Opinie o Super Store Pl (B2B Mk Sp. Z O.O.) w Kwidzyn

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy B2B MK Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w B2B MK Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o B2B MK Sp. z o.o. w Kwidzyn

Honorata
Inne

Z całego serca przestrzegam przed zakupami ze sklepu internetowego.W dniu 21.02 zamowilam bluze dla dziecka,ktora okazala się za mała,w dniu 24.02 towar odesłałam i od tego czasu szarpie się z firmą o zwrot środków.Pomimo wysłania kilkunastu maili,wykonachy telefonów cały czas ta sama śpiewka....sprawę przekazuje do ksiegowości a to do przelożonego.Jest za chwile połowa maja zwrotu pieniedzy nie ma....FIRMA DRAMAT SZKODA NERWÓW...

Emil
Inne

Również mam ten sam.Zwrocilem bluzę i ponad miesiąc czekam na zwrot pieniędzy.W mailach te same argumenty co u poprzedników najpierw,że sprawa zgłoszona do księgowości,potem że do przełożonego.

Aneta
Inne

Szkoda że nie przeczytałam wcześniej opinii bo nigdy niczego nie kupiłabym w tym miejscu. Porażka, ludzie NIE KUPUJCIE W TYM MIEJSCU, ja również nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie dostanę pieniędzy w ciągu najbliższego czasu sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta.

Agusia
Pracownik
@Aneta

Ja wysłałam ostateczne wezwanie do zapłaty, z informacja o kosztach sądowych i na drugi dzień miałam pieniądze na koncie

greg1
Inne
@Aneta

nie czekaj ani chwili; oni kasę zwracają tylko wtedy, jak zostaną przyciśnięci do ściany przez jakiś organ ścigania. Policja wystarczy - doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa

Agusia
Inne
@Aneta

Poszło na maila. Powodzenia

Aga
Inne
@Agusia

Bardzo dziękuję :)

Karolina
Inne
@Agusia

Ja niestety nie miałam tyle szczęścia ;-( Też wysłałam wezwanie do zapłaty....ale póki co nadal cisza ;-(

Justyna
Inne
 Pytanie
@Agusia

Witam może Pani podpowiedzieć jak to Pani zrobiła ? Jestem w takiej samej sytuacji

Patryk
Inne
@Justyna

Ja wysłałem ostateczne przedsadowe wezwanie do zapłaty z terminem 3 dni od dnia doręczenia czyli od wczoraj. Zobaczymy czy zwrócą pieniądze. Jak nie to na policję i zgłoszenie do uokik.

Patryk
Inne
@Patryk

Dzisiaj dostałem zwrot na konto.

Justyna
Inne

Również mam problem z odzyskiem zwrotu za zakupione koszulki. 10 marca odebrali zwrot koszulek po kilku wymianach mailowych zapewniali że sprawa jest w dziale księgowości, później że Pani ponagliła sprawę a teraz że sprawę skierowali do przełożonego i w ten sam dzień powinien być zrealizowany zwrot. Zwrotu nie było i nie ma do tej pory. Napisałam ostatniego maila i SMS o nagły kontakt w sprawie zwrotu i cisza. Pseudo " firma " tylko wyłudzają pieniądze. Skoro nie chcą oddać pieniędzy to niech oddadzą towar a tu ani kasy ani towaru. To jest jawne wyłudzenie pieniędzy i " kradzież " towaru bo już nie wiem jak to nazwać. Banda (usunięte przez administratora) nic więcej!!! Uważajcie na nich i nie kupujcie u nich bo zostaniecie (usunięte przez administratora) i okradzeni jak z tego co widzę każda osoba tutaj. Żałuję że nie przeczytałam opinii bo napewno bym nie zamówiłam nic u nich !!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie B2B MK Sp. z o.o.? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dariusz
Inne

Oszuści. Zegarek zamówiłem przed Bożym Narodzeniem. Nie dało się ustawić daty ani godziny. Odesłałem i chciałem zwrot pieniędzy. Dzwoniłem około 5 razy. Zawsze było zapewnienie, że 2-3 dni robocze i pieniądze będą na koncie. Jest kwiecień i pieniędzy brak. Zwykli (usunięte przez administratora).

Karolina
Inne

Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie!!! Towar dostarczony beznadziejnej jakości zwróciłam ale niestety pieniedzy nie odzyskałam. sprawa została zgłoszona do UOKIK i do KAS. Zamierzam też zgłosić na policję doniesienia o wyłudzenie. Nie odpuszczę im !!!

KRysia
Inne

UWAGA!!! Firma nierzetelna, naciągacze. Towar niezgodny z opisem, nie zwracają pieniędzy. P0szykuję osób, które przyłączyły by sie do pozwu zbiorowego.

