Możliwe ALE NIE W TEJ FIRMIE.
Magdalena, Mechanik, Roman i Piotr jesteście WSPANIALI !!!
Roman od kwietnia płacą 150 dodatkowo za naprawę skrzyni albo sprzęgła a za silnik 300 zł także trochę się zmieniło ...... ale co chwila szukanie żeby zabrać. No tak jak ktoś robi same przeglądy to można "guma"
Za naprawianie samych ciezkich tematow, czyli skrzynie biegow w ducato i mitsubishi L200 dostalem w lutym 1500 zl wyplaty, to kim jestes ze dostales 4 tysiace ?? Kierownik Latanowicz to pisal chyba.
Wiele wskazuje na to że chcą tylko zebrać od kandydatów pomysły na rozwój firmy. Dyrektor działu handlowego sprawiał wrażenie bardzo znudzonego a ożywił się tylko gdy na koniec poprosił o przygotowanie planu marketingowego.
- Opowiedz kilka zdań o sobie. - Czy możesz przygotować plan promocji firmy?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracowałem w tej firmie jak doradca serwisu. Średnio około 3000 zł netto + jeszcze można wyciągnąć za dodatkowe sprzedaże akcesoriów, udział przy sprzedaży nowego samochodu, gwarancje rozszerzone itp. 3500 netto zł jest do zdobycia. Cały proces obsługi klienta mają opisany w procedurze dosłownie jak w szkole co masz robić także wystarczy się stosować i dajesz radę. To jest firma dla osób, które nie boją się nowych wyzwań i są gotowi na ciężką pracę. Kierownik serwisu ocenia doradcę przez pryzmat tabelki gdzie ustalone są cele. Przed otrzymaniem premii trzeba jeszcze zaliczyć test ze znajomości procedur. Stosowane są również kary finansowe np. trzeba wykonać min. 20% przyjęć interaktywnych z klientem na przyjęciu aktywnym jeżeli tego nie zrobisz to kierownik zabiera 250 zł od premii, którą wypracowałeś. Polecam osobom ambitnym.......
Pracuję jako mechanik w tej firmie zarabiam od 3 500 do 4 000 zł netto miesięcznie. Rzeczywiście stosowane są kary finansowe za uzasadnione przewinienia. W tym roku trzy razy miałem potrącone raz 200 za niezabezpieczony samochód czyli brak pokrowców na błotnikach i pasie przednim , raz za klucz pneumatyczny 100 zł który leżał na posadzce warsztatowej zamiast w uchwycie przy podnośniku i raz za naprawę powtórną 300 zł. Kilka razy przyznano mi dodatkową premię za zaangażowanie ( tj. premia od Mistrza ) raz 300 i dwa razy po 200 zł. Główny policjant to kierownik bardzo surowy ale można zarobić. Kto lubi zapierdalać to zarobi.
Jesli nie wyrobisz normy to zapomnij o premii!! Z tego co mowili z serwisu mieli zrobic 170 tysiecy zlotych netto zarobku dla firmy, to bylo minimum zeby dostali premie. Na salonie zależy jak bardzo zejdziesz z ceny klientowi, jak sprzedaz na najnizszej marży to zapomnij o premii, nawet jak znajdziesz 3-4 klientow w miesiac, a latwo nie jest. Jesli zalozymy ze masz dobry miesiac wszystko jest ok masz duza marzę i sprzedaz 4 auta z akcesoriami to i tak cos znajda zeby Ci nie dac premii. Ogolnie firma nie jest godna polecenia, chyba ze chcesz stracic resztki godnosci i ucierpiec na zdrowiu psychicznym.
Na salonie 1800 +ewentualna prowizja wyplacana w formie zaliczki, jesli nie zrobisz planu to musisz oddac zaliczkowa premie Serwis i magazyn podobna placa, Kara finansowa za kazde niedociagniecie
Na 100 % potwierdzam
Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) totalna porazka, Wymagania z kosmosu, stanowisk malo, malo osob do pracy w serwisie, a w salonie niepotrzebne pierdzistolki ktorzy musza miec wszystko na wczoraj, Dyrektor serwisu wymyslij jakies normy dla mechanikow jak na produkcji, a kierownik nie ma zdania bo sie nie zna na zadnej marce ktora maja, nie wie nawet jak obslugiwac programy ktore maja i pyta sie pracownikow.
Zdradźcie kim jest kwiat lotosu. Chociaż inicjały.
Mógł się lepiej przygotować od ludzi wymaga ale sam nie potrafił się nauczyć wystąpienia. Trochę słabo......
Dzisiaj było otwarcie nowego salonu Seata i zaprezentowanie nowego modelu " Ateca". Czy to prawda, że Pan Prezes Firmy czytał z kartki ? a Pani Kierownik Salonu to pomyłka zero dykcji gadała jak katarynka o nowym Seacie ?
Kwiat lotosu miał zachowania destrukcyjne wobec firmy i pewnie dlatego dostał wypowiedzenie. Kiedyś pracowałam w tej firmie i widziałam jak się zachowywał... w trakcie obsługi opowiadał klientom o firmie jak tu się źle dzieje, nie ma organizacji nikt nic nie wie, przy kliencie robił totalny teatr, że on musi wszystko sam organizować. Wszystko robił wolno, klientom opowiadał prywatne bzdury, że aż wstyd o tym pisać...... no i plotkowanie.............chodzenie po firmie i szukanie popleczników żenada.....
Tak naprawdę Beblok i Zorro grają pierwsze skrzypce w tej firmie reszta to płotki przy nich............ W przyszłości widzę to tak Beblok Prezes a Zorro Dyrektor.................. i mamy Rosję Putina bo oni są podobni...... mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.
Beblok będzie jeszcze Prezesem tej Firmy.................
Gość, który pisze o audycie i w łapę to musi być nie złym wałem i dobrze, że kiero go zwolnił............ to faktycznie był kwiat lotosu.................ludzie nie mają pojęcia co piszą.................
Jaki wartościowy człowiek pisze źle o swojej firmie nawet byłej ? Myślę, że ta firma potrzebuje ludzi, którzy kochają pracować........... Negatywne opinie o kierownikach i firmie to odwet niezadowolonych pracowników tak zgadzam się. ŻENADA...........Pozdrawiam
Hit ! Miękki "Kwiat Lotosu " wyleciał z roboty. Ponoć jest grubo. Prawdopodobnie z par. 52 narażenie firmy na straty ok. 30 000 tys. nie źle. Od dłuższego czasu kopał pod kierownikiem Zorro chyba zapomniał, że zbyt długie kopanie grozi podkopaniem samego siebie. Nie kop się z koniem ! zawsze tak się kończy. Nie dawno było zwolnienie z par. 52 innego kwiatka (bawi damka) z obsługi Klienta , który też myślał, że jest kozak i kasanova ! dokumenty były tak mocne, że gość nie poszedł do Sądu pracy adwokat mu odradził, ponoć powiedział że nie ma szans na wygranie. Nie kop się z koniem ! Zorro, Zorro, Vel Zorro ! mocne cięcie.............. kto będzie następny ? Ptaszki donoszą, że to nie koniec. Zorro przystojny miły facet ale bezwzględny.
Brawo nic tylko pogratulować . Grunt to być z siebie dumnym. Wysoka samoocena jest najważniejsza. , tym bardziej że mało kto tak wysoko ocenie jest wstanie wstawić. Pozdrawiam
Brawo nic tylko pogratulować . Grunt to być z siebie dumnym. Wysoka samoocena jest najważniejsza. , tym bardziej że mało kto tak wysoka ocenę jest wstanie wstawić. Pozdrawiam
Te 30tyś "brakujące" ? Nie ma to jak odpowiednio podać informacje a ciemny lud to kupi. Te pieniądze to kierownictwo straciło. I 52 raz, dwa, trzy. GDZIE BYŁ I CO ROBIŁ PRZEZ MIESIĄC LIPIEC KIEROWNIK SERWISU?
"Jan" zgadzam się z Tobą. Kierowałem kiedyś serwisem obecnie prowadzę własną firmę. Zarządzanie takim serwisem (wielomarkowym) to trudne zadanie dla kierownictwa. Taki serwis przechodzi między innymi audyty kontrolne. Firma ta pod swoim szyldem ma również markę Seata, która należy do Grupy VGP. Przejście takiego audytu to nie lada wezwanie. Poprawka jest bardzo kosztowna od 2 - 4 tys eur zależy jaki serwis. Mało kto zalicza za pierwszym razem. Jeżeli serwis przechodzi audyty a lista kontrolna spełnienia standardów jest nie mała i dotyka wielu obszarów zarówno kwalifikacji i kompetencji pracowników w tym realizacji obowiązkowych szkoleń, prowadzenia prawidłowej dokumentacji w zakresie obsługi klientów w tym utrzymania odpowiedniej jakości wykonywanych napraw, wyposażenia warsztatu, ilości pozytywnych oceny klientów (ankiety) po wykonanej usłudze i inne to podsumowując trudno rzeczywiście uwierzyć, że kierownictwo serwisu tej firmy to "KPINA". Tym bardziej, że to osobiście kierownik serwisu broni się podczas takiego audytu kontrolnego. Jeżeli kierownik serwisu od kilku lat ten sam to nie może być "KPINA" musi mieć pojęcie inaczej nie utrzymałby stanowiska. Dla mnie negatywne opinie mało wiarygodne i to przede wszystkim odwet niezadowolonych pracowników. Pewnie mocno dociska swoich podwładnych. Z powyższych opinii widać, że jest głównie analitykiem i ma wyznaczone cele przez Zarząd. Taki kierownik ocenia pracę swoich pracowników poprzez wyniki i tylko tak to widzi. Nie ważne dla niego ile kto zostaje dłużej jak bardzo jest zaangażowany ważny jest wynik. Nie ma wyniku będzie robił zmiany kadrowe (usuwa słabe ogniwa w swoim zespole) bo jeśli nie zrobi tego to Zarząd zrobi zmianę ale zacznie od kierownika. Wiadomo taki kierownik zawsze będzie źle postrzegany przez swoich podwładnych. Jednak tylko taka droga prowadzi do sukcesu.
Tadeusz i ja się z tobą zgodzę! "Przejście takiego audytu to nie lada wyzwanie." Szczególnie jak audytor dostaje w łape ;) "Tym bardziej, że to osobiście kierownik serwisu broni się podczas takiego audytu kontrolnego" broni się osobiście że to inni którymi się otoczył nie dopełnili obowiązków. Takie przygotowanie do audytu to analiza wielogodzinnego wpatrywania się w ścianę i zabawy kursorem stroną internetową w dół i w górę, w dół i w górę.....zawiesił się komputer? nie!!! to zawiesił się "Z" I myśli "i jak tu się utrzymać, kim otoczyć, kogo skłócić....? jestem kierownikiem, bylem mmmmm.... kim byłem. Teraz chwyciłem Pana Boga za nogi, muszę się trzymać stołka za wszelką cenę, nie pozwolę pokazać mojej niekompetencji. Bo przecież gdzie będę miał tak dobrze? Wysoko, żadnego pojęcia i za nic nie odpowiadam, gdzie mnie zatrudnią GDZEEEEeeee?" Koniec cytatu. Zorro poprawiłem" wezwanie" na -wyzwanie- nie zawsze jesteś na polowaniu:)
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fiat Auto Poland?
Kandydaci do pracy w Fiat Auto Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.