Zakupiłem bilety na spektakl w teatrze w połowie maja. Spektakl odwołano w połowie czerwca. Na dzień dzisiejszy a mamy koniec Sierpnia więc minęło dwa i pół miesiąca nie mam żadnej informacji od Ebilet gdzie są moje pieniądze, i czy kiedykolwiek je odzyskam. OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM. JAK NIE BĘDZIE KLIENTÓW TO NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA SAM PADNIE
Bilety mam kupione na początku roku. Koncert oczywiście odwołany. Nie można skontaktować się z firmą. Dzwonię od dłuższego czasu i piszę maile. Oczywiście cisza. Co zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
Zdecydowanie nie polecam! Brak zwrotu pieniędzy za kupione bilety! Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile! Tragedia! Jeśli chcesz stracić pieniądze to korzystaj z eBilet!
Trzy miesiące temu wysłałam maila z prośbą o zwrot pieniędzy za bilety, ponieważ wydarzenie zostało przeniesione na termin, który mi nie odpowiada. Ponawiam wiadomość średnio co miesiąc, ale bez efektu. Na infolinii brak odpowiedzi, jest informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci, po czym kilkanaście minut słychać tylko muzykę. Rozumiem nie dodzwonić się raz... ale próbowałam dosyć sporo razy o różnych porach. I zawsze to samo? Nie mówię, że oczekuję pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby o zwrot pieniędzy, ale z uwagi na sytuację z covid i zmianę niektórych regulaminów (np. zezwolenie dla firm na zwrot pieniędzy do 180 dni) chciałabym tylko wiedzieć, czy ktoś reklamację rozpatrywał. Bilety mogę oddać komuś znajomemu i nieprzyjemna byłaby sytuacja, gdyby okazało się, że zostały anulowane, a ebilet mnie po prostu nie poinformował. Podsumowując: Na infolinię nie m co dzwonić, szkoda waszego czasu. Chyba, że ktoś się dodzwonił, będę wdzięczna za odpowiedź, bo chciałabym uwierzyć, że jest ona prawdziwa. Na maila wciąż brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Generalnie z firmą nie ma kontaktu. Jestem bardzo rozczarowana, gdyż był to jedyny portal przez który kupowałam bilety... teraz chyba czas zaufać komuś innemu. :)
Zdecydowanie odradzam zakupu przez eBilet! Nie zwrócili Mi poniesionych kosztów za wydarzenia które się nie odbyły przez COVID. Żenujące zachowanie i ignorowanie Klienta. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty eBilet i konsekwentnie będą ja wszystkim odradzała na rzecz zakupów u Konkurencji. Przywłaszczyli sobie pieniądze tylu osób i powinna się tym już zająć wyższa instancja!
Brak kontaktu z firma, nie odpowiadaja na maile ani nie odbieraja telefonu. Juz tydzien czekam na zwrot pieniedzy za bilet, ktory przypadkiem anulowali. Nie polecam, wszystko trwa dlugo, a koszty serwisowe sa wysokie. Nastepnym razem skorzystam z uslug innego posrednika biletowego.
Wydarzenie zostało przeniesione, nowy termin imprezy mi nie odpowiada. Chciałam uzyskać zwrot pieniędzy, jednak z firmą Ebilet brak jakiegokolwiek kontaktu. Na meile nie odpowiadają, na linii czekam właśnie od kilkudziesięciu minut. Już nigdy nie zakupię biletu przez tę stronę i będę wszystkim tego odradzać. Dla mnie to jest (usunięte przez administratora) i tyle.
Bilety zapłacone i brak potwierdzenia
Koncert Guns n Roses nie odbył się, dwa bilety wykupione na początku 2020. Obsługa klienta/reklamacje - gadka z maszyną, formularz kontaktowy na stronie eBilet nie działa/zgłasza błąd, To jakaś żenada...
Bilety na Guns'n roses kupione w styczniu, koncert się nie odbył. Dzwoniłam 2 razy na szczęście za każdym razem udało mi się dodzwonić (po 40 minutach muzyczki), pieniędzy jak nie ma, tak nie ma, jeśli mi nie oddadzą po wakacjach to chyba pojadę tam osobiście do tej spółki, ewentualnie pozostanie UOKiK...
Mam ten sam problem maili wysłałam chyba z 10 odpowiedzi żadnej oprócz automatycznych żenada... obsługi klienta tam póki co według mnie nie ma więc chyba szukają kogoś do bicia.
Monia to chyba nie twój pierwszy wpis? w styczniu już byłaś na rozmowie i co dalej nie wiesz jak ona przebiegała? To prawda ze to portal o pracy i rekrutacji. Mój komentarz o tej firmie jest informacja o niej i standardach jakie w niej obowiązują. Chcesz w niej pracować? No to masz również taki obraz . To firma która wykorzystuje nasze pieniądze do prowadzenia własnej działalności pod płaszczykiem prawa 180 dni ( Unia już się za to bierze!) To klienci ją finansują za darmo!!! Nie ma żadnego merytorycznego powodu żeby moje i innych klientów pieniądze nie wróciły na konto znacznie wcześniej. Pomijam już fakt traktowania klienta czyli zero kontaktu. Chcesz w niej dalej pracować? Powodzenia. Pozdrawiam wszystkich szukających pracy w tej firmie.
Kupując bilet w listopadzie nie spodziewałam się, że wpadłam w niezły kanał... Słuchajcie może wiecie, jeżeli przenieśli mój festiwal na drugi rok, to mogę domagać się zwrotu pieniędzy? Wiem, że to nie jest miejsce, ale nie mogę doprosić się o odpowiedź ebilet :(
Przestrzegam przed zakupem, jakichkolwiek biletów, na stronie pojawiają sie miejsca dostępne dla kupującego, po zaakceptowaniu i zakupieniu biletów nadal te same miejsca można rezerwować i kupić kolejne bilety! Tak się dzieje w teatrze szóste piętro w spółce z ebilet!!!
Też czekam na zwrot od marca 2020. Jestem za bo wykorzystują bez postaw ustawę na maksa.
600 zł. Tyle wiszą mi od marca, za koncert Scootera na Torwarze. Co kilka tygodni, po około godzinnym wysłuchiwaniu melodyjki, słyszę że mam być cierpliwy. Z daleka śmierdzi to upadłością spółki stojącej za portalem.(usunięte przez administratora)
Nie ma żadnego kontaktu z