opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o pracodawcachSzkoły policealne
Dla pracodawcówLogowanie / Rejestracja
Logo

2x3

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 137 ocen
Opinie(272)
Dodaj opinię
Oferty pracy(1)
Aktualności(1)

Opinie(272)

Dodaj opinię
Oferty pracy(1)
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Historia
  • .
  • Jakość
  • .
  • Oferta
  • .
  • Praca
  • .
  • Social Media
  • .
  • Kontakt

O nas

Historia

Jakość

Oferta

Praca

Social Media

Kontakt

opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o pracodawcachBlogPoradnik
Dla pracodawców
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
Regulamin i polityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Krzęcin
  4. /
  5. Opinie o 2x3 S.A.

Opinie

Opinie o 2x3 Krzęcin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Company logo

    2x3 S.A.

    27.03.2023 12:30

    Pracodawca

    Aktualność
    Szanowni Państwo,

     
    Serdecznie witamy wszystkich użytkowników, którzy odwiedzają nasz profil.
    Bardzo miło, że jesteście z nami.
     
    Zapraszamy do wyrażania merytorycznych i prawdziwych opinii na temat naszej firmy.
    Każda Wasza opinia jest dla nas cenna, pozwala wyciągnąć odpowiednie wnioski.
    Prosimy jednak pamiętać, że każda wolność, w tym wolność słowa ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do kłamstwa, do obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności.  

    Dobre imię i dobra osobiste osób i firm są pod ochroną prawa.

    Prawo zakazuje m.in. wypowiedzi zawierających pomówienia i oszczerstwa, znieważające innych, zawierających treści obraźliwe, nieprawdziwe- kłamliwe, szkalujące czyjeś imię, mogących obrazić uczucia religijne. 

    Komentarze zawierające treści niezgodne z prawem będą usuwane. 

    Przypominamy również, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, prosimy kontaktować się bezpośrednio pod adresem e-mail: [email protected]

    Nowy wpis

    ReviewUserIconniewiadomoco

    14.10.2025 11:17

    Były pracownik

    Witam. Pracowałem w latach bodajże 2015 do 2019 albo 2016 do 2019. Wtedy nie narzekałem. Pracowałem w pierwszej hali, zaczynając od montażu tablic, kolejno na dłuższy okres na maszynie zajmującej się produkcją opakowań (to tam dostając z automatu umowę o pracę), a kolejno byłem magazynierem, aż zakończyłem ową karierę na dziale opakowań (jako lider działu). Jak wspominam ten czas? Dobrze. Ale zapewne wtedy pracował inny zespół, inni brygadziści oraz inni ludzie. Ale pamiętam jedno, żeby zarabiać sensowne pieniądze, trzeba było się wyróżniać. Jakością pracy, umiejętnościami oraz charyzmą. Zapewne jest tak do dziś. Co do czasów kiedy ja robiłem, to nie narzekałem ani na kierowników, ani na brygadę zarządzającą, wszyscy się wspieraliśmy, lubiliśmy, a przede wszystkim bardzo o siebie dbaliśmy.

    Nowy wpis

    ReviewUserIconPanzmagazynu

    04.07.2025 10:51

    Pracownik

    Ta opinia będzie o magazynach . Miejsca cały czas brak tak samo jak ludzi . Kiedy przychodzisz na którykolwiek z magazynów licz że kierownik nie będzie się tobą interesować do czasu aż cos nie odwalisz . Pan dzielący z nim biuro nie jest lepszy , w roku przynajmniej raz w miesiącu trzeźwe poniedziałki to standard u niego , na dodatek jak czegoś nie wiesz i chcesz się od niego coś dowiedzieć to najpierw cię zruga. Najniższa krajowa na sam początek to zrozumiałe ale z biegiem lat słuchanie cały czas że brak pieniędzy itp to standard . Premia trochę większa od produkcji ale co z tego możesz cały miesiac robić ma 100% a w ostatni dzień coś nie tak zrobisz i już pretensje i ucinanie nawet i do połowy premi . Podsumowując największym problemem magazynów nie są pracownicy tylko ludzie którzy nimi zarządzają. Kierownik wziął na swoją głowę 2 magazyny , i to za dużo no dba tylko o jeden z nich a drugi jest taka rezerwą jak brakuje mu ludzi .

