Kupiłam buty odebrałam przesyłkę, a w pudełku nie było paragonu piszę do nich A oni nic . Nie polecam
Firma wysyła wadliwy towar,a potem nie uznaje reklamacji.
„Poinformujemy o wynikach rekrutacji niezaleznie od wyniku do konca tygodnia” oznacza tylko - mamy cię w nosie, żegnamy, wyniku się domyśl. Nie odstają tym od wielu innych firm na polskim rynku.
Czy zdarzają się nadgodziny w Tarmax Sp. z o.o.?
Ja w tej chwili czekam na rozprawę, wniosłam pozew, odrzucili reklamację, nie podaruje.
Moja opinia jest jasna odmowa,odmowa,odmowa to jest jedno co potrafi firma Tarmax na reklamacje obuwia . Myśle że powinien się tym zająć U.O.K.i K. Oczywiście składam sprawę do sądu .
Firma totalne dno nic nie robią tylko wklejają i odpisują że reklamacji nie uznają masakra Nie polecam
Firma paranoja kupiłem buty i po 4 dniach puściła siatka reklamowalem i odrzucili sklep faktor kompletne 0 nie polecam .napiszę jeszcze czy żeczoznawca jest powołany z firmy new balans czy może to Pan Kaziu szewc wydaje opinie nie polecam
Uwagi dla firmy klienci powinni kierować na właściwy adres!To jest forum pracowników!
Wierzę we wszystkie negatywne opinie o firmie. Kupiłam buty Nike. Po dwóch miesiącach siatka oderwala się od podeszwy i to w miejscu gdzie jest wgłębienie stopy czyli najmniejsze obciazenie oraz pękła siatka w okolicy duzego palca. Buty leżą idealnie. Pani o której piszecie specjalistka od robienia z klientów idiotów napisała opinie podobną jak u wcześniej dodajacych opinie. Buty niedopasowane i totalne bzdury nieadekwatne do powstałych wad. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na treść zawarta w reklamacji tylko bzdurne regułki . Nie polecam
Przykład jak nie prowadzić biznesu. Całkowity brak szacunku do klienta. Opinie rzeczoznawców ws. reklamacji pisane na kolanie metodą kopiuj+wklej. Buty rozleciały się po 2 miesiącach. Pani M. Glinkiewicz wydała opinię rzeczoznawcy. Ciekaw jestem na jakiej podstawie. Szkoda czasu i nerwów na zakupy w tym sklepie. Ku przestrodze
PODRÓBKI!!!! Uwaga buty NEW Balance 373 nie są oryginalne!!! Materiał użyty nie jest zamszem, buty klejone, nie szyte. Zastanawiam się, kiedy mi się rozwalą... ODRADZAM, jeśli ktoś szuka oryginalnych butów, to nie w tym sklepie (Tarmax Sp. z o.o - www.Fabrykacen.pl).
Moje pierwsze buty tej firmy i ostatnie. Reklamacja złożona po 3 miesiącach użytkowania i nieuznana. Druga po opinii rzeczoznawcy (stwierdzona wada fabryczna obuwia) także odrzucona. W odpowiedzi p. Specjalisty wcale nie potrzebowałem informacji na które nie składałem REKLAMACJI. W ogóle brak odpowiedzi na opis niezgodności towaru. ŻENADA. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Po raz pierwszy kupiłem buty NB w Gdańsku po 4 miesiącach buty oddałem do reklamacji , którą nieuznano . Uważam że jeżeli właściciel tak zarzeka się że o wszystko dba to niech też zadba o klientów bo to oni nabijają mu portfel . Jesteście złodziejską firmą i nie uczciwą wobec klientów . Chętnie z takim właścicielem stanąłbym oko w oko . NIE POLECAM W ŻADNYM RAZIE TEJ FIRMY . BO OSZUSTÓW NA RYNKU JEST WIELU A WY ZALICZACIE SIĘ DO NICH
Parę lub nawet parę naście dobrych lat temu pracowałem w sklepie z butami w WLKP, w którym współpracowaliśmy z NB (Tarmax). Wtedy Pan Wojtek odwiedzał nas co jakiś , starał się nawiązać dobrą współpracę, czasami wydawało mi się, że wręcz proszą nas oto aby mogli być obecni w naszym sklepie. Na początku obuwie było dobrej jakości - mega wygodne i trwałe. Było tylko parę modeli (klasyk 574, 410, 373, - nieśmiertelne wtedy - 360'ki). Buty naprawdę broniły się wygodą i wyglądem. Procent reklamacji był niewielki, a te z winy błędów produkcyjnych były rekompensowane. Ale niestety, jak to jest w Polskim biznesie, liczą się pieniążki... zaczął się okres gdy ludzie polubili tą markę i zaczęło się cwaniakowanie, brak szacunku dla współpracownika/partnera biznesowego, do tego ciągłe podwyżki cen, stopniowe zanikanie rabatów i coraz mniejsze marże... Do tego coraz więcej obostrzeń ale co najważniejsze dla klientów - spadek jakości... i to baaaardzo mocny. Sam miałem sporo par NB, niektóre z tych starych mam do dziś (mają po parę lat i wyglądają świetnie) niestety po ostatnich zakupach stwierdzam, że jakość nadal spada - co jest przykre, zważywszy na "rozwój" firmy Tarmax. Firma skopiowała sobie wygląd sklepów od Nas i zaczęli otwierać swoje, stopniowo wypinając się w naszym kierunku. Widzę, że jeśli chodzi o jakość nic się nie zmienia... powolutku w dół..Warte zachodu są tylko te "hand made" z UK i USA, na które mało kogo stać. Szkoda mi waszych pracowników, którzy muszę wysłuchiwać drwin od wkurzonych klientów ;/
NIE POLECAM! Pracujesz za najniższą krajową a obiecują Ci gruszki na wierzbie. Stój na baczność, nie oddychaj a jak tylko podrapiesz się po tyłku to wysyłają upomnienie ze screenem z kamer. Nie mówiąc o tym, że wymagania kierowników regionalnych są tak wygórowane, że aż czasem nie do wykonania. Ciągle wysyłają tajemniczego klienta, tylko po to by uciąć Ci z pensji jak najwięcej. Największym jednak problemem jest w tej firmie (usunięte przez administratora)który myśli, że może bezprawnie potrącać ludziom pieniądze z wypłaty bez żadnego wcześniejszego upomnienia, podkreślam zabiera pieniądze(usunięte przez administratora) Uwierzcie mi, że podchodzę bardzo obiektywnie do tej oceny i jeśli chcesz znaleźć uczciwego pracodawcę to omijaj firmę TARMAX szerokim łukiem. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, biorąc pod uwagę dobre imię firmy oraz marki, którą od 13 lat buduję w Polsce oraz mając na względzie stałe podnoszenie warunków pracy, a tym samym zadowolenia, wszystkich zatrudnionych współpracowników, chciałbym poznać merytoryczne argumenty, dotyczące poniższych zarzutów (w mojej ocenie nawet w części nie pokrywające się z prawdą i rzeczywistością). Chętnie o nich porozmawiam na osobistym spotkaniu aby poznać sytuacje, które wywołały w Pani/Panu takie emocje żeby poprzez anonimowe portale z imienia i nazwiska kogoś oczerniać. Chciałbym też poznać prawdziwe przyczyny takiego stanu aby jeszcze bardziej udoskonalić systemy wpływające na well being naszych Zespołów. Zechce mi Pani/Pan w tym pomóc? Byłby to prawdziwy wkład w udoskonalanie naszej wspólnej firmy. Biorąc pod uwagę ustawę o RODO, skoro nie chce Pani/Pan przedstawić się z imienia i nazwiska na forum, zachęcam do korespondencji na mój adres mailowy: dawid.zyskowski@newbalance.pl Z poważaniem, Dawid Zyskowski (Dyrektor Sprzedaży Detalicznej New Balance)
Zastanawiam się skąd w Tobie tyle złych emocji. Miałam przyjemność pracować w jednym z Salonów New Balance i z ogromną przyjemnością wróciłabym w szeregi firmy. W moim salonie nigdy nie zdarzyło się, aby ktoś wysłał nam screen z kamery nawet jak czasem zdarzyło się, że dostawa była większa i kartony musiały dłużej postać na sklepie nikt nie robił z tego afery. Nie wiem co takiego musiało wydarzyć się u Ciebie , że zostały podjęte takie kroki. Nigdy też się nie zdarzyło się aby (usunięte przez administratora)potrącił nam za coś pieniądze i jestem pewna , że jeśli nawet zaistniałaby taka sytuacja uprzedziłby Cię o tym. Jeśli zdarzył się jakiś problem i (usunięte przez administratora)o tym wiedział rozwiązywał to profesjonalnie czyli rozmowa lub chociażby mail a nie po cichu poprzez obcinanie premii. Zawsze każda ze stron mogła przedstawić swoje argumenty i dojść do porozumienia i było to wysoce profesjonalne. Skoro uważasz, że pieniądze zostały Ci potrącone niezgodnie z przepisami Kodeksu Pracy podaj chociażby jeden taki przykład. Mówisz tu także o kierownikach regionu, na tym ich praca polegała aby nas mobilizować do osiągania lepszych wyników. My byliśmy rozliczani za wyniki swojego salonu a dziewczyny za wyniki dystryktu. Więc nie wiem skąd u Ciebie takie zaskoczenie, że Twoja regionalna czegoś od Ciebie wymagała. Poza tym chcę powiedzieć, że moja kierowniczka regionu była osobą która wymagała ale była osobą która rozumiała i jeżeli pojawiał się jakiś problem czy to jeśli chodzi o wyniki, pracownika itd. zawsze pomogła znaleźć rozwiązanie i wspólnie podejmowałyśmy działania aby było lepiej. Następna kwestia którą poruszasz to tajemniczy klient. Mówisz, że ciągle go wysyłają ...często to jest dla mnie przynajmniej raz w tygodniu a z tego co pamiętam tajemniczy klient pojawiał się raz w miesiącu...więc jeśli to dla Ciebie jest często no cóż bez komentarza. Reklamacje rozpatrywane na zapleczu??? Pierwszy raz o tym słyszę a bynajmniej u mnie to się nigdy nie zdarzało. BYŁY PRACOWNIKU wiesz na czym polega dojrzałość ? taka zwykła ludzka i ta biznesowa??? Polega na tym, że jeśli ma się aż tyle negatywnych argumentów co do firmy to nie wylewam swoich żali anonimowo na forum tylko potrafię o tym porozmawiać face to face. Zwłaszcza, że tak jak piszesz jesteś byłym pracownikiem więc w sumie nie miałeś nic do stracenia a jedynie mogłeś coś zyskać. Oczywiście jak w każdej firmie zdarzają się problemy i czasem też uważałam, że coś mogłoby być zrobione inaczej ale nigdzie nie jest idealnie . Mogę tylko powiedzieć, że moje doświadczenia są super i mam nadzieję, że będę mogła kiedyś znów rozwijać się w New Balance i podejmować nowe wyzwania.
Warto jednak zauważyć, że piszecie na forum pracowników a reklamacje rozpatruje firma!!
Firma oszukuje ludzi odesłałam za małe buty które zostały przymierzane w domu a oni mi wpierają że buty były użytkowane i są ślady błota na nich. Żenada naprawdę psują dobre imię firmy New Balance. Znalazłam kilka podobnych opinii . Nie polecam!!!!!!!!
Buty New Balance rozkleiły się po niecałym miesiącu, użytkowania jako obuwie zamienne w szkole. Reklamację odrzucono stwierdzając, że buty miały kontakt z przedmiotem obcym (cokolwiek to znaczy). Ponowna opinia rzeczoznawcy potwierdziła, że buty były używane do uprawiania sportu :) wiem, że było inaczej ale Pan rzeczoznawca tak stwierdził :) Gdyby buty były były używane do uprawiania sportu i rozpadły się po miesiącu to moje dziecko musiałoby chyba trenować w narodowej :) Słaba jakość butów w porównaniu do ceny. Panu rzeczoznawcy gratuluję znakomitego oka i rzetelności.
takie bzdury jak ta firma wypisuje podczas reklamacji 1.że do każdego obuwia dają instrukcje-jak żyje takowej nie dostałam 2.że buty źle dobrane-kupiliśmy odpowiedni rozmiar ja ostatni raz kupiłam coś w tej firmie nie szanują klientów Moje sugestie dla Tarmax Sp. z o.o.: lepsza jakość to bedzie mniej reklamacji
Żałuję, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii. Dnia 20 grudnia po 15 godzinie wysłałem buty z woj.pomorskiego i następnego dnia otrzymałem informację, że reklamacji nie uwzględniają. Bez żadnej argumentacji, po prostu NIE! Mam wrażenie, że ich buty są z Chin, dlatego tak szybko się psują i to tłumaczy, dlaczego nie uznają reklamacji, bo porządna firma pochyliłaby się nad tematem.OSTRZEGAM!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tarmax Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tarmax Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tarmax Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!