MZA
2 603 6 1

Opinie o MZA

130 traktorów

MZA poprzez zmiany w SIWZ rzuciło koło ratunkowe dla Ursusa. Ciekawe dlaczego tylko dla Ursusa a nie też dla Chińskiego producenta BYD?. Czy mamy do czynienia z ustawką ??? Czemu wcześniej MZA się nie zgadzało ,a jak Ursus kupił pewien znaczący biznesmen to SIWZ dla Ursusa został zmieniony? Czyżby tylko po to aby Ursus zgarnął zamówienie na 130 elektryków i przed wyborami Pan Morawiecki mógł by się chwalić jakie to wspaniałe firmy reanimował???? Przecież Ursus wyprodukował tylko 15 sztuk 18 metrowych trolejbusów ,które często z powodu awarii blokują lubelskie ulice. Czemu MZA znowu robi taki sam błąd jak z zawaleniem stolicy Solbusami. Na 99% Ursus wygra to zamówienie. Oni zaproponują zapewne cenę nawet poniżej kosztów ,a potem niech się martwi zamawiający ,że mimo terminów dostaw pojazdów brak. Przy tak wielkim zamawianiu ,,niepewnych autobusów" bo takimi przecież są pojazdy elektryczne powinny być brane pod uwagę opinie o danym autobusie i jego awaryjnośći oraz ilości sprzedaży w Polsce jak i w Europie. Solaris jest tutaj niekwestionowanym liderem, ale nie Solaris to przecież już Hiszpańska firma i nie da się z tego zrobić propagandy sukcesu, a z Ursusem jak najbardziej. Uważam ,że BYD powinien teraz nagłośnić ta sprawę , bo jak zmieniają pod Ursusa to niech dopuszczą również BYD, ale nie tego nie zrobią bo wiązało by się to z ryzykiem wygrania chińskiego producenta, a tak Solaris nie zaniży przecież ceny i wygraną Ursus ma jak w banku... Kierowcy i mechanicy z R1 zacznijcie oswajać się z widokiem dodatkowych 130 Ursusów jak i przerzutem Solbusów z Kleszczowej. Natomiast Solarisy zostaną przerzucone na Stalową w zamian za kasowane Many. Także R1 stanie się bazą prototypów Polskiej myśli technicznej i bazą największego przewoznika w Polsce mającego swojego misia w postaci produktów autobuso podobnych za setki milionów złotych .

turbolot
@130 traktorów 22.01.2019 08:52

Ta, od kiedy Ursus to polska myśl i technologia. One się skończyły wraz z ciągnikami C-330 i C-360. Technologia to również prostota obsługi,naprawy i długowieczność. W tym wypadku gdybym jako kierowca miał wybierać wybrałbym Solarisa. Tylko że mi każą tym jeździć))))))))

Bingo
@turbolot 22.01.2019 09:56

A ja wybrałbym Mana!!!!

Co to za poemat
@130 traktorów 22.01.2019 08:52

Z tego co wiem to ładowarki dla 130 elektryków szykowane są na Stalowej i Ostrobramskiej, więc raczej przegubowe elektryki nie pojawią się na R1. Solbusy 2000-2046 nigdzie nie będą deportowane, bo gazowe Many zastąpią deskorolki z R2. Stalowa za stare Many dostanie część elektryków, więc nie ostrzył bym sobie zębów na Solarisy z R1. A tak na marginesie co to za poemat i czemu ma służyć nie wiem.

Smerf Maruda
@130 traktorów 22.01.2019 08:52

Akurat pan Morawiecki nie ma nic do powiedzenia w sprawie warszawskich zakupów, bo tu rządzi pan Trzaskowski, a on jest z PO. Chyba, że nagle zaczęli współpracować.

Smerf Maruda
@turbolot 22.01.2019 09:56

Z wyborem Solarisa to się tak nie śpiesz, bo spalinowe już nie przyjdą, a elektryczny drugiej generacji to kopia Solbusa. Z Solarisa tylko znaczek został.

Ddffg
@Co to za poemat 22.01.2019 11:26

To już nie przenoszą R-4 tylko zostaje tam gdzie byla? Skoro robią ładowarki to przenosiny są bez sensu

R14
@Ddffg 22.01.2019 14:43

A ogródki i trawniczki Antoni też robi bezsensu?

Smerf Maruda
@Ddffg 22.01.2019 14:43

Do tej pory w MZA było tak, że jak zaczynali remontować i wyposażać, to zajezdnia była do likwidacji.

3 cytryny
@Smerf Maruda 22.01.2019 16:28

To nie tylko w mza tak było tylko też w innych zakładach by podnieść wartość A przy okazji ktoś też zarobi. I wszyscy są zadowoleni

Aaaa
@3 cytryny 22.01.2019 20:55

Cała zabawa z elektrykami polega ma tym ze to jest projekt dofinansowany ze środków unijnych i tu nie ma zlituj się musi byc ukończony do końca 2020 roku, jest to ostatni termin rozliczenia projektu. MZA musi miec ładowarki do tego czasu inaczej zwraca co na projekt z Unii dostała.

tralalala
@130 traktorów 22.01.2019 08:52

Się nakręcamy jak chłopaki z Mobilisa hybrydami. Podstawowe pytanie kiedy podwyżka czyli urealnienie płacy do założonej przez Rząd inflacji?????? Związkowcy pewnie na zasłużonych feriach, może czas coś dla swoich członków wynegocjować? Przepraszam, sorka nie wszyscy wczoraj widziałem Kazika vel,, megafona,, R-3, na linii ,czyli? jest szansa w przyszłym kwartale?

heheszek
@tralalala 23.01.2019 11:52

Co Ty od związkowców chcesz? Przecież dostałeś paczkę na święta jeśli płacisz składki, mało Ci?

tralalala
@heheszek 23.01.2019 12:19

hahaha, żeś powiedział dowcip. Nie płacę to i paczek nie dostaję. Poza tym boję się o brzuszek po ptasim mleczku.Ale,ale to wcale nie stoi na przeszkodzie bym od nich ,związkowców wymagał.Przecież w rozmowach z Zarządem są głosem załogi. Zatem? heheszek,mogę wymagać, czy też nie? Gdybym to ja się obwołał i usankcjonował jako głos załogi musiałbym sie w te masy wsłuchiwać? tak? czy nie?

Ktoś z załogi
@tralalala 23.01.2019 11:52

Wynegocjować dla swoich członków to mogą związki górników, policjantów czy chociażby nauczycieli. Ci ostatni odrzucili wczoraj propozycję rządu i twardo stoją przy postulatach załogi. Związki MZA w ubiegłym roku poszły na kompromis, a w tym roku cisza w temacie jest. Panowie związkowcy z tym utajnianiem to przesadzacie. Przestańcie bawić się w tajne służby i informujcie co robicie w tematach dotyczących pracowników, bo jak tu już napisano reprezentujecie załogę nie tylko swoich członków.

Aaaa
@Ktoś z załogi 23.01.2019 13:14

Powoli zacząć trzeba czy mamy reprezentatywne ZZ w zakładzie. Nigdzie nie ma komunikatu by takie były a zgodnie z Ustawa o ZZ co pół roku ZZ musi potwierdzać ze jest reprezentatywny w zskladzie.

heheszek
@tralalala 23.01.2019 12:41

Oczywiście że napisałem to z przekąsem. Ja też nie należę. Tak zz są naszym głosem w rozmowach tylko dlaczego załoga nic o tym nie wie? Zero jakichkolwiek informacji na tablicach czy na Facebooku. To trochę pokazuje egoizm związkowców i poważanie kolegów którzy ich utrzymują. Jakiś czas temu ktoś zadał pytanie na profilu FB solidarności mza i tw czy coś się dzieje w kierunku podwyżek. Odpowiedzi nie było a po kilku dniach post został usunięty. Sądzę że jeśli "z dobrej woli " zarządu podwyżek nie będzie to zz i tak nic z tym nie zrobią, wolą żyć dobrze z górą niż z dołem.

Aaaa

Rada miasta pyta się dlaczego jest mało autobusów w godzinach szczytu. Odpowiec była prosta to z powodu natężenia ruchu jaki panuje w Warszawie i żadnej zmianie ze brakuje kierowców celem zwiększenia kursowania taboru.

Pierwsze kroki w zawodzie
@Aaaa 20.01.2019 11:31

Praca jest super - nawet nie myślałem że będę tak zadowolony z tej roboty ( gdyby tylko była większa kaska - ale i tak jest cudownie )

Mlody
@Aaaa 20.01.2019 11:31

Kierowcow jest az nadmiar.

Nick 3
@Pierwsze kroki w zawodzie 20.01.2019 13:56

Masz rację robota ok - towarzystwo ok a z szefostwem można się dogadać

Aaaa
@Mlody 20.01.2019 16:20

Kierowców jest nadmiar jak twierdzisz wiec dlaczego radni wystąpili z pytaniem dlaczego nie ma autobusów w godzinach szczytu, raczej dlaczego jest ich mało. Nie bez przyczyny zadane zostało pytanie jest taki tłok ze czasem nie można wsiąść do autobusu.

rach-ciach
@Nick 3 20.01.2019 18:32

No i oczywista grafiki na początku są ok. Zaczniesz maratony i późne powroty koło pierwszej w nocy to ci radocha przejdzie.Zapomniałbym masz oczywiście szansę na szybkie przeszeregowanie o ile weźmiesz dwie premie roczne)))))))))))))))))))))))No i masz szansę na kilka strzałów z wolnego.Oczywiście dopiero jak przybędzie linii w nowej zmianie rozkładów, szykuj się będziesz zarabiał kokosy w porównaniu z ajenturą.

Nick 3
@rach-ciach 20.01.2019 21:17

Tak się składa kolego że bardzo lubię maratony oraz późne zjazdy oraz liczę na szybkie przeszeregowanie

Staszek
@Nick 3 20.01.2019 22:31

Jak ci zaczną hemoroidy doskwierać to szybko przestaniesz lubić :)

heheszek
@Aaaa 20.01.2019 21:14

Aaa to Ty jesteś kierowcą czy pasażerem? Nie zauważyłem jakoś dużych różnic w płachtach na minus w ostatnim czasie.

Aaaa
@heheszek 21.01.2019 04:34

Różnice rozkładów jazdy autobusów widze już od dawna zmiany czasów przejazdu, skracanie przerw na pętlach dla kierowców, zmiany częstotliwości odjazdów autobusów z pętli. To daje prosty efek kursowanie mniejszej ilości brygad na danej lini. Do opozycji odnośnie kierowcy KM przechodzę kiedy jadę do pracy i wracam z niej, wiec jak widzisz znam dwie strony medalu, a mie tylko znam ja z płacht.

heheszek
@Aaaa 21.01.2019 08:32

No ja jakoś nie zauważyłem, że np ze stalowej rok temu wyjeżdżało 315 wozów rano a teraz mniej, tak, znajdziesz to w rozkładach jazdy, wywieszanych na dyspozytorni lub w necie. Skoro wyjeżdża tyle samo to jakim cudem masz ich mniej??? Chłopaki jeżdżą nimi na grzyby?

