Naobiecywali młodym naiwniakom, że jak porobią licencje, to będą jeździć, trzepać kilometry i portfel im się nie będzie domykał. Prawda wygląda zupełnie inaczej, muszą bidoki za marne grosze ganiać pociągi po całym Śląsku i często koczować na dworcach po ileś godzin. Pocieszę Was biedoki- to dopiero początek Waszego upodlenia. W Db na początkowej rozmowie obiecuje się pieniądze w wysokości "x", a po kolejnych okresach próbnych obniża się je do granic możliwości- tak robią z pracownikami przechodzącymi od innego przewoźnika. W końcu skoro już ktoś przechodzi z jakieś firmy, to najczęściej bezpowrotnie i te ścierwa to wykorzystują. Pany dyrektory zapominają, że tak naprawdę to robole zarabiają kasę na ich niebotyczne wypłaty. Ps. Gardzę wami.
(usunięte przez administratora)
wiesz co jakby nie GOP czyli śląsk+zagłębie po wojnie,z któregoście tak hojnie czerpali nie dając nic w zamian,to dalej mieszkał byś pewnie w dziupli na drzewie i zajadał podgnite banany,mlaszcząc przy tym niemiłosiernie.Weż się do roboty,to nie będziesz miał czasu aby nas zaczepiać,albo zamknij się u siebie na wsi w swoim drewnianym wychodku a kółko widokowe w drzwiach zatkaj szmatą.I pamiętaj, czego oczy nie widzą tego duszy nie żal.
Jeszcze niedawno panowie mechanicy z poza Śląska wybierali sobie pociągi wg uznania. A najlepiej żeby km było dużo i za Chiny Ludowe na Śląsk bo tam nie umieją jeździć. I zrozum tu człowieku ludzką naturę :-)))
Jeszcze do niedawna "panowie" z Zabrza wykorzystywali znajomości w dyspozyturze i pchali się ze Zduńskiej Woli do Gdańska Portu Północnego, bo na tym szlaku głównie 80km/h i przy dobrych wiatrach w 10 godzin jest się na miejscu z ponad 300-ma kilometrami w kieszeni. Do niedawna pchali się na Szczecin. Ciekawi mnie, gdzie i w jaki sposób zrobili znajomość szlaku. Na całe szczęście w SEPE (SWDR) dyżurny wpisuje nazwisko maszynisty, działa Awia i na tej podstawie tworzy się rejestr znajomości szlaku i na nic się zdadzą manipulacje cwaniaczków w kartach znajomości szlaku jak dojdzie do wypadku. UTK jak tylko wywęszy to cwaniactwo, to skończy wam się "panowie z Zabrza" jeżdżenie na dziko po całym kraju.
To było w roku 2013 i 2014, także weź jakiś geriavit, czy bilobil i nie unoś się biedny "dyspozytorku-planisto", bo ci żyłka pęknie. :-) Prawda zabolała bidoka.
DB to skrót od ( DUPNE BAGNO ).Podział na mechanik 1 lub elektryk 1 będzie dla przydupasów kierowniczka, a mechanik 2 i elektryk 2 będzie od brudnej roboty.O podwyżkach nie wspomnę te podziały są zrobione po to żeby 1 dostała jeszcze więcej, a 2 zostanie z tym GÓW...NEM tym co ma. I jeszcze jedno pytanie co trzeba będzie zrobić kierownikowi żeby dostać awans z numeru 2 na numer 1? W najlepszej sytuacji są chyba elektrycy, którzy mają dostęp do wazeliny!
a co jak będę w granicach widełek? to nic nie dostanę?? i to mają być podwyżki?!?
Właśnie dlatego niektóre związki tego nie podpisały bo nie dość że ten co się mieści nic nie dostanie to co ma powiedzieć ten co mu zabiorą pieniądze - Dostał pan podwyżkę musimy zabrać panu -300zł następna podwyżka w przyszłym roku.Żenada
W kwestii blokowania tzw "podwyżek" mało wiecie i głodno gadacie. Zablokowano te, tak zwane "podwyżki" bo był to projekt imitujący ruchy pracodawcy w kwestii regulacji płac pracowniczych. Projekt zakładał ustalenie widełek płacowych w których powinien mieścić sie pracownik danej profesji. Jeśli byłes poniżej zakresu widełek to by ci dołożyli do minimum jakie okreslają widełki, ale jesli by się okazało że jesteś ciut ponad to by ci zabrali żeby dać temu poniżej. Taki projekt podwyżkowy w którym jedni dostana a innym zabiorą jest nazywany przez projektodawców "podwyżkami płac". Nie wspomnę o tym że w tym projekcie dzieli się pracowników na np. mechanik1 i mechanik2 i dla nich ustala się różne widełki... Znacie kryteria według jakich będą oni kwalifikowani ? NIE. Więc po co mielicie jęzorami. Fajne co ? Jakieś pytania...? Pewnie mnóstwo, ale to już do władz. Domagacie się o ten projekt jak karpie o Boże Narodzenie.
Raz ,podwyżka czy wyrównanie , bo to różnica ? Dwa to to ze jak ktoś ma stawke ledwo ponad 2 tyś to normalne jest że liczy że jakiś ochłap dostanie, inny ze stawką grubo ponad 3 tys lub lepiej trzęsie porami że mu zabiorą , ot taka kolej rzeczy , jeden chce bo może coś zyska, drugi straci.Kwalifikacja ludzi jako mechanik lepszy lub gorszy śmierdzi mi wielką klapą bo jak zwykle nikt nic nie określił.Na układy nie ma rady ...
Właśnie chodzi o to że pracodawca chce upiec 2 pieczenie na jednym ogniu. Wprowadzając wyrównania płac (kominów płacowych - zwał jak zwał) chce nazwać to podwyżką - czyli nawet ten co mu zabiorą teoretycznie dostał podwyżkę. Kategoryzowanie ludzi bez jasnych zasad jest krzywdzące ponieważ dalej zostanie kolesiostwo które tafią do większych widełek a szary człowiek dostanie wielkie G
zadam ci jedno pytanie kolego,czy sądzisz że po tych wszystkich zwolnieniach,sprzedażach,kolesiostwach i transformacjach został tu choć jeden zwykły szary człowiek? Ja myślę że nie jest tak do końca prawdą że taki by się uchował,ale chciał bym się mylić.Wiesz jak patrzę na to,to mam niesamowity polew,chciał bym to wszystko zobaczyć ale bym miał ubaw.Powiem to wprost bez znieczulenia TRZEBA BYĆ ELASTYCZNYM,różne firmy choć nie wszystkie w tym i wasza wpajała mi elastyczność,póżniej było dowidzenia,choć swojaki zawsze zostawały.Wyszło mi to na dobre.Odpowiem ci jak zawsze nam mówiono ;niepodoba się to dowidzenia na twoje miejsce jest kilku innych,lub ciesz się że masz pracę.To uczy i hartuje charakter.A więc życzę dużo zdrowia i przede wszystkim elastyczności bo żeście zostali i macie pracę.Ja mam lepszą.hahahahaha.
Db to jedno wielkie (usunięte przez administratora) w infra nawet wodę odcieni od posterunków aby tylko zaoszczędzić.
Ciekawe jak zaorają Jezor ,to co zrobi ta banda lizusów ,dupowłazów ? Jak do tej pory Ci którzy ciągli za sznureczki w biurze ,mogli rękoma tych patałachów "wyeliminować" kogoś niewygodnego. Pamiętam jak jeden łaził zrozpaczony i się skarżył ,że dobierają mu się do żony w biurze... Teraz jak marionetka wylizał by jaja swojemu oprawcy. Ciekawe jakie korzyści nim kierują ?...
Już miałem składać papiery, ale po przeczytanych wpisach tego nie zrobię.
opisane tu 3 powyższe wpisy to prawda,o związkach nie piszcie bo ich nie ma,to biura wycieczkowe i czas spędzony na fb,no i ankieta pozytywna
Dziś zaszczycił nas swoją obecnością dyr Maci..ek i z dniem dzisiejszym rozwiązują sekcję Gdańsk. Co mogę obiektywnie powiedzieć na temat tej firmy... Nie liczą się z ludźmi w stopniu najmniejszym- człowiek jest gorzej traktowany od narzędzia pracy typu młotek, czy śrubokręt. Firma w żadnym stopniu nie daje perspektyw rozwoju, czy stabilności zatrudnienia. W swoim czasie byliśmy potrzebni, to jak psy jeździliśmy po całym kraju i nie tak jak "pany z Zabrza" samochodami po 300 kilometrów, tylko pociągami, a dziś- nikomu niepotrzebni słyszymy: "możecie odejść z tej firmy, albo dostaniecie propozycję pracy w Poznaniu lub w Małaszewiczach, ale noclegi i dojazdy to już na własny koszt". Żaden oddział, czy też sekcja nie powinny czuć się bezpieczne- Warszawa też niedługo dostanie propozycję:"papa, albo na własną rękę Małaszewicze". Nie wylewam tu goryczy, bo gdybym chciał tak zrobić musiałbym opisać wszystkie nieprawidłowości, które dzieją się w tej firmie. Napisałem ku przestrodze, żeby młodzi, naiwni pasjonaci nie wiązali się z tą firmą, żeby z czasem nie spotkało ich smutne zderzenie z rzeczywistością panującą w tej firmie. Nie dajcie się omamić obietnicami, bo one nie mają pokrycia w rzeczywistości.
Charlie nic dodać,nic ująć.Przepraszam dodać można w DB Schenker Związki Zawodowe powinny nazywać się np; Solidarność TRAVEL wycieczki to ich specjalność.
Związki w DB to (usunięte przez administratora) mowa jest o wyrównaniu stawek ,dzięki kolesiostwu o stawkach ponad przeciętnych ,wyrównanie jest wstrzymane (patrz kopalnioki , nztki i stare (usunięte przez administratora) reszta o stawkach komicznie śmiesznych dalej ma to co ma czyli żenujące zarobki w tej branży, związki nie reagują, ociągają się , wręcz doglądają interesów starych sługłusów. Ile MOŻNA GRAĆ na CZAS, tydzień, miesiąc(może pół roku chcecie ciągnąć tą gierke) !? Co tam ze szkoleniami? , ano są dla kliki , informacje o możliwości szkoleń nie docierają na sam dół , szkolenia są obłożone nim wyjdą na jaw, a ludzie wybierani na owe szkolenia to w większości pionki , znajomości, chłopcy bubowcy i inne boczki itd , a robote i tak odwala kto inny, brawo , tak dalej ! Ostatnimi czasy miała miejsce ciekawa sytuacja ,wypowiedzenia dostali ludzie z Jęzora (bądź co bądź ludzie obeznani z racji charakteru pracy , na każdej chyba lokomotywie tyrającej w DB, od spalinówy po elektryka)na ich miejsce przyszli bądź w niedługim czasie przyjdą osoby z innych działów(byle by swoich zostawić) , dawna rokitnica , bielszowice czy knurów ,ludzie którzy mają opanowaną lokomotywe jedną czy dwie , albo i wcale .PAJACE w ZaBRZU obudzcie się bo lada chwila sami podwiniecie rękawy i będziecie dymać przy tych złomach .Kolegą co dostali papier , radze odwołać się do prawnika , o rozwiązanie umowy , o rozliczenie waszych dniówek , wyjazdów ponad norme godzinową , pip czeka na takich jak wy !Zapomniał bym o panie W. , chłopie żal mi Ciebie, Te Twoje 5S, te tablice komediowe, obiecane premie, słupki z których nic nie wynika,propozycje usprawnień zapomnianych, gdyby nie to że w taczkach dyntka pękła to pewnie dawno wywieźli by Cie za szlaban z wilczym biletem .Ilu jeszcze darmozjadów tego lub podobnego pokroju trzeba będzie utrzymywać !Na ilu takich trzeba będzie zarobić?Przy obecnym napływie do Jęzora ex sztygarów,pociotków itp przewiduje że za chwile będziemy mieć więcej białych kołnierzyków niż pracujących. Pracujących a nie docenianych... Ręka na pulsie ... CDN
Jęzor ma być "zaorany". Jako że u sterów "pany" z Zabrza i Rybnika, to one się jeszcze ostaną, Przed konsolidajcą Pcc Rail, Ptk'u, Koltrans' u i innych każda z firm przynosiła jakiś tam zysk...po konsolidacji Db Shenker Rail Polska przynosiła miesięcznie około 5 mln złotych deficytu. Żart, czy nieudolne zarządzanie? Niech każdy były, czy też obecny pracownik sam sobie na to pytanie odpowie.
Samo NZTK miało około 3 mln czystego zysku w skali roku z obsługi bocznic, zatrudniając +/- 250 osób z pracownikami administracji.
Kontra nie działa,bo nie ma takiego związku ale składki bierze.
do związkowiec.. gdzie mam to sprawdzić? nawet na oddziale nie mam możliwości zapisać się do związku
w naszej firmie jest DZIEŚIĘĆ ZWIAZKÓW ZAWODOWYCH sprawdzcie sobie to ...
jeszcze db odpowiedz co znaczy ze zwiazki zablokowaly wyrownania
Stokrotka12 perspektywy są, hmm, śliskie, znaczy się, ich nie ma.
ok sliskie, ale cos wiecej? mowisz to z perspektywy pracownika? bylego stazysty? nie ukrywam ze interesuje mnie informacja na temat konkretnej wielkosi wynagrodzenia na stazu jak i pozniejsze ale tez jak atmosfera w pracy, mozliwosci awansu?
Witam. Ja zupełnie z innej beczki, chciałabym zapytac pracowników DB shenker, byc moze byłych stazystów jakie sa perspektywy rozwoju/ płace w firmie? Sa ofert płatnych stazy wakacyjnych w spedycji lotniczej a ze wzgledu na to ze jestem studentka logistyki, jak najbardziej odpowiadałoby mi to stanowisko. Prosze o rzetelne wypowiedzi. Pozdrawiam.
Związki moi drodzy są w kieszeni pracodawcy,co nie jest wielką tajemnicą.Plaćcie dalej na tych sprzedawczyków.
jeszcze db odpowiedz co znaczy ze zwiazki zablokowaly wyrownania
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.