Wydaje mi się, że to rzeczywiście czarny jakiś złośliwy PR osób, które nie spełniły się w Firmie. Negatywne opinie pisane przez pracowników mało wiarygodne. Z ulicy widać, że budują nowy obiekt, klientów mają tyle, że nie ma gdzie zaparkować. Każde wolne miejsce stoi samochód. Nowe samochody to już stoją przed firmą bo nie ma gdzie stawiać na terenie firmy. Warsztat pełen aut. Firma monitorowana wszystko widać. Wydaje mi się, że zarządzanie takim serwisem wielomarkowym nie jest łatwe więc trudno uwierzyć, że kierownictwo serwisu od kilku lat takie samo to "KPINA".
Pomimo tych negatywnych wpisów jak to możliwe, że Firma cały czas się rozwija i zatrudnia kilkadziesiąt osób a kadra kierownicza od kilku lat taka sama ?
Przepraszam ,ale skąd ,,Ty tak zwany kliencie ,, masz informację o braku zmian dotyczących kadr skoro jesteś klientem ... ( No no , nieładnie podstawiać pozytywy za szefa ) .....
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED PRACA W TEJ FIRMIE !! OSOBISCIE ZALUJE ZE TUTAJ SIE ZATRUDNILAM !!! pierwsze dni pracy w tej firmie byly nawet spokojne - obiecywali szkolenia itp rzeczy podczas podpisywania umowy niespodzianka !! inna kwota niz byla umowiona - zenada nie szanuja w ogole pracownikow, sa dla nich tylko maszynka do robienia kasy, ludzie ktorzy aczynali w tej firmie z wieloletnim doswiadczeniem i ogromna wiedza na temat mechaniki lakiernictwa i blacharstwa sa traktowani jak SMIECIE - TYLKO PAN DYREKTOR WIE CO I JAK. KOLEJNA KPINA: KIEROWNIK SERWISU - tylko i wylacznie powtarza slowa dyrekcji nic wiecej, zero pojecia nawet najmniejszego o samochodach, zaklad mechaniki pojazdowej sztywno trzymany w tabelce i na sztywnych wyliczeniach jak na produkcji?? norma do wyrobienia przez mechanika (mechanika to nie produkcja) ?? (mechanicy poganiani przez doradcow i kierownikow- naprawy nieskuteczne) mechanik zarobi dla firmy 20 tys a dostanie 100 zl premii - takie traktowanie ludzi jest smieszne !! ZASTEPCA KIEROWNIKA - kapus ktory pierdzi w stolek i leci na kazda laske ktora przechodzi, zapytaj o cokolwiek wielkoglowego to Cie odesle do Mistrza serwisu bo sam nie wie i nie chce mu sie sprawdzac, ZAROBKI - tragedia - w dzisiejszych czasach w biedronce maja wiecej bez stresu jaki tutaj panuje, jesli nie wierzycie sprobujcie sami - zrezygnujecie po kilku godzinach :D
Świetne miejsce pracy, można liczyć na rzetelne wynagrodzenie i miłą atmosferę. Jeśli lubicie i jesteście dobrymi mechanikami, to warto zapytać o miejsca pracy.
Wiele wskazuje na to że chcą tylko zebrać od kandydatów pomysły na rozwój firmy. Dyrektor działu handlowego sprawiał wrażenie bardzo znudzonego a ożywił się tylko gdy na koniec poprosił o przygotowanie planu marketingowego.
- Opowiedz kilka zdań o sobie. - Czy możesz przygotować plan promocji firmy?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
partyk - coroczna kolacja wigilijna z prezentami? ta słynna kadarka rozdana w śmierdzącej stołówce czy może kolacja z ustawionymi stołami na salonie, wśród samochodów i z domkiem z piernika? Skoro było Ci tam tak cudownie, dlaczego nie ma Cię tam dalej? Atmosfera OK, bo tworzą ją pracownicy, a nie właściciele i kierownicy. Nie ma tu żadnego czarnego PR'u.
Kolacja była w salonie samochodowym i stały w nim samochody???!!! no szok normalnie. skąd w ogóle się tam wzięły samochody? hehehe widze że tu to już wszystko się da skrytykować. ps. pozdrawiam wszystkie zrzędy. Zadowolony pracownik.
Witam, procowałam prze 7 lat w Reiski Auto nie miałem problemu z kadrą zarządzającą... może dlatego że byłem dobry w tym co robiłem ...(nie mnie oceniać) atmosfera uważam była OK - jak na firmę rodzinną (chociażby coroczna kolacja wigilijna z prezentami) -- jestem teraz w innym ASO jest jak korporacji... Oczywiście zmieniały się osoby na różnych stanowiskach, ale rotacja jest przeważnie w każdym ASO... Czytając wpisy muszę chyba przyznać rację, że ktoś się uwziął i robi zły PR... jest to co najmniej żenujące...
Zgadzam się ze stwierdzeniem, że negatywne wypowiedzi to chyba czarny PR. Salon Reiskich jak na Bydgoszcz to całkiem niezle miejsce pracy. Masz kontakt ze znanymi markami, jezdzisz na szkolenia, ogólnie sporo sie dzieje. Wymagania sa duze, to oczywiste, ale jak dajesz z siebie sporo to widać efekty, i to szybko. Jesteś pracowty - polecam prace w Salonie Reiski. Mój dobry kolega przepracował tam jakieś 4-5 lat i chwali sobie ten czas.
Witam Serdecznie. Tak czytam sobie te wszystkie opinie o firmie Reiski i tak sobie myślę że dwa ostatnie wpisy są dziełem Pana Dyrektora...... Mam przyjemność pracować w inny ASO ale porównywanie tych dwóch firm jest nie na miejscu..... Takiego mobbingu i braku podstawowej wiedzy jak u Reiskiego (mówię o kadrze dyrektorskiej i kierowniczej) nigdzie nie ma na pewno. Kierownik serwisu to totalna pomyłka, nie zna się na samochodach a jak widzi na horyzoncie Rafała Reiskiego wpada w popłoch i się trzęsie ze strachu. To jest totalna masakra co się tam dzieje. Ciągle nowe twarze, brak kompetencji doradców serwisu i płace na poziomie najniższej krajowej. Umowy o pracę są na czas nieokreślony ale po trzymiesięcznym okresie próbnym, którego 90% ludzi nie wytrzymuje!!!!!!!! Ludzi znających się na rzeczy można policzyć na palcach jednej ręki. Ja odradzam pracę u Panów Reiskich, stanowczo odradzam.......
Moim zdaniem firma wobec pracowników jest naprawdę rzetelna. Nie wiem czemu pojawiło się tutaj tak wiele negatywnych wpisów, bo ja o tej firmie nie mogę powiedzieć złego słowa.
Witam wszystkich szydzących w żałosnych wpisach na temat warunków pracy Reiski Auto ... czytam i oczy przecieram ze zdumienia !!!!! zastanawiam się czy Firma która zatrudnia ok 70 pracowników na umowę o pracę (czas nieokreślony), mająca ok 70% pracowników ze stażem pracy w tej Firmie przekraczającym 10 lat, ciągle się rozwijająca i inwestująca dużo kasy w pracowników którzy są dobrzy !!!!! ---- jest TAK ZŁYM PRACODAWCĄ... myślę że jeżeli ktoś ma odrobinę szarych komórek w głowie sam stwierdzi że jest jedna lub kilka osób, które uwzięły i są rozżalone na tą Firmę i nie szczędzą obraźliwych słów NA FORUM BO SĄ BEZKARNI I ANONIMOWI ... przecież każdy pracownik ma swój zakres obowiązków na który się zgodził i jest świadomy tego co ma robić w pracy - A Z TEGO CO WIEM NIKT TU NIE PRACUJĘ NA UMOWY INNE NIŻ UMOWA O PRACĘ … Jeżeli ktoś ma styczność z pracą w ASO wie że żadna osoba nie może pracować bez ścieżki szkoleń, certyfikatów audytów prowadzonych przez Importera danej Marki a jest tam z tego co wiem 5 autoryzacji... jeżeli rzeczywiście jest tak jak opisują ci anonimowi SUPER SPECJALIŚCI Branży Motoryzacyjnej to nie mają Bladego pojęcia na temat PRACY W ASO (MOŻE DLAEGO JUŻ NIE PRACUJĄ) MOŻE SIĘ REALIZUJĄ WE WŁASNYCH SZOPACH DOKRĘCAJĄC ŚRUBY DO KÓŁ NA OKO - A NIE KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM... --- JESTEM CIEKAW KIEDY MÓJ WPIS BĘDZIE SKOMENTOWANY W PODOBNY SPOSÓB ... --- BĘDZIE TO TYLKO ŚWIADCZYĆ O TYM CO OPISYWAŁEM :) ---
bylem pracownikiem tej firmy,jesli pracujesz i ustalisz to placa na czas i tak jak sie umawiałes chociaz bywaja drobne rozbieznosci po interwencji dopłacają,problem polega gdy sie zwalniasz wtedy płaca ci najnizsza bez premii i mozesz dzwonic pytac na poczatku mowia ze to nieporozumienie,ze kierownik nie wnioskował o premię itd mataczenie a na koncu nie odbieraja tel itd ZENADA szkoda ze trud ktory włozył pan.Wojciech jego synowie tak marnują i nazwisko Reiski znaczy.........niewiel
Przestrzegam wszystkich przed praca w tej firmie!! zastanowcie sie dwa razy czy na pewno chcecie isc do obozu !!
Serio? Jak można było usłyszeć pozytywną opinię na temat tej firmy od jakiegokolwiek pracownika. Przecież nikt nie poleca pracy w Reiski Auto komuś, kogo lubi... Pytanie tylko, czy pisał to Pan Rafał, czy może Pani Joanna?
No pewnie, że skopiował. Nic by nie było gdyby skopiował pozytywne opinie PRAWDZIWYCH klientów, a nie tych wyimaginowanych. 3/4 pozytywnych opinii dodaje sam pan dyrektor RR, a jak ktoś tu już trafnie zaznaczył zorro tylko robi wszystko żeby pan dyrektor był z niego zadowolony.
Co do usług warsztatowych w tej firmie, to są one na naprawdę dobrym poziomie. Gdyby ktoś z was szukał tego typu usług to warto zapoznać się z usługami przez nich oferowanymi. Sądzę, że jako warsztat jest to godne polecenia miejsce.
Widze ze kierownik inteligentnie skopiowal opinie z dobrymechanik.pl !!!! Normalnie mozna plakac ze smiechu nad jego osoba. Kierownik serwisu - nie ma bladego pojecia o mechanice a juz nie wspomne o systemach jakie sa w autach, wiecznie szuka pretekstu zeby tylko pracownikow oskubac z kasy. Wymysla kary finansowe za rzeczy z ktorych pracownicy nie byli szkoleni. Jest fałszywa i dwulicową szują - np. widzac ze pracownicy sie dogaduja potrafi ich skutecznie skłocic. Zastepca kierownika- calymi dniami siedzi i pierdzi w stolek jak jakis urzedas z ZUSU a jak pojawia sie kontrola to winni pracownicy a nie on. Dyrektor serwisu kolejna osoba ktora nie ma pojecia o biznesie czy tez o mechanice elektryce czy blacharce i lakierowaniu. po kazdej kontroli to pracownik ma odpowiadac za bledy kierownikow i dyrektorow ktorzy uwaga ZAPOMNIELI POWIEDZIEC PRACOWNIKOWI ZE MA BYC NA SZKOLENIU !!! - oczywiscie szkolenie niezaliczone a kare ponosi pracownik. takich sytuacji bylo wiele i moznaby pisac o nich ksiazke. codzienna praca bardzo stresujaca, wyplata marna (placa 1700zl, wiecej maja w biedronce) osobiscie nie polecam i przestrzegam przed tymi ludzmi jak Łysy, Zorro, Beblok. Dyrekcja salonu - wpierydala sie w prace innych osob a pracownikow straszy naslaniem policji w czasie pracy !!!! w zyciu nie widzialem takiego mobinngu jaki tutaj stosuja. nawet kawy z ekspresu nie wolno pracownikowi sobie zrobic bo go obciaza. Dobra rada - czas zamknac ten cyrk z ktorego cale wojewodztwo szydzi.
Z ciekawosci zapytam, ile zarabiaja elektromechanicy fiata w Bydgoszczy?
Witam, ja też jestem pozytywnie zaskoczona obsługą w salonie. Byłam umówiona na wymianę klocków, po oddaniu na warsztat Doradca poinformował mnie, że należy również wymienić tarcze. Jak się okazało po jeździe próbnej przez serwis hamulce nadal słabo działają. Ogromny plus dla Doradcy Seata za zaangażowanie i próbę szybkiego usunięcia problemu abym mogła dalej bezpiecznie użytkować swoje auto. Polecam
Mnie przede wszystkim mile zaskoczyła terminowość i cena oferowanych usług. Wiedziałam ile za wszystko z góry zapłacę, na dodatek został mi na koniec udzielony rabat- co mnie też zaskoczyło. Polecam jeśli chcecie aby rzetelnie ktoś sprawdził czy naprawił Wasz samochód.
Co do usług tej firmy, to uważam, że są naprawdę dobre. Profesjonalna obsługa oraz wysokiej jakości naprawy. Uważam, że warto skorzystać z ich usług, jeśli szukacie dobrego i solidnego warsztatu. Sądzę, że będę korzystał z tego warsztatu przy każdej okazji.
kocham reiski auto!
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fiat Auto Poland?
Kandydaci do pracy w Fiat Auto Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.