Jak się pracuje w Apart Sp. z o.o. Suchy Las? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Apart Sp. z o.o. Suchy Las, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Apart Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze pytania nt. pracy w Apart Sp. z o.o. w Suchy Las

Ela
Pracownik
 Pytanie

Rozumiem, że po powrocie z macierzyńskiego jest możliwość umowy na pół etatu? Byłoby to możliwe w rannych zmianach? Ktoś jest na bieżąco?

Magda
Pracownik
@Ela

Jest możliwość, według prawa możesz wrócić na obniżony etat, ale w Aparcie na pewno nikt Ci nie zrobi grafiku do południa... będziesz i tak pracować 12h (pamietaj o przerwie na karmienie, wychodzisz godzinę szybciej wtedy) tylko mniej dni. To nie jest niestety praca przyjazna matkom. Powrót do (usunięte przez administratora) to niestety i tak są ciągle opieki na dziecko i l4,bo zaraza też Ciebie...

Sandra Nowy wpis
Pracownik
@Magda

No tak nie do końca. Niektórzy wrócili do pracy na pół etatu i pracować do 17:00 czy 19:00…

Czarnula Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda praca w systemie prowizyjnym? Jak jest podstawa? Ile można dostać tak naprawdę wypłaty netto?

Ewa
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś się orientuje jak przedstawia się sytuacja w mennicach? Jakie zarobki i warunki pracy?

Bulion Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Ewa

A co sądzicie o mennicy ,czy nie wpływa ona negatywnie na utarg salonu i obsługę klientów?

Kapitan Igloo
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy ktoś wie jak wygląda praca na wypowiedzeniu? Czy chodzi się jeszcze te 3 miesiące, czy może chcą się dogadać za porozumieniem stron? Żeby taki pracownik już nie przychodził i nie miał dostępu do biżuterii, bo jak wiadomo - to potencjalny (usunięte przez administratora)

Brr Nowy wpis
Pracownik
@Kapitan Igloo

wszytko zależy od sytuacji na salonie. Jesli nie mogą szybko znaleźć kogoś na Twoje miejsce, to musisz jeszcze pracować . Ale jeśli salon poradzi sobie bez pracownika, to jak najbardziej można prosić o zwolnienie wczesniejsze za porozumieniem...

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jestem rozczarowana, zdegustowana...takiej rozmowy dawno nie miałam. Pan przeprowadzający rozmowę kwalifikacyjna nie wiem czy starał się być profesjonalista lecz nie wychodziło mu to zupełnie. Zabawa długopisem, patrzenie w okno oraz przeglądanie własnych notatek było dla mnie lekceważące w trakcie mojej prezentacji przerwała na chwile by sprawdzić czy pan z drugiej strony biura cokolwiek słyszy no i nie myliłam się po chwili zorientował się że nic nie mowie . Byłam zdenerwowana przed rozmowa i w trakcie uważam za normalne , ale takie zachowanie zniechęciło mnie do jakiejkolwiek prezentacji. Bo jeśli firma zaprasza mnie na rozmowę to jest zainteresowana moja osoba to kultura wymaga by wysłuchać ze skupieniem co mam do powiedzenia. Po wysłuchaniu mnie pan specjalista od rozmów kwalifikacyjnych wyklepał formułkę dosłownie o warunkach umowy pracy firmie, zapytał czy mam jakieś pytania,oczywiście odpowiedział mi bardzo szybo. Wstał podziękował za rozmowę.Składałam aplikację na dwa stanowiska na kierownika i na sprzedawcę. Nie zapytano mnie na o żadne z tych stanowisk, wiec tak naprawdę nie wiem na jakie stanowisku była mowa. Odniosłam wrażenie że chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę Zastanawiałam się starałam się zrozumieć to zachowanie. Stwierdziłam ze jestem ostatnia osoba na tej rozmowie wiec pan miał prawo być zmęczony po całym dniu rozmów była to godzina 15.30. Ale mnie to tak naprawdę nie interesuje to jest jego praca i niech wywiązuje się z niej profesjonalnie. Bo jeśli wymaga się od zwykłych sprzedawców lub kierowników profesjonalizmu i reprezentowania firmy na najwyższym poziomie, to może trzeba zacząć od osób, które maja za zadanie pozyskiwać jak najlepszych pracowników które mają zwiększyć zyski firmy. Bo na tym etapie stwierdzam ze ten Pan zyskał zysk do swojej kieszenie za wykonanie swojej pracy. Okazuje się ze nie jestem jedyną a osoba która odniosła takie wrażenie po rozmowie.

Pytania

żadnego pytania nie było

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Arte
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może sięorientuje czy na święta będzie ,,zajączek " ? W tamtym roku był mail a teraz cisza... jak podwyżki

Magda
Użytkownicy czekają na odpowiedź 45 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ja kiedyś w tej firmie zarobie chociaz 4 tys??? Wszystko idzie do góry... przedszkole podniosło czesne,bo powołują się na podwyżkę najniższej krajowej. Szkoda tylko, że mi nikt nie podwyższył pensji. Koordynator na hasło "podwyzka" udaje, że nie słyszy i twierdzi, że zarabiamy dobrze. Śmiech na sali.

Nastanati
Kandydat
 Pytanie

Byłam na rozmowie o prace jako sprzedawca zaproponowano mi podstawę + prowizję od utargów chce się dowiedzieć ile jest tej prowizji ??

,,,
Pracownik

Pensje różne, zależy do jakiego salonu trafisz, jaka będzie podstawą i tabelka prowizji, co sklep to inaczej. Ale może na początek 3 - 3,5 tyś.zarobisz. A czy to dużo czy mało oceń sam/sama.

Pracownik
Inne
 Pytanie

A to myślisz że tu się zarabia kokosy ??? W Aparacie pensja najniższa krajowa.

Anna
Pracownik

No ciekawe w których to salonach takie zarobki, bo na pewno nie w moim.

Tegoniewienikt
Pracownik
@Nastanati

Podstawę masz jasno określoną w umowie i może się różnić między pracownikami nawet na tym samym salonie. Tabelę prowizyjną od utargu każdy salon ma ustalaną indywidualnie. Im wyższy utarg, tym niższy procent od niego się wylicza. Bywa, że w poszczególnych miesiącach wypłata może się różnić o kilkaset złotych. Jak pracownicy zarabiają za dużo, to im się obniża tabelki. W drugą stronę to już tak nie działa.

Aparatka
Pracownik
 Pytanie

Wie ktoś może dlaczego nie mamy wypalacanych "wczasów pod gruszą?"

Koordynator
Pracownik
@Aparatka

Zapytaj szefa, Dział Kadr i Płac, Koordynatora, albo kierownika. Pożyczkę sobie możesz wziąć na wczasy, na niski procent, z tego samego funduszu, z którego mogłabyś dostać np wczasy pod gruszą, jakby ktoś ustalił taki regulamin. Mądrzejsze głowy wymyśliły pożyczkę, bo im się to lepiej opłaca.

Naukowiec
Pracownik
 Pytanie

Akademia Apart... śmiech na sali. Szkolenia "dla chętnych" w wolny od pracy dzień... Wróciliśmy do szkoły? Będzie z tego dodatkowa ocena, która podniesie nam średnią? Platforma e-learningowa dostępna do nauki podczas pracy... Ja się pytam: kiedy? Może wyznaczone godziny dla pracownika na szkolenie, zamiast np. przerwy. A co tam! Możesz jeść obiad i oglądać szkolenia. To jak płakać naraz z dwóch powodów, oszczędność czasu. Jeśli moim wynagrodzeniem byłoby np. 3500zł netto podstawy + prowizja z tabelki, rozumiem narzucenie tylu dodatkowych obowiązków, plus naukę PODCZAS pracy. Jeśli na wynagrodzenie 3500 netto pracuję cały miesiąc, wykonując jak najlepiej wszystkie swoje obowiązki, a podstawa to np. 800zł brutto + prowizja od sprzedaży... Nie czarujmy się. Nie ma tu miejsca na kolejny dodatkowy BEZPŁATNY obowiązek. Szkolenia są w wielu firmach, są potrzebne, ale jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym, żeby pracodawca dawał dostęp do nich i ZMUSZAŁ do korzystania w wolny od pracy dzień. Piszę: zmuszał, ponieważ nierealne jest uczenie się podczas dnia pracy. To wymaga skupienia i rezygnacji z obsługi klientów. A obsługa i pieniądze, które klient zostawi w moim salonie, to jest 80% mojej wypłaty! Bardzo lubię swoją pracę, przez lata wyklarował się bardzo dobry zespół, nie zamierzam pracy zmieniać. Ciekawe czy pozwalano by sobie na takie zagrania, gdyby w naszej firmie były związki zawodowe.

Oxford
Pracownik
@Naukowiec

Jest tak jak piszesz i podejrzewam, że większość pracowników ma takie same odczucia. Tez się zastanawiamy kiedy niby mamy słuchać szkoleń, skoro często nie ma jak reklamacji wprowadzić, bo komputer zajęty. Na swojej komorce nie mam zamiaru tego robić, a już na pewno nie w domu.

Nienaiwny
Pracownik
@Naukowiec

Wszelkie szkolenia są w każdej firmie wliczane w czas pracy.Niech nam wrzucą w miesiącu dodatkowy "dzień pracy" w grafik to się zastanowię i może tam zajrzę.

Oxford
Pracownik

Uwierz mi, jestem dobrze zorganizowany, po prostu mi i moim współpracownikom wyrosły tylko dwie ręce. Takie życie.

Zwykły pracownik
Pracownik
@Naukowiec

Zgadzam się w 100 % z tą opinią, kiedy mamy to wszystko robić ,coraz to więcej obowiązków mamy a czas ten sam ,klient jest na pierwszym miejscu bo to pieniądz dla nas i wszystkich w firmie, nie jesteśmy z gumy. Kto dostaje pieniądze za tak durne pomysły. Za żadne pieniądze nie będę wykonywać pracy w czasie wolnym czyli -dzień wolny od pracy, to już przesada .

Prac
Pracownik
 Pytanie
@Zwykły pracownik

A kto karze w dzień wolny od pracy? :)

Nik
Pracownik
 Pytanie
@Prac

No nie karze....ale sugeruje, czy jak będę na wolnym urlopie np. 8dni to myślisz, że scenki na maila nie przyjdą i testy, które trzeba w ciągu 2 dni zrobić?

Jan
Inne
@Nienaiwny

Jako klient Apartu i wieloletni handlowiec powiem tak. Skoro są mizerne obroty ze sprzedaży to Was drodzy Państwo będą szkolić i oczekiwać na efekty. Jak ich nie będzie to pozamykają salony albo będą wymieniać personel, czyli Was. Od dawna wiadomo, że nie sztuką jest sprzedać ładną rzecz jeszcze jak klient ją chce. Sztuką sprzedaży jest uświadomić niezdecydowanemu klientowi, że on tego potrzebuje, wydobyć z niego jego potrzeby. Potrzebę zakupu zegarka, pierścionka itp. Wczuwając się w rozmowę zaproponować kilka pozycji a jego niezdecydowanie przekształcić w pożądanie posiadania nie jednego a kilku np. zegarków. Jeżeli nie ma kasy albo mu jej szkoda to należy doprowadzić do sytuacji gdzie on sam pójdzie wziąć kredyt na te zakupy i sam Wam kasę przyniesie w zębach. Wy to macie sprzedać i to idzie zrobić bez względu czy inflacja jest czy nie, czy klient to potrzebuje czy nie. Jak w niektórych salonach nadal będziecie stać jak kołki a nie obsługiwać klientów to tak będzie. Albo z tego skorzystacie albo nie. Każdy klient wchodzący do salonu to jest kolejna osoba, która powinna a w zasadzie musi zostawić u Was kasę. Jeżeli myślicie i robicie inaczej to proponuję zmienić zawód. Szkoda Waszego czasu bez zaangażowania. A mnóstwo innych rzeczy do wykonania poza sprzedażą w handlu było zawsze i to można zrobić przy dobrej organizacji pracy. Przestańcie tu narzekać i wylewać Wasze żale tylko należy zabrać się do konkretnej pracy. Życzę powodzenia i sukcesów w sprzedaży.

Aster
Pracownik
@Jan

Nie wiem czy jako handlowiec znasz realia, obecnie ludzie wybierają czy zjeść a nie czy kupić sobie jakieś dobra luksusowe. My u siebie na salonie robimy co możemy, obsługujemy najlepiej jak możemy, nie stoimy jak kołki jak to nadmieniłeś. Nie jesteśmy w stanie muru przeskoczyć, ponieważ klienci są przerażeni wzrostem cen i zwyczajnie wychodzą. Niech nas szkolą. Jest mi to obojętne. Lecz ludzi nie stać obecnie i mnie tak samo, nie dziwi mnie to.

Rozbawiony
Pracownik
@Jan

Boze co za brednie!!!!! To niech szukają nowych pracowników chętnych brak jak widać, nikt nie chce za taką kasę tu pracowaca. A ktoś kto pisze takie bzdety to chyba brak mu doświadczenia w handlu niech sam stanie za lada i zoabzcy jak to wygląda.

Nik
Pracownik
@Jan

Z twojej wypowiedzi wyczyuwam, że jesteś handlowcem, który sprzedał program do szkoleń pracowników na salonie. A firma się nabrała na Twoje opowieść..... My na salonie traktujemy klientów indywidualne a nie według scenek, ludzie tego nie lubią. Każdy salon musi sobie zapracować na swoją wypłatę, za którą my pracownicy musimy żyć, opłacać rachunki... Nikt nie lekceważy klienta. Ceny każdego dnia są podnoszone, klienci to widzą, chodzą porównują i to nie są małe kwoty:( Więcej szacunku, do klientów, którzy też wchodzą na tą stronę,, kasę przyniesienie w zębach "

Bies
Pracownik
@Jan

Oj Janie... Ja jako klient (nie tylko Apartu) i wieloletni handlowiec mogę Ci powiedzieć, że ewidentnie nie znasz realiów pracy na stanowisku sprzedawcy w dzisiejszych czasach. Szczególnie sprzedawcy w Aparcie. Sprzedawcy dóbr luksusowych. My jako pracownicy doskonale wiemy, że sprzedajemy marzenia i nie segregujemy klientów. Obsługujemy niezbyt świeżego dziadziusia, który przyszedł kupić medalik dla wnusi i patrzącego z góry Pana wystrojonego w garnitur, który chce zadość uczynić żonie. Kiedy z góry zakładają, że przychodzą "popaczeć" często wychodzą z biżuterią, zegarkiem, wracają po więcej. Mówię z własnego doświadczenia. Natomiast podejście, które zaprezentowałeś swoją wypowiedzią jest archaicznym podejściem osoby w średnim wieku, która zaczęła pracę w latach 90tych i dwutysięcznych: na żale ciężka praca, narzekasz bo nie pracujesz. Brzmisz raczej jak zaprogramowany, nieempatyczny "szkoleniowiec". Na takich pomału brakuje miejsca na rynku pracy i całe szczęście, bo gonienie do roboty i wyzywanie od niezaangażowych kołków, jest już pase i motywacje w pracownikach wzbudza się w inny sposób. Jakoś pominąłeś najistotniejszy szczegół: nikt nie napisał że nie chce się szkolić, raczej większość jest za, bo fajnie jest pogłębiać swoją wiedzę. Tym bardziej, że przez lata takich szkoleń w niektórych miejscach nie było. Kwestia organizacji pracy nie powinna leżeć tutaj po stronie pracownika, który ma sobie wybierać priorytety. Pracując na prowizji zawsze priorytetem będzie klient i sprzedaż jak największej ilości produktów. Co jest w tej firmie coraz cięższe, zważywszy na galopujące ceny. Ale i na to można znaleźć sposób. Nie wyobrażam sobie obsługiwać i myśleć: leć kliencie po kredyt jak cie nie stać i w zębach przynieś mi tej hajs! Dla mnie jest to koszmarny brak szacunku. Klientów należy obsługiwać z wyczuciem, jeśli nie kupi od razu to przyjdzie za pół roku, gdy będzie miał już budżet. To jest właśnie dobra sprzedaż. Taka która kończy się transakcją ale nie zawsze w tym samym dniu. Zapomniałeś również, że sprzedawcy salonów stacjonarnych również polecają sklep internetowy i gdy ktoś planuje większy wydatek korzysta z rat dostępnych w e-sklepie. My mamy wtedy utarg mniejszy ale firma zarabia, a z tego już nie jesteśmy rozliczani, a tym bardziej nie jest to praca ewidencjonowana. Robimy wiele, żeby klienta zatrzymać w salonie. A stanowisko wobec sprzedawców takie jakie zaprezentowałeś jest obraźliwe i krzywdzące. Mam nadzieję, że nigdy taki "handlowiec" jak ty nie stanie na mojej drodze. Życzę więcej empatii i dostosowania swojej wiedzy do współczesnych realiów.

Irena
Inne
@Naukowiec

W sprawie szkolenia - zgoda. A czy mogę poprosić Cię o weryfikację jeszcze raz, czy dobrze rozumiem: zarabiasz 800 PLN podstawy plus prowizja, co daje 3500 brutto miesięcznie? Dobrze zrozumiałam? Jak to się ma do obligatoryjnej 3490 PLN brutto minimalnej krajowej, która się należy bez prowizji itp.

Ja
Pracownik
@Irena

Pisał o 3500 netto.

Anka
Kandydat
 Pytanie
@Irena

No właśnie też się nad tym zastanowiłam. Ustawowa pensja minimalna przy pracy na pełen etat jest ustalona - koniec kropka. ... Jeszcze jeżeli na umowie mają 1/4 etatu lub mniej.... Ale pracując na cały etat??? Czy ktoś z pracowników składał skargę do PIP? - wiem, można się obawiać zemsty pracosawcy. Tym bardziej, jeżeli ktoś już nie pracuje - co stoi na przeszkodzie złożyć skargę do PIP a potem do sądu o wyrównanie pensji zasadniczej do ustawowego minimum i wypłatę zaległości z odsetkami?

Pracownik
Inne
 Pytanie
@Naukowiec

Nie pracuje w firmie jednak jsk cxytam twoj wpis to sz wierzyć mi się nie chce .S ty myślisz ze w kazdym innym zawodzie ludzie doszkalaja sie w godzinach pracy????!!! Leksrz ,czy fryzjer czy chocby kierowcy??? Jada i cxytaja o xmianach w kodeksie Czlowieku ogarnij się. To czego sie nauczysz zostanie z toba ..... wiedza to podstawa i wszędzie trzeba się doszkalać

Ananas
Były pracownik
@Anka

Ten temat był już tyle razy maglowany, że nikomu nie chce się już pisać... Wynagrodzenie za cały etat nie może być niższe niż minimalna krajowa. A zatem nie ma tu żadnej magii czy łamania prawa. Na umowie na pełen etat jest niska podstawa np. 1000 zł brutto + zapis o premii uzależnionej od obrotów brutto salonu. Każdy salon ma swoją tabelkę jak liczyć. I tym sposobem, masz wyliczane wynagrodzenie brutto, które siłą rzeczy nie może być mniejsze niż minimalna krajowa. Jeżeli jakimś cudem salon osiągnie mały obrót i wynagrodzenie jest poniżej minimalnego, centrala dolicza premię uznaniową. Amen.

Ada
Pracownik
@Anka

Ktoś piszę ale nie do końca wie co... Podstawa + prowizja to składowe pensji i razem daje minimum tego co nakazuje prawo. Nikt do Pip nie idzie,bo nie ma podstaw. Każdy chyba czyta umowy przed podpisaniem.

Lubię swoją pracę
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się, tyle że te niby szkolenia to sztuczne, nierealne do wdrożenia w codziennej obsłudze pierdoły (no sorry). Szkolenie powinno być produktowe, a nie takie banialuki jak się nam serwuje. Lubię swoją pracę, dopóki polega na budowaniu w naturalny sposób relacji z klientem.

Były pracownik
Były pracownik
@Ananas

Może się mylę, ale wydaję mi, że musi tu być jakiś interes firmy, że nie może dać najniższej krajowej plus procent ( lub promil)od sprzedaży. Myślę, że chodzi tu o podatek ZUS lub socjal...

Hihiha
Inne
 Pytanie
@Naukowiec

No co Ty , pracujesz tyle czasu i nie wiesz ze w firmie Apart są związki zawodowe? Tylko ze takie teoretyczne bo zarząd tych związków to pracownicy centrali wybrani przez centralę a wszyscy się przecież pod tym wyborem podpisali . To trochę jak by narzekać na rząd na który się samemu głosowało ????

Pepe
Pracownik
 Pytanie
@Naukowiec

W centrali też zostaliśmy zmuszeni do rejestracji na tej platformie, choć jako zegarmistrzowie nie mamy maili służbowych i nie korzystamy z internetu w pracy. Jak będą wyglądać nasze szkolenia i kiedy będziemy je robić skoro pracy nie brakuje bo przez atmosferę w centrali i niskie zarobki wszyscy się zwalniają?

Pracowita
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Czy ktoś tutaj moze się wypowiedzieć o pracy w Suchym Lesie na stanowisku pracownik działu produktowego od 7 do 15.00? Zarobki atmosfera

Bejsbolówka
Pracownik
@Pracowita

Zarobki marne, zależy tez na jaki dział trafisz. Co dział to inna atmosfera

Anka
Pracownik
 Pytanie

Zdaje się że ostatnimi czasy nasza firma musi się mierzyć z problemami kadrowymi a zdaje się, że na poprawę tej sytuacji się szybko nie zanosi. Młodych nie zachwyca praca po 12 godzin w stresie, sztywny i trącący myszką dress code, procedury obsługi i duża odpowiedzialność. Wieloletnich zaś pracowników dodatkowo frustruje brak latami podwyżek i jakichkolwiek działań zapobiegających wypaleniu zawodowemu. Czy naprawdę to nierealne aby np, zarządzić tzw.piątki czy też "soboty bez krawata", czyli sobota na luzie? Czy naprawdę byłoby to posunięcie na miarą rewolucji aby pracownikom z wieloletnim stażem pracy w firmie oferować kilka dodatkowych dni wolnych w roku ?(takie stażowe). Nasza firma może się już pochwalić przyjmowaniem po długich urlopach młodych mam. Ale gdyby dodać do tego np. "soboty bez krawata" i dodatkowe urlopy dla wieloletnich pracowników to byłoby już troszkę czym się pochwalić i o czym pisać. A kosztów dla firmy by to zdaje się wielkich nie wygenerowało.

