Orientuje się ktoś czy można liczyć na przedłużenie kończącej się umowy? Tylko proszę o sprawdzoną odpowiedź (jeżeli ma ktoś takie informacje) bo domysłów jest sporo. Z góry dziękuję .
Moja sytuacja jest podobna ale uważam, że szanse są bardzo małe, nie czarujmy się. Już po wprowadzeniu wolnych niedziel było ciężej z etatami to czego można się spodziewać teraz? Urlopy oczywiście jakieś brać trzeba żeby pomóc firmie choć w taki sposób ale i tutaj myślę, że czyszczenie urlopu może być po to, by mniej firma wypłacała za zaległy, po nie przedłużeniu umowy. Trzeba się z tym liczyć niestety. Niby człowiek jest tego świadomy i coś podejrzewa a jednak jakoś przykro...
Niestety, ale muszę przyznać Ci rację. Może być płacz i zgrzytanie zębami.. Każdy, komu kończy się umowa chyba o tym myśli. Świadomie lub nie, ale myślimy o tym. Może zdarzy się jeszcze jakiś cud i za jakiś czas będziemy się z tego śmiać. Oby tak było.
Zamiast zadawać pytania na forum, może lepiej zadzwoń do koordynatora jak Ci się będzie kończyć umowa i zapytaj wprost na czym stoisz? Czy możesz się umowy spodziewać czy nie bardzo... Bo niektórzy dostali przedłużenie umowy, inni zaś nie. Myślę, że to też zależy jakim pracownikiem jesteś. Jak mocniejszym to może będą chcieli Cię zostawic i przedłuża ta umowę.
Niestety to nie jest takie proste. Koordynator nie chce udzielić takiej informacji, albo po prostu nie odbiera telefonów
I co? Liczysz na to, że koordynator Ci powie? Chyba nie bez powodu o wiadomości, że nie przedłużą umowy dowiadujemy się pod koniec zmiany. To wszystko jest owiane jakąś mega tajemnicą. Nie liczyłabym na to, że koordynatorzy tak chętnie podzielą się z nami taką informacją. A poza tym, żeby w ogóle móc zapytać, to pierw koordynator musi odebrać telefon, a jak ktoś tu wspomniał nie odbierze telefonu. Przykre, ale prawdziwe.
Koordynatorzy to zbędny nabytek dla firmy.W nosie mają komunikację z nami,nasze potrzeby i problemy.A od tego w końcu są,od pośredniczenia między salonami a dyrekcją.Myślą tylko o własnych tyłkach.Zapomniał wół jak cielęciem był.
O którym regionalnym mowa? Ciekawe, bo u nas na salonie połowa salonu ma do września umowy.
Bzdura! Kto to niby potwierdza, są umowy przedłużane nie siejcie paniki i FERMENTU! Nie popartego żądnymi konkretami!
A informacja z Jakiego regionu? Od którego koordynatora? Czy kadry mogą udzielić informacji na temat przedłużenia umowy skoro kordynator milczy?
Nikt nie sieje paniki, nie przedłużyli umów dziewczynom , które miały umowy do 30 kwietnia. Nikt nie żartuje na takie tematy
Ja osobiście dostawałam umowy parę dni przed końcem. Jedną nawet dwa dni przed. Może nie przedłużają też z tego powodu, że jest postój. Umowy zawsze przychodzą do salonu. Ciekawe jak będzie po powrocie do pracy czy nadal będą nie przedłużać. Z jakiego regionu są te nieprzedluzone umowy?
Umowy są przedłużane, wszystko zależy od regionu i osoby, prawda jest taka, że po powrocie czeka ciężka praca i osoby z chęcią pracy mogą być spokojne...
"osoby z chęcią pracy mogą być spokojne..." czytaj: osoby, które nie wyrażają głośno swojego zdania lub głośno zachwycające się miłością do piękna (szczególnie podczas wizyt koordynatora)
Mam własne zdanie, cierpię na tym bo osoby mało chętne do pracy tworzą grupy i tym których się chce są traktowni jako (usunięte przez administratora) Coś chyba jest nie tak
tam jest napisane: nie wyrażają głośno swojego zdania, a NIE, że nie mają swojego zdania:-) No bardzo dobre spostrzeżenie Kris;-) od i cała filozofia: robić dobre wrażenie przed kim trzeba.
Jesli jest przestoj to czy za kwieciec dostaniemy najnizsza krajowa, orientuje sie ktos?
Był mail z firmy w tej sprawie. Za kwiecień postojowe, czyli najniższa krajowa. Myślę, że całkiem uczciwie.
Luuuuuudzie!!!! Przecież to już dawno wiadomo że za kwiecień będzie wypłacona najniższa krajowa, czy wy nie milena się że swoimi kierownikami?????? Czy jesteście tak bujający w chmurach???? Przeciez to już daaaaaawno temu było mówione!
