Miałam przyjemność/nieprzyjemność pracy w dziale audytu w Gdańsku. Proces rekrutacyjny raczej przyjemny. Wysłanie CV, wypełnienie testów (logicznych + angielski), rozmowa rekrutacyjna. Sama rozmowa bardzo przyjemna, stres rozładowany przez Panią z HR oraz dyrektora działu, który był obecny. Dużo pytań "miękkich", typu "gdzie się Pani widzi za 5 lat, proszę wymienić 3 swoje wady, co Pani zrobiłaby w takiej i w takiej sytuacji" oraz kilka pytań merytorycznych - bez problemu jeśli ktoś ma podstawową wiedzę choćby z rachunkowości. Przekaz informacji bardzo szybki. Z tego co zorientowałam się później dużo kolegów czekało na odpowiedź parę miesięcy, ja czekałam 2 tygodnie (wszystko zależy od tego kiedy złożyło się CV, odpowiadają bliżej rozpoczęcia sezonu). Sama praca niestety bardzo rozczarowująca. Tygodniowy okres wdrożeniowy, który był raczej "teoretyczny" i niekoniecznie przygotowujący do dalszej pracy. Praca w zmieniających się zespołach, pod różnymi seniorami. I tutaj zależało na jakiego seniora i na jaki humor się trafiło. Oczywiście bardzo duża ilość nadgodzin, które w większości są niepłatne (firma wychodzi z założenia, że jeśli czegoś nie potrafisz, to nie będzie za to płacić, bo powinieneś się poczuwać do tego, żeby nadążać za innymi). Nie byłby to problem, gdyż o nadgodzinach w BIG4 się słyszy i nie było to żadne zaskoczenie. Problem pojawia się niestety w podejściu innych pracowników do osób na niższych stanowiskach. Choć na spotkaniach mówi się o chęci pomocy i o tym by zadawać pytania to te jednak są zbywane. To cud trafić na osobę chcącą rzeczywiście pomóc i coś wytłumaczyć. Przychodzenie do domu i otrzymywanie maili i wiadomości o pracy. Bardzo duża presja wywierana przez seniorów i zero wdzięczności za nadgodziny spędzone na ich projektach. Z 9 osób, które przyszły na stanowisko A1 na początku sezonu na ten moment zostały 2 osoby. Warto również nadmienić, że bywały okresy, gdzie brakowało projektów i nie miało się żadnej pracy - pomimo zgłaszania wolnych przerobów ciężko było otrzymać jakieś zadanie, co oczywiście później przekładało się na braki w wiedzy podczas sezonu i wielkie oburzenie seniorów ("jakim cudem tego nie potrafisz"?"). Jedną rzeczą, którą wyniosłam z pracy to lęk przed otrzymywanymi wiadomościami w okresie wolnym. Po odejściu przez miesiąc psychicznie dochodziłam do siebie. Z pewnością dużo osób i tak podejmie pracę w DTT, jednak warto się zastanowić czy naprawdę marzycie o wyścigu szczurów, a taki ewidentnie ma tam miejsce. Po przepracowanym sezonie bardzo nie polecam! Myślę, że i tak o firmie wypowiadam się bardzo łagodnie.
Jestem osobą, która czekała bardzo długo na odpowiedzi w trakcie rekrutacji, jak wyżej wspomniano. Proces rekrutacji - pochłania bardzo dużo czasu - oczekuje się wypełnienia testów, potem rozmowa z rekruterem, na końcu spotkanie online/w biurze z partnerem/managerem oraz ewentualnie rekruterem. Pytania dotyczą komunikacji, umiejętności pracy w zespole oraz wiedzy merytorycznej. Warto tutaj zaznaczyć, że na stanowiska internów proponują umowę o pracę lub umowę zlecenie, twierdząc, że niczym się to nie różni. Osoba rekrutująca ponadto zachęcała do pytań, jednakże z irytacją w głosie i zdawkowo udzielała odpowiedzi na zadawane pytania. Etap wdrożenia - był na podstawie materiałów przygotowanych przez inne biura (o współpracy z innymi biurami za chwilę), w związku z tym aspekty praktyczne dotyczące obsługi oprogramowania nie miały żadnego zastosowania w przypadku biura w Gdańsku. Szkolenia j.w. - nie były zbyt pomocne, ani wyjaśniające do rzeczywistej pracy. Sposób pracy - j.w. - są ciągłe zmiany zespołów na projektach. Odczuwa się politykę obniżania morali pracowników - nie da się doprosić o żaden feedback merytoryczny odnośnie jakości oraz efektywności wykonywanej pracy (nie udało mi się w ciągu pół roku pracy uzyskać informacji nt. mojej pracy), natomiast na bieżąco krytykuje się i poniża pracowników - to drugie zależne od humoru osoby kierującej zespołem, krytyka zawsze wchodzi w pakiet pracy. Wywiera się presje, aby pracownik robił darmowe nadgodziny i jest na to ciche przyzwolenie, mówiono o tym nawet otwarcie, że "z winy" pracownika nie powinno się ich wpisywać. Wina pracownika, tzn. niewiedza, która wynika z braku współpracy w zespole - osoby nowe jak i doświadczone są zostawiane same ze swoimi problemami, gdyż ich pytania są zwyczajnie ignorowane lub zbywane, a bez pewnych kwestii nie da się ruszyć dalej. Oczywiście oficjalnie zachęca się do komunikacji, kiedy jednak się to robi, często jest się poniżanym. Ilość pracy - jeśli nie było projektu w danym tygodniu i nie było nic do zrobienia dla danej osoby, mimo zgłoszenia wszystkim dostępności, dostawało się po głowie, jeśli zerkało się w telefon, w ocenie przełożonych, zbyt często i trzeba było się z tego tłumaczyć. Poza tym na wszystkie projekty zawsze brakowało czasu i trzeba było później na innym dokańczać pozostałości z poprzedniego - najlepiej po godzinach. Kiedy jedne osoby były przeładowane zadaniami, osoby na umowach zleceń nie miały co robić (w związku z tym nie płaciło im się za to - chociaż czas pracy miał być ten sam co w przypadku umowy o pracę - 40/45h w tygodniu). Problemy z traktowaniem asystentów - mimo licznych zgłoszeń, temat nie docierał wyżej, a jak już docierał, to zdawał się być i tak ignorowany. Feedback - j.w., ponadto warto dodać, że za bonus można uznać zwalnianie pracowników z dnia na dzień, jak się zostało zwolnionym, wtedy dostawało się dopiero feedback. Było to dość zaskakujące podejście, gdyż pracownik nie był świadomy, co się działo za jego plecami i nie mógł się nawet do tego wszystkiego odnieść - jego zdanie po prostu nie miało znaczenia. Współpraca z innymi biurami - każde biuro ma swój korpo slang, swoje metody i zakres obowiązków dla poszczególnych stanowisk, tak więc taka współpraca jest niezwykle męcząca i powoduje frustrację po obu stronach. Tutaj też chcę zaznaczyć, że taka współpraca dopiero co się rozwija, więc oczywiste, że mogą się pojawić problemy - kwestia firmy czy rozwiąże ten problem. Praca zdalna - w przypadku biura w Gdańsku czwartek oraz piątek można zazwyczaj zdalnie (nie zawsze) pracować. Jest to w mojej opinii bez sensu, gdyż zespoły i tak piszą ze sobą na czacie, żeby nie przeszkadzać na open space, a salki do rozmów są praktycznie ciągle zajęte. Proces odchodzenia można uznać za wisienkę na torcie - jest dużo dokumentów do wypełnienia, dostaje się mailowo prośbę (!) o przyniesienie m.in. podpisanych dokumentów in blanco. W przypadku odmowy/nieprzyniesienia, jest się bardzo nieprzyjemnie traktowanym i przekonywanym, że TRZEBA to zrobić. Sama praca jest bardzo interesująca i można bardzo wiele się w niej nauczyć. Benefity ponadto też są świetne. Oczywiście praca jest intensywna oraz jest jej dużo, jednak w moim przypadku to zaleta. Niestety spora ilość godzin pracy połączona z toksyczną atmosferą wpływa bardzo negatywnie na zdrowie psychiczne oraz tak długotrwały stres przez ww. traktowanie może spowodować szybkie wypalenie zawodowe oraz stres pourazowy. Pragnę również dodać na sam koniec, że poza powyższymi negatywami, można trafić również na wspaniałe i chętne do pomocy osoby, niestety takie pojedyncze przypadki nie udźwigną całego biura.
Opinia ta potwierdza, że najgorzej jest w biurach EYa i Deloitte w Gdańsku. Podobno KPMG i PwC znośnie, ktoś coś wie?
Troszeczkę śmieszą mnie frustraci poniżej, którzy wylewają swoje żale, bo ich nie zatrudniono albo musieli siedzieć więcej niż 8 godzin. W Deloitte nie pracujesz jak na taśmie produkcyjnej - 8 godzin składania długopisów i nara do domu. Tutaj jest praca projektowa i jak musisz coś skończyć do piątku to pewnie będziesz musiał posiedzieć w czwartek. Oczywiście ten kij ma dwa końce - od poziomu seniora wzwyż zarobki rzędu 10 tysięcy złotych miesięcznie nie robią na nikim wrażenia + do tego masz jeszcze darmową siłownie, darmowa kawiarnie, punkt odbioru przesyłek od kuriera, vouchery na taksówki, darmowe rowery w lato, fizjoterapeutę, lekarza, masażystę itd. Kolejny plus jest taki, że 3 lata pracy w big4 to jak 5-6 lat pracy gdzie indziej - praktycznie zawsze associate z big 4 idzie na seniora w innej firmie, senior na managera itd. Ja jako osoba pracująca już dłuższy czas mogę powiedzieć, że pensje są okej, projekty mega fajne, nadgodziny to standard, a ludzie też mega spoko (dla tych co bredzą coś o jakimś mobbingu śpieszę poinformować, że podczas oceny rocznej umiejętność komunikacji jest jedna z najważniejszych składowych [a ocenę tą wystawiają zarówno osoby wyższego, jak i niższego szczebla], przez co osoba aspołeczna nie ma szans na awans czy podwyżkę)
Ziomek aż takie dobre zarobki? Dają 10 tysięcy brutto po studiach i to nie robi na nikim wrażenia?
Anonymous, przecież napisałem, że to stawka od poziomu seniora wzwyż :) Na seniora potrzebujesz od 3 do 5 lat doświadczenia z tym, że 3 lata to raczej po BIG 4, a 5 po pozostałych firmach.
Z tym 10k brutto to trochę fikcja. Znam seniorów którzy mają po 7-8k brutto w tej firmie, więc śmiech na sali. Dodatkowo na porządku dziennym jest wciskanie umów z podwyższonymi kosztami przychodów... Fizjoterapeuta? Zapisanie się do niego graniczy z cudem....
Z tym 10k brutto to trochę fikcja. Znam seniorów którzy mają po 7-8k brutto w tej firmie, więc śmiech na sali. Dodatkowo na porządku dziennym jest wciskanie umów z podwyższonymi kosztami przychodów... Fizjoterapeuta? Zapisanie się do niego graniczy z cudem....
Z tym 10k brutto to trochę fikcja. Znam seniorów którzy mają po 7-8k brutto w tej firmie, więc śmiech na sali. Dodatkowo na porządku dziennym jest wciskanie umów z podwyższonymi kosztami przychodów... Fizjoterapeuta? Zapisanie się do niego graniczy z cudem....
Z tym 10k brutto to trochę fikcja. Znam seniorów którzy mają po 7-8k brutto w tej firmie, więc śmiech na sali. Dodatkowo na porządku dziennym jest wciskanie umów z podwyższonymi kosztami przychodów... Fizjoterapeuta? Zapisanie się do niego graniczy z cudem....
Z tym 10k brutto to trochę fikcja. Znam seniorów którzy mają po 7-8k brutto w tej firmie, więc śmiech na sali. Dodatkowo na porządku dziennym jest wciskanie umów z podwyższonymi kosztami przychodów... Fizjoterapeuta? Zapisanie się do niego graniczy z cudem....
serio? 10k po tylu latach w tym kotle? Serio? To jest ten prestyż? To wyzysk na całego. I co take wielkie wyszktałcenie, taky prestyż a ledwo co możesz się utrzymać! GRATULUJE!
To jest chyba trochę wałek co piszesz, ponieważ ja zacząłem pracę dwa miesiące temu i jako osoba z dwuletnim doświadczeniem komercyjnym dostałem 6400 brutto... Więc wątpię, aby seniorzy zarabiali 7-8brutto...
A jak jest w dziale kontrolligu? Właśnie ukazała się oferta na analityka...
Dzień dobry, czy w Deloitte jest możliwa praca zdalna?
Ciekawe, poza Polską można po 8 godzinach iść do domu. To co opisujesz to jakaś patologia.
To nie jest prawda. "Praca projektowa", o której piszesz, to tylko argument do nakłaniania pracowników do nadgodzin, darmowych. To bardzo proste, większość wartości "produktu" doradztwa jest wytwarzana przez pracę intelektualną, nie ma kosztów materiałów tak jak w branży produkcyjnej. Reasumując, jeżeli nakłonisz swoich pracowników do 20% darmowych nadgodzin, to masz około 20% większy zysk i tak to działa w Deloitte, a przynajmniej w dziale Advisory, w którym pracuję (już niedługo :) ). Oczywiście pensje, są nieco wyższe, ale to nieprawda, że rekompensują one nadgodziny. Na koniec miesiąca jesteś na minus w porównaniu do innych ofert pracy w Warszawie. Główną przyczyną nieatrakcyjności Deloitta i w ogóle BIG4 jest fakt, że wzrost wynagrodzeń w BIG4 nie nadąża za średnim wzrostem w Warszawie. 5 000 brutto na C1 zarabiało się już w 2013 roku (a przynajmniej ten rok pamiętam, może wcześniej też). Obecnie na C1 jest może 6 000, ale bardzo często to nadal będzie mniej niż 6 k. Senior 10 k? Na początku senior ma zwykle 8 k, by dostać 10 musi mieć 1-2 lata stażu, co oznacza, że by zarabiać 10 k brutto w Deloitte trzeba mieć 5-6 lat doświadczenia. Przy obecnych zarobkach w Warszawie i inflacji to jest kpina.
To się zdziwisz. Masz dwa lata doświadczenia, dostałeś 6,4. Za rok masz szanse na jakąś podwyżkę, a za dwa lata na awans na seniora. Myślisz, że podwyżki ile wynoszą? 50%? Dostaje się po 500-1000 zł. Reasumując - tak, za 2 lata, o ile dociągniesz, możesz liczyć na stanowisko seniora i wynagrodzenie rzędu 7-8 k brutto.
Widać bardzo prestiżowa jest ta firma. Swoją droga fajnie się to zestawia ze średnim kosztem życia w Warszawie Xd Więcej zarobicie na truskawkach w Holandii :D
Może trochę okłamię, bo pracuję w audycie w innej firmie z BIG 4, takiej gdzie płacą za każdą nadgodzinę więc na umowie pewnie niższa kwota podstawowa. Dane całkiem świeże. A2 - dostałem ok 6k. brutto S1 - dostałem ok. 8.5k brutto S2 - dostałem ok. 9.4k brutto Więc te magiczne 10k pewnie i można mieć na S1 ale brutto o czym nikt nie wspomina i przy nadgodzinach, o których też nikt nie wspomina.
„Kolejny plus jest taki, że 3 lata pracy w big4 to jak 5-6 lat pracy gdzie indziej” To jest marketingowa ściema. Pracuję w advisory w średniej firmie i rozmawiając z koleżanką również z advisory tylko, że z innej firmy należącej do BIG4, doszłyśmy do wniosku, że ja pracując kilka miesięcy w moim dziale w średniej firmie doświadczyłam pracy w różnych obszarach podatkowych niż ona pracując kilka lat w tym samym dziale w BIG4. Co najlepsze, nie robię po godzinach, bo są one odgórnie zabronione. :)
(usunięte przez administratora) rzeczywiście tam istnieje i to nie jest kwestia komunikacji o której kolega wspomniał. Np. ucinanie o połowę wykonanych już nadgodzin przez z tyłka wymyślony 'wskaźnik efektywności' jest naprawdę śmieszne. Brak możliwości kwestionowania wykonanej pracy lub sposobu wykonania zadań również istnieje, ponieważ taka osoba dostanie później złą opinię w trakcie oceny. Trzeba klepać swoich przełożonych po pleckach, to jest ta komunikacja o której wspominasz. Oczywiście można trafić na spoko projekty, ale w większości szczebli poniżej Supervisora/Managera to jest śmieszna i odtwórcza praca, która niestety zajmuje dużo czasu. Szkoda tracić życia, gdy możesz ten czas wykorzystać o wiele efektywniej i otrzymać więcej pieniędzy.
Zakladajac, ze nie jestes niewidzialna reka HRow, naprawde zal mi ciebie. Dzieki takiemu ojkofobicznemu (sprawdz sobie w slowniku co to slowo oznacza), p0laczkowemu podejsciu (to nie firma ksiegowa u Jadzi tylko super zachodnie korpo wiec trzeba robic bezplatne nadgodziny :) wyzysk w kolonii P. ma i nadal bedzie mial sie dobrze. Powodzenia i zdrowia na nadgodzinach krecac tym zamachowym koleczkiem, bo gdziekolwiek jestes bo chyba juz zdazyles sie zorientowac, ze to nie byla jednak "ostatnia prosta" tylko ta gra sie nie konczy nigdy :)
senior za 10k to uważasz za sukces? ja uważam za normę w przeciętnej firmie! ogarnij się człowieku, widać że nie szanujesz ani siebie, ani swojego czasu, ani swojej pracy.
10 tyś dla 'seniora' to żadna rewelacja ziomek, chyba, że dla seniora z zadupia gdzie taka kwota powala.
Widzę u niektórych ciężko z czytaniem, i nawet nie widzą, że odpisują na post z 2017 roku XD Płace od tego czasu wzrosły o jakieś 60%
Jakiś pociąg ci odjechal w życiu chyba, dostałeś 'fajne' projekty i multisporta a nie dobrą kasę nie będąc tyranym.
Może dla kierownictwa, z rok temu była rewaloryzacja dopiero widełek dla pozostałych pracowników. Od 2017 do 2022 były stawki ustalone w 2017 roku i z tego powodu była też fala odejść do konkurencji. Jak dodamy, że nie ma premii, trzynastek albo bonusów to zrobi się zwyczajnie, bardzo zwyczajnie (jak na Warszawę).
Płace wzrosły od 2017 r. o 60%, gdzie? Na pewno nie w zielonej kropce. Na seniorze wzrosły wynagrodzenia o 20-30% od tego czasu.
W Deloitte Polska (dział podatkowy) pracuję od 5 lat. Wg mnie do zalet pracy w Deloitte należą: * stabilność zatrudnienia (dużo osób pracujących w moim zespole to osoby które mają po kilkanaście lat przepracowanych w spółce), * wynagrodzenie, które pozwoli na spokojne zaspokojenie podstawowych potrzeb życiowych (wyjem mieszkania, jedzenie, ubrania, zainteresowania oraz odłożenie czegoś na czarną godzinę), * pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne (lekarze pierwszego kontaktu i lekarze specjaliści, co do zasady bez opieki medycznej), kartę benefit oraz nieregularne bonusy świąteczne (nie są one wypłacane zawsze), * możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce. Do negatywnych aspektów pracy należy zaliczyć: * co do zasady, relację ilości pracy (w tym stresu) oraz otrzymywanego wynagrodzenia (trzeba się liczyć z nadgodzinami oraz stresującą atmosferą pracy), * pierwsze 1-3 lata pracy w zespole podatkowym to wynagrodzenie poniżej przeciętnego wynagrodzenia w Warszawie, * wiele umiejętności przydatnych (niezbędnych) w pracy należy samodzielnie oraz z własnych funduszy pozyskiwać po godzinach pracy - pracodawca nie zapewnia możliwości dokształcania się na swój koszt, * otrzymanie premii / bonusów jest poza zasięgiem większości konsultantów i starszych konsultantów podatkowych. Kwestie tzw. rozwoju, atmosfery pracy pozostawiam bez oceny, bo to już kwestia osobistego nastawienia do pracy oraz konkretnego zespołu.
Jakie zarobki są oferowane w dziale doradztwa podatkowego? Proszę o podanie chociaż szacunków w zależności od stanowiska.
Zarobki w doradztwie dla konsultanta zaczynają się do 5-6k brutto (w zależności od działu). Konsultanci, którzy dostają więcej często przychodzą na początkowe stanowiska z mniejszych kancelarii, wiec lepiej przed BIG4 mieć wpis do CV z czegoś mniejszego, bo z automatu dostaje się lepsza stawkę (nawet jak mało albo nic się nie umie).
Dzięki za odpowiedź - a jak pensje wyglądają na wyższych stanowiskach w tym dziale? Ps. Awanse są średnio po 3 latach pracy (np. pomiędzy konsultantem a senior konsultantem itd)?
Awanse średnio co 3 lata dużo zależy od referencji i doświadczenia, wydaje mi się że możliwe jest aby od konsultanta do senior konsultanta w 1.5r przejść.
I w tym momencie jest już szklany sufit? Mam na myśli to czy po Starszym Konsultancie można jeszcze cos osiągać lub tez przejść wyżej? Jakie są dalsze szanse na rozwój?
Po Starszym Kosnultancie jest Manager i Senior Manager, myślę że szkalny sufit dopiero na Senior Manager bo widzę sporo osób na tych pozycjach które robią cały biznes w tej firmie i chyba sie nie ruszaja (co swoją drogą wydaje mi się ze czesto jest powodem frustracji takich osob zlewanej niżej na pracowników). W okresie mojej pracy w moim zespole były awanse z seniora na managera. Nie znam konkretnych zarobków ale na tych pozycjach zarabia sie już sensowne pieniądze.
Jak wygląda praca hybrydowa? Ile dni trzeba być w biurze? Czy można pracować z dowolnego biura w Polsce, czy jak zespół jest w Warszawie, to trzeba jechać do Warszawy?
mam pytanko do osób pracujących w dziale audytu, czy audit analyst to a1, senior audyt analyst to a2, audit consultant to s1 a senior audit consultant to s2?
W najnowszym ogłoszeniu dla Risk & Compliance Analyst czytałam o perfekcyjnym angielskim. Jeśli znam na średnim poziomie to jest szansa nadrobienia w kursach z firmy?
Nie bardzo bo nawet nie przejdziesz etapu rekrutacyjnego, jeżeli już chcesz kandydować to musisz mieć lepsze podstawy, bez tego nie ma szans przejść dalej.
Jakich widełek można oczekiwać na stanowisku "Konsultant / Konsultantka w Zespole VAT" we Wrocławiu mając ponad 5 lat doświadczenia w pracy z podatkiem VAT?
Rekrutacja przebiega miło i profesjonalnie, jednak brakuje pewnej spójności. Część osób zwraca się na ty, część osób na pan. Firma sama w sobie oferuje raczej przeciętne warunki, chociaż zależy czego się szuka. Pensja w okolicach minimalnej, dosłownie o kilka złotych wyższa (nie napiszę dokładnie, bo jest to trzymane w sekrecie do samego końca ;)). Jest też problem z godzinami pracy, tak naprawdę nie ma pewności ile godzin otrzyma się w projekcie, a w konsekwencji ile się zarobi. Firma nie określa minimum godzinowego do wyrobienia. Na pewno mają duży plus za szybki feedback na każdym etapie rekrutacji. Natomiast nie podoba mi się, że za każdym razem odzywa się inna osoba, a nie ta, z którą rozmawiało się wcześniej.
Pierwszym etapem jest screening telefoniczny, podczas którego padają pytania ogólne w stylu "czemu chcesz u nas pracować?", "czym zajmuje się audyt finansowy?" itd. Dodatkowo padło jedno pytanie po angielsku. Drugim etapem jest rozmowa video, całość trwała ponad 40 minut, padło wiele pytań merytorycznych o rachunkowość i audyt, dodatkowo pytania sytuacyjne "jak się zachowasz gdy ...?" i kilka pytań po angielsku. Pytania po angielsku są proste i typowo lifestylowe, każdy spokojnie sobie poradzi, jeśli tylko nie boi się powiedzieć kilku zdań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ile zarabia się w zespole Litigation? Czy polecacie pracę w tym zespole na początek aplikacji? Bardzo dziękuję za wszystkie opinie!
Z tego co się orientuje jest chyba lepiej, jets duzo pracy, ale cos za cos. Senior Consultant to m/w 20K brutto wiec mysle ze manager to jeszcze więcej. Sa nadgodziny ale trzeba sie z tym zmierzyc, jezeli chce sie wiecej zarabiac....podzielcie sie jak w innych Big4 albo w innych działach..
A tak jak w innych firmach tego typu konsultant ma dość elastyczne godziny pracy czy jednak trzymają się kurczowo, że od tej do tej ma kwitnąć przed monitorem?
W jakim niby zespole takie kwoty? Z tego co wiem w taxach managerowie tyle nie zarabiają...co mówić o niszym levelu. Generalnie - słabo.
jakie są aktualnie widełki dla stanowisk w audycie?
Dla Digital Strategy Analyst jest proponowana UoP a ja mam własną działalność. Jest szansa negocjacji na kontrakt B2B?
Cześć. Miesiąc temu wysłałem cv na kontrolera finansowego. Zero odpowiedzi na cv.. Pracowal ktoś tam?
Bardzo mocno liczę na wszelkie aktywności sportowe bo jestem za zdrowym trybem życia. Jako praktykant w zespole imigracyjnym mam jakieś sportowe benefity?
Chcę przesłać apkę na staż w dziale audytu. Dodatkowe płatne dni wolne przypadają w konkretnie dni czy sami sobie wybieramy?
Na jakie zarobki może liczyć Junior Java Software Engineer?
Zauważyłam w ogłoszeniu dla samodzielnej księgowej o częstych podróżach służbowych. Czy wówczas mam dostęp do auta służbowego i karty paliwowej?
Czy pracuje/pracował ktoś jako service desk z włoskim (lub innym językiem)? Jakieś opinie? Jakie są widełki?
Piszą wprost ze Internal Audit Consultant ma przejrzysta ścieżkę kariery, tylko w ofercie nie ma już szczegółów. opiszecie je? jakie stanowiska i o jakim średnio czasie?
Dzien dobry! Na jakie zarobki moze liczyc stazysta w zespole ESG / S&C w Warszawie? Dziękuję;)
Jak wiadomo z ogłoszenia Business Analyst pracuje w hybrydzie. Jesteście w stanie zapewnić ze pozostanie to niezmienne? nie uśmiecha mi sie codzienny dojazd do biura
Hej czy możecie coś powiedzieć więcej o stanowisku recepcjonistki? Warto aplikować? Dużo jest pracy na tym stanowisku? I czy często trzeba używać angielskiego?
Hej, czy ktoś z Państwa wie jak wygląda atmosfera w dziale Immigration w Deloitte w Warszawie ? Na jakie zarobki może liczyć osoba z 4 letnim doświadczeniem ?
Szkolenia kosztem czasu wolnego? To jakie konkretnie są oferowane? Powiecie przynajmniej czy jednak warto? czy wyrobie sobie tu jakiś wartościowy certyfikat?
Nie ma szkoleń finansowanych przez pracodawcę. Szkolenia można mieć w czasie wolnym od pracy i za swoje pieniądze.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Deloitte Polska - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Deloitte Polska
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Deloitte Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Deloitte Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 171.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Deloitte Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 4 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Deloitte Polska?
Kandydaci do pracy w Deloitte Polska napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Zobacz wywiad
- Aleja Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa - NIP: 7010046154 REGON: 140756695 KRS: 0000270654
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi dla firm - pozostała działalność - Warszawa i okolice
Popularne
- Żabka Polska Sp. z o.o.
- BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE SPÓŁKA AKCYJNA
- Amrest Holdings Se
- DepilConcept
- Depilacja.Pl Sp. z o.o.
- Secom United Sp. z o.o.
- Femax Sp. z o.o.
- Romdom - 3 Sp. z o.o.
- PMV Sp. z o.o. Sp.k
- Traficar Sp. z o.o.
- La Donna E Mobile Alicja Szymańska-Kosmetyka Mobilna
- Grzegorz Jędrzejewski Usługi Pogrzebowe
- Tacho Work Marzena Dębska
- Barber Shop Sylwia Wodecka
- Bellator Sp. z o.o.
- Budownictwo Kubaturowe Ezbud Edyta Niewiadomska
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |