logo Fiat Auto Poland

Fiat Auto Poland

Bydgoszcz

Opinie o Fiat Auto Poland

jan 2016-07-30 10:05:49
Wydaje mi się, że to rzeczywiście czarny jakiś złośliwy PR osób, które nie spełniły się w Firmie. Negatywne opinie pisane przez pracowników mało wiarygodne. Z ulicy widać, że budują nowy obiekt, klientów mają tyle, że nie ma gdzie zaparkować. Każde wolne miejsce stoi samochód. Nowe samochody to już stoją przed firmą bo nie ma gdzie stawiać na terenie firmy. Warsztat pełen aut. Firma monitorowana wszystko widać. Wydaje mi się, że zarządzanie takim serwisem wielomarkowym nie jest łatwe więc trudno uwierzyć, że kierownictwo serwisu od kilku lat takie samo to "KPINA".
Tadeusz 2016-07-30 14:22:49
"Jan" zgadzam się z Tobą. Kierowałem kiedyś serwisem obecnie prowadzę własną firmę. Zarządzanie takim serwisem (wielomarkowym) to trudne zadanie dla kierownictwa. Taki serwis przechodzi między innymi audyty kontrolne. Firma ta pod swoim szyldem ma również markę Seata, która należy do Grupy VGP. Przejście takiego audytu to nie lada wezwanie. Poprawka jest bardzo kosztowna od 2 - 4 tys eur zależy jaki serwis. Mało kto zalicza za pierwszym razem. Jeżeli serwis przechodzi audyty a lista kontrolna spełnienia standardów jest nie mała i dotyka wielu obszarów zarówno kwalifikacji i kompetencji pracowników w tym realizacji obowiązkowych szkoleń, prowadzenia prawidłowej dokumentacji w zakresie obsługi klientów w tym utrzymania odpowiedniej jakości wykonywanych napraw, wyposażenia warsztatu, ilości pozytywnych oceny klientów (ankiety) po wykonanej usłudze i inne to podsumowując trudno rzeczywiście uwierzyć, że kierownictwo serwisu tej firmy to "KPINA". Tym bardziej, że to osobiście kierownik serwisu broni się podczas takiego audytu kontrolnego. Jeżeli kierownik serwisu od kilku lat ten sam to nie może być "KPINA" musi mieć pojęcie inaczej nie utrzymałby stanowiska. Dla mnie negatywne opinie mało wiarygodne i to przede wszystkim odwet niezadowolonych pracowników. Pewnie mocno dociska swoich podwładnych. Z powyższych opinii widać, że jest głównie analitykiem i ma wyznaczone cele przez Zarząd. Taki kierownik ocenia pracę swoich pracowników poprzez wyniki i tylko tak to widzi. Nie ważne dla niego ile kto zostaje dłużej jak bardzo jest zaangażowany ważny jest wynik. Nie ma wyniku będzie robił zmiany kadrowe (usuwa słabe ogniwa w swoim zespole) bo jeśli nie zrobi tego to Zarząd zrobi zmianę ale zacznie od kierownika. Wiadomo taki kierownik zawsze będzie źle postrzegany przez swoich podwładnych. Jednak tylko taka droga prowadzi do sukcesu.
pracow. 2016-07-30 16:24:04
Hit ! Miękki "Kwiat Lotosu " wyleciał z roboty. Ponoć jest grubo. Prawdopodobnie z par. 52 narażenie firmy na straty ok. 30 000 tys. nie źle. Od dłuższego czasu kopał pod kierownikiem Zorro chyba zapomniał, że zbyt długie kopanie grozi podkopaniem samego siebie. Nie kop się z koniem ! zawsze tak się kończy. Nie dawno było zwolnienie z par. 52 innego kwiatka (bawi damka) z obsługi Klienta , który też myślał, że jest kozak i kasanova ! dokumenty były tak mocne, że gość nie poszedł do Sądu pracy adwokat mu odradził, ponoć powiedział że nie ma szans na wygranie. Nie kop się z koniem ! Zorro, Zorro, Vel Zorro ! mocne cięcie.............. kto będzie następny ? Ptaszki donoszą, że to nie koniec. Zorro przystojny miły facet ale bezwzględny.
