opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

2x3

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 137 ocen
Opinie(272)
Dodaj opinię
Oferty pracy(1)
Aktualności(1)

Opinie(272)

Dodaj opinię
Oferty pracy(1)
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Historia
  • .
  • Jakość
  • .
  • Oferta
  • .
  • Praca
  • .
  • Social Media
  • .
  • Kontakt

O nas

Historia

Jakość

Oferta

Praca

Social Media

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Tarnów
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Krzęcin
  • Zelczyna
  • Sosnowice
  • Gołuchowice
  • Polanka Hallera
  • Ochodza
  • Jurczyce
  • Wielkie Drogi
  • Borek Szlachecki
  • Facimiech
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Krzęcin
  4. /
  5. Opinie o 2x3 S.A.

Opinie

Opinie o 2x3 Krzęcin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o 2x3 S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    ACC

    16.03.2014 12:38

    Inne

    Witam, już nie dlugo otwieramy duże przesięwzięcie w tej materii. Szukamy dobrych pracowników i szczególnie handlowców.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    16.03.2014 18:48

    Inne

    ACC podaj więcej szczegółów - myślę, ze nie jedna osoba byla by zainteresowana przejściem ;)
    ReviewUserIcon
    młody

    11.03.2014 10:45

    Inne

    tak najniższa krajowa,praca dwu zmianowa i dojazd we własnym zakresie.Masa zatrudnionych ludzi obijających się o siebie.Kierownik wprowadza nie logiczne rządy chyba planuje żaby ludzie sami poodchodzili bo zbyt wielu zatrudnił i szuka wyjścia,oby za niego się ktoś zabrał. A dojazdach zapomnieć jak to kierownik powiedział jak komuś zależy to rowerem dojedzie:)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    10.03.2014 16:23

    Inne

    No ale to co sie teraz tam dzieje to porazka wielka, brak jakiejkolwiek komunikacji miedzy szczeblami, dwulicowosc ludzi nie zna granic w dodatku potrafia mi powiedziec dzisiaj o 13, ze bede mial od jutra na druga zmiane i wszystko mi sie zmienia w grupie...a co z dojazdami przecież miał jeździć autobus i dowozić ludzi na te dwie zmiany którzy i tak nie maja co robić w 8 godzin a co dopiero na dwie zmiany. Dziwne roszady sie wprowadza niczym nieuzasadnione ;)
    ReviewUserIcon
    madia

    20.02.2014 19:41

    Inne

    no ale biurze nowe twarze się pojawiły
    ReviewUserIcon
    bezcelu

    07.02.2014 18:39

    Inne

    Jak to mówił były dyrektor "pracownikom trzeba dać kij lub marchewkę". Szkoda tylko że tu jest mało marchewki a za dużo kija :). Pracownik bez dobrej motywacji pracować nie chce i nie chodzi tu o kompetencje tylko o traktowanie pracownika droga Pracownico
    ReviewUserIcon
    ja

    06.02.2014 07:51

    Inne

    "po twoim słownictwie wynika że na żadnym porządnym stanowisku nie pracujesz dziewczyno" - a niby jakie to słownictwo świadczy o tym kto na jakim stanowisku pracuje? A jeśli wam nie odpowiada ta praca to ją zmieńcie. Przecież tylko w 2x3 słabo. Wy skoro macie takie kompetencje to znajdziecie bez problemu prace za 3k PLN. Nie zarobki są problemem ale wasza mentalność. Dostalibyście podwyżkę to starczyłoby to na jakieś 3 miesiące a potem znowu byłoby by mało.
    ReviewUserIcon
    wściekły

    05.02.2014 20:43

    Inne

    niski poziom inteligencji posiadasz ty krytykując ludzi wyrażających swoje zdanie i nazywając ich tempakami? żałosne.Jeśli tobie odpowiada to nie czytaj bezsensownej dyskusji jak to nazwałaś tylko pracuj.
    ReviewUserIcon
    pracownica

