Z całego serca przestrzegam przed zakupami ze sklepu internetowego.W dniu 21.02 zamowilam bluze dla dziecka,ktora okazala się za mała,w dniu 24.02 towar odesłałam i od tego czasu szarpie się z firmą o zwrot środków.Pomimo wysłania kilkunastu maili,wykonachy telefonów cały czas ta sama śpiewka....sprawę przekazuje do ksiegowości a to do przelożonego.Jest za chwile połowa maja zwrotu pieniedzy nie ma....FIRMA DRAMAT SZKODA NERWÓW...
Również mam ten sam.Zwrocilem bluzę i ponad miesiąc czekam na zwrot pieniędzy.W mailach te same argumenty co u poprzedników najpierw,że sprawa zgłoszona do księgowości,potem że do przełożonego.
Szkoda że nie przeczytałam wcześniej opinii bo nigdy niczego nie kupiłabym w tym miejscu. Porażka, ludzie NIE KUPUJCIE W TYM MIEJSCU, ja również nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie dostanę pieniędzy w ciągu najbliższego czasu sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta.
Ja wysłałam ostateczne wezwanie do zapłaty, z informacja o kosztach sądowych i na drugi dzień miałam pieniądze na koncie
nie czekaj ani chwili; oni kasę zwracają tylko wtedy, jak zostaną przyciśnięci do ściany przez jakiś organ ścigania. Policja wystarczy - doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa
Ja niestety nie miałam tyle szczęścia ;-( Też wysłałam wezwanie do zapłaty....ale póki co nadal cisza ;-(
Ja wysłałem ostateczne przedsadowe wezwanie do zapłaty z terminem 3 dni od dnia doręczenia czyli od wczoraj. Zobaczymy czy zwrócą pieniądze. Jak nie to na policję i zgłoszenie do uokik.
Również mam problem z odzyskiem zwrotu za zakupione koszulki. 10 marca odebrali zwrot koszulek po kilku wymianach mailowych zapewniali że sprawa jest w dziale księgowości, później że Pani ponagliła sprawę a teraz że sprawę skierowali do przełożonego i w ten sam dzień powinien być zrealizowany zwrot. Zwrotu nie było i nie ma do tej pory. Napisałam ostatniego maila i SMS o nagły kontakt w sprawie zwrotu i cisza. Pseudo " firma " tylko wyłudzają pieniądze. Skoro nie chcą oddać pieniędzy to niech oddadzą towar a tu ani kasy ani towaru. To jest jawne wyłudzenie pieniędzy i " kradzież " towaru bo już nie wiem jak to nazwać. Banda (usunięte przez administratora) nic więcej!!! Uważajcie na nich i nie kupujcie u nich bo zostaniecie (usunięte przez administratora) i okradzeni jak z tego co widzę każda osoba tutaj. Żałuję że nie przeczytałam opinii bo napewno bym nie zamówiłam nic u nich !!!
Oszuści. Zegarek zamówiłem przed Bożym Narodzeniem. Nie dało się ustawić daty ani godziny. Odesłałem i chciałem zwrot pieniędzy. Dzwoniłem około 5 razy. Zawsze było zapewnienie, że 2-3 dni robocze i pieniądze będą na koncie. Jest kwiecień i pieniędzy brak. Zwykli (usunięte przez administratora).
Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie!!! Towar dostarczony beznadziejnej jakości zwróciłam ale niestety pieniedzy nie odzyskałam. sprawa została zgłoszona do UOKIK i do KAS. Zamierzam też zgłosić na policję doniesienia o wyłudzenie. Nie odpuszczę im !!!
UWAGA!!! Firma nierzetelna, naciągacze. Towar niezgodny z opisem, nie zwracają pieniędzy. P0szykuję osób, które przyłączyły by sie do pozwu zbiorowego.
Mam taki sam problem. Brak zwrotu pieniędzy od 2 miesięcy. Podejrzewam, że specjalnie sprzedają towary z zaniżoną wymiarówką, żeby po odesłanie towaru nie zwracać pieniędzy a zwrócony towar sprzedać następnej osobie i biznes się kręci. Też chyba muszę zgłosić na policję.
nie trzeba :-) złożyłem w swojej miejscowości na policję doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Jeden telefon policji do (usunięte przez administratora) i zwrot następnego dnia zwrot miałem na koncie
Dzień dobry Ja.rownież czekam na zwrot pieniędzy! Chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego. Podaję maila caro73@interia.pl Pozdrawiam Karolina
UWAGA. Spółka jest właścicielem sklepu internetowego RONEBERG, a ten to firma (usunięte przez administratora) Kupiłem słuchawki w listopadzie 2021. Ponieważ jedna była niesprawna na początku grudnia zawróciłem towar. Do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy mimo potwierdzenia uznania reklamacji. Na moje maile nikt nie odpowiada. W trakcie kilkakrotnych rozmów telefonicznych padają, jak się okazuje puste, zapewnienia o interwencji w dziale księgowości. Sprawą zainteresuję odpowiednie organy.
Ja też dałam się nabrać na te cudowne słuchawki . Kasy nie mam do tej pory już dwa miesiące. Na email też nie odpisują. (usunięte przez administratora) inaczej nazwać nie można
Widzę, że jestem nie jedyna która dała się naciągnąć z zamówienia odesłałam dwie rzeczy dotarły do sklepu 20.12.2021 wartość do zwrotu 174,98 zł do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Pisałam już kilkakrotnie maile z przypomnieniem o zwrot i jak zawsze odpowiedź, że przepraszają i ze w ciągu kilku dni będzie dokonany zwrot kwoty i dalej nic ... oczywiście to dotyczy sklepu internetowy super- store.pl który należy do B2B MK Sp. z o.o. - Kwidzyn
Mam to samo, ja piszę maile i dzwonię i słyszę to samo. Urząd Skarbowy jest o tym powiadomiony, ale jeszcze otrzymałam info, aby zrobić zgłoszenie do KAS na maila powiadomKAS@mf.gov.pl należy opisać sytuację i można dodać załączniki (opłaty, paragony, korespondencję :)
NIE KUPUJCIE NIC z firmy B2B MK Sp. ZO.O. która jest właścicielem super-store, Roneberg i Tokio- Mask. Chciałam kupić sprawach w Roneberg przez stronę internetową 07.01.2022 Zapłaciłam przelewem typu elixir bo zegarek miał być na prezent. Niestety okazało się, że zegarek był nie dostępny w sklepie i w magazynie też go nie posiadali. Trzy tygodnie czekałam po czym 31.01.2022 poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu. Zgłaszam sprawę na policję i do wszystkich możliwych urzędów. Ta firma powinna przestać istnieć od zaraz!!!! Mają w tej chwili same negatywne opinie i do tego obracają takimi pieniędzmi, które powinny de facto być zwrócone na drugi dzień. W dobie dzisiejszych czasów to kpina, że jeszcze nie zakończyli swojej działalności. Jeśli jest grupa, która chce utworzyć pozew zbiorowy to ja się dopisuje.
Też chcę się dołączyć do sporu zbiorowego
W listopadzie dokonałam zakupu , towar nie spełnił oczekiwań . Przyjęto reklamację ,zwrot, i do tej pory nie zwrócili pieniędzy mimo kilkunastu ponaglających telefonów. Nie polecam bardzo nieuczciwa firma.
Witam, czy mógłbym prosić o numer telefonu do tej ,, firmy'' ? Mam taki sam problem , zamówiłam koszulkę 10.02.2022 i do dziś tj 22.02.2022 nadal jej nie mam a kontakt jest tylko z mojej strony.
(usunięte przez administratora) mam tą samą sytuacje co wyżej ludzie piszą ewidentnie (usunięte przez administratora).Numer telefonu tam +48585850010
Masakra, czekam już 6 tygodni ..oczywiście towar opłacony. Co tydzień ta sama śpiewka ze już za tydzień będzie .NIe Polecam ..z dala od tej firmy ..zobaczymy czy oddadzą pieniązki czy trzeba będzie zgłaszać na Policję.
Nie polecam tego sklepu, celowo wysyłany jest inny towar, niż zamawiany, zwracamy towar i nie otrzymujemy pieniędzy. Nie pomagają maile ani telefony, obiecują, ze sprawa jest w księgowości i w ciągu kilku dni pieniądze będę na koncie. Otrzymałam informacje, że taką firmę należy głosić do KAS mail powiadomKAS@mf.gov.pl
Firma widmo paczka od 21.02.2022 nie może do mnie dotrzeć, w aplikacji inpost wisi jako w trakcie przygotowania i nic nie dociera!
NIE POLECAM!!! Ja również czekam na zwrot pieniędzy! 2 miesiące temu odesłałam 2 koszulki ponieważ materiał był bardzo słabej jakości i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się zwrotu 120 zł... Jeżeli nie mają 120 zł, to jak funkcjonuje ten sklep??? Napisałam maila, że jeżeli nie otrzymam zwrotu środków do końca tygodnia, złożę skargę do urzędu ochrony konsumenta. Innym również to proponuję, doniesienie zbiorowe ma większą siłę.
Nie polecam (usunięte przez administratora) Też jestem w takiej sytuacji brak zwrotu za odesłany towar zróbmy coś z nimi ja też od grudnia czekam
Widzę , że trzeba najpierw przeczytać opinie, ponieważ mam kłopot ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar, towar zwróciłam na początku listopada 2021r , do dziś nie mam pieniędzy na koncie . Nawet napisałam , że zaczynam naliczać odsetki , ale bez efektu, widać że tylko wizyta na komisariacie przyniesie skutek. Proszę Was uważajcie na zakupach w internecie, ja od tej przygody mam bardzo mocno ograniczone zaufanie do takich sklepów. Pozdrawiam.
Polecam zgłosić sprawę na policję do UOKiK oraz pogrozić sądem. Miałam ten sam problem od 07.01.2022 to dziś tj. 16.02.2022. Dodatkowo nagrałam rozmowę z „panem Łukaszem” - obsługuje dział reklamacji telefonicznie i powiedziałam, że ma zanotować w systemie, że sprawa jest zgłoszona na policję i do UOKiK. Firma obraca tak pokaźną kwotą, że szczerze się dziwie, że nikt nie dobrał się do ich istnienia. Zwracajcie uwagę na fakt, że w dobie RODO firma B2B MK Sp.ZO.O. nie ma rejestrowanych i nagrywanych rozmów. Jeśli chodzi o mnie uważam to za celowy manewr ze strony firmy.
Zamówiłam 2 bluzy,które okazały się beznadziejne i je odesłałam. Czekam juz 6 tygodni na zwrot pieniążków. na infolini mnie zbywaja i twierdza,że pieniądze są już w księgowości i lada dzień mi je prześlą.. I tak kolejny tydzień. (usunięte przez administratora) i tyle...
Nieuczciwa firma. Nie dostarczyli wszystkich produktów zamówionych na święta. Nie zwrócili pieniędzy za odesłany towar. Zero kontaktu z firmą od 2 miesięcy. Unikać tej firmy. Towar też słabej jakości - nie przypomina tych ze zdjęć. (usunięte przez administratora) po prostu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w B2B MK Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy B2B MK Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w B2B MK Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!