Może napiszecie czy cieszycie się z życzeń na dzień kolejarza, od naszego kochanego zarządu? Możliwe że ,,Lider na rynku'' dorzuci coś na dzień pracownika Db.Nie jesteśmy gorsi od kolegów z Niemiec.
Może napiszecie czy cieszycie się z życzeń na dzień kolejarza, od naszego kochanego zarządu? Możliwe że ,,Lider na rynku'' dorzuci coś na dzień pracownika Db.Nie jesteśmy gorsi od kolegów z Niemiec.
Elektromonter Wynagrodzenie od 2200 do b/d Miejsce pracy: Gliwice NEWAG Gliwice S.A. to producent platform lokomotyw: sześcioosiowego Dragona i czteroosiowego Griffina. Spółka specjalizuje się również w naprawach okresowych lokomotyw elektrycznych, modernizacji lokomotyw elektrycznych wszystkich serii oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych, naprawie i modernizacji podzespołów pojazdów szynowych. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku: ELEKTROMONTER Opis obowiązków na tym stanowisku: Naprawa maszyn elektrycznych Naprawa silników trakcyjnych Naprawa maszyn pomocniczych Naprawa podzespołów maszyn elektrycznych Wymagania niezbędne do pracy: praca w działach produkcyjnych Dodatkowo mile widziane: uprawnienia na suwnice Oferujemy: Umowę o pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę pełną wyzwań przy realizacji nowatorskich projektów Możliwość awansu oraz rozwoju Informacje dodatkowe: Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Elektromonter taboru szynowego Rail Polska Sp. z o.o. Prężnie rozwijajaca się firma transportowa z kapitałem zagranicznym, zatrudniająca ok. 350 osób. Współpracująca z wieloma podmiotami w kraju i za granicą. Elektromonter taboru szynowego Miejsce pracy: Oświęcim Opis stanowiska: Do zakresu obowiązków na stanowiku Elektromonter taboru szynowego należą: przeglądy prewencyjne oraz prace konserwacyjne taboru kolejowego wykonywanie napraw (z zakresu elektryki i/lub mechaniki) nadzór nad właściwym funkcjonowaniem i użytkowaniem maszyn oraz urządzeń bieżąca kontrola stanu maszyn sporządzanie protokołów z wykonanych prac utrzymaniowych i serwisowych Praca w równoważnym czasie pracy Wymagania: znajomość zagadnień i doświadczenie w zakresie mechaniki i/lub automatyki oraz techniki elektroenergetycznej dobra umiejętność czytania schematów elektrycznych i dokumentacji technicznej ogólna wiedza z zakresu elektrotechniki i mechaniki dyspozycyjność - praca zmianowa, delegacje samodzielność, odporność na stres, odpowiedzialność, ukierunkowanie na cel uprawnienia do eksploatacji, pomiarów urządzeń elektrycznych o napięciu powyżej 1kV (typu E) Oferujemy: Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Rail Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662). Informujemy, że Administratorem danych jest Rail Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Willowa 8/10 lok. 11. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Solaris Bus & Coach S.A., lider na polskim rynku autobusów, jest producentem autobusów miejskich, międzymiastowych, trolejbusów, autobusów specjalnego przeznaczenia oraz tramwajów. Od momentu uruchomienia produkcji w 1996 roku firmę opuściło już ponad 12000 autobusów, które jeżdżą po drogach 29 krajów. Jesteśmy znani z innowacyjnych i ambitnych projektów. Dlatego zatrudniamy najlepszych! W związku z rozwojem Działu Pojazdów Szynowych poszukujemy Kandydata do pracy w Poznaniu (Franowo) na stanowisku: Elektromechanik w Dziale Serwisu (Pojazdy Szynowe) Miejsce pracy: Poznań Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za procesy serwisowania tramwajów firmy Solaris, a w szczególności za prowadzenie obsługi gwarancyjnej. Nasze oczekiwania wobec Kandydatów: doświadczenie w pracy przy serwisowaniu pojazdów / maszyn, wykształcenie min. średnie techniczne ze znajomością mechaniki, elektryki, elektroniki pojazdów, umiejętność czytania rysunku technicznego oraz dokumentacji technicznej, gotowość do pracy na trzy zmiany oraz wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP do 1KV, uczciwość, lojalność, zaangażowanie i odpowiedzialność. Naszym Pracownikom oferujemy: umowę o pracę, pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej organizacji, ciekawe wyzwania zawodowe i możliwość rozwoju.
Pokażcie mi inną firmę kolejową w regionie w której pracuje się mniej, płacą lepiej i dlaczego też poszukuje pracowników a was tam nie ma...?
Takie frustracje Ernestku to zapewne się z domu wynosi, co? Gdyby inni dostali podwyżki do byłbym pewnie zły na system, że jest niesprawiedliwy,. ale nigdy na kolegów którzy mają się z czego cieszyć. Ale tego mnie rodzice uczyli "życz innym a i tobie będzie życzone". Uwierz mi idąc przez życie z tą dewizą życie jest łatwiejsze a i ty wydajesz się innym ludziom piękniejszy ;)... Pozdrawiam i więcej sympatii do tobie podobnych życzę.
Ty byś cicho siedział maszynioku jakby np. Podnieśli brutta tylko dyżurnym ruchu lub innym stanowiskom?Zapewne wtedy byś psioczył a tak to teraz jesteś zadowolony że masz 3700 a reszta ochłapy...I z czego ta reszta stanowisk ma być zadowolona?Z twojej podwyżki???Co to,wy święte krowy?
Polaczkowo !!!!!! Można odnieść wrażenie że wszyscy byliby szczęśliwi gdyby maszynistom w tej firmie zostawić po 2000 brutto..:) Czy to z waszych pensji urwano i dodano maszynistom ???? Czemu wy, chamy, nie umiecie się cieszyć szczęściem innych ??? Czy podwyżki pensji mechaników zamykają wam drogę do walki o podwyżki dla innych grup zawodowych ??? Spokojnie... bardzo dobrze się stało, ktoś na górze został zmuszony do myślenia. Polaczkowo !!!!!!!!
Może dajmy tym płaczącym maszynistom niech sami robią próby pociągu i niech sami wyprawiają pociągi jak tak piszą że to oni są najważniejsi w tej firmie,po co im ustawiacze,rewidenci i dyżurni ruchu?????
Kolega Zły ma rację. Nie dawajcie się podpuszczać jeden na drugiego, tylko zawalczcie o swoje. Maszyniści potrafili walczyć, więc dostali (Nie jestem maszynistą- uprzedzając zarzuty). Pozbądźcie się obecnych związków, wypisując się z nich masowo i załóżcie własny, najlepiej jeden, silny. Sposobem na zmiany jest informowanie Niemców o sytuacji tutaj. Ja odnoszę wrażenie, że oni niewiele wiedzą o tym co się w Polsce dzieje. A tu wszystko się od lat kisi we własnym sosie. Te same twarze na co raz to innych stanowiskach. Ludzie dawno bez pomysłu na firmę, dbający tylko o interes własny i swoich kolesiów. Tak to niestety na ta chwilę wygląda.
Akurat nie należe do żadnych związków to po pierwsze,a po drugie nie jestem też maszynistą wjęc źle trafiliście.Jak wam jest mało kasy to idźcie do biura i złóżcie wypowiedzenia w 30-40 osób to też dostaniecie podwyżki.A wy siedzicie i wyzywacie maszynistów.I kto tu jest gląb?
Jak wam tak źle jest to się zwolnijcie,albo zróbcie kurs maszynisty.Najprościej jest siedzieć na (usunięte przez administratora) i narzekać
Jak mam być takim bufonem jak ty to wolę nie robić kursu na maszynistę! A po drugie,dlaczego maszynista godzący się jeździć wszędzie i mający przepracowane 20 lat w tej firmie zarabia tyle co młody "maszynista" pracujący pare lat w firmie i bojący się wyjechać z własnej bocznicy???
Maszyniści dostali podwyżki bo kilkunastu złożyło wypowiedzenia.Strajk włoski? Też nie wchodzi w rachubę bo zawsze się znajdzie kilku głąbów co zawsze się muszą urwać ,no chociaż 1/2h i to oni będą popędzać i robić na przekór. Tylko twarda walka przy pomocy niezależnego prawnika. Na tego Ombudsmana nie liczcie. Miałem (nie)przyjemność skorzystania. Zostałem spuszczony na drzewo. Jeżeli myślicie o pomocy związków to raczej nie liczcie. Może czas na nowy związek - składka 5 PLN (opłata na wynajem prawnika),bez świadczeń, bez oddelegowań,tylko walka o podwyżki i nowy fundusz socjalny.
Jestem za takim związkiem.Na pewno sie zapisze.Trzeba przegonic sprzedajną solidarność.Podpisują wszystko co prezesi podstawią.
Próbę robi rewident? Ooo od kiedy, chyba że tobie specjalnie... próbę robi kierownik poc a rewident oględziny a drużyna manewrowa zestawia poc. Ciekaw jestem po co byliby potrzebni maszynisci gdyby nie te "niższe" grupy robocze trzeba dodać że bez dyżurnego to też za wiele nie zrobisz więc p.mechaniku nie kozacz bo ty akurat jesteś na końcu łańcucha hahaha
Miejsce pracy - Dąbrowa Górnicza - Mechanik - Elektromonter - Mechanik - pracownik techniczy
CTL Maczki-Bór S.A. spółka z Grupy CTL, lidera kolejowych przewozów towarowych poszukuje osób na stanowisko Elektromonter napraw lokomotyw Miejsce pracy: Sosnowiec Opis stanowiska: Dokonywanie bieżących napraw instalacji elektrycznej w lokomotywach; Wykonywanie przeglądów lokomotyw elektrycznych i spalinowych; Obsługa serwisowa taboru. Wymagania: 2 lata doświadczania w pracy na stanowisku elektromontera; Wykształcenie zawodowe o profilu elektrycznym lub mechanicznym; Umiejętność czytania schematów elektrycznych; Umiejętność wykonywania pomiarów elektrycznych; Uprawnienia SEP do 3 kV; Znajomość budowy i zasad utrzymania lokomotyw elektrycznych E182, ET21,22; SM48, SM42; Zaangażowanie w pracę; Zorientowanie na jakość obsługi klienta; Otwartość na zmiany. Oferujemy: Ciekawą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie; Pakiet świadczeń socjalnych; Możliwość doskonalenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego; Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Odpowiada za to wolny rynek. Maszyniści odchodzili to dostali a dyżurni siedzą i pierdzą to nic nie mają. Przepisy to dyżurni też by mogli poczytać... Zawsze to bezpieczniej będzie.
no przecież nie my. odpowiada pan i jego przyboczni a związki to zdrajcy ludu. a my plebs mamy się cieszyć z zastanego stanu rzeczy. nie widziałeś gry o tron?
pokazuja gdzie maja innych ludzi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DB Schenker?
Zobacz opinie na temat firmy DB Schenker tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DB Schenker?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DB Schenker?
Kandydaci do pracy w DB Schenker napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.