Super że wracamy .Jedynie czego się obawiam to to że przez te głupie obostrzenia będzie mało klientów co przekładać się będzie na finanse :(.Oby nie kolejna najniższa krajowa.
Umowa sądzę że jest zależna od ilości osób w Salonie . Mi umowa kończyła się tuż końcem miesiąca, została ona przedłużona ... Chodź ta niepewność była najgorsza! Pzdr.
Jestem rozczarowana, zdegustowana...takiej rozmowy dawno nie miałam. Pan przeprowadzający rozmowę kwalifikacyjna nie wiem czy starał się być profesjonalista lecz nie wychodziło mu to zupełnie. Zabawa długopisem, patrzenie w okno oraz przeglądanie własnych notatek było dla mnie lekceważące w trakcie mojej prezentacji przerwała na chwile by sprawdzić czy pan z drugiej strony biura cokolwiek słyszy no i nie myliłam się po chwili zorientował się że nic nie mowie . Byłam zdenerwowana przed rozmowa i w trakcie uważam za normalne , ale takie zachowanie zniechęciło mnie do jakiejkolwiek prezentacji. Bo jeśli firma zaprasza mnie na rozmowę to jest zainteresowana moja osoba to kultura wymaga by wysłuchać ze skupieniem co mam do powiedzenia. Po wysłuchaniu mnie pan specjalista od rozmów kwalifikacyjnych wyklepał formułkę dosłownie o warunkach umowy pracy firmie, zapytał czy mam jakieś pytania,oczywiście odpowiedział mi bardzo szybo. Wstał podziękował za rozmowę.Składałam aplikację na dwa stanowiska na kierownika i na sprzedawcę. Nie zapytano mnie na o żadne z tych stanowisk, wiec tak naprawdę nie wiem na jakie stanowisku była mowa. Odniosłam wrażenie że chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę Zastanawiałam się starałam się zrozumieć to zachowanie. Stwierdziłam ze jestem ostatnia osoba na tej rozmowie wiec pan miał prawo być zmęczony po całym dniu rozmów była to godzina 15.30. Ale mnie to tak naprawdę nie interesuje to jest jego praca i niech wywiązuje się z niej profesjonalnie. Bo jeśli wymaga się od zwykłych sprzedawców lub kierowników profesjonalizmu i reprezentowania firmy na najwyższym poziomie, to może trzeba zacząć od osób, które maja za zadanie pozyskiwać jak najlepszych pracowników które mają zwiększyć zyski firmy. Bo na tym etapie stwierdzam ze ten Pan zyskał zysk do swojej kieszenie za wykonanie swojej pracy. Okazuje się ze nie jestem jedyną a osoba która odniosła takie wrażenie po rozmowie.
żadnego pytania nie było
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
I znowu się zaczyna to źle tamto źle ludzie ile można nie podoba się to zostańcie w domach...
Dokładnie powiem tak chciałabym mieć taki problem, że wracam do pracy. Masakra nikt się jeszcze taki nie urodził co wam by dogodził
Nie oczekuję żeby mi firma ,,dogadzała,,. Oczekuję środków ochrony osobistej...proste. A do pracy chętnie wrócę czego i Tobie życzę.
Szkoda że Firma nigdy się nie dowie kto jest taki fałszywy i ciągle rozsiewa negatywy na temat własnego miejsca pracy zwykle są to ludzie z długim stażem i często zajmują stanowiska funkcyjne oby wreszcie takich ludzi eliminować mam nadzieję że to kiedyś nastąpi często te osoby wykorzystują Swoje stanowisko i czują się nie do ruszenia
Faktycznie macie problemy, mi na przykład po 3 latach nie przedłużono umowy, więc cieszcie się że tylko o kwestie maseczek i rękawiczek się martwicie. Połowa z was pewnie jest nosicielem od dawna
Widzę juz upadek tej firmy, teraz to mi głupio... Czytam sobie te komentarze i nie wierzę, że byłam tak (usunięte przez administratora) że chodziłam d o tej pracy. Bo kto normalny, w czasach Pandemi przyjdzie do Galerii, kupić chłam z Chin! Jak już będzie chciał, tak bardzo to zamówi sobie to z neta za 1/5ceny.
Ja z chęcią wrócę i wszystko rozumiem ale dla mnie największym problemem w tym momencie jest to że mam dzieci i jeden jest w wieku szkolnym skończył 8 lat i opieka dodatkowa nie przysługuje.Wiec mam dylemat co z nim zrobić bo nie ma kto się nim zająć. Skoro otwierają C.H to niech państwo pomysli o kobietach z dziećmi .Przecież to dla nas dodatkowy stres.
Obsługa klienta z zachowaniem dystansu 2 metry? Jak to zrobić? A obsługa przy kasie? Pleksy,rękawice, przyłbice...rozumiem że dostaniemy przed 4.05 ?
Też jestem ciekawa jak firma odniesie się do tych wszystkich wymogów? Jeżeli mamy zaczynać 4.05 to nie zostało dużo czasu. Poza tym w naszej branży zachowanie tego wszystkiego jest mało realne. Pokazywanie drogiej biżuterii i zegarków zamaskowanym klientom z 2 m dystansem ???? Ciekawe. Niech mądre głowy myślą jak to ogarnąć. A my poczekajmy...
Reklacje czas start 4 maja!!!
Czy ktoś coś wie na temat majowych i czerwcowych szkoleń? Odbędą się?
W obecnej sytuacji nikomu nie przedłużają , niestety.
Witam,mam pytanie. Jak wyglada sprawa na postojowym-czy z dnia na dzien moga nas wezwac do pracy? i czy moga na takim postojowym wreczyc wypowiedzenie?
Moim zdaniem jeśli dostaniemy wszystkie środki do dezynfekcji zegarków i biżuterii i zabezpieczające nas samych sprzety( przyłbice i rękawiczki) przed wirusem to nie będzie problemu z obsługą. W każdym sklepie są kolejki przed lokalem. Czasem stoi się nawet ładne paredziesiąt minut. Myślę , że klienci powinni się z tym liczyć. A obsluga. Dobrze jakby ktoś stal w wejściu i informował o możliwości wejścia. A każdy pracownik może obsługiwać jednego klienta bądź małżeństwo , parę. I dopiero jak klienci wyjdą , my dokonczymy tzn.zdezynfekujemy wyroby i nasze rekawiczki to dopiero wpuszczany jest następnym klient. Czyli na przykład są trzy osoby na salonie to jedna wpuszcza klienta a dwie obsługują. Myślę , ze wszystko jest do ogarnięcia a klienci juz są przyzwyczajeni do czekania i chyba w końcu spokornieli. Najbardziej denerwujące jest to , że my w galeriach nie możemy pracować a pasaże handlowe na zewnątrz galerii normalnie pracują np.ccc i pepco i tour sport itd. Więc dlaczego nie otworzą galerii ? Niech przy wejściach stoją ochraniarze i niech pilnuja ilości ludzi na pasażu albo niech są jakieś czujki na ilość klientów. Dlaczego za złą organizację centrum handlowego my pracownicy i nasza firma ma ponosić straty.
Już widzę tą dezynfekcję !!!!! Wszystkie wyroby ,które spotykał klient ???? - lub wielu klientów????
Jeśli pokażesz parę sztuk to nie dasz rady zdezynfekować w ciągu paru minut po każdym kliencie ? Oczywiście dopóki tego nie zrobisz nie wchodzi kolejny klient. Dopiero po dezynfekcji wpuszczany kolejny klient.
A co z osobami, które dostały pracę jeszcze przez epidemia ? A jeszcze nie zaczely pracować ? Coś ktoś wie ?
Najlepiej porozmawiać z kierownikiem salonu, albo koordynatorem. Bo zwykły pracownik nic Ci nie pomoże :( my sami nie wieki, co z nami.
Bardzo prosze o informację, które regiony przedłużają umowy, A które nie.
Cwane mamcie które poszły na opiekę, będę później płakać, że mają tyle urlopu do wykorzystania...
Żadne cwane mamcie nie poszły bo firma ma przestój i opieki brać nie mogą...radzę się doedukować
Przestój jest od 22.03 do odwołania. I od tego czasu opieka się nie należy z przyczyn oczywistych, bo ma kto sprawowac opiekę. I tyle w temacie. Jak galerie ruszą w tym nasze salony, a żłobki i przedszkola, szkoły nie. To ponownie mozna wnioskować o opiekę.
Chyba miała na myśli zasiłek opiekuńczy... A urlopie został niewykonany w czasie gdy inni z niego schodzą
To, że go wypełniłaś nic nie zmienia. Został on tak jakby automatycznie anulowany, z racji tego, że wszystko jest wstrzymane,przestój. Więc nie masz się czym przejmować
(usunięte przez administratora)
A czego się spodziewaliście, ze Apart jest zielona wyspa? Jest bardzo trudna sytuacja w Kraju jak i w innych firmach. A będzie jeszcze gorzej... każdy jest teraz w ciężkiej sytuacji. Musimy być cierpliwi i czekac
A ja chętnie wróciłbym już do pracy
Kto może zamiast maseczki nosić przyłbice? Osoby pracujące w obiektach handlowych i usługowych mogą w trakcie pracy zakrywać usta i nos przy pomocy przyłbicy, jeżeli wszystkie stanowiska kasowe, lub miejsca prowadzenia sprzedaży, lub świadczenia usług w danym obiekcie, lub placówce są oddzielone od klientów dodatkową przesłoną ochronną.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Apart Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Apart Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 214.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Apart Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 178, z czego 15 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 99 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Apart Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Apart Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.