    Nowy wpis

    ReviewUserIconByły pracownik

    21.04.2025 13:02

    Były pracownik

    Firma się nzywa 2x3 ,a to dlatego ,że na 3 miesiące kontraktu wytrzymujesz 2 . I dlatego jest 2x3 :)

    Nowy wpis

    ReviewUserIconByły pracownik

    29.04.2025 14:17

    Były pracownik

    Masz rację firma okropna zwalniają wszystkich bez powodu później rozmawiają w zakładzie o tobie i mówią oszczerstwa ich tylko do sądu podać za mobbing
    ReviewUserIconAgata Kęsy

    15.03.2025 08:14

    Inne

    Kupiłam dwie tablice dzieciom z logo tej firmy i dwie zardzewiałe. Wymiana na kolejne zardzewiałe i pogięte jeszcze bardziej. Jak tak można?
    ReviewUserIconMarus

    20.03.2025 07:09

    Inne

    Wątpię, przecież jest dział jakości i kontrolerzy jakości. Nie reagują ?
    ReviewUserIconmi dobrze

    27.03.2025 08:59

    Pracownik

    to dział tylko do obsługi reklamacji ;-) i tak pakuje sie wszystko
    ReviewUserIconByły pracownik

    22.12.2024 20:30

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w tym zakładzie. Praca ciężka- wypłata marna.Premia zabierana bez powodu. Atmosfera w pracy też do luftu.Jesli ktoś szuka pracy to wszędzie aby nie tam.
    ReviewUserIconanonim

    10.05.2024 21:28

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconJojo

    12.05.2024 10:51

    Pracownik

    Z premia czy bez i tak jej nie widać na koncie.. blacha taka jest kupiona pouszkadzana i tera wciskają wszystko do paki a kto to kupi potem tylko przepakowania i do innego wyślemy!!!!! Dziewczyny z jakości musza przeciesz zamykać oczy jak to robią Ja tam nikogo nie będę uczyć
    ReviewUserIconJola

    13.05.2024 10:02

    Były pracownik

    Opóźnienie w wypłatach to raczej nie wina firmy - czy przelew będzie w piątek czy poniedziałek to raczej Pani Prezes nie stanowi różnicy i tak kasę musi wydać. Wydaje mi się że problem jest gdzieś indziej ....
    ReviewUserIconabcde

    15.03.2022 21:22

    Pracownik

    zaczne od poczatku czyli samego zatrudnienia - pensja to minimalna krajowa, wprowadzenie w zadania i bhp w tej firmie nie istnieją. Twoich obowiązków uczysz się od osób, które już tam trochę pracują i nie obejdzie się bez wyrzutów ze strony pracownika, który akurat dostał cię pod swoje skrzydła a ty nic nie umiesz więc obniżasz mu wydajność (tak przy okazji wydajność nijak się ma do twojej śmiesznej premii na koniec miesiąca bo jest to premia UZNANIOWA a w tej firmie jest podział na tych których brygadziści znają i lubią i tych którzy są z boku z obniżoną premią co miesiąc a i tak na umowie masz wpisaną maksymalną kwotę której nikt nigdy na oczy nie widział. jeśli nie będziesz na chorobowym bo wtedy ucinają całą premię, przy urlopie też ucinają). w tej firmie nic nie jest pewne(nawet to czy jutro bedziesz tam pracowac bo pracujesz na zleceniu przez średnio rok) , zmieniaja co masz robic jesli akurat gdzies ktos jest potrzebny co z tego ze masz wpisane na umowie ze jestes na hali a...jesli zabraknie kogos na pakowaniu to cie tam dadzą i rób (oczywscie bez instruktazu co i jak, sam sie dopytaj osob ktore źle cie odbierają za sam fakt ze jestes z ICH hali). przerwa oczywiscie 15 minut czyli zdazysz zjesc kanapke a jak palisz to musisz papierosa do kanpaki se wrzucic i zjesc wszystko razem. szkolenia istnieja w formie dwoch wielkich teczek ktore podpisujesz bez czytania po przyjeciu do pracy bo tak ci kazdy podpowiedzial ze tego nikt nie czyta. Śmiech na sali za to że w tej firmie KAŻDY ma premie nawet osoby sprzatające jest to spowodowane tym ze firma chce kontrolowac ludzi i móc KAŻDEMU zawsze powiedzieć "bo ci utniemy premie". MANIPULACJA to słowo opisuje ta firme. wydajnościówki oddawane na koniec dnia nie są sprawdzne po nazwiskach to sie liczy tylko do tego ile brygadzista zdołał wyrobic rzeczy a ludziom wmawiane jest ze to decyduje o ich PREMII. Mozliwosc awansu tylko jesli potrzebuja zapchac role ktora jest nieobsadzona i nikt nie chce jej wykonywac tak jak ten ich dział jakości. panie nic nie ogarniające biegają po hali i pytają czy mogą twoje zlecenie nie wiedząc czy dobre mają w ręku i jak ich o cos spytasz to nigdy nic nie wiedzą. faceci sprzatajacy smietniki jedzacy co 30 minut i pijacy napoje od gumisów :-). kiedys to chociaz dawali dodatki do soboty i niedzieli wtedy warto bylo sie przemeczyc bo i w miare pieniadze wychodzily. teraz ludzie pokazali ze bez dodatkow i tak przyjda wiec firma nie oferuje nic super za to ze poswiecisz łikend u nich zamiast ze swoja rodzina posiedziec. Warto popracowac jesli ktos chce sie zrujnowac fizycznie psyhicznie i finansowo oraz dowiedziec jak przekazac dzieciom zeby sie uczyly. nie straszmy ich ze beda kopac rowy, mowmy ze beda musialy pracowac w 2x3.
    ReviewUserIconObcy