Pan Mietek
Pracownik
@Anka

Dress code jest przestarzały. Centrala powie że to nie rewia mody, ale czasy się zmieniają i w tych krawatach i białych koszulach wyglądamy jak szatniarze w sanatorium z lat 80. Jeszcze wąsa brakuje. Mimo wszystko to my jesteśmy wizerunkiem tej firmy, zaraz obok gwiazdeczek na witrynie. IMO sztywny look również może onieśmielać klientów.

Marta
Pracownik
 Pytanie

Ale co centrala ma do salonów i ich dress codę?

ktosia
Inne

dokładnie, jak się komuś nie podoba to zawsze można zmienić pracę, firma Apart wciąż istnieje, salony Apart wciąż mają pracowników, więc myślę, że nie jest aż tak źle i nie ma co demonizować i obrzydzać sobie pracy

Anna
Pracownik

No sorry, ale chyba porównanie strojów lidera branży dóbr luksusowych , jak o sobie mówi Apart, z branżą spożywczą jest trochę nie na miejscu. No ale skoro sami pracownicy mają o sobie tak niskie mniemanie to przecież firma nie będzie z tym dyskutowała tylko wręcz wykorzystywała. Ludzie zacznijcie się szanować!!!! Bo raczej od tego pracodawcy dobrego słowa i reakcji nie otrzymacie.

Praca
Pracownik
 Pytanie

Ostatnie szkolenie AML brawo Apart!!! Niesamowite uważacie ze wszyscy pracownicy są po prawie międzynarodowym, skarbowym i pracują jako konsultanci w Apart!!! Bełkot z paragrafami i co mam z tym bełkotem zrobić?uczyć się na pamięć skrótów nazw i paragrafów ze szkolenia . Super dziekuje za to !!!

Prac
Pracownik

Oczywiście, że wiem. Nie jest to miejsce na opisywanie procedur. To Twój obowiązek jako pracownika, znać je i stosować się ich w przypadku gdy masz do przeprowadzenia transakcje powyżej 10 tys euro. Pozdrawiam ciepło

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik .
Pracownik

Ja miałem 216.

Halina
Inne
@Pracownik .

I jak udało się z takiej ilości godzin obłowić? Chodzi o to ,ze mieliście to podbijane jeszcze premiami dodatkowo czy jak? i dla jasności to każdy stawkę godzinowa będzie miał identyczna?

Pracownica
Pracownik

Pewnie że było warto pensja Super jak zawsze w grudniu mało kto tak zarabia porozmawiajcie z ludźmi z konkurencji oni jak mają niecałe 3600 netto to i tak dużo więc nie ma co narzekać

Danu
Były pracownik
 Pytanie

Aplikując do firmy Apart na stanowisko doradca klienta dałam się nabrać na piękne wnętrza, super marketing, chęci rozwoju. Rekrutację miałam z Koordynatorem Regionalnym- rozmowa byłą sympatyczna, merytoryczna. Zabrakło drugiego etapu z kierownikiem salonu. Polecam każdemu aby zażądał rozmowy z kierownikiem salonu. Ekipa w salonie jest podzielona grafikowo na dwie ekipy. Nie ma zmian mieszanych, dzięki czemu atmosfera w salonie sprzyja plotkom a grafik jest nieruszany- nie można się zamieniać. Wszystko to sprzyja konfliktom. Grafik- dzień na dzień- praca, wolne, praca, wolne. Znakiem tego nie ma siły, żeby wyszedł grafik z godzinami które odpowiadają danemu miesiącowi czyli w październiku 2023 otrzymałam grafik na 150h (Październik miał 176h) z komunikatem, że mogę sobie SAMA dopisać zmianę. Skoro jest dzień na dzień to nie pasowało mi ni jak, żeby się dopisać na trzy zmiany z rzędu oraz inne dziewczyny pierwsze się dopisały wiec była to bardzo niekomfortowa sytuacja. *Z mojego kierowniczego doświadczenia jest to absolutny brak kontroli kierownika nad grafikiem. W piątki nikt się nie dopisuje, więc mamy ekipę 3 osobową a we wtorek mamy ekipę 6 osobową, ponieważ wszystkie się wpisały na jeden dzień. Półroczny system rozliczeniowy. W październiku dostałam tak mało godzin, ponieważ musiałam trzymać godziny na grudzień. Grudzień w Aparcie jest miesiącem największych obrotów a pracownicy pracują po 180/190h i nie otrzymują wypłaty za nadgodziny. Wynagrodzenie. Jak mi było głupio, że mam większą podstawę od pracowników, którzy pracują po 7 lat. Składki mają odprowadzane od najniższej krajowej i w razie braku prowizji ze sprzedaży, Pracownik otrzyma tą najniższą krajową ale czy to jest szacunek do wieloletniego pracownika? +Premia. Tu nie wiem, nie doświadczyłam przepracowałam 3 próbne miesiące. Kobiety w salonie w którym pracowałam otrzymywały na rękę około 4 tys = podstawa + premia (usłyszane, nie wiem czy prawdziwe) Obowiązki. Sprzedaż jak sprzedaż. Trzeba być zaangażowanym, być ciekawym klienta i mieć duuużżżooo cierpliwości do nich. Apart szczyci się ogromną ilościom wieloletnich pracowników. To zrobiło na mnie wrażenie, natomiast średnia wieku w salonach to 45/50+ więc gdzie te kobiety będą się zwalniać? Czekają na emeryturę. Reasumując. Nie polecam aplikowania do pracy w Aparcie. Atmosfera w salonie była tak zła, że całą 12h zmianę przynosiłam do domu. Kierownicy nie mają żadnych szkoleń i to widać i niestety słychać nawet przy klientach. Zamiast tych scenek ze sprzedaży- skoro macie wieloletnich pracowników po co ich stresować kolejną scenką, proponuję po maglować kierowników: z grafików, z nawiązywania relacji, z kwestią jak sobie poradzić w WYPALENIEM ZAWODOWYM, jak być liderem, jak przeprowadzać rozmowy z feedbackowe z pracownikiem. Apart tego Ci brakuje. Gdyby firma była zainteresowana kierownikiem salonu, który wprowadziłby nowoczesność, innowacje dla waszej firmy bo dla większości firm na rynku to jest od dekady- Polecam się. Pomiędzy Bogiem a prawdą, ryba psuje się od głowy więc jeden kierownik z chęcią, myślą i propozycją to za mało. Życzę Wam udanych związków zawodowych.