Beka
@heheszek 21.01.2019 12:13

Tak na ryby

Aaaa
@heheszek 21.01.2019 12:13

Myśl globalnie a nie jednostkowo. Skoro z roku na rok ZTM zwiększa limit wozokm jakie trzeba wykonać w KM to nie myśl ze Ajencji je wykonują. Przerób MZA jest przepełniony, zakład i tak nie daje rady zwiększyć przerobu z prostego powodu nie ma kim, kierowców stale ubywa. Jest to co mowilem już dawno Warszawa zaczyna odczuwać brak kierowców i tylko zwiększenie wynagrodzenia przyciągnie Nowych kierowców do pracy w Warszawie.

Tomek86
@Mlody 20.01.2019 16:20

Z tym to żeś pojechał po bandzie że jest nadmiar, już niedługo kolego będziesz patrzył w ten nadmiar, uważaj tylko jako świeżak żeby ci ktoś po rajtach nie pojechał. Nie wystarczy mieć tylko oczy dookoła (usunięte przez administratora) dobrze jest mieć praktykę w jeździe miejskiej dużym, psychologiczne podejście i nerwy na wodzy. Ja też jeszcze jestem młody ale zdarłem kapcie u prywaciarzy, nie pracuje obecnie w stolicy i mza, ale bardzo długo codziennie do niej przyjeżdzalem z ludźmi,nie ma co prywaciarza porównywać do pracy w komunikacji. Takich prywaciarzy super to ze świecą można szukać, znam kierowcow którzy pracują np w Raf, MZA, prywatne firmy itp i mam bardzo dobre porównanie i nie będę tego komentować, życzę powodzenia!

3 cytryny
@heheszek 21.01.2019 12:13

Przykład: stalowa ; linia 169 została zabrana jedna brygada. Wcześniej postoje były ok teraz 169 jeździ w koło. Oszczędności? A no takie że km są takie same tylko że kierowcy jeżdżą w koło A firma i ztm ma oszczędność na dwóch kierowcach. Takich przykładów może być więcej.

Tomek86
@3 cytryny 21.01.2019 21:48

Czyli w wielkim skrócie metoda żeby śmieci zamieść pod dywan, zobaczymy czy tak wszędzie będą brygady obcinać. Wkońcu kiedyś muszą przyjść jakieś zmiany prędzej czy później. Deficyt pracowników napewno się zwiększy. Praca za kółkiem to ciężka robota, ale też trzeba mieć dobre podejście do tej pracy, umieć sobie radzić w różnych sytuacjach, system ustalania wypłaty taki, że wynagrodzenie nadal nie adekwatne do wykonywanej niejednokrotnie orki na mieście...

Aaaa
@Tomek86 22.01.2019 19:49

Rok temu kiedy dodatki wyjechały na terenie zajezdni nie było autobusów, dziś kiedy dodatki wyjada pozostaje na terenie zajezdni ponad 50 autobusow. Rozkłady jazdy układa się do ilości pracowników. Tylko upominanie się ulicy gdzie sa autobusy zmusi do zwiększenia wynagrodzenia żeby kierowców do pracy przybyło i zostały obsadzone autobusy które nie wyjeżdżają.

Miłośnik

Kochani jestem miłośnikiem komunikacji miejskiej i mam do was wielką prośbę - 189 to Mediolan , 111 to pałki , 169 to dziewiona a pozostałe linie ?

Kaktus
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

146 to "szóstka" a 147 to "siódemka"

R3
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

Na Ostrobramskiej 115 w weekendy ma ksywke "linia kara"

zajac
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

175 to samoloty 190 chamskie metro 188 to bałwanki

Lutek
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

Troszkę z innej bajki Chomiczówka to chomiki

oIo
@Lutek 19.01.2019 13:18

Prezesa wsi. A prezesa korporacji to colgate :D taka odpowiedz pani prezes starczy

terefere
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

hahaha. a ja jestem miłośnikiem ,,miodku,, z młodej ,,pasieki,,. I co każdemu się widze(usunięte przez administratora)i w głowie))))))

R12
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

709 to dziewiątka a 710 dycha

rue
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

121 to oczko

Marc
@Miłośnik 18.01.2019 18:52

E2 to Edward

Observer

Za te pieniadze ktore obecnie oferuje mza zmiany powinny trwac maksymalnie 6-7 godzin! Za zmiany po 9-10 godzin plus odpowiedzialnosc jaka jest to wynagrodzenie ok 3500zl netto to stanowczo ZA MAŁO!

sratatatumilata
@Observer 16.01.2019 14:57

A ja mam pytanie do Kolegów.Na ilu licencjach(kwalifikacjach) jeżdżą obywatele Ukrainy w Mobilisie? Czy ZTM to może jakoś monitoruje? No i czemu do tego dopuszcza, ZTM oczywista, oczywistość. Duma naszego miasta...

Pięta
@sratatatumilata 17.01.2019 08:14

Ale to jest forum MZA

re
@Pięta 17.01.2019 08:49

nie martw się, za chwilę beda i w MZA(JUZ SA, tyle ze JESZCZE sladowe ilosci)

sratatatumilata
@Pięta 17.01.2019 08:49

Kolego sympatyczny.Ja wiem co to forum MZA. Kolega jeszcze z jajka na jako skakał gdy zaczynałem jeździć. Gdyby nie było z kąt brać zastępstw, warunki działalności były równe dla wszystkich, to by pozyskać pracownika trzeba by było podnieść stawki wynagrodzenia. W Niemczech obliczono że jeden obcokrajowiec pracujący poniżej przyjętej stawki obniża wynagrodzenia lub zamraża czterem Niemcom. Mając pracowników którzy przyjmą niską stawkę gdyż przelicznik ich waluty jest niziutki zamrażamy płace na naszym rynku pracy. Kolega jajeczny to rozumie? Czy narysować?

cierp
@sratatatumilata 17.01.2019 16:09

skąd

ubot

„”A ja i tak wynaturze się jak balon”

Przyszły kierowca

Jak tam z miejscami na stalowej? Chciał bym dołączyć Ale niewiem czy mają zapotrzebowanie ? Ktoś coś wie?

My
@Przyszły kierowca 17.01.2019 23:38

Na wóz 5407 zm A będzie potrzebny kierowca, obecny już długo nie popracuje. Więc przychodz śmiało

Krzys
@My 18.01.2019 04:48

O to pan pseudo zwiazkowiec się zwalnia czy awansuje????

Michal

Czy może ktoś potwierdzić,albo zaprzeczyć, że na stalowej powiezli babinskiego? Na Żeraniu mówili że złapali go jak brał fanty za grafiki

1282
@Michal 15.01.2019 16:20

Jego dni są już policzone w firmie za łapówki jakie brał za ustawianie grafików w tej firmie.

Kleszczczowy
@Michal 15.01.2019 16:20

Na tej Stalowej to fajna patologia. Łapówki, reklamówki, kapusie co focą kolegów i sms do Antoniego wysyłają.... premie dostają nawet Ci co na l4 byli!!!!!

gostek
@Kleszczczowy 15.01.2019 21:22

R-4 to nie oddział. To stan umysłu.

Paczuszki
@Michal 15.01.2019 16:20

Widziałem na placu R4 opakowania po ptasia mleczku ?

Bingo
@gostek 16.01.2019 01:15

Dopóki ludzie na kierowniczych stanowiskach nie będą z zewnątrz, menedżerowie z prawdziwego zdarzenia, ztn nie tacy którzy byli kierowcami, to tak będzie. Dobre linie dla wybranych,(usunięte przez administratora), kilerów i koleżków a reszta syfu dla normalnych pracowników co mają swój honor. Myślicie że szp Marlenka jest inna?

Kleszczczowy
@Paczuszki 16.01.2019 08:10

Było zabezpieczyć ślady przestępstwa!!!!

Aaaa
@Bingo 16.01.2019 10:44

Fajna jest zawsze lubiłem z Nią po bandzie jechać. Jak każdy ma swoje odloty ale można ja poskromić można

65..R3

Cześć. Widzenie temat wynagrodzeń jest przewodnim w tym wątku więc mam pytanie. Skoro podstawa jest 4400 za nominał to jak np. Wygląda praca/płacą jeśli pracuje się na zmianę C ? Są jakieś dodatki za pracę w godzinach nocnych ? Czy np. Mając wyjazd 3:50 To te 2:10 zaliczają się do godzin nocnych i Są dodatkowo płatne? Czy poprostu czegoś takiego nie ma . Pozdrawiam

Józek
@65..R3 14.01.2019 18:38

Ty tak poważnie?

R14
@65..R3 14.01.2019 18:38

Praca w godzinach 22-6 jest płacona z dodatkiem za godziny nocne niezależnie na jakiej linii jeździsz.

65..R3
@R14 15.01.2019 13:28

A wie ktoś jak to jest przeliczane ?

Tomek86
@65..R3 15.01.2019 20:28

Dodatek za nocny czas pracy powinien być 30%, za tzw szkodliwość i warunki, chyba że oczywiście coś pozmieniali na niekorzyść dla kierowców, jak komuś pasuje może śmigać nocnikami, napewno łatwiej się pracuje w te cieplejsze dni

anonim

(usunięte przez administratora)

Kolega z R1

Podpisuję się pod apelem obiema rękami!!!

Niezdecydowany

Czytając wpisy i przypadki pracy w mza , to grubo się zastanawiam nad pójściem do ajenta pracować. Szczególnie nie mogę pojąć jakie reklamówki mam zanosic i komu ? Czy jak nie zaniose to nie będę jeździł???? Myślałem że każdy ma grafik i w/g niego przychodzi do pracy. Czytałem też że na jakiejś r4 ? Potrafią zamienić kierowcy dzień wolny na pracujący bez jego wiedzy!!!! Albo że z 8 godz pracy pracuje 13 !!!! Nie kumam po co ktoś robi zdjecia brudnego autobusu i wysyła do jakiegoś Antoniego??? Jak ktoś by mógł mi powiedzieć czy to jest prawda ,czy po prostu ktoś sobie jajka robi!!!!!

heheszek
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:31

Bajkopisarze są wszędzie zwłaszcza Pan Aaa. Jak masz swój rozum to dzieł to przez 4 a połowa jest wyssana z palca.

Niezdecydowany

Czyli już do mza nie iść, bo już mają jedną Ci.p , boisz się konkurencji?

Falenda z Wawra
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:31

To wszystko to pic na wodę - zapraszam na R4 ( najlepsza zajezdnia )

Arab biały
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:31

Człowieku kity ci wciskając - parę lat pracuję i żadnych reklamówek czy tam kaweczek nikomu nie nosiłem

heheszek
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:51

Z tego co napisałeś wychodzi jedno, chcesz być (usunięte przez administratora) więc idź do ajenta tam zarobisz tyle co tu tylko za nominał 190-200 godzin. Chciałbym zobaczyć kartę tego kogoś co pracował 13 godzin skoro najdłuższe zmiany mają ok 10h40min. Po kilku Twoich zdaniach pokazałeś że inteligencją nie grzeszysz więc czytaj dalej o reklamówkach i złowrogim Antonim i czekaj na lepsze czasy.

Aaaa
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:31

Jak potrafisz walczyć o Swoje prawa pracy to tak możesz się zgłosić i pracować, nikt jeszcze tu nie został ukarany za przestrzeganie przepisów, ale jeżeli tego nie potrafisz i odpowiada Tobie rola niewolnika to tez zapraszam.

kierowca nr 102
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:51

Oczywiście jak chcesz zarobić i lubisz spać na zajezdni to idź do ajenta. Tam bez skrupułów dadzą ci zachetać sie, będziesz mógł jeździć do woli

sam zdecyduj
@Niezdecydowany 09.01.2019 22:31

Powiem szczerze, chcesz mieć zdrową psychikę i życie rodzinne to omijaj ,,kołchoz" zwany MZA szerokim łukiem. Nie to ,że latasz jak nie powiem kto po całej Warszawie i województwie to zmiany dadzą Ci tak dogodne ,ze czasami 2 godziny musisz do tej zmiany dojechać albo po niej do domu wrócić. zapomnij o zmianach w dogodnych miejscach. Poza tym ciągłe nerwy zwłaszcza wieczorami w kolejce do tankowania.mycia i OC a potem szukanie miejsca aby gdzieś zostawić autobus na zapchanej po uszy zajezdni. To samo rano, czasem trzeba trzy autobusy odstawić aby do Twojego sie dostać. Na obecna chwile lepiej pracować u ajenta. Pieniądze podobne , lub mniejsze o 500 złotych (mobilis) ale spokój. Jedynym ajentem u którego musisz wszystko zapisywać aby mieć podstawę do roszczeń finansowych jest PKS. No ale tam też najlepiej płacą z tym ,że nie masz grafiku miesięcznego i dowiadujesz się na telefon gdzie następnego dnia pracujesz. Tyle ,że nie ma ryzyka bo zazwyczaj pracujesz na linii do której masz najbliżej a nie codziennie na innej. (6 dni pracujesz jeden wolny)A i nie obchodzi Ciebie mycie,tankowanie czy OC. Zostawiasz autobus za bramą i do domku. Natomiast jeśli chcesz mieć pewną i najlepsza pensję gwarantowaną w Warszawie to idz do MZA. Musisz tylko liczyć się z użyczliwymi kolegami donosicielami, układami, najstarszymi autobusami którymi będziesz jezdził i liniami ciężkimi. Wybór należy do Ciebie. MZA=stabilizacja, Ajent= umowa na kilka lat ,dopóki mają ważny kontrakt ale psychika zdrowsza. Nikt na forum nie kłamie ,że mnóstwo ludzi ze starzem ponad 10 letnim odeszło z MZA ze względu właśnie na złe warunki płacy i ,,zamordyzm"

JAK JEST
@sam zdecyduj 10.01.2019 11:08

mobilis 500 zl mniej za 50 godzin wiecej w skali miesiaca a i to jest ta lepsza wersja bo w gorszej to kwoty 700-800 zl mniej niz w MZA, ajent= mniej pieniedzy wiecej pracy za dokladnie taką sama pracę.

Kier
@sam zdecyduj 10.01.2019 11:08

Popieram kolegę "sam zdecyduj " chcesz być zdrowy to omijaj szerokim łukiem tą firmę a my dzięki braku pracowników w końcu może wywalczymy jakieś podwyżki bo jak tak przychodzicie a za chwilę odchodzicie to firma ma pracowników sezonowych i kładzie dzyndzla na starych kierowców a wy przychodzicie i odchodzicie jest przemiał za najniższą stawkę i im oto chodzi .Nie przychodzcie to tego syfu

Mobek
@JAK JEST 10.01.2019 15:24

Mobilis 3200 za nominał przy dobrych wiatrach.

re
@Mobek 10.01.2019 21:46

tylko dodaj od razu jaki to jest ten ''nominał'' mobilisowy, pomijajac juz ze sam sobie przeczysz, to za nominal 3200??(juz niech bedzie nawet że za ten mobilisowy ''nominał'') czy 3200 przy dobrych wiatrach ?!? to w końcu ile i za ile ? czy moze jak prezes załuska stwierdzil bez podania konkretow TYLE ILE MOZEMY purchle tutejsze cos placza w stylu: mlodzi nie przychodzcie tu bo i tak zaraz odchodzicie a dzieki temu ze nie przyjdziecie wogole(idzcie do ajenta) to MY będziemy mieli w koncu podwyzki(będziecie mieli na swietej dygdy) z 2giej strony NAJWIEKSZY PRYWATNY PRZEWOZNIK NA MIESCIE ktory to dal ''podwyzke'' a w istocie dzieki tej ''podwyzce''zrownal sie z firma ktorej zaraz konczy sie kontrakt bo o innych nawet nie ma co wspominac, mimo wszystko warto bo oczywiscie nadal mu brakuje, do arrivy czy its wprawdzie niewiele ale do takiego PKSu już sporo a do MZA to już były napisane konkretne kwoty..nagonka pelna gębą tym bardziej ze wiadomo kto za tym stoi(moze nawet i nie za samymi wpisami)ale za dyktowaniem stawek, co tez bylo juz tu poruszane, i to kilkukrotnie.

Zawsze chętna
@Mobek 10.01.2019 21:46

Tak masz rację 3200 za nominał przy 186 godz dodatkowa trzeba przyjść że 2 razy z wolnego to w tedy będzie taka kasiorka. Wyzysk w biały dzień

rolkarz
@JAK JEST 10.01.2019 15:24

I tu jest odpowiedź czemu podwyżki w MZA są tak powolne. Gdyby były to u konkurencji byłby nagły odpływ Kierowców a na to zgody być na rynku pracy nie może.

ja2
@Mobek 10.01.2019 21:46

Ja za Grudzień 152h w Mobilisie około 2750 PLN netto bo krótki miesiąc a tu pensja od godzin zależna.

MZA
@ja2 11.01.2019 12:33

Nie reagujecie na tych troli , to nie jest forum ajenta, już u nich na forach widać, co tam, w jakie luksusy opływają, to jest forum MZA i na ten temat się wypowiadamy tutaj, a trole niech sie nakrecają(niestety są i tacy co się na to dają nabrać) tyle że trol nie karmiony zdechnie śmiercią naturalną.

Reakcja
@MZA 11.01.2019 13:43

A co dobrego można napisac jeszcze MZA nie oddało kierowca tej kasy która zabrała podczas zmiany Regulaminu Wynagrodzenia, rali rowno swoich pracowników różnica 1000 zł wynagrodzenia za wykonywana ta sama prace mówi wszystko gdzie MZA kierowców ma

Abi
@MZA 11.01.2019 13:43

MZA Ci życie uratowało. Normalnie żonkę jeszcze jeśli takową posiadasz namów aby zrobiła prawo jazdy na autobus i razem będziecie budowali MZA , Wasze życie prywatne i rozmowy staną się tubą propagandową tego kołchozu, a na samą myśl MZA podniecenie związane z tą nazwą zrobi z Was analfabetów umysłowych tyrających do upadłego i tracących powoli kontakt z rzeczywistością. Dalej wpatruj się w sweterek z magicznym logo MZA i traktuj to jako Twój życiowy szczyt możliwosci ,tylko plam nie rób bo MZA Ci nie da spodni zapasowych jak za dużo zrobisz w nie kleksów.

Jan

Coś cisza o R-4? Nic się tam nie zmienia . Nikogo nie powiezli? A słyszał ktoś o trzech kierowcach z r-4 ,którzy na podgrodziu nagrali chłopaka z ekspedycji kiedy wypowiadał się negatywnie o antoniuszu???? Oczywiście bardzo szybko to nagranie trafiło do samego Antoniego!!!!!

stefanek
@Jan 09.01.2019 10:24

nagrywanie? nowa świecka tradycja na r-4? Skąd macie takie zwyczaje, żeście się od małolatek ze smartfonami tego zwyczaju wyuczyli? Niedługo będziecie się przy trzepaniu kapucyna na krańcówkach nagrywali, qźwa j-23 wersja on-line w mordę go i nazad. Kierowcy? panowie? zwyczaje rodem spod wsi zabitej dechami, nowoczesność w domu i zagrodzie.Dobrze że ja nie mam takich kolegów denuncjatorów sygnalizujących

Radek R 1
@Jan 09.01.2019 10:24

Dlaczego tak jedziecie po Antonin. Miałem przyjemność współpracy z nim na R1. Za jego czasów skończyła się patologia na warsztaci (jak kierowca odpisał towozy były w nocy robione a nie towarzystwo spało). Rano mistrz szedł do Antoniego z zeszytem co zrobione było a czego się nie udało i dlaczego. Antoni bywał na zajezdni już od 4rano. Dbał o ten zakład. Wychodził z zasadą : jeżeli kierowca robi co do niego zależy to on nic od niego nie cierpi). A i... Nawet łysy za jego czasów jeździł na dodatkach a nie tylko latał i tablice kleił... Popytajcie się prawdziwych driverów (nie pieniaczy) jako był Antoni...

Jan
@Radek R 1 09.01.2019 10:40

Tu się całkowicie z Tobą zgadzam. Jako gospodarz jest Ok. Dla kierowców i zaplecza też nie można narzekać. Lecz najgorsza jest jego świta. Tak ja na R1 był neoplanik z biernatem, to tu jest Kochan,cebula, ormowiec i nowicki. Nadają sms już o 3 rano kto brudnym wozem wyjechał (ormowiec robi zdjecia),który mechanik bez pokrowca wóz postawił itp itd.

Smerf Maruda
@Jan 09.01.2019 12:09

Kierownik który korzysta z donosów to dno, całkowity upadek. Jak napisałem wcześniej, nie będzie sygnalistów, jeśli nie ma kto odbierać sygnałów. A w MZA odbiorców wielu, a Antoni na ich czele. Facet z przerostem ambicji.