Bogusia
Inne
@KRysia

Mam taki sam problem. Brak zwrotu pieniędzy od 2 miesięcy. Podejrzewam, że specjalnie sprzedają towary z zaniżoną wymiarówką, żeby po odesłanie towaru nie zwracać pieniędzy a zwrócony towar sprzedać następnej osobie i biznes się kręci. Też chyba muszę zgłosić na policję.

Agnez
Inne
@KRysia

Bardzo chętnie przyłącze się do pozwu.

greg1
Inne
@KRysia

nie trzeba :-) złożyłem w swojej miejscowości na policję doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Jeden telefon policji do (usunięte przez administratora) i zwrot następnego dnia zwrot miałem na koncie

Karolina
Inne
@KRysia

Dzień dobry Ja.rownież czekam na zwrot pieniędzy! Chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego. Podaję maila caro73@interia.pl Pozdrawiam Karolina

HENRYK
Inne

UWAGA. Spółka jest właścicielem sklepu internetowego RONEBERG, a ten to firma (usunięte przez administratora) Kupiłem słuchawki w listopadzie 2021. Ponieważ jedna była niesprawna na początku grudnia zawróciłem towar. Do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy mimo potwierdzenia uznania reklamacji. Na moje maile nikt nie odpowiada. W trakcie kilkakrotnych rozmów telefonicznych padają, jak się okazuje puste, zapewnienia o interwencji w dziale księgowości. Sprawą zainteresuję odpowiednie organy.

Wiola Mroz
Inne
@HENRYK

Ja też dałam się nabrać na te cudowne słuchawki . Kasy nie mam do tej pory już dwa miesiące. Na email też nie odpisują. (usunięte przez administratora) inaczej nazwać nie można

Paola
Inne

Widzę, że jestem nie jedyna która dała się naciągnąć z zamówienia odesłałam dwie rzeczy dotarły do sklepu 20.12.2021 wartość do zwrotu 174,98 zł do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Pisałam już kilkakrotnie maile z przypomnieniem o zwrot i jak zawsze odpowiedź, że przepraszają i ze w ciągu kilku dni będzie dokonany zwrot kwoty i dalej nic ... oczywiście to dotyczy sklepu internetowy super- store.pl który należy do B2B MK Sp. z o.o. - Kwidzyn

Aga
Inne
@Paola

Mam to samo, ja piszę maile i dzwonię i słyszę to samo. Urząd Skarbowy jest o tym powiadomiony, ale jeszcze otrzymałam info, aby zrobić zgłoszenie do KAS na maila powiadomKAS@mf.gov.pl należy opisać sytuację i można dodać załączniki (opłaty, paragony, korespondencję :)

Wiola Mroz
Inne
@Paola

Ja ciągle słyszę ,że muszą skontaktować się z działem księgowości lub z przełożoną. MASAKRA

Agata
Inne

NIE KUPUJCIE NIC z firmy B2B MK Sp. ZO.O. która jest właścicielem super-store, Roneberg i Tokio- Mask. Chciałam kupić sprawach w Roneberg przez stronę internetową 07.01.2022 Zapłaciłam przelewem typu elixir bo zegarek miał być na prezent. Niestety okazało się, że zegarek był nie dostępny w sklepie i w magazynie też go nie posiadali. Trzy tygodnie czekałam po czym 31.01.2022 poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu. Zgłaszam sprawę na policję i do wszystkich możliwych urzędów. Ta firma powinna przestać istnieć od zaraz!!!! Mają w tej chwili same negatywne opinie i do tego obracają takimi pieniędzmi, które powinny de facto być zwrócone na drugi dzień. W dobie dzisiejszych czasów to kpina, że jeszcze nie zakończyli swojej działalności. Jeśli jest grupa, która chce utworzyć pozew zbiorowy to ja się dopisuje.

Jagoda
Pracownik
@Agata

Witam chcę dołączyć do pozwu zbiorowego. Również nie mogę od 25.01.2022 r. odzyskać pieniędzy

Paola
Pracownik
@Agata

Ja też mogę się dołączyć.

Saibot
Inne
@Agata

Chcialbym dolaczyc do pozwu

Wiola Mroz
Inne
@Agata

Ja też chcę się dołączyć do pozwu zbiorowego. Walczę z nimi już od dwóch miesięcy

Andrzej
Inne

Też chcę się dołączyć do sporu zbiorowego

Saibot
Inne
@Andrzej

Rowniez chcialbym dolaczyc do tego pozwu

Krystyna
Pracownik

W listopadzie dokonałam zakupu , towar nie spełnił oczekiwań . Przyjęto reklamację ,zwrot, i do tej pory nie zwrócili pieniędzy mimo kilkunastu ponaglających telefonów. Nie polecam bardzo nieuczciwa firma.

Martyna
Inne
 Pytanie
@Krystyna

Witam, czy mógłbym prosić o numer telefonu do tej ,, firmy'' ? Mam taki sam problem , zamówiłam koszulkę 10.02.2022 i do dziś tj 22.02.2022 nadal jej nie mam a kontakt jest tylko z mojej strony.

LIDPIE
Inne
@Martyna

(usunięte przez administratora) mam tą samą sytuacje co wyżej ludzie piszą ewidentnie (usunięte przez administratora).Numer telefonu tam +48585850010

olek
Inne

Masakra, czekam już 6 tygodni ..oczywiście towar opłacony. Co tydzień ta sama śpiewka ze już za tydzień będzie .NIe Polecam ..z dala od tej firmy ..zobaczymy czy oddadzą pieniązki czy trzeba będzie zgłaszać na Policję.

Aga
Inne

Nie polecam tego sklepu, celowo wysyłany jest inny towar, niż zamawiany, zwracamy towar i nie otrzymujemy pieniędzy. Nie pomagają maile ani telefony, obiecują, ze sprawa jest w księgowości i w ciągu kilku dni pieniądze będę na koncie. Otrzymałam informacje, że taką firmę należy głosić do KAS mail powiadomKAS@mf.gov.pl

Arkadiusz
Inne

Firma widmo paczka od 21.02.2022 nie może do mnie dotrzeć, w aplikacji inpost wisi jako w trakcie przygotowania i nic nie dociera!

Ira
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM!!! Ja również czekam na zwrot pieniędzy! 2 miesiące temu odesłałam 2 koszulki ponieważ materiał był bardzo słabej jakości i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się zwrotu 120 zł... Jeżeli nie mają 120 zł, to jak funkcjonuje ten sklep??? Napisałam maila, że jeżeli nie otrzymam zwrotu środków do końca tygodnia, złożę skargę do urzędu ochrony konsumenta. Innym również to proponuję, doniesienie zbiorowe ma większą siłę.

Aga
Inne
@Ira

Nie polecam (usunięte przez administratora) Też jestem w takiej sytuacji brak zwrotu za odesłany towar zróbmy coś z nimi ja też od grudnia czekam

Aga
Inne

Widzę , że trzeba najpierw przeczytać opinie, ponieważ mam kłopot ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar, towar zwróciłam na początku listopada 2021r , do dziś nie mam pieniędzy na koncie . Nawet napisałam , że zaczynam naliczać odsetki , ale bez efektu, widać że tylko wizyta na komisariacie przyniesie skutek. Proszę Was uważajcie na zakupach w internecie, ja od tej przygody mam bardzo mocno ograniczone zaufanie do takich sklepów. Pozdrawiam.

Agata
Inne

Polecam zgłosić sprawę na policję do UOKiK oraz pogrozić sądem. Miałam ten sam problem od 07.01.2022 to dziś tj. 16.02.2022. Dodatkowo nagrałam rozmowę z „panem Łukaszem” - obsługuje dział reklamacji telefonicznie i powiedziałam, że ma zanotować w systemie, że sprawa jest zgłoszona na policję i do UOKiK. Firma obraca tak pokaźną kwotą, że szczerze się dziwie, że nikt nie dobrał się do ich istnienia. Zwracajcie uwagę na fakt, że w dobie RODO firma B2B MK Sp.ZO.O. nie ma rejestrowanych i nagrywanych rozmów. Jeśli chodzi o mnie uważam to za celowy manewr ze strony firmy.

aga
Inne

Zamówiłam 2 bluzy,które okazały się beznadziejne i je odesłałam. Czekam juz 6 tygodni na zwrot pieniążków. na infolini mnie zbywaja i twierdza,że pieniądze są już w księgowości i lada dzień mi je prześlą.. I tak kolejny tydzień. (usunięte przez administratora) i tyle...

RORO
Inne

Nieuczciwa firma. Nie dostarczyli wszystkich produktów zamówionych na święta. Nie zwrócili pieniędzy za odesłany towar. Zero kontaktu z firmą od 2 miesięcy. Unikać tej firmy. Towar też słabej jakości - nie przypomina tych ze zdjęć. (usunięte przez administratora) po prostu.

Zostaw merytoryczną opinię o B2B MK Sp. z o.o. - Kwidzyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w B2B MK Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy B2B MK Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w B2B MK Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

B2B MK Sp. z o.o.
1.1/5 Na podstawie 21 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kopernika 12 lok. 5
    82-500 Kwidzyn
  • NIP: 5811970114 REGON: 384854629 KRS: 0000813390
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
B2B MK Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii