Mówicie o tej w Warszawie? Czyli nic się nie zmieniło?
firma totalnie nie rzetelna brak kasy!!!!!!! uważajcie na nią !!!!
Podczas meczy Euro 2012 pracowałam w tej firmie. Zdecydowanie nie polecam, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam wynagrodzenia. Wszyscy byli dla ciebie mili dopóki nie przyszedł dzień wypłaty, a wtedy zero odpowiedzi na telefony, mejle.
Nie polecam za bardzo tej firmy.A te osoby co dają dobre opinie to lizusy.Brak organizacji-wielu kierowników,nie wiadomo kogo słuchać.Jeden wielki kogiel-mogiel.Wiecej ludzi rządzi niż pracuje...
czytam i czytam, komentarz wystawcie sami. Wynagrodzenie DO 10-tego, dziś 17-ty, pieniędzy jak nie było tak nie ma, wyjaśnień również.
Czasem warto jest mieć swoje zdanie, a nie mówić to co chcieliby usłyszeć przełożeni. Prawda jest taka, że rola Lidera nie jest zbyt męcząca, po za przyniesieniem ciuchów, kasy i ewentualnych braków w trakcie, nie robicie nic. Resztą, najgorszą robotą zajmują się pracownicy -kasjerzy, kucharze. Organizacja na Pepsi Arena godna jest 100% krytyki, to przykre. Nikt na ten temat się nie wypowiada, bo szkoda słów.
Pracuję na Pge Arenie od samego początku od otwarcia. I to co piszecie to jakieś bzdury wypłaty były zawsze na czas, zdarzały się pojedyncze sytuacje kiedy się przelewy spóźniały co było spowodowane dużą ilością pracowników lub po prostu złościwością rzeczy martwych. Co do koordynatorek to miałam również przejmność pacować kolejno z każdą z dziewczyn. Nigdy nie spotkała mnie nieprzyjemność z ich strony, jeśli pracownik wykonuje swoje obowiązki to ich nie ma ! Atmosfera również jest ok! Więc nie rozumiem waszych problemow. Czasem warto zająć się swoją pracą....
Jestem kasjerem na Stadionie w gdańsku PGE Arena. Pracuje dla Sport Hospitality. Pracuję od Euro i od samego poczatku były problemy. Wypłaty za pracę na meczach Euro albo nie przychodziły albo były za małe. Teraz podczas meczy sezonowych, w roku 2012 było jeszcze dobrze, choć były problemy z kasami bo sie psuły ale organizacja była nie najgorsza. Wypłaty przychodziły na czas albo 2-3 dni później. Teraz w sezonie wiosennym 2013 zmieniły się kordynatorki i wszystko się zmieniło. Chciały mieć porządek a mają jeden wielki syf. Pracuję na kiosku gastronomicznym. Nie dostajemy wypłat na czas. Wcześniej Lider ( osoba która zarzącała swoja grupą pracownikow na danym kiosku ) był traktowany poważnie. Gdy wysyłał liste z kim chce pracowac to wszyscy pracowali tak jak on to ustalił. a teraz w sezonie wiosennym 2013 ani razu nie pracowaje ze swoim Liderem ani ze swoją grupą i jest wielki syf. Rozdzielają ludzi i rzucają ich po byle jakich kioskach, obiecują i nie dotrzymują ani jednej swojej obietnicy, jakies testy robią a same nie umieją utrzymac porządku na swoim stanowisku. Generalnie robią to co im się podoba. Nie polecam pracy w takiej atmosferze za marne 60 zł za prace, gdzie trzeba przyjsc 4 godziny przed meczem i po zakonczeniu meczu trzeba zostac od 2 do 3 godzin i czekać na rozliczenie. za 60 zł w takim stresie i nieprzyjemnej atmosferze się nie opłaca. + najlepiej ogarnietych ludzi traktują jak g*wno. Praca mi się bardzo, ale to BARDZO podobały, do czasu kiedy nowe kordynatorki nie zrobiły "rewolucji". w roku 2012 o wiele lepiej się pracowało. a niezadowolony pracownik to zły pracownik, więc moża pora coś zmienić? Jeżeli zmieni się coś to napiszę opinie, która by to prostowala, jak narazie jest jeden wielki syf.
Ewidentnie podstawiona osoba. Przykre jest to że firma która uważa się za wspaniałą i tak pewną siebie nie potrafi nic. Nie będę wspominać o zaopatrzeniach i warunkach pracy oraz o tym, że niezadowoleni klienci pretensje kierują do kasjerów i kucharzy, bo niestety nie mają do kogo gdyż nikt nie stawi im czoła i nie powie 'tak, to ja jestem odpowiedzialny/a za to jak wygląda obsługa'. Wspomnę jedynie o wynagrodzeniach które w zasadzie NIGDY nie są w terminie. Skoro zleceniodawca nie potrafi wywiązać się z JEDNEGO punktu z umowy to dlaczego zleceniobiorca ma przestrzegać wszystkie?? Syf
To chyba jakaś żart! Żeby pensja była na koncie w terminie to by było superextra! Nie wspominając już o innych rzeczach.
Pracuje dla sport hospitality. Jestem bardzo zadowolona, przełożeni są przyjaźnie nastawieni do pracowników, panuje miła atmosfera, wynagrodzenia przychodzi na konto w terminie. Polecam
Czytam komentarze i się dziwie....Pracuje w Sports Hospitality od roku i wszystko jest wporzadku...
A co powiecie o kioskach w Koszalinie? Pracował tam ktoś?
ja mam dobra opinie... Pra cowałem, dostałem kase. Nie wiem o czym mowicie. :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sports Hospitality Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sports Hospitality Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.