    25.03.2023 19:59

    Pracownik

    To co opisujesz brzmi bardzo niepokojąco i niestety jest dość powszechne w niektórych firmach. Pracodawcy powinni zadbać o swoich pracowników, zapewniając im odpowiednie warunki pracy i bezpieczeństwo, a także oferując szkolenia i wprowadzenie w zadania. Wynagrodzenie powinno odpowiadać wysiłkowi i umiejętnościom pracownika, a nie być na poziomie minimalnej krajowej. Niemożliwe jest, aby pracownik bez odpowiedniego szkolenia miał od razu w pełni wykonywać swoje obowiązki. Manipulacja, brak stabilizacji i zmienność pracy to kiepska sytuacja dla każdego pracownika. Praca powinna dawać stabilność i bezpieczeństwo finansowe, a także perspektywy awansu. Niestety, takie negatywne doświadczenia z pracy mogą wpłynąć na naszą psychikę i zdrowie, co jest szczególnie szkodliwe na dłuższą metę. Jest ważne, aby pracownicy byli traktowani z szacunkiem i godnością, a ich praca była odpowiednio wynagradzana i doceniana. Pracodawcy powinni również zapewnić szkolenia i rozwój zawodowy swoich pracowników, aby ci mieli szansę na awans i lepsze wynagrodzenie.
    ReviewUserIconPracuś

    29.03.2024 10:01

    Pracownik

    To nie w tej firmie, profil firmy nastawiony na max zysk bez gratyfilacji dla pracowników
    ReviewUserIconPytanie

    25.01.2024 10:35

    Inne

    Czy pracownicy w 2x3 S.A. dogadują się między sobą?
    ReviewUserIconUkryta

    25.01.2024 18:45

    Pracownik

    I jeszcze dopowiem tylko, że duża część osób niestety zapomina o tym, że przychodzimy tam do pracy. Nie na pogaduszki i nie po to żeby znaleźć tam dobre znajomości a po prostu do pracy. Każdy z nas powinien być świadom tego, jaką umowę podpisuje. Nic więc dziwnego w tym, że są ludzie, którym na tej pracy też zależy a co za tym idzie starają się i wykazują. Prosto jest negować komuś kto ma już umowę na czas nieokreślony kogoś kto ma zaledwie umowo zlecenie. My nie musimy siebie lubić, ale powinniśmy się szanować.
    ReviewUserIcon...

    29.01.2024 18:07

    Inne

    ... Przykład idzie z góry ... Niestety nie wszyscy wszystkich szanują... Wyśmiewanie, ironia i obgadywanie na porządku dziennym...
    ReviewUserIconAgnieszka

    07.12.2023 14:04

    Pracownik

    Największym problemem moim zadaniem jest tam przede wszystkim większość zwykłych pracowników. Ich zachowanie wobec drugiego człowieka, podejście do pracy oraz brak kultury aż woła o pomstę do nieba. Jak macie coś do kogoś, to załatwiajcie to w cywilizowany sposób a nie robiąc drugą potrzebę na deskę klozetową i co wy tym chcecie pokazać? Jakimi świniami jesteście! Komu chcecie na złość zrobić? Tej biednej sprzątaczce co itak musi gile ze ścian wycierać. Ta Pani naprawdę przykłada się odpowiedzialnie do swojej pracy a wy co robicie. Brak słów już po prostu, żeby strach było do toalety wyjść, bo nie wiadomo co się tam zastanie. Jak dzieci w szkole, pójdą na złość zrobią komuś. Nie, sory, bo nawet dzieci takich rzeczy nie robią.
    ReviewUserIconEli

    09.10.2023 17:56

    Były pracownik

    Nie polecam zero szacunku do osób zatrudnionych.Ciągłe panoszenie się kierownika z hali A.Pan ten robi z siebie kogoś więcej niż jest a zwykłych pracowników traktuje jak popychadło.Ja zostałam wrzucona na maszynę na którą miałam wrzucać ogromne płyty mimo tego iż mam niecałe 160 wzrostu i moja waga to 50 kg,a płyta taka ma ogromne rozmiary i dosyć duża wagę mimo tego ze nie dawałam rady prosiłam o kogoś do pomocy i Pana kierownika i brygadzistów zostałam olana.Nie polecam
    ReviewUserIconPracownik

    10.08.2023 20:02

    Pracownik

    Brak szacunku do ludzi. Każdy miesiąc zabierają premii,teraz id lipca miałi być podwyżki od państwa. Dostali mniej jak wcześniej. (usunięte przez administratora) Ludzie którzy,dopracowali po 12-16 lat się zwolniło. Masakra....A resztę pracują,bo mają kredyty,opłaty. Dojazd blisko.i nic więcej
    ReviewUserIconPracownik