Magda
Pracownik
@Danu

To zależy od salonu , ale niestety muszę przyznać , że są tu pewne schematy utarte od lat i nic nie wskazuje na to by cokolwiek miało się zmienić . Pracownicy, kierownicy , zastępcy kierownika niestety oceniają nowego pracownika po cechach charakteru, wyglądu , życia prywatnego , a niekoniecznie po tym jak faktycznie pracuje . I niestety głównie atmosfera między pracownikami sprowadza do tego czy chce się tu być czy jednak wybór pada na inną firmę . Ciągłe sprzeczki lub odgadywanie o grafik , o urlop , o ilość sobót pracujących lub wolnych, o ilość zrobionych wystaw , o to kto umył podłogę, a kto zamknie salon czy weźmie na jutro klucze by otworzyć . Czasem mam wrażenie, że pewne osoby są szczęśliwsze gdy jest powód by zrobić o coś aferę i każdy powód jest do tego dobry , a jak nie jest to trzeba taki powód sobie stworzyć . Nie do końca zgadzam się z teorią grudniowych nadgodzin . Przecież jest okres rozliczeniowy i właśnie dlatego w październiku czy listopadzie pracuje się np wspomniane 150 h właśnie po to by zostawić te godziny na grudzień . Reasumując styczniowa wypłata za grudzień i tak jest bardzo solidna w moim odczuciu i nie przypominam sobie żadnej innej firmy , która dałaby coś więcej . Ale tu też jest kwestia doczekania się przejścia na prowizje i wtedy realnie można to ocenić . Średnia wieku 45 lat ... Temat rzeka, aczkolwiek nie dziwię się z punktu pracodawcy że woli 45 lat niż przykładowe dziewczyny w wieku 19-25 lat , które są na etapie poszukiwania i testowania tego czym chcą się zajmować jeżeli chodzi o karierę, studiują , zakładają rodziny lub wyskakują , że nie przyjdą do pracy w sobotę bo mają inne , ciekawsze plany na weekend niż siedzenie w pracy .

PracaP
Inne
 Pytanie
@Danu

Odpowiem tak... wybieram te atmosferę która panuje na salonach spory o grafik, urlop czy np.obgadywanie niż przepytywanie przez przełożonych dlaczego taki utarg , dlaczego to nie sprzedane itd. tabelki . Jak wnioskuję jesteś młoda osoba tzw karierowiczka życzę szczęścia u innych pracodawców. Nie zauważono Twojego potencjału????

MasterSprzedaży
Pracownik
@Danu

Super opinia. Napisałaś całą prawdę. Wszystko jest tylko piękną fasadą. Te szkolenia - w punkt! Dzięki. :-)

Maki
Pracownik
 Pytanie
@Danu

W swoim wpisie masz trochę racji, ale też trzy miesiące pracy nie dały poglądu całej sytuacji. Pracuje tu naście lat. W moim salonie atmosfera jest w miarę ok. Zgodzę się że Apart to firma która zatrzymała się w czasie. Szkolenia-online, ale tak to dziś wygląda w większości korporacji, rozwój w ofercie pracy. Wynagrodzenie podstawa +prowizja, brakuje jasnych zasad jeżeli chodzi o podwyżki, wygląda to na uznaniowość Zarządu. Grafik: u mnie jasny, jest jaki jest, możliwości zamian brak, zrobiony przez kierownika dla kierownika, reszta musi się jakoś odnaleźć, o opisanym przez ciebie dopisywania do zmian nie ma mowy. Układanie urlopów w salonie to koszmar. U mnie kierownik ma go zawsze w wakacje, a reszta niech się martwi i drze koty. Przydałby się sztywny schemat-drabinka gdzie każdy miałby równe szanse, a nie obijał się o czerwiec i wrzesień. Chociaż są salony które rozwiązały to po swojemu i jest ok. Dużo zależy od kierownika salonu. Mój akurat patrzy tylko na siebie więc sztywne zasady nie są mu na rękę. Niby na wszystko bacznie patrzy koordynator, ale skoro tak to skąd takie rozbieżności w funkcjonowaniu salonów na tych płaszczyznach? @pracodawca. Wielki mankament to socjal który praktycznie nie istnieje. Bonus finansowy na świeta i tyle. Opieka medyczna na własną rękę, Multisport... Nie tutaj.

