Przeczytałem, że pracownicy pracują tutaj na różnych umowach. jedni na zleceniu, drudzy na umowie o dzieło, a jeszcze inni na czarno. Tylko niektórzy mają umowę o pracę. Z czego to wynika? Ktoś wie?
Jak wejdziesz do firmy to zrozumiesz XD A jak poznasz Pana Prezesa to wszystko stanie sie jasne :P
A c w tej firmie takiego się dzieje? Wolałabym wiedzieć zanim wejdę do środka :P bo mogę sobie też oszczędzić pewnie pewnych kwestii
to znaczy, że spotkasz się ze wzrokiem nieprzyjemnych ludzi, wszyscy są tam niezadowoleni, jakbym miała to opisać hmmmm ludzie po czasie pracy w takim miejscu stają się nieprzyjemni, wredni, panuje tam cisza jak w grobie, kazdy sie boi odezwac, wszedzie sa kamery z podsluchami, prezes potem przy spotkaniu np. 1 na 1 cytuje twoje słowa których nie miał prawa naprzykład słyszeć np prywane sprawy kiedy odebrałaś telefon powiedzmy od chłopaka, prezes przychodzi o 13/14 a i tak wie wszystko. Wszyscy którzy tam pracują to pracują tam bo np nie mają wyjscia, albo boja sie bo maja kredyty cokolwiek, nikt tam nie pracuje bo jest szczesliwy.
wszyscy pracuja na czarno i na zleceniach, jak sie naklocisz i pan prezes nie bedzie mial wyjscia to moze da ci uop ale na najnizsza krajowa, na wiecej nie licz, chyba nikt tam nie zarabia wiecej niz 2500 tysiaca, ewentualnie stara gwardia czyt jakies 3 osoby xd
Nie no, jeśli już ostrzegasz to weź ludziom nie mieszaj i nie proponuj takiego ryzyka. ;p Ale ma rację w sensie niektórym tu na czarno się trafia a innym a zlecenie i tyle? A to ile na to uop trzeba się nakłócić, jak długo ktoś się o to prosił?
Firma niekompetentna.Zamówienie opłacone 13 lutego i miało być dostarczone 14 lutego- niestety doszło popołudniu 15 lutego.Mimo 2 interwencji 14 lutego i zapewnień przez 2 agentów....spokojnie dojdzie na czas......nie doszło. obsługa klienta fatalna.Ostatni raz używam ich serwisu, a używam ich od paru lat.Może im to rożnicy nie zrobi ale ja przynajmiej nie bede sie denerwowal i dopatrywal czegoś co powinno byś zrobione z automatu za to sie w koncu placi a nie za to zeby sterczec nad komputerem i patrzec czy dojdzie czy nie.
Same daty, które podałeś, mówią za siebie. Pewnie mieli taki natłok, że nie powyrabiali się. Jakieś przeprosiny padły z ich strony?
Kwiaty zamówione wczoraj o 14:20, miały dotrzeć wczoraj, nie dotarły do tej pory, jest sobota 14:26. Firma porażka, zero kontaktu, prawdopodobnie straciłam 200zl
Hej i jak kwiaty, finalnie dotarły? Dostałaś jakieś zadośćuczynienie lub przeprosiny od firmy? Zastanawiałam się, czy nie zamówić bukietu na dzień babci.
Zamówienie online przebiegło szybko i sprawnie. Za to później katastrofa. Kwiaty na ślub nie dotarły, a zamówione były z dwudniowym wyprzedzeniem. Oczywiście nikt nie raczył nawet powiadomić o tym fakcie. Status cały czas "gotowy". Dwa dni później na moje pytanie, co się dzieje, tylko lakoniczna odpowiedź, że kwiaciarnia nie dostarczyła oraz propozycja dostawy w innym terminie (!). No oczywiście, poproszę nowożeńców żeby powtórzyli ceremonię. Brak słów. Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na te wszystkie opinie. Nie spodziewałem się, że ta firma zeszła na psy - kilka lat temu nie było problemów z dostarczaniem przesyłek na czas. Zmarnowany czas, pieniądze, no i jedyna okazja jaką był ślub... NIE POLECAM!!!
Kwiaty zamówione na 26/05, dostarczone 31/05. Kpina i brak odpowiedzialności. Zero kontaktu. Nie polecam! Kontakt z działem reklamacji to kolejna porażka. Kontakt mega utrudniony - wyłącznie email. Nie poczuwają się do winy.
