Opinie o Databroker S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Databroker S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Databroker S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Databroker S.A. w Warszawa

Ziel

Nie ten tylko ta :) Chyba nie bardzo rozumiesz przedmówco to co miałam na myśli. Wydaje mi się,że jedno niesie drugie, słaba kasa niesie słabą atmosferę... Dobra kasa, ludzie są, zarabiają po 1500 , 2000 na rękę np. na EA czy WiP... ale trzeba być ogarniętym a nie cieszyć się z jednej sztuki dziennie i nara :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gruch

Ten Ziel to straszną propagandę uskutecznia. To jest śmiech - na FB jest profil "gdzie można śmiało zobaczyć jaka jest atmosfera, nagrody, uśmiech na twarzach konsultantów". To tak jak Stalina fotografowano uśmiechniętego i schylającego się do dzieci, co to jest za argument że zdjęcie z uśmiechniętymi twarzami? Nikt nie zarzuca złej atmosfery, ale nie bardzo rozumię co ten Ziel rozmawia i do kogo o tej zawiści. Tzw. "niezadowoleni" mówią tylko o słabej kasie, zleceniach, obcinaniu stawek ile się da (za skrócony czas pracy, bo nie ma bazy, za treningi, za przerwy niezawinione itd. Kasa wychodzi bardzo marna i tyle. Może kogoś satysfakcjonują każde zarobione pieniądze, jeśli tak to ok. Pracowałem kilka miesięcy. Najwyższa wypłata - 900 zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ziel

Ludzie narzekają na databroker,ale jacy? Tacy, którzy nie przepracowali tu nawet 140 godzin :) Ja na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że pracuję tu już rok, wracam tu już 3 raz. 2 razy z przyczyn osobistych, ale zawsze chętnie z powrotem mnie przyjmowano. Za 3 razem to firma ściągnęła mnie tu, bo była taka potrzeba, co dowodzi, że mnie zapamiętano i traktują tu ludzi jednak poważnie :] Na fecebooku jest nasz profil, gdzie można śmiało zobaczyć jaka jest atmosfera, nagrody, uśmiech na twarzach konsultantów... Nie było takiej sytuacji, że ktoś nie dostał pieniedzy jakie zarobił. Na czym opierają się wasze opinie? Na 5 dniach przepracowanych tu? Czemu ludzie z innych CallCenter przychodzą do nas, wracają z wiadomością, że nigdzie nie ma atmosfery jak u nas... Wymaga się tutaj dużo, bo w końcu przychodzimy do pracy, nie po to by sie pośmiać i porobić sobie jaja... Nawiązują się tu wieloletnie przyjaźnie, związki. Skąd zawiść w tych wypowiedziach? Myślę, że tak jak było wyżej napisane... Przyjdźcie do databroker po to by faktycznie pracować, nie przejść szkolenie i po 3 dniach złożyć wypowiedzenie, wrócić do domu i napisać jaka firma DB jest tragiczna...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rysio

Pracowałem tam, kilka miesięcy temu i powiem tak, łatwo nie jest, ale kto pracował kiedyś w CC wie że to nie jest łatwa robota, trzeba liczyć się z tym żę przez 7/8 godzin, ktoś będzie Cię męczył z drugiej strony słuchawki. Robota jak to robota, jeżeli nie robisz wyników to spadasz (jak wszędzie) jednak zarówno trener jak mój SV robił wszystko żeby ogarnąć mnie. Nie udało im się… jednak w momencie gdy ściągnęli mnie już na zawsze z projektu to zaproponowali mi drugą zmianę, czego nie przyjąłem. Jeżeli chodzi o wypłacalność firmy, to nigdy nie było z tym problemu! Z ludźmi pracującymi tam dalej utrzymuje kontakt bo nigdy nie byłem w takim CC gdzie jest taka atmosfera!! co fakt kasa była ucinana ale z tego co wiem, tylko tym co byli nie zadowoleni z pracy i rezygnowali nie przepracowując okresu wypowiedzenia, po prostu znikali...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zostalem zaproszony poinformowany o stawkach i czym sie zajmuje firma bardzo fajnie milo i bez natrectwa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gruch

