brak logo

DB Schenker

Zabrze

Opinie o DB Schenker

drops 2016-06-23 19:46:41
A teraz postawmy obok siebie ;gościa który jeżdzi po mijance i kilku rozjazdach(jamnika kaseciaka),czasem nawet gdzieś jedzie choć natura poskąpiła mu kierownicy(może to i dobrze) kontra wojownika szos który nawet za trzy wykroczenia może stracić prawko,ale on ich nie popełni bo jest świadomy i z niejednego pieca chleb jadł.Kogo wybierasz?Bo ja wojownika szos, jest doskonały.A kaseciakowi pewnie znów zaplątała się taśma,cóż, niech żuje dalej.Bez urazu.
wefrg 2016-06-23 20:16:57
@drop poszukuja takze specjalsity do spraw administracji ruchu w Olsztynie wymagane jest tutaj doświadczenie w obrocie gotówkowym i fakturowaniu wykształcenie minimum średnie swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office akceptowanie pracy zmianowej
fff 2016-06-26 00:18:08
A teraz kolego,, płozowy,,możesz usiąść sobie trochę z boku,dobrze by było bo nie życzę sobie takiego towarzystwa,tak kaseciaku.Ostatnio byłem w cyrku i stwierdzam że nie tylko ludzie potrafią jeżdzić na rowerach,spodobało by ci się.
df 2016-06-26 10:48:46
czy chodzilo o specjalsite w dziale lokomotwy czy to inne ogloszenie jest? chyba t ak bo tu w Zabrzu tu oferuja przyjazną atmosferę w zgranym zespole możliwość rozwoju zawodowego dobre warunki zatrudnienia
jorg 2016-06-26 11:19:37
Wszystko fajnie,tylko jak dojdzie do rozmów o zarobkach, to ci mina zrzednie.
rt 2016-06-26 11:59:59
@jorg no ale dlaczego? co jest nie tak z tymi zarobkami? przeciez wlasnie na rozmowie powinno sie ustalic to ile one powinny wynosiczeby to wszystko bylo jasne przed tym jak podpiszesz z nimi umowe juz
mądry 2016-06-26 16:09:13
kolejarze z DB Cargo czy moglibuście niezaśmiecać naszego formum DB Schenker? wypad stąd
Walarz 2016-06-26 17:22:11
Zastanawiam się nocno jak wygląda to, że wszystko jest tak zrobione tutaj perfekcyjnie, czy trzeba więc coś konczyc, aby móc pracować tutaj w logistyce czy na jakiej to zasadzie jest rozwiązane moi drodzy?
SZpieg 2016-06-27 19:37:52
Bondziorno.
Chciałbym na szybko przedstawić jak rozwinęła się sytuacja w DB SCHENKER , dla niektórych teraz już DB CARGO . Generalnie jeżeli o transport kolejowy to firma zrobiła mocne salto w tył i wylądowała w epoce parowozów.
Ostatnie zmiany w firmie nie przyniosły nic dobrego , wydano kupę kasy na maszyny(VECTRON) które non stop stoją zdefektowane i w opinii maszynistów są za słabe na ciężkie pociągi a ich jedyny plus to modny dizajn i wygodna kabina.
DB jako firma potraciła większość przetargów na przewozy, obsługiwana jest znacznie mniejsza ilość bocznic , a te które są jeszcze obsługiwane wiszą na włosku. Władze DB powoli wykańczają firmę i własny tabor , większość wagonów DB jeździ już z wymalowanym logiem Protoru , lokomotywy są zajeżdżane na chama(inaczej nie da się tego określić).Ktoś mocno naciska żeby przeglądy okresowe lokomotyw wykonywane były przez firmy zewnętrzne(REM ... i Szyno .. kto w temacie to wie ).