Eustachy
@Jan 09.01.2019 12:09

Najlepszy kierownik a już parę lat pracuję

Radek R1
@Eustachy 09.01.2019 13:45

To wg.was lepszy kierownik to ten co jest obecnie na R1. Przyjeżdża o6ej. 40min z papierochem z mistrzem sobie bajdurzą a później idzie do kanciapy.. Co kolwiek od niego się chce to prosi żeby się skontaktować/ porozumieć z gł. dyspozytorem... Antoni potrafił ustawić go do pionu. A tak z ciekawości.. Pamiętacie, jak poszła fama że Antoni jeździ na Szczęśliwice sprawdzić, czy się ludzie tam zminiają. Miałem cywilną odwagę zapytać się u źródła. Antoni stwiedził, że to jest kierowców sprawa/sumień gdzie się zmieniają. Oni za to odpowiadają. A on po pracy jedzie do Mińska (domu). I co łyso???? Ale dla lebieg typu smerf Maruda zawsze kierownik który wymaga to jest be.... ps. A od Biernata to się bujaj. Znam go X czasu i nie zauważyłem żeby podpieprzał. Owszem chodził do kierownika ale po to by bronić ludzi. Więc jak nie wiesz co i jak to lepiej się nie wypowiadaj.

Aaaa
@Radek R 1 09.01.2019 10:40

Tez miałem styczność z Antonim i jako robol nic złego o nim nie powiem, każdy ma do wykonania prace w zakładzie wystarczy by zgodnie z regulaminem prace wykonał to problemu miec nie bedzie.

Jan
@Eustachy 09.01.2019 13:45

Najlepszym kierownikiem byl Pan Wojciech Adamski. On takich sygnalistów nie tolerował!!!!

Tomasz
@Jan 09.01.2019 14:12

Mojego dawnego kolegę Antoni na R1 wrzucał przymusowo do pracy na noce. Ziomeczek jeździł głównie na pierwsze zmiany, wzorowy pracownik, złego słowa bym o nim nie powiedział. Starał się. Zawsze na czas do pracy, żadnych lewizn ze zwolnieniami itp. Szarak nie wychylający się, bez przypałowy. Robił co swoje i do domu. Aczkolwiek szef i tak go gnoił a jak poszedł do niego i zagadał, że co się dzieje z grafikiem jaki jest powód iż pracuje tydzien na pierwszą zmianę na bardzo wczesne wyjazdy a następnie dzień przerwy i na 23 do roboty przez kilka nocy. To wasz miłośnik kierownik mu odpowiedział? nie ma ludzi do pracy... no to on na to "czy szef chce bym uszkodził pasażerów bądź kogoś na mieście" bo źle znosi całonocną jazdę dlatego pracuje na pierwsze zmiany i ewentualnie drugie nigdy nie pisząc się na noce. Mało co go to ruszyło, średnio się tym przejął. Dwa razy go też okłamał, mówiąc, że to wyjątkowa sytuacja i nie będzie już wrzucany na noc (gdzie i tak dalej był). Kumpel ostatecznie zaczął chodzic na zwolnienia czego nigdy wcześniej nie robił ale też i jeździć na nocach przepisowo wywołując tym sterowania, ot tak miał już wywalone szukając w międzyczasie innej pracy. Koniec był taki, że po 7 latach pracy sam się zwolnił i ma wywalone na tą chorą instytucję. Antoniego całowali zawsze w rękę jego pupilki, pupilkowie, wazeliniarze, czasami aż człowieka skręcało na kiszkach od prlowskiego klimatu. Faktem natomiast jest to, że dobrze nadzorował ogólną pracę zakładu Woronicza.

Jan
@Tomasz 09.01.2019 15:19

Całkowita prawdziwa prawda. Znam ten przypadek z R1

Sprawdź pasek
@Jan 09.01.2019 17:11

Ale to nie Antoni układa grafiki tylko Maciora a zatwierdza Pan K. Mroczny dzwonił żeby ratować plan. Bo jakby plan nie wyszedł to inne zajezdni by lyknęły. A jak nie one to ajent. To już nie są lata 90. Że jak wóz nie wyszedł to trudno. Teraz jest twór ZTM który kara za wszystko. Nie wiem czy ktoś wie ale kara umowna za nie wyjście brygady to 3000 zł. I oczywiście odchodzi stawka za km. Antoni może był trochę tajemniczy, dziwny ale za jego rządów coś się działo na zakładzie. Kierowcy i dyspozytorzy dostali normalą dyspozytornie, wyasfaltowali plac, wymienili oświetlenie, zmodernizować hale. A autobusy zaczęły być naprawianie na bieżąco. (poprzedni k. Flanela nawet nie kiwnął palcem). Antoni sam jeździł na włościańską i walczył o zakład. Niestety nie podobało to się obibokom, solidaruchom bo musieli pracować a nie się odbijać. Dlatego dziwnym zbiegiem okoliczności nagle w marcu tamtego roku zmienił się przewodniczący solidarności a Mroczny poszedł na R4. Smutna ale prawda... Gdzie nie było podstaw bo R1 odkąd ją objął wyjeżdżał zgodnie z planem i miała najmniej zjazdów, awarii, przestojów Teraz R1 spadło w rankingu na 4miejsce a nagle R4 wyskoczyła po pół roku na pierwsze miejsce..

Smerf Maruda
@Radek R1 09.01.2019 14:11

Jak brak sensownych argumentów to bierzesz się za obrażanie? Za mały jesteś do mnie, ty i twój idol Antoni. Kierowcy którzy zostali przez niego skrzywdzeni już nie pracują i do firmy raczej nie wrócą, ale poczytaj posty na tym forum z czasów gdy był kierownikiem R1. Zgadnij dlaczego nazywali go lumpem. Chyba z szacunku.

Smerf Maruda
@Sprawdź pasek 09.01.2019 20:35

To jeszcze przypomnij sobie ilu kierowców było na dywaniku za przepały. Tak doskonale pracował warsztat za Antoniego, że wozy przepalały? Albo za awarie. Pękł pasek klinowy i już byłeś na dywaniku, bo kierownik twierdził, że awarie da się przewidzieć i oskarżał o nie wykonanie OC przed wyjazdem. Na linii często człowiek nie miał czasu do kibla wyjść, a on chciał aby kierowca ciągle wóz sprawdzał i podmieniał go zanim się zepsuje. Paranoja. A o czwartej rano przychodził, a także siedział po nocy i sprawdzał, czy dobrze wóz umyłeś, bo wynajmował mieszkanie w Warszawie niedaleko R1 i wcale nie jeździł do Mińska. Teraz jeździ , bo plotka głosi, że żona postawiła go do pionu. Tak naprawdę zaczął się zachowywać normalnie, gdy pojawiły się pierwsze braki kierowców, bo sława jego rządów rozeszła się szybko i nowi ludzie bali się R1.

Radek R1
@Smerf Maruda 10.01.2019 00:45

I jakie bajki maruda jeszcze wciśniesz. Za przepały chodzili tylko wybytni- Ci co mieli powyżej 60litrów na minusie- mój kolega był miał -62,5L namiesiąc bo niedpoilnował wozu na zajezdni kilka razy i wziął niedotankowanny (a do 20-30L- zależy od wozu nie widać na wskaźniku). Drugi miał -32L i go jakoś nie wziął.. A za paski co poniektórych ścigał.. Zgadza się. Bo jak pasek był postrzępiony jak nienapiszę co to co tu się dziwić. A kierman brał dokumenty, wóz odpalał (nawet bez sprawdzania oleju!!!!) i szedł na kawusię... A z żoną dobrze napisałeś że... zasłyszałeś... I tyle w tym temacie. ps. żeby nie było. Ja u Antoniego ani razu nie wylądowałem na dywaniku a potrafiłem mieć awarię, czy mieś przerwę i pójść do kibla.... ps. Antoni wyznawał jedną zasadę. Mów pawdę, nawet najgorszą ale mów... Efekt. Kolega miał lekkie zarysowanie. Poszedł do Mroczka. Powiedział co i jak, przyznał się i .... Mroczek upomnial go ustnie... Można- można

Smerf Maruda.
@Radek R1 12.01.2019 01:01

"Za jego czasów skończyła się patologia na warsztacie". Sam to napisałeś. Jeśli tak było, to jak pasek w wozie, który przeszedł wieczorem przegląd mógł być rano postrzępiony? A rano to chyba nigdy nie wyjeżdżałeś. Po ciemku można czasem nie zauważyć niewielkiego uszkodzenia pasków, a i poziom paliwa trudno ocenić zaglądając do zbiornika. I niby dlaczego mam w ciemności do zbiornika zaglądać, skoro wzorowo pracujący warsztat dba o wskaźniki paliwa. Jakoś nie słyszałem, aby firma dostarczała kierowcom dodatkowe źródło światła. A pozostaje kwestia czasu. Zdążysz pobrać dokumenty, znaleźć wóz, dolać płynów i dotankować w 15 min, bo mnie się nie udaje. A Antoniego to g.. obchodziło, uważał, że jeśli on niemal mieszka w zajezdni, to kierowca też może. A kierowca jest i tak okradany z kasy za OC. I wreszcie, co może powiedzieć człowiek, który nigdy na dywaniku nie był? Nie był, a Antoniego tak dobrze zna, ceni i broni na forum jak lew. Może razem chodziliście na kawusię. Zostań przy swoim zdaniu o tym człowieku, a ja pozostanę przy swoim.

Aaaa
@Smerf Maruda. 12.01.2019 08:54

Byłem na dywaniku, ale jako o przełożonym złego słowa nie powiem miał do wykonania prace i ja wykonywał. Odnośnie jaki dostaje autobus interesuje mnie czy jest fotel i kierownica, reszta to nie mój problem za to jaki dostaje autobus dopuszczony do jazdy odpowiada kierownik, mistrz zmianowy, dyspozytor nie jestem mechanikiem żeby ukryte wady dostrzec.

Sprawdź pasek

Witajcie. Sprawdźcie swoje paski płac (w kioskach są od ok. 13ej). Czy u was też brakuje pozycji,, Oszczędność paliwa"?? Dzięki za odpowiedzi

Smerf Maruda
@Sprawdź pasek 09.01.2019 20:10

Sugerujesz, że przestali płacić za paliwo? Jeśli nie masz tej pozycji, to znaczy, że nie miałeś oszczędności. Mnie już wcześniej się to wielokrotnie zdarzało.

Marek
@Sprawdź pasek 09.01.2019 20:10

Widocznie nie miałeś żadnej oszczędności, skoro nie masz tej pozycji na pasku.

Sprawdź paek
@Marek 10.01.2019 02:01

Ludzie. Pracuje już parę lat i dotąd najmniej co brałem za paliwo to 45 zł w zimę. Średnio co miesiąc mi wpadło za paliwo po 120-170zl. I to bez kombinowania jeżdżąc normalnie

kierowca nr 102
@Sprawdź pasek 09.01.2019 20:10

weż nie panikuj. Ja mam oszczędność co prawda mniejszą niż zwykle ale i jest zima a ja nie mam zamiaru oszczędzać na zdrowiu swoim i pasażerów. Gdybyś w grudniu miał temperatury takie jak w listopadzie miałbys oszczędności. Jest jeszcze jedno na ścianie płaczu jest napisane kiedy nie są liczone oszczędności - wtedy gdy masz wbitą w kartę klimę lub 1 stopień ogrzewania. Kapito?

