawcy.
Też nie polecam tego sklepu internetowego a dlaczego miałam konto zwykle było niby fajnie a od sierpnia została nałożona blokada konta za złamanie regulaminu a wcale tak nie jest bo lubię miło i przyjemnie się odzywać do sprzedawcy po 33 razach pisania i błagania o odpowiedź zero odpowiedzi kontaktu i szacunku przez pracowników tego sklepu tak więc nie polecam takiego zachowania i rozmów ta pani ma rację to wredny pracodawca i inni którzy tam pracują coś się zmieniło na gorsze z lepszego
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku key account managera?
Myślicie ze to tez będzie zależne od lokalizacji? Wynagrodzenie i nie tylko w zasadzie mam na myśli. Teraz jak tak patrzę to na rożnie miasta ludzi szukają. Zastanawia mnie kwestia podstawy, będzie identyczna i resztę jakaś premia sobie dobijasz? I czy w ogóle warto? Ty akurat o KAMa pytasz mnie pokazywały się oferty na PMa, benefity mimo wszystko są te same?
Miałem kontakt zaproszenie emailowe do procesu rekrutacyjnego z prośbą o wybór dnia i godziny na rozmowę. Odpowiedziałem e-mailowo. I nastąpił brak dalszego kontaktu rekrutacyjnego. ?!. Znajomy dzielił się ze mną swoim doświadczeniem ze tego samego dnia miał kontakt od dwóch różnych rekruterow w temacie tej samej oferty na którą aplikował. ?!. Jakość i ułożenie procesu rekrutacyjnego oraz dojrzały sposób komunikacji juz duzo na samym początku mowi o firmie. Te doświadczenia pokazują że dalej moze byc tylko gorzej niestety.
Firma praktykuje wredny rodzaj rekrutacji w formie "zadania domowego". Wredny bo pochłania nieproporcjonalnie więcej czasu kandydata niż firmy. Coś takiego spotyka się w startupach, i innych biednych/słabo zorganizowanych tworach nie mogących pozwolić sobie na normalną rekrutację.
Hmm... Ciekawe. Ja pamiętam zadanie kiedyś domowe prosty klient do Githuba. Pisało się mikroserwis, hexagonal architecture, testy integracyjne i unitowe w Spocku. Jakiś wiremock. Na luzie 2 tyg czasu... Teraz masz Devskillera 2h czasu na kilkanascie roznych zadan... Wiec pewnie wiecej osob sie odsiewa.
Zadanie domowe musiało być bardzo wredne i napisane w języku chińskim i też wymagano abyś w swoim Intellij Idea pisał po chińsku.
Nie wiem jakie zadanie musiales dostac, ale moje zadanie spokojnie rozklepalem w weekend i nie bylo zadnych problemow. Bylem w wielu firmach na rekrutacjach i wg. mnie Allegro wychodzi akurat jako jedna z lepszych firm pod tym wzgledem. Jedynym minusem w moim wypadku byl dlugi czas (2 miesiace) rekrutacji.
Fakt wymogu rozwiązania case study jest jak najbardziej ok i daje możliwość sprawdzenia co faktycznie potrafi kandydat. Muszę jednak "doczepić" się do mało precyzyjnego sposobu w jakim sformułowane są zadania rekrutacyjne, co może wpłynąć na finalny efekt ich wykonania oraz krótkiego czasu przeznaczonego na prezentację dosyć obszernych zadań. Podczas rozmowy kandydat jest pospieszany z prezentacją zadań (jest mocno nerwowo) i wytyka się mu najmniejsze błędy przekreślając sukces wykonanego zadania, mimo iż został on w 90% został wykonany poprawnie :). Ogólnie proces rekrutacji w tym rozmowy mocno chaotyczny, niedoszacowany czasowo i dodam jeszcze, że przeprowadzony w sposób mało kulturalny. Miałam wrażenie, że na ostatniej rozmowie rekrutujący był do mnie uprzedzony na samym starcie i już po pierwszym ledwo wypowiedzianym zdaniu mi przerwał. Atmosfera rozmowy tragiczna ... na zasadzie spychania w narożnik, budowania tak napiętej atmosfery, że liczyłam tylko minuty do końca tej farsy. Nigdy nie spotkałam się z podobnym potraktowaniem podczas rozmowy. Niestety sposób przeprowadzenia ostatniej rozmowy prawdopodobnie przekreślił moją możliwość dołączenia do zespołu Allegro jednak uważam, że mimo wszystko warto wiedzieć przed dołączeniem na jakich "osobników" można tam trafić. Rozmowa kwalifikacyjna to nie tylko test dla potencjalnego pracownika, ale i pracodawcy.
Czy możesz zdradzić cokolwiek - do jakiego działu, czy na jakie stanowisko rekrutowałaś? Przede mną też zarz zadanie domowe i będę wolała się wycofać przed tym jak poświecę na nie X czasu
Profesjonalna firma nie daje zadań domowych. Profesjonalna firma przygotowuje się do rekrutacji i ma takie pytania lub zadania dla kandydatów na rozmowie, że jest w stanie stwierdzić już po pół godziny lub godzinie czy dana osoba się nadaje na dane stanowisko czy nie.
