Praca w New Balance była bardzo miłym doświadczeniem. Atmosfera na salonie sprzyjała rozwijaniu umiejętności sprzedażowych i marketingowych. Zawsze mogłam liczyć na wsparcie kierownika salonu - Dawida, który super zarządza zespołem. W pracy w Port Łódź spotkałam ludzi z ogromną wiedza produktową, skoncentrowanych na realizowaniu wyznaczanych celów i gotowych do podejmowania wyzwań. Mogłam się od nich wiele nauczyć.
Według informacji dołączanej do paragonu klient ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni w dowolnym salonie firmowym New Balance należącym do New Balance Poland. Niestety Zastępca Kierownika w salonie znajdującym się w CH Port Łódź nie stosuje się do wyżej wymienionej zasady przez co jawnie (usunięte przez administratora) klientów. 19 maja około godziny 18 miałam przyjemność pojawić się w sklepie aby zwrócić buty. Po okazaniu ich Panu Patrykowi dostałam informację, że nie przyjmie On zwrotu ze względu na to, że buty były zakupione w innym salonie New Balance, zostało to uargumentowane tym, że płatność była kartą więc na jakiej podstawie ma być zwrot środków na konto lub w gotowce skoro nie była tu przetwarzana. Dostałam informację, że może zwrot byłby przyjęty gdybym pojawiła się w poniedziałek po konwoju, bo wtedy nie byłoby pieniędzy w kasie. Kompletnie nie rozumiem tego argumentu. Po krótkiej wymianie zdań zostałam zapewniona, że muszę udać się do sklepu, w którym kupiłam buty. Uznałam to za perfidne kłamstwo i od razu po wyjściu z salonu w CH Port Łódź zadzwoniłam do sklepu znajdującego się w Warszawie aby zweryfikować słowa Zastępcy Kierownika. Po rozmowie zostałam utwierdzona w fakcie, że mam możliwość zwrotu w każdym salonie regularnym w Polsce, a do paragonu przypięta jest informacja potwierdzająca te słowa. Po powrocie do sklepu w celu sfinalizowania zwrotu przedstawiłam Panu Patrykowi moje argumenty. Zwrot od razu został pozytywnie rozpatrzony, a ja usłyszałam ‚prośbę’ aby załatwiać takie sprawy tam gdzie dokonuje zakupów co uznaje za niestosowne i niekulturalne. Dopytałam Zastępcę czy jeśli kupiłabym buty na drugim końcu Polski, musiałabym również tam je zwrócić. Oczywiście dostałam negatywną odpowiedź, poprzedzającą głupie wytłumaczenie się słowami "myślałem, że mieszka Pani w Łodzi". Jeżeli okłamywanie klientów jest w tym salonie na porządku dziennym, to cieszę się, że trafili na kogoś kto nie da się tak łatwo oszukać. Mam nadzieje, że ta opinia dotrze do szefostwa lub kadr i zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Pozdrawiam
Fenomenalna obsługa. Pracownicy świadomi produktów i przemiła obsługa. W pewnym momęcię podszedł do mnie kierownik salonu.Szok. Widać było torche że sprawdza pracownika. Powiem tak. Gdybym miała takiego Kierownika zatrudniłabym się. Super człowiek, Profesjonalny, otwarty rozmowny. Widać że mu zależy. Chyba pan dawid, nie jestem pewny. Oboje mi dobrali buty, Jestem zadowolony. Brawo
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w New Balance?
Zobacz opinie na temat firmy New Balance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.