Opinie o Pretty Girl (LPW S.A.) w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Pretty Girl (LPW S.A.). Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Pretty Girl (LPW S.A.) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pretty Girl (LPW S.A.) w Łódź

Ula

Wyzysk wyzysk i nic wiecej. Jesli chcesz spac spokojnie to nie idz do pracy w pretty girl

Sama prawda

Z CALEGO SERCA NIE POLECAM! Jedyny plus to były dziewczyny pracujące tam. A potem same minusy : -kierowniczka (ciągle jej nie ma, a jak już jest zwala wszystko na pracownice) -nadskakiwanie nad klientkami (jeżeli klientka wyszła z niczym, to przecież twoja wina, źle z nią rozmawiałaś) Kierownicy,regionalni nie rozumieją, że może ktoś przyszedl tylko przejrzeć rzeczy. - chore wręcz nierealne budżety do wyrobienia w ciągu dnia. Nie ma ludzi np. W poniedzialki a ty masz wyrobić 3000zł -Mało płatna praca. A żeby mieć premie narobisz się a i tak Ci obetna premie pod pretekstem, że były niby kradzieże na sklepie. - W wolny dzień i tak Cię ściagną do pracy nie ma, że wyjechałeś i tak musisz jechac do pracy - Jak jesteś chora to masz wypić herbatke i dalej stać 12h na nogach,nie można ani przez chwilę usiaść chyba,ze na przerqie ktora trwa 15min. (Czasem to trzeba jesc w biegu,a czasem wgl bo jestes sama na sklepie i nie ma kto cie zastapic) Naprawde nie polecam, może gdyby wiecej płacili i kierownictwo by było bardziej przyjazne dla pracownic ( a nie te udawane uśmiechy, a na zapleczu śmieją sie z pracownic) Mowa o sklepie w Rumi.

Po prostu szczera ;)

Czytając wasze komentarze na temat pracy w pretty, po upływie dość sporego czasu widzę, że się nic nie zmieniło... Zacznijmy od kierowniczki, próbuje trzymać się sztywno zasad jednocześnie nas chce poukładać i zrobić z nas wzorce (jej zdaniem). Gdy przychodzi co do czego to w wielu sprawach jest niedouczona i pyta się zwykłych pracowników. Gdy masz wolny dzień to broń boże żebyś wyłączyła telefon bo zawsze musisz być dla nich dostępna. Nie istnieje pytanie "Czy mogłabyś przyjść do pracy ?", tylko "Musisz przyjść do pracy". Zapomnij o tym by sobie coś zaplanować. Gdybyś wyjechała to i tak by Cię zmusili do przyjścia. Gdy nadarzy się nieprzyjemna sytuacja z klientką, to nikt nie stanie po Twojej stronie nawet wtedy gdy masz rację. Kierowniczka zmiesza Cię z błotem jednocześnie każąc Ci przepraszać klientkę (za co?), nawet za to, że wgl istniejesz. Grafik jest zmieniany co chwila, nie możesz sobie planować wolnych dni bo nie wiesz kiedy znowu ktoś wezwie Cie do pracy. Dwa grafiki oczywiście, jeden idealny a drugi z łamanymi Twoimi prawami. Dwa dni z rzędu po 12,5 godziny .? A potem jeszcze dwa dni do pracy bez wolnego? A co to dla Ciebie :) Przecież żyjesz dla tej pracy. Selekcja między pracownikami. Nie jesteś pupilkiem i próbujesz się sprzeciwić? Spokojnie, na Twoje miejsce kogoś znajdę. Jesteś pionkiem w tej pieprzonej grze. Nic nie wartym pionkiem. Nie Ty to znajdzie się ktoś inny. Źle się czujesz? Tak mi Cie szkoda, przyjdź do pracy a zaparzę Ci herbatkę. Standardy są wręcz komiczne... Zwróć obowiązkowo uwagę na to ile metrów stoisz od klientki by nie stanąć w jej strefie intymnej. Gdy tylko klientka wejdzie do sklepu zacznij jej proponować wszystko co masz na sklepie, ona koniecznie musi coś kupić. Nie morze tak po prostu sobie wejść i porozglądać się. To jest jakaś jedna wielka abstrakcja. Nigdy nie pracowałam w takiej firmie, by każdego dnia się stresować, mieć zły humor i nie umieć się cieszyć z wolnego dnia. Radzę wszystkim o zdrowych zmysłach by nie zaczęli tam pracy. Niby każdy tak negatywnie i pewnie się mścimy, ale dlaczego jest nas tak dużo? Dlaczego nasze opinie się niczym nie różnią? Zastanów się, po złości to również nie jest robione, chcesz mieć spokojną duszę to znajdź coś wartego siebie. Pozdrawiam tych, którzy mają to samo zdanie na temat tej pracy.

Karolina
Inne

Wasze wpisy, bardzo ważne, oceniają pracę w Pretty Girl Sp. z o.o. z perspektywy sprzedawcy w konkretnym salonie. Co o tym pracodawcy mogą powiedzieć osoby, które pracują na innym szczeblu tej firmy, np. jako księgowe, asystentki itd. Pod tym linkiem znajdziecie ofertę pracy na stanowisku asystenta projektanta odzieży http://prettygirl.pl/content/60-asystent-projektanta-odziezy Czy ktoś z Was pracował na takim stanowisku? Co możecie powiedzieć o specyfice tego zajęcia i oferowanych warunkach zatrudnienia?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z Kierowniczką Salonu przebiegła w naprawdę miłej atmosferze, pytania o moje zainteresowania, wiadomo trzeba umieć coś powiedzieć na swój temat. Następnie czemu chcę pracować w tym akurat sklepie? Jakie są aktualne trendy w modzie? Miałam też zaprezentować jedną sukienkę w taki sposób w jaki bym ją chciała sprzedać. Ogólnie rozmowa trwała ok 20 minut. Odpowiedź pozytywną dostałam jeszcze tego samego dnia :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Szczęśliwa

Odradzam pracę w Pretty Girl. Pracowałam jako kierownik salonu , i jest bardzo dużo uchybień ze strony firmy.Zacznijmy od tego iż nigdy na czas nie jest wypłacana pensja , oczywiście pensja jest płacona w dwóch częściach :) . Część na konto a druga w kopercie pod ladą . Dlaczego? . Ponieważ firma płaci mniejsze składki , co jest nie legalne w polskim prawie . Stawka godzinowa dla zleceniówki to 9 złotych , oczywiście umowa zlecenie powinna pracować pół etatu . Ale nie w firmie Pretty , dziewczyny potrafią wyrobić cały etat i co się zdarza nawet bez umowy ( bo po co ją dać , prawda? ). Grafiki ?. To dopiero porażka totalna , są dwa grafiki jeden dla pracowników a drugi do kadr. Zdecydowanie ten do kadr idzie w okrojonej wersji . Zlecenie mimo swoich 178 godzin wyrobionych , trzeba wpisać 16 h. Kierownik salonu nie może sam podejmować decyzji , ponieważ trzeba zachować tak zwana hierarchię firmy .Wymagania maja badz wie jakie , a tak naprawdę nic od siebie nie są wstanie dać . Tylko wyzysk nic po za tym ,i nawet człowiek nie usłyszy słowa" dziękuję dobra robota". Co do zarządu firmy Pan T. L ,jest to człowiek który podejmuje decyzje nie zawsze korzystne dla danego salonu . Cóż może , to pozostawię dla siebie jaka jest to paranoja. Załoga fajna i nic więcej , o tej firmie człowiek nie może napisać dobrego. Z całego serca nie polecam pracy w firmie Pretty Girl.

Czytelnik

Pracowałam i to wcale niekrótko. Pracując w tej firmie w rzeczywistości pracuje się dla tej firmy w konkretnym salonie. Jeśli przychodzisz do pracy i wywiązujesz się ze swoich obowiązków - nie ma problemu (jedyne co możesz usłyszeć to, to że możesz jakiś obszar obsługi/ sprzedaży jeszcze bardziej poprawić ( oczywiście jeśli jest taka potrzeba), no chyba że przychodzą pseudo księżniczki postać i podpierać blat i sobie obgadywać innych lub jak ktoś poniżej zauważył ,, postukać paznokciami o blat" to wtedy chyba nie ma wątpliwości że pracownik sobie tylko rości swoje prawa. Powinien może być napis ,, Plotkarą dziękujemy! ". L4 - byłam na zwolnieniu lekarskim, złego słowa nie usłyszałam. Wręcz przeciwnie, pożyczono mi szybkiego powrotu do zdrowia. Grafik- układany głównie pod zespół, istnieje coś takiego jak prośby grafikowe, często z wręcz przesadną ilością próśb. Zespół- miałam okazję pracować w świetnym zespole, problem i ciche dni zaczęły się gdy pojawiły się plotkary . Choć cały czas pracują naprawdę świetne osoby, był czas że były i ploty ze strony innych. Kierownik - zarówno sobie jak i każdemu z Was życzę takiego kierownika. Energiczna i otwarta osoba. Od pracownika wymaga tak naprawdę dobrej obsługi, od siebie sto razy więcej, bo zajmuje się WSZYSTKIM. Kodeks pracy- okej, dwa/ trzy razy firma miała obsuwę z wypłatą o jakiś jeden dzień, ale jeśli ktoś się tak pięknie powołuje na kp to polecam też poczytać kodeks cywilny- przyda się. A jeśli odchodzisz z firmy to czego ma się pracownik spodziewać - czerwonego dywanu? Cóż pracownik daje firmie żeby się czegoś spodziewać.... Oczywiście firma miewa bezsensowne pomysły, ale gdzie tego nie ma.... Cóż jeśli szukasz pracy do której chętnie pójdziesz, którą chcesz dobrze wspominać to polecam. Czasem się naprawdę dużo narobisz ale też poznasz fajnych ludzi, z którymi możesz naprawdę stworzyć fajny zespół jeśli tylko sama będziesz w porządku.

obiektywna

Zespół, poza kierownikiem, świetny. Młode, energiczne dziewczyny, niejedna wie więcej niż kierownik salonu. Chcesz dużo zarabiać jako asystent sprzedaży? Świetnie ale nie w Pretty Girl. Obiecują m.in 1700 zł a potem okazuje się, że taka kwota znajdzie się na twoim koncie jeżeli salon wyrobi trudny do wykonania plan. Najniższa krajowa i ciesz się, że w ogóle ci płacą bo powinnaś pracować za darmo. Nieważne czy wykonujesz pracę należącą do kierownika bo i tak zrobisz to (wg niego) źle. Jesteś chora ? Świetnie, kup sobie zapas chusteczek higienicznych, zagotuj w czajniku wodę i popijaj ziółka i fervex bo asystentowi sprzedaży NIE WOLNO iść na L4. To przywilej tylko dla kierownika. Grafik, który zmienia się średnio trzy razy na miesiąc. Masz dzień wolny? Okej, na pewno nie masz dla siebie żadnych planów i wcisną ci zmianę. Jest zbyt dobra atmosfera na salonie między pracownikami? Kierownik zrobi wszystko, aby swój własny zespół skłócić. Praca fajna ale kierownictwo traktuje asystentów sprzedaży jak bydło, które powinno dziękować, że wgl nam płacą i pozwalają do pracy przychodzić.

szczerax2

Praca jak każda inna, dziewczyny młode i mega fajne , przynajmniej w moim salonie, ale kierownik to porażka. Ludzie na wyższych stanowiskach niż asystent sprzedaży mają się za nie wiadomo kogo. Przychodzi taka kierowniczka, która nic na salonie nie robi,tylko obserwuje albo Cie (usunięte przez administratora) bo przecież szacunku nie ma do nikogo. Mimo, że robisz zadania należące do niej i tak usłyszysz, że tylko stoisz bezczynnie. Polityka firmy jest taka by każdemu klientowi który wejdzie do sklepu trzeba cos wcisnąć , a najlepiej jak wciśniesz cały komplet. To czy klient wygląda jak kolorowa papuga lub przebieraniec nie jest ważne bo przecież trzeba coś sprzedać ! Pieniadze też niewielkie ale myśle, że to nie one są problemem przemiału pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szczera

Praca nie taka tragiczna, ale ludzie na stanowiskach i sama firma to jakaś pomyłka.. . Mam doświadczenie, trochę tam pracowałam.. Najniższa krajowa, brak socjalu, nadgodziny za czyjś urlop lub chorobę, miesiące urlopowe narzuca firma, L4 najlepiej jakby nie bylo- milej widziany gil po pas, pracownik to plebs, ważne żeby góra się nachapała ... Pani kierownik ma o sobie Bóg wie jakie mniemanie, lubi jak się jej wchodzi wiadomo gdzie, do tego daje obrażać pracowników na salonie przez klientów, sama też potrafi rzucić tekstem nieadekwatnym do stanowiska jakby rozmawiała z jakąś podskakujaca jej małolatą, coś takiego jak równość pracowników jest nieznana- są równi i równiejsi... Pracownik jak odchodzi ma się go głęboko w (usunięte przez administratora) i udaje się, że już w sumie go nie ma.. Ponadto firma nie wie co to kodeks pracy i zawarte w nim przepisy, pensja do 10 każdego miesiąca to często abstrakcja, a premia z jedno często związana jest z wyróżnieniem progu czegos drugiego, żeby jak najmniej dostał pracownik.. Jedyne co firma 'daje' to zakup wody w lato, ale z limitem i z podkreśleniem, że absolutnie nie może być to woda smakowa.. Nie polecam nikomu pracy w tej firmie i to raczej nie wina salonu skoro w każdym sklepie jest tak duży przemiał pracowników..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@KD , mowisz,ze 13 godzin spedzasz w pracy? To jaki jest system zmianowy? Jeżeli robicie nadgodziny to macie dodatkowo płatne? Jakieś zniżki pracownice poaiadają na odzież?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
noname
@Karolina

ludzie - praca to praca a nie przyjemność i nicnierobienie! - zmiany i ilości godzin są bardzo różne w zależności od lokalizacji/zespołu, grafik dogadujesz z kierownikiem - standardy obsługi są - godzisz się pracować według nich lub nie - premie u nas są w każdym miesiącu jakieś - może dlatego, że lubimy swoją pracę i pracujemy zgodnie ze standardami?:) - zniżki pracownicze są - relacje pracownik, kierownik, manager, dyrektor - (zależy na kogo się trafi) super, z wszystkim możesz zadzwonić i zapytać - odpowiedzialność materialna jest, ale jak się zmieścisz w limicie to ie płacisz nic - z minusów: brak socjalu (premie świąteczne, grusze, grupówka), brak stołków za ladą, czasami ruch jest duży i... trzeba pracować, jak jest dostawa to ją przyjąć, wyłożyć towar, sprzedać i po sobie posprzątać a nie tylko pachnieć i stukać paznokciami w blat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KD

Pół etatu na miesięczne umowy zlecenie, które nigdy nie przychodziły na czas, nie wspominając o jednej, zgubionej przez kadrową. W grudniu, przed samymi świętami motywacja w postaci braku premii za wyrobiony budżet (tłumaczony brakiem odpowiedzialności finansowej). L4 w absolutnie ekstremalnych przypadkach, w przeciwnym razie narażało się dziewczyny z zespołu na 13-godzinne dniówki, bądź pracę bóg wie, ile dni pod rząd. Na standardy obsługi spuszczę zasłonę milczenia, podobnie jak na prośbę/polecenie regionalnej o pisanie tutaj pozytywnych opinii. W stosunku do wynagrodzenia - wymagania dosyć nieproporcjonalne. Pozytywny tylko zespół.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
romek

@kam no jesli chodzi o zatrudnienie u nich w firmie to widze ze na kilka stanowisk poszukuja na chwile obecna na prryklad na stanowisko product manager duzym plusem jest to ze oferuja tutaj atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w młodym i dynamicznym zespole

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maleńka

Ja pracowałam w PG 9 miesięcy i naprawdę nie mogę narzekać. Mówię odrazu że salon był jednym z 10 najlepszych w Polsce. Więc przemiał klientów bardzo duży. Praca po 8-10 godzin. Nadgodziny praktycznie się nie zdarzały. Przerwa adekwatna do godzin pracy. Pracownicy nie mogą stać na salonie bezczynnie, wiadomo kiedy nie ma ruchu, można chwilę pogadać ale trzeba się pilnować bo odwiedza nas ukryty klient. Obsługa według odgórnych standardów. Da się to zrobić, i nie jest ciężko, wiadomo jak pracujesz na premię to musisz się bardziej starać. Umowę miałam na pełen etat, na czas określony. Z kasą nigdy nie było problemów, średnia krajowa na konto, reszta na rękę. Przy dobrym miesiącu spokojnie można było wyciągnąć ok 1800zl. U nas atmosfera była super, ale wiadomo co sklep to inne warunki. Minus taki że za ewentualne braki pracownicy byli pociagani do odpowiedzialności finansowej, co było mało sprawiedliwe, bo np w okresie wyprzedaży ciężko było pilnować wszystkich klientów. Ogólnie mogę z własnego doświadczenia polecić pracę, nie ma nic za darmo, ale naprawdę miło wspominam ten czas. Co do Pana T.L. i naszej Pani regionalnej A.Z. to cóż, szefostwo musi swoje powiedzieć i wymagać. Ale prawda, mogliby być bardziej sympatyczni. :))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ulahala
@Maleńka

Praca w PG... Nie wywiązuja się z umów które podpisują, nie wspomnę już o wyplacaniu pensji która na koncie wg umowy powinna być do 10 każdego miesiąca a jest 11. Wieczne ciśnienie na jak największą sprzedać aby regionalna I.B dostała niezłą premie jak region zrobi 100%. 1800? Ciekawe w którym salonie; natomiast co do Pana T.L burak jak ich mało, jeździ po salonach, wchodzi i wychodzi, nawet się nie przedstawi, słoma z butów wystaje na kilometr; my jako asystentki sprzedaży jesteśmy tylko gorszym sortem. Oszustwa co do grafików, praca po 12 godzin o czym Pan L nie ma pojęcia. Nie można iść na zwolnienie lekarskie bo nie ma nikogo kto by Cie zastąpił, i co najlepsze kara finansowa "wewnętrzna" za zła obsługę tajemniczego klienta. Nie polecam pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W szoku
@Ulahala

Ahh co to za flustracja nierzetelnych pracowników. w głowie się nie miesci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka Kasia

firma Pretty Girl to cwaniaczki i oszuści ! Sprzedają towar nie zawsze odpowiadający wymaganiom klienta, ale zwrotu lub nawet wymiany w tej samej cenie nie uwzględniają ! Ostrzegam wszystkich ! Nie dajcie się nabierać ! Beznadziejna firma !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka
@klientka Kasia

wymiany są w ciagu 7 dni od daty zakupu.....a zwrotu nie mają obowiązku robić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wurst

nie polecam pracy w tej firmie. placa minimalna, najnizsza krajowa, premia od obrotu /bardzo czesto nie wyrabialna !!!/, brak poszanowania dla pracownika, zero socjalu. mowa o stanowisku sprzedawcy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
1234a

Dziewczyny ile na rękę wychodzilyscie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adwokat

Jak ktoś jest chory zostaje w domu I przekałada spotkanie. Nie dość że taka osoba roznosi zarazki to daje obraz firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klara

Startowałam na stanowisko kierownika salonu. Rekrutacja odbyła się w jednym z C.H na obrzeżach większego miasta. Nie będę wymieniać którego miasta z wiadomych względów. Pani Regionalna była strasznie nie przygotowana. Pomijam fakt, że rozmowa rozpoczęła się z 20 minutowym opóźnieniem to Pani Regionalna co 30 sekund smarkała w chusteczkę kompletnie nie skupiając się na rozmowie. Miałam wrażenie, że Pani mnie ignoruje, nie patrzyła prosto w oczy, nie notowała. Zainteresowana była samą sobą i tym, że jej leci z nosa. Wrażenie po tej rozmowie mam takie, że kompletnie mnie nie słuchała i założę się, że nawet nie pamięta jak wyglądam. Nie wspomnę już o fakcie, że nie otrzymałam, żadnej informacji dotyczącej wyników rekrutacji, pomimo tego, że Pani zarzekała się, że zadzwoni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiki

Nie rozumiem wszystkich którzy narzekają na pracę w PG, fakt standardy ,kasa nie najlepsza, klientki różne często upierdliwe, no ale w handlu czego można się spodziewać gdzie rynek i konkurencja a że cisną z góry od tego są ktoś kto myśli ze praca w sklepie to postać skasować i wypłata leci to się grubo myli. Sama tak myślałam na początku ale szkolenie i paca po mimo że na swoim loginie to jednak zespołowa. Może miałam farta ale u mnie-Kraków kierowniczka super ,inne dziewczyny też ok, z menadżerką miałam przyjemność 2 razy więc nie mam zdania ale kiero mówiła o nie że kontaktowa i pomocna więc na +.Z pracy zrezygnowałam z przyczyn osobistych ale jak na sieciówkę to w miarę spokojnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
róża88

Realia w tej firmie są takie, żeby wykorzystać pracownika do cna. Zasuwając po 13 godzin dziennie czasami, bo oczywiście liczba personelu minimalna więc jeśli zdarzyło się że ktoś zachorował lub był na urlopie to bywało, że na zmianie były przez cały dzień dwie osoby. Lub ściągano w takiej sytuacji kogoś z dnia wolnego i nie było, że nie przyjdziesz - musisz, koniec kropka. Pieniądze śmieszne, do tego śmieszna premia, której po prostu nie dało się osiągnąć, bo jak w jednym miesiącu wyrobiłyście na tyle by było chociaż 50 zł dodatkowo do wypłaty to w następnym podwyższali cel by nie było możliwości wyrobić planu. Wszyscy w salonie walczyli o tę premię cały miesiąc, a na koniec okazywało się, że zabrakło 100 zł lub była słaba inwentaryzacja i już - znowu psie pieniądze na koniec miesiąca. Standardy obsługi - masakra. Włażenie klientowi wiadomo gdzie, nawet jeśli ten wyraźnie zaznaczył że nie chce pomocy. Podskakiwanie przy przymierzalniach - jak leży, może zapiąć zamek, może wymienić rozmiar. A to wszystko bo było wieczne straszenie tajemniczym klientem i wszyscy chodzili jak na szpilkach. Socjal - żaden. Nic na święta, żadnych wypadów integracyjnych, łaskawie woda latem, bo przecież zimą się nie pije... Osoby na wyższych szczeblach - często nieprzyjemne, niekulturalne i traktujące Cię jak gorszy sort ludzi. W sytuacjach kryzysowych - zero pomocy. Na przykład mając problem z kradzieżami, bo zasuwasz jak dzika wśród ludzi, odwieszasz wieszaczki, układasz ubrania rozmiarami i w tym obsługujesz wszystkich jak w ekskluzywnym salonie - ktoś w końcu wykorzystuje sytuację i kradnie. Raz, drugi, trzeci. Reakcja firmy - musicie sobie z tym jakoś poradzić. Żadnej rady, pomocy, że może ochroniarza, a może trochę złagodzimy standardy - nic. Bo przecież to pracownice oddają pieniądze jak coś zginie, nie firma. Ogólnie polecam tylko jeśli ktoś naprawdę nie ma wyjścia i jest podstawiony pod ścianą - ale to też tylko na chwilę, żeby znaleźć sobie w międzyczasie coś innego. Bo w tym całym wyzysku i wykończeniu psychicznym i fizycznym człowiek nawet nie ma siły by czegoś poszukać. Czasem też nie ma czasu. Nie dajcie się wykorzystywać, bo dopóki oni będą w stanie znaleźć naiwne jelenie to będą wysysać wszystkich pracowników do cna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prettka
@róża88

Ludzie, jeżeli decydujecie się na prace w handlu, w sklepie odzieżowym to chyba normalne jest ze liczy się sprzedaż!? Każdy sklep ma swoje standardy, czy to Orsay, Reserved czy inne tego typu sklepy. Najlepiej to narzekać, siedzieć i żeby kasa sama wpływała na konto. Ciężka praca to jest w kopalni!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
groszek
@Prettka

standardem jest tez placenie za kradzieze ...... z tego wynika. wspolczuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prettka
@groszek

Jeżeli są kradzieże to widocznie personel nie pracuje jak powinien :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Pretty Girl (LPW S.A.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pretty Girl (LPW S.A.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Pretty Girl (LPW S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pretty Girl (LPW S.A.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Pretty Girl (LPW S.A.)?

    Kandydaci do pracy w Pretty Girl (LPW S.A.) napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pretty Girl (LPW S.A.)
Przejdź do nowych opinii