Opinie o duka.com - DUKA INTERNATIONAL S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Duka International S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Duka International S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duka International S.A. w Warszawa

Pracownik duka
Pracownik

Lepiej UOP niech sobie sprawdzi czy ma opłacane składki w ZUS, moje zdziwienie było nie do opisania, gdy się o tym dowiedziałam :)

Uhm
Pracownik

Jeśli ktoś myśli o pracy w Duka odradzam! Ciągłe zmiany, które nie mają jakiegokolwiek sensu ponieważ za 2 h będzie mail, że jednak nic mamy nie zmieniać, gdzie połowa sklepu już jest zmieniona. Klientów coraz mniej, lecz firma dalej podnosi ceny, a za chwile robi wielką wyprzedaż i tak cały czas. Traktowanie pracowników poniżej pasa. Firma wywołuje ogromną presję, ciągłe przyjazdy do sklepu, obserwowanie pracowników z ukrycia, nasyłanie kolegów/koleżanek osób z biura, jako tajemniczych klientów. Firma nie wypłaca wypłat na czas, a sprawa zamiatana jest pod dywan „chcą to niech nas zgłaszają do PIPu, przelewy poszły 10”. Mam nadzieje, że w końcu odpowiednie organy się tym zajmą i zmieni się cały zarząd.

Warszawianka
Pracownik

Warszawa potwierdza brak wypłat. Nich sobie więcej dyrektorów i prezesów zatrudnia. 2 raz w tym roku chyba. PIP poinformowany. A jutro kadrowa będzie udawała że nie wie o co chodzi ale przelewy poszły" szkoda że nie na moją konto. Mało wam UOKiK to będzie i to! Dwa w sumie straciliście tyle pracowników zamykacie kolejny sklep i dalej brak kasy! Dno Mam nadzieję że jest tu PIP

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Nikt ważny
Pracownik
 Pytanie

Dokładnie! I problem chyba dotyczy całej sieci. Przegięcie i żenada. Jak pracownik zrobi coś źle to są wielkie żale regionalnych i wszystkich z biura, ale jak się spóźnienia z wypłatami kolejny raz to pewnie znowu będą mieć wywalone. Prawda jest taka, że za każdy dzień spóźnienia powinny być wypłacane jakieś odsetki. Teraz jeszcze ja mam przyjść jutro i zasuwać tam jak gdyby nigdy nic?

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.

Pytania

Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sfrustrowany
Pracownik
 Pytanie

Czy w tej firmie jest jakiś szef??? Dostajemy instrukcje na odświeżenie sklepu zaczynamy przebudowę, ponieważ pracy jest dużo, ale obsada mała. W momencie kiedy masz pół rozkopanego sklepu dostajesz informację żeby przez najbliższe dwa dni jednak nic nie zmieniać. Po 4 godzinach od publikacji instrukcji!!!! Ta firma nie szanuje naszej pracy i jawnie sobie z nas kpi.

Kornelia
Inne
@Sfrustrowany

Co można zrobić w takiej sytuacji? Zniszczyć tą przebudowę i wrócić do punktu wyjścia? Ktoś w ogóle to sprawdza?

True
Były pracownik
@Sfrustrowany

Żeby to była jakaś nowość. Ta firma nigdy nie szanowała pracownika i chciała by jeden robił za pięciu dlatego cieszę się, ze prace w tej firmie mam już za sobą.

Dominika
Inne
@True

To zaraz po publikacji tej informacji biegniecie robić tą przebudowę? Nie można odczekać trochę? Są jakieś limitu czasowe jeśli o to chodzi? Skoro odwołują to może nie byłaby to zła myśl

Bahsjs
Pracownik
@Dominika

Trzeba wysyłać zdjęcia zmian do jakiejś godziny konkretnej. Gdyby tego nie oczekiwali spokojnie można by było poczekać aż przyjdzie jedna poprawna wersja instrukcji.

AFERA
Pracownik

"Prezes UOKiK postawił spółce Duka International zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu" - poinformował Urząd. Jak podał Urząd w komunikacie, sklep on-line duka.com automatycznie dodaje do koszyka kupującego niezamówione produkty. Zwrot niechcianego zakupu oznacza dla konsumentów konieczność poświęcenia czasu oraz opłacenia przesyłki - dodano. W komunikacie wskazano, że prezes Urzędu postawił spółce Duka zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów. "Do koszyków osób korzystających ze sklepu internetowego duka.com, bez ich uprzedniej zgody, mogły być automatycznie dodawane produkty. To kupujący, aby uniknąć zakupu niechcianego towaru, musieli go usunąć" - wyjaśniono. Zdaniem UOKiK konsumenci mogli nie zauważyć dodatkowego artykułu podczas składania zamówienia i dokonać zakupu, którego nie planowali. Jeśli w przesyłce otrzymywali niechciany produkt, mogli zaakceptować sytuację albo poświęcić swój czas i ponieść koszty przesyłki, by go zwrócić - dodał Urząd. jak to było zadowolony klient powie 3 osobom o marce niezadowolony 10, zastanawia mnie ile osób musiało słuchać o tej akcji pewnie około 200, ale jak zawsze wiadomo biuro jest niewinne...

Majka
Pracownik

Duka to sklep wiecznej wyprzedaży. Gdzie płynnie przechodzi się z Midle sizon sejl do sizon sejl. Jeśli coś nie idzie dajemy wyprzedaż. Już od dawna się nie zastanawiamy czy czy na górze ktoś myśli. Wiadomo że nie. Ciekaw kto beknie za wyniki za maj. Dziś znów wyprzedaż do przemetkowania pół sklepu. Niektóre produkty już 3 raz lądują na wyprzedaży a i tak się nie sprzedają bo są bardzo słabe. Klienci pytają się czy się zawijamy z Polski bo wszystko jest przecenione a nowych kolekcji brak. Brak nowych kolekcji i nowości. A jak już coś przyjdzie to albo brzydkie albo coś takiego samego jest w innym sklepie tylko tańsze. Brawa dla naszych super kupców i strategów. Bardzo się cieszę że nie pracuje w Warszawie tak to podobno jest ciśnienie. I pamiętajcie że jeden zły klimat przekaże swoją złą opinię 15 osobom a zadowolony 3. Nie prawda bo już wszyscy widzą że dzieje się źle w tej marce poza biurem i ich szkoleniami. Nawet stali klienci nie wracają. Hello. I każdy widzi że produkty zmieniają cene z dnia na dzień.

Justyna
Inne
@Majka

A to ciekawa praca takiego Kupca. A wiecie, ile zarabia się na tej posadzie? Może jak jest niska pensja to i ludzie nie mają motywacji czy chęci? Jaka jest pensja?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera panuje w firmie Duka International S.A.? Są ogłoszenia na Pracuj.pl z 1 maja. Czy jest rotacja?

Pacownik
Pracownik
@Pytanie

Tak jest bardzo duża. Praca przyjemna ale kontakt z centrala pozostawia wiele do życzenia. Duża ilość pracy czasem bardzo dużo za dużo na małą ilość pracowników. Myślą że krzykiem i groźba coś wskuraja. Zespoły super ale biuro to (usunięte przez administratora)

Maja
Inne
@Pacownik

Takie masz doświadczenia Ty czy tylko słyszałeś o tym? Czy jakaś osoba z pracy próbowała gdzieś zgłosić ewentualne niefajne zachowania szefostwa? Powiedz, czy jest tam ktoś dla pracowników w ogóle.

Nikt ważny
Pracownik

Pracuje już w tej firmie prawie cztery lata i wiele widziałam na oczy, ale to co się dzieje teraz to jakiś cyrk z kolosem o glinianych nogach w roli główniej. Ciągła podwyżka cen, która była prowadzana przez ponad pół roku (albo i więcej) spowodowała ogromną niechęć klientów. Niejednokrotnie musiałam się tłumaczyć z cen produktów, które w sklepie obok lub bez Internet można kupić w znacznie niższej cenie. Coraz mniej osób w ogóle ma ochotę wejść do DUKA, a ja jako osoba pracująca na zlecenie patrze na to wszystko z coraz to większym niepokojem. Działania firmy totalnie bezsensowne. Zmienianie ekspozycji VM na wszędzie jest wszystko daje jeszcze gorszy efekt, ludziom nie chce się chodzić od regału do regału by obejrzeć maselniczki czy miskę, które szefostwo postanowiło rozrzucić w pięciu różnych miejscach. Kolejna kwestia to podejście do pracowników, szczególnie tych pracujących na zlecenie. Już jakby dobra, mam świadomość tego, że zawsze byli traktowani jak (usunięte przez administratora) czego przykładem mogą być zwolnienia z czasu covidowego. Ale teraz to też jest jakiś kosmos. Ogłaszanie śmiesznego konkursu na podwójne wskaźniki, gdzie nawet połowa sklepów nie jest blisko celu. Jeszcze może jakby za tym szła jakaś większa promocja typu x% na drugi produkt. W tej sytuacji jest to takie szczucie na zasadzie no przecież możecie dostać premie, ale to że jest ona nierealna do wykonania to już nie ma znaczenia. Zamiast stawiać na pracowników, szczególnie tych na zecenie, bez których ta firma już dawno by upadła, to lepiej jest wysyłać paczki PRowe do jakiegoś Marcina Tyszki czy innego influensera, który i tak ma te chińskie produkty w poważaniu. Jak przychodzę ostatnio do pracy zastanawiam się jak to dalej będzie, skoro mało kto chce wejść do tej DUKI. Najlepsze jest to, że i tak każda KO powie, że przecież załapaliśmy pana Boga za nogi! I jakie to szczęście, że możemy tu pracować, przecież mamy fajny rabat na nasze produkty i wgl o aż 30 gr większą stawkę na zlecenie od krajowej! Na prawdę wielki luksus... A tak na serio nie uwierzę w to, że nie da się znaleźć lepszej pracy i Wy też nie wierzcie. Siedzę tutaj, bo wbrew temu to dość wygodna fucha, szczególnie jak ma się dobry zespół i kierownika, który elastycznie układa grafik. To dwa dość istotne aspekty w kontekście łączenia pracy ze studiami. I w gruncie rzeczy praca tutaj nie byłaby taka zła, gdyby miało się poczucie stabilności, którego aktualnie brakuje. Podsumowując to wszystko, to chyba marketing w tej firmie leży i podejście do zlecenia. Do klienta w gruncie rzeczy też biorąc pod uwagę podwyżki cen. Mimo wszystko dam kilka dobrych rad: 1. Dajcie zleceniu odpowiedną ilość godzin do etatu, a nie jakieś z kapelusza wzięte godziny ( jak cały etat w danym miesiącu ma 160h, a ktoś pracuje na połówkę to normalnie dajcie 80h) 2. Zweryfikujcie ceny, czy faktycznie wszystko musi być tak drogie jak jest teraz 3. Zdecydujcie się na jeden rodzaj promocji, a nie 50. Z własnego doświadczenia wiem, że najlepiej działały promocje trwające ok. tygodnia dwóch, -50% na drugą rzec z danej sekcji czy całego asortymentu, czy -20% na daną sekcje lub cały asortyment 4. Tak samo uważam, że lepiej działał podział na dane sekcje (kuchnia lekka, porcelana - każdy na swoim stole) niż to co się dzieje teraz 5. Dawajcie wskaźniki i premie REALNE do wyrobienia, bo to jest szczucie z tymi oczekiwaniami co są teraz. Tak samo o wiele bardziej motywowały konkursy z podziałem na regiony niż tym co jest teraz.

Ex pracownik
Były pracownik

Przez kilka lat pracowałam w Duce na zleceniu. Praca jako student więc pierwotnie brak większych wymagań. Trafiłam akurat do fajnego sklepu, gdzie faktycznie pracowałam w dni jakie chciałam i mogłam. Poza fajnym zespołem nic więcej mnie nie trzymało. Promocja goni promocję, cotygodniowa zmiana czasem kilkuset cen, dodatkowo obsługa sklepu w pojedynkę, zmiana kampanii, dostawa. Podwyżka na zleceniu to jakiś żart. Wymagania Góry nie do spełnienia, konkursy pracownicze na najwyższe wskaźniki KPI, które nigdy nie były do spełnienia. W stu % zgadzam się z innymi opiniami, że szefostwo nie do końca daje radę. Ciągłe strasznie, przyjazdem wtedy jeszcze Pana G, dostawanie po głowie, że coś nie jest zrobione na czas jak stoi kolejka klientów. Nie wiem czy dla firmy ważniejsza jest obsługa klientów czy ciągłe przestawianie towarów na inne półki czy promocje. Nie wspomnę już o okresie przedświątecznym gdzie z łaski mogłyśmy być 2 na zmianie. Samą pracę wspominam dobrze, ale całą resztę już nie. Przy statusie studenta się opłaca bo czasem szło wyciągnąć więcej godzin, ale nie zdecydowałabym się tam na pracę na stałę.

Maja
Inne
@Ex pracownik

Obsługa sklepu w pojedynkę? Aż muszę spytać, co się dzieje, jak taki pracownik zachoruje czy coś mu wypadnie tego samego dnia, kiedy ma zmianę. Ktoś może go zastąpić? Co jak weźmie l4, i tak ma do pracy przychodzić czy jak??

Trololo
Pracownik
@Maja

Na zwolnieniu nie można przychodzić do pracy, akurat takie coś jest bardzo pilnowane, nie przesadzajmy

Gabriela
Inne
@Trololo

To jak rozwiązywane są takie braki kadrowe w takim razie? Dopytam też na jakiej umowie jest tutaj praca? Wszyscy są na zleceniu czy można dostać umowę o pracę?

Kierowniczka
Były pracownik

Prace w Duce wspominam bardzo źle. Najgorzej kontakt z regionalną. Jak był kryzys to zawsze było wsparcie żeby tylko nie tracić ludzi do pracy a jak podnieśli liczbę etatów albo przywrócili "premie uznaniowe" ( co było żartem) to traktowała cie gorzej niż szmate. Z perspektywy czasu to śmieje się z tych bajek o tym jak ona wie ile to pracy trzeba, że ona pomaga nam jak może, stoi za nami murem ale ona tak musi nas "motywowac" bo też ma nacisk od szefa. Pracowałam tam kilka ładnych lat, jak awansowałam to ciężko mi było uwierzyć w to co opowiadała była kierowniczka (zleceniowka nigdy nic nie wie + jest traktowana jako "te dziewczyny") Niestety przekonałam się że wszystko było prawda. Musisz myśleć czy możesz wziąść urlop bo jest za mało ludzi i jak weźmiesz urlop to czy ktoś przyjdzie albo l4 ... nie da się. Jak weźmiesz l4 to oznacza że się zmieniłaś i że coś kombinujesz a nie ze np jesteś chora. Uprzedzam was zastanowię się 10x czy chcecie tu pracować. Nie mówię o nierealnych budżetach bo to też prawda (w zależności od sklepu top b c) ale mówię o podejsci do pracownika. Jak chciałaś wyjść wcześniej godzinę żeby później ją odrobić bo coś Ci wypadło to był problem ale jak zostajesz po godzinach i nie wpisujesz tego...to nie nie problemu nawet i lepiej bo firma nie płaci nadgodzin. Moja była na szczęście juz regionalna była najlepsza aktorka jaka kiedykolwiek spotkałam.

Byłam I się zmylam
Były pracownik
@Kierowniczka

Masz rację! Ta firma to żart. Jak byłam sama na sklepie 7 godzin to musiałam iść do łazienki na sekundy bo nie było możliwości inaczej. Powini bardziej obciąć etaty i się czepiać ze kradzieże są.

1
Ja
Pracownik
@Kierowniczka

My mamy naprawdę fajną regionalną! Wspiera nas, ale też (usunięte przez administratora)często jak warszawka nawala, w tedy wszyscy po łbach dostają! Jest przynajmniej szczera i sprawiedliwa. Więc współczuję Was tej "aktorki" ;( nasza AM jak trzeba walczyć o nas, a czasem daje nam czadu jak sam dostaje (usunięte przez administratora)od GS, wiec nie jest wcale tak źle. Rownowaga w przyrodzie istnieje. Robimy swoje, ona też. Pozdrawiam.

Kierownik
Pracownik
@Ja

My o naszej KO nie możemy tak powiedzieć! Porażka! Kłamie i wymusza, przy tym robi mydlane słodkie oczy udając, że stara się nas wspierać.

Hajuak
Pracownik
@Kierowniczka

U nas to samo, ta firma to jakiś żart. Jak nie zaczniecie zatrudniać osób na umowę o pracę to stać w sklepie będą regionalne????. Żeby pracownicy na zapleczu musieli zmieniac podpaski albo wymiotować do kosza to żart ????

Suz
Były pracownik
@Kierowniczka

Po kilku latach ciężkiej pracy na kierowniczym stanowisku , w jednym z "najtrudniejszych salonów " nie usłyszałam głupiego "dziękuję " od tej...regionalnej,nie mówiąc o reszcie elity... Tak się docenia pracownika w Duka...

Joanna
Inne
@Suz

no jeśli czułaś się niedoceniana to słabo, ale tutaj to tylko o słowa chodzi? Jak z wynagrodzeniem wyglądała Twoja sytuacja, chyba kierownikom zaoferują o wiele więcej? o podwyżkę da radę się ubiegać?

Doma
Były pracownik
@Joanna

Pracowałam w Duce prawie trzy lata temu. Umowa skończyła mi się na pandemii :) Jeśli chodzi o zarobki kierownika i zastępcy - pracowałam na obu stanowiskach - to były momenty, że dziewczyny ze zleceń zarabiały więcej niż ja. Trochę mi przykro było jak im ten pensje wyliczałam :/

Joanna
Inne
@Doma

A to nie spodziewałabym się, żeby na wyższym stanowisku można było mniej zarobić... jak to możliwe? jest szansa na przytoczenie tego jakoś sumarycznie?

CC
Pracownik
@Joanna

Bardzo prosta matematyka: najniższą stawkę godzinową dla zleceń * miesięczna liczba godzin pracujących= wynagrodzenie wyższe niż minimum 30 kierowników w tej sieci.

Trrrr TvAK
Były pracownik
@Kierowniczka

Rtttt

Piotrek
Pracownik
 Pytanie

Wczoraj była moja ulubiona akcja, promocja. Sklep Duka równa sie wieczna promocja, nie idzie dajemy promocje. Promocja na to promocja na tamto promocja na promocje. Nowa promocja na artykuły świąteczne i pieczenie z okazji świąt prawosławnych, Czy biuro na Powązkowskiej też ma mózg z promocji?

Łysy
Były pracownik

Dawno nie pracowałem w firmie zarządzanej tak nieudolnie i tak głęboko pogrążonej w totalnym chaosie. Dawno by już to wszystko upadło, gdyby nie szeregowi pracownicy - niejednokrotnie bardziej ogarnięci, niż samo szefostwo. Szefostwo, które tradycyjnie uwielbia wzbudzać postrach w swoich pracownikach.

Halina
Inne
@Łysy

Co masz na myśli z tym że wzbudzają postrach? co konkretniej się dzieje? Co do tego chaosu, to jakiś brak organizacji czy o co chodzi? Macie tutaj jasno określone obowiązki?

Aga
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś dostał podwyżek wg naszej nowej siatki płac??? Fajnie, że sprzedawcy dostali z automatu, a reszta!?

Qwe
Pracownik
@Aga

ta cała podwyżka to żart nawet nie 10% pensji, więc patrząc na inflację to zarabiamy teraz mniej niz rok temu...

Małgorzata
Inne
@Qwe

A jak było wcześniej z podwyżkami? Były większe czy na podobnym poziomie? Jest jeszcze jakaś szansa na zwiększenie wynagrodzenia w tym roku?

zlecenie
Pracownik
 Pytanie

ogólnie typowe nastawienie "młody nie potrzebuje pieniędzy rodzice mu pomogą" kierowniczka w prost powie ci iż jak masz mniej godzin to mama/tata ci da co za problem przecież studiujesz to na co ci więcej {chyba sama wie lepiej jakie masz koszta życia niż ty) więcej niż 0,5 etatu to już wiele i jest rzadkością nie ma co liczyć na umowę o pracę czy wypracowanie etatu na zleceniu 0,20zł więcej na godzinę niż najniższa i jak możesz być z tego niezadowolona powinno cię to motywować miały być aneksy do premii dla zlecenia cisza... jak i podpisz umowę ale dostać od nich kopię chociaż podpisanej to już cisza kierownik i regionalny byle byś tylko wyrabiała normę nic więcej nie interesuje, jak jest słabo to ochrzan jest dobrze to cisza klientom wpychamy produkty które trafiają co chwile na reklamacje albo mydlimy oczy że koszta wzrastają dlatego produkty które stoją miesiącami na półce drożeją z dnia na dzień dla klientów "sklep który ma wiecznie jakieś promocje więc lepiej poczekać" to jak mamy zrobić cele ? marketing to porażka musisz do łazienki a sama jesteś na zmianie byle szybko bo czemu zamknęłaś....

hihi
Były pracownik
@zlecenie

Bo firma upada na zbity (usunięte przez administratora). Zawsze były wymagania nie z tej ziemi, najlepiej wymagać 50 tysięcy nadwyżki. W każdym mieście inne płace, ale zapieprz jest wszędzie taki sam. Najlepiej jakbyś się rozdwoił człowieku sprzątał, robił obsługę, wciskał ludziom kit i 1000 innych rzeczy. Jak pracowałem to aż mi było wstyd spojrzeć w oczy klientom jak te mądre głowy po tygodniu podnieśli cenę g0wno tacy obrotowej na 100 złoty. Cyrk na kółkach. Jeszcze regionalna Ci powie, że dla niej możesz sikać w nogawkę, a sklep ma być otwarty, a jak nie wyrobisz się z jedzeniem i sikaniem raz na 8 godzin to jest na kiblu. Nie polecam i nie pozdrawiam

Małgorzata
Inne
@hihi

To są tutaj problemy z wyjściem na przerwę? A co się dzieje jeśli nie wyrobi się tej nadwyżki? Macie jakieś premie, które mogą być w takim przypadku ucinane?

. Vghnn
Pracownik

Z wychodzeniem do lazienki zawsze jest problem, tak nie powinno byc ze człowieku nie moze isc sie załatwić jak tego potrzebuje. Według prawa jest to wielkie naruszenie praw pracownika.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zaczynają się zwolnienia ????‍????????

Małgorzata
Inne
@Pracownik

Te zwolnienia to jakieś potwierdzone info? Z jakiego powodu mają być? Ogólnie ktoś więc czy dzieje się tu coś niepokojącego?

klient
Inne
 Pytanie

co sie stało ze sklepem w Blue City? kiedyś ten sklep i jego pracownicy tworzyli super atmosferę. wszystko było ładnie ułożone, nie było kurzu na asortymencie i meblach. teraz mam wrażenie że pracuje tam ktoś kto sprzedawał gacie na bazarze. obsługa tragiczna i nie zachęca swoim wyglądem. dobrze że obok jest drugi salon który ratuje sytuacje.

XD
Były pracownik

Śmiech na sali, praca i asortyment oraz wynagrodzenie spoko, ale szefowa w jednym ze sklepów (Warszawa i Okolice) zrobiła sobie Janueszex, wypisywanie do mnie w czasie wolnym i żądanie, że odpiszę podwójne standardy, szkolenie na łapu capu. Dlatego XD

Halina
Inne
@XD

Nie możesz powiedzieć po prostu że Ci to nie pasuje? A może jakbyś się starał to własnie to by skutkowało większą pensją itp?

On
Pracownik

Co to za cyrk cenowy!!! Do tego marketing sam nie wie o czym do nas pisze. Zdjąć wszystko, jednak potem nie wszystko. Ale (usunięte przez administratora) Długo tu nie zagrzeje!

Zostaw merytoryczną opinię o Duka International S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duka International S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?

    Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duka International S.A.
Przejdź do nowych opinii