Codziennie, ale to codziennie wracając z pracy z ul. Trzebnickiej we Wrocławiu, zasrany autobus 144 który wg rozkładu ma być o 21:04.przyjezdza sobie jak chce, albo jest przed czasem albo dużo po czasie. O tej godzinie niema już korków żeby tak sobie pogrywać, a ludzie czekają albo nie zdążają. Masakra dno i jedno wielkie (usunięte przez administratora) z tego MPK
Witam. Jakie zarobki oferuje firma na stanowisku kontrolera biletów. Czy jest to stała pensja czy system prowizyjny od ilosci złapanych gapowiczów
Czy pracownicy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Przy takiej rotacji i ilości pracowników, niewielu zna się z imienia i nazwiska. Związki zawodowe są, pobierają składki, i jest ich całe mnóstwo, podpisują wszystko, co każe prezes (zmarły), bo są szantażowani, rozdają długopisy, kalendarze i smycze na koniec roku. To tyle w temacie dogadywania się załogi. Mógłbym napisać sporo o prezesie, ale o zmarłych źle się nie mówi, więc nie mogę nic innego napisać, kadra kierownicza, no cóż, ludzie prezesa... Zarobki zupełnie inne niz opisane na ich stronie internetowej, wszyscy kłamią. To tyle z pozytywnych opinii, zostały jeszcze te negatywne????????????????
Trudno winić za wszystko zmarłego Prezesa. Pracowałem w mpk długo przed nim na szóstce i potem na dwójce i nigdzie później nie spotkałem takiego bałaganu, kumoterstwa i układów jak tam. Ambitni uciekają z tego miejsca. (usunięte przez administratora)
Może jak nowy prezes się pojawi coś się zmieni. Jeśli chodzi o pracę jako motorniczy na zajezdni nr 1 to odradzam. Kierowniczka i zastępca uprawiają chyba zawody w ilości odbierania premii z byle powodu powołując się na wewnętrzne regulaminy niezgodne z przepisami. Broń Boże, żeby się postawić albo coś odpowiedzieć - wtedy trafiasz na czarną listę i umilają Ci pracę aż się sam zwolnisz. Były przypadki, że zwalniali ludzi - a potem w sądzie przegrywali. Zarobki teraz trochę lepsze, ale wciąż nieadekwatne do poziomu odpowiedzialności i stresu. Także, jak ktoś szuka stałej pracy, lubi być pupowłazem i podnóżkiem to można tam trwać do emerytury - Ci ambitniejsi wieją szybko. Jedno jest pewne Pan prezes już nikomu nie wręczy dyscyplinarki o 1 w nocy na zajezdni. Z resztą polecam w przypadku zwolnienia o ile faktycznie się nic złego nie zrobiło, bić się z nimi w sądzie - znam kilku motorniczych, którzy wygrali swoje sprawy i wyroki są prawomocne - czytajcie też "umowy szkoleniowe" bo to jest dopiero komedia ????
Dokładnie jak napisałeś, jesteś podnóżkiem i (usunięte przez administratora)to możesz pracować do emerytury. Ambitnych i mądrzejszych od siebie nie tolerują. Większość tych co zostają to mierni, bierni, ale wierni. Od dziesięcioleci panuje tam systemowe kumoterstwo i układy we wszystkich działach, kto mądrzejszy ucieka. Nowy Prezes będzie miał masę pracy, żeby to uzdrowić. Były pracownik warsztatu pozdrawia.
Dziękujemy miłemu Panu z tramwaju nr 70. Nr wozu 2720 za odnalezienie plecaka z zawartością! Nieoceniona pomoc! Hania jest przeszczęśliwa! Odebraliśmy z w/w tramwaju plecak o godz 19,48. Wielki szacunek i wdzięczność! Szczęśliwego N.Roku! Hania
Po nieco ponad roku w MPK, rozwiązanie za porozumieniem. Facet wiek ok 40 lat, 10 w branży. Praca dla MPK ma zalety i wady. Zalety to: dużo wolnego czasu w ciągu dnia np na rodzinę czy hobby, respektowanie przerw, dosyć długie przerwy (w korkach wiadomo, wypadną, ale rano czy wieczorem są - kierowcy MPK bez doświadczenia u prywaciarzy mogą tego nie zrozumieć). Spokój z naprawami, nic samodzielnie, wołamy serwis i czekamy. Z wrocławskich przewoźników miejskich najlepiej zadbane auta. Są takie co mają swoje stałe przypadłości po przejechanym milionie km, ale nie można im zarzucić, że jak się coś odpisze w książkę to puszczą na linie bez sprawdzenia. Jest socjal: wczasy pod gruszą, pakiet medyczny, Multisport, bilety na mecze czy do zoo, bilet pracowniczy MPK, tanie ubezpieczenie OC kierowcy od szkód. Kto nie pracował u prywaciarza może uznać że to nic szczególnego. Duża zaleta: nie sprzedaje się biletów. Grafik czy praca czy wolne znasz na rok do przodu. Wady. Wada nr 1 to pieniądze. Wg stanu na koniec 2022 bez nadgodzin wg tych co ze mną się przyjmowali to dla młodego 3700 na rękę. Cykl rozliczeniowy 3 miesiące co znaczy, że niekoniecznie zapłacą za nadgodziny tylko wcisną na chama wolne. Cuda się dzieją w święta dodatkowo płatne: nawet jak chciałeś pracować w święto i masz to w grafiku, planista czy dyspozytor potrafi wcisnąć ci oddanie wolnego za nadgodziny kiedyśtam, a wstawić w twoje miejsce znajomego. Ludzie sami pytani o to mówią, że do lepiej płatnych planów tzw. dwurazówki czyli jazda tylko w dni robocze albo jazda tylko w nocy bez znajomości nie da się wejść, przykre, sami kierowcy tak mówią. Wada nr 2 atmosfera a raczej brak. Moloch na 1000 osób, jesteś nie tylko dla kierownictwa numerem służbowym. Zapomnisz zabrać czegoś wartościowego z kabiny typu okulary czy ładowarka, to zapomnij że to wróci. Coś Ci się zepsuje na trasie - nie zdziw się jak tzw kolega zacznie nagrywać ci filmik i się śmiać zamiast spytać o pomoc, pierwsza taka firma we Wrocławiu jaką spotkałem. Niektórzy złośliwie nie podjeżdżają na pętlach do samego przodu mając przerwę albo stają na Petrusewicza czy przy dworcu tak, byś ty się nie zmieścił. Jeżeli ktoś zobaczy że np odpalasz auto z tyłu co często ma sens np po resecie, ale oficjalnie nie wolno - popularne jest donoszenie tego szefostwu i leci polowa z 400 zl premii. Mi przez ponad rok pracy szefostwo (kierownik na zajezdni, właściwie zastępca) wydał się neutralny, ale nic też od szefostwa nie chciałem. Historie opowiadali różne. W skrócie zależy który kierownik, jest podział na 3 zastępców, każdy ma ok.200-300 nazwisk pod sobą. Stosunki z ludźmi poprawia jak sobie załatwisz stałego zmiennika i auto. To trzeba sobie wymarudzić. Wada nr 3: zakaz dorabiania u konkurencji, nawet jak godziny ci na to pozwalają, bo np MPK naoddawało ci wolnego za nadgodziny. Tylko za zgodą MPK w urlop, inaczej jak dojdą a tzw koledzy uczynnie donoszą - zwolnią z paragrafu. Podsumowując: pamiętaj że stażowe w MPK wyplaca się także za staż poza MPK. Odradzam więc młodym po 20-30 lat a już zwlaszcza tym, co chcą robić prawko za lojalkę. To kalectwo bo nauczą was jeździć autobusem MPK w automacie i bardziej nauczą linii niż jazdy autobusem, po zmianie przewoźnika zginiecie. Za 3700 pln we Wrocławiu można głodować nie mieszkając z rodzicami albo w mieszkaniu po babci. Lepiej zdobyć doświadczenie gdzie indziej in po latach przyjść tutaj, jak już musisz. Polecam MPK za to kierowcom doświadczonym z rodzinami, zwłaszcza z dziećmi, bo wtedy w pełni skorzystacie z socjalu na państwówce, dostaniecie wyższą stawkę i planiści/dyspozytorzy nie będą mieli Was odwagi tak popychać jak młodych, wyjąwszy synów i córki kierowców. Wydaje się że stosunkowo nieźle mają tam też kobiety bez względu na staż. Dla cwaniaków: przejdzie tu wszystko prócz wódy, ćpania i spuszczania ropy. Młodzieży zdecydowanie lepiej zacząć u podwykonawcy typu Michalczewski czy Mobilis albo na podmiejskich, gdzie nauczycie się więcej, zarobicie więcej i dostaniecie na pewno maksymalną liczbę godzin jaką pozwalają przepisy czyli ok.240. Tam mają powoli coraz lepsze auta, doganiają MPK. Do tego atmosfera jest normalniejsza, ludzie ze sobą rozmawiają, jak się nie cwaniakuje to podpowiedzą zamiast szydzić. MPK nie jest dla każdego najlepszą opcją we Wrocławiu. Duży zakład rządzi się swoimi prawami.
(usunięte przez administratora)
Na 101 i wszędzie gdzie są przejazdy kolejowe rozkład ich nie uwzględnia. Wystarczy zamknięty raz rano a rozkład sypie się o kilka minut jak domino. Kierowcy nie jeżdżą jak chcą, bo autobusy mają gps i za walenie w ch. dostają po premii, a przy niskich zarobkach to odczuwalne. Raz na 6 godzin z ustawy mają 15 min przerwy i wtedy muszą to odstać bez pasażerów.
Proszę o podpowiedź jak opanować wszystkie trasy autobusów przed podjęciem pracy. Mam doświadczenie w prowadzeniu wszystkich rodzajów autobusów więc z technicznej strony nie ma przeszkód. Nie znam jednak dokładnego przebiegu tras. Ile czasu poświęcić na to zadanie? Proszę o podpowiedź jak sprawnie to opanować żeby wykonywanie pracy kierowcy w MPK poszło sprawnie.
Pierwsze trasy dostaniesz wraz z patronem, który pokaże Tobie jak jechać. Są 3-4 główne nazwijmy to szlaki komunikacyjne a pozostałe linie są w jakiś sposób podobne do siebie na długich odcinkach. Z czasem nauczysz się nazw przystanków, a w kabinie kierowcy jest urządzenie, które pokazuje nazwy kolejnych. Przy zmianach tras MPK przysyła mapki na służbowy mail. Jeżeli chcesz poświęcić prywatnie chwilę choć nie musisz część kierowców i fascynatów autobusów ponakręcała filmy z tras na yountube. Można oglądać w przyspieszeniu.
Jeśli jedziesz MPK, nie umawiaj się nigdzie, bo na czas nie dojedziesz.
Brawo dla pana kierowcy z autobusu 111 7431 o godzinie 14 34 z osiedla Sobieskiego za czyszczenie na własną rękę przycisków otwierających drzwi takie podejście powiennien mieć każdy kierowca
Myślę, że zmiana rozkładu jazdy co miesiąc jest nie fair. Polecam zarządzającemu rozkładem miłorząb japonski i pamiętanie o ludziach. Konkurencja dobrze by Wam zrobiła.
Witam,czy podczas aplikowania na stanowisko kierowcy autobusu konieczna jest znajomosc topografii,i czy przed podjeciem lub tez w czasie wykonywania zawodu kierowcy jest mozliwosc nauczenia sie tras zw obecnosci drugiej osoby?,ktora zna trase?
Dzień dobry. Panie Jacku, jednym z naszych oczekiwań wobec kandydatów jest znajomość topografii miasta. Pełną listę wymagań znajdzie Pan wchodząc w wybrane ogłoszenie rekrutacyjne na https://mpk.wroc.pl/kariera/praca-w-mpk-wroclaw. Natomiast każdy kandydat podczas kursu na kierowcę zapoznaje się z trasami, a każdy nowy pracownik dostaje pakiet startowy z wykazem kilkunastu linii, które będą planowane przez pierwsze 3 miesiące pracy. Podczas pierwszych dni pracy towarzyszy mu też tzw. patron, czyli kierowca z doświadczeniem. Pozdrawiam, Klaudia Węgłowska Dział Rekrutacji
Witam ponownie a czy jest mozliwosc zaznajomienia die z takim pakietem startowym tuz przed pidjeciem pracy zeby mozna bylo dobie przesledzic kazda kinie? Pozdrawiam
Dzień dobry ponownie :) schemat komunikacji zbiorowej we Wrocławiu jest ogólnodostępny. Znajdzie go Pan na stronie https://www.wroclaw.pl/files/komunikacja/schematy/dzienne_schemat_bus_tram_07_11_2020.pdf Zapraszamy do zapoznania się i aplikowania na stanowisko kierowcy. Pozdrawiam, Klaudia Węgłowska Dział Rekrutacji
Pracownik porządkowo manewrowy- proszę o informacje, w jakich godzinach i dniach jest praca( informacja o zmianowej pracy), czy jest ustalony wstępny grafik na cały miesiąc,oraz na jakie wynagrodzenie można liczy. Bardzo dziękuje za udzieloną informacje.
Dzień dobry, na stanowisku pracownika porządkowego obowiązuje 3-zmianowy system pracy (6:00-14:00, 9:00-17.00, 22:00-6:00) w tygodniu oraz 2 zmiany w weekendy (11:00-19:00, 22:00-6:00). Grafik ustalany jest na cały miesiąc. Ofertę finansową składamy wybranym kandydatom podczas spotkań rekrutacyjnych. Pozdrawiam, Klaudia Węgłowska Dział Rekrutacji
Dzień dobry, Uważam ,że powinni Państwo podawać przynajmniej przewidywane zarobki w kwocie brutto( np.3000-4500brutto) Dziękuje za wcześniejszą odpowiedz. Pozdrawiam
Praca jest w godzinach, zegarowych, jest praca w dniach ustalonych, i zmianowa praca też jest, grafik tak też jest ustalany, no i oczywiście wynagrodzenie też jest. Mam nadzieję, że zaspokoiłem wszystkie twoje pytania, udzielając takich odpowiedzi, jakie znałem. Dziękuję.
Proszę o informację w jakim przedziale są zarobki na stanowisku magazynier.
Dzień dobry, ofertę finansową ustalamy i składamy osobie wybranej w procesie rekrutacji. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiam, Klaudia Węgłowska Dział Rekrutacji
Noo gdzieś w przedziale czasowym pomiędzy wypłatami, a te są zazwyczaj 10-go każdego miesiąca. Pozdrawiam mam nadzieję, że okazałem się pomocny.