Powiem tak. Obawiam się, że kokosów to nie zarobi nikt z pracujących na słuchawce. Co ja gadam "kokosów"...Aby wyjść na jako takie pieniądze, nawet na lepszej stawce trzeba zasuwać na dwóch zmianach. Wiem , bo gadałem z ludźmi, którzy już są weteranami. Oczywiście, jeśli kogoś satysfakcjonuje stawka ok. 1000 zł za miesiąc, to może sobie pracować i jeszcze chwalić. W dodatku na umowę zlecenie. Każdy ma w końcu inne wymogi finansowe, nie każdemu też zależy na umowie o pracę. Ja osobiście jestem przekonany, że praca na słuchawce jako docelowa to smutna konieczność związana z brakiem alternatywy. Mówię o długodystansowcach, bo ci co przychodzą na lipiec aby zarobić na wakacje w sierpniu to oczywiście, żaden grosz nie jest do pogardzenia. I moja propozycja jest jednak taka - dla tych, którzy się zakotwiczyli - jak najbardziej umowa o pracę. Skończyć z tymi "śmieciówkami". Zacznijcie dbać o pracowników z dłuższym stażem niż "na chwilę". Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zarobki weternów

Weterani, czyl pracujący np. 3 lata w call center często pracują na zupełnie innych projektach nie te, na które są obecnie prowadzone rekrutacje. Zazwyczaj te projekty, gdzie pracują weterani są elitarne, pracuje ograniczona ilość osób, ale i z prowizji można tam łatwo sporo wyciagnąć. Osoby nowe pracują na projektach, gdzie zapewne prowizja miała by drugą i trzecią wypłatą, a wynosie pewnie np. 400 zł w najlepszym wypadku... Wątpię czy matce z dzieckiem opłaca się umowa zlecenie. No chyba, że mąż ma stabilną pracę. W zasadzie to umowa zlecenie ew. w okresie próbnym jeszcze jest do przyjęcia, ale po okresie próbnym jest nielegalna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z)i$e(l

Na umowie zlecenie, gdzie mamy stawkę godzinową, a szczególnie w CallCenter, nigdy pierwszy miesiąc nie jest idealny. Szczególnie jeżeli zaczynamy szkolenie nie płatne( gdzie zauważcie, że w 3/4 CC w Wawie to wy musicie za nie płacić) Nie mozna zarobić kokosów ,bo finalnie pracę zaczynamy od np. 17 , wtedy zostaje mało dni do końca miesiąca więc nie dziwmy się, że to jest 400 zł. ŁATWO MÓWIĆ TAKIE RZECZY OSOBĄ, KTÓRE PRACOWAŁY W DB MIESIĄC LUB 2 LUB 5 DNI. SPYTAJCIE OSÓB, KTÓRE PRACUJĄ JUŻ 3 MSC, ROK CZY 5. Pracują tu tez matki, które na utrzymaniu mają swoje dzieci i wątpie, że godziłyby się pracować dzień w dzień od 8 do 15 za 400 zł/ msc. Przecież to śmieszne.... Reasumując, jeśli chcesz zarabiać dobrze, słuchaj SV, pracuj nad sobą, przepracuj JEDEN PEŁNY miesiąc, a wszystko będzie docenione!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serpentynka

Co do nagród za wyniki, to są różne w zależności od SV. U jednego są to breloczki, czy tam kubki, a u innego butelki piwa, czy innego trunku, ale nie o tym chciałam. Koleżanka Biesiadka napisała, że SV pozornie się nami opiekują, co jest prawdą. Nawet jeżeli nie z twojej winy nie robisz wyniku, czy to poprzez brak osób docelowych, czy poprzez ogólną niedodzwanialność do danych osób. Jeżeli ktoś chce popracować 2 miesiące, to można wytrzymać, ale na dłuższą perspektywę, to raczej zamęczysz się psychicznie. O zarobieniu czegoś w ogóle nie wspomnę. Lepiej poszukać dłużej, a na pewno znajdzie się inne CC, gdzie w miesiąc zarobisz więcej, niż w DB przez 3 miesiące albo i więcej ( w zależności od tego jakie "awarie" się pojawią")

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Biesiadka

Jeśli ktoś zaczyna pracę w call center i trafi do DB to może się zrazić do tej "branży". Atmosfera w pracy pozornie jest fajna, na ogół jest miło, są ludzie (pracownicy i SV) z którymi można pogadać i na poważne tematy i poplotkować, natomiast to wszystko zależy od tego, do czyjego teamu traficie, kto będzie waszym SV. To miała być "praca na LUZIE", jednak niestety do luzu to brakuje sporo... Jeśli masz wyniki- jesteś traktowany jak król/królowa, są brawa, pochwały, uśmiechy, natomiast gdy coś Ci nie idzie, masz przysłowiowy zły dzień, wtedy się zaczyna. Pytania z czym masz największy problem i dlaczego masz słaby wynik to standard. Kończy się to zazwyczaj wcześniejszym zwolnieniem do domu w celu odpoczęcia i zregenerowania sił. Ja rozumiem, że to jest praca, jest podpisana umowa, to jest sprawa poważna, w grę wchodzi przecież zarabianie pieniędzy i świadczenie usług na rzecz Zleceniobiorcy. Mimo wszystko, jesteśmy tylko ludźmi! A wymagają od nas, abyśmy zachowywali się jak roboty. Siadaj, loguj się, rób zamówienia. Nie idzie Ci dziś? Masz zły dzień? To idź do domu, prześpij się, odpocznij, wycziluj... To jest tylko pozorna troska o nas, po prostu nie ma takiej możliwości, abyś siedział na słuchawce nie robiąc wyniku, bo zarabiasz wtedy na SIEBIE nie na firmę. Nie ważne z jakimi baranami gadasz przez telefon, ważne jest to, żeby sprzedać. Problem w tym, że jest okres wakacyjny, urlopowy i wielu placówkach, do których się dzwoni nie ma osób docelowych. Niestety ten fakt nikogo nie obchodzi. Masz siedzieć i robić zamówienia, bo inaczej rozwiążą z Tobą umowę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ucho Czombego

To wszystko co piszecie to prawda. Pracownicy są traktowani jak mieso armatnie i caly czas sie im powtarza o tym,ze najważniejszy jest interes firmy. Mają byc efektywni, mmy robic cele, bo tego oczekuje zamawiajacy, wiec mamy obowiazki. Natomist firma DB nie ma wobec pracownikow żadnych obowiazków,gdy baza jest nieprzygotowana, trudno z niej coś wycisnąc, a wtedy się wylatuje i nie ma sie placone. Tak samo firma nie ma obowiazku zapewnienia umowionych godzin pracy, w umowie jest ze zgodnie z potrzebami czyli nic pewnego. A bonusy sa dla niektorych. Stawka za taka prace smiesznie niska. W dodatku zlecenie czyli bez zobowiazan. I dlatego ciągle się poluje na nowych jeleni. A kto przyjęty po szkoleniu musi czuc się uprzywilejowany, udalo mu sie i ma prace, żałosne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tele
@Ucho Czombego

Trafne są twoje spostrzeżenia. Jednak umowa zlecenie jest umową cywilną i nie tylko zleceniobiorca(wykonawca) ma obowiązki. Ciekawe dlaczego nie obawiają się konsekwencji? Moją sprawą zajmuje się już prawnik i jestem dobrej myśli. Moja ocena celująca w petryfikacji niewolnictwa i korupcji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vilemo
@tele

czy można tę prace traktować jako zajęcie dodatkowe ... czy SV.zgodzą sie na taki układ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tele

Oceniając databroker S.A należy wziąć pod uwagę ogromne pieniądze, jakie spółka akcyjna dostała na dofinansowanie telemarketingu z Unii Europejskiej, a pośrednikiem w pozyskaniu tych pieniędzy był organ rządowy. Wszystkie szczegóły znajdują się na ich stronie Internetowej oraz wiszą na ścianie w holu oprawione w ramkę. Tymczasem ta spółka akcyjna traktuje telemarketerów, jak ostatnie śmiecie. Piszecie zresztą sami o tym. Pieniądze jakie otrzymują telemarketerzy są śmiesznie małe i świadczą o niewolnictwie i skrajnym wyzysku, a SV opracowali system odbierania wynagrodzenia pod byle powodem. Są oni śmieszni w tym udawaniu fajnych i przyjaznych pracownikom. A wy dajecie się na to nabrać. Zobaczcie ile zamieszczają swoich ofert pracy. Jest ogromna rotacja. Ale spółka akcyjna databroker może tak robić, bo ten wyzysk ma poparcie rządu i to jest prawdziwy problem. Ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja

Ja miałam tam aplikowć, ale zrezygnowałam. Jak czytam z ciekawości te nowe komentarze, to nie żałuję. Wynika z nich, że można przepracować miesiąc na legalu za 100-300 zł na rękę, bo źle Ci idzie, bo brak bazy, bo zupa szefowaej za słona... Umowa zlecenie - wszystko wolno, nie ma żdnej stawki gwarantowanej pewnie. A jak do mnie dzwonił pewnien miły Pan z Databroker, to obiecywał raj na Ziemii, solidna podstawa, zlecenie, czyli nielimitowany czas pracy, można w soboty przyjść i dorobić sobie, prowizja to druga pensja, awanse wewnętrzne itp... Krótkie pytanie: Prcowaliście tylko na projekcie "Wiedza i praktyka" czy też można coś sensownego na tych słuchawkach sprzedawać. Bo jak wszyscy mają się radować sprzedawaniem jakiejś "Teczki Kadrowca" to dziękuję, kto to kupuje w ogóle? Więc obdzwaniają firmy mając za pracowników naiwniaków, co wierzą, że coś zarobią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mmm

Podbijam pytanie powyższego użytkownika, czy warto pojawić się na tym szkoleniu, jeśli mam specjalnie przyjechać z drugiego końca Polski oraz ile wynosi wynagrodzenie "na rękę"?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trauma

kochani wybieram sie na szkolenie do tej firmy. Projekt popołudniowy. kto prowadzi szkolenie i czy warto sie tam w ogole pojawic napiszcie co wiecie o tym projekciee. dziekuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gruch

Owszem, atmosferę tworzą ludzie, ale jeśli szefostwo jest sympatyczne, da się lubić, żartuje, jest wyrozumiałe i na lajciku (hehe) to ich zachowanie wpływa na całą atmosferę pracy. A co do tego nie mam zastrzeżeń. Mam tu na myśli nie tylko samą górę, ale i kierowników oraz SV. Atmosfera jest połową sukcesu. Nikt tu nie ma interesu by pisać nieprawdę. Natomiast pieniądze faktycznie są bardzo słabe i w dodatku ucinane pod różnymi pretekstami - np. za błędy w rozmowach. Także czas urywany w skali miesięcznej daje spore kwoty, nie mówiąc już o zapłacie za retreningi - połowa stawki. Nie wspominam już , że "słuchawki" mają zlecenia i w razie nieobecności (z różnych powodów, czasem nie własnych lecz pracodawcy np. brak bazy numerów) nie dostaje się nic. Tak, że płaca miesięczna wypada bardzo mizernie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobra ciocia

prawda jest taka, że atmosfere tworza ludzie! a tam kto jest taki, kto tą atmosfere tworzy? są tacy czy tak po prostu piszecie ze jest spoko ale zero pokrycia dla słow w rzeczywistosci?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serpentynka

Zacznę od tego, że praca w call-center nie jest dla wszystkich. Zanim ktoś zacznie pracę w Databroker, musi zadać sobie pytanie, czy chce zarobić, czy raczej dorobić. Zaczynając od drugiej strony, czyli dorobienia (pracy dodatkowej, bądź wakacyjnej), to zawsze trochę pieniążków do portfela wpadnie i kilka miesięcy można przepracować. Jednak jeżeli praca ta ma stanowić główne źródło utrzymania, to już tak kolorowo nie jest. Wynagrodzenie na rękę wynosi ok 1000zł. Natomiast teraz słówko do Szanownej Pani Dyrektor. Zgadzam się, że do samej firmy nie ma większych zastrzeżeń, atmosfera faktycznie jest miła, jednak osoby które pracują ponad rok u Państwa powinni być zatrudnieni na umowę o pracę, a nie zlecenie podpisywanych na pół roku. Oczywiście z tym ponoszone są większe koszty, jednak byłby to ukłon z Państwa strony dla wiernych pracowników, którzy także pozwalają Państwu zarabiać. Pozdrawiam serdecznie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gruch

Kochana nasza Pani Dyrektor, Zgadzam się z Panią, że firma fajna, atmosfera fajna, ludzie fajni, Pani fajna i to nas trzyma z Wami.Nikt nie narzeka na atmosferę, jest miło. Jasne jest chyba dla Pani, że Pani z pozycji Dyrektora ma całkiem inne: warunki pracy, warunki finansowe, ma Pani stałą umowę nie śmieciową jak inni, Pani czas jest szanowany, ma Pani w sposób godziwy i uczciwy płacone itp. Więc troszeczkę śmieszy mnie porównanie. Przecież do pracy przychodzi się po to, by zarobić jakieś tam przyzwoite pieniądze adekwatnie do wysiłku włożonego, a nie charytatywnie, prawda? Ludzie pracują na słuchawkach po kilka lat nie dlatego, że jest tak wspaniale, lecz dlatego, że nie mają INNEJ pracy. Bo wiadomo jak obecnie jest z pracą. I to jest stała kadra,którą powinno się szanować. Natomiast ci, którzy chcą zarobić okazjonalnie, na ogół odchodzą po wakacjach. Więc te dwa miesiące jakoś godzą się z tym wszystkim, lepiej zarobić cokolwiek niż nic. To cała tajemnica sukcesu firmy.Jakieś pieniądze po miesiącu zasuwania. Można wydać w cztery dni wakacji. Proszę wybaczyć szczerość...Pozdrawiam zespół DB:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ossus
@Gruch

byłbym na stanowisku dyrektora jakiej kolwiek fimy to tez bym się wyrażał w samych super latywach. proponuje poczytac wpisy na forum gazeta pl i tamtejsze negatywne jak i pozytywne (mniejszość) komentarze i to nie tego typu że (usunięte przez administratora) oszuści itp ale z konkretnymi uwagami. po drugie pracowałem tam 6 miesięcy problemów z wypłatami nie było może nowa władza nowe obyczaje ale za to kontakt z leaderami był do kitu z niejaką panną kurowską. szkolenia specjalnie były robione by mniej płacić i wtedy gdy były awarie a to już jest przegięcie bo awarie nie sa z winy pracowników i to firma za nie ponosi odpowiedzialność i powinna płacić. na koniec by nie przynudzać mam pytanie czy dalej nagrodami za wyniki poszczególnych marketerów w konkursach są kisiele instatnt jak to było w 2011 u pana macieja t

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Dzień Dobry Pracuje w Databroker już prawie rok. Nie będę dementować powyższych opinii bo każdy ma prawo do swoich odczuć i co człowiek to inne zdanie jak widać :) Jestem w branży call center od kilku lat i mogę śmiało powiedzieć, że to jedna z fajniejszych firm, w których pracowałam. A Państwa zapraszam do współpracy - sami wtedy ocenicie. Myślę, że gdyby było tak źle ... to ludzie nie pracowaliby u nas na słuchawkach po kilka lat :) A więc mam nadzieję, że do zobaczenia, życzę Wszystkim dobrego dnia Agnieszka Kowalewska Dyrektor Operacyjny w Databroker

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik 2

nie wypłacają pieniędzy, wykorzystują ludzi, odradzam prace w tej "firmie" ja przepracowałem 2 tygodnie za dormo, bo skończyła się baza i nie przepracowałem 140 godzin i mi nie zapłacili za 25 godzin szkolenia i za resztę, bo niby im się sytem zepuół i nie widzieli, że się loguje, jeden wielki przekrętk !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Databroker S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Databroker S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Databroker S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Databroker S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 19 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Databroker S.A.?

    Kandydaci do pracy w Databroker S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Databroker S.A.
Przejdź do nowych opinii