Polecam zakupy przez internet. Izolacja, do tego okres przedświąteczny, obawiałam się że moje zakupy nie dotrą na czas i zostanę z niczym na Święta a tu miła niespodzianka. Api mnie nie zawiodło ????zakupy przed czasem, dostarczone pod same drzwi
Pracowałam w tej śmiesznej firmie jakiś czas jako fakturzystka. Nikomu nie polecam! (usunięte przez administratora) i wyzyskiwacze. Traktują ludzi jak zwierzęta. Zatrudniają na najniższa krajowa i obiecują ze do ręki więcej dostanę... jakoś do dziś pieniędzy nie widzę ... wypłata żekomo 10 miała być. 17 i dalej pieniędzy nie było. Bardzo się cieszę ze odeszłam i nie żałuje.
Zamówienie przez internet. Już godzina 188.00 i nic się nie dzieje. Pewnie nie zrealizują zamówienia. I nikt nie dzwoni chociaż z wyjaśnieniem. Zdarza się to niestety już mi nie pierwszy raz. Ale teraz powiadomię szefostwo firmy Api. Tak być nie może jeżeli zamówienie przyjęte należy go zrealizować . Trzeba powiadomić inspekcję handlową i rzecznika praw konsumenckich
Panie (usunięte przez administratora), jak udało się rozwiązać sprawę, niestety mam dokładnie ten sam problem, a nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile.
Powiadamiać możesz sobie kogo chcesz oni i tak mają (usunięte przez administratora) aby biznes sie kręcił już nie raz mi sie to zdarzyło
Zakupy w Api na Zauskiego w Kobyłce robię już od kilku lat.Sklep jest dobrze zaopatrzony,częste promocje.Przez ten sklep przewinęło się,też wielu kierowników,jedni mili inni mniej.Ale na na dzień dzisiejszy jedna z kierowniczek Pani Monika przechodzi samą siebie.Z tego co zauważyłam jest nie miła dla klientów,gburowata i wogóle nie przyjemna.Nie wiem jak pracownicy z nią wytrzymują,bo ja robię szybko zakupy i wychodzę.Jak sytuacja taka będzie trwać dłużej,to chyba zmienię sklep,chociaż będę miała dalej do Żabki czy Emisia,ale będę spokojnie robić zakupy.Współczuję tylko tym ludziom,którzy muszą z nią pracować.Ale szefostwo zapewne ma braki kadrowe i musi zatrudniać takie osoby.A może by chociaż pomyśłało o przeniesieniu tej Pani na inny sklep,niech i inni z nią popracują dla porównania,jak narzekają na swoje kierowniczki.
w odpowiedzi na pytanie pani Monika nigdy źle się nie odzywa do swoich klientów z pracownikami dobrze żyje i ogólnie jest super kadra kierownicza na Załuskiego aby tak kierownictwo jak na Załuskiego się trzymało razem to by było dobrze wszędzie
Wystawiam ocenę 0. Chciałam anulować zamówienie , bezskutecznie , brak możliwości telefonicznego kontaktu, brak odpowiedzi na moje e- maile, Nie zamawiajcie nic w tym sklepie . Może urząd ochrony konsumenta zainteresuje się tym niewiarygodnym dostawcą.ten !!!!!
Witam. Nie polecam zakupów online. Bardzo odległe terminy ale to najmniejszy problem. Część zamówionego towaru nie było w zapakowanych podartych reklamówkach natomiast widniały na paragonie, po niezwłocznym zgłoszeniu tego faktu dostawcy miał dowieść następnego dnia co się nie stało do dnia dzisiejszego. Niektóre produkty nie zgodne z zamówieniem np.zamówiony ketchup Roleski zapakowany Pudliszki. Dodzwonić się nie można. Złożona dwukrotnie reklamacja na stronie sklepu zero odzewu brak zwrotu pieniędzy za brakujący towar. Nigdy więcej.Osoby które chwalą zakupy w Api polecam zamówić online i się przekonać jak postępują z klientami.
Niestety u mnie podobnie. Brak produktów za ponad 120 złotych.
Nie zamawiajcie online bo nie dowieźli zakupów na 50 zł choć są na paragonie. Nie ma zwrotu za produkty, których nie było w sklepie ponad 200 zł. Brak kontaktu. Brak zwrotu pieniędzy.
No dokładnie. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam tych opinii... Dostawa 3, 5 godziny po czasie, części produktów brak, na inne zamienniki dużo droższe lub takie które nie są zamiennikami. Na paragonie produkty, których mi nie dostarczyli. (usunięte przez administratora)
NIE POLECAM zakupów online! Proponuję poczytać komentarze na Facebooku (pod postami reklamowymi- bo dziwnym trafem brak możliwości wystawienia oceny sklepu) brak zamówienia, brak kontaktu, zamówienie opłacone- kpina z ludzi, jeśli się nie wyrabia z zamówieniami, to po co proponować bliski termin dostawy i przyjmować kolejne zamówienia???
Podpisuję się dwiema rękami! Nikt nie odbiera telefonów, nie odpisują na maile, nie reagują na Mesengerze!
U nas to samo, połowy zamówienia nie dowieziono, niektóre produkty zamieniono na inne - droższe. Pieniędzy za niezrealizowane zamówienie nie zwrócono. Po świętach zgłaszam na policję.
NIE ZAMAWIAJ, ONLINE !!! Moje zamówienie Zamówienie:( GXANLQMWV Złożone w 2020-03-30 15:42:03 Płatność: Płatność online Produkty 335,36 zł Termin dostawy: sobota 04.04, w terminie 10.00 do 12.00 ) zostało bezpodstawnie anulowane w сб, 4 апр., o 15:51 (Twoje zamówienie o numerze GXANLQMWV z Apimarket.pl - zakupy spożywcze przez Internet! zostało anulowane.) Takie powiadomienie miało miejsce, po zapytaniu, czemu niema dostawy. Teraz nie odpowiada, a ni mail, a ni żaden z podanych numerów. I niema a ni jedzenia, a ni pieniędzy.
Niestety mam to samo wydalam 200 zl ponad i probowalam tego samego dnia anulowac gdy sie zorientowalam ze dostawa jest bardzo odlegla niestety nie dostalam zadnej odpowiedzi po kilku probach kontaktu nic . Moje zamowienie widnieje jako nie oplacone choc zrobilam przelew od razu. Chyba Bede zmuszona to zglosic
A ja dla odmiany robię zakupy w API Market na Załuskiego. Bardzo fajny sklep. Mam wszystko co mi potrzebne. Nawet ku mojemu zdziwieniu wróciła Pani Ania z piekarni, która zawsze kroiła dla mnie chleb. To miłe, że mamy tak wiernych ludzi. Robiąc zakupy w tym sklepie mam wrażenie że jestem traktowana wyjątkowo. Polecam.
Mieszkam w Wołominie, podczas bieżącego kryzysu mam wrażenie, że API Market jest jedną z lepiej zaopatrzonych sieci handlowych. zarówno w produkty świeże jak i suche polecam u nich zakupy.
Masz rację od kilku lat robię w Zielonce zakupy. Obsługa super, bardzo miła i pomocna. Zawsze są promocję. Stabilny i uśmiechnięty personel. Dziewczyny są super!!!. W bieżącym czasie podziwiam ich poświęcenie dla innych. Tak trzymać!!!!
Witam, od jakiegoś czasu mieszkam w Zielonce, byłam 25.03 pierwszy raz na zakupach w sieci API Market. Bardzo fajny sklep, miła i uprzejma obsługa. Dział warzywa i owoce na 5. Bardzo dobra jakość mięsa i wędlin. Co prawda na stoisku kolejki, ale jak widać inni też popierają moje zdanie. Do tego dobre ceny. Sklep dobrze zatowarowany. Będę stałą Klientkom. Polecam.
Zamowilam dzis pierwszy raz zakupy w esklepie w API i jestem bardzo mile zaskoczona! (Chodz slyszalam slabe opinnie) W zamowieniu wszystko sie zgadzalo a kierowca przemily, usmiechniety i pomocny. Pozdrawiam Pana Ad..... Polecam ten sklep!
Ja również jestem zadowolona z zakupów a robię przeważnie raz na dwa tygodnie. Wszyscy bardzo mili mimo panika jaka teraz panuje a wszyscy wiemy z jakiego powodu. Super że jesteście ????
Fajnie, że jesteś zadowolona z zakupów przez internet zrobionych w sklepie. Czy dowóz do domu jest wliczony w koszt kupionych towarów, czy płacisz za przesyłkę osobno?
Nie wiem jak na innych sklepach,ale wiem co się dzieje w API Market w Kobyłce,to jest porażka.Odkąd kierowniczką regionalną została p.Maja, była pracownica Biedronki wszystko zmieniło się o 180 stopni,czyli jest dużu,dużo gorzej.Teraz jedna osoba musi na swojej zmianie ogarniać np:dział mięsny+nabiał+pieczywo i jeszcze jak starczy czsu wykładać towar na sklepie,którego jest sporo do wyłożenia.A na zmianie potrafią być dwie osoby na sklepie i kierowniczka.Towar na półkach zaczęło układać się całymi zgrzewkami jak w Biedronce.Szefostwo na takie poczynania kierowniczki jast ślepe albo udaje że wszystko jest ok.,w końcu są jakieś oszczędności dla nich,kilka wypłat mniej w mięsiacu.Wychodzą pewnie z założenia,że lepiej dać jednemu lepiej zarobić,jak kilku osobom rzucić ochłapy,bo za taką robotę to zarobki nie są zadawalające.Pani Maja ma człowieka za nić,jej motto to chyba jast ,, zapier......aj i nie narzekaj ".Ale co można na to zaradzić,p.Maja pracować będzie,bo chyba jej styl pracy i charyzma posuje szefostwu a ludzi do pracy to się zawsze znajdzie na tydzień lub miesiąc,bo dłużej nikt nie wytrzyma.By dużo pisał ale szkoda słów.Wiem co piszę,bo znajoma tam pracowała i ma kontakt z ludźmi,którzy jeszcze pracują,choć nie wiadomo jak długo.Każda cierpliwość musi kiedyś się skończyć.Niech szefostwo przejży na oczy.Czy lepiej mieć p.Maję,czy ludzi,którzy na nich pracują.
Pracowałem w API kawałek czasu i wiem że ten sklep zaczął się walić jak przyszła P Maja faktycznie zrobiło się dmo
Ewa Markowicz kierownik rejonu,najgorsze kurwisko, zdychaj suko!!!!!
@Klijentka To nie jest forum firmy lecz forum pracownicze. Warto sprawdzać gdzie wysyłane są informacje.
Najgorszy sklep.Nie miła obsługa.Ostatnio musiałam zostawić zakupy i wyjść bez niczego,gdyż Pani kasjera nie miała wydać mi reszty.Zakupy zrobiłam za prawie 20zl chciałam zapłacić banktonem 50zl.Uzyję kolonializmu MASAKRA.
dno. po 2 tygodniach od zlozenia zamowienia poprosilem o zwrot hajsu ktory przyszedl w kolejne 2 tygodnie
Forum Gowork.pl służy do dzielenia się opiniami z pozycji pracownika, a nie klienta. Szkoda, że spotkały Cię takie niemiłe sytuacje, jednak warto pamiętać że ludzie odwiedzający ten wątek są ciekawi jak wygląda praca w Api Market od środka i na takie wpisy czekają tu wszyscy użytkownicy. Zachęcam do dzielenia się swoimi opiniami, jestem ciekaw co jesteście w stanie powiedzieć o Api Market jako o pracodawcy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Api Market Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Api Market Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Api Market Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 8 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!