    14.08.2023 23:53

    Pracownik

    Ludzie obudźcie się.Ta firma to najgorszy syf.Jak nie będziecie walczyć o swoje to będą z wami robili co będą chcieli.Zero szacunku .W takiej firmie powinno się zarabiać całkiem super pieniądze.No ale niestety . Więcej kierowników na a których trzeba zapieprzać.A za robotę niech się wezmą.Wymandrzają się a w niektórych sprawach wogóle nie mają pojęcia.Np.Pan kierownik z hali A.Pan Paweł ten to wogóle wie wszystko najlepiej.Jego to powinni pierwszego wyrzucić, ludzi ma za nic. Ludzie obudźcie się,walczcie o swoje bo dużo wam się należy a wy o tym nie wiecie.Przedewszystkim powinni wam płacić szkodliwe bo zapylenie jest duże.Dla tych co cicho siedzą a po kątach narzekają że ucinają premie życzę wytrwałości i powodzenia.
    ReviewUserIconKierowniczka

    02.04.2023 17:23

    Były pracownik

    Zarzad firmy- Brak szacunku do drugiego człowieka, traktowanie ludzi jak przedmioty i gorszy sort, nieuzasadniona krytyka uzalezniona od humoru, zwodzenie, wykorzystywanie i okłamywanie pracowników na porządku dziennym., co tydzien zmiana planow, akcje na goraco, potem odwolywanie. W Biurze - kumoterstwo, plotki, podkładanie świni, obgadywanie na porzadku dziennym. Liczą sie tylko pupilki i powiazania rodzinne. Na Produkcji: praca w nagodzinach, minimalna pensja i premia uzależniona od widzimisię Kierownika i zarzadu. Żadnych benenefitow, śmieszne dopłaty do dojazdu.i nagroda za 100% frekwencji, co jest jednym z delikatnych przykładów dyskryminacji. Jedna z gorszych firm w jakich pracowałem.
    ReviewUserIconArti

    25.02.2023 13:35

    Kandydat

    Chce aplikować na automatyka jaka atmosfera w dziale?
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - 2x3 S.A.

    Inżynier B+R (k/m)

    2x3 S.A.

    LocationIcon

    Krzęcin

    WalletIcon

    6500 - 10000 PLN / m

    Sprawdź ofertę

    Opinie

    ReviewUserIconXxx

    13.01.2023 12:23

    Były pracownik

    Jak czytam te wasze opinie, to pękam ze śmiechu???? po co wy pracujecie w tym kieracie i z tymi fałszywymi ludźmi. Poszanowania dla pracownika tam nie ma wcale, tylko (usunięte przez administratora) jak (usunięte przez administratora) a najlepiej jeszcze w sobotę i w niedzielę, albo najlepiej to spać tam i wcale nie wychodzić, kierat jak za (usunięte przez administratora) nie polecam.
    ReviewUserIconXxx

    14.01.2023 10:44

    Były pracownik

    Powiem tak, jeśli ktoś ma coś lepszego na oku, to niech ucieka z tamtąd najdalej i od tych fałszywych ludzi.
    ReviewUserIconNic ciekawego

    24.02.2023 10:17

    Pracownik

    Dlatego że pełno fałszywych ludzi Nikt nikomu nie pomaga a raczej dobije jak będziesz w potrzebie
    ReviewUserIconanonim

    29.10.2022 09:27

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconKira

    31.10.2022 15:01

    Pracownik

    A do czego potrzebna Ci ta informacja ?
    ReviewUserIconSzok22

    31.07.2022 12:40

    Były pracownik

    Siemka a co powiecie o tym nowym kierowniku na produkcji i brygadzistach? Bo niewiem czy starać się tam na hale czy gdzieś indziej.
    ReviewUserIconPracownik

    23.08.2022 09:01

    Pracownik

    Jeżeli mówisz o nowym "kierowniku" to zastanów się przed przyjściem do pracy. Chyba, że chcesz nabawić się silnej nerwicy . Usunęli że stanowiska wieloletniego kierownika żeby zastąpić "przyniesionym w koszyczku " myśląc, że zwiększą wydajność jak wprowadzi mobbing i zastraszanie . Ludziom nie chcę się przychodzić do pracy na 1 zmianę, bo wiedzą, że będą go widzieć. Człowiek ten nie powinien pracować z ludźmi . Chociaż powiem szczerze, że zwierząt też było by szkoda. Nie ma pracownika, który powiedział by o nim choć jedno pozytywne słowo.
    ReviewUserIconR

    25.07.2022 17:58

    Kandydat

    Miałam zamiar złożyć aplikację do działu handlowego, i chociaż wiem, ze nie wszystko co w internecie jest napisane jest prawdą, jednak ilość negatywnych komentarzy i ich jakość mnie naprawdę zniechęciły, żeby nie powiedzieć - przeraziły.
    ReviewUserIconAdministrator

    18.02.2022 09:59

    Inne

    Firma 2x3 S.A. szukała pracownika na Operator. Czy ktoś może był tam zatrudniony i opowie o swoich doświadczeniach?
    ReviewUserIconMiki