A ja byłam niemal w stu procentach przekonana, że Poczta Kwiatowa to naprawdę solidna firma. @Paweł, nie jesteś pierwszą osobą która ma tu jakieś uwagi co do jej funkcjonowania. No ale czy udało Ci się ostatecznie z tą reklamacją? Uwzględnili ją?
ZAUFAŁEM I SIĘ ZAWIODŁEM... Mieszkając za granicą ubolewałem, że nie mogę świętować Dnia Matki z moją mamą i miałem nadzieję na uszczęśliwienie jej małym gestem wysłania kwiatów i bombonierki. Za ponad 200zł liczyłem, że firma wywiąże się z obietnicy dostarczenia przesyłki tego samego dnia i moja mama otrzyma swój prezent. Firma nie dość, że nie dostarczyła przesyłki to jeszcze nie odpisują na złożoną reklamację , nie mówiąc już, że infolinia w ogóle nie działa. Nic nie wiadomo, moja mama nie dostała upominku, a ja nie wiem czy odzyskam pieniądze. NIE POLECAM!
Bardzo żałuję, że dopiero teraz poczytałam opinie niestety też jestem niezadowolonym klientem zamówiłam wiązankę na dzień mamy opłaciłam 24-go niestety nie dojechała na 26-go pisałam w kolejnych dniach reklamacje dzwoniłam po kilku rozmowach telefonicznych zablokowali mi nr nie odpowiadają na maile , płatności nie zwrócili odradzam
Trzymajcie się z dala od tej firmy! To (usunięte przez administratora) Produkty, które wysyłają do ludzi, nie pasują do tych reklamowanych na ich stronach internetowych. Sprawdźcie na Facebooku, ile osób jest nimi rozczarowanych. Ludzie, w tym ja, płacą dużo pieniędzy i otrzymują stare, zwiedniete kwiaty. To haniebne! Wstydzcie sie pocztakwiatowa! Mam nadzieję, że jak najszybciej znikniecie z rynku! Zamówiłem kwiaty po lewej stronie i otrzymałem kilka liści ze zwiedlymi i starymi kwiatami! Zdjęcia mówią same za siebie! Nie ma możliwości skontaktowania się z firmą, nie odbieraja telefonow, nie odpiduja na maile. Trzymajcie się z dala od nich !!
Firma Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. zwykli (usunięte przez administratora). Przyjęli pieniądze a kwiatów nie wysłali. Pisałam info@pocztakwiatowa.pl brak odpowiedzi. Kontakt telefoniczny? żaden, włącza się automatyczna sekretarka bądź połączenie jest odrzucane. Jak można tak ludzi robić w balona! My klienci powinniśmy złożyć pozew zbiorowy do sądu z oskarżeniem o wyłudzanie pieniędzy. Firma nie wywiązała się z zamówień. Jeszcze mnie dziwi, że tak prężnie i bezkarnie działają na rynku. Bardzo dużo negatywnych opinii - do których dokładam się i ja. Nie polecam!
Czytając opinie byłych pracowników na temat Poczty Kwiatowej nie dziwię się że poziom usług jest tak tragiczny. Nikomu nie chce się przykłądac do pracy na takich warunkach i gdy sami są źle traktowani. Ja osobiscie zawiodłam sie bardzo na sposobie obsługi złożonej przeze mnie reklamacji. Dział reklamacji w tej firmie praktycznie nie istnieje. Mail jest przekierowywany do niekompetentnego pracownika zespołu obsługi klienta , który traktuje klienta jak wroga a jego sprawę jako BŁAHĄ, niewartą tego aby się nią należycie zająć. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i odradzam to innym.
Zdecydowanie odradzam. Olali realizacje zlecenia ktore bylo przekazane na tyle wczesniej aby dostarczyc przesylke na konkretna date. Kiedy poraz pierwszy zadzwonilem na infolinie, zapewniano mnie ze wszystko zostanie zrealizowane kolejnego dnia i poproszono o zglozenie reklamacji - za 2 dni przyszedl list ze przyjmuja reklamacje i decyzje w sparwie zamowienia. Co jest zupelna pomylką w obsłudze i nie ma zwiazku z profesjonlanym na czas realziowanym zamówieniem. ze nie wspomną o braku wdrozenia odbierania polaczen. Zdjecie pokazuje ze czekalem 15 min na konsultanta i nie doczekalaem sie. Koniec konców poprosilem o zwrot kasy . Zobaczmy czy dojdzie. To nie jest profesjponalna usługa.
Czy są podwyżki dla kurierów?
Pracowałam w firmie sezonowo, przy jednym (i ostatnim!) święcie kwiatowym w dziale prezentów. Stanowczo odradzam pracę w tej firmie, wyzysk, nadgodziny, konieczność słuchania wiązanek dyrektora, który jak wpadnie w szał (notorycznie) potrafi bluzgać przez 45min bez przerwy. Kompletny brak kultury i szacunku do drugiego człowieka. Minimalna płaca i w przypadku świąt kwiatowych- wymagana praca DO UPADŁEGO, kompletny brak zrozumienia dla wytrzymałości fizycznej i psychicznej. STANOWCZO ODRADZAM, NIGDY WIĘCEJ
Firma jest bardzo dobrym pracodawcą. Praca w kwiaciarni przy kwiatach to moja pasja a do tego dobra atmosfera, super.
Od dawna korzystam z usług poczty kwiatowej, jestem zadowolony. Bardzo łatwo się składa u nich zamówienie, mają masę różnych ciekawych prezentów, które można wybrać, by obdarować bliską osobę
Jako klientka Poczty kwiatowej Sp.z o.o. jestem zmuszona napisac negatywna opinie o tej firmie. Moje zlecenie zostalo zrealizowane, jednak jakosc i sposob wykonania odbiegalo od tego, do czego sie zobowiazali. Po zwroceniu sie do nich z reklamacja, otrzymalam najpierw odpowiedz, ze musza dostac zwrot towaru.Jednym z nich bylo wino ze zle nadrukowana etykieta a drugie to niby naszyjnik i kolczyki z elementami Svarowski, naszyjnik pognieciony w jednym miejscu(zadnej metki , wzmianki ze to od Svarowski, czyli, nie jestem pewna czy produkt byl wogole nowy). Nie wyobrazam sobie odsylac wina poczta polska:)). Odpisano mi, ze w takim razie jakiej rekompensaty sobie zycze. Odpisalam, ze najlepiej, gdy dostarcza drugi taki sam towar jak zamawialam a wtedy moja mama(poniewaz to prezent na jej 65 urodziny) odda to co jej dostarczono. I nagle zmiana frontu przez osobe niby zalatwiajaca reklamacje w Poczta Kwiatowa, poniewaz napisal mi, ze nie ma mozliwosci takiego zalatwienia sprawy, ze nadal mam odsylac im towar. Wiec, odeslalam mu maila gdzie oferowal rekompensate ale chyba udaja, ze tego nie bylo? Ludzie to sa zarty, klient dostal towar nie taki jaki powinien byc dostarczony i teraz na wlasny koszt i ryzyko ma odsylac do nich, po czym oni laskawie zastanowia sie nad rozwiazaniem sprawy. Klamia, zmieniaja zdanie Zamowienie na kwote 400zl i taki final sprawy. Omijajcie szerokim lukiem, nie polecam, chamska obsluga i bardzo niska jakosc.
Zamówiłem dostawę w dniu 24.12.2018, dużego bukietu - za ponad 200 zł. Został dostarczony w terminie ale mały - wyglądał mikro. Do tej pory dostarczano przyzwoitej wielkości bukiety. Złożyłem reklamację. Odrzucono ją. Firma postanowiła chyba zdyskontować dotychczasową dobrą opinię i zarabiać więcej na klientach dostarczając byle jakie bukiety. Stanowczo odradzam korzystanie z usług poczty kwiatowej. Jakakolwiek inna firma będzie lepsza. Doznałem ogromnego zawodu zwłaszcza w sposobie załatwienia reklamacji. Szkoda czasu i nerwów. Moje sugestie dla Poczta Kwiatowa Sp. z o.o.: Kiepska firma - brak sugestii Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zrezygnować z prowadzenia działalności
Krążą różne opowieści ile można zarobić w firmie Poczta Kwiatowa Sp. z o.o.. Utnij plotki, napisz na naszym forum ile naprawdę można w niej zarobić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Poczta Kwiatowa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Poczta Kwiatowa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Poczta Kwiatowa Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!