Drodzy (usunięte przez administratora) klienci serwisu Ebilet....A moze by tak sie skrzyknąć na pozew zbiorowy ? Nie wiem jakie są możliwości prawne ale podejme się pierwszych działań jeśli spotkam się z aprobatą...wspólnymi siłami można tym cwaniakom troszkę napsuc nerwów....
Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.
Czyli można awansować tylko trzeba dobrze żyć z kierownikiem. Tylko to się liczy do zdobycia lepszego stanowiska? A nie kwalifikacje i doświadczenie?
Jaka jest kultura pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Najbardziej złodziejski serwis sprzedający bilety. Do każdego zamówienia opłata serwisowa z (usunięte przez administratora) za to że mogę sobie sam wydrukować wejściówkę, mimo że na 200% doliczyli sobie prowizję do ceny samego biletu. Szkoda, że niektóre wydarzenia macie na wyłączność, bo inaczej cienko byście śpiewali.
Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.
potwierdzam opinię. Okropne miejsce. Słabe traktowanie pracowników o klientach już nie wspomnę Spijanie z dzióbków aż się niedobrze robi plus trzeba się zawsze zgadzać ze zdaniem rządzących tym cyrkiem bo w przeciwnym wypadku podwyżka lub awans nierealny. Dobre miejsce dla zawodowych, dwulicowych wazeliniarzy.
Czyli można awansować tylko trzeba dobrze żyć z kierownikiem. Tylko to się liczy do zdobycia lepszego stanowiska? A nie kwalifikacje i doświadczenie?
NIE POLECAM. PRZEZ POMYŁKĘ ZAMÓWIŁEM BILETY NA KONCERT W INNYM MIEŚCIE I POPROSIŁEM O PRZEŁOŻENIE DOSTAŁEM ODPOWIEDZ ŻE ORGANIZATOR ODMÓWIŁ. DRAŃSTWO ZERO PODEJŚCIA DO KLIENTA TYLKO KASA SIĘ LICZY. PIERWSZY MÓJ ZAKUP NA EBILET I OSTATNI.


Trochę już nie mam cierpliwości przebijać się przez te rzesze klientów. Czy jest tu ktoś kto wie, czy zatrudniają ludzi do ich obsługi, typu call center? Będę wdzięczna za odezwanie się, może jakieś stawki znacie?
Kupiłam bilet na koncert, w trakcie realizacji zakupu pojawiła się komunikat= do ceny mogą być doliczone opłaty .Tylko tyle, bez wyjaśnień, bez opisu. Po zrealizowaniu zakupu okazało się , że do ceny pokazywanej na wstępie doliczono mi kilkadziesiąt złych. To draństwo i złodziejstwo.
Jaki jest wkład kierownictwa Ebilet Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Drodzy (usunięte przez administratora) klienci serwisu Ebilet....A moze by tak sie skrzyknąć na pozew zbiorowy ? Nie wiem jakie są możliwości prawne ale podejme się pierwszych działań jeśli spotkam się z aprobatą...wspólnymi siłami można tym cwaniakom troszkę napsuc nerwów....
Jak najbardziej!! Do teraz nie oddali kasy za koncert który miał być w marcu. Nie odpisują na maile ani nie odbierają telefonu.
Ja bardzo chętnie, dziewczyna też pewnie cegiełkę dorzuci, bo też czeka na zwrot... Swoją droga, szkoda że tak szybko pieniędzy nie oddają w porównaniu do tych 15 minutowej rezerwacji w której usieliśmy dokonać płatności żeby dostać bilet...
Ja rowniez! Nie mozna sie doprosic ani o zwrot pieniedzy, ani o wysylke oplaconego merchu...
Absolutnie jestem za!!! Należy zgłosić sprawę do UOKIKU. Zapis na zwrot w ciągu 180 dni to zasłona dymna!! Proponuje również aby przez media społecznościowe rozgłośnić sprawę jak postępuje eBilet i przestrzeć innych przed stratą pieniędzy!
(usunięte przez administratora) Podobna sytuacja do waszych. Koncert przeniesiony na inny termin który mi nie pasuje. Napisałem wiadomość tak jak sobie tego życzą w regulaminie i odziwo po 2 dniach odpowiedzieli. Prawdopodobnie jakiś młody pracownik pełen energii i z rozpędu odpisał... Zaproponował mi voucher do wykorzystania do końca 2021 roku. Odpisałem że jestem zainteresowany takim rozwiązaniem sprawy i proszę o jakieś szczegóły. W tym miejscu kontakt się urwał... Napisałem już 4 kolejne wiadomości ale wszystko jak krew w piach. Totalna cisza na poczcie, podobnie na infolinii. (usunięte przez administratora)
Ja również czekam na zwrot biletów za odwołane mecze piłki siatkowej. Do tej pory brak jakiejkolwiek informacji. Zbyli mnie jednym mailem, że na zwrot środków mają 180 dni :/ obecnie brak kontaktu.
Witam!. Mam ten sam problem. Z chęcią się przyłącze do pozwu zbiorowego. Od Maja nie mam kontaktu z firmą, a chciała bym odzyskać zwrot za bilety.
Działają zgodnie z prawem i możecie ich....cos tam ,cos tam. Do test świetna firma . Aktualenie mają zepsute telefony ale pewnie naprawią...
To chyba zepsute telefony maja od marca. Od Marca czekam na zwrot kosztów za bilety. Telefonów bylo juz nie liczę maile tez wysylalam i zero odzewu jakiegokolwiek....
Jestem za pozwem. Skurczybyki nie odbierają telefonu i nie cgcą odpisywac na maile. Wtopiłam 250zl na impreze ktorej niema
Mają bardzo zepsute te telefony..oj bardzo. Wszyscy mogą im ... Służby tera mają inną robotę co nie. To jest super firma i tyle! .
ja chetnie sie dolacze do pozwu, sytuacja analogiczne u mnie jak wszystkie opisane powyzej, brak jakiegokolwiek kontaktu z ebiket, zero odp na @, telefon gluchy
Proszę o info w sprawie pozwu zbiorowego, jestem w podobnej sytuacji, minęło 180 dni i cisza, ani pieniędzy, ani kontaktu, poprostu to Die w głowie nie mieści.
Ja tez jestem za. Minęło 180 dni a zwrotu za bilety nadal jie ma . Proponuje zgłosić sprawę do UOKU. Jeśli pozew zbiorowy z chęcią dołączę !
Gdzie są służby CBA itp. przekręt stulecia! Panie Kamiński rusz pan tyłek i do roboty. Ebilet to cały czas naciągacze typu Amber cold . Obiecują coś czego nie mogą zrobić. Czekam na pozew jeśli to nieprawda!
JESTEM ZA POZWEM, na szęście tylko straciłam 200 zł ale jakny tak wszystklich zsumować to grube miliony zarobili.
Jestem za pozwem. Do tej pory nie dostałam zwrotu gotówki za rezerwacje wydarzenia,które się nie odbyło. Telefonu nie odbierają na maile nieodpowiadają.Prosze o informacje jakie są propozycje podjęcia kroków prawnych.
Też próbuje odzyskać pieniądze za odwołany mecz siatkówki który miał się odbyć w maju...prawie 600zł.. zero odzewu na maile itp. Porażka jakaś. Jestem za pozwem zbiorowym
Hej, też chetnie dołączę się do zbiorowego pozwu. Wtopiłam 1300 zł za bilety na koncert, który się nie odbył. Próbuję się dodzwonić od kilku miesiecy, bezskutecznie.
Witam was wszystkich, też chętnie się dołączę do jakiegoś pozwu, także czekam od marca na zwrot pieniędzy, pisałam już milion maili i bez odzewu. Dopiero jak koncert całkowicie odwołano we wrześniu dostałam maila że można wymienić bilety na voucher bądź zwrot pieniędzy a zwrot będzie w ciągu 3 dni... od września do października nie dostałam ani maila zwrotnego ani zwrotu pieniędzy. Dodam jeszcze że w marcu miałam iść na jeszcze jeden koncert i bilety miałam kupione na going... dostałam pieniądze na drugi dzień po wysłaniu maila o zwrocie kosztów więc to nie jest zgodne z prawem!
też dostałem takiego maila i nic.. Od marca mi wiszą kasę. Dziś wysłałem ostateczne wezwanie przedsądowe i mają 14 dni na zwrot. Zobaczymy...
Też się chętnie przyłączę. Nie odpisują na maile i nie odbierają tel. Koncert został odwołany i chce odzyskać pieniądze. W mailu dostałem info że muszę wyrazić chęć zwrotu gotówki żeby mi moje pieniądze raczyli łaskawie oddać. Żenada!!!! Wtopiłem niecałe 500 zł. Czy ktoś się tym zajął? Jak coś to info gdzie co i jak.
Spróbuj się z nimi skontaktować. Email, telefon, listownie i cholera wie jak... Powodzenia. Tylko Sąd ,prokurator i policja To(usunięte przez administratora) ale fajna firmaaaaa
kupiłam 5 biletów na koncert Hausera na 26.X.2020 - koncert odwołany a pieniędzy za bilety nie zwrócili, pomimo wysłania wezwania na podany adres mailowy; widzę, że nie ja jedna zostałam oszukana........
Witam serdecznie. Gdzie i kiedy można się zgłaszać do pozwu? Niestey okradli mnie na dwa bilety
Kupiłem 2 bilety na standup na 30.06.2021 Wysłano mi email,z potwierdzeniem i po kilku godzinach ten sam mail zniknął ze skrzynki, próbowałem zadzwonić na e bilet numer z Googla lecz odzywa się głos że numer jest ciągle niedostępny . Próbowałem przez formularz lecz nikt nie odezwał się , oczywiście że jest możliwość zmiany online lecz tylko pod warunkiem że ma się numer biletu .Mój mail zniknął z numerem biletu i jak mam zmienić dane na bilecie lub odwołać skoro nie da???? się tego zrobić ani przez tel ani online
Złożyliście już pozew? Tez czekam na pieniądze, które mieli mi oddać do czerwca. W czerwcu minęło 180 dni a pieniędzy dalej nie ma
Ja się bardzo chętnie dołączę za jeden zwrot czekam ponad rok i cisza a teraz toczę batalie o drugi zwrot ale twierdzą ze nie ja kupiłam i nie na mój adres wysłali bilety ale jakimś cudem mam je przed sobą ????????♀️ Gdyby coś ruszyło proszę o kontakt na mojego maila mbkubik12@gmail.com w tytule można wpisać eBilet żebym nie usunęła
Absolutnie odradzam tą firmę! Zakupiłam przez pomyłkę bilet na spektakl w innym mieście. Prosiłam od razu o anulowanie tego zamówienia aby zakupić bilety w swoim mieście. Odpowiedź - NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. A do spektaklu prawie 2 miesiące... Nigdy więcej!
Jaki dress code obowiązuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Stara, irytująca wyszukiwarka, szkoda czasu i nerwów.
Mialem blednie wygenerowane kody na voucherach do kina. Za 36 zl traca czas na odbieranie telefonow od 2 miesiecy. Zona na zwrot za odwolany koncert czekala pol roku. Fakt, to bylo w zw. z (usunięte przez administratora) i dzialala tarcza antykryzysowa, ale tu chodzi o naprawe bledu sprzedawcy. Najgorzej ze rozne programy lojalnosciowe oferuja rozrywke kulturalna jedynie via ebilet. Mam nadzieje ze do czasu. Jutro zglaszam sprawe do Rzecznika PK i pisze reklamacje do partnera.
Dlaczego puściliście boty na sprzedaż biletów na koncert Lovejoy za 69zł, a teraz gdzie indziej sprzedajecie za 60$? To jest kpina?
Brak kolejki to chyba jedno z największych zgroz kiedy kupuje sie bilet online. Na koncert Lovejoy z ograniczonymi miejscami (300) próbowało dobić się kilka tysięcy osób. Nie pomyśleliście o czymś tak prostym jak kolejka wchodzenia w kupowanie biletów?! Plus błąd który pokazuje, ze bilety są, ale nie przekierowuje do kupna. Mimo ze po puszczeniu biletów minęło zaledwie kilka sekund! Strata czasu i nerwów
Zakupiłam bilety na ebilet - wybrałam datę koncertu na 02.12. Cały czas termin koncertu był widoczny u góry więc o błędzie nie mam mowy! Po zapłaceniu otrzymałam bilety na koncert 30.11 - zmaiast obleganego piątku bilety na środę. eBilet umywa ręce - mówi że to mój błąd chociaż to nie jest możliwe gdyż nawet nie wchodziłam w tę datę. Naciągają klientów, (usunięte przez administratora) i umywają ręce
Skandal. Firma niegodna polecenia. Kupiłam 3 bilety na Mistrzostwa Świata Kobiet w siatkówce 2022 na mecz Polska-Niemcy do Atlas Areny w Łodzi. Potwierdzenie zamówienia się zgadzało. Jakie było moje zaskoczenie w dniu meczu, kiedy okazało się, że dostałam bilety na zupełnie inny mecz w Sport Arena. Kiedy zadzwoniłam do organizatora, miły Pan przeprosił, że zamawiający popełnił pomyłkę i wysłał bilety niezgodne z zamówieniem. Owszem mogę kupić bilety na mecz Polska-Niemcy, ale 3 razy droższe. Jestem oburzona. Ten dzień miał być świętem sportowym dla całej rodziny, a okazał się wielkim rozczarowaniem. Sprawdzajcie, proszę co Wam wysyłają, żeby Was nie spotkało takie rozczarowanie jak nas.
No to ładnie się podziało... Dziwne, że za alternatywę musiałabyś dopłacać. Generalnie odnośnie tego dokonałaś jakiegoś większego zgłoszenia? Pytam, bo ciekawa jestem czy ten Pan za pomyłkę poniósłby jakieś konsekwencje, bo to jednak trochę specyficzna sytuacja jest
dEBILECIE choćby nie wiem jaka gwiazda lub zespół przyjechała, nigdy więcej nie kupię biletów za waszym pośrednictwem! Jesteście złodziejami. Mam nadzieję, że wszyscy organizatorzy będą was unikali. I dzięki temu zbankrutujecie i znikniecie z rynku robiąc więcej przestrzeni dla uczciwsze konkurencji. Zasługujecie na pozew zbiorowy i zniknięcie z rynku!!!
Kupiłem bilet na ćwierćfinałowy mecz siatkówki. Niestety nie sprawdziłem od razu czy bilet został sprzedany na miejsce w poprawnej kategorii. Po sprawdzeniu po kilku dniach okazało się że pomimo tego że zamawiałem i zapłaciłem za bilet z drugiej kategorii cenowej otrzymałem miejsce w trzeciej kategorii cenowej. Proszę uważać i sprawdzać bilety zaraz po zakupie
A próbowałeś zakreklamować jakoś te sytuację? Może by się udało uzyskać jakąś "rekompensatę" Wiadomo, że lepiej było dostac zamawiany bilet, no ale zawsze coś
No to na (usunięte przez administratora)kupujecie jak chcecie później zwracać bilety i dobrze wiecie o tym, że nie zawsze można zwrócić i jest to problematyczne... jak widać lubicie sobie sami ludziska kłody pod nogi podstawiać, a później hukacie jak by was z majątku(usunięte przez administratora), ludziska opanujcie się
Skrajnie niepowazna i niekompetentna firma. Zmarnowalem czas na zakup biletow ktory z winy ebilet nie zostal zrealizowany (blad strony internetowej). Brak pomocy ze strony infolinii. Komunikacja mailowa trwała 4 tygodnie i nic nie wniosla, postawa arogancka na zasadzie "nie mamy pana plaszcza i co pan nam zrobi". Firma ebilet to janusze biznesu, absolutnie nie polecam i przestrzegam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!