To był stary model rekrutacji. Dzisiejszy model rekrutacji polega na jak największej reklamie własnej firmy aby tysiące CV i kandydatów bili się o jedno miejsce. Jak podpytasz znajomych w korpo to się dowiesz że dostają nawet do 2000 CV na jedną pozycję. Brak programistów to jest mit, a firmom brakuje IDEALNYCH programistów do rozwoju których nie trzeba dokładać ani grosza. Najlepiej żeby godzili się na -20% od rynkowej za prawo pracować na renomowaną firmę. Załóżmy na jedną pozycję seniora firma dostała 1000 CV... Co najmniej 800 się zgodzi na pisanie bezsensownych zadań w ułomnym webowym IDE. Ludzie będą tracili czas, przygotowywał się itd. Średnio zejdzie im z 4h na wszystko... cyk i firma przesunęła koszt rekrutacji o wymiarze 20 osobo-miesięcy na kandydatów :-)
zadanie domowe akurat uważam za bardzo dobrą rzecz w tym przypadku - sprawdza umiejętności które będą używane w codziennej pracy dużo lepiej niż najlepsza rozmowa techniczna. tym bardziej że zadanie miałem dobrze przejrzane, skomentowane i dostałem nawet wskazówki jak mogłem zrobić je lepiej - dużo bardziej czułem się "zaopiekowany" niż na zwykłej rozmowie technicznej albo jeszcze lepiej rozwiązując jakiś test :D i właśnie podejście do rekrutacji (w tym to zadanie) sprawiło że zrezygnowałem z lepszej oferty na rzecz allegro
hahaha, chciałbym widzieć firmę która dostaje 2tys CV na pozycję. Chyba że mówimy tutaj o Google czy Microsoft
To dlatego, że nikt nie ma ochoty wykonywać darmowej pracy w postaci zadania rekrutacyjnego w zamian za głuche milczenie po rekrutacji. Rżnąć głupa jest łatwo, a jeszcze łatwiej jest to rozpoznać.
Kto ma równo pod kopułą, ten nie robi "prac domowych". Kilka(naście) godzin zmarnowane, kończące się brakiem feedbacku i wątpliwościami, czy to zadanie było źle zrobione, czy mail nie doszedł, czy może rekrutacja została wstrzymana. A nawet jak się przejdzie do kolejnego etapu, to się okazuje, że oczekiwania obu stron co do charakteru stanowiska są odmienne. Testy z algorytmów na ustalony z góry czas to max, na co się decyduję przy rekrutacjach. Jeśli prace domowe kiedykolwiek staną się normą, to chyba znak, żeby zmienić branżę :)
Jakie jest wynagrodzenie miesięczne w dziale obsługi klienta
Opiszesz to bieżące zaangażowanie nieco szerzej? Czy to powoduje spore rotacje w tym dziale? mam już doświadczenie z innej firmy i chciałam właśnie popatrzeć jak tutaj to wygląda. jakie są szanse na podwyżkę, żeby było to nieco bardziej adekwatne? jest na to opcja? Możesz się przy tym mniej angażować...?
Firma zatrudnia masę pracowników za pomocą firm zewnętrznych. Zamiast UOP ludzie zatrudniani są na podstawie śmieciówek, jednocześnie firma oczekuje przychodzenia wg ich grafiku - nie dyspozycyjności zleceniobiorcy - w przeciwnym wypadku w pełni ucinany jest dodatek (podstawa najniższa krajowa + po spełnieniu warunków, w tym stawiania się wg ułożonego grafiku, w którym doradcy otrzymują zmiany w dni, w które nie dawali dyspozycyjności, można otrzymać kilka zł więcej). Doradcy są rozliczani z ankiet uzupełnionych przez klientów - na ich podstawie firma może rozwiązać umowę ze zleceniobiorcą, nawet w przypadku kiedy ankiety w żaden sposób nie odnoszą się do jego pracy, a do samego Allegro i funkcjonalności serwisu.
Nie polecam aplikowania na nowe stanowiska, jakie widzicie (głownie Wwa, siedziba) moja aplikacja na Junior PM'a trwała 2 miesiące. od 2 lat jestem junior pm dla dużej korporacji. Rekruterka sama do mnie napisała na LI, stwierdziłam, ze spróbuje. obiecywali gruszki na wierzbie, szybką odpowiedź... rozmowa tel. ok 1h taki podstawowy screening i info, ze do tygodnia wróci z feedbackiem, do zrobienia z deadlinem dostajesz test z ang - dla mnie easy natomiast pracuję na codzień w języku angielskim. minęły 2 tygodnie, idzie 3 tydzień cisza. mam numer do rekruterka i dzwonię (nie będę się bawić w maile bo sobie poczekam :D). "Oj zapomniałam, dziękuję, ze się przypominasz XD zapaliła mi się lampka. mówi, że tak przeszłam dalej i na drugi dzień wrzuca mi calla technicznego. call trwa 1,5h w tym 1h po angielsku, strasznie wertują ale jak ktoś ma dobrego expa to sobie poradzi. po rozmowie miałam dostać feedback w ciagu tygodnia, znowu po 3 tygodniach do niej dzwonię a rekruterka mówi "zapomniałam Ci powiedzieć, że jednak szukamy seniora" - wtf jak można trzymać osobę (a pewnie nie jedną) tyle czasu w niepewności, żeby z juniora nagle szukać seniora XD tak samo jest z tymi stanowiskami z "delivery" - powodzenia :) ps. kasa jest przeciętna, wracają do biura, sztywna atmosfera i biurokracja
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa Allegro Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 257.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 14 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Grupa Allegro Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.