29 zł
@Marek 10.01.2019 02:01

29 zeta z kawałkiem

$$$

Do zwiazkow.....kiedy podwyzka?

1282
@$$$ 08.01.2019 13:27

Związki zawodowe siedzią w kieszeni prezesa

Kruczek
@$$$ 08.01.2019 13:27

Na dniach coś się wyjaśni - będzie dobrze [ a nawet bardzo dobrze ]

Ddffg
@Kruczek 08.01.2019 17:22

Tajemnicza wypowiedź

Kaktus
@Kruczek 08.01.2019 17:22

Kaktus mi predzej na dloni wyrosnie niz bedzie dobrze w mza a nawet bardzo dobrze

Aaaa
@$$$ 08.01.2019 13:27

I znowu kasa w głowie, czym się martwić ze płacić nie chca. Niewolnicy pracujący w godzinach nadliczbowych sa beda tyrać aż padną i nikt nowy nie przyjdzie. Wielkie mi zmartwienie ze zarząd za kółko siądzie.

Olegccc
@Aaaa 09.01.2019 07:01

Ludzi jest full i będzie jeszcze więcej takasy że z wolnego to zapomnij

Przyszły kierowca

Z innej beczki.chce zatrudnić się w r4 zajezdni. Jako świeży kierowca odrazu dostaje się wszystkie linie ? Jaka są pieniążki netto na start ? I jak wyglądają nadgodziny ?

cfsadcasdcfas

W 2017 roku powstanie Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego, a także co bardziej interesujące zmiany regulujące "dobrą reputację". Jak wiadomo, 4 grudnia 2011 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r., ustanawiające zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE. Na jego mocy GITD upoważnił WITD do przeprowadzania postępowań dotyczących podmiotów, posiadających uprawnienia do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego. Art. 6 rozporządzenia z 2011 roku mówi, iż to Państwo Członkowskie określa warunki jakie musi spełniać przewoźnik, aby wypełnić warunek "dobrej reputacji". Prawodawca unijny wyznaczył natomiast sposób postępowania, według którego organy kontroli powinny działać przy ustalaniu, czy warunek "dobrej reputacji" został przez przewoźnika zachowany. W dniu 18 marca 2016 r. Komisja Europejska wydała rozporządzenie Komisji (UE) 2016/403 uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009, wprowadzający katalog poważnych naruszeń mogących prowadzić do utraty "dobrej reputacji" oraz skutków z tym związanych. WITD przekazują wzajemnie informacje o firmach, które otrzymały wykonalne decyzje administracyjne, o nałożeniu kary za naruszenia określone w załączniku nr IV rozporządzenia nr 1071/2009. Jeżeli firma została dwukrotnie ukarana za naruszenia w ww. ustawie, zostaje wszczęte postępowanie administracyjne, dotyczące dobrej reputacji. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o jej utracie, GITD cofnie uprawnienia przewozowe przedsiębiorcy.

Bingo
@cfsadcasdcfas 05.01.2019 21:56

Aaaa i po co to podajesz? Żadnego związku z mza

Aaaa
@Bingo 06.01.2019 09:46

Tego nie podałem, dla wiadomości osoby która to podała. Jest to tylko teoretyczne w praktyce służby wykonujące kontrol udają ze problemu nie widza, mówią ze nie maja instrumentów którymi mogli by wymagać od pracodawcy przestrzegania przepisów. Przepisy sa ale stosuje się je wywiorczo tylko te które pracodawcy nie zaszkodzą.

Ciortunie
@cfsadcasdcfas 05.01.2019 21:56

Po jakiego ciorta wypisujesz te bzdety - asz głowa boli

luris

W firmie zarobki w granicach 3500 netto, 166 netto dniówka. To bardzo mało jak za tak ciężką pracę, no ale cóż, jeżeli pracownicy się z tym zgadzają tzn. że jest ok. Ludzi mają, ponieważ z wolnego nie chcą zatrudniać. Teraz na podwyżki nie ma co liczyć, przynajmniej do przyszłego roku. Była szansa pod koniec roku jak brakowało ludzi, a teraz to "pocałujta wójta .........".

heheszek
@luris 05.01.2019 19:59

A niby na której zajezdni mają? Na przykład na R4 pocałują Cię w rękę nawet w niedzielę byś przyszedł a co dopiero w tygodniu ale na drugą zmianę z pierwszą chyba nie jest tak źle

R2
@heheszek 05.01.2019 21:02

Na R-2 nie chcą w tej chwili z wolnego

Ksenia z Wawra
@luris 05.01.2019 19:59

Z tymi ludźmi to wiesz jak jest - dziś są jutro nie ma a podwyżka będzie i to bardzo odczuwalna ( kwestia kilku tygodni ) .

Real
@Ksenia z Wawra 06.01.2019 09:34

Jeszcze nie wytrzezwiałaś czy kochasz bajki Andersena??? Bardzo odczuwalna podwyżka :-) Odpocznij, wyskocz sobie na spacer,powdychaj chłodnego powietrza a będzie lepiej :-) i może przestaniesz bzdury opowiadać o podwyżkach w MZA. Na te Twoje podwyżki nie zgodzi się Mobilis, a nie wiem czy wiesz ale to ludzie z Izraela zarządzają Warszawską komunikacja publiczną, i podwyżki w MZA równały by się z odejściem ludzi od ajentów. A na to nie będzie zgody. Polak ma pracować za przysłowiową miskę ryżu i dziękować Panu ,że ma tą miskę.

6498
@heheszek 05.01.2019 21:02

Chyba że jesteś sygnalistom i reklamówkodawcą..... To zatrudnią.

heheszek
@6498 06.01.2019 17:08

Gościu najpierw naucz się pisać po polsku i nie podejmuj tematów o których nie masz pojęcia. Po pierwsze nie daję reklamówek czy kawuś a po drugie to się nie spoufalam, zawsze na Pan. Owszem nie zawsze mnie biorą ale koło 200 godzin nakręciłem.

Basta
@Real 06.01.2019 15:25

A co mnie obchodzą jacyś ajeńci ( mobilis oraz pozostali ) - ma być kasiora w MZA i basta

Real
@Basta 06.01.2019 20:06

Ale to niestety się wiąże w jedna całość. Izrael dyktuje warunki w Warszawie i nie myśl ,że pozwoli Polakom godnie zarabiać.

Kmietek
@Real 07.01.2019 10:19

Kolego widzę że jesteś negatywnie nastawiony do Izraela

Smerf Maruda
@Real 07.01.2019 10:19

Izrael? No, może masz rację, ale największymi wrogami podwyżek jesteście WY. Zobacz kilka postów wyżej biadolą, że z wolnego zatrudniać nie chcą. Nie chcą, bo nowy rok i nowe rozdanie godzin nadliczbowych. Stachanowcy, a każdy z nowym kompletem nadgodzin, aż się trzęsą aby więcej pracować. Czy będąc pracodawcą dałbyś podwyżke, gdy nadmiar chętnych ludzi do pracy?

re
@Kmietek 07.01.2019 10:24

Ty jestes pozytywnie nastawiony? fakt lubią nas ta ze hej a i ambasador ich tutejsza jakze nam pochlebne recenzje(i tutaj i w swiecie) wystawia, dzieci w szkolach tam jak sa do nas nastawiane od malenkosci, dzieci, mlodziez(wiem bo wozilem wycieczki stamtad) i tak dalej i tak dalej dlugo mozna by wymieniac jakież to pozytyw niesie dla nas..nas to wogole nie powinno interesowac ale ze mamy co mamy i mamy wladze jakie mamy to niestety, coraz wiecej ludzi to widzi(choc to i tak nadal 1%)

Do Solidarni

Na Forum opisujemy co dzieje się w zakładzie, wiec lepiej popraw warunki pracy pracownikom, a nie biadolisz ze nie masz pracowników do pracy.

Janek

Witajcie. Chciałbym uzyskać informacje jak się kształtują zarobki na stanowisku inspektora w ZTM. Czy mógłby ktoś zawęzić kwoty. Jak to się ma do stażu pracy. Dziękuję

Smerf Maruda
@Janek 06.01.2019 19:24

Pytanie na forum MZA o zarobki w ZTM, to godne przyszłego inspektora. Nie znam zarobków w ZTM, ale Ty niewątpliwie nadajesz się aby tam pracować. Podstawy intelektualne posiadasz.

Observer

Na R3 tez niechetnie zatrudniaja z wolnego,a jak juz zatrudniaja to w pierwszej kolejnosci swoich znajomkow co ciagle siedza w pokoju planisty a dopiero pozniej jak im cos zostanie to dadza szaremu kierowcy.

6498
@Observer 06.01.2019 11:15

Na R 4 jest tak samo. Wpierw kolesie mąki szymanowskiej są zatrudnieni w niedzielę o na dobre linie ,a ochłapy dla reszty i To jak zadzwonisz sam i będziesz skomlał..... A Antoni prawy i sprawiedliwy nic na to!!!!!

Anty koń
@Observer 06.01.2019 11:15

Skończ gadać bzdury. Akurat u nas na R3 zatrudnili od cholery osób, co widać po ludziach których zmieniasz wszystko numery na 6XXX, spadło sporo linii jak arriva weszła tymi tureckimi złomami. Mają ludzi. Nie wina tu ruchu. Akurat ja przeniosłem się ze stalowej i twierdze że z ruchem na R3 idzie wszystko załatwić czego na R4 nie da się powiedzieć... (aha nie przesiaduję w kancelarii). Obecnie z tego co wiem to tylko na Woronicza maja problemy

Solidarni
Zweryfikowany użytkownik

Wszystkie firmy poszkodowane przez portal gowork zachęcamy do dołączenia się do pozwu grupowego przed Sądem . Wszystkich zainteresowanych z całej polski zachęcamy do kontaktu na nieprawdziwe12[małpa]gmail.com .Jedynie ruch solidarny położy kres tym kłamstwom i kalumniom Piszcie będziemy się wspólnie bronić

anonim

(usunięte przez administratora)

Kolega z R1

Popieram w 100%!!! Komuś potrzebującemu możemy pomóc zamiast dodatkowo dofinansowywać darmozjadów (posłom, senatorom itd.)

WYSŁUGA

Kiedy oraz czy w ogóle wróci WYSŁUGA . Jeśli tak to proponuję za każdy rok 1 % wysługi

Jedna stawka alleluja
@WYSŁUGA 05.01.2019 12:27

Bardzo dobry pomysł wysługa plus jedna góra dwie stawki a reszta do dopracowania

Wiwi
@WYSŁUGA 05.01.2019 12:27

Zlikwidowali wysługę bo w rachunkach się opłacało.wiecej do HGW do miasta poszło na premie jej dupolizow.abty masz zapitalac jak wolontariusz

Aaaa
@WYSŁUGA 05.01.2019 12:27

Proponować to sobie możesz co chcesz miec w domu na obiad, tutaj musisz cieszyc się tym co daja i byc wdzięczny kiedy nic nie zabiorą

Gienia
@Aaaa 05.01.2019 19:23

Pomarzyć sobie zawsze można - marzenia czasami się spełniają

eeee

sa ludzie i podklady do szyn .

Maniek

Kiedy mza organizuje gielde pracy bo chcialbym zostac kierowca?

CieĆwiek
@Maniek 04.01.2019 10:40

Człowieku daj sobie spokój z taką robotą - lepiej iść na cięcia troszkę więcej godz popracować a kasa taka sama

Oc
@Maniek 04.01.2019 10:40

Przyjść, poćwiczyć na mieście dużym autem , obyć się przepisami i odpornić się na (usunięte przez administratora) ludzi i konfidentow na oddziałach ...... To polecam na rok. Później uciekaj jak najdalej!!!!

R-3
@Oc 04.01.2019 16:46

Nie mówi się konfidentów, gdyż to nie pase/ Mówi i piszę się o ,,denuncjatorach,, (był kiedyś taki Denuncjo, dawno, dawno temu jeszcze za czasów Rzymskich ale scheda po nim pozostała do dziś) Pewnie nowocześniej byłoby nazwać ich ,,raporterami,, ale denuncjatorzy to takie klasyczne)))))))))))))))

Oc
@R-3 04.01.2019 18:38

Ok. Poprawię się. A czy dopuszczalne jest mówienie że ta są "Sygnalisci "?

Smerf Maruda
@Oc 04.01.2019 20:17

Nie byłoby sygnalistów, gdyby nie było chętnych do odbioru sygnałów.

R3

Interesuje mnie tylko podwyzka podstawy wynagrodzenia!!! Inne pierdoly jak warunki pracy, przerwy itd. to chyba widzicie ze idzie na gorsze, to chyba logiczne ze jak firma zarabia za przejechany wozokilometr to beda skracac czas przejazdu i przerwy i nie ma co na to marnowac czasu ciagle biadolac o tym. Pieniadze sa potrzebne zeby placic rachunki za zycie.

woźnica joachim
@R3 03.01.2019 10:48

Ja potrzebuje kasy nie na rachunki a na przyjemności,na rachunki to se sam rób !!! Całe życie mam tyrać i wszystkiego sobie odmawiać o nieee!!!!

R3
@woźnica joachim 03.01.2019 12:56

To musisz zmienic prace bo tu nie zarobisz na przyjemnosci 3200 netto place miesiecznie na przezycie. Dziwne jest to ze kierowca ma najbardziej odpowiedzialna prace i najciezsza a zarabia najmniej.

witold
@R3 03.01.2019 10:48

Skąd pochodzi twój umysł,z jakiej ery?Nawet Ukraińcy już tak nie myślą.Jedz do Korei PŁN ,tam się dostosujesz.

R-3
@R3 03.01.2019 13:46

Kolega R3 widzę nie potrafi liczyć nawet własnej pensji.Wynosi ona 3300 netto i zawsze jakiś dodatek jest naliczony paliwko lub praca w godzinach nocnych.Tak Kolega już objechał rodzimy zakład że zaniża nawet wypłatę tego co oczywiste.Zapewne gdyby nie nick to kolega by wszystkich kierował tam gdzie jest ,,rodzinna atmosfera,, gdzie zarabiają kokosy wprost z Gór Golan. Niech Koleżaka się ogarnie, nieco

Slawek

warszawa.naszemiasto.pl/artykul/czy-grozi-nam-strajk-kierowcow-mza-zwiazkowy-zdecyduja-o,4935978,artgal,t,id,tm.html

rolkarz
@Slawek 02.01.2019 00:34

hahahaha, że niby związki coś chcą, jakiś strajk? Kolega chyba przeczytał info sprzed roku? ZZ w całej swojej okazałości mogą co najwyżej załatwić gazowaną wodę mineralną

Bingo
@rolkarz 02.01.2019 08:49

Kurczę, też tak na początku myślałem że to z tamtego roku ale nie może to być bo 2 styczeń 2018 to był wtorek i z tekstu wynika jednak że to chodzi o dzisiaj. Czyli zarząd jakieś podwyżki przewiduje 100 i 200 ciekawe kiedy by to dali

Aaaa
@Bingo 02.01.2019 10:20

A który dziś mamy? 2 stycznie 2019

Raf
@Aaaa 02.01.2019 11:03

Ale w artykule jest napisane, że związkowcy w piśmie skierowanym do zarządu w listopadzie 2018....

rolkarz
@Bingo 02.01.2019 10:20

jeżeli coś dadzą to scenariusz będzie zeszłoroczny.Najpierw bicie piany, pogotowie a później po długim czasie skapnie tyle ile zarząd zaproponował czyli pewnie po stówce.

Naburmuszony piwosz
@rolkarz 02.01.2019 16:54

Podwyżki będą od lutego ewentualnie marca ( wyrównanie od początku roku ) A ile to będzie to zobaczymy za kilka tygodni

Kacper
@Slawek 02.01.2019 00:34

Jeśli nie zmienią się warunki pracy, przerwy, postoje bez pasażerów, dostęp do bieżącej wody na krańcach ,zmiany w dogodnych ciągach przesiadkowych jak najbliżej bazy (stacje metra, Wiatraczna, Dworzec Centralny,Wschodni...) oraz uczciwie płacone godziny nocne za tankowanie,mycie ,OC i parkowanie to nikt normalny do tej pracy nie przyjdzie. Era niewolnictwa sie skończyła a jak ktoś chce być niewolnikiem z wyboru to ogłoszenia o pracę w MZA wiszą 365 dni w roku. Masochiści mile widziani.

Serek
@Kacper 03.01.2019 09:32

Rozumiemy, że Ty nie jesteś pracownikiem- niewolnikiem.

Kacper
@Serek 03.01.2019 10:12

A My rozumiemy ,ze Ty jesteś związkowcem z ciepłą posadką za nic nie robienie a przepraszam za mamienie naiwnych aby płacili na Twoje utrzymanie . Marszczą Ci się zapewne cztery litery bo czasy niepewne a i chętnych coraz mniej do płacenia składek na szemrane związki ,które nic dla kierowców nie zrobiły i nie zrobią .

Aaaa
@Kacper 03.01.2019 13:34

Masz racje musimy sami wymagać przestrzegania Naszych praw inaczej tylko popychadłem będziemy

Podwyżki???

Pytanie do wszystkich. Czy ktoś z was ma realne informacje, czy firma planuje podwyżki? Chodzi mi o jakieś potwierdzone nformacje a nie usłyszane na zajezdni, postoju na krańcu od kolegi.. Jeżeli ktoś z forum ma możliwość to niech się zapyta związkowca czy wczoraj (2.1) było jakieś spotkanie, kiedy ma być następne, czy są jakieś propozycje, ile od kiedy.

6498

Uwaga!!!! Hit z R-4. !!!! mąka z mulem ( to takie dwie ameby z ruchu) wystawili ludziom na 31.12 zm dodatki z plusem . Czyli o 13.30 zaczynaszdod zm B. kończysz o 20.00 i dalej ..... 23.00 wyjazd na 500,527,160 do 02.30. Bardzo ładnie nam załatwili sylwestra w pracy!!!!!

Aaaa
@6498 30.12.2018 11:24

Widzisz i gleboko gdzies maja zapis ze w porze nocnej nie można pracować dluzej niż 10 godzin

Aaaa
@Aaaa 30.12.2018 11:32

..... skoro jesteście sieroty i pozwalacie by w dobie pracowniczej nie było 11 godz odpoczynku, to niech walą was w ciula lepiej widać na to zasługujecie

6498
@Aaaa 30.12.2018 11:32

Zrobię dod. Poczekam do mojej godziny zakończenia pracy ,czyli 22.00 i melduję że mi jest źle, głowa i brzuch mnie boli i do domu. .....

Tomek86
@6498 30.12.2018 11:24

Witam Ciekawe kto tak na Stalowej ustala, ja bym zadzwonił do ITD i złożył zawiadomienie, niekoniecznie trzeba oficjalnie lub przy pomocy kogoś, wcale bym się nie pier.. Jak takie prezenty robią, no to ładnie kolego a kiedy jak nie po 23 te łatanie dziur bo brygady z 500 czy 527 wcześniej skończą? , a kto ma dodatek w ten sposób z rezerwy czy jak?, bo chyba nie zamiana, masz grafik i nie powinno ciebie to interesować, za twoimi plecami nic nie powinni robić, to się nazywa walenie w h.

6498
@Tomek86 30.12.2018 12:04

Miałem mieć linie , ale poszła do arrivy . Więc z automatu wsadził mi dod z + i zamiast kończyć o 22 z groszem kończę 02,30. Ale masz rację nie będzie 3h przerwy pomiędzy ,więc nie mogę pracować dłużej niż 12 godz ! I tu muł z mąką strzelili sobie w kolano

Aaaa
@6498 30.12.2018 12:48

zaczynając pracę o 13:30 można pracownikowi zaplanować pracę do 1:30, to że można pracować do 13 godzin w dobie pracowniczej nie oznacza że wolno zaplanować pracę 13 godzin !!!!!

Aaaa
@Aaaa 30.12.2018 13:04

..... dalej, umowę o pracę mamy podpisaną w równoważnym systemie pracy, to co jest podawane dotyczy przerywanego systemu czasu pracy. Nie wolno łączyć tych umów razem !!!!!, tak długo jak nie będziemy wymagali przestrzegania naszych praw nigdy podwyżki kasy nie będzie, brak kierowców będzie zastąpiony nieprzestrzeganiem przepisów.

Kotek z bajki dla dorosłych
@6498 30.12.2018 11:24

Jak nie pasuje to zabieraj swoje zabawki i powodzenia

Aaaa
@Kotek z bajki dla dorosłych 31.12.2018 06:04

Sam zabawki zbieraj swoich praw wymagać trzeba era niewolnictwa dawno skonczyla się

Asd
@6498 30.12.2018 11:24

Podziekujcie Tzw. Koniowi..... W szkole go bito a Tu udaje dyrektora.... Ja by było SB i UB... idealnie ten Gość pasował. .. Drań! !! I tyle.

Bingo
@Asd 31.12.2018 11:54

A który to taki????

6498
@Bingo 31.12.2018 12:14

Z R 3 go przenieśli za znakomite wyniki i reklamówkę

Artur
@6498 31.12.2018 13:22

Kolego. Możesz rozwinąć,, za reklamowe ". PS. Jeżeli wam tak żali czas pracy to bym poszedł z tym do kierownika. Mroczny jaki jest taki jest ale potrafi stanąć za pracownikiem. A jak nie to wyjedź na miasto i powiedz że źle się czujesz.. Ale zadzwoń na CR. Np. Że cię sranie męczy .. O(usunięte przez administratora) ci nie zajrza.

R-3
@Artur 31.12.2018 13:44

Dobry grafik = reklamówka

Kolega
@R-3 31.12.2018 14:42

Mało to na R3 siedzą z głowami w okienku u dyspozytora i podniecaja się a daj a daj tam a zamień to a zamień tamto... W tej firmie kolesiostwo jest duże i nie trzeba pracowac latami żeby to zobaczyć... Ostatnio z R3 był dobry przykład jak pracownik z półtora rocznym stażem patronowal... Tutaj nic się nie zmieni bo to istny PRL, jeżeli coś chcecie zmienić to polecam pracę

Oc
@Asd 31.12.2018 11:54

Podobno konie krótko żyją ????

1282
@6498 31.12.2018 13:22

Za łapówki go przenieśli powyni wywalić na zbity pysk drańa ty zwykły cwaniaczek układał swoim ziomalom lepsze grafiki za łapówki.

Klacz
@1282 31.12.2018 18:27

Koń ma plecy dlatego go nie wywalili.

Aaaa
@Klacz 31.12.2018 19:57

Który to jest ten Koń, zaraz mu plecy wyprostuje.

Klacz
@Aaaa 01.01.2019 10:37

Ty chojrak możesz co najwyżej przed koniem kęknąć na kolanko i posłusznie czekać na dyspozycje Pana Darka (vel quń)

Kolega
@Klacz 01.01.2019 18:56

Haha.. Kleknac... Chyba jeszcze pijany jesteś!!Co najwyżej to koń może grzecznie poprosić Pana kierowcę czy Pan kierowca może, a to że Ty przed nim klekasz i glaszczesz go po fajce nie znaczy że możesz kazać robić to innym

Klacz
@Kolega 01.01.2019 19:19

Widać kolega ma już doświadczenia z koniem i wie po co klęka. (ja nic o fajce nie pisałem). Prawda jest taka że w necie jesteś twardy a jak konia widzisz to się ślinisz i wiesz byleby tylko Darek ci dał jakąś dobrą zmianę... a jestem trzeźwy jak świnia..

Aaaa
@Klacz 01.01.2019 18:56

Bać się takiego samego robola jak ja to chyba przesada. Każdy w tej firmie jest tylko robolem, tylko nie każdy z tego sobie zdaje sprawę że nim jest.

Elo, elo.. 520!
@Kolega 31.12.2018 14:59

Ja siedzę w okienku! I w ruchu! I mam to, co chcę. Haaa!

Aaaa
@Elo, elo.. 520! 02.01.2019 11:42

i tacy ja ty są zakałą zakładu, zwykły robol a dowartościować na innym się musi

Aaaa
@Aaaa 02.01.2019 12:39

..... po to pracownika biurowym zakład wyrabia prawo jazdy by pamiętali ze ich miejce w zakładzie to miejsce robola

R-3
@6498 30.12.2018 11:24

Misiu, zmień swój pseudonim, bo taki służbowy jest na Ostrobramskiej..

R3

Jak walczyc o podwyzke dla kierowcow? Czy zwiazki wyjda z jakas inicjatywa?

R14
@R3 18.12.2018 08:57

Oglądasz zapewne serwisy informacyjne. W nich się dużo mówi jak poszczególne grupy zawodowe walczą i jakie mają wsparcie w związkach zawodowych. Co ciekawe, kto by nie wystąpił z żądaniami to toś dostał. Jeśli chodzi o związki i ich inicjatywę, to sam sobie odpowiedz na podstawie własnych obserwacji. Na koniec jeszcze pytanie czyje te związki są? Jak znajdziesz odpowiedź to wyjaśni się sprawa inicjatywy.

R3
@R14 18.12.2018 10:12

Nie patrzyc na zwiazki tylko przejac inicjatywe? Jak kierowcy moga sie ze soba kontaktowac?

Aaaa
@R3 18.12.2018 10:54

Co znowu za głupoty gadasz bez pozwolenia prezesa chcesz coś robić opanuj sie

1282
@R3 18.12.2018 08:57

Związki zawodowe grają razem z prezesem dlatego siedzą cichutko i za spokój są należycie wynagrodzeni i mają niezłe bonusy.

1282
@R3 18.12.2018 10:54

Proponuję aby zrobić jak Policja zadbać szczególnie o zdrowie i niebac się zwolnienia lekarskiego tylko trochę odwagi ta marna premią prezesa jest nie warta zdrowie które tracicie zobaczycie za parę lat ale już będzie za późno ,a firma wypnie się na was i podziękuję wam za współpracę jak już nie będziesz zdolny do tej pracy.

Kier
@1282 18.12.2018 13:38

Zróbmy to

R14
@Kier 18.12.2018 13:41

Ale z kim to zrobić. Pamiętacie ubiegłoroczne hasła nieprzychodzenia z wolnego i strajku włoskiego? Pamiętacie efekty? Marne były niestety. Brak jedności w naszych szeregach widać gołym okiem.

Tylko z wolnego setunie
@R14 18.12.2018 14:01

Pierwszy przyszedłem z wolnego i nadal będę przychodził

3 cytryny
@Aaaa 18.12.2018 11:39

Ty się opanuj. Nie muszą wszyscy wystarczy 20 czy 30 procent załogi ktorzy będę jeździć przepisowo wykonywać przerwy i to wszystko co jest w regulaminie zapisane co należy do obowiązków kierowcy i L4 . Ja w tym roku byłem 3 razy na l4 i mam w (usunięte przez administratora) tą prezesowską. Straciłem może 1500 zł ale ile odpocząłem od pracy to nie da tego się przeliczyć.

3 cytryny
@R3 18.12.2018 08:57

Zacznijmy samemu wychodzić z inicjatywą. Nikt za nas nic nie załatwi. A związki są po stronie pracodawcy.

Aaaa
@R3 18.12.2018 08:57

Związki a właściwie związkowcy żyją z Waszej kasy. Dodatkowo mają jeszcze kasę i przywileje od Waszego pracodawcy. Jak myślicie... czyjego interesu będą bronić? Przestańcie płacić na tą patologię a zauważycie zmiany. Sukcesy rozgłaszane przez związki są analogiczne do sukcesów rozgłaszanych przez 8 lat przez nieudaczników z PO i ostatnie 3 lata przez nieudaczników z PiS. Olejcie ich i poczekajcie 3 miesiące. Tyle wystarczy żeby rozpieprzyć ten chory układ.

Adi
@R3 18.12.2018 08:57

To prawda. Redukcja czasu od 1 marca a właściwie zabranie kasy za oc i wyprowadzenie autobusu to przegięcie. Podobno pomysł związkowców. Nie wiadomo których nie wiadomo kiedy, ale fakty są istotne. Wiosna się zbliża wracam na Europe wozic Chinoli.

Bingo
@3 cytryny 18.12.2018 17:39

Chodzisz na L4, a pochwal się jaką masz podstawę, 4400 czy najwyższą?? Niektórym kierowcom zależy żeby wskoczyć na wyższą stawkę zaszeregowania, nie dziwcie się że przychodzą z wolnego.jak są na najniższej to co to jest 3300 na rękę?

Smerf Maruda
@Bingo 18.12.2018 22:33

Przychodzenie z wolnego zwiększa prawdopodobieństwo trafienia, więc logicznie rozumując, jeśli chcesz przejść na wyższą stawkę, to z wolnego nie przychodź. Przecież, jeśli podpadniesz pracując z wolnego, firma nie potraktuje tego ulgowo.

podwyżki,gdzie są?
@R14 18.12.2018 14:01

Proponuję w przyszłym roku wybrać jeden związek następnie wysłać petycję do (usunięte przez administratora)dając mu czas miesiąca na odpowiedź. Po podanym terminie zrobić rotacyjny protest L-4. Tam by nie wiadomo było kogo karać lub piętnować. Na czym by to polegało? Otóż każdy z byle katarem bierze L-4 i tak przez cały czas . Plan padnie, i każdy będzie zastanawiał sie czemu?, Pod ręka będzie miał petycję z żądaniem podwyżki w końcu wpadną na to co jest dla nas ważne w tej pracy. Pytanioe tylko który ZZ będzie najbardziej transparentny by nas reprezentował, Nas!!!! nie Zarząd

podwyżki,gdzie są?
@Aaaa 18.12.2018 20:27

wreszcie (usunięte przez administratora)napisałeś że nie jesteś od nas. Mały prowokatorku, Napisałeś ,,od waszego pracodawcy,, zatem spierniczaj mały trollu do Barcelony. Masz wolne w turystyce ?? to zajmij się trzepaniem gruszki nie zaś nakręcaniem i manipulowaniem. Nie znasz się na niczym prawo pracy na zasadzie kopiuj wklej, praca w dodatkach? cos o czym nie masz pojęcia.Najem mieszkania? totalna degrengolada w twoim wykonaniu. Namawianie do pracy z wolnego? Weź chłopaku znajdź sobie zajęcie i tam wal z grzywki w parapet lub murek pod zajezdnią. Czytam to co piszesz z coraz mniejszą powagą, bywasz rozczulająco śmieszny

Aaaa
@podwyżki,gdzie są? 19.12.2018 09:14

Oszalałeś z ta podwyżka i tak niedługo bedzie ogłoszenie „ zamkniete z powodu braku pracowników” kierowca prace zawsze znajdzie

Bingo
@Smerf Maruda 18.12.2018 22:48

Napiszę prościej, nie chodzą na L4 bo chcą wskoczyć na wyższą stawkę. Przychodzą z wolnego bo chcą dorobić powyżej 3300.

Aaaa
@Bingo 19.12.2018 11:15

Bardzo dobrze robisz, kiedy ulegniesz awarii zostaniesz wymieniony jak każdy element autobusu.

Aaaa
@podwyżki,gdzie są? 19.12.2018 09:14

Jako dodatek do autobusu za dużo gadasz za mało fajera kręcisz, nie zapominaj swojego miejsca jakie masz.

Bingo
@Aaaa 19.12.2018 11:45

Powiedz ilu kierowców zostało zwolnionych za chorowanie?

Aaaa
@Bingo 19.12.2018 15:03

Nie nazywa się tego zwolnieniem z pracy, a tylko niedopuszczenie do pracy wydane przez lekarza. Dużo znam byłych kierowców, którzy po latach pracy nie zostali dopuszczeni do pracy ze względów zdrowotnych i myślisz, że ktoś się tym przejmował?, Materiał wyczerpany trzeba go wymienić.

Bingo
@Aaaa 20.12.2018 08:39

Ale tak może być w każdym zawodzie, w każdym zakładzie gdzie pracownik przechodzi badania. Za zbyt wysoki holesterol niedopuszczenia nie dostaniesz ale jak miałeś lekki udar i masz niedowład ręki, że pięści nie zacisniesz to czego się spodziewać? Że firma będzie Cię trzymać z sentymentu?

Aaaa
@Bingo 20.12.2018 09:47

Ulegnij awarii w czasie pracy, zostaniesz wymieniony i nikt tobą się nie zajmie. Firma bardziej dba o autobus niż o pracownika.

Aaaa
@Aaaa 20.12.2018 10:10

..... obowiązkowe przerwy w pracy których nie mamy, to wynik obowiązku przestrzegania przepisu BHP przez pracodawcę. Pracodawca nie liczy się ze zdrowiem pracownika i nie zapewnia przerw w pracy.

Raf
@R3 18.12.2018 08:57

Kiedyś słyszałem, że to ekwiwalent za odzież, która Ci się należy ale nie ma na składzie. To nie potwierdzone info.

R-1
@R3 18.12.2018 08:57

L-4 załatwili sobie Policjanci Nauczyciele teraz czas na nas. L-4 piątek piątunio

123
@R-1 25.12.2018 09:22

Apropos przerw w pracy, przykładowo- siedzącym na słuchawce w call center przysługuje 10 min przerwy na godzinę pracy.. Czy to byłby taki kłopot wszystko pozmieniać w ten sposób, żeby kierowcy na KAŻDEJ linii mieli możliwość chociaż tych 10 min na godzinę?! To powinna być GWARANTOWANA przerwa.. Jednak problem w tym, że Warszawa rządzi się swoimi "prawami", ciężko byłoby oszacować rozkład pod ruch, który jest gigantyczną zmienną. Jednak z drugiej strony kochany ZTMik potrafi wpisać np 40 min przerwy na krańcu- przyjeżdżamy na tę pętlę, patrzymy na sterownik, a tu opóźnienie 39 min. I to jest właśnie ten nasz MEGA frustrujący czynnik w tym zawodzie!!! Jakoś to wszystko w miarę funkcjonuje, więc nie mamy co się łudzić, że w najbliższym czasie cokolwiek zmienią. Przydałaby się totalna rewolucja w prawie wszystkich rozkładach i dodatkowi, rezerwowi kierowcy na liniach gdzie się zasuwa bez przerwy. Autobusy dodatkowo powinny mieć ogranicznik prędkości do 50 km/h i rozkłady powinny być dostosowane do tych prędkości (niby oczywiste). W praktyce są linie gdzie gonimy jadąc 70-80 km/h a opóźnienie rośnie!! Po prostu kuriozalne sytuacje... Jakby wszyscy jeździli ULTRA zgodnie z przepisami (np dla pewności jak jest do 50 to max 45 jechać), oraz EKSTREMALNIE płynnie hamowali, to nagle byśmy przejrzeli na oczy jak to wszystko jest zorganizowane. Takim właśnie strajkiem moglibyśmy coś wywalczyć!!! Prosta, skuteczna metoda.

Aaaa
@123 28.12.2018 11:03

To wszystko jest wiadomo nowości nie mówisz. Tylko jak by tak zostało zrobione wyszło by na jaw ze brakuje 60% kierowców a dziury braków trzeba jakoś zatykac czyli naszym kosztem

Aaaa
@Aaaa 28.12.2018 12:30

...... dozwolona szybkość jazdy autobusem komunikacji miejskiej jest 50 km/ h, może ktos odpowie na pytanie dlaczego kaganiec ustawiony jest na 70 czyżby od razu było założenie szybszej jazdy niż dozwolona jest

123
@Aaaa 28.12.2018 13:01

Niektóre autobusy mają nawet do 80... u różnych przewoźników. Średnia prędkość np na niektórych liniach nocnych (ale nie tylko) jest ustawiona na 40 km/h- kilka przystanków, kilka ostrych zakrętów i już nawet jazda 70 km/h nie wystarczy żeby być o czasie... Najgorsze jest to, że dużo osób jest zadowolonych z tych prędkości: pasażerowie- bo w teorii mają szybki dojazd, kierowcy- jak będzie cisnął ile fabryka dała to zachowa resztki przerwy, ZTM- wyżyłuje czasy to mniej brygad będzie potrzebnych, mniej kierowców, więcej kasy z biletów zostanie!

heheszek
@123 28.12.2018 16:43

Dla mnie jazda do odcięcia jest tylko dopuszczalna przy zjeździe na zajezdnię przejazdem technicznym. Na linii nigdy nie przekroczyłem 60, 55 to max i nie interesuję mnie że wyprzedza mnie inny autobus choć pasażerowie patrzą wtedy na mnie jak na idiotę ale to nie ja jestem idiotą tylko ten co ciśnie autobusem 60 i więcej.

Kiedyś turystyczny.
@Adi 18.12.2018 21:55

Cześć. Podpowiedz do kogo.

Aaaa
@Kiedyś turystyczny. 29.12.2018 14:15

Nie zmusimy pracodawcy do zwiększenia wynagrodzenia, możemy jedynie zmusić do przestrzegania przepisów. Jaki problem jest zrobić akcje żeby kaganiec był ustawiony na 50 km/h, jest to przepisowa dopuszczalna szybkość autobusu. Dla bezpieczeństwa codziennie dmuchamy w puzon, wiec niech pracodawca ograniczy nam możliwość szybszej jazdy niż jest dozwolona.

Aaaa
@R3 18.12.2018 08:57

Biorąc pod uwagę obcięcie kasy od 1.03.2019 za OC czy tankowanie robi się lipa. Do tego podobno dodatkowe obowiązki które wynikają z nowego regulaminu ( ma być ogłoszony 15 lutego i ma wejść automatycznie od 1 marca) robi trochę lipę. Praktycznie (z tego co wyciekło) wynika, że miesięcznie 12 godzin robisz za darmo.

heheszek
@Aaaa 29.12.2018 15:29

Po co ustawiać blokady????? Masz prędkościomierz to naucz się z niego korzystać.

3 cytryny
@Aaaa 29.12.2018 23:20

Czy jest jakieś oficjalne pismo informujące nas o tym że OC wyjazdowe i zjazdowe od 1 marca jest niepłatne więc przychodzimy 15 minut później A wychodzimy 20 minut wcześniej?

Aaaa
@heheszek 28.12.2018 17:15

przypomnę po co kaganiec na 50 ustawiać .... "Na linii nigdy nie przekroczyłem 60, 55 to max " byś jezdził zgodnie z obowiązującymi przepisami.

R-3
@3 cytryny 30.12.2018 11:14

Na razie to niczego takiego kierowcom nikt nie planuje. Chyba że oddelegują kilku parkingowych by robili OC i ustawiali autobusy w rządkach. Tak jak w PKSie, twoja praca to również OC, nikt ci tego nie zabierze,po co ten ferment?

heheszek
@R-3 30.12.2018 15:01

Tylko w PKS mają 50 autobusów i wszystkie na raz nie zjeżdżają, jak wyobrażasz sobie sytuację na R4 ok godziny 23:30 - 00:00 kiedy to korek autobusów sięga do skrzyżowania ze szwedzka. Zostawimy autobus na ulicy i pójdziemy oddać papiery na dyspozytorni??? Ktoś bajki opowiada.

Aaaa
@heheszek 30.12.2018 17:41

Mam miec zapłacone za wykonana faktycznie prace a nie za czas jaki ktos wymyślił ze mam ja wykonać. Od wymyślenia tego jak to zrobic jest Dyrekcja jak widze bardziej interesuje ciebie praca biurowa niż kierowcy.

heheszek
@Aaaa 30.12.2018 18:11

Mnie praca biurowa??? Chyba to akurat pasuje do ciebie. Ja mówię że to co piszecie jest nie wykonane, tak jak kiedyś pisałem stempel z godziną przystawianie nie na bramie tylko na kanale + 5 minut na myjnię i zaparkowanie. A Ty Aaaa się lecz

Aaaa
@heheszek 30.12.2018 18:55

To co ciebie obchodzą nie problemy kierowców, to nie jest problem kierowcow jak prawidliwo naliczyć czas wykonania OC, to nie jest problem kierowcow ze złe sa ułożone rozkłady jazdy nie dostosowane do warunków jazdy, a stałe zadajesz pytania jak zrobic by tak nie było, od myślenia jest biuro, dyrekcja, my mamy tylko jezdzic. Wiec wymagam by każdy swoją prace należycie wykonywał. I przestał lizać tyłek przełożonym bo mdłe to się robi.

Aaaa
@Aaaa 30.12.2018 19:04

...... kierowca ma wymagać przestrzegania jego praw, a nie dyskutować jak jego prawa maja być respektowane !!!!!!!!!!!

heheszek
@Aaaa 30.12.2018 19:04

Od lizania to tylko Ty chyba jesteś. To Ty wypisujesz na temat zmiany OC, skąd masz takie informacje skoro jesteś niby kierowcą???Ty twierdzisz że nas ograbią z kasy za OC, ja twierdzę że tak nie zrobią bo by się ludzie (usunięte przez administratora) i narobiło by to dużo bałaganu w firmie. Jakoś nie wierzę w żadne Twoje słowo

Aaaa
@heheszek 30.12.2018 21:31

Od określenia jak wykonać OC jest dyrekcja, a jak widze grunt sprawdzasz co można zrobic. Beda zmiany o swoje prawa będę się upominał.

LIVE
@R3 18.12.2018 08:57

Czytanie waszych przepychanek personalnych na forum jest przykre, zalatwiajcie to sobie gdzie indziej to co wszystkich interesuje to zarobki. Napiszcie jak zmusic pracodawce do zwiekszenia podstawy wynagradzania.

Ddd

Panowie wczoraj rozmawialem z jednym kierowca i mial taka sytuacje: kolizja z jego winy zwykla przycierka nic nikomu sie nie stalo przyjechala policja i zatrzymali mu prawo jazdy do wyjasnienia sprawy ze niby stworzyl zagrozenie. Po 3 miesiacach mu oddali bez problemu tylko przez te 3 miesiace byl bez pracy i pieniadzy. To nawet nie byl wypadek zwykla kolizja. To jest powalone

Raf
@Ddd 02.01.2019 10:02

Za zwykłą, jak to nazwałeś, kolizje prawo jazdy nikt Ci nie zatrzyma. Niech powie ten kierman jak na prawdę było. Rada na przyszłość jak słyszysz takie opowieści dziwnej treści na dyspozytorni, ekspedycji, czy gdzieś tam to dziel to na dwa i wyciągaj wnioski, a nie łykasz wszystko jak pelikan.

Zostaw opinię o MZA - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MZA