Po porostu brak słów !!!!! Ponad miesiąc temu składałam wniosek o oddanie kosztów naprawy telefonu który został uszkodzony ponieważ kierowca chyba nie umie jeździć autobusem albo co gorsza był pijany ! Niejednokrotnie dzwoniłam do obsługi oraz kancelarii firmy jednak zostaje cały czas zbywana i przełącza do każdej osoby ponieważ „nie ona jest od tego „ . Gdy pytam o tym na jakim etapie jest mój wniosek, bądź kiedy zostanie dostarczona do ubezpieczyciela adnotacja o zaistnieniu sytuacji , pani powiedziała mi że nie wie... zapytałam Że w takim razie to może potrwać rok bądź dwa powiedziała tak Ona nie wie .... po prostu śmiech na sali . niech się cieszą że sobie ręki bądź nogi nie złamałam bo po prostu jedna wielka żenada gdy oni dają mandat trzeba zapłacić go w 7 dni od otrzymania .Ja jestem z zepsutym telefonem od ponad miesiąca który kompletnie nadaje się do jakiegokolwiek użytku a jest warty 6 tys zł .
To moglas kupic sobie telefon uzywany za piec dyszek nie mialabys problemu. Po co taki drogi kupowalas cipuchno. Przecierz on takie same funkcje ma co ten za piec dyszek czy stowke.
Jak masz uszkodzony telefon nienadający się do użytku, to z czego dzwonisz do MPK??? Z kim TY rozmawiasz??? A może nie dzwonisz i nie rozmawiasz, tylko Ci się wydaje, że przez ten rzekomy telefon dobiegają jakieś głosy?????
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
To Jeszcze mało widziałeś w swoim życiu. Nie przejmuj się z wiekiem nabierzesz doświadczenia, i dystansu. No a teraz do odrabiania lekcji, polecam zacząć od polskiego, bo cześć twojej wiadomości ma chyba jakąś literówkę, która powoduje, że zniekształca to sens twojego komunikatu.
Witam Drodzy Państwo, to jest najgorsza usługa w moim życiu za którą płaciłem…. Żebyście tak Siebie kontrolowali, jak osób z biletami. Robicie sobie kminę z ludzi?
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Ja widzę dwa wyjścia. 1 - nie płać (ale tu mogą cię kontrolerzy złapać) 2 - nie korzystaj z usługi, przecież nie musisz i w jednej i w drugiej sytuacji robisz to dobrowolnie.
Wieczne spóźnienia, tramwaje/autobusy, które w ogóle nie dojeżdżają. Ciągłe zmiany w rozkładzie jazdy. Miejsca w centrum, gdzie kluczowe tramwaje, przez wiecznie rozkopane miasto w ogóle nie jeżdżą. Wrocławskie MPK to jest jeden wielki bałagan oraz żart. Trasa do pracy, która powinna mi normalnie zająć około 30min, w najlepszym wypadku zajmuje mi 45min. Najdłuższa trasa zajęła mi 2h15min. Tyle to ja potrafię jeździć między miastami!!! Przesiadam się na rower i każdej zdrowej osobie, która szanuje swój czas oraz portfel, polecam dokładnie to samo rozwiązanie. Z całym sercem nie polecam Wrocławskiego MPK, gardzę i mam nadzieję, że już nigdy nie będę musiał z tego potwora korzystać.
Dzień dobry, @TOMEK, o których dokładnie liniach autobusowych/tramwajowych piszesz? Podając szczegóły za pośrednictwem strony: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie, będziemy mogli odnieść się do Twojego zgłoszenia i wyjaśnić sytuację. Zachęcam do korzystania z gotowego formularza dostępnego pod wskazanym linkiem. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Jeździłaś kiedyś po Wrocławiu? Jeśli nie to cię oświecę...Tramwaje również stoją w korkach. A opóźnienia spowodowane są właśnie utrudnieniami w ruchu i nierealnymi rozkładami jazdy. Ogarniasz?
Wychodź wcześniej, to zdążysz, ciepło się ubieraj, jedz śniadanie, i bierz witaminy.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania, a na pewno odpowiemy po przeanalizowaniu opisanej w zgłoszeniu sytuacji. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
"INCYDENT" ???? Czy ty człowieku znasz zakres pojęciowy słowa "INCYDENT" . Być może chciałeś użyć słow "SPÓŹNIENIE" albo "OPÓŹNIENIE".
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 87.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 6 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.