Jeśli ktoś jest w temacie i widział naocznie jak takie przeglądy wyglądają to wie że to czysta fikcja, przegląd P1 , P2 polega na wbiciu pieczątki w książke pokładową maszyny i na tym koniec. Żeby było zabawniej to wiedzą o tym wszyscy od zarządu , przez maszynistów itd. W praktyce wygląda to tak że na elektrowozie dwa dni po przeglądzie P2 pali się silnik trakcyjny lub wynikają inne poważne usterki . Po takim incydencie sprawa jest uciszana bo firmy zewnętrzne które wzięły kasę za przegląd rozkładają ręce bo brak im ludzi którzy się znają na robocie.W tej sytuacji do akcji wysyłani są ostatni partyzanci jeszcze z Jęzora którzy mają w miarę możliwości uratować sytuacje .
Władza pozbyła się już wielu fachowców i w najbliższym czasie planuje się pozbyć następnych zapominając o tym że człowiek aby był dobry w temacie lokomotyw to musi przy tym pracować i mieć z tym styczność , bycie po rodzinie z kierownikiem nie wystarczy.
O tym że DB to firma rodzinna krążą już historie i tak , jeśli jesteś żółtodziobem ale pociotkiem członka zarządu to zostajesz kierownikiem , jeśli jesteś pociotkiem kierownika na wygnaniu z Bielszowic to jako fizyczny nie musisz robić nic, nie musisz się przebierać , do pracy przyjeżdżasz gdzie chcesz i kiedy chcesz,robisz po 100 h nadgodzin w miesiącu za rzekome usuwanie usterek, nikt Ci nie podskoczy bo to tak jakby zadrzeć z kierownikiem. Nieróbstwo i spychoterapia na szczeblach wyższych(mowa o kierownikach od lokomotyw na oddziale w Jaworznie Szczakowej i kwk Bielszowice) to norma przyjmująca rozmiar patologii.
Ostatnio ulubionym zadaniem kierowników jest szukanie haków na pracowników ponieważ padł rozkaz szukać ludzi do zwolnienia , fakt ten jest o tyle śmieszny że szukający haków sami mają na sumieniu wiele wyczynów podchodzących pod paragraf.Burza zwolnień i wyciągania brudów dopiero przed nami i tu chyba nikt nie może być spokojny , ani fizyczny ani kierownik.
Chciałbym też przypomnieć że nie ma już lokomotywowni Jęzor , szara klika dopięła swego i zamknęła swój jedyny(nie kopalniany) sprawnie działający warsztat lekkiego utrzymania lokomotyw , zlikwidowała sieć trakcyjną , zwolniono ludzi zostawiając tylko garstkę osób.
Obecną lokalizacją wypadową dla serwisów mobilnych został wydzierżawiony kawałek placu na terenie dawnej huty szkła w Jaworznie Szczakowej . Serwis mobilny ma do dyspozycji stary barak z przeciekającym dachem i bez ogrzewania (do niedawna bez prądu, ale ktoś uznał że wypadało by żeby był)i dwa metalowe baraki dla serwisu wagonów a wszystko to utopione w morzu ruin pozostałych po wyburzaniu huty.
Myślę że tylko człowiek chory na umyśle zamienia sprawny, wyremontowany warsztat w który wpompowano ogromne środki finansowe na zagrzybiałe baraki i wynajęte piętro w rozlatującym się biurowcu sprzed paru dekad .
Na dokładkę dodam że decyzja ta usprawiedliwiona jest oszczędnościami , więc chciałbym zapytać o jakich oszczędnościach mowa skoro za Jęzor dalej płaci DB , tak samo jak za hale na Bielszowicach i jeszcze paru lokalizacjach na różnych kopalniach , plus teraz dodatkowo opłacanie terenu na hucie szkła Szczakowa. Jakiś czas temu płacono tylko za Jęzor , więc o jakich oszczędnościach mowa ? Ukrywanie kosztów i własnych interesów no norma w DB, norma za którą ktoś w niedługim czasie beknie.
