Omijajcie ebilet z daleka. Wcześniej często korzystałem z tego serwisu i wszystko było ok, ponieważ wydarzenia się odbywały, a teraz? Kupiłem bilety na Stinga, koncert został przełożony na 2021, chciałem zwrócić bilety. Rozumiem, że jest COVID ale kontakt z nimi jest masakrycznie utrudniony jeśli chodzi o zwrot pieniędzy. Nie odpisują na maile, choć mogę pisać co kilka dni. Nie poddawałem się i dzwoniłem kilkukrotnie, aż się udało, po czym "konsultalt" był chamski i arogancki, dowiedziałem się, że według regulaminu mają 180 dni na zwrot pieniędzy! Do tej pory nie udało mi się odzyskać pieniędzy, a minęły 4 miesiące od momentu zgłoszenia przeze mnie chęci zwrotu biletów. Odradzam wszystkim! W porównaniu do konkurencji - kupiłem bilety na wydarzenia, które także zostały przełożone z powodu covidu, odpowiedzi na maile dostawałem w ciągu dwóch dni roboczych.
Dostawałeś odpowiedzi? Ja żadnej ,a kilka już wysłane za pomocą ich formularza. Brak możliwości aby się dodzwonić i z kimś porozmawiać. Ma się odbyć koncert, a tu cisza. Koncert został przełożony na inny termin, ale biletu brak? Czy dana osoba wejdzie na stary bilet? Co zrobić w takim przypadku? To był prezent dla kogoś. Niech to jakoś się rozwiąże proszę.....
Chętnie się dołączę do pozwu. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, 689zl piechotą nie chodzi.
Ja tez ostrzegam przed ta firmą . Często kupowałem u nich bilety ale już nie kupię . Od marca czekam na zwrot pieniędzy . Zero kontaktu , nikt nie odbiera ani nie odpowiada na maile - czas odzyskać pieniądze sądownie .
Ja to zrobiłem.Dziś otrzymałem SMS-a potwierdzającego dostarczenie wezwania przedsądowego. Mają 14 dni na zwrot kasy ( od marca). Nie ma co się z nimi patyczkować.To banda ........... fajna firma!
Również nie polecam ,próbuje się z nimi skontaktować od dłuższego czasu i nie ma odzewu a chciałabym zwrócić bilety.
zgodnie z regulaminem ebilet musisz to zrobić w formie pisemnej + bilety. to takka fajna firmaaaaaa
ja również czekam na pieniądze ponad 180 dni od dnia rezygnacji. Na pierwszego maila odpisali mi standardowo na kolejne -zero odpowiedzi. Już nigdy nie kupię u nich biletów i nikomu nie polecam tej firmy, jestem w plecy 450 zł. Jestem za pozwaniem zbiorowym.
Brak kontaktu z firmą od miesiąca wysyłam meile, formularze kontaktowe i dzwonię na infolinię bez skutku. Koncert już dawno się odbył a nie dostałem ani zwrotu gotówki ani vouchera
Dzwoń na policję to ….. i tak takie słowo wykasuje administrator . Wiec go nie wpisuje, ale to piękna i uczciwa firma- chyba tego nie skasują.
Mam podobną sytuację jak większość z was. Z firmą nie ma kontaktu ani poprzez formularz kontaktowy, ani przez pocztę ani infolinię. Mój koncert miał odbyć się w czerwcu 2020 , została mi dostarczona tylko informacja, że koncert się nie odbedzie. A o moich pieniądzach ani słychu ani widu. Jestem za zbiorowym pozwem .
Pozwu grupowego nie polecam. Nie sprawdza się jeśli chodzi o czas oczekiwania na rozstrzygnięcie. Pozwy indywidualne są tu lepszym rozwiązaniem.
Myślę, że pozew zbiorowy sprawdzi się jeśli będzie duże poparcie innych klientów..
A my czekamy na nasz zwrot od marca!!! Z firmą żadnego kontaktu, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Od wystąpienia o zwrot minął już nawet ustawowy okres 180 dni... W życiu u nich nie kupię bilety i wszystkim odradzam!!!
ja też nie otrzymałam zwrotu za bilet, ani żadnej odpowiedzi. I nie zamierzam nikomu robić prezentów...
Czy ktoś złożył zawiadomienie do prokuratury? Wydaje się, że to jedyna opcja. Obawiam sie, że oni tych pieniędzy nie mają już po prostu. Mi wiszą ok. 600 zł
Sytuacja taka sama.Brak kontaktu z firmą.Pieniedzy za bilety brak.Strata ponad 600 zlotych.
Zniknęły mi e-maile z biletami na skrzynce, konto na ebilet zniknęło i nie łączy się z e-mailem, mam jedynie potwierdzenie kupna w banku :) nikt nie odpisuje i nie odbiera na infoliniach a koncert mam za 9 godzin Jestem w szoku przysięgam
Też jestem za pozwem od 2 tygodni próbuje się skontaktować z serwisem bez skutku. Straciłam prawie 600 zł. Impreza miała być w marcu.
Może to kogoś uspokoi. Dziś dostałam @ z informacją, że został zrobiony przelew - zwrot za bilety. Kupilam je w listopadzie 2019 na koncert Metallica Symfonicznie, mial sie odbyc w kwietniu, zostal przelozony na wrzesien. Nie moglam.w nim uczestniczyc. Tez wyslalam kilka @, probowalam dzwonic, pisac na fb. Oprocz automatycznych zwrotek, nie dostalam zadnej informacji. Napisalam.nawet do organizatora tego koncertu aby pomogl.mi cos ruszyć w tej sprawie. Dzis przyszedl @, ze z powodu odwolania koncertu (a faktycznie koncert sie odbyl), zostania mi zwrocone pieniadze za bilet. Osobom ktore maja przełożona impreze i nie mogą w niej uczestniczyc, moze to da jakas nadzieje na zwrot kasy. Ja czekam na przelew, ale juz nigdy za posrednictwem ebilet nic nie kupię i nie polece nikomu.
O cho cho.. jestem ciekaw czy jest jeszcze jakaś osoba która dostąpiła tego zaszczytu. Zapraszam trolle! Do roboty!
ja tez dostałam informację, ze do 3 dni otrzymam przelew mija już 5 dzień, a przelewu nie dostała do tej pory..
za przeniesiony koncert Gregorian , w którym nie mogę uczestniczyć dostała zwrot dość szybko ale za pet shop boys czekam już od 27 maja, proponowali voucher na który nie wyraziłam zainteresowania, porażka
Również mam problem z ebilet. Zero kontaktu, że już teraz nawet nie przychodzi potwierdzenie wysłania do nich wiadomości. echo. Rowniez jestem za pozwem zbiorowym. Jak dla mnie kpią z klienta na maksa
Kupiłam bilet na Opener 2020, niestety brak kontaktu co do zwrotu środków za odwołanie imprezy. Zasłaniają się terminem 180 dni który już minął. Rzecznik Praw Konsumenta polecił wysłać wezwanie do zapłaty. Niestety i na wezwanie zero odzewu.
Unikają kontaktu z człowiekiem jak ognia, nie polecam
Aktualnie ebilet szuka osób na dwa stanowiska. Czy ktoś mógłby się podzielić wrażeniami z pracy w tej firmie? Jaka atmosfera tam panuje, jak to wygląda od środka? Albo może chociaż coś o procesie rekrutacji?
Ja aplikowałam do działu obsługi klienta w czwartek wieczorem i w piątek rano dostałam potwierdzenie, że moja aplikacja została otwarta i że jest rozpatrywana, a po kilku godzinach dostałam zaproszenie na rozmowę. Tak więc na razie kontakt bardzo dobry. Ciekawe jak będzie wyglądała rozmowa.
To ja coś napiszę o procesie rekrutacji, bo sama tu szukałam informacji to może i komuś innemu pomogę :-) Ja byłam u nich niedawno na rozmowie. Spotkanie trwało ok. pół godziny. Generalnie luźna rozmowa o dotychczasowym doświadczeniu, zainteresowaniach, jak sobie wyobrażam siebie za kilka lat itp. Pani opowiadała szczegółowo o zadaniach na tym stanowisku i powiedziała, że skontaktuje się pod koniec tygodnia. Zadzwoniła i poinformowała, że niestety nie przeszłam do drugiego etapu. Także ostatecznie się nie udało, ale kontakt i spotkanie oceniam pozytywnie.
Brałam udział w rekrutacji do działu obsługi klienta. W zeszłym tygodniu byłam na rozmowie. Przez ponad pół godziny opowiadałam o sobie i zadawałam pytania o pracę. Rekrutantka cierpliwie opowiadała na wszystkie moje pytania :-) Było miło i przyjaźnie. Wczoraj oddzwoniła, z podziękowaniem za udział i poinformowała mnie, że niestety nie może mnie zaprosić na dalszy ciąg rekrutacji. To była moja trzecia rozmowa o pracę, pierwszy raz miałam wrażenie, że ktoś mnie na prawdę słucha, a nie tylko sztywno strzela pytaniami, jak w poprzednich firmach.
Miałam rozmowę online. To moja pierwsza rekrutacja, bardzo byłam zdenerwowana. Pani to wyczuła, była bardzo mila, dodawała mi otuchy i po paru minutach się uspokoiłam. Nie wiem co napisać więcej. Dzisiaj mają do mnie zadzwonić.
Ja rozmawiałem z nimi ostatnio na skypie. Normalna rozmowa merytoryczna, generalnie ok, ale chyba poległem, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia na stanowisku, na które się zgłosiłem...
Ja też miałam rozmowę na skypie, ale wczoraj dostałam odpowiedź, że już wybrali inną osobę i zakończyli rekrutację na to stanowisko.
Rozmowa trwała jakieś 20 minut, takie ogólne zapoznanie, okazja do przedstawienia się i poznania się. Kolejna miała być już merytoryczna, ale dostałem telefon z podziękowaniem za udział.
U mnie była tylko rozmowa, ale nie trwała długo, więc pewnie się nie doszedłem do etapu testu...
Nadal można aplikować do obsługi klienta. Jak widać potrzebują jeszcze więcej ludzi, bo obecni nie nadążają. Tak więc przybywam, żeby Wam wszystkim pomóc w rozwiązaniu waszych problemów. Trzymajcie kcuki żeby mnie przyjęli :-)
Trzymam kciuki! Świetna firma Zbieraj pieniądze na adwokat Napewno się niebawem przyda. Klient firmy.
Dzień Dobry Brak zwrotu za bilety od ponad pół roku, brak odpowiedzi za miale. Infolinia po ponad godzinie czekania rozmowa zostaje odrzucona. Cudem dodzwoniłem się 2 razy, zostałem poinformowany że pieniądze będą przelane, po czym brak przelewu na konto. Kiedy do biletu niedopłaciłem kilku złotych na drugi dzień miałem już info bym dopłacił do biletu a tutaj można sobie pozwolić na wodzenie klienta za nos. Tragiczna firma, będę omijał ją z daleka i odradzał do korzystania z jej usług.
Tragiczny serwis, lub calkowity jego brak. Jedyne co potrafia to pobrac pieniadze. Potem glowa o sciane bo zero odpowiedzi. I jeszcze bezczelnie odsylaja auto odpowiedz ze : "Dziękujemy za wiadomość. Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Jeżeli potrzebujesz szybszej odpowiedzi lub wydarzenie, na które kupiłeś bilety odbywa się już za chwilę, polecamy kontakt z infolinią." niech moze jeden z ich szefow sprobuje sie dodzwonic... Trzymajcie sie z daleka.
JA się dodzwoniłem! Tak to było dwa lub trzy lata temu... było Ok. Dobra firma tera nie mają pewnie czasu covid 19.. .
Bilety kupiłam tydzień temu. Ani pieniędzy. Ani biletu. Do koncertu ponad tydzień. Nie mogę się dopisać ani na maila, ani na instagrama ani na Facebooka. Tym bardziej nikt nie odbiera. Co to ma być???!
Kolejna zdziwiona.. to jest bardzo dobra firma tylko trochę inaczej (usunięte przez administratora)
Merytoryczna opinia!!! Firma jest piękna i wasze opinie to kłamstwa!
Piękna? Serio czekałam 3 h na infolini nikt nie odebrał, biletów jak nie miałam tak nie mam, pieniądze pobrane z konta, wysłane kilka wiadomości zero odzewu. Pieniądze z konta pobrane zostałam bez kasy i bez biletów.. I to jesy kłamstwo +
Aż dziw bierze, że ta firma jeszcze istnieje. Kontakt z nimi tragiczny, obsługa tragiczna, nic nie można załatwić. Oby przyszli klienci czytali komentarze o tej firmie i nie dokonywali zakupów przez ich stronę, wtedy może zbankrutują. Organizatorzy koncertów powinni ich omijać z daleka!! Ceny za bilety do teatrów mają wyższe średnio o 10-30%! Kupujcie bezpośrednio ze strony danego teatru - obsługa milion razy lepsza i tańsze bilety.
(usunięte przez administratora)
Właśnie od ponad godziny próbuje się z nimi skontaktować poprzez infolinię na email brak odpowiedzi. Zakupiłam bilety dokonałam przelewu do dziś nie otrzymałam biletów po mimo wybrania ich w pdf. Do koncertu 4 dni a biletów brak.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!