Opinie o duka.com - DUKA INTERNATIONAL S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Duka International S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Duka International S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duka International S.A. w Warszawa

Pracownik
Pracownik

Czyli jak zwykle premie są dla UOP! Zlecenie to nie pracownik, ma (usunięte przez administratora) i cieszyć się ze ma robotę:( Brawo nowa władzo Duki!

Też pracownik
Pracownik
@Pracownik

No tak tylko policz sobie ile zarobi student za styczeń jak ma 168 godzin, a ile doradca klienta na umowę o pracę pracujący tyle samo. Chyba masz dostęp do regulaminu wynagradzania, rachunek jest prosty.

Ja
Pracownik

Przy takich decyzjach ta firma kwestia czasu jak pójdzie na dno! Teraz jeszcze super premie nie wiadomo dla kogo i podwyżki z widełek, ale nie dla każdego! A o "maksach" można zapomnieć, nikt ich nie dostanie!

Pracownik
Pracownik
@Ja

Kwestia czasu jak się nam kierowniczką dobiorą do (usunięte przez administratora) i zaczną zwalniać. Przecież winą za brak realizacji budżetu nie obarcza się biura ( zamówione kolejce, a raczej ich brak, za wysokie ceny itd) tylko kierowników i ich pracowników. Taka duka bajka.

Kierownik
Pracownik

Zwolnić tak dobrą KO, to jakaś głupota. Osoba która, stała za nami wspierała i opierniczała kiedy trzeba. A teraz, co za nędza... stolica padnie na dno!

prawiebylypracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy leci z nami pilot? takie pytanie zadaje sobie od pewnego czasu. Pracuje w firmie prawie rok ale to co się odstawia ostatnimi czasy to jakiś totalna pomyłka. Pracownicy terroryzowani tajemniczymi klientami (podobno jacyś znajomi prezesa), ciągłe dostawy wieczne codzienne dostawy i pretensje ze nie obsługujemy klientów, nowe biuro które ma o wszystko pretensje i jego filozofia " skoro ktoś wchodzi do duki to na pewno go stać na zakupy" i zawsze wszystko jest nie tak jak powinno, ale jak jest dobrze to zawsze znajdą jakiś problem... czasami budzę. i co najgorsze wiecznie zmiany cen, niektóre produkty jak pracuje prawie rok sa droższe dwa razy, i moje ulubione zmiennym cenę na wyższą żeby jutro dać rabat do ceny pierwotnej! hit ale tak jest w każdej duce! panie prezes ludzie to widzą, jakoś mnie t nie dziwi ze nikt tu nie chce pracować i każdy po kolei odchodzi... ja tez!

.
Pracownik
@prawiebylypracownik

Potwierdzam, to co się teraz wyprawia to jest istna żenada. Osoby " z góry" mają wieczne pretensje do pracowników, a ilość naszej pracy jest nieadekwatna do płaconej nam stawki. Straszenie tajemniczym klientem, jakby nie mieli kompletnie do nas zaufania.... Jeszcze z rok/dwa lata temu było w tej pracy w miarę okej, ale teraz... co chwilę ktoś mówi, że planuje się zwolnić przez takie traktowanie... A klienci nie są (usunięte przez administratora) widzą co się dzieje i wychwalają duke jaka była kiedyś, a nie jaka jest teraz.

xxx.xx
Pracownik
@.

Potwierdzam, jedna osoba na zmianie i dostawy. A pozniej pretensje, ze klientow sie nie obsluguje. Sory, ale moja noga tam wiecej nie postanie. W zwolnieniach z dnia na dzien tez sa dobrzy, lepiej zatrudniac studentki bo im sie to oplaca. Tania sila robocza. Jak ktos chce pracowac za (usunięte przez administratora) pieniadze to tylko tam. A i oczywiscie rozladowujac palete z dostawa, bo dostawa na sklepie byc nie moze, obslugiwac klientow, zmiana vm, zmiana cen, chyba nie za te pieniadze. I nasylanie znajomych na przeszpiegi (by doniesli jak pracujecie)- tego mozecie sie spodziewac pracujac tam

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.

Pytania

Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
.
Pracownik

Sama praca w sobie jest przyjemna. Jest niestety wiele minusów przewyższających atuty. Kierowniczka sklepu w klifie, bez żadnego kierowniczego doświadczenia czy wykształcenia. Awansowana najprawdopodobniej po znajomości, nie potrafi kompletnie zarządzać zespołem. Nie potrafi rozmawiać z pracownikami, unika konfrontacji, wszystkie sprawy załatwia 'na około' plotkami lub wiadomościami na messengerze na forum innych pracowników. Ciężko pracować i funkcjonować z taką osobą. Grafiki ustawiane na podstawie kolesiostwa - im bliżej jesteś z kierowniczką tym lepsze masz zmiany. Sama kierowniczka pracuje jak w biurze, same zmiany poranne i maksymalnie 1 zamknięcie w miesiącu przez co inni siedzą cały dzień w pracy do 21. Klienci jak to w klifie, roszczeniowi, trzeba trzymać palec prosto w ... a jak nie to nie daj boże skarga i kierownictwa nie interesuje twoja strona medalu i czy miałeś rację czy nie.. klient może się znęcać nad tobą i wyzywać a ty masz go jeszcze przepraszać. Ciągłe naciski z góry, wszystko trzeba robić na raz.. dostawa, pomoc klientom, obsługa kasy, VM, zmiana kampanii, utrzymanie wskaźników... a na zmianie jesteś sama lub z drugą osobą. Na zleceniu premii nie ma czyli po prostu robisz na premie kierownictwa i pojedynczej osobie na uop bo firma takowych nie daje, bez znaczenia jaki masz już staż pracy. Firma pseudo luksusowa. Nie da się czegokolwiek doprosić, jak jesteś chory to nikogo to nie interesuje bo nie ma ludzi do pracy, ale jak oni ciebie proszą żebyś przyszedł dodatkowo to wielkie płacze że nikt nie chce.

19
Be yrself
Pracownik
@.

Z tego co pamiętam to kierowniczka z Klifu została nią bo poprzednia odeszła, były wówczas duże przetasowania na salonach,nie miała doświadczenia, nie mieli kogo dać i ot tak została zapchaj dziurą ale nie sądziłam że wyrobi się jak (usunięte przez administratora) w koleinach tak szybko i sprytnie będzie się wyręczać innymi. No cóż.

6
????
Pracownik
@.

Proponuje żeby każdy wziął się za swoją pracę a nie tworzenie dziwnych plotek i wylewanie swoich żali.

.
Pracownik
@.

Co za bzdury… po przeczytaniu wnioskuje, że wpis został dodany przez osobę, która nie pracuje w tym sklepie i nie zdaje sobie sprawy jak zgrany jest tam zespół.

12345
Pracownik
@.

Ewidentnie fejkowa opinia napisana przez osobę z bólem d0py. Osoby pracujące w tym sklepie dobrze wiedzą, że sytuacja wygląda inaczej.

YMSF
Kandydat
@.

Jaka szanująca się osoba ma problem z grafikiem po zatrudnieniu się w sklepie pracującym od rana do wieczora na zmiany. Wiadomo, że będą się pojawiały zmiany na rano i na zamknięcie. Grafik zależy od ilości etatów i dyspozycji pracowników.

Radomiara
Pracownik
 Pytanie
@.

Od kiedy rzucanie tego typu oskarżeń jest normalne? Awans w firmie jest na podstawie osiągnięć i przyznawany jest osobie, która jest w danym momencie najlepszym kandydatem wśród pracowników. Znając historię tego awansu stwierdzam, że ten komentarz jest od osoby, która napisała go na podstawie plotek i pogłosek. I z powodu wyraźnego problemu ze sobą i nadmiaru czasu, wypisuje głupoty w internecie. Jako pracownicy handlu/usług świadomie wybieramy stanowisko, gdzie pewny jest kontakt z trudnym klientem. Więc użalanie się nad sobą jest tylko pokazem własnej głupoty. Podczas rozmowy o prace przedstawiane są warunki zatrudnienia i wynagrodzenie. Podpisanie umowy i potem narzekanie na świadomie wybrane warunki ponownie jest głupotą.

Be yrself
Pracownik
@Radomiara

Widziałam już nie jeden awans w tej firmie. No można wiele o tym powiedzieć i zapewniam że nie pisze z tego z nudów czy pogłosek. Jak się widzi takie rzeczy na własne oczy to aż się pracować odechciewa. Nie ma co tu mistyfikacji odprawiać o nadprzyrodzonych zdolnościach. Nie róbmy z ludzi głupków i ślepców.

Wspomnień czar
Były pracownik
@.

Pracowałem w Duce w Klifie 10 lat temu - widzę nic się nie zmieniło. Nie dość, że klienci w Klifie są specyficzni - mówiąc delikatnie trudni w obsłudze - to kierownictwo i biuro dokładali swoje żale czyniąc z tego salonu istny (usunięte przez administratora) Klif to najgorsze miejsce do pracy, można się poczuć jak człowiek drugiej kategorii.

Maja
Inne
@Wspomnień czar

No ale czemu w sumie klienci specyficzni, różnią się jakoś od klientów innych firm? No i o czym mówisz odnośnie tego kierownictwa i biura - jak to w praktyce wyglądało?

Wspomnień czar
Były pracownik
@Maja

Klif to o tyle specyficzne cenrtum handlowe, że mianuje się miejscem dla ludzi zamożnych. Tacy klienci są z jednej stony sklonni wydać więcej na zakupach, ale obarczone jest to często ich lekceważącym podejsciem do pracownika. Nie raz zaciskałem zęby i znosiłem prostackie odzywki od takich jaśnie państwa.

Joanna
Inne

no tak... czyli jeśli to nieprawda to jak Twojej perspektywy ta sytuacja cała wygląda? :(

Abstynent
Pracownik
 Pytanie

Odbiór w sklepie jest odpłatny?????

Joanna
Inne
@Abstynent

Wyjaśnisz na jakiej zasadzie?

był
Były pracownik
@Joanna

Na takiej, że trzeba zapłacić za towar :D

NOwa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w biurze w firmie Duka?

J.
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe kiedy się pojawią nowe uniformy dla pracowników? Ostatnio robione zamówienia nie dają efektów, niektórzy już chodzą we własnych czarnych koszulkach (nie mówię już o nowych koszulkach dla nowych pracowników), może za to ekwiwalent się należy?

Inwentaryzacje
Pracownik
 Pytanie

Co to za pomysły robienia inwentaryzacji w okresie wakacji. Serio??? To tylko nasz region taki hop do przodu, czy cała Polska ma takie pomysły? Jak jest u Was?

fifarafanieistotnekimjestem xd
Pracownik
@Inwentaryzacje

u nas czegoś takiego nie ma, z resztą inwentarka była prawie rok temu w większości salonów. Swoją drogą ciesz się że masz teraz, a nie w październiku/listopadzie przed świętami jak było w pewnych miejscach.

Martita
Były pracownik

Duka firma w której możesz być pewna że cena produktu na pewno się zmieni czasem i dwa razy w tygodniu. A co tam! Aż wstyd ludziom popatrzeć w oczy. Produkty raz są na wyprzedaży a później wracaj do regularnych cen. Podnosimy cenę że dać rabat na produkt do jego pierwotnej cenie. To jest dopiero super promocja!!! I wszystko ma być przed otwarciem! Zmiana cena na 300 pozycjach ale przed otwarciem bo osoba z biura może jeździć. Na szczęście mnie to już nie dotyczy. Ale klienci wodza do robicie.

Natalia
Inne
@Martita

A jak pracowałaś, to rozmawiałaś z szefostwem, że no tak nie można robić? Jaka była reakcja?

J.
Były pracownik
 Pytanie
@Natalia

Wiesz jaki wpływ masz na szefostwo? ;-) Opinię to możesz mieć, albo ją conajwyzej wyrazić. O ile potem nie zostanie Tobie to w odpowiedni sposób wypowiedziane. To jest korporacja.

Pracownik
Pracownik

Oczywiście zaczynamy wyprzedaż i nagle zakaz układanie sklepu dzień przed, potem będą regionalne cisnęł, żeby się na czas wyrobić, że szef jeździ i patrzy itd. Czemu nie możemy normalnie jak inne firmy :(

Halina
Inne
@Pracownik

A czemu dzień przed nie możecie tego ogarnąć?

Anett
Pracownik
@Halina

Zakaz z biura!

Halina
Inne
@Anett

Serio? Na jakiej podstawie ten zakaz?

remi
Pracownik

Odradzam prace i nie polece najogorszemu wrogowi. Wlasciciele ciagle na wakacjach, prezes chyba sam nie wie czym sie firma zajmuje. Zero organizacji, brak przeplywu informacji, wlasciciel i prezes nie maja zadnej swiadomosci na temat tego co faktycznie dzieje sie w firmie a poza nimi chyba nikt nie ma decyzyjnosci wiec bledme kolo sie zamyka. Ta firma dryfuje na zepsutej tratwie prosto na wodospad. Zasady komunikacji w tej firmie pozostawiaja wiele do zyczenia, rozmyta odpowiedzialnosc, managerowie dzialow bez nadzoru i weryfikacji. Jak to funkcjonuje na rynku to ja nie wiem, ale radze trzymac sie z daleka.

TheTruePeck
Były pracownik
@remi

Bo jest prawdziwa.

1
Doradca
Pracownik

Kolejny raz brak poprawnej komunikacji pomiędzy biurem a resztą firmy. Podobno miało być pół sklepu w SALE, a po dostaniu listy nie ma z czego stołu ułożyć... jakaś paranoja.

Marta
Inne

Zakupy w Duka Bydgoszcz Zielone Arkady. Fatalna obsługa! Pani Marysia zamyka sklep na godzinę. Po powrocie nie ma słowa przepraszam. Dyskutuje żując gumę, że ona ma prawo do przerwy. Panie ze sklepu obok powiedziały , że to się zdaza notorycznie. Bardzo odradzam.

.
Pracownik
@Marta

No i ma prawo do przerwy.

Kamila
Inne
@Marta

jak dla mnie prawidlowo, kazdy ma prawo do przerwy, zapewne wlasciciel firmy sie na to zgadza skoro piszesz ze to notoryczne i tyle, czy ty w swojej pracy nie masz przerwy? moze tutaj sytuacja jest taka ze pani jest sama w firmie i nie ma nikgo kto moglby stac na kasie za nia a przerwa przysluguje, trzeba byc wyrozumialym dla ludzi :)

Janna'9
Były pracownik

Praca jak praca. Pracowałam w mniejszym salonie w Warszawie w dość zgranym teamie, więc nie miałam co narzekać. Pierwszy kierownik super, drugi nierozgarnięty. Narzekanie na klientów to nie tutaj, każda praca z klientami to niekiedy katorga. Dużym plusem są godziny, ustalanie sobie kiedy chcesz pracować, a kiedy nie. Pensja kiepska, bo najniższa krajowa. Na umowie zlecenie żadnych premii, dodatków. Raz dostaliśmy na święta karty podarunkowe. Marketing firmy leży, dużo bezsensownych akcji, przy niektórych głupich wymysłach firmy aż głupio było mi przez klientami i to ja musiałam świecić oczami. Praca, aby coś dorobić spoko, nie zmęczysz się, w nudniejsze dni można zająć się sobą i nikt cię nie pilnuje z góry. Ogółem 6/10.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To prawda, że etatyzacji na kwiecień nie zwiększy się? Serio!?!?

00
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

i co jeszcze, może jakieś premie? haha

J.
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

No jak to, nie wiesz?! Przecież jest wojna. I krocząca inflacja. I trzeba ciąć załogi (czyt. pieniążki). Tylko nie budżety. No i nie ceny ;) Będziemy pewnie pracować w zmniejszonych składach także przed świętami. To na pewno będziemy robić większe obroty. Ale co prości pracownicy mogą wiedzieć? Cały Zarząd może sobie wypisywać bzdury, że sami się tutaj zatrudniamy, że taki jest handel i takie są nasze obowiązki. Tylko, że tych obowiązków jest dużo i w zmniejszonych składach do realizacji. To jest firma polska i w polski sposób zarządzany i reklamowany. Nie ma czegoś takiego jak "kultura pracy" tutaj. Gdzie jest to "budowanie lojalności pracowników"? Ale zwalniam się i to jest dobry krok. Pozdrawiam

Maja
Inne
@J.

no ale czemu właściwie są zmniejszone składy bo nie bardzo rozumiem?

Niko
Pracownik
@Maja

bo realizacja sieci jest na poziomie 73%, pieniadze sie nie zgadzają trzeba szukać oszędnosci

Joanna
Inne
@Niko

Oszczędności, oszczędnościami, ale czy to nie wpłynie w dalszym czasie na efektywność? Bo przecież wtedy to minie się to chyba z celem, chyba że źle rozumiem?

Klient
Inne
@Joanna

Widać oszczędności na personelu. W sklepach bałagan, chaos i ogólnie nieład....

ja
Były pracownik

To była moja pierwsza praca. Wspominam ją bardzo dobrze- świetna atmosfera, bezproblemowy kontakt z regionalną, korzystny pakiet zniżek pracowniczych. Jedynym minusem jest mała liczba etatów- zwykle jedna osoba przez cały dzień na sklepie. Polecam!

S
Pracownik

Firma która reklamuje się jako Szwedzka prestiżowa (mhm) marka , nie posiada nawet dzialu HR ale po co… przecież kierownik mimo ze ma mnóstwo rzeczy do roboty na salonie napewno znajdzie czas na szukanie i rekrutacje pracowników …. Nie polecam

Łukasz
Inne
@S

Nie w każdej firmie jest dział HR i pracownik odpowiednio przeszkolony do rekrutowania. Ciebie przyjmował kierownik sklepu i stad takie rozczarowanie? Co się konkretnie dowiedziałeś? Wiesz ile proponują kasy albo jaką umowę?

BylyPracownik
Były pracownik

Pracę w Duce wspominam bardzo dobrze. Przede wszystkim, nie rozumiem komentarzy o nierealnym do wyrobienia budżecie. U nas praktycznie co miesiąc miałyśmy zrobiony plan. Jeśli się nie udawało, nikt nie krzyczał, po prostu były emaile, żeby walczyć o lepsze wyniki. Grafik całkowicie dopasowany do dyspozycyjności pracowników i super atmosfera w sklepie. Poza tym fajne rabaty na produkty.

Zuza
Były pracownik

Nie polecam Duka jako pracodawcy. Zero szacunku do pracownika Po kilku latach ciężkiej pracy ,odchodząc nie usłyszysz nawet głupiego "dziękuję"

J.A.
Były pracownik
@Zuza

Absolutnie się zgadzam. Po 4 latach pracy jedyne co, to firma stara się jeszcze wysiudać pracownika ograbiając go z voucherów pracowniczych, oferują "świetne" rozwiązanie umowy (bez okresu wypowiedzenia) i nagle lądujesz bez odprawy. Odchodzisz dlatego, że kierowniczka ma swoją pupilkę - notabene nadużywającą alkoholu, ale jak wiadomo "wierny ale mierny" ważniejsze niż pracownik, który zwyczajnie lubi te pracę (a to rzadkość). Jeśli cenicie swój czas, chcecie zarabiać dobrze i bez nerwów chodzić do pracy - darujcie sobie DUKA. Buble firmy odbijają się na pracownikach, klienci wylewają niejednokrotnie pomyje na sprzedawców, którzy nie mają żadnego przełożenia na politykę firmy. Warto zauważyć jak dużo osób odeszło w ciągu ostatnich 2lat - nie tylko pracowników sklepów, ale także regionalnych czy dyrektorów od HR, produktu czy marketingu.

Zostaw merytoryczną opinię o Duka International S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duka International S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?

    Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duka International S.A.
Przejdź do nowych opinii