Abcd
Kandydat
 Pytanie

Witam jak jak wygląda praca na stanowisku magazynier/kierowca? Na jakie zarobki można liczyć? Jakie są wymagania ze strony pracodawcy? Bo mają ogłoszenie o pracę na to stanowisko i zastanawiam się czy aplikować?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nik
Pracownik

Jeśli faktycznie kierownik nic nie robi tylko siedzi, to na to sposób jest ,jesteście w obiektach monitorowanych i każdego praca jest nadzorowana,(pracownika i kierownika)kto pracuje kto wychodzi kto siedzi....

M1 Poznań
Były pracownik
 Pytanie
@Nik

Zgadza się w 100%. Kamery są wiec można sobie spisać konkretne daty godziny i napisać donos do Centrali i wysłać listownie . Pytanie tylko jak długo przechowywane są nagrania z monitoringu? Bo to jest sedno aby potwierdzić to co się w donosie napisało . Moim zdaniem warto sprawdzić i wtedy Wasze problemy się skończą. A jak to nie poskutkuje pismo do PIP i wtedy już maszyna kontrolna na poszczególnych salonach ruszy.

Hmmm
Pracownik

A u nas jeszcze nie ma grudniowych grafików. Ciągle jakieś zmiany. Także taki salon też jest :-)

Gloria
Pracownik
@Hmmm

A już myślam że my jesteśmy jedyni bez grafiku na grudzien????

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ala
Pracownik

U nas jest tak że każdy musi umieć wszystko,od wgrania towaru,przyjęcia dostawy,każdy jeden dokument trzeba wiedzieć jak zrobić. I tak,nikt nam za to nie płaci a to robimy.

1
anonim
Inne
@Ala

Ja jeszcze nie aplikowałam nawet, wiec pytanko czy takie cos jest wskazywane już na samej rozmowie? ze będą tego typu obowiązki? Lub na jakimś szkoleniu właśnie żeby to ogarniać? I tak w ogóle czy to jest ciężkie?

Ala
Pracownik
@anonim

Na rozmowie się o tym nie dowiesz,ale to wynika ze specyfiki pracy.Nauczysz się tego na bieżąco,i tak,jest tego sporo.

Ano ano
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś mize coś napisać,kiedy bedzie jakaś podwyżka ,wyplata stoi w miejscu,wszystko w sklepach coraz droższe,prąd gaz nie wspomnę o węglu.Czy ktoś o nas pamięta o pracownikach?? Ruch na salonie coraz mniejszyco przeklada się na wyplatę.

,,,
Pracownik
@Ano ano

Z tym pytaniem to chyba do kogoś innego trzeba się zwrócić.Bo pisanie anonimowo na tym forum rezultatów nie przyniesienie. Ale jakby tak wszystkie salony solidarnie wystąpiły o wyższe wynagrodzenie naszej pracy , to kto wie.

Ano ano
Pracownik
 Pytanie
@,,,

Przecież ma firma podgląd utarów salonu .Tu nie chodzi o sklepy gdzie mają duzy ruch bo są w dobrej lokalizaji,a salony które kwiczą pustkami bo nie ma klientów. To nie nasza wina a placić rachunki i żyć trzeba ale za co???W lidlu więcej płacą

Czarna115
Pracownik
@Ano ano

U nas w trojmiescie parę miesięcy temu była podwyżka podstawy. Myslalam że to w całej Polsce:/

Bez komentarza
Pracownik
 Pytanie
@Czarna115

Błagam!! Uważasz że to co dali to można nazwać podwyżką?To jakieś marne 300 zł brutto.Na co to ma niby wystarczyć.? Przede wszystkim niech wyrównają tabelki bo są krzywdzące bardzo.Jedne salony się nie nameczą a zarabiają po 4500-5 tys .Inni zrobią duży obrót i ledwo do 4 dochodzą.

123....
Pracownik
@Ano ano

Nie spodziewałabym się podwyżki.Niestety tak szczerze to dla firmy byłoby najlepiej jakbyś robił za min.krajowej niestety,do tego jeszcze z uśmiechem na twarzy bo przecież taka firma to zaszczyt wielki pracować.Nikt z nami się nie liczy i nie zamartwia tym czy masz na paliwo by dojechać,czy masz na jedzenie i kredyt.....Przykre to bardzo że szacunek do pracowników jest gdzieś daleko ....

Długoletni pracownik
Pracownik
@Bez komentarza

To prawda. Są duże nierówności :( u nas na salonie wypłata ledwo ponad 3... :(

Oliwier
Pracownik
@Bez komentarza

Z tego co słyszałem to niektóre salony wychodzą lekko ponad 3tys. O dochodzeniu do 4 nie ma mowy.

Czarna115
Pracownik
@Bez komentarza

600 zł brutto :p szału nie ma wiadomo. Ale lepszy rydz niż 400 zł podstawy

Aparatka
Pracownik
 Pytanie
@Czarna115

Jakas podwyzka byla?

Bez komentarza
Pracownik
@Czarna115

Dostałaś więcej bo miałaś 400 zł.i wyrównali tobie.Jestes zapewne młodym i nowym pracownikiem .Uważam że to nie sprawiedliwe takie wyrównywanie pensji kogoś kto pracuje ponad 10 lat i kogoś z rocznym lub dwuletnim stażem.

Czarna115
Pracownik
@Bez komentarza

Pracuje od 4 lat nie wiem czy to dużo czy malo

UPADŁY ANIOŁ
Były pracownik
@Ano ano

Podwyżki dostają niektórzy kierownicy za nic nierobienie ale trzeba dobrze wejść w (usunięte przez administratora) koordynatorowi.

Nowa Droga
Były pracownik
@123....

"bo przecież taka firma to zaszczyt wielki pracować" no....uwielbiałam ten argument i jeszcze pracujesz u lidera. Dobrze, że już tego nie słyszę:-)))))

Aportówka
Pracownik
@Czarna115

Ja po 4 latach mam 1000 podstawy, więc kiepsko, że jest taka nierówność...

Zadowolony
Pracownik
@Aportówka

U nas mamy 4.500 do 5000 uważam że to jest dobra pensja jak na dzisiejszy kryzys jak mówię znajomym ile w grudniu mamy to mi nie wierzą... pracuję już parę ładnych lat i doceniam to gdyż mam orientację jak płacą w innych firmach mogą tylko pomarzyć o takiej kasie często ledwo 3000 wyciągają

Hmmm
Pracownik
@Zadowolony

Nie każdy salon tyle zarabia u nas 3000 zł to max

B2c
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolony

4.500-5000?To gdzie ty pracujesz?W jakim mieście?U nas 3.500to max.Jakie to niesprawiedliwe że takie są różnice.

Lulu
Pracownik
 Pytanie
@B2c

Nie pracuje w takim salonie gdzie są takie zarobki. Jestem raczej z tych niższych... ale to co się dzieje na tym forum to czasami kosmos. Czemu to nie jest sprawiedliwe ? Spójrz na swoją tabelkę i pomysł ile ten salon musi sprzedać... dodatkowo tabelkę na pewno mają jeszcze bardziej krzywdząca niż Ty. Przelicz to w ten sposób że tam jest ruch jak u Ciebie na święta i przypomnij sobie jaka jesteś wtedy padnięta po pracy. Nie można przyrownac salonu do salonu. Inną sprawą jest natomiast to że przydała by się każdemu cykliczna podwyżka... nie raz na 5 lub 3 lata... o tym warto mówić a nie o niesprawiedliwościach że jakiś salon ma więcej pracy a inny mniej.

Grudzień
Pracownik
 Pytanie
@Lulu

Czy pojawiły się już grudniowe grafiki??? Ile macie godzin?

Aga
Pracownik
@Grudzień

Za dużo i do tego zmiana tabeli

Black
Pracownik
@Grudzień

Tak, u nas ok 200h

B2c
Pracownik
@Lulu

To jest niesprawiedliwe czy ci się podoba czy nie to co piszę.Akurat pracuje na salonie gdzie jest duży ruch ale przez to że tabelka jest(usunięte przez administratora) to niestety kasa też jest (usunięte przez administratora).Wolałabym pracować i zarabiać sprawiedliwie a nie kiedy firma poszukuje i wymyślą jakieś głupoty.

Rafaello
Pracownik
@Ano ano

Nikt nie będzie na nas patrzyć łaskawym okiem. Mamy procent to mamy go sobie wypracować. Każdy salon ma inną tabelę i jedni zarabiają więcej, a mniej się napracują bo super miejsce w galerii czy super galeria, towar coraz droższy, klient szuka coraz tańszych rzeczy. Nie prawda jest jaka nam wmawiają, że zarabiamy tyle samo lub podobnie, jak przechodzi inny pracownik z salonu to mówi np że stracił 600-800 zł jest To6 bardzo duuuużo. Ale zawsze koordynatorzy twierdzą że to nieprawda, kłamią w żywe oczy. Nie chwalą za dobre utargi, tylko ciągle uwagi. Wiecie dla nich liczą się ludzie kłamliwi i tzw podpier....lacze by szukać tzw haków na prawdomównych. Brawo. Panowie Prezesi, Panie Dyrektorze zabierzcie się za koordynatorów tym dopiero woda sodowa uderzyła do głowy, nie słuchają prawdy, ignorują pracowników, szczytem jest to, że podczas rozmowy dzwoni mu tel, przerywa rozmowę i idzie rozmawiać, a rozmowa o pieniądzach to jest dramat.

Zadowolony
Pracownik
@B2c

Popytaj innych można nawet 6.000 zarobić a ja jestem z centralnej Polski

Kitty
Pracownik
@Zadowolony

Dolnyslask, po ostatniej zmianie tabelki i podwyżce zarabiamy 4500

Mama
Pracownik
 Pytanie

Hej dziewczyny Czy mozna wrócić do pracy na pół etatu po rodzicielskim? Nie wyobrażam sobie powrotu do pracy i pracy cały dzień. Wracam niebawem i nawet nie bedzie miał mi kto odebrac dziecka ze zlobka..Proszę o odpowiedź tylko osoby, które były w podobnej sytuacji.

Gosia
Pracownik
@Mama

Tak jest taka możliwość. Powiadom o tym kadry i kierownika z wyprzedzeniem. Nie robią problemów na 3/4 etatu.

Alicja
Pracownik
 Pytanie
@Mama

A w ciąży poszłyście od razu na l4 czy pracowaliście po 8h ? Jak jest liczona prowizja w takim obniżonym czasie pracy ?

Pmc
Inne
 Pytanie

Jak wygląda praca dla kierowców i magazynierów ??

ABC .
Pracownik
@Pmc

Wszystko zależy czego oczekujesz , dla mnie spoko .

Prawda
Pracownik
@Pmc

Ostatnio kierowcy się chwalili ze za 10 tys pracują bo za 9 by się nie ruszyli

ABC
Pracownik
@Prawda

Ogłoszenie pracy jako Kierowca Pracownik Magazynu jeszcze jest , można się przekonać osobiście czy 9 tys czy 10 tys .

Zostaw merytoryczną opinię o Apart Sp. z o.o. - Suchy Las

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Apart Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii