Opinie o ebilet.pl - eBilet Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Ebilet Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ebilet Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ebilet Sp. z o.o. w Warszawa

Ed
Inne
 Pytanie

Omijajcie ebilet z daleka. Wcześniej często korzystałem z tego serwisu i wszystko było ok, ponieważ wydarzenia się odbywały, a teraz? Kupiłem bilety na Stinga, koncert został przełożony na 2021, chciałem zwrócić bilety. Rozumiem, że jest COVID ale kontakt z nimi jest masakrycznie utrudniony jeśli chodzi o zwrot pieniędzy. Nie odpisują na maile, choć mogę pisać co kilka dni. Nie poddawałem się i dzwoniłem kilkukrotnie, aż się udało, po czym "konsultalt" był chamski i arogancki, dowiedziałem się, że według regulaminu mają 180 dni na zwrot pieniędzy! Do tej pory nie udało mi się odzyskać pieniędzy, a minęły 4 miesiące od momentu zgłoszenia przeze mnie chęci zwrotu biletów. Odradzam wszystkim! W porównaniu do konkurencji - kupiłem bilety na wydarzenia, które także zostały przełożone z powodu covidu, odpowiedzi na maile dostawałem w ciągu dwóch dni roboczych.

asia
Inne
 Pytanie
@Ed

Dostawałeś odpowiedzi? Ja żadnej ,a kilka już wysłane za pomocą ich formularza. Brak możliwości aby się dodzwonić i z kimś porozmawiać. Ma się odbyć koncert, a tu cisza. Koncert został przełożony na inny termin, ale biletu brak? Czy dana osoba wejdzie na stary bilet? Co zrobić w takim przypadku? To był prezent dla kogoś. Niech to jakoś się rozwiąże proszę.....

Kasia
Pracownik

Chętnie się dołączę do pozwu. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, 689zl piechotą nie chodzi.

Piotrek
Inne
 Problem
@Kasia

Także chętnie dołącze do pozwu.

Piotr
Inne
 Problem

Ja tez ostrzegam przed ta firmą . Często kupowałem u nich bilety ale już nie kupię . Od marca czekam na zwrot pieniędzy . Zero kontaktu , nikt nie odbiera ani nie odpowiada na maile - czas odzyskać pieniądze sądownie .

jerzy
Pracownik
 Problem
@Piotr

Ja to zrobiłem.Dziś otrzymałem SMS-a potwierdzającego dostarczenie wezwania przedsądowego. Mają 14 dni na zwrot kasy ( od marca). Nie ma co się z nimi patyczkować.To banda ........... fajna firma!

xvsa
Inne
@Piotr

Również nie polecam ,próbuje się z nimi skontaktować od dłuższego czasu i nie ma odzewu a chciałabym zwrócić bilety.

jerzy
Inne
@xvsa

zgodnie z regulaminem ebilet musisz to zrobić w formie pisemnej + bilety. to takka fajna firmaaaaaa

Alutka
Inne

ja również czekam na pieniądze ponad 180 dni od dnia rezygnacji. Na pierwszego maila odpisali mi standardowo na kolejne -zero odpowiedzi. Już nigdy nie kupię u nich biletów i nikomu nie polecam tej firmy, jestem w plecy 450 zł. Jestem za pozwaniem zbiorowym.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Ebilet Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Piotr 11
Inne

Brak kontaktu z firmą od miesiąca wysyłam meile, formularze kontaktowe i dzwonię na infolinię bez skutku. Koncert już dawno się odbył a nie dostałem ani zwrotu gotówki ani vouchera

jerys
Pracownik
@Piotr 11

Dzwoń na policję to ….. i tak takie słowo wykasuje administrator . Wiec go nie wpisuje, ale to piękna i uczciwa firma- chyba tego nie skasują.

Emilia
Inne

Mam podobną sytuację jak większość z was. Z firmą nie ma kontaktu ani poprzez formularz kontaktowy, ani przez pocztę ani infolinię. Mój koncert miał odbyć się w czerwcu 2020 , została mi dostarczona tylko informacja, że koncert się nie odbedzie. A o moich pieniądzach ani słychu ani widu. Jestem za zbiorowym pozwem .

Małgorzata Ostaszewska
Inne
@Emilia

Pozwu grupowego nie polecam. Nie sprawdza się jeśli chodzi o czas oczekiwania na rozstrzygnięcie. Pozwy indywidualne są tu lepszym rozwiązaniem.

Emilia
Inne
@Małgorzata Ostaszewska

Myślę, że pozew zbiorowy sprawdzi się jeśli będzie duże poparcie innych klientów..

Klaudia
Pracownik
@Emilia

A my czekamy na nasz zwrot od marca!!! Z firmą żadnego kontaktu, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Od wystąpienia o zwrot minął już nawet ustawowy okres 180 dni... W życiu u nich nie kupię bilety i wszystkim odradzam!!!

Darek
Pracownik
@Emilia

Nie jesteś sam, ja straciłem 230 PLN i żadnego kontaktu.

soad
Inne
@Emilia

ja też nie otrzymałam zwrotu za bilet, ani żadnej odpowiedzi. I nie zamierzam nikomu robić prezentów...

Tomasz Olsztyn
Inne
 Pytanie

Czy ktoś złożył zawiadomienie do prokuratury? Wydaje się, że to jedyna opcja. Obawiam sie, że oni tych pieniędzy nie mają już po prostu. Mi wiszą ok. 600 zł

Małgosia Grudziądz
Inne
@Tomasz Olsztyn

Sytuacja taka sama.Brak kontaktu z firmą.Pieniedzy za bilety brak.Strata ponad 600 zlotych.

Darek
Pracownik
@Małgosia Grudziądz

Witam, mam taki sam problem tylko ja starciłem 230

Lora
Inne

Zniknęły mi e-maile z biletami na skrzynce, konto na ebilet zniknęło i nie łączy się z e-mailem, mam jedynie potwierdzenie kupna w banku :) nikt nie odpisuje i nie odbiera na infoliniach a koncert mam za 9 godzin Jestem w szoku przysięgam

Beti
Inne

Też jestem za pozwem od 2 tygodni próbuje się skontaktować z serwisem bez skutku. Straciłam prawie 600 zł. Impreza miała być w marcu.

Justyna
Inne

Może to kogoś uspokoi. Dziś dostałam @ z informacją, że został zrobiony przelew - zwrot za bilety. Kupilam je w listopadzie 2019 na koncert Metallica Symfonicznie, mial sie odbyc w kwietniu, zostal przelozony na wrzesien. Nie moglam.w nim uczestniczyc. Tez wyslalam kilka @, probowalam dzwonic, pisac na fb. Oprocz automatycznych zwrotek, nie dostalam zadnej informacji. Napisalam.nawet do organizatora tego koncertu aby pomogl.mi cos ruszyć w tej sprawie. Dzis przyszedl @, ze z powodu odwolania koncertu (a faktycznie koncert sie odbyl), zostania mi zwrocone pieniadze za bilet. Osobom ktore maja przełożona impreze i nie mogą w niej uczestniczyc, moze to da jakas nadzieje na zwrot kasy. Ja czekam na przelew, ale juz nigdy za posrednictwem ebilet nic nie kupię i nie polece nikomu.

Jurek
Inne
@Justyna

Gratulacje! Masz nadzieję taką jak ja, że będę w niebie. Jak dostaniesz przelew daj znać.

Justyna
Inne
@Jurek

Przelew dostalam na drugi dzien. Dalej jestem w szoku ;)

Jurek
Inne
@Justyna

O cho cho.. jestem ciekaw czy jest jeszcze jakaś osoba która dostąpiła tego zaszczytu. Zapraszam trolle! Do roboty!

Monika
Inne
@Justyna

ja tez dostałam informację, ze do 3 dni otrzymam przelew mija już 5 dzień, a przelewu nie dostała do tej pory..

Dorota
Pracownik
@Jurek

za przeniesiony koncert Gregorian , w którym nie mogę uczestniczyć dostała zwrot dość szybko ale za pet shop boys czekam już od 27 maja, proponowali voucher na który nie wyraziłam zainteresowania, porażka

Karolina
Inne

Również mam problem z ebilet. Zero kontaktu, że już teraz nawet nie przychodzi potwierdzenie wysłania do nich wiadomości. echo. Rowniez jestem za pozwem zbiorowym. Jak dla mnie kpią z klienta na maksa

Dominika
Inne

Kupiłam bilet na Opener 2020, niestety brak kontaktu co do zwrotu środków za odwołanie imprezy. Zasłaniają się terminem 180 dni który już minął. Rzecznik Praw Konsumenta polecił wysłać wezwanie do zapłaty. Niestety i na wezwanie zero odzewu.

Dawwid
Inne

Unikają kontaktu z człowiekiem jak ognia, nie polecam

Grzesiek

Aktualnie ebilet szuka osób na dwa stanowiska. Czy ktoś mógłby się podzielić wrażeniami z pracy w tej firmie? Jaka atmosfera tam panuje, jak to wygląda od środka? Albo może chociaż coś o procesie rekrutacji?

Monia
@Grzesiek

Ja aplikowałam do działu obsługi klienta w czwartek wieczorem i w piątek rano dostałam potwierdzenie, że moja aplikacja została otwarta i że jest rozpatrywana, a po kilku godzinach dostałam zaproszenie na rozmowę. Tak więc na razie kontakt bardzo dobry. Ciekawe jak będzie wyglądała rozmowa.

kandydatka
@Grzesiek

To ja coś napiszę o procesie rekrutacji, bo sama tu szukałam informacji to może i komuś innemu pomogę :-) Ja byłam u nich niedawno na rozmowie. Spotkanie trwało ok. pół godziny. Generalnie luźna rozmowa o dotychczasowym doświadczeniu, zainteresowaniach, jak sobie wyobrażam siebie za kilka lat itp. Pani opowiadała szczegółowo o zadaniach na tym stanowisku i powiedziała, że skontaktuje się pod koniec tygodnia. Zadzwoniła i poinformowała, że niestety nie przeszłam do drugiego etapu. Także ostatecznie się nie udało, ale kontakt i spotkanie oceniam pozytywnie.

Aga
@kandydatka

Super, wreszcie ktoś napisał coś w temacie. Prosimy o więcej informacji :-)

Kandydatka
@Grzesiek

Brałam udział w rekrutacji do działu obsługi klienta. W zeszłym tygodniu byłam na rozmowie. Przez ponad pół godziny opowiadałam o sobie i zadawałam pytania o pracę. Rekrutantka cierpliwie opowiadała na wszystkie moje pytania :-) Było miło i przyjaźnie. Wczoraj oddzwoniła, z podziękowaniem za udział i poinformowała mnie, że niestety nie może mnie zaprosić na dalszy ciąg rekrutacji. To była moja trzecia rozmowa o pracę, pierwszy raz miałam wrażenie, że ktoś mnie na prawdę słucha, a nie tylko sztywno strzela pytaniami, jak w poprzednich firmach.

Gośka
@Kandydatka

Miałam rozmowę online. To moja pierwsza rekrutacja, bardzo byłam zdenerwowana. Pani to wyczuła, była bardzo mila, dodawała mi otuchy i po paru minutach się uspokoiłam. Nie wiem co napisać więcej. Dzisiaj mają do mnie zadzwonić.

Magda
@Gośka

I jak to się potoczyło? Przeszłaś dalej? Mogłabyś napisać coś więcej?

Maciek
@Magda

Ja rozmawiałem z nimi ostatnio na skypie. Normalna rozmowa merytoryczna, generalnie ok, ale chyba poległem, bo nie mam zbyt dużego doświadczenia na stanowisku, na które się zgłosiłem...

Kaśka
@Maciek

Ja też miałam rozmowę na skypie, ale wczoraj dostałam odpowiedź, że już wybrali inną osobę i zakończyli rekrutację na to stanowisko.

Marek
@Kaśka

Rozmowa trwała jakieś 20 minut, takie ogólne zapoznanie, okazja do przedstawienia się i poznania się. Kolejna miała być już merytoryczna, ale dostałem telefon z podziękowaniem za udział.

Zuza
@Marek

A był jakiś test? Czy tylko rozmowa?

Marek
@Zuza

U mnie była tylko rozmowa, ale nie trwała długo, więc pewnie się nie doszedłem do etapu testu...

Izunia
@Grzesiek

Widziałam, że teraz szukają ludzi do obsługi klienta i od social mediów.

Wik
Kandydat
@Izunia

Nadal można aplikować do obsługi klienta. Jak widać potrzebują jeszcze więcej ludzi, bo obecni nie nadążają. Tak więc przybywam, żeby Wam wszystkim pomóc w rozwiązaniu waszych problemów. Trzymajcie kcuki żeby mnie przyjęli :-)

Jurek
Pracownik
@Wik

Trzymam kciuki! Świetna firma Zbieraj pieniądze na adwokat Napewno się niebawem przyda. Klient firmy.

Antoni
Inne

Dzień Dobry Brak zwrotu za bilety od ponad pół roku, brak odpowiedzi za miale. Infolinia po ponad godzinie czekania rozmowa zostaje odrzucona. Cudem dodzwoniłem się 2 razy, zostałem poinformowany że pieniądze będą przelane, po czym brak przelewu na konto. Kiedy do biletu niedopłaciłem kilku złotych na drugi dzień miałem już info bym dopłacił do biletu a tutaj można sobie pozwolić na wodzenie klienta za nos. Tragiczna firma, będę omijał ją z daleka i odradzał do korzystania z jej usług.

Pete
Inne

Tragiczny serwis, lub calkowity jego brak. Jedyne co potrafia to pobrac pieniadze. Potem glowa o sciane bo zero odpowiedzi. I jeszcze bezczelnie odsylaja auto odpowiedz ze : "Dziękujemy za wiadomość. Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Jeżeli potrzebujesz szybszej odpowiedzi lub wydarzenie, na które kupiłeś bilety odbywa się już za chwilę, polecamy kontakt z infolinią." niech moze jeden z ich szefow sprobuje sie dodzwonic... Trzymajcie sie z daleka.

Jurek
Inne
@Pete

JA się dodzwoniłem! Tak to było dwa lub trzy lata temu... było Ok. Dobra firma tera nie mają pewnie czasu covid 19.. .

wera
Inne
 Pytanie

Bilety kupiłam tydzień temu. Ani pieniędzy. Ani biletu. Do koncertu ponad tydzień. Nie mogę się dopisać ani na maila, ani na instagrama ani na Facebooka. Tym bardziej nikt nie odbiera. Co to ma być???!

Jurek
Inne
@wera

Kolejna zdziwiona.. to jest bardzo dobra firma tylko trochę inaczej (usunięte przez administratora)

Jures
Kandydat

Merytoryczna opinia!!! Firma jest piękna i wasze opinie to kłamstwa!

Katrina
Inne
 Pytanie
@Jures

Piękna? Serio czekałam 3 h na infolini nikt nie odebrał, biletów jak nie miałam tak nie mam, pieniądze pobrane z konta, wysłane kilka wiadomości zero odzewu. Pieniądze z konta pobrane zostałam bez kasy i bez biletów.. I to jesy kłamstwo +

Tomasz
Inne

Aż dziw bierze, że ta firma jeszcze istnieje. Kontakt z nimi tragiczny, obsługa tragiczna, nic nie można załatwić. Oby przyszli klienci czytali komentarze o tej firmie i nie dokonywali zakupów przez ich stronę, wtedy może zbankrutują. Organizatorzy koncertów powinni ich omijać z daleka!! Ceny za bilety do teatrów mają wyższe średnio o 10-30%! Kupujcie bezpośrednio ze strony danego teatru - obsługa milion razy lepsza i tańsze bilety.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Katrina

Właśnie od ponad godziny próbuje się z nimi skontaktować poprzez infolinię na email brak odpowiedzi. Zakupiłam bilety dokonałam przelewu do dziś nie otrzymałam biletów po mimo wybrania ich w pdf. Do koncertu 4 dni a biletów brak.

Zostaw merytoryczną opinię o Ebilet Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ebilet Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 98 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ebilet Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii