Opinie o Diverse (Etos S.A.) w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Etos S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Etos S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Etos S.A. w Gdańsk

Były pracownik

Ja pracuje dla Etos od pół roku i jakoś nie mogę narzekać. Przerwy 15 min. Ok wszystko jest kwestia dogadania. U mnie robimy sobie czasami 3 przerwy bo mamy na to ochotę. Jasny podział obowiązków, w każdy dzień robi się co innego. Nic na wariata. Jeśli chodzi o grafik to wole pracować po 12h. Wynagrodzenie zawsze na czas. Teraz zmienił się kierownik regionalny zobaczymy jak z nim będzie układała się współpraca. Jeśli pisza o przyjeździe dyrektora to mamy to gleboko dlatego że u nas w salonie robi się wszystko na bieżąco i nie mamy się czego wstydzić. Jak się nudzimy w ciagu dnia to układamy zaplecze. Nie ma czasu na nudę. Ludzie do pracy przychodzi się pracować a nie na plotki z koleżanka. Jeśli Wam nie pasuje to zapraszam do Smyka tam to dopiero jest (usunięte przez administratora). Wytrzymałam tam dwa lata. Pozdrawiam Obecny z-ca kierownika zadowolony ze swojej pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lime

Serdecznie nie polecam Diverse. Zmiany 12 godzin i tylko dwie przerwy po 15 minut? Znośnie. Klienci? Pójdą sobie po 10 minutach. Ale co z zastraszaniem, nękaniem? Kierownik urwany z choinki - straszy zwolnieniami, odreagowuje swój stres na pracownikach. Szacunek? Mi okazuj, Ciebie będę traktować jak (usunięte przez administratora) Masz wolne? Spodziewaj się SMSa z rozkazem przybycia do pracy. Chorujesz? Ojej, mamy Theraflu na zapleczu, zaparzymy. Broń Boże wkurz kierownika... Na drugi dzień już szuka osoby na Twoje miejsce, bo przecież obraziłeś majestat królewski za głośno oddychając. Jeśli myślicie o pracy w Diverse – lepiej idźcie do wojska. Ten sam zapieprz i dyscyplina, ale lepsze pieniądze.

Jacek

Pracowałem w Diverse i byłem ewenementem ponieważ ta branża skupia raczej kobiety a nie mężczyzn i powiem tak: tragedia tragedia tragedia i chodzi mi o to jak kobiety ze sobą współpracują. Niby przyjaciółki a każda na każdą nagaduję , kierowniczki przerost formy nad treścią ograniczają się do wydawania poleceń same robiąc minimum. Wobec tych rzekomych swoich przyjaciółek są aroganckie i beszczelne a po pracy znowu się bardzo kochają, szok jaka obłuda ktoś bardziej honorowy zwalnia się sam ja nie miałem z tym problemu robiłem swoje a one się tam miedzy sobą kotłowały. Teraz pracuję w innej firmie z facetami i jest spoko. Odradzam pracy z samymi kobietami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona

Tragedia pracowalam 1,5 roku non stop rotacja ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutowano mnie do C. H., które dopiero ma się otworzyć. Kazano tylko opisać siebie, powiedziano ogólnie jak to ma wyglądać i jak wyglądają zarobki. Potem "szkolenie", czyli tak naprawdę praca w innych sklepach i dla osób chętnych chcących coś zarobić możliwość pracy w innych miastach.

Pytania

Tak naprawdę zadano tylko jedno pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Zniesmaczona

Do mnie do sklepu przyjęto nową kierowniczke a ta od razu zaczęła nas straszyć zwolnieniami wiec się sama zwalniam żeby zaoszczędzić sobie nerwów. Idę do konkurencji.

anetka

A ja nie mogę narzekać kasa się zgadza RKS pomocny i uczciwy grafik spoko a atmosfera po prostu wspaniała. I to właśnie mi się ostatnio śniło. A propo ma ktoś jakiś sposób na uporczywe plamy bo zawsze jak tylko mi się śni Diverse to kończy się plamami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PIP

Jak tak patrzę na te wpisy to firma powinna graficznie się zmienić na Eto SS a. Gdańsk

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PIP

Pojęcie mobbingu zostało zdefiniowane przez Kodeks Pracy i oznacza „działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników". Dlatego też wszystko zapisywać i nagrywać i do sądu z oprawcami. Niech płacą odszkodowania to się nauczą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ela

Praca po 13 godzin dwa dni z rzędu tylko dwie przerwy po 15 minut z tego i tak trzeba być 15 min przed rozpoczęciem pracy, brak możliwości wyjścia na pasaż po ciepły posiłek, ciągłe straszenie że jeździ prezes czy kierownik regionalny, UZ nie dostaje żadnej premii pracuje na premię osób zatrudnionych na UOP, sklep jest podzielony na strefy, strefa wejścia- każdej osobie trzeba powiedzieć o promocji obsługa 1000% i tak przez 13 godzin, strefa kasy- kasowanie metkownice i wkładanie towaru, strefa przymirzalni- wymiana towaru na inny rozmiar powtórzenie informacji o promocji. Katastrofa nie polecam pracy w firmie diverse.

Do Lo
@Ela

Co tam 2 dni po 13, ja potrafiłam mieć dniówki 13, 7/8/9, 13 ;) na koniec 3 dnia nie wiedziałam jak się nazywam. Dramat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ApBdCoDwEpFł

Jako obecna pracowniczka firmy w sklepie w Łodzi potwierdzam wszystkie negatywne opinie na temat ETOSu. Pracownik jest źle traktowany, zastraszany, są wymagane rzeczy których nie jest w stanie wykonać w określonym czasie. Brak jakiegokolwiek wsparcia od działów. Lekceważenie zgłoszeń dotyczących problemów na sklepie. Napięta atmosfera, która wynika z obowiązku realizacji planu, który jest przydzielany do sklepów tak by w rzeczywistości nie było możliwości realizacji go w 100% co równa się z brakiem premii. Demotywujace oraz zastraszające wiadomości email od RKS co do planów oraz wskaźników. Nie liczą się ze zdaniem pracowników, kierowników, którzy mają sugestie jak coś usprawnić, zmienić by sklep mógł lepiej funkcjonować. Nowy RKS woj. łódzkiego podczas wizyt wzbudza u moich pracowników odczucia strachu, stresu. Jako kierowniczka musze liczyć się z pracą w ciągłym stresie, pracujac nieraz ponad swoje siły, możliwości. Jako team mamy bardzo dobre relacje, ale pracownicy bardzo często się zmieniają gdyż nie są w stanie zaakceptować tego jak firma ich traktuje.

1
Bbbbbbb
@ApBdCoDwEpFł

To skoro Ci tak źle, to dlaczego się nie zwolnisz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwator
@Bbbbbbb

słuchaj (usunięte przez administratora)jesteś kolejnym przykładem na postawę Prezesów Dyrektorów i Kierowników Rejonowych którzy jak słyszą od swoich podwładnych opinie niezadowolenia to jedyne co potrafią powiedzieć " to dlaczego się nie zwolnisz", zamiast starać się poprawić warunki pracy. Skoro jeszcze tego kierownika który ma odwagę się odezwać jeszcze nie nie zwolnili to tylko dlatego że nie mają nikogo innego za niego bo widocznie do dyscyplinarki nie mają podstaw. Na tym forum nie ma innych opinii niż negatywne ( poza tymi ustawkami rzekomych zadowolonych klientów ) ponieważ to chyba jedyne miejsce gdzie Ci styrani pracą ludzie mogą wyrzucić z siebie całą flustrację więc im tego betonie jeden nie odbieraj i wracaj do do swojego gabinetu Prezesa Dyrektora czy ch....j wie kim tam jesteś. Ps. nie sądzę żeby na tym forum wypowiadali się zadowoleni pracownicy bo tacy nie zawracają sobie tym głowy. Po prostu przychodzą do pracy robią swoje i są godziwie wynagradzani i traktowani i to jest cała filozofia. Godziwa praca za uczciwą gażę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moniq
@Bbbbbbb

Moze to zrobi? Skąd wiesz. Opinia jest we wlasciwym miejscu i jesli jest prawdziwa to i przydatna innym.

aneta

Niestety większość tych negatywnych opinii to prawda i niech ci co są kierownikami a podają się za zadowolonych klientów dadzą sobie spokój z tymi wpisami pochwalnymi i nie obrażają inteligencji innych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klara

Weszłam tutaj wyrazić swoją opinię jako Klientka, bo odwiedzam kilka sklepów w Katowicach i jestem zadowolona z każdego jednego - od Silesi, Galerii czy przy Chorzowie. Ale najpierw poczytałem sobie komentarze które tutaj się znajdują. Rozumiem że ktoś może nie być zadowolony, zdarza się. Każdy jest tylko człowiekiem i może mieć gorszy dzień. Ale na kilometry widać komentarze pisane przez byłych pracowników. Pomyślał ktoś o tym, że można tym zaszkodzić ludziom tam pracującym ? Ile mogą mieć z tego problemów? Nie. Nie wiadomo jak podchodzi do tego Szefostwo. A może już ktoś został zwolniony, bo oskarżają kogoś o mobbing, a prawda jest trochę inna. Mało to profesjonalne. A pracownikom życze powodzenia !

Klara2
@Klara

Ja oczywiście, podobnie jak ty weszłam na to forum jako zachwycona klientka(hahaha, no bo oczywiście wszyscy klienci odwiedzają gowork.pl), ale w przeciwieństwie do ciebie nie widzę nic nadzwyczajnego w tym, że opinie o pracodawcy pisza byli pracownicy, taki jest cel istnienia tego forum. A to, że jest tak wiele negatywnych opini, to widocznie nie jest przypadek. Z góry zakładasz, że są to klamstwa, które mają na celu kogoś oczernić, a może naprawdę tak jest jak opisują i chodzi o to, aby innych przestrzec.

aneta
@Klara

od razu widać że jesteś kierownikiem w Diverse

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracowni1010

Witam wszystkich. Chciałbym podsumować nadzorowanie sklepów przez RKS w woj. małopolskim. (usunięte przez administratora)? Jest sprawą normalną, (usunięte przez administratora)z innymi tylko po to aby pozbyć pracy kogoś to rzecz codzienna. Chamstwa ze strony RKS? Osoby które pracują to wiedzą jaki to tyran i (usunięte przez administratora) Niestety etos jest dosyć dwulicową firma w stosunku do pracowników. A jeśli po prostu nie spodobacie się RKS-owi to wiedzcie że w ciągu miesiąca wylecicie. Załatwianie spraw technicznych z załogą Etosu nie istnieje, Płace ? spoko pracuj po 12-13h za 10zł a w umowie masz 2 przerwy po 15min... ETOSOWSKIE (usunięte przez administratora)bo tylko tak to można nazwać. A spróbujcie tylko nagadywać na RKS-a wyżej to macie gwarantowaną dyscyplinarkę. Pracownicy są naprawde w porządku bo mają podejście do klienta to trzeba im naprawde przyznać, ale w atmosferze którą robi "góra" NIKT nie jest w stanie wytrzymać. Witamy w 2019r w Polsce i pracy za 1600zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx
@Pracowni1010

Chyba jakiś czas już nie pracujesz bo masz nieaktualne dane o zarobkach. Nikt nikogo na siłę nie w Etosie nie trzyma. Idąc do takiej pracy musisz być świadoma że pracujesz po 12 godzin, a ile Ty byś chciała mieć tej przerwy? Najwięcej narzekają Ci którzy myślą że przez cały dzień będą tylko stać i się uśmiechać zarabiając kokosy. Praca jak każda inna.

Pracowni1010
@Xxx

Kochanie ... jeśli dla Ciebie dwie przerwy po 15minut na 12h pracy to NORMALNA sprawa to zapraszam gdzie indziej popracować a oczką Ci się troche otworzą. Co do zarobków musisz być kiero/ vce-kiero bo szarzyzna pracuje za 1600zł na UZ chociaż teraz musieli podnieść o te xx groszy bo minimalna też poszła w góre. Idąc do "etosowskiej" pracy trzeba mieć mocną psychikę chyba że jesteś wyżej i wyznajesz "Etos bogiem - Diverse nałogiem."

Ewelina
Inne
@Xxx

A czy Ty w chwili obecnej pracujesz w Etos? Czy możesz wobec tego uaktualnić dane o zarobkach, na jakie można liczyć w tym miejscu? Osoby, które odwiedzą to forum, będą sugerowały się opinią byłej pracownicy sklepu co do wynagrodzenia. Będę więc wdzięczna, jeśli uaktualnisz informacje na ten temat zwłaszcza teraz, gdy do firmy poszukiwane są nowe osoby. Wiele ofert pracy tyczy się właśnie Gdańska -->> https://diversesystem.com/pl/o-firmie/kariera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rudzik

Kto w diversie pracował ten się w cyrku nie śmieje.

Minus

wchodzisz do sklepu i odrazu do ciebie leca ze promocje takie to tamto ogladasz cos juz leca i cos mowia jest to okropne klient jest osaczony nawet gdy czlowiek cos przymierza to stoja przed przymierzalnia i pytaja zastanawia mnie to czy oni sa nafaszerowani czyms wszyscy czy maja takie zasady wielki minus obslugi

XDC
@Minus

Niestety to jest wymóg narzucany z góry, to nie jest wina obsługi. Pracownicy muszą informować o promocji i „dbać” o klienta, ponieważ na tej podstawie są oceniani, a w razie kontroli, która wykaże, że tego nie robią to mogą stracić pracę. Więc niestety takowe skargi lepiej kierować do głównego zarządu, nie do pracowników bo oni nic z tym zrobić nie mogą.

Były pracownik

Katowice Libero tragedia, jako były pracownik znam zasady które tam powinny panować, niestety nie zostałam przywitana, poinformowana o promocji jakby mnie wcale nie było. Niestety w tym miejscu pracy jest to nie dopuszczalne.

Klientka
@Były pracownik

Mam całkowicie odmienne zdanie ale może to dlatego że jestem klientką a nie byłym pracownikiem. Jeden ze sklepów w którym z przyjemnością robię zakupy. Jeszcze się nie zdarzyło żeby ktoś nie poinformował o promocji. Sklep zawsze poukładany a pracownicy uśmiechnięci. Jeśli stoją tam za karę jak sugerują komentarze to naprawdę dobrze udają. Przed świętami bardzo zależało mi na kurtce niestety nie było rozmiaru, pracownik sklepu obdzwonił wszystkie pobliskie sklepy żeby pomóc mi znaleźć rozmiar który mnie interesował.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kris
@Były pracownik

I tak cię to dotknęło, że postanowiłaś poskarżyć się na forum? Bardzo dojrzale :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wstydliwy
@Kris

Ludzie jesteście Żałośni pisząc tutaj takie rzeczy :) Troszkę rozumu i odwagi życzę Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wstydliwy
@Wstydliwy

Byli pracownicy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zzz

Czytając te opinie zastanawiam się jak jest naprawdę . Pracowałam tam trochę miałam dużo możliwości rozwoju oraz miły zespół żadnych problemów , a praca jak praca nikt nie przychodzi do pracy siedzieć tylko pracować i każda firma ma swoje zasady i zakres obowiązków z których zostajemy później rozliczeni i płaca nam przecież za to .. może zarobki nie są jakieś super ale nie ma co narzekać bo nie jest najgorzej .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Zzz

Jeżeli popracujesz w Zawierciu będziesz wiedziała skąd takie opinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdegustowana

RKS, który siedzi na zapleczu w momencie, kiedy ty masz przerwę, chcesz zjeść w spokoju i odpocząć trochę po wielogodzinnym staniu i obsłudze klienta - to jest jakiś żart. Z resztą nie tylko to - brak możliwości wyjścia ze sklepu nawet w trakcie przerwy to gruba przesada. O bezsensownych wymaganiach i protekcjonalnym traktowaniu pracowników nie wspomnę. NA resztę ekipy narzekać nie mogę.

Stali klienci

Razem z mężem chcielibyśmy wyrazić swoją opinię na temat sklepu Diverse w Auchan Katowice. To co tam się dzieję to jest jeden wielki szok i podziw dla pracowników. Obsługa wymiata jednym słowem, jestem częstym klientem i Panie(usunięte przez administratora) doradzą we wszystkim, mają wyczucie stylu prezenty które kupiliśmy dla teściów w 100% trafione. Serdecznie pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ah
@Stali klienci

to co wyzej biedne dziewczyny na (usunięte przez administratora)kase pracuja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian1

Chodzę regularnie do salonu Diverse od kilkunastu lat i jestem zadowolony. Chwalę sobie obsługę w Silesi jak i w Auchanie przy Chorzowie. W jednym i drugim sklepie obsługa jest na dobrym poziomie. Wiadomo info o prpmocji slyszysz 1000 razy. Przy kasie również jeszcze z dwa. Ale np. W Silesi aż tak nie podchodzą do klienta w przymierzalni, bo jest ich dość sporo może dlatego ale w Auchanie Obsługa podejdzie zapyta jak rozmiar. To jest dobre, bo nie trzeba znowu się ubierać i iść na sklep. Dziewczyny Uśmiechnięte a to rzadkość jak na takie masówki nawet doradzą, podadzą i zaprowadzą do kasy. Ale co tam jestem są nowe twarze i niezmiennie Pani w (usunięte przez administratora). Ona przebija wszystkich z obsługi. Wita się, któraś z dziewczyn mówi regulki, ona jeszcze podchodzi powtarza żeby na pewno doszła do Ciebie ta informacja i zaczyna swoją gadke. Mamy to mamy tamto. Tu coś tam. Nagle masz do przymierzelnia kilka rzeczy, podpytuje czy trafiła z rozmiarem i czy czegoś jeszcze bym nie chciał jak i tak przymierzam i suma summarów zawsze wyjdę stamtąd z reklamówka w ręce. Jestem zadowolony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Damian1

Niestety nie jest to uzależnione od dziewczyn, one tego nie chca robic ale to jest odgórnie ustalone, że MUSZĄ tak robić..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly klient
@Damian1

za to jej placa wciska ci rzeczy a ona ma premie rzeczy slabej jakosci a baby nafaszerowane lizaniem (usunięte przez administratora) klientom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Byly klient

Niestety tak wygląda praca tam, gdyby tego nie mówiły już by pewnie wyleciały z pracy a pewnie kasa im potrzebna. Ja tam pracowałam i nigdy więcej nie wrócę do diverse.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Etos S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Etos S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Etos S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 117.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Etos S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 2 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Etos S.A.?

    Kandydaci do pracy w Etos S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Etos S.A.
2.6/5 Na podstawie 1158 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Etos S.A.
Przejdź do nowych opinii