Allah 2016-08-01 20:32:41
Brawo nic tylko pogratulować . Grunt to być z siebie dumnym. Wysoka samoocena jest najważniejsza. , tym bardziej że mało kto tak wysoko ocenie jest wstanie wstawić. Pozdrawiam
2
Allah 2016-08-01 20:35:56
Brawo nic tylko pogratulować . Grunt to być z siebie dumnym. Wysoka samoocena jest najważniejsza. , tym bardziej że mało kto tak wysoka ocenę jest wstanie wstawić. Pozdrawiam
Temat 2016-08-01 23:15:19
Tadeusz i ja się z tobą zgodzę! "Przejście takiego audytu to nie lada wyzwanie." Szczególnie jak audytor dostaje w łape ;)
"Tym bardziej, że to osobiście kierownik serwisu broni się podczas takiego audytu kontrolnego" broni się osobiście że to inni którymi się otoczył nie dopełnili obowiązków. Takie przygotowanie do audytu to analiza wielogodzinnego wpatrywania się w ścianę i zabawy kursorem stroną internetową w dół i w górę, w dół i w górę.....zawiesił się komputer? nie!!! to zawiesił się "Z"
I myśli "i jak tu się utrzymać, kim otoczyć, kogo skłócić....? jestem kierownikiem, bylem mmmmm.... kim byłem. Teraz chwyciłem Pana Boga za nogi, muszę się trzymać stołka za wszelką cenę, nie pozwolę pokazać mojej niekompetencji. Bo przecież gdzie będę miał tak dobrze? Wysoko, żadnego pojęcia i za nic nie odpowiadam, gdzie mnie zatrudnią GDZEEEEeeee?" Koniec cytatu.

Zorro poprawiłem" wezwanie" na -wyzwanie- nie zawsze jesteś na polowaniu:)
1
Temat 2016-08-01 23:30:24
Te 30tyś "brakujące" ? Nie ma to jak odpowiednio podać informacje a ciemny lud to kupi. Te pieniądze to kierownictwo straciło. I 52 raz, dwa, trzy.
GDZIE BYŁ I CO ROBIŁ PRZEZ MIESIĄC LIPIEC KIEROWNIK SERWISU?
3
Temat 2016-08-01 23:34:36
30000zł koszt zachłanności Bebloka
2
cado 2016-08-02 20:43:34
Jaki wartościowy człowiek pisze źle o swojej firmie nawet byłej ? Myślę, że ta firma potrzebuje ludzi, którzy kochają pracować........... Negatywne opinie o kierownikach i firmie to odwet niezadowolonych pracowników tak zgadzam się. ŻENADA...........Pozdrawiam
1
Tadeusz 2016-08-02 20:59:26
Gość, który pisze o audycie i w łapę to musi być nie złym wałem i dobrze, że kiero go zwolnił............ to faktycznie był kwiat lotosu.................ludzie nie mają pojęcia co piszą.................
1
prac. 2016-08-02 21:02:27
Beblok będzie jeszcze Prezesem tej Firmy.................
1
elvis 2016-08-02 21:15:18
Tak naprawdę Beblok i Zorro grają pierwsze skrzypce w tej firmie reszta to płotki przy nich............ W przyszłości widzę to tak Beblok Prezes a Zorro Dyrektor.................. i mamy Rosję Putina bo oni są podobni...... mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.
1
vcx 2016-08-04 23:42:50
Kwiat lotosu miał zachowania destrukcyjne wobec firmy i pewnie dlatego dostał wypowiedzenie. Kiedyś pracowałam w tej firmie i widziałam jak się zachowywał... w trakcie obsługi opowiadał klientom o firmie jak tu się źle dzieje, nie ma organizacji nikt nic nie wie, przy kliencie robił totalny teatr, że on musi wszystko sam organizować. Wszystko robił wolno, klientom opowiadał prywatne bzdury, że aż wstyd o tym pisać...... no i plotkowanie.............chodzenie po firmie i szukanie popleczników żenada.....
geniusz 2016-08-05 23:29:25
Dzisiaj było otwarcie nowego salonu Seata i zaprezentowanie nowego modelu " Ateca". Czy to prawda, że Pan Prezes Firmy czytał z kartki ? a Pani Kierownik Salonu to pomyłka zero dykcji gadała jak katarynka o nowym Seacie ?
