Czy istnieje możliwość rozwoju w Ebilet Polska Sp. z o.o.?
Lepiej szukać rozwoju w innej firmie, rozwijają się tylko ludzie z układu a reszta może liczyć na mobbing albo wypowiedzenie.
z czasem jest tylko gorzej... Jeszcze chwila i w tej firmie będą sami koledzy z podstawówki, jogi, potańcówek i pociotki zarządu. Spoko ludzie powoli się ewakuują przez osiągany poziom absurdu. Niby powinno być lepiej z przejęciem przez allegro ale widać tylko powolny upadek. Jeśli Allegro na to pozwala to też nie świadczy o nich za dobrze. Kandydacie nie marnuj życia. Rynek pracy szczęśliwie nie ogranicza się do takich eksperymentów. Ja długo też nie będę czekała bo każdy ma jakieś granice.
Rekrutacja to Żenada, brak szacunku do kandydata, nie polecam. Mam wrażenie że osoba na stanowisko była już dawno wybrana po znajomości, bo oferta nagle zniknęła po tygodniu z portali a rekturacja zostałą zakończona. Nie polecam!!!
I to tylko jedyny sygnał, przez który tak właśnie wnioskujesz? A Twoja rozmowa to ogólnie jak wyglądała i o którym stanowisku mowa?
Jak wygląda ścieżka awansu w Ebilet Polska Sp. z o.o.?
Czy ktoś mógłby coś napisać o procesie rekrutacji? Jak wygląda rozmowa, ile jest etapów, czy są jakieś testy? Ktoś coś?
Dział rekrutacji działa bardzo sprawnie - aplikowałem w weekend przez pracuj.pl i przed chwilą dostałem informację, że moja kandydatura jest rozpatrywana, czyli ktoś ją przeczytał. Zobaczymy co będzie dalej.
Byłam na rozmowie o pracę. Wrażenia pozytywne, miło się rozmawiało, rekrutantka dużo opowiadała o firmie i samej pracy. Atmosfera na plus. W przyszłym tygodniu mają mi dać odpowiedź, czy przeszłam do kolejnego etapu.
Ja byłam u nich w środę na pierwszej rozmowie. Też mam w tym tygodniu dostać info, czy przeszłam dalej. Ja aplikowałam do działu obsługi klienta, rozmawiałam też o obsługiwaniu organizatorów, ale tu raczej nie mam szans, może po jakimś czasie (czasem ludzie z obsługi klienta przechodzą potem do obsługi organizatorów). No zobaczymy czy się odezwą.
I jak tam? Zostałaś zatrudniona w Ebilet? Też starałaś się o stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta? Chciałam zapytać, jak często na tym stanowisku są te wyjazdy na wydarzenia i ogólnie, jak one wyglądają, jak są rozliczane itp?
Zakupiłem bilety na koncert Stinga przez stronę eBilet, za przeszło 1000zł, nie otrzymałem biletów, mimo usilnych prób połączenia się z infolinią nikt nie odbiera - ciągle gra muzyczka. Po wysłaniu maila otrzymałem zwrotkę że się skontaktują - zero reakcji. Jak tak dalej pójdzie zgłoszę ten problem odpowiednim organom
Teraz szukają pracowników do działu obsługi klienta, jak widać jest ich za mało skoro ciężko się dodzwonić. Ja właśnie wysłałam swoją aplikację. Czy ktoś mógłby coś opowiedzieć o procesie rekrutacji? Jak to wygląda, jakie są etapy? Jakieś testy?
Wiecie czy firma potrzebuje pracowników i czy trudno przejść rekrutacje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.