    03.03.2022 15:50

    Były pracownik

    Zarabiasz najniższą krajową. Jak się wykażesz to dadzą Ci 200zł podwyżki. Cała odpowiedzialność jest na Tobie. Brygdzisci ręce umywają. Problem z urlopem. A na koniec jeszcze premię zabierają za byle co. Już lepiej pracować na produkcji.
    ReviewUserIconRubi

    31.03.2020 12:02

    Inne

    Znam doskonale firmę i zasady jej działania, a wlasciwie ich brak. Firma duża, kilka hal, a w nich mnustwo pracowników. Na niektórych halach nie da się pracować bo atmosfera jest taka, że czujesz się jak na froncie pod ciągłym ostrzałem, ale są hale gdzie jest naprawdę jak w rodzinie. Jak to w takich firmach bywa jest więcej "kierowników" niż robotników a mimo to albo raczej właśnie przez to jest ciągle zamieszanie i często zupełna dezorientacja. Ale czego można wymagać od pracownika gdy Przełożony sam niczego nie wie a stanowisko trafiło mu się jak ślepej kurze ziarno. Jak wychodzi afera to nie Przełożony jest odpowiedzialny tylko zawsze (usunięte przez administratora) spycha się niżej.
    ReviewUserIconPotencjał

    30.11.2021 07:34

    Pracownik

    Co z tego, ale za to ma olbrzymie doświadczenie, wydaje mi się że największe w tej firmie
    ReviewUserIconKamil26

    13.12.2021 06:32

    Były pracownik

    Zgadzam się. Czasem gdy jedni się latami uczą inni od lat pracują - co za różnica czy nauczyła Cię szkoła czy życie. Chociaż może taka ze doświadczenie bywa cenniejsze niż teoria...Znam wielu mądrych ludzi po OHP i głupców po szkole
    ReviewUserIconKAZIK

    30.11.2021 07:28

    Kandydat

    Czy są dojazdy z Barlinka, widzę że firma się ogłasza Na stronie Barlinka, proszę o odpowiedź???
    ReviewUserIconPracownik

    02.12.2021 17:27

    Pracownik

    Niema, tylko własny dojazd
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w 2x3?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIconBeznadziejna ludzie

    11.09.2021 07:17

    Pracownik

    W tej firmie większość ludzi zazdrosna o wszystko, że lepsze tablice do produkcji, że lepsze tablice do pakowania, jak przyjdziesz w sobotę to jesteś pazerny na kasę, jak nie przyjdziesz to że leń, wszyscy wszystko komentują albo patrzą spod byka, o pomoc trudno poprosić bo masz sobie radzić samemu, masz wszystko wiedzieć i się nie odzywać choć ludzie tam pracujący po kilka lat mają problem z kompletowaniem. Brygadziści pełen lans i pokazywanie że oni tu rządzą, tak samo jak pracownicy na umowę i niektórzy na zleceniu co pracują tam długo.Pokazują na każdym kroku że to oni są lepsi, każdy mówi jak to on ciężko tam nie pracuje a niby reszta to lenie, (usunięte przez administratora) i wyśmiewanie się niesamowite w stosunku do kilku osób co im zależy na pracy i nie chcą tego zgłaszać ani się bronić bo z grupą ponad 20 osób ciężko tam wygrać. Ciężko jest na to patrzeć. Mądrzy się sami zwalniają a zostają tam ci co nie mają wykształcenia, perspektywy, wyboru albo pomysłu I tak tam trwają udając lepszych. Jeśli chodzi o samą firmę to umowie to przez pierwsze pół roku nie ma co myśleć, a i później też nie wiadomo czy się dostanie, co miesiąc podpisywana jest nowa zleceniówka na kolejny miesiąc. Potrafią zwolnić człowieka z dnia na dzień czasem bez przyczyny. Absolutnie nie można zachorować czy się słabiej poczuć bo ma bank zwolnią.I do tego można się przyczepić. Pracownicy mówią z oburzeniem że pracuje się tam kilka miesięcy i myśli się o umowie o pracę jakby umowa była luksusem albo przywilejem a nie prawem pracownika. Nie polecam. Na chwilę tam pracować żeby się gdzieś załapać to tak, ale wiązać przyszłość z tą firmą odradzam. Praca sama w sobie jest spoko ale ludzie to by cię zżarli. Jest kilka fajnych, wesołych i pozytywnych osób jak do nich trafisz to się pracuje normalnie ale niestety takich osób jest tylko kilka. Większość niestety to zakłamane świnie. Nawet niektórzy co pracują tam długo to mówią że gdyby mieli inna możliwość to by się zwolnili. A wystarczy trochę empatii i już inna atmosfera. Lepiej poszukać gdzie indziej pracy niż tam.
    ReviewUserIconP@K

    20.09.2021 07:38

    Pracownik

    Praca jak każda inna na produkcji i płaca również.Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma. Kto chce pracować to będzie bez względu na wykształcenie. To ze ktoś pracuje na produkcji nie oznacza zawsze że nie ma wykształcenia żadnego. Zgodzić się mogę tylko z tym że jest tam ciężko przez ludzi,którzy nie mają kultury osobistej(zwykłe „cześć „ lub „dzień dobry”) tylko przechodzą patrząc się prosto w oczy i oczekują „dzień dobry” od drugiej osoby bo czują się ważniejsi mimo tego samego stanowiska pracy. Zazdrość i plotkarstwo na każdym kroku. Nie ma równości i gry pracowników do jednej bramki w tej samej firmie. Wiec podsumowując- to nie firma jest tą złą tylko sami ludzie tworzą to zło.
    ReviewUserIconsmerf

    13.09.2021 19:44

    Były pracownik

    Do pana administratora uprzejmie proszę nie o nie upublicznianie nazwisk poniwaz obowiazuje rodo nastepnym razem bede zmuszony zgłosić do prokuratury
    ReviewUserIconPytanie

    07.10.2020 10:58

    Inne

    Czy pracodawca 2x3 S.A. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
    ReviewUserIconZimas

    11.10.2020 08:30

    Kandydat

    Dzień dobry Tak, w zależności od potrzeb i pełnionej funkcji w firmie.
    ReviewUserIconNick

    11.09.2021 08:20

    Pracownik

    Szkolenia hihi, dobre. Powiedzą co masz robić i resztę sam się musisz dowiadywać jak ktoś łaskawie zechce cokolwiek powiedzieć bo ogólnie to nikt specjalnie chętnie nie chce się dzielić żadnymi wiadomościami bo niby czemu mają to robić jak im za to nie płacą a i oni sami też musieli się sami Wszystkiego uczyć.
    ReviewUserIconjacek

    07.01.2021 15:29

    Inne

    @Xxx a bez tych weekendów jak wychodzi pensja ?
    ReviewUserIconNick

    11.09.2021 08:14

    Pracownik

    Najniższa
    ReviewUserIconKarolina

    24.02.2021 10:41

    Inne

    To prawda ze w firmie są zle traktowane kobiety ?
    ReviewUserIconTyI

    11.09.2021 08:13

    Pracownik

    Bez znaczenia czy kobieta czy mężczyzna, każdy ma swoją robotę i tyle.
    ReviewUserIconPytanie

    30.04.2021 11:18

    Inne

    Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w 2x3 S.A.?
    ReviewUserIconC&A

    04.05.2021 23:35

    Były pracownik

    Po roku,może 1,5 a nawet 2 latach Niema określonej reguły na to.
    ReviewUserIconBe

    11.09.2021 08:10

    Pracownik

    Zależy jak mocno się wchodzi w tyłek brygadzistom

    Kontakt - 2x3 S.A.

    Słoneczna 3 73-231 Krzęcin

    NIP:5941527831

    KRS:0000314345

    https://www.2x3.pl/
    Branże: Wyroby metalowe

    Opinie

    ReviewUserIconSia

    10.09.2021 11:35

    Kandydat

    Jak wyglądają dowozy i dowozy autobusami? Do jakich miejscowości i w jakich godzinach?
    ReviewUserIconKT

    16.04.2021 13:04

    Były pracownik

    Umowy o pracę można się nie doczekać, potrafią zwolnić ludzi z dnia na dzień. Atmosfera taka sobie, rywalizacja i zazdrość między pracownikami. Zarobki na zleceniu najniższe, ci co mają umowy zarabiają kilka dobrych stów więcej. Na zleceniu nie ma większej swobody, robisz za dużo wolnego to szybko usłyszysz do widzenia. Chorowanie całkowicie jest nie mile widziane. Masz zlecenie, a ludzie traktują cię jakbyś miał umowę o pracę, co było np. widać jak było odrabianie. W zasadzie dostawanie osoby do przyuczenia jest nie mile widziane, bo ludzie boją się, że mniej zarobią. Praca nie jest lekka, niektóre tablice są bardzo ciężkie, gdzie powinni przy tym stać silni mężczyźni, a nie kobiety. Panowie dostają lżejsze zajęcia, maszyny i przy nich jeszcze potrafią się obrażać, jak ktoś coś chce. Niektórzy zachowują się tak, jakby byli "zastraszeni" (tak się boją stracić pracę) - nie pomogą ani nic, radź sobie sam, byle nie mieli do niego pretensji, a niektórzy "uprzejmnie" informują brygadzistów jak sobie z czymś nie radzisz i stoisz. W zasadzie główna nauka to uczenie się samemu z obserwacji i zapamiętywanie. Za dużo rządzących, robienie nocek (dla wybrańców), a gdy pracy coraz mniej to likwidacja nocek i grupowe zwolnienia, poczynając od obcokrajowców i osób na zleceniu.Niestety mimo, że na oprowadzaniu praca wygląda dość spokojnie, to prawdziwą atmosferę poczuję się dopiero pracując.
    ReviewUserIconDział zakupów

    18.03.2021 07:39

    Były pracownik

    Odradzam zatrudnienie się w tej firmie . Wszyscy wszystkim robią pod górkę . Atmosfera bardzo grobowa . W dziale zakupów (usunięte przez administratora) wobec nowych pracowników . Nikt z nikim nie rozmawia. Bałagan , brak chęci zmiany i uporządkowania . Dyrektor zakupowy cienki jak nie powiem co. Nie ma swojego zdania na temat pracowników . Nie ocenia pracy tylko słucha swojej sitwy . ODRADZAM stracisz czas . Już kilka lat szukają do tego działu i z jakiegoś powodu nie wychodzi. Wewnątrz miernoty pilnujace swoich miejsc pracy .
    ReviewUserIconZza klawiatury

    19.03.2021 10:54

    Pracownik

    A więc tak... Po pierwsze: Zatrudniając się w dziale zakupów w firmie, której dostawcy są obcojęzyczny wypadałoby znać choć podstawy języka obcego. A jak z tym u Ciebie to sam najlepiej wiesz. Po drugie: Przychodząc do nowego miejsca pracy należałoby zachować umysł otwarty, chłonny niczym gąbka, z wprowadzeń współpracowników notatki rzetelne sporządzać, wykazywać chęć nauki i samoinicjatywy. Trzy miesiące to okres długi i wystarczający. Jednakże nader częste do toalety wyjścia, bardzo długie i częste poza służbowe rozmowy telefoniczne przed biurem dobremu zapoznaniu się z obowiązkami nie służą. Po trzecie: Wyraźnie stagnacja na mało wymagającym stanowisku w poprzednim miejscu pracy i poczucie posiadania "pleców szerokich" ( bo przecież wiemy jak się to odbyło) usypia i rozleniwia. Po czwarte: Nieładnie za klawiaturą schowanym (tak, mój nick do Ciebie pije) żółć wylewać. Miałeś przecież okazję przed czmychnięciem na L4 stanąć twarzą w twarz i to powiedzieć. A tak to trochę słabo i tchórzowato wyszło, prawda? W paru sprawach trzeba Ci jednak rację przyznać. Kierownik zakupowy jest beznadziejnie cienki jak to określasz. Rozdział obowiązków z czapy, kolesiostwo, czysty SZOWINIZM, brak kompetencji do nadzoru nad zespołem, lęk pierwotny przed panią Szef i brak wiedzy co w zespole w ogóle piszczy. Powodzenia Ci życzymy. Szczerze. Miłego weekendu.
    ReviewUserIconkamila

    20.03.2021 12:21

    Pracownik

    a ile zarabiaja w dziale obslugi klienta zagranicznego?
    ReviewUserIconZły

    04.03.2021 15:05

    Były pracownik

    Moja opinia jest taka. Każdy prywaciarz to (usunięte przez administratora) i tylko patrzy żeby wykorzystac ludzi za te byle jakie pieniadze. (usunięte przez administratora) i tyle.
    ReviewUserIconanonim

    25.02.2021 06:50

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIconMały

    03.03.2021 12:34

    Pracownik

    Ludzie do pracy idziecie żeby pracować a nie narzekać a brygadzisci wymagają bo od nich kierownik wymaga. W Ja podziwiam ich że wogule się zgadzają na takie stanowisko bo to jest duże wyzwanie za śmieszne pieniądze a jeśli chodzi o Pana P. B. Wto jeszcze nikt się nie zwolnił przez niego ten co. Chcę bynajmniej pracować
    ReviewUserIcon&&&

    04.03.2021 14:59

    Były pracownik

    Jak smieszne pieniadze to powiec jakie? Tam wszystko o (usunięte przez administratora) rozbic cała ta firme
    ReviewUserIconZnajomy 65

    04.11.2020 21:20

    Były pracownik

    W tej firmie jeżeli sam dyrektor traktuje kobiety jak podludzi to gratuluje pani Prezes idealnego wyboru.Brakuje tylko aby co tydzień zaczął wpływać do sądu pozew o mobbing. Wedle tego pana kobiety nie pracują tylko mężczyźni gdzie nie jest to totalną prawdą.
    ReviewUserIconOna

    15.11.2020 17:21

    Pracownik

    Idź z tym do sądu nie czekaj na cud
    ReviewUserIconXyz

    27.01.2021 14:08

    Były pracownik

    Jeśli mowa o dyrektorze w okularach, niestety potwierdzam, obsesyjno-kompulsywny seksista skryty pod płaszczykiem dobrych manier. Jeśli natomiast o innym - tym gorzej, że co najmniej 2 osoby na stanowisku kierowniczym traktują kobiety jako gorszy sort.
    ReviewUserIconXxx

    05.01.2021 12:59

    Były pracownik

    Ta firma to (usunięte przez administratora), żeby zarobic tak w miare trzeba pracowac ze wszystkimi sobotami i niedzielami. Czyli cały miesiac bez odpoczynku. Jak w kieracie nie polecam.
    ReviewUserIconWdzięczny pracownik