3
neli 2016-08-06 10:34:58
Mógł się lepiej przygotować od ludzi wymaga ale sam nie potrafił się nauczyć wystąpienia. Trochę słabo......
1
nick 2016-08-09 14:30:32
Zdradźcie kim jest kwiat lotosu. Chociaż inicjały.
magdalena 2016-08-09 23:40:01
Ta firma to jedno wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] totalna porazka,
Wymagania z kosmosu, stanowisk malo, malo osob do pracy w serwisie, a w salonie niepotrzebne pierdzistolki ktorzy musza miec wszystko na wczoraj,
Dyrektor serwisu wymyslij jakies normy dla mechanikow jak na produkcji, a kierownik nie ma zdania bo sie nie zna na zadnej marce ktora maja, nie wie nawet jak obslugiwac programy ktore maja i pyta sie pracownikow.
2
magdalena 2016-08-10 16:39:45
Na 100 % potwierdzam
1
magdalena 2016-08-11 18:53:05
Na salonie 1800 +ewentualna prowizja wyplacana w formie zaliczki, jesli nie zrobisz planu to musisz oddac zaliczkowa premie
Serwis i magazyn podobna placa,
Kara finansowa za kazde niedociagniecie
1
magdalena 2016-08-11 22:49:32
Jesli nie wyrobisz normy to zapomnij o premii!!
Z tego co mowili z serwisu mieli zrobic 170 tysiecy zlotych netto zarobku dla firmy, to bylo minimum zeby dostali premie.
Na salonie zależy jak bardzo zejdziesz z ceny klientowi, jak sprzedaz na najnizszej marży to zapomnij o premii, nawet jak znajdziesz 3-4 klientow w miesiac, a latwo nie jest.
Jesli zalozymy ze masz dobry miesiac wszystko jest ok masz duza marzę i sprzedaz 4 auta z akcesoriami to i tak cos znajda zeby Ci nie dac premii. Ogolnie firma nie jest godna polecenia, chyba ze chcesz stracic resztki godnosci i ucierpiec na zdrowiu psychicznym.
1
mechanik 2016-08-11 23:15:31
Pracuję jako mechanik w tej firmie zarabiam od 3 500 do 4 000 zł netto miesięcznie. Rzeczywiście stosowane są kary finansowe za uzasadnione przewinienia. W tym roku trzy razy miałem potrącone raz 200 za niezabezpieczony samochód czyli brak pokrowców na błotnikach i pasie przednim , raz za klucz pneumatyczny 100 zł który leżał na posadzce warsztatowej zamiast w uchwycie przy podnośniku i raz za naprawę powtórną 300 zł. Kilka razy przyznano mi dodatkową premię za zaangażowanie ( tj. premia od Mistrza ) raz 300 i dwa razy po 200 zł. Główny policjant to kierownik bardzo surowy ale można zarobić. Kto lubi zapierdalać to zarobi.
5
daron 2016-08-11 23:45:21
Pracowałem w tej firmie jak doradca serwisu. Średnio około 3000 zł netto + jeszcze można wyciągnąć za dodatkowe sprzedaże akcesoriów, udział przy sprzedaży nowego samochodu, gwarancje rozszerzone itp. 3500 netto zł jest do zdobycia. Cały proces obsługi klienta mają opisany w procedurze dosłownie jak w szkole co masz robić także wystarczy się stosować i dajesz radę. To jest firma dla osób, które nie boją się nowych wyzwań i są gotowi na ciężką pracę. Kierownik serwisu ocenia doradcę przez pryzmat tabelki gdzie ustalone są cele. Przed otrzymaniem premii trzeba jeszcze zaliczyć test ze znajomości procedur. Stosowane są również kary finansowe np. trzeba wykonać min. 20% przyjęć interaktywnych z klientem na przyjęciu aktywnym jeżeli tego nie zrobisz to kierownik zabiera 250 zł od premii, którą wypracowałeś. Polecam osobom ambitnym.......
2
Roman 2016-08-11 23:46:11
Za naprawianie samych ciezkich tematow, czyli skrzynie biegow w ducato i mitsubishi L200 dostalem w lutym 1500 zl wyplaty, to kim jestes ze dostales 4 tysiace ?? Kierownik Latanowicz to pisal chyba.
2
Piotr 2016-08-12 22:49:32
Roman od kwietnia płacą 150 dodatkowo za naprawę skrzyni albo sprzęgła a za silnik 300 zł także trochę się zmieniło ...... ale co chwila szukanie żeby zabrać. No tak jak ktoś robi same przeglądy to można "guma"
1
pracownik 2016-08-14 02:03:03
Magdalena, Mechanik, Roman i Piotr jesteście WSPANIALI !!!
Dymek 2016-08-16 21:30:20
Możliwe ALE NIE W TEJ FIRMIE.
1
Roman 2016-08-18 20:17:45
"Dosc dobrze urozmaicaja zateudnienie" - sama prawda, Synowie Reiscy - gowniarze ktorzy dostali firme w spadku i nie wiedzą na czym polega prowadzenie interesu. Takiego mobingu jak tutaj nie ma w zadnej firmie.
1
pracownik 2016-08-19 23:36:54
Zależy jak złożona jest usterka. Na początku będzie weryfikacja i wycena. Jeśli się zdecydujesz naprawa.
Doradcy opisz usterkę najdokładniej, jeśli będzie potrzebna jazda próbna to ją wykonaj z doradcą. Opisz co było zdiagnozowane i robione w innych warsztatach. Z doradców polecam Pana Pawła a odradzam mechanika Pana "Gumę" .
Zapraszam tajemniczy kliencie. Wpadnij tu jeszcze opisać swoje wrażenia.
monika 2016-08-20 14:14:58
Tak tak pan Pawel z Ciebie zedrze ostatnie pieniadze, jeszczze Ci sie zasmieje w twarz, z moim Punto walczyl prawie rok, wydalem kupe kasy a auto i tak nie dziala jak powinno, kiepski cos ten "express serwis"
2
Poinformowany 2016-08-23 15:19:18
Wiem, ze właśnie szuakaja pracownika do salonu Seata, handlowca. Ekipa jest sympatyczna, zakupiłem w czerwcu Seata Leona i jestem bardzo zadowolony. Aplikujcie, atmosfera w salonie i serwisie jest w porządku.
3
PushUpek 2016-08-24 17:46:13
LOL xD
magdalena 2016-08-25 18:22:07
@poinformowany- sam sobie pracuj za 1700 zl, w TESCO zarabiaja wiecej niz u Reiskich, opinia na miescie o tym pracodawcy jest taka, ze kazdy spojrzy na Ciebie z politowaniem jesli powiesz ze u nich robisz
1
magdalena 2016-09-01 00:50:16
@Janek, pracowaly w tej firmie osoby z innych serwisów, znajace sie na technikach sprzedazy, ze swietnymi referencjami, ktore wiedzialy nie raz o wiele wiecej o zagadnieniach technicznych niz warsztat. Znakomicie wyszkolone, znajace sie na tym co robia, osoby ktorym oboecywano wysokie zarobki w tej firmie, i tak zarabialy nie wiecej niz 1700 -1800 zl, w dzisiejszych czasach to smiech nie pieniadze.
Takze nie bajeruj o umiejetnosciach i doswiadczeniu, bo widac ze nie masz pojecia z kim tutaj sie pracowalo.
@ Janek vel. Zorro lub Beblok, zanim cos powiesz przemysl dwa razy i nalepiej ochlon bo zylka Ci peknie.
kto to kwiat lotosu? 2016-09-07 10:59:47
1850 bruttp.
kto to kwiat lotosu? 2016-09-07 11:01:30
brutto*
Mariusz 2016-09-08 09:18:12
Ja uważam, że salon oferuje naprawdę dobre stanowiska pracy, więc myślę, że można być z niej zadowolonym. Ciężko o pracę w tym zawodzie na lepszych warunkach.
2
Darth Vader 2016-09-08 17:57:50
Tak z innej beczki to zauważcie, że same pozytywne komentarze mają tylko po jednym "lajku". Z logicznego punktu widzenia najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że tylko jedna osoba mogła to polubić - ameryki nie odkryłem bo to raczej logiczne ale już tłumaczę z czego to się wzięło. Strona gowork.pl rozpoznaje adres IP osoby, która daje kciuk do góry. Jedna osoba może dać go tylko raz pod danym postem. Jest to po to aby myster X nie dowalił sobie 1000 kciuków pod żenującym postem typu, że są jakieś Qrwa benefity socialne.... Stąd po jednym lajku!!!!
Tak więc śmiem twierdzić, że jedna osoba próbuje tu mydlić ludziom oczy.
Wygryw Luke.
2
Marcin 2016-09-09 10:38:28
Także uważam, że jest to świetny salon jak i warsztat samochodowy. Zadbany z profesjonalną obsługą, można liczyć tu na świetnych fachowców i terminowe naprawy.
3
Mariusz D 2016-09-13 15:50:01
Nie wiem jak z pracą w tym salonie, ale obsługę mają naprawdę konkretną, więc można stwierdzić, że jeśli z optymizmem i pomocną dłonią podchodzą do klientów, to są zadowoleni z swojej pracy. Ja z punktu klienta oceniam warsztat naprawdę dobrze.
4
Radosław 2016-09-16 13:20:40
Też tak myślę, to chyba kwestia podejścia pracownika i pracodawcy do siebie, czy będą zadowoleni z współpracy.
Radosław 2016-09-19 09:16:57
Mój znajomy tam pracował i według niego praca była ok, zawsze będą ci bardziej i mniej zadowoleni :)
3
Mietek Żul 2016-09-24 09:50:21
A ja tam każdego dnia przychodzę n [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do pracy :)
Na trzeźwo nie idzie tego wytrzymać.
2
Radosław 2016-09-24 09:56:06
Jednak nie tam mój znajomy pracował. Pomyliło mi się.. Natomiast sprawdziłem jak tam jest i faktycznie szału nie ma. Współczuję pracownikom tej firmy.
Mario 2016-10-07 12:48:04
Ja uważam, że jeśli chodzi o dobry warsztat, to myślę, że z pewnością znajdziecie u nich dobrych specjalistów. Myślę, że miejsce godne polecenia.
otto 2016-10-19 15:32:17
Dla hobbystów, moim hobby jest podpierdalanie wszystkich wkolo i wmawianie im ze ich bronie, taki jestem Jacek L. Uwielbiam rozpieprzyc kazda relacje jaka ma zaloga, mechanikom zabieram pol pensji. Robie zaklady z kolega Mariuszem W., ktora laska jest latwa. Uwielbiam dupiaste czarnule tak samo jak Mariusz W. Lubimy z Mariuszem czasami popic i przyjsc na bani na szkolenie albo do roboty. Rowniez lubimy pomacac dziewczyny ktore tu pracuja.
Ium 2016-10-19 17:30:53
Fiat Auto Poland ma coraz sensowniejsze warunki z roku na rok, teraz to już chyba wszyscy mają umowy o pracę, a jak wiadomo to najwazniejsze na co ludzie czekają, świetna sprawa
... 2016-11-16 22:38:23
Przepraszam ,ale skąd ,,Ty tak zwany kliencie ,, masz informację o braku zmian dotyczących kadr skoro jesteś klientem ... ( No no , nieładnie podstawiać pozytywy za szefa ) .....
tola12 2016-11-24 13:06:37
Uwaga przy aplikowaniu do marketingu. Wiele wskazuje na to że chcą tylko za darmo zebrać od kandydatów ciekawe pomysły, prosząc o przygotowanie planu promocji firmy przed zatrudnieniem. Stara metoda. Za taki plan od agencji marketingowej musieliby słono zapłacić.
1
Mario 2016-11-29 14:05:17
Zawsze komuś coś się może nie podobać, ale po co zaraz najeżdżać negatywnymi opiniami. Moim zdaniem praca jak praca, zawsze będą ci bardziej jak i mniej zadowoleni.
Olaf 2016-11-30 16:47:24
Również jestem zadowolony z obsługi w warsztacie jak i wykonanych usług. Myślę, że bardzo dobry warsztat do serwisowania swojego samochodu. Można być pewnym za robotę mechaników.
1
Zostaw swoją opinię o Fiat Auto Poland - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fiat Auto Poland