Dodawanie opłaty serwisowej od każdego biletu w ostatnim kroku zakupu powinno być uważane za formę próby (usunięte przez administratora) Jeśli ktoś ma ochotę wytłumaczyć dlaczego ta opłata zawsze spada na użytkownika i dlaczego pojedynczy bilet elektroniczny (do własnego wydruku) kosztuje go dodatkowo prawie 20 zł to chętnie posłucham i się pośmieję.
Nie polecam tej Firmy. Podany przez nich regulamin jest interpretowany w sposób dla nich wygodny. Liczy się przede wszystkim własny zarobek. Kilka odpowiedzi, każda podpisana przez innego pracownika, były zaprzeczeniem tego co robią. W końcu stwierdziłem, że nie będę się "kopał z koniem". Proszę, uważajcie na Nich.
Serdecznie nie polecam korzystania z usług tej firmy. Pani Zuzanna S*****a z biura obsługi jest osobą wyjątkowo niekompetentą, nieprofesjonalną i nieuprzejmą. Podczas próby zwrotu biletu odesłała mnie do formularza, w którym nie ma niestety możliwości zmiany numeru konta. Ponieważ konto z ktorego 2 lata temu była dokonywana opłata nie jest już dla mnie dostępne napisałem maila, w którym drukowanymi literami poinformowałem o tym fakcie i podałem aktualny numer konta. Pani Zuzanna po 20 minutach potwierdziła i odpowiedziała zwrotnie ze przekazała właściwy numer do przelewu, po czym przelew został wykonany na numer nieaktualny. W związku z tym ze sprawa wyszła na jaw jeszcze tego samego dnia, a przelew był księgowany dopiero dnia następnego, było jeszcze dużo czasu na cofnięcie tej pomyłki jednak i tego Pani Zuzanna nie zrobiła po czym przerzucila odpowiedzialność na klienta sugerując ze aby sprawę wyjaśnić mam sam kontaktować się z bankiem, mimo ze kilkukrotnie powtarzałem ze jest to dla mnie sprawa problematyczna. Pani Zuzanna podobnie jak cała firma jednak ma to gdzieś i umywa rączki. Nie polecam!!!!
Ku przestrodze!!!! JEŚLI PLANUJECIE KUPIĆ TU BILETY NA STRONIE EBILET KOMUŚ NA PREZENT TO ZAPLANUJCIE TO DWA MIESIĄCE WCZEŚNIEJ!!!! WYSYŁKA BILETÓW TO JAKAŚ PORAŻKA TERMIN NA WYSŁANIE BILETÓW MAJĄ 30 DNI A POCZTA POLSKA MA 14 NA DOSTARCZENIE ŚMIECHU UUU WARTE NA INNYCH STRONACH KUPICIE TO O WIELE WIELE SZYBCIEJ!!!!
Kupiłam bilet na koncert. Chciałam zmienić na nim dane. Niekompetentne, zblazowane panienki wysyłały mi dane do zrobienia tego samodzielnie. Bezskutecznie. Kiedy wreszcie udało mi się do nich dodzwonić, okazało się ze zmian może dokonać jedynie organizator. Zblazowany konsultant powiedział ze oczywiście prześlą taką prośbę. 22 kwietnia. Cisza przez miesiąc. Na moje maile z zapytaniem o postęp sprawy- głupkowate odpowiedzi ze mam sama zmienić. Postanowiłam interweniować w Livenation. Jak się okazało, żadna prośba nie została przesłana! Przez miesiąc ebilet mnie (usunięte przez administratora) Po 2 tygodniach od kontaktu z Libenation, jakaś lala wysłała mi link do płatności za nowy bilet- zmianę danych. I cisza. Ani biletu ani kontaktu. Przelew wysłałam od razu. Po tygodniu pytam gdzie bilet, lala odpowiada ze wpłaty nie ma! I wysyła link żebym opłaciła ponownie plus opłata rezerwacyjna. Odsyłam lali potwierdzenie przelewu, lala nabiera wody w usta. Teraz pewnie szuka mojego przelewu. Maja tam bajzel, niekompetentnych pracowników i kłamią w żywe oczy. Nie kupujcie tam NICZEGO. Jest pełno innych serwisów!
Niestety, ale ostatni raz korzystam z tego serwisu. Spektakl odwołany 15 marca, jest 3 maja i żadnego zwrotu. Lepiej kupować bezpośrednio jak to tylko możliwe i omijać tego pośrednika szerokim łukiem.
Nie polecam tej firmy. Brak odpowiedzi na wysłane pytania poprzez formularz kontaktowy. Końcem lutego wysłałem zapytanie do połowy kwietnia zero odpowiedzi. Dzwoniłem na infolinie jak odbiorą to cud ale i tak nic nie mogą zdziałać, bo za każdym razem mówią że organizator im nie odpowiada. Wiec krótko mówiąc, spychologia kaskadowa.
ebilet.pl nie polecam tego nikomu zamówiłem dwa bilety na wydarzenie w Łodzi. Biletów nie ma jak i kasy
Bardziej spierdolonej strony na oczy nie widziałem. Żeby człowiek biletu nie mógł kupić to jakieś nieporozumienie
Zdecydowanie nie polecam tego serwisu. Dwukrotnie odwoływano koncert na który zakupiłam bilety, za każdym razem żadnej informacji o przeniesieniu/odwołaniu imprezy czy to na numer czy na mail (po co wobec tego podawać te dane?) po pierwszym razie Pan (bardzo miły, tutaj nie mogę skłamać) ode mnie przez telefon dowiedział się , ze koncert jest przeniesiony. Za drugim razem koncert został odwołany- również zero informacji. Gdybym nie przeczytała na stronie danego lokalu pojechałabym na marne (swoją drogą podawane tam informacje też są super zdawkowe) Skandal. Gdyby ktoś pytał o skalę zadowolenia -1000/10.
eBilet to firma sprzedająca bilety. Pośrednik nie organizator koncertu. Powiedzmy - jak kasjer w kinie. Jeżeli odwołają film, to nie jest to wina kasjera. Swoje żale powinnaś kierować do Organizatora. Zapewne eBilet przekazał Twoje dane (powinno to być w regulaminie), ewentualnie świadczy usługę pośrednika w dostarczaniu informacji. Skoro pracownik dowiedział się od Ciebie o odwołaniu koncertu, oznacza to że Organizator nie dostarczył takiej informacji. Nie jest odpowiedzialnością eBilet sprawdzanie statusu imprez. Ogólnie stoisz na stanowisku, wszyscy mają obowiązek dbać o Twoje dobro... i masz rację, że tego oczekujesz ale nie, że wymagasz. Masz pełne prawo nie korzystać z usług, których jakość Ci nie odpowiada. Przy czym w opisanej przez Ciebie sytuacji nie widzę winy eBilet ani lokalu w którym miał odbyć się koncert. Warto rozumieć, jaki jest łańcuch zależności. Firmy typu eBilet zapewniają usługę sprzedaży czyli mają stronę prezentującą miejsca, możliwość wyboru i obsługują płatność. Taka firma obsługuje setki o ile nie tysiące różnych wydarzeń równocześnie. Lokal udostępnia miejsce w określonym terminie, nie jest jego odpowiedzialnością informować na bieżąco o harmonogramie - jednak jest to w ich interesie (aktualność informacji na stronie lokalu daje szanse na więcej odwiedzających i przekazanie informacji o innych imprezach). Często to robią zasadzie PASYWNEJ usługi - tj. jak dostaną informację od Organizatora, to ją zamieszczają. Po środku całej hecy jest Organizator. To z nim masz umowę na koncert. Większości klienci nie mają pojęcia, że jest taki podmiot. Często są to firmy bez własnej strony, za to z odpowiednimi kontaktami wśród artystów i lokali. Oczywiście są też Organizatorzy typu korpo - czyli procedury, strona, marketing etc. Reasumując ten przydługi wpis - czytaj regulaminy przed kupnem - w szczególności rozdziały REKLAMACJE, ZWROTY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ etc. Zawsze sprawdź kto jest organizatorem koncertu, znajdź stronę takiej firmy, sprawdź opinie, sprawdź kontakt jak jest podany - można napisać maila z pytaniem "Czy państwo zwracacie pieniądze w przypadku zmiany terminu koncertu tego i tego". Niesolidnych, niezaradnych i ogólnie słabych organizatorów należy unikać. Zresztą dotyczy to wszystkich firm świadczących usługi. Mam nadzieję że powyższe informacje oszczędzą Ci niepotrzebnych nerwów, pamiętaj że Ty zawierasz umowę i odpowiadasz za sprawdzenie jej warunków oraz kim jest druga strona umowy. pozdrawiam
Przez (7 z rzędu) kwarantannę dzieci, chciałam wymienić bilety do teatru na inną datę, zaproponowano mi przekazanie komukolwiek/zrobienie z nimi co chcę i zakup nowych. Naprawdę żałosne!
U nas podobna sytuacja. Prosiłam o zwrot lub przełożenie na inny termin kabaretów z powodu pogrzebu bliskiej osoby oddalonego o 500km w tym samym czasie to również kazali komuś oddać bilety za które zapłaciliśmy ciężko zarobione prawie 300zl. Dramat a męża koncert sami już dwa lata przekładają bez powodu :-(
Ja zwróciłam się o pomoc do prawnika. Również nie mogłam odzyskać pieniędzy za bilety na mecz siatkówki. Pismo przedprocesowe z kancelarii bardzo pomogło i odzyskałam pieniądze.
Długo trwało u Ciebie to odzyskanie pieniędzy? Czyli wg prawa to zwrot się należy, skoro wygrałaś sprawę... Znaczy jak pismo przedprocesowe pomogło :)
Dlaczego firma miałaby brać na siebie odpowiedzialność za histerię COVID-ową, czy zdarzenia losowe w Twojej rodzinie? Zawarłaś umowę, jeżeli jej warunki nie przewidywały zwrotu w takiej sytuacji, wszystko jest ok. Zawsze masz możliwość, skorzystania z niezależnego ubezpieczenia od zdarzeń losowych, coś jak NW tylko właśnie na takie wypadki. Będziesz płacić składkę w zamian otrzymasz odszkodowanie jak zajdzie tego typu przypadek. Tego typu ubezpieczenia często zawierają usługę wsparcia przy egzekwowaniu zwrotu. Wymagaj od siebie, nie od innych.
Opłaty z kosmosu. Dramat
Witam. Mam jedno pytanie. Z powodu Covida w tym roku jeden z koncertów w Krakowie został odwołany. Czy orientuje się ktoś, ile trwa zwrot pieniędzy za bilety w rzeczywistości? Wiem, że w regulaminie jest do 180 dni, ale chciałbym wiedzieć, czy jest szansa na szybszy zwrot. Dziękuję góry za informację. Pozdrawiam...
Zakupiłem bilety na spektakl Moscow City Balet (Dziadek do orzechów) planowany na dzień 15.11.2021r. w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Po dokonaniu dokonaniu płatności otrzymałem od eBilet informację o odwołaniu ww spektaklu. Pomimo wielokrotych prób zgłaszania na arkuszu kontaktowym serwisu eBilet problemu związanego z odzyskaniem pieniędzy do końca stycznia nie otrzymałem żadnej informacji. W dniu wczorajszym otrzymałem informację a dzisiaj (09 luty 2022r.) zwrot pieniędzy za zakupione bilety. Trochę to trwało. Najgorszy jest brak jakiejkolwiek informacji i kontaktu z pracownikami eBilet.
Koleżanka zachorowała na Covid i nie mogła zwrócić zakupionego na portalu E-bilet.pl biletu na koncert Maryli Rodowicz…Widać platforma nie przewiduje wypadków losowych i celowo nie przyjmuje zwrotów, żeby zyskać i (usunięte przez administratora)klienta. Konsument tutaj nie ma żadnych praw, a cytując Pana z biura obsługi klienta „bilety podlegają zwrotom tylko w sytuacji, gdy wydarzenie zostało przeniesione lub odwołane”. Odradzam tych naciągaczy i (usunięte przez administratora)
Nie zwracają za bilety, jesli ktoś nie może iść z powodu kwarantanny. Radzą odstąpić. Żenada!!!
Widzę że narzekacie że nie zwracają pieniędzy za bilety... Czy tak się dzieje niezależnie jakiego wydarzenia to dotyczy, czy to chodzi o sytuacje z pandemią czy wcześniej też tak było? Bo widzę że niektórym się udaje a innym nie.
Mam wystawić merytoryczną opinię tymczasem firma usuwa niewygodne komentarze. Nie kupujcie biletów przez e- bilet bo nie odzyskacie pieniędzy. Poczytajcie komentarze!
(usunięte przez administratora). Zgłosiłem prośbę o zwrot środków za bilety ( z powodu przekładania zdarzenia) dostałem informacje pozytywna, w mailu była prośba o numer konta. Podałem numer konta, jednak został odebrany już po zdarzeniu. Odpisano, że wydarzenie sie już odbyło i nie ma możlwości zwrotu . Czyli nie decydowało zgloszenie i decyzja. Sprawa trafiła dalej do odpowiedniego urzędu . Zobaczymy co dalej . Nie polecam tej firmy.
Jakie wartości są cenione w Ebilet Sp. z o.o.?
patrząc po tym jak firma traktuje klientów to chyba nie za dużo tam cenionych wartości ....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!