    02.04.2020 17:05

    Inne

    Firma 2x3 zasługuje na to aby po kryzysie nie podniosła się z kolan. Obstawiam, że Pani z kadr z uśmiechem na twarzy wręczał a wypowiedzenia. Teraz już wiem dlaczego co mądrzejsi już dawno odeszli z tego zakładu
    ReviewUserIconCiekawy

    20.12.2020 03:18

    Inne

    Witam. Czyli według twojej opinii nie warto tracić czasu na te firmę? Bo wnioskuję po twojej wypowiedzi że tak jest. Bo osobiście zastanawiałem się nad pracą w owej firmie ( biore pod uwagę z pewnych względów) . Obecnie wiem od znajomych że płacą dodatki za pracę w weekendy etc... ( Oczywiście wiadomo że nie chodzi o to aby zrobić 2 miesiące w miesiącu i mieć 4 tys... ???? Generalnie chodzi mi o to czy warto brać pod uwagę tą firmę pod względem rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i innych korzystnych aspektów. Mam skończone studia inż. Mechaniki i budowy maszyn oraz Bhp i wiele uprawnień, kwalifikacji.
    ReviewUserIconNie

    22.12.2020 18:27

    Pracownik

    Nie nie warto . Wszyscy z czasem żałują. Rozwój jest ale musisz wytrzymać wyścig. Atmosfera to (usunięte przez administratora) . Jest dużo normalnych firm . Ja juz zmieniłam . Nie pracowałam na produkcji ale tam jest to samo . Jak kto im Nie leży likwidują stanowisko.
    ReviewUserIconUczciwy

    09.12.2020 11:04

    Pracownik

    Tak czytam te wszystkie wasze opinie. I wszystko co piszecie jest prawda, a mianowicie. Firma tylko patrzy na swoje zarobki ludzi coraz mniej, wiekszosc chorych, brygadzisci chodza i sie czepiaja a sami nic nie robia tylko sie mądruja to co nie oni. Nie wspomne juz ze gadaja caly dzien przez telefon. W szczegulnosci pan Janas który potrafi przegadac i przesiedziec pół dnia. Roboty coraz wiecej a poszanowania zero. Jak bedzie tak dalej to ludzie sami zaczna sie zwalniac. Każdy patrzy na szacunek a nie tyranie z odrubkami a w biurach chodza i sie smieja z pracowników. A sami maja wolne. Taka jest moja opina. Czesc.
    ReviewUserIcon@@

    04.12.2020 19:40

    Pracownik

    Na umowe zlecenie nie trzeba odrabiac zadnych sobót. Ludzie obudzcie sie oni wam wmawiaja ze wszyscy musza to odrabiac a wcale nie. Umowa zlecenie nie jest umowa o prace. Poczytajcie troche na ten temat. A nie dajecie sie robic w wała
    ReviewUserIconNie prawda

    04.12.2020 23:03

    Pracownik

    Jestem na zleceniu. Jak przyjdę w odrobki zarobię tyle ile normalnie bym zarobiła. Jeśli nie przyjdę będę miała mniej godzin przepracowanych. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon@@

    05.12.2020 15:07

    Pracownik

    Baranem to jestes ty. Chodzi o to kretynie ze na umowe zlecenie nie trzeba odrabiac sobót bo to zalicza sie do umowy o prace której nie masz (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon@@

    04.11.2020 20:50

    Pracownik

    Przerwy za krótko i za pózno. Przerwa powinna trwac chociaz 20min. W biegu trzeba jesc masakra jakas. Zero szacynku.
    ReviewUserIconNieznany

    20.10.2020 22:10

    Kandydat

    Czy firma mysli ze ludzie to idioci. 3200zl ale brutto. Po odciagnieciu podatku wyjdzie 2350zl. To jest zrobione po to zeby sobotami nadrobic. I zeby oni mieli z tego zysk.
    ReviewUserIconTyp

    25.10.2020 18:24

    Pracownik

    To podobno bez soboty. To spora zmiana dla mnie. Umowy juz zmieniają. Po co marudzisz. Jak ci zle to się zwolnij i idz tam gdzie dają 2600 . Ile to będzie na rękę?
    ReviewUserIconNieznany

    26.10.2020 08:55

    Kandydat

    Człowieku zobacz co sie dzieje. Wszedzie korona wirus. Jak myslisz po co te podwyrzki zebys nie uciekł. A pozatym zachorowan coraz wiecej a firma dala maseczki i ma to gdzies.
    ReviewUserIconXxx

    18.09.2020 23:56

    Pracownik

    W tej pracy jest mobbing szczegulnie na hali A. Pan Piotr B za bardzo obrósł w piurka. Robilam tam kilka miesiecy nie polecam samo (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon@@

    07.09.2020 22:11

    Pracownik

    Praca w tej firmie to wyzysk. Po 8godz pracy człowiek jest wykonczony jak kon pociagowy. Nie polecam.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Zostaw merytoryczną opinię o 2x3 S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o 2x3 S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.