Panowie kolejarze - Proponuję przenieść dyskusję na "Opinie o DB Schenker Rail Polska S.A." http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,611428
Informacje o tym, że DB Schenker zamierza zamknąć swój zakład zlokalizowany w Sosnowcu Jęzorze, dotarła do nas od pracowników firmy pod koniec sierpnia. Z pisma, które pracodawca skierował do pracowników wynika, że zmienia się profil działalności firmy, która musi reagować na spadki przewozu węgla i tym samym coraz mniejszą rolę Śląska i Zagłębia w przewozach towarów. Większa jest natomiast rola na korytarzu Frankfurt nad Odrą – Brześć i to tam zostaną przeniesione zadania utrzymaniowe parku taborowego firmy. Sosnowiec-Jęzor nie jest dobrą lokalizacją – Przerzucenie znacznej części naszych usług transportowych w tzw. przewozy korytarzowe pociąga za sobą konsekwencje w pozostałych obszarach działalności naszej firmy, w tym także w obszarze utrzymania. Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania nowego modelu lekkiego utrzymania taboru kolejowego. Modelu, który pozwoli nam być jeszcze bliżej klienta, realizując przewozy szybko, elastycznie i efektywnie od strony utrzymaniowej. W nowej koncepcji lokalizacja Sosnowiec-Jęzor, ze względu na redukcję usług utrzymaniowych na miejscu (inwestycje w nowoczesny tabor) oraz wysokie koszty dojazdu lokomotywy (brak w pełni zelektryfikowanej trakcji) nie jest optymalna – wyjaśnia kierownik ds. komunikacji DB Schenker Andrzej Wyszyński. DB Schenker: zadbamy o pracowników – Jesteśmy świadomi, że powyższa decyzja może stanowić wyzwanie, szczególnie dla tych pracowników, których bezpośrednio ta zmiana dotyczy. Mając to na względzie, jako odpowiedzialny pracodawca zaproponowaliśmy pracownikom, którzy z różnych względów nie znajdą pracy w nowych strukturach lekkiego utrzymania, a będą gotowi się przekwalifikować, pracę na wakujących stanowiskach w pozostałych obszarach firmy. Pracownicy, którzy nie zdecydują się przyjąć nowych warunków pracy zostaną objęci programem dobrowolnych odejść. Aktualnie jesteśmy na początku całego procesu. Na tym etapie najważniejszym dla nas jest płynne przejście obszaru lekkiego utrzymania do nowych struktur oraz zabezpieczenie jak największej ilości pracowników. Termin realizacji całego przedsięwzięcia uzależniony jest od zakończenia ww. kroków a ewentualna sprzedaż pozostałego majątku stanowi ostatni punkt w jego harmonogramie – dodaje Andrzej Wyszyński. ...... Kompletna bzdura... DB Schenker likwiduje rentowne zakłady które miały co robić. Najpierw pozbyli się Zabrza Rokietnicy, potem Kuźnicy Warężyńskiej, teraz Sosnowca. Zostawili sobie Rybnik w okolicy którego są największe przewozy i który jest w najlepszym stanie. Pozłomowali masę wagonów i lokomotyw, a sami nie mają za bardzo czym jeździć. Kiedyś wydawało się że DB to najlepsza kolej, a więc najlepszy inwestor. Niestety jest to inwestor - likwidator. …… Po prostu musisz się pogodzić z rzeczywistością. Wydłuża się okresy między przeglądowe w Cargo właśnie niedawno zastąpili godziny dobami. I okres między przeglądowy wydłużył się 2 razy jeśli nie więcej zależy od przypadku. Nowe simensy mają przegląd +/- co 20000 km i już. A robi je producent nie warsztat. W wagonówce już z 2 lata temu wprowadzili prace praktycznie na akord wydajność wzrosła o jakieś 400 % skończyły się czasy szwendania specjalistów od spraw zbędnych. A DB wypuściło nowe vectrony na szlaki to po co im stary złom. Nic nie zmieni narzekanie. …… CYTAT: "Z pisma, które pracodawca skierował do pracowników wynika, że zmienia się profil działalności firmy, która musi reagować na spadki przewozu węgla i tym samym coraz mniejszą rolę Śląska i Zagłębia w przewozach towarów. Większa jest natomiast rola na korytarzu Frankfurt nad Odrą – Brześć i to tam zostaną przeniesione zadania utrzymaniowe parku taborowego firmy." Przypomnę tylko, że z Górnego Śląska i Zagłębia jest uruchamiane 40% wszystkich pociągów towarowych w Polsce... Naprawdę szanowny zarządzie DB... Nie róbcie "the billi" ze swych pracowników... Związki zawodowe w DB to czysta fikcja... …… "W nowej koncepcji lokalizacja Sosnowiec-Jęzor, ze względu na redukcję usług utrzymaniowych na miejscu (inwestycje w nowoczesny tabor) oraz wysokie koszty dojazdu lokomotywy (brak w pełni zelektryfikowanej trakcji) nie jest optymalna – wyjaśnia kierownik ds. komunikacji DB Schenker Andrzej Wyszyński." Co ten gościu pe......li Jęzor to jedyny warsztat DB z trakcją, trakcja leci od Jęzor PKP (GT) aż pod samą szopę - tylko że jakiś instruktor (WM) coś tam kiedyś uszkodził i do dziś tego nie naprawili - pewnie celowo...
Całkowicie się z tym zgadzam (z komentarzem, nie tym kłamliwym pismem urzędasów ). Dodatkowo program dobrowolnych odejść jest chory i krzywdzący dla pracowników po 50 roku życia, a nie ukończonych 55-iu, dla ignorantów z DB jak nie skończyłeś 55 lat życia to jesteś nastolatkiem.
Jezor likwidacja a co z pracownikami.
Jednak dddooo jesteś debilem ...to już pewne.
Panowie kolejarze - Proponuję przenieść dyskusję na "Opinie o DB Schenker Rail Polska S.A." http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,611428 To, zostawmy kierowcom w DB Schenker.
Był sobie gospodarz i miał kilka koni starych i kilka młodszych i przyszedł pan do gospodarza i kazał mu sprzedać stare konie i gospodarz tak zrobił i powiedział pan: oszczędzaj na nowych koniach(…) i gospodarz tak zrobił i zobaczył pan zbiedzone młode konie i kazał wywieźć je do lasu – (tam gdzie słońce zachodzi) i powiedział pan: potrzebne są konie- idź i wypożycz konie, które sprzedałeś…
(usunięte przez administratora)
Protor razem z "wełnistymi istotami" z Zabrza ma w czterech literach warsztat na Jęzorze. Zniszczyć, zgnoić, zaorać w tym są bezkonkurencyjni.
co dalej ze sosnowcem jęzor?
Dddooo i lilo.Nam wszystkim jest przykro,że na tym forum piszą swoje wypociny taki ci..e jak Wy.
Tak sobie możesz mówić do rodziny u siebie na wsi,ale nie do nas.Pakuj tekturową walizkę i spadaj do siebie kozy paść.
Przykro mi,niestety nikogo tam nie mam,jak wielu innych co przyjechali tu zabrać nam pracę i rozmnożyli się jak insekty i teraz udają panów ale charaktery mają te same.Autobusami k... was zwozili w pukułkach i z drewnianymi łyżkami za paskiem,lepiej nie fikaj bo opiszę jak jedziesz do siebie na wiochę,a wierz mi że tego byś nie chciał.
hej Borynio impreska udana? warto tam robic impreze oddzialowa?
I ponownie zażyłeś za dużo dddoooustnych używek? Szkoda bo już była widoczna lekka poprawa☺.
Nauczycielu,takie ich zachowanie,jak i ci co to zrobili,z mojego punktu widzenia człowieka,jest na traeżwo kompletnie nie do przyjęcia.Przykro mi.
I co? Nie podarowaliście temu gościowi co ma rok do emerytury,nie znam Go,ale płakać mi się chce jak na to patrzę,jakież to wasze,k... szok.Jaki by k.... nie był,to bym się i tak ulitował i coś wymyślił . Ale ok, myślenie boli.Oby ci podobni mieli tak samo przechlapane,oni tam wiedzą kto, nie chce mi się nawet z was śmiać.Po prostu k... nie.
Dobre....zwalniają gościa, który ma rok do emerytury ( fachowca), a zostawiają zielonych tylko dlatego, że Ktoś go nie lubił...to się nazywają kryteria wyboru. Ja bym im tego nie darował. A propo. .....jak się mają wagony zaginione w akcji ?
Może ci zieloni są bardziej sexy? To też są jakieś kryteria.Różni ludzie różnie postrzegają otoczenie.HAHAHA.
Agrarmanager orkę już rozpoczął, pierwsze skiby już poszły. Czekam na bronę.
Witam Wszystkich Mam pytanie odnośnie zaorania Jęzora, czy szanowny Agrarmanager podstawił już swój hiper Traktor z pługiem i broną?
Jęzor góra do końca roku , w tym czasie powolny rozkład i upychanie ludzi po różnych lokalizacjach , do tego propozycje nie do odrzucenia bo na PDO nie ma co liczyć . Za zamknięcie możliwie najlepszej obecnie lokalizacji na śląsku proszę podziękować nieudolnej zabrzańskiej klice rządzącej .Oby wam bokiem wyszło .
Nie ma się co dziwić, jak baby posadzili na stołkach dyrektorów i młokosów po byle jakich studiach z pałami napakowanymi wiedzą książkową bez grama praktyki na stanowiskach wymagających poruszania się w temacie transportu kolejowego to tak musiało się to skończyć.
dobrze płacą hejterom... a może mają swoje biurka w centrali?
LILO I dddooo znajdzie sobie inne forum proponuje szpital w Rybniku a nie forum zakładowe, ludzie chcą wiedzieć co dzieje się w firmie a nie czytać wasze żygowiny
Jęzor kaput.......
Super dddooo widzę pewną poprawę. Zwracasz uwagę na pisownię. Teraz tylko zacznij spokojnie merytorycznie pisać na temat i będzie dobrze. Wiem, że nie będzie to odtazu takie proste ale dddoookroćset dasz radę. Emocje też są potrzebne ale zostaw je sobie na stadion, ustawkę czy inne wiejskie rozrywki tj np. dożynki. Trzymam za ciebie kciuki i powodzenia dddooo. Pierwsza lekcja odrobiona:)
Niesamowite,a jednak,co jest nauczycielu z tobą,znowu zjadłeś literkę, nie no to nie ty,to wina klawiatury.Wiem bo tak nieraz jest,mimo to dzięki.Nie miej mi tego za złe.
Super. Naprawdę dddooo jestem z ciebie dumny. Błyskotliwość i spostrzegawczość na 6. No co ty? jakże mógłbym mieć za złe takiemu uczniowi.
Jęzor jeszcze istnieje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.