    04.02.2014 20:52

    Inne

    Juhu obudźcie się pieniądze to nie manna i z nieba nie spadają trzeba je zarobić!!!!!!!!
    ReviewUserIcon
    p

    26.02.2014 13:04

    Inne

    juhu? haha więc bierz się do roboty
    ReviewUserIcon
    pracownica

    04.02.2014 20:49

    Inne

    z chęcią napisałabym kim jestem ale nie zrobię tego bo nie będę toczyć bezsensownej dyskusji z ludźmi o tak niskim poziomie inteligencji żeby wypisywać takie bzdury. Po prostu prawda jest taka że macie zerowe doświadczenie jeśli chodzi o pracę w dużych firmach gdzie wszystko musi mieć ład i skład, i gdzie panują określone zasady, byłemu kierownikowi najlepiej wychodziło siedzenie przed netem i ściemnianie,a zapomniałabym o wiecznym narzekaniu. Co tak wam za nim tęskno bo nie ma komu opierdzielać ludzi robić przedstawień i pozwalać wam na wszystko to idźcie za nim nikt was nie trzyma. Na firmie wreszcie jest porządek a kierownicy chociaż są młodzi to doceniają pracę ludzi, i przede wszystkim mają pojęcie o pracy a nie tak jak większość tępaków którzy pracują po 2 lata a nie wiedzą co mają w dłoniach. Żal mi was. Mogłabym naprawdę jeszcze wiele napisać na temat tych waszych opinii ale szkoda moich słów. A największą parodią jesteście właśnie wy,ludzie którzy nie mają pojęcia ani o rzetelnej pracy ani o tym co w ogóle robią
    ReviewUserIcon
    ja

    05.02.2014 20:26

    Inne

    hmmmm po twoim słownictwie wynika że na żadnym porządnym stanowisku nie pracujesz dziewczyno więc co ty możesz wiedzieć co się dzieje.Jeśli się mylę to się podpisz i będzie jasne widocznie ciebie satysfakcjonuje umowa zlecenie i nawet nie najniższa krajowa.Z tego co wiem to już brygadziści a nie kierownicy temu jedynemu kierownikowi daję max rok nie więcej bo wiedzę posiada znikomą:)Manna też z nieba nie spada.Tobie życzę dalszych sukcesów:/
    ReviewUserIcon
    Soldier

    01.02.2014 20:54

    Inne

    Ta firma to parodia.(usunięte przez administratora)Nikomu nie polecam tam iść. Atmosfera miła, ale reszta do bani. Kompletne(usunięte przez administratora). pOZDRO (usunięte przez administratora) W FIRMIE :d
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    21.01.2014 20:54

    Inne

    Mysle, ze piszac "Zbyt młodzi kierownicy bez doświadczenia" na mysli mial cala kadre kierownicza na produkcji pomijajac jedna osobe, co moze i ma szkole z wiedze z zakresu produkcji ale nie potrafi mimo zaangazowania, okielznac panujacy balagan na produkcji.(usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    ?

    20.01.2014 10:47

    Inne

    "zażenowany" kogo masz na myśli pisząc "Zbyt młodzi kierownicy bez doświadczenia"? - napisz inicjałami to administrator tego nie usunie.
    ReviewUserIcon
    zażenowany

    15.01.2014 09:31

    Inne

    doceniajcie bardziej ludzi którzy dla was pracują,kierownictwo teraz jest bardzo zle dobrane,jest tylko zamieszanie.Zbyt młodzi kierownicy bez doświadczenia nie potrafią kierowac ludzmi,gubią się we wszystkim nie mają dobrego wpływu na pracowników..nikt tego nie kontroluje.Promuje się kierownika który nosi tyłek wyżej głowy nie ma o niczym pojęcia...nie potrafi się nawet przebrać w służbowe ciuchy to ma być autorytet dla ludzi oby nie za długo.
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - 2x3 S.A.

    Inżynier B+R (k/m)

    2x3 S.A.

    LocationIcon

    Krzęcin

    WalletIcon

    6500 - 10000 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    ty

    12.01.2014 16:12

    Inne

    (usunięte przez administratora)tak po za tym to już chyba ktoś ci pisał że nie jest żadnym kierownikiem może zamieszania:) nowy rok nadszedł nowy rok inwentaryzacja zaliczona efekty bałagan....Podejrzewam że będzie po premi nie po raz pierwszy po inwentaryzacji oby wszystkim a nie tylko pracownikom.Po ostatniej inwentaryzacji obwinili pewną osobę za wszystko nie słusznie co wy ludzie tam wyrabiacie kogo przyjmujecie??? jacy ludzie taka praca i efekty na koniec roku.Powodzenia!
    ReviewUserIcon
    robol

    08.12.2013 19:15

    Inne

    Jest jeszcze jeden ala kierownik(usunięte przez administratora)..załoga firmy pomału się zmienia. Sypia się plany naprawcze a następnie wypowiedzenia zobaczymy na kogo teraz przyjdzie kolej aby tym razem na odpowiednią osobę a nie dobrego oddanemu firmie pracownika.Oj idą wielkie zmiany szkoda że na gorsze.
    ReviewUserIcon
    madia

    14.12.2013 00:10

    Inne

    michał c jest kierownikiem czy nie ?
    ReviewUserIcon
    ty

    16.12.2013 08:52

    Inne

    nie,nie jest.
    ReviewUserIcon
    stary

    08.12.2013 10:44

    Inne

    nie. teraz kierownikiem jest Łukasz,Michał a kierownikiem kierowników Mariusz:)
    ReviewUserIcon
    zdziwiony

    05.12.2013 07:57

    Inne

    dlaczego administrator kasuje wybrane imiona??jak kasować to wszystkie po kolei..:)
    ReviewUserIcon
    madia

    05.12.2013 21:43

    Inne

    taaaaakkkkkkk
    ReviewUserIcon
    robol

    30.11.2013 16:55

    Inne

    zwalnia się porządnych kierowników aby zastąpić ich niby lepszymi:)
    ReviewUserIcon
    madia

    08.12.2013 00:12

    Inne

    to jest tym kierownikiem czy nie ?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.11.2013 20:20

    Inne

    Kierownikiem zamętu i drukowania kontrolek ;)
    ReviewUserIcon
    madia

    03.12.2013 10:59

    Inne

    (usunięte przez administratora)o niego chodzi czy jest kierownikiem?
    ReviewUserIcon
    robol

    29.11.2013 11:40

    Inne

    kierownikiem?czego..
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w 2x3?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.11.2013 18:01

    Inne

    Moze i jakis Michal kierownikiem jest ale nic oficjalnego nie bylo, wiec wiekszosc ludzi ma go gdzieś ;)
    ReviewUserIcon
    bysio

    20.11.2013 16:29

    Inne

    kilka osób zostało zwolnionych słusznie brak zaangażowania,olewanie pracy szkoda mi jednej osoby mianowicie(usunięte przez administratora) to był dobry kierownik.Potrafił rozwiązać każdy problem dbał o ludzi i produkcję tak ja trzeba dawał z siebie wszystko a został potraktowany bardzo zle...Powodzenie (usunięte przez administratora)Firma jak firma na pewno z przyszłością dla wytrwałych i cicho siedzących pracowników:)
    ReviewUserIcon
    bysio

    24.11.2013 19:48

    Inne

    nie wiem ile zarabiają..a kto jest teraz kierownikiem Ci którzy chyba mają zaufanie..puki co.Zarobki na pewno nie są szaleństwem... a po dziesięciu latach może i zarabiał więcej.
    ReviewUserIcon
    madia

    28.11.2013 17:01

    Inne

    a jakiś michał kierownikiem nie jest ?
    ReviewUserIcon
    żenada

    07.11.2013 08:30

    Inne

    w 2x3 jako kierownicy zarabiali mniej niż w alutecu...na odlewni:)to dopiero żenada.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    07.11.2013 13:03

    Inne

    Ciekawe jakie ty zajmujesz tu stanowisko pracy,na pewno masz się czym pochwalić pisząc bzdury na temat obcych ci ludzi.
    ReviewUserIcon
    ja

    09.10.2013 22:24

    Inne

    "ty" może ten co pracuje 6 msc jest już lepszy niż ty po 5 latach pracy? Zastanawiałeś się nad tym? Po drugie to nie chciałbym nikogo urazić ale ludzie są "głupi" - skąd niby druga osoba ma wiedzieć ile np. ty zarabiasz jeśli sam nie przekażesz tej informacji. Różni pracownicy mogą mieć różne umowy. Wynagrodzenie to sprawa poufna. Co do pensji to uważam że 1500 to nie jest wygórowana kwota ale i tak niewielu na taką zasłużyłoby a pewnie ci co zasłigują to taką mają tylko o tym nie mówią bo są kumaci. Reasumując - nikt was tam pod bronią nie 3ma. Po co się bez sensu truć w takim "szambie"?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    09.10.2013 20:35

    Inne

    Na ile wyceniamy swoja prace? Moim zdaniem jak i pewnie każdego pracownika produkcji minimum jakie powinniśmy dostawać to 1500 zl netto + premia.
    ReviewUserIcon
    Ty

    09.10.2013 20:30

    Inne

    Kpina to co 'ja' pisze. Ze starych dobrych pracowników to już nie wiele pozostało...a dlaczego bo czuli się niedoceniani. Przykładem jest to, ze osoba pracująca 6 miesięcy otrzymuje umowę o prace z podstawa 1800 zl brutto...a 'stary' pracownik ze stażem ponad 5 lat ma podstawę 1700. To jest jedna sprawa...a druga to wynagrodzenia miesięczne...gdy jedna osoba będąca na zwolnieniu chorobowym dajmy na to tydzień...otrzymuje taka sama wypłatę co ten co przepracowal caly miesiac :)

    Kontakt - 2x3 S.A.

    Słoneczna 3 73-231 Krzęcin

    NIP:5941527831

    KRS:0000314345

    https://www.2x3.pl/
    Branże: Wyroby metalowe
    ReviewUserIcon
    ja

    09.10.2013 18:20

    Inne

    W normalny sposób - za zaangażowanie, pomysłowość itp. żadne kapowanie... Nie jest to idealna firma ale jak pewnie wiesz ideaów nie ma. Jednak nie jest łatwo o awans ponieważ nie jest to duża firma więc struktura w niej nie jest za bardzo rozbudowana. Reasumując to o dobrych pracowników to raczej tam się dba.
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.10.2013 17:03

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pracownik

    07.11.2013 16:24

    Inne

    koksu.. ciekawe jakie ty zajmujesz tu stanowisko pracy,na pewno masz się czym pochwalić pisząc bzdury na temat obcych ci ludzi.
    ReviewUserIcon
    koksu

    02.12.2013 19:33

    Inne

    A,jeszcze jedno,nie żadne TU,ja TU nie pracuję!!!A jeśli ty tam pracujesz,to moje kondolencje-)
    ReviewUserIcon
    ja

    08.10.2013 11:17

    Inne

    Jest opcja awansów w tej firmie jak w każdej innej. Np Rysiek czy Artur nie byli przecież kierownikami od urodzenia. Najpierw byli pracownikami produkcyjnymi a ponieważ wyróżniali sie to zostali awansowani. Mam takie pytanie do pracowników, którzy piszą, że mało dostają za swoją pracę. Jaka pęsja byłaby dla was zadowalająca? Na ile wyceniacie swoja pracę?
    ReviewUserIcon
    pracownik

    07.10.2013 17:10

    Inne

    Firma która ludzi ma za nic.O jakąkolwiek podwyżkę bardzo ciężko a co dopiero awans.Podanie zawsze można złożyć i się przekonać jaka jest tam rzeczywistość.Puki nie zmieni się osoba kierująca to lepiej na pewno nie będzie.
    ReviewUserIcon
    Tom

    03.10.2013 21:02

    Inne

    Hejka, kiedyś tam pracowałam, duże współczucie dla Pozostałych. Musicie się trzyamć, przezyłam to i nie zazdroszcze. Ci najlepisi juz tam nie pracują i są w innych firmach znaczenie lepszych. Zostali chyba ci z przymusu (:-( Lokalizacja lipa, brak perpektyw najgorsze to chyba komunikacja.... szeroko pojęta a szkoda bo to firma z potencjałem (:-) Powodzenia !
    ReviewUserIcon
    Pistol

    03.10.2013 19:52

    Inne

    Skoro klienci smigają po karaibach, bachamy itp, sprzedawcy z nimi to znaczy ze jest kasa na wszystko. Zwolniło się jakieś miejsce na PH ponoc za super dobrą kase okolice północy. Mam pytanie czy warto bo ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie. Słyszałem ze dobra kasa i samochodzik tez. czy warto ?
    ReviewUserIcon
    stary pracownik

    01.10.2013 22:46

    Inne

    Powiem tak co do zarobkow to nie ma az tak nazekac burdel jest i to straszny ale nie tylko jest to wina kierownikow planistow ipt.. ale i pracownikow tam im za duzo czasem wolno . jeden na drugiego patrzy ile zarobil i jaka premia hamstwo w panstwie i czasem jeden drugiemu nie wytlumaczy . dodam jeszcze ze jak komus nie podoba sie to moze do tartaku isc pracowac za 800 zl a nie kazdy nazeka
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.10.2013 15:06

    Inne

    tak firma płaci na czas nie ma co do tego wątpliwości czasem tylko zdarza się ze że przeleją za mało lub za dużo wypłaty na konto.Kiedy się zorientują to przy kolejnej wypłacie odciągają sobie daną kwotę więc trzeba zwracać uwagę na przelewy:)
    ReviewUserIcon
    ja

    01.10.2013 07:14

    Inne

    Na szczęście nie jest to firma, która nie płaci na czas. Wypłate zawsze dostaniesz.
    ReviewUserIcon
    Ja

    30.09.2013 21:02

    Inne

    Chciałbym zaznaczyć że ostatnia wypowiedź "ja" to nie ten sam "ja" który pisał jakiś czas temu :) Maciek nie ma się co zastanawiać. Jeśli szukasz roboty i w tej chwili nie posiadasz takowej to podanie składaj. Nic i tak nie stracisz a będziesz mógł zweryfikować czy to co się pisze o 2x3 to prawda czy fałsz.
    ReviewUserIcon
    Grzegorz Buczkowski

    26.09.2013 10:46

    Inne

    Firma sama w sobie jest fajna. Ma ciekawe produkty i ogromny potencjał. Narzędzia pracy są nowoczesne i na tym firma nie oszczędza. Zarobki - na poziomie krajowym, bardzo dobre (mówię w odniesieniu do mojej osoby).Również inwestycja w nowy system ERP była strzałem w dziesiątkę - chociaż to wdrożenie jest krytykowane przez pracowników. Było to potrzebne. Moim zdaniem to kwestia firmy wdrażającej ten system. To oni powinni wszystko zgrać (biorą za to niemałe pieniądze). Tak nowoczesna firma jak 2x3 potrzebowała nowoczesnego ERP. Chociaż, moim skromnym zdaniem lepszy, prostszy i bardziej klarowny byłby Microsoftowy Navision. Jednak jak już się wczytasz w komentarze Anonimowych pracowników, dojdziesz do wniosku że ludzie czekają na poważne zmiany kadrowe - chodzi im wciąż tylko o jedną osobę. Właściciele są normalnymi ludźmi z sercem i swoimi pasjami. Wielu ludzi, którym się chciało tam pracować już tam nie ma. Możesz się z nimi skontaktować poprzez Goldenline czy Linkedin a nawet Facebook'a i zapytać czy firma jest godna polecenia, ponieważ moja opinia może być subiektywna. Zwalnianie ludzi związanych emocjonalnie z firmą, znających problemy produkcji, doświadczonych, jest strzelaniem sobie w stopę. Oczywiście - nie ma ludzi nie zastąpionych. Jednak produkcja jest specyficzna i wdrożenie kolejnego nowego pracownika to koszty. Mi osobiście jest szkoda że nie mogłem tam pracować. Jednak obawa utraty pracy bez przyczyny czy z dnia na dzień była silniejsza. Sam nie jestem idealnym kupcem, popełniałem błędy, ale obserwując pewne sytuacje po prostu mi się nie chciało. Jednak miałem szansę wiele się tam nauczyć. Poza tym, filarem tej firmy są ludzie - nie zawsze dostrzegani, nie zawsze doceniani. Co do zakupów i sprzedazy, to moim zdaniem polityka powinna być bardziej agresywna. Every Cost Saving - z naciskiem na logistykę dostaw. Sprzedaż ? kontraktowanie na początku roku z odwiedzinami u starych i nowych klientów - face to face. To samo z dostawcami. W cztery oczy ugrasz więcej, a zbicie cen np: u Chińczyków to kwestia obiadku czy kolacji. To bardzo otwarci ludzie, jednak poprzez e-mail nie jesteś w stanie w 100% się z nimi dogadać (mentalność, różnice kulturowe). Reasumując: poczekałbym na twoim miejscu na zmianę "konfiguracji". Może to kiedyś nastąpi.
    ReviewUserIcon
    olek

    22.09.2013 21:14

    Inne

    Z premią jest różnie ,jeżeli będziesz pracował we wszystkie dni robocze przez cały miesiąc to dostaniesz tz. premię.Możesz też pracować we wszystkie dni robocze + nadgodziny + soboty ale kiedy pan dyrektor P. będzie miał zły humor lub złość na kierownika nie dostaniesz w ogóle premii, a może być jak ostatnio że produkcja była marna ,a i tak wszyscy dostali 100% premii .Pan dyrektor przyznał ją wszystkim chyba ze szczęścia że pozbył się R[usunięte przez moderatora].Reasumując premia jak i wszystko w tym zakładzie to loteria.
    ReviewUserIcon
    ...

    18.09.2013 20:01

    Inne

    Mozliwosc podwyzki jest zawsze, ale juz Ci mowie jak to jest...a jest tak...Przychodzisz na produkcje...1 miesiac otrzymujesz podstawe 800 zl...Drugi miesiac otrzymujesz podwyzke do 900 zl. podstawy + plus mozesz otrzymywac premie...zazwyczaj jest to jakies 250 zl. brutto...wiec na reke za czysty miesiac, bez dnia wolnego ( bo za dzien wolny spada Ci automatycznie stawka godzinowa, bo podstawa idzie w dol)...to mozesz sie spodziewac wyplaty (niektorzy nazywaja to zasilek) w granicach 1000-1100 zl ;)..A o podwyzce podstawy mozesz zaczac cos myslec pod koniec roku kalendarzowego, wtedy zazwyczaj dostaje sie podwyzki :) pozdr :))
    ReviewUserIcon
    Anonim

    18.09.2013 11:58

    Inne

    Atencjone Biznes i pomysł: Zajebiste. Prowadzący (J & A): normalni ludzie - i szacun dla nich za to co stoi w Krzecinie obecnie, choć jak wiemy wczesniej sie tam hajcowało. I to ostro. Narzedzia pracy: ponadprzeciętne Ponizszy komentarz nie ma zamiaru obrazić powyższych osób, a jedynie wskazać, że w tym co mówią / piszą ludzie coś jest. Jest też moim osobistym żalem w temacie podziękowania R[usunięte przez moderatora] za współpracę. Komentarze pisane anonimowo, nie powinny być brane pod uwagę. Żeby zarządzać produkcją, trzeba mieć o tym pojęcie. Jesli ktos nie zna podstaw (gradacja metali, dobór narzędzi, rysunku technicznego etc. , to Nawet systemy typu Lean (których gdy ja tam byłem nie było), nie poprawią jakości produktu oraz funkcjonowania firmy.Stwierdzam to z całą odpowiedzialnością, gdyż po odejściu z firmy 2x3 certyfikat Lean pozwoliłem sobie zdobyć. Były gniazda, ale sposób zorganizowania produkcji to był Chaos. Po zwolnieniu Wiecie Kogo ludzie odetchneli psychicznie. Wiem, ze gdzie indziej juz sie na tym człowieku poznali. Wypadałoby również mieć choć blade pojęcie o obchodzeniu się z elektroniką (mówię tu o jej przechowywaniu czy dotykaniu rękoma). Lean, to nie tylko produkcja, ale tez biuro. Jestem takiego samego zdania jak większość ludzi, czyli że firma zarządzana jest nieprawidłowo (nie przez Jacka ani Anię). Żeby wszystko śmigało, nie potrzeba ogromnych nakładów finansowych ani super kadry zarządzającej. Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Widać to w duzych korporacjach, która tnie kadrę menadżerską a stawia na prostotę i pracowników średniego szczebla. Fluktuacja kadr, którą obserwowałem, nie poprawia wizerunku firmy ani jej funkcjonowania. Próbowałem zwócić na to uwagę. Niestety jak większość - dostałem Bana. pozostaje pytanie; czy tylko jeden człowiek jest nieomylny a reszta jest Be ? Pracując w 2x3 wskazałem że pracownicy boją się przyjść do zarządu (mam tu na mysli Anię i Jacka) i mówić otwarcie o problemach czy funkcjonowaniu firmy. A Tych dwoje powinno wiedzieć co się dzieje w zakładzie w pierwszej kolejności. kadzenie, mamienie, wytykanie innym błędów to jedyny zaobserwowany przeze mnie sposób działania. A szkoda, ponieważ w 2x3 pracuje / pracowało wielu zdolnych ludzi. Wierzę jednak, że to się kiedyś zmieni i Obydwoje wymienieni przeze mnie ludzie otworzą oczy. Wystarczyłby outsourcing dwóch niezależnych firm konsultingowych i dam sobie rękę uciąć że problem zostałby zdiagnozowany. Na koniec żartobliwa prośba jak od Jechowców: "przebudzcie się". Byłem jedną z wielu osób którym się chciało. Taką jak Rysia. Bezkonfliktową, otwartą i gotową poświęcić się temu pracodawcy. Ale nie mogłem patrzeć jak nowa kadra, czy ściemniacze trwonią pieniądze zarządu oraz czekać na wypowiedzenie (sick!). Nie będę komentował zwolnienia Rysia, bo brak mi słów. Dobry człowiek, oddany firmie w 100% i technicznie przygotowany do ciągnięcia produkcji. Szkoda jak cholera. Rysiu, nie będę tobie pisał że jesteś super czy inne takie bzdety. Znasz swoją wartość chłopie. i bez dyskusji. PS: Mam też ogromny szacun do: -Rafała - grafikę dziaba jakby się urodził z PS w kołysce -Pauliny - jest bardzo dobrym managerem -Panow z produkcji (w tym Artura) - pozdrowienia Chłopaku -Ani i Moniki -Pana "Grzyba" (gratulacje !) I wielu innych oddanych ludzi terazniejszych i byłych pracowników. Wasz sercem, choć z gór - Choszcznofil Grzegorz PS: nie trolujcie, nie piszcie że to [usunięte przez moderatora]..a firma i inne takie. Fakty.

    Zostaw merytoryczną opinię o 2x3 S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.