11
krus 2016-06-27 19:42:44
Czy ktoś wie coś na temat oferty pracy na stanowisko pracownika magazynu logistycznego w Chorzowie? Czy jest nadal aktualna?
robol 2016-06-28 21:08:16
Może by się ktoś ustosunkowoł do wypowiedzi ,,szpiega''.Wszyscy wiedzą że w dyrekcji pilnie czytają gaworka. Chłop napisał prowda. Co pan na to panie prezesie.?
5
robol 2016-06-28 21:11:23
Może by się ktoś ustosunkowoł do wypowiedzi ,,szpiega''.Wszyscy wiedzą że w dyrekcji pilnie czytają gaworka. Chłop napisał prowda. Co pan na to panie prezesie.?
3
guciolator 2016-06-28 21:14:41
włącz sobie mózg naiwniaku
do 2016-06-28 21:52:27
Ja ci odpiszę,nie mam nic do DB ,broń Boże,ale jak nas kiedyś wyrzucano i sprzedawano to ty się ostałeś,prawda? Inaczej by cię tu nie było,albo uciekłeś tam gdzie teraz jesteś zostawiając innych,a więc mój drogi przyjmij to na klatę jak my i nie płacz. Bo wtedy pewnie ich kochałeś i śmiałeś się w sobie z innych ,że tak skończyli. Pamiętaj raz na wozie raz pod wozem.Zadowolony,to się ciesze.Życie,nie podoba się ,to szukać szczęścia gdzie indziej,powodzenia przyjacielu.HAHAHAHA.Witamy w realnym świecie.
do 2016-06-28 22:13:56
A firma Protor z tego co mi wiadomo,to radzą sobie,właściwi ludzie na właściwym miejscu,tak dezerterze (o ile uciekłeś i nas zostawiłeś jak inni).
Sss 2016-06-28 22:21:13
Kolego,nie trzeba być krewnym kierownika możesz zostać elektronikiem w Db, wtedy dopiero można się opierd...ć, żyć nie umierać, uważać trzeba tylko na głównego elektronika bo sypie u kierownika :) na Kuźnicy dla elektroników już dobre czasy się skończyły ;/
3
Już_nie_DB 2016-06-29 11:25:28
Nic dodać, nic ująć...
2
Menda 2016-06-29 12:38:39
Problem w tym że facet prawdę opisał. A jedynie Tobie żal pośladki ściska, jak ktoś został w db to źle, jak uciekł do innej firmy to też źle. Pomyśl zanim coś napiszesz pisarzu z biurowca.
4
gwiazda 2016-06-29 13:11:08
@sss niestety na to stanowisko nie ma obecnie rekrutacji, tylko na magazyn logistyczny i specjalistów do działu lokomotyw chcą do pracy obecnie z tego co wiem,
do 2016-06-29 23:54:19
Posłuchaj mnie mamlasie,który facet opisuje taką prawdę,rozumię go idealista,walić to, wolno mu.Po pierwsze nie jestem elektronikiem i znajomkiem kierownika,po drugie nie znam się na prądzie i nie chce się znać (chleba drugiemu nie zabieram),po drugie nie lubię się opierdalać (gumowe ucho patrzy),po trzecie gucio zawsze walił z ucha, przynajmniej tak słyszałem.Po czwarte robię w mechanice i stali,bo to jest wyznacznik siły.I po piąte robię już co innego.A dla dezerterów mam jedno powiedzenie; WITAMY WAS I MAMY WAS,a póżniej TYM CHŁOPCEM TRZEBA SIĘ STARANNIE ZAOPIEKOWAĆ. Jak się nie podoba to zgłosić zażalenie do mikołaja ,ale nie licz na cód do laponii idzie długo i koza po drodze może zjeść.A więc weż to na klate i nie bądż różowa kaczuszka.
krzysiek 2016-06-30 08:09:39
Do Zabrza owszem potrzebują @gwiazda tylko, że spec. w dziale lokomotyw
do 2016-07-01 17:11:15
Dodam ci coś jeszcze że te mechaniczne rzeczy na które tak niektórzy plują robiły swoją robote,były ze stali ,bo maszyna ma służyć ludziom a nie odwrotnie,tamte zawsze dowiozły ich do domu.I nikt wtedy nie słyszał o ERG,czyli wsadż sobie spaliny razem z sadzą i kwasem do silnika z powrotem(jak będę chciał mieć kwas azotowy to wrzucę sobie nitro czyli podtlenek),albo adblue czyli rozwodniony mocznik,czyli nawóz do kwiatków,k.... paranoja , ale mały NOX.Dodatkowo kupa elektroniki która zawsze się psuje i jest wykonana nogami,jest dobra do telewizora lub komputera,kamery ale nie do jazdy i temperatur i wstrząsów,pól magnetycznych, pewnie na programie technicznym,bez jaj. Współczesne sprzęty to bardzo skomplikowane zabawki dla barbie im więcej delikatnych elementów tym większe prawdopodobieństwo awarii, nawet plik jest częścią którego nie widzisz,wypadnie, koniec nie jedziesz.Czujniki halla są jeszcze do przyjęcia,ale k... ta reszta to idż pan w h...lulajnoge.
Styk 2016-07-01 17:45:39
Moim zdaniem nie jest to jakaś wielka tragedia tu pracować, zdecydowanie mniejsza niż mówią o tym te wszystkie negatywne opinie, mi się wydaje, że są jakieś opłacone
bob 2016-07-01 19:56:34
A moim zdaniem chyba przynosisz ziemniaczki do pracy,przyznaj no sie,co?
krus 2016-07-01 19:58:11
@bob rozumiem, że to jakaś dziwna metafora, której nie rozumiem? Może to lepiej, bo mnie też pewnie zaraz posądzisz o jakieś dziwne rzeczy - ja też słyszałem, że jest tu fajnie.
bob 2016-07-01 21:57:13
Nie, to był żart,nie posądzam cię o nic,no co ty.
1
kazik 2016-07-02 09:22:08
Widziałęm ogłsozenie ,że do 5.07 można aplikować na stanwosik Specjalisty w Dziale Lokomotym do Zabrza, trzeba dosłownie byc specjalistą ponieważ wymagania są konkretne, jednka brak informacji o warunkach zatrudnienia
do 2016-07-02 14:31:04
być albo mieć,ale to nie moja sprawa
krus 2016-07-02 14:35:54
No i ktoś aplikował na tego specjalistę w dziale lokomotyw? Ciekawy jestem, co tam się można dowiedzieć na rozmowie rekrutacyjnej. Dzięki
Fredek 2016-07-03 10:55:08
Witajcie. Chcę zapytać o Rail we Włosienicy, o atmosferę w pracy i ewentualne możliwości rozwoju tam, np. szkolenie na ustawiacza etc. Z góry dziękuję za kulturalną odpowiedź :-)
Maciek 2016-07-03 11:08:26
Widzę, że poszukujecie specjalisty do działu lokomotyw, jestem pociąGOwym świrem i zastanawam się jakie trzeba mieć kwalifikacje, aby najlepiej tutaj zabłysnąć, generalnie chciałbym szybko przacować tutaj, od ręki mogę, więc jak to zrobić powiedzcie mi?
gucio 2016-07-04 22:25:08
Zadam jedno pytanie,Pan z byłego KW,tylko zapytałem.Chyba nie te lata,czas na aerobik.Ale do rzeczy............
1
gucio 2016-07-04 22:25:39
Zadam jedno pytanie,Pan z byłego KW,tylko zapytałem.Chyba nie te lata,czas na aerobik.Ale do rzeczy............
efr 2016-07-04 22:27:31
@Maciek wymagana jest znajomość budowy lokomotyw oraz sposobu ich utrzymania,orientacja w zagadnieniach kolejowych, związanych z ruchem, utrzymaniem i eksploatacją lokomotyw
do 2016-07-12 15:56:22
AAAA to teraz wiadomo,czemu jest tak a nie inaczej,masz rację poleż sobie,nic nie rób bo możesz się spocić i jeszcze by ci się buciki pobrudziły.Miśka se przynieś z domu i poduszkę.
albi 2016-07-12 16:06:44
pytanie nieco z innej beczki, jestem teraz na piątym roku studiów i zastanawiam się nadn podjęciem praktyk zawodowych - a wiem że w schenkerze można je odbyć - czy waszym zdaniem to dobry ruch i czy jest tutaj realna szanse żeby zdobyć dużo doświadczenia?
Już_nie_DB 2016-07-13 12:57:11
5 rok studiów i brak umiejętności czytania ze zrozumieniem... Nadajesz się w sam raz do DB ;-)
krus 2016-07-13 13:12:38
Skoro @już_nie_DB już nie ma cię w firmie to może napisz dlaczego? Bo rotacji dużej w firmie nie ma więc może był jakiś konkretny powód?
Już_nie_DB 2016-07-13 16:09:15
Przez nalewki za 3,80.Za mocno się storpedowałem.
kazik 2016-07-13 16:16:44
krus' moim zdaniem dobrze ,ze jest rotacja bo jak tobie sie nie podoba praca tam to sie zwalniasz i tyle a jak im sie ty nie spodobasz to tez cie zwolnia wiec i to na plus i to na plus :)
do 2016-07-17 17:15:30
Dlatego stwierdzam straszny fakt;jeśli praca przeszkadza ci w dojeniu nalewek to ją rzuć,duj konewy i zostań nindżą .Oczywiście to jest żart.
kapi 2016-07-17 18:29:03
w tym rokui chyba jednak rotacji nie ma, zatrudnienie się ustabilizowało bo nie widzę rekrutacji nowych, a dla porównania w roku ubiegłym było ich zatrzęsienie
torcida 2016-07-17 20:56:04
rotacja będzie w najbliższym czasie , zmiany mają mieć miejsce na oddziale db cargo w Rybniku, ma zostać także częściowo wymieniona kadra zarządzająca tj mistrzowie zmianowi na oddziałach knurów i jaworzno . Od września mają wejść w życie zwolnienia wśród pracowników na poszczególnych oddziałach bo papiery już chodzą po zabrzu .
2
robin 2016-07-17 21:14:40
to są tylko twoje wizje lub spekulacje czy predykcje poparte jakąś konkretną udokumentowaną wiedzą? teraz widzę nasila się współpraca z Chinami to prędzej wielkie zatrudnienia będą moim zdaniem i rekrutacje ruszą
odek 2016-07-20 17:23:06
Na dzień dzisiejszy, nie widzę tego zbyt różowo ,witamy was i mamy was aaaaaahahahahaaaaa, ciekawe co poczną nasze kurczaczki,to będzie pewnie bardzo straszne,aż strach się bać.UUUUUUhahaha.
t 2016-07-20 18:33:21
@roni nie tyle zacieśnia przyjacielu współpracę co chyba sześćdziesiąt oddziałów tam otwiera a to jest duża moim zdaniem różnica, tez licze jednak że to dla nas będzioe oznaczało nowe zatrudnienie, chętnych nie brakuje
do 2016-07-21 07:37:00
A nie mówiłem,że od nich się można wiele nauczyć,chiny to najlepszy market dla konsumpcyjnego świata i wcisnąć się tam do przewozów przy ich masowej produkcji,to jest sztuka.
to 2016-07-21 11:37:33
@t a skąd masz pewność że oni tam nie zatrudnią sobie ludzi?
do 2016-07-21 14:21:31
A tak na chłopski rozum(bez urazy),choć ja już nie stąd,a woził byś kolego drewno do lasu i to jeszcze takie.I możesz mnie za to nie lubić,masz do tego prawo.Niby każdy ma to samo ale już nie.
falko 2016-07-21 14:23:10
jak dla mnie to niezły jest ten Program Stażowy w Spedycji Lotniczej w obszarze Obsługi Operacyjnej Klienta.
Zostaw swoją opinię o DB Schenker - Zabrze
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DB Schenker