Opinie o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Gdynia

1.5/5
Na podstawie 70 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Gdynia

Teresa
Pracownik

do nas też przyjechała Pani mediatork z Gdyni z HR,....niestety calkowity brak empatii i udawanie chęci pomocy, a także znajomości przepisów szybko wyszły na jaw. Spotkania nie miały sensu bo obietnice nie zostały dotrzymane.

Pracodawca
Inne

Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować, że podtrzymujemy nasze stanowisko z poprzedniej komunikacji. Nadal monitorujemy Państwa opinie, wyciągamy z nich wnioski i podejmujemy odpowiednie kroki w celu wprowadzenia zmian. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że dla nas nie jest to odpowiednie miejsce do prowadzenia dyskusji na temat kwestii firmowych, szczególnie w formie anonimowej. Wierzymy, że otwarta i bezpośrednia komunikacja jest kluczowa dla rozwiązania wszelkich problemów czy obaw. Dlatego ponawiamy naszą prośbę, aby obecni pracownicy adresowali swoje uwagi, obawy czy sugestie bezpośrednio do swoich przełożonych/ Dyrektorów Hoteli. Jednocześnie byłych pracowników zachęcamy do wyrażania opinii w sposób kulturalny i konstruktywny. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Lucynka
Były pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Przykro mi, ale nikt nie uwierzy w to, że może tak po prostu iść do kierownika/dyrektora i komunikować swoje problemy. Przykładem jest Zakopane. Komunikowane było jaka jest sytuacja w recepcji, jakie są problemy. Wszyscy wiedzą, że dostaliście obszernego maila z opisem od kierownika. Email poszedł dalej, ponad Dyrektora, bo Dyrektor może tylec co nic, i jaka była odpowiedź? A no żadna, email został zignorowany, cały hotel o tym wie. Po czym cała recepcja się zwolniła a wraz z recepcją dyrektor hotelu, kierownik techniczny, całe spa poszło i się zamknęło... Można tu jeszcze wiele napisać... Tak więc ten Wasz wpis to puste wyrazy na białym tle...

Praca tam to jak zły sen
Były pracownik

Były pracodawca to kompletna porażka! Żadnych benefitów, ledwo przekraczająca najniższą krajową płaca, a personel dłużej pracujący ma swoje własne kółko wzajemnej adoracji. Traktowali nas jak nic nie warte tłumoki, którzy są tam tylko po to, żeby ich nadęci przełożeni mogli na nas sobie pojeździć. Na początku dawali nam wolne dni jako prezent, ale potem wyłaziły wnioski o urlop z nakazem podpisu. I jeszcze dodawali, że to pozostałość z tamtego roku, więc jak nie podpiszemy, to przełożeni nam go narzucą. (usunięte przez administratora) i obietnice bez pokrycia były na porządku dziennym. Ciągle kręcili nam kit i wciskali różne brednie. A co do Pani M.K., to nawet nie mam słów. Cały czas siedziała w hotelu i zmieniała zdanie jak wiatr. Rano wydawała polecenia, a potem z tego wykręcała się jak węgorz. A jak chcieliśmy porozmawiać z dyrektorami o ich niezrozumiałych decyzjach i tej beznadziejnej atmosferze, to ci wszyscy tchórze uciekali tylnymi drzwiami. Takie coś to jakaś parodia. Nawet diabłu bym nie polecił tego miejsca. Wchodząc tam, można dostać depresji i uwierzyć, że jest się całkowicie bezwartościowym człowiekiem. Niebezpieczne dla zdrowia psychicznego.

Aneta
Były pracownik
@Praca tam to jak zły sen

Zgadzam się w 100%. Pracowałam prawie rok. Koszmar

Agnieszka
Pracownik

Nie ma miejsc idealnych i to także nie jest. Nie rozumiem jednak tej fali hejtu i narzekania. Firma szybko się rozwija i rozpycha na rynku. Okresy poza sezonem są trudne jak wszędzie. Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji, choć ludzie nie mają co robić. W pandemii wszyscy ją dostawali, pomimo że nie pracowali. Pracownicy pracują na etatach. a Jeśli ktoś chce na innej umowie - to jego decyzja. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy zachowują się tak jakby pracowali tu za karę.

Beneq
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

"Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji" - serio Pani to pisała? Najniższej krajowej nie da się ( na szczęście) obniżyć. Za to jakość usług tak. Zatrudniany jest dosłownie każdy kto się tylko trafi, bez kompetencji, umiejętności i przygotowania, to od razu widać w spadku poziomu i jakosci usług. Nie ma możliwości stworzenia zespołu, wszystko jest przypadkiem . Może i się szybko firma rozwija, "rozpycha", to całkiem dobre określenie, tylko jakim kosztem?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Panie Leszku trzeba też otworzyć oczy i przestać slepo wierzyć co niektórym swoim pracownikom... czas przyjrzeć się na ich działaniach w coniektorych Hotelach. Bo niedługo ich nie będzie bo to skutecznie swoimi dzialaniami zniszczą. A w szczególności jednej Pani zarządzającej, no chyba że Pan to popiera nie pytając o to ludzi czy faktycznie tak się dzieje tylko czy warto coś zrujnowac przez jedną osobę która wprowadzą chaos !

@ Nowy wpis
Były pracownik

Dyrektorzy nie mają nic do gadania, stoją przed nimi jeszcze na wyższych stanowiskach z którymi niestety nie da się rozmawiać ktorzy rujnuja poprawne funkcjonowanie hotelu. Niech Pan otworzy oczy dlaczego ludzie uciekają i ile Pan traci Oczywiście dlatego że nie ma siły przebicia i nie jest Panu do końca przedstawiana prawda.

Zenujace Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 20 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Zastanawiający jest fakt w tej firmie czy L.M ma świadomość tego co się dzieje w Hotelach i dlaczego tak się dzieje, że wielu ludzi rezygnuje ze swoich stanowisk pracy lub jego pionki do tego dążą żeby się ich poprostu pozbyć kosztem rozwijania swoich gumisiów pod względem zarobkowym. Czy L.M ma świadomość że przez brak kompetencji nowych pracowników traci na tym grube pieniądze? Przez co starzy pracownicy są niedoceniani i zapieprzają za 3 na jednym etacie? Czy tak wyglądać powinna praca ? I Panie L. Gdybyście doceniali pracowników z wiedzą i zaangażowaniem byście mieli kadrę która by to wszystko utrzymywała w ryzach. Dodatki ??? To jakiś totalny absurd. To nawijanie makaronu na uszy żeby ładnie brzmiało. Ale wcześniej czy później taki pracownik otworzy oczy. Więc warto zadbać o pracowników bo inaczej wiele z tych hoteli Pan zamknie lub beda cieszyć się negatywnymi komentarzami po pobytach a w szczególności przyjmując nieogarnięte osoby.

Ktokolwiek lub każdy
Pracownik
 Pytanie

Chciałabym/Chciałbym wyrazić szczerą anonimową opinię o zmianie marki niegdyś Dobry Hotel na Destigo Hotels. @Pracodawca proszę nie traktujcie Państwo tego jako hejt, raczej jako obiektywny feedback od osoby, która, potrafi wyrazić swoje zdanie a nie masowo (jak to publikowane jest na portalu biznesowym) podążać za zachwytem innych. Pewnie, zgodzicie się Państwo, że niemożliwe jest by cała załoga hotelu z balonami w tle, bez żadnych zastrzeżeń, cieszyła się z czysto marketingowego zabiegu. Zaczynając od niesamowitej prezentacji Pani z marketingu, nie zbaczając na problemy techniczne (które były nienajgorszą częścią wystąpienia). Jak to wspaniale, że dwa lata ciężkiej pracy nad projektem udało jej się streścić do 30 minutowego wystąpienia (problemy techniczne wliczone) opowiadając jak to genialnie zaprojektowali logo rozety składającej się z 4 liter D która teraz niebanalnie na stronach internetowych będzie prezentowała bogate wnętrza hoteli. Czy to logo wyróżnia naszą markę? Nie... Wygląda jak zaprojektowane w programie Paint w 15 minut lub wygenerowane w 2 minuty w AI. A może nazwa Destigo? Czy ona krzyczy, każda podróż to opowieść? Pomimo tego, że rozumiem zabieg polegający na dostosowaniu nazwy do rynku międzynarodowego to uważam, że by zachować swoją wyjątkowość (co jest jedną z ważniejszych cech w tym powtarzalnym świecie) może warto było zastanowić się nad pozostawieniem nazwy pokazującej gdzie to wszystko się rozpoczęło. Destigo brzmi tak, że nie ważne ile razy to usłyszę, nie zapamiętam nazwy, bo jest skrajnie nijakie. Gdyby nie doczytać małego napisu hotels można by pomylić to z czymkolwiek, nazwą farby, sprzętu AGD. Moim pierwszym odczuciem, po zobaczeniu nowej marki było wrażenie, braku zaufania, to to samo wrażenie jak wtedy gdy wchodzi się na stronę Triverny i goście zastanawiają się czy to nie jest strona która przypadkiem ich nie oszuka. Może podświadomie skojarzyłam/łem kolor pomarańczowy z brakiem zaufania ze względu na to, że wiem, że w języku marketingu skłania on do impulsywnych zachowań. Zupełnie odwrotna sytuacja w porównaniu do koloru granatowego który zaufanie buduje, często jest kolorem przewodnim uniwersytetów, kojarzony z elegancją, jakością... Część prezentacji, gdzie każdy hotel ma indywidualne odznaczenie, ale mimo wszystko jest ono zrobione w podobnym guście jak inne podoba mi się. Znajduję jedyną nić porozumienia pomiędzy Kołobrzegiem a Zakopanym pokazuję, że to grupa. Wzorując się inspirującą i wzruszającą przemową Pana Prezesa na koniec spotkania, nie podsumuję nawet swojej wypowiedzi. Interpretujcie po swojemu, swoją głową...

Creative Agency
Inne
@Ktokolwiek lub każdy

Podoba nam się Pani/ Pana opinia. Przede wszystkim w zakresie znaczenia kolorystyki. Zapraszamy bardzo serdecznie do współpracy z naszą agencją marketingową i tworzenia konceptu kreatywnego dla hoteli w Polsce i na świecie. Nasza siedziba jest w Warszawie, a filia w Zakopanym - przepraszam Zakopanem. Czekamy na CV.

Były pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Ktokolwiek lub każdy

Pełna zgoda. Dwa lata pracy nad brandingiem i dostajemy logo z Canvy (albo gorzej) w kolorze pomarańczowym, które nijak ma się do grupy, do której celują (hotele luksusowe, 5 gwiazdek to już nie byle jaka klientela). Nazwa też … Poza tym żadnego nawiązania do historii, tak jakby chcieli się od niej odciąć, a powinni być dumni! I to byłby wyróżnik! Teraz to nowa marka bez historii za to z tym samym „bajzlem” wewnętrz organizacji. Szkoda potencjału. Rebranding tylko lekko przypudrował to co widać.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja we Wrocławiu na Wierzbowej. Maj 2022. Pan menadżer Robert Z. wykazał się całkowitym brakiem kompetencji. Nie potrafił odpowiedzieć na moje najprostsze pytania dotyczące: zakresu obowiązków, formy ewentalnej umowy, wysokości zarobków, rodzaju serwowanej kuchni, daty rozpoczęcia pracy....... Zadawał żenujące pytania niezwiązane z celem spotkania i sam w żenujący sposób na nie odpowiadał. Odniosłem wrażenie, że zaprosił mnie na plotki, chyba z powodu nudy. Dla mnie spotkanie było bezowocne. Niepotrzebnie straciłem swój cenny czas. Zrezygnowałem z pracy w tym miejscu, o czym niezwłocznie Pan rekrutujący został poinformowany.

Pytania

Dlaczego upieram się pracować na stanowisku kelnera pomimo mojego bardzo dużego doświadczenia w gastronomii? Kilka pytań dotyczących mojego życia prywatnego. (Nie po to zgłosiłem się na rekrutację).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Opiekunka osoby starszej w Niemczech
Gdynia
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik fizyczny- Monter sieci sanitarnych
Gdynia
Instalatorstwo Wod-Kan i Centralnego Ogrzewania Roman Bujak
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy RADCA PRAWNY / ADWOKAT (B2B)
Gdynia
PKO Bank Polski
(5793 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter pomieszczeń (łazienki)
Gdynia
Sunreef Venture S.A. - Stocznia Tarcice
(620 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Warszawa
Pracownik
 Pytanie

Hejo, Jak wygląda sytuacja z pracownikami na ten moment w innych hotelach? Warszawa obecnie ma spory problem i leci masa wypowiedzeń (nie żeby to kogokolwiek zaskoczyło) Ciekawi mnie po prostu czy w całej sieci jest kolokwialnie mówiąc (usunięte przez administratora). Pozdrawiam wytrwałych.

Mikołajki
Pracownik
@Warszawa

U nas wszystko leży i kwiczy. Przysyłają nam ludzi z Krakowa, Warszawy, centrali aby łatać sytuacje na recepcji.

Mikołajki
Pracownik

W naszym hotelu znaczenie „toniemy jak titanic” nabiera nowego znaczenia titanic szybko, My powoli ale coraz bliżej dna. Jeżeli podejście centrali się nie zmieni to nie będziemy mieli ludzi do pracy a co za tym idzie gości ;)

Rozczarowany
Pracownik
@Warszawa

Cały czas ten sam problem, odchodzą bardzo dobrzy pracownicy, który są specjalistami. Nadal brak zrozumienia i wyzysk, szczególnie na niższych stanowiskach. Dyrektorzy tylko patrzą na tabelki, czy im się zgadzają, są przesiąknięci złem, które płynie z samej góry.

Klasyka
Pracownik
@Rozczarowany

A to nic nowego, dyrektorów, tych starych i nowych obchodzi jedynie premia roczna (z pewnych źródeł wiem, że jest to kwota w kilkudziesięciu tysiącach) i nie mają jaj żeby cokolwiek powiedzieć centrali, bo się boją o posadę. Regionalni są jeszcze bardziej tym wszystkim przesiąknięci, bo nie oszukujmy się, ale to najwięksi lizusi prezesa. Sam prezes natomiast zatrzymał się chyba w roku 2000~ jeżeli chodzi o rozwój firmy.

Rozczarowany
Były pracownik
@Klasyka

Mają ludzi za (usunięte przez administratora) i chcą, aby praca tam była dla ludzi wartością sama w sobie. Mam nadzieję, że ludzie otworzą oczy!

Gms
Kandydat

Wysyłasz cv na nabory od 2 mcy a brak odezwu, trojmiasto, o co tu chodzi, i aplikacja przez olx z przekierowaniem i pracuj. Pl

Patryk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Kandydat
 Pytanie

Bardzo niepojąco wyglądają ciągle rekrutację w tej firmie. I nie chodzi nawet o personel szeregowy. Ale co kilka miesięcy szukają dyrektorów do swoich hoteli. O co chodzi?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

heh
Były pracownik

śmiem sądzić że profil pracownika jaki preferuje ta "firma" to obojętne czy zdolni, czy mierni ważne że z kompleksami, kredytami lub bojący się ryzykować zmianę pracy i nie potrafiący się zorganizować przeciw wyzyskowi. To oni utrzymują tę firmę na powierzchni.

Marcin
Były pracownik
@heh

Ale nie trzeba ryzykować. Szukasz pracy, znajdujesz, umawiasz się i dopiero wtedy kładziesz papier. Do hoteli szukają ludzi w sumie wszędzie. Chyba że ktoś lubi tylko w necie szczekać i narzekać a w pracy w DH i tak będzie siedział- to powodzenia

Heh
Były pracownik
@Marcin

Zawsze jest jakieś ryzyko że można trafić z deszczu pod rynnę. W wielu hotelach jest (usunięte przez administratora) i ciągła rotacja bo pracownicy są traktowani niczym mięso armatnie. Na co sami pozwalamy

Pani Genia
Pracownik
@heh

Zgadzam się. Idealnie napisane. W tej „firmie” nie liczą się Twoje umiejętności tylko to czy potrafisz pracować za pięciu, nie odzywać się, pozwalać na to, aby Ciebie nie szanowali i koniecznie musisz w ciszy przyjmować poniżanie jakie dostarczają Ci Twoi przełożeni.

były
Były pracownik

teraz wszelkie nieprawidłowości będzie można zgłaszać, poprzez ustawę, którą prezydent Andrzej niedawno zatwierdził - ustawa o sygnalistach. Dla niedoinformowanych - jest to nowa ustawa, poprzez którą można składać nieprawidłowości - od tematów związanych z pracownikami do rożnych innych nieprawidłowości. np. z prawa pracy – naruszenia przepisów dotyczących warunków pracy, takich jak bezpieczeństwo i higiena pracy, godziny pracy, umowy o pracę, dyskryminacja w miejscu pracy czy (usunięte przez administratora) ale tez inne, tak naprawdę jest to szeroki zakres do zgłaszania

Zadowolona
Pracownik
@były

O! To bardzo dobrze. Większa kontrola pseudo pracodawców, bo z PIPem to różnie. U nas była raz kontrola i dyrektor tak zaczarował Panią i ściemniał, że dokumenty które potrzebuje to kontroli znajdują się w głównej siedzibie nad morzem i dopiero będą wysyłać. On miał czas na uzupełnianie brakujących dokumentów albo ściąganie ludzi, aby donieśli brakujące papiery.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

I jak tam u Was sytuacja? U nas dalej bajzel jak nie wiem i szkoda już gadać więcej

okey
Pracownik
@Pracownik

co konkretnie masz na myśli, opisz jaki bajzel. Myślałem, że gorzej być nie może

Agnes
Pracownik
@Pracownik

U nas w Krakowie to (usunięte przez administratora) co tu się dzieje. Nikt nie chce słuchać managerów. Dyrektorzy mają wyłożone, bo sami się boją regionalnego, który jest pokłócony z każdym i tylko (usunięte przez administratora) i obraża ludzi. Dramat.

Pracownik
Pracownik
@okey

Jest gorzej, dlatego kolejne wypowiedzenia trafiły na biurko dyrektora. Zwróćcie uwagę, że w tej firmie wiecznie szukają ludzi na te same stanowiska. Ile pieniędzy już poszło na ogłoszenia to mogliby dać pracownikom jako premię, aby docenić ich prace, bo póki co to każdy pracuje za dwóch, a pieniędzy jak nie było tak nie ma.

Ada
Pracownik
@Agnes

Jest sezon czyli ja Est jeszcze gorzej. Praca już nie za 2 alf za 3 osoby. Np. 6 dni z rzędu praca razem 76 godzin. Nie płacą nadgodzin. Nadgodziny powinny być płatne 150 procent. Nie są. Cud jak w ogóle są. Imprezy po 120 gości a obsługa w ilości 2 kelnerów w hotelu 5 gwiazdkowym. Ktoś podniósł temat pracy magisterskiej rderczej po 12 i więcej godzin kółka dni pod rząd - został zwolniony. (usunięte przez administratora)Brak personelu,brak narzędzi pracy a ubiegają się o grizdke Michelin.....śmiech na sali. Standard obsługi dramatycznie leci w dół.

Marta
Pracownik
@Ada

Nie dość, że nie chcieli wypłacić nadgodzin to dyrektor kazał mi nie pisać ich w ewidencji. Raz jak się rozchorowałam to powiedział mi żebym wykorzystała dni wolne z nadgodzin. Żałosne. Oczywiście, że się nie zgodziłam. Sprawa została zgłoszona. W Dobrym Hotelu takie wałki próbują robić na ludziach, że to się w głowie nie mieści.

Janek
Inne
 Pytanie
@Agnes

O jakiego regionalnego chodzi ?

Abc
Pracownik
@Ada

w naszych ' pięciu ' gwiazdkach to samo .brak ludzi więc musisz robić dwa razy więcej .brak doswiadczonych ludzi więc robisz trzy razy więcej .sprzęty zepsute lub ich brak. temperatura w pracy to jakieś 30 stopni zero wentylacji .inspekcja pracy miała by gotowy instruktaż jak nie prowadzić działu hotelowego . wiele osob rozgląda się za czymś innym/nie polecam pracy w tej sieci a zwłaszcza na kuchniach

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Janek
Inne
 Pytanie

Gdzie znajduje się hotel, jakie stawki i premie tam są?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To teraz przez jaką firmę będziemy zatrudnieni ? Dobry hotel czy Destigo hotels ?

Janek
Inne

Teraz chwalą się nowym obiektem w Kołobrzegu . Ciekawe jak atmosfera u pracowników .

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

kruszonka
Inne

Podpisuje się pod wszystkim co napisał Janusz. Nie chce myśleć, jakie wewnętrzne wałki jeszcze są tam kręcone i co jest ukrywane. Premie w postaci voucherów na 500 zł w porównaniu do premii rocznych dla dyrektorów hoteli to nawet nie jest ochłap, to po prostu splunięcie w twarz.

Inne
@kruszonka

No to przecież logiczne że dyrektorzy mają wyższe premię, bo mają też większe odpowiedzialności i jednak trzeba mieć pojęcie o tej pracy… nie jest to premia za nic!

Robert
Pracownik

Firma znowu nie wyplacila terminowo wynagrodzen, nie płacone są fv za zamówienia w takiej sytuacji trudno jest normalnie pracować. Opinie to opis sytuacji i szkoda że nikt ich nie analizuje i stara się coś zmienić

Filip
Pracownik
@Robert

A przez nie placenie fv nie można robić zamówień co powoduje brakami na stanie i to olbrzymimi. Następnie jakość spada i morale pracowników. Oczekiwania są, aby była sprzedaż i zarabiać pieniądze niestety produktu nie ma na półkach. Bardzo często kelnerzy muszą tłumaczyć się dlaczego nie mogą sprzedać wina, które jest w karcie, albo danie na które Goście specjalnie przyszli trzeba robić dobra minę do złej gry i wymyślać jakieś zakłamane historyjki. Paskudne oszukiwanie ludzi o nabijanie ich w butelkę. Żałosne

Teresa
Pracownik

do nas też przyjechała Pani mediatork z Gdyni z HR,....niestety calkowity brak empatii i udawanie chęci pomocy, a także znajomości przepisów szybko wyszły na jaw. Spotkania nie miały sensu bo obietnice nie zostały dotrzymane.

Janusz
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) chciwa korporacja nie szanująca pracowników udająca przyjazne miejsce do pracy 1)Oficjalnie nie ma na nic w tej firmie pieniędzy. Trzeba żebrać miesiącami o jeden komplet odzieży roboczej na 3-4 pracowników! Dwie służbowe koszule muszą wystarczyć ci na dwa lata! Nowi pracownicy zakładają te zniszczone,zużyte po przednich. ( dołącz i pracuj z nami będzie fajnie) 2)Żadnych premii i dodatków za prace w niedziele i wszystkie święta. 3) Łamane podstawowe prawa pracowników: nadgodziny powinny być wypłacane o 50% więcej niż podstawowa stawka, ale nie w tej firmie. Kodeks pracy was nie obowiązuje? 4)Żadnych rozmów o wysokości min wynagrodzenia przy podpisywaniu aneksów, gdy zmienia się minimalna krajowa. „masz podpisuj” tyle w temacie. Gdyby nie było minimalnego wynagrodzenia dalej płaciliby 6-7 zł za godz - takich standardów to jest twór. 5)Doprowadzili do tego, że cały departament razem z dyr odchodzi. (usunięte przez administratora) Wprowadzili niedziałający system który sparaliżował prace hotelu. Wyglądało to wręcz jak sabotaż. Czyżby te pseudo oszczędności wyszły wam w końcu bokiem. Gdy było już po fakcie i według przysłowia nalało się wody do butów, przyjechała pani mediatorka błagać, żeby jednak wszyscy zostali. Nawet jakieś śmieszne i nieproporcjonalne „podwyżki” chcieli zasugerować. Typowe gaszenie ogniska benzyną. 6) Oficjalne maile od kier do centrali, opisujące wszystkie problemy są lekceważone, mijają miesiące i nie ma żadnej odpowiedzi. Nikt nic z tym nie robi, nikogo to nie obchodzi. 7) Jedyny pożal się boże upominek na święta, (umowa o prace)to voucher pracowniczy na nocleg w hotelach sieci. Jego wartość to „aż” dwie doby. Ważny cały rok, jeżeli zwolnisz się wcześniej już go nie wykorzystasz. Dostałeś ale i tak ci go zabierzemy! 8)Stawka pracownicza na nocleg w hotelach sieci oczywiście podrożała – ale ten śmieszny voucher pracowniczy nic nie wzrósł. Kolejny rok ma tą samą „ wartość” Naprawdę żałosne. 9) Brak związków zawodowych w tak dużej firmie, dyrektorek i koleś (usunięte przez administratora) ( robi audyty i ma problemy z ortografią xd ) i on reprezentuje pracowników przed centralą: tragi-komedia. To przebija nawet twórczość mistrza Barei Związek zawodowy: NSZZ „Solidarność powinien centrale nauczyć jak się szanuje pracowników, pracowników na których plecach dorabiacie się milionów. Odnośnie milionów: (usunięte przez administratora) się chwalił wszem i wobec ( oficjalne maile rozsyłane do hoteli ) że zarobili 200 baniek w poprzednim roku. Taka motywacja dla was, wobec namiastki (usunięte przez administratora) opisanej powyżej. Tytuł hotelarza stulecia należy się bezkonkurencyjnie. Kto w dobrym( tylko z nazwy) hotelu pracuje,ten się w cyrku nie śmieje. 10) Szukacie wszędzie dziwnych oszczędności, to zacznijcie w końcu od siebie! kilkanaście nowych aut ( za ok 100tyś zł każde) kupionych dyr hoteli naprawdę wzmocniło morale pracowników, zarabiających te marne grosze. Z pensji 10 tyś plus faktycznie nie byłoby stać dyrektorków na komunikację miejską. Jak żyć panie srezesie ? Na nowe budżetowe auto do największego hotelu,który dodatkowo obsługuje drugi obiekt! to nie ma pieniędzy. Rozklekotany grat może jeszcze wytrzyma kilka sezonów. Ocena 1 na 5 jest faktycznie niesprawiedliwa. Powinniście dostać mniej niż zero! to byłoby bardzie adekwatne. Słowo (usunięte przez administratora) można w tej firmie odmieniać przez wszystkie przypadki.

Zuzka
Pracownik

Firma zamiast naprawić sytuację i postępować uczciwie z ludźmi zamieszcza komunikaty, żeby przykryć to o czym się pisze. Szkoda, że tej energii nie poświęci na korektę swoich działań i odbudowanie zaufania....o ile to jeszcze możliwe.

Miki
Pracownik
 Pytanie

Ktoś chce jescze podejmować pracę w takiej firmie ? Która stale nie wywiązuje się z obietnic, wprowadzonych zasad? Ciągły brak pieniędzy, oszczędzanie na pracownikach. Druga strona tej sytuacji to kryzys w firmie, cięcia wszystkiego co możliwe ale na najlepsze fury dla prezesa i prezesowej zawsze są pieniądze. Ludzie opamiętajcie się i uciekajcie jak macie możliwość. Pracy np. w Krakowie jest dużo, o wiele lepiej płatnej

Marta
Pracownik

Firma nie płaci za czas przepracowany. W grafikach są godziny fikcyjne...sprawą powinien zainteresować się PIP, ponieważ to nie jest zgodne z prawem. Dodatkowo jest kanał z ZFŚS...! Dyrektorzy karzą wpisywać nieprawdziwy czas pracy a pracownik ma się uśmiechać i czekać na łaskawe oddanie wolne do nie wiadomo kiedy.

Zostaw merytoryczną opinię o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 10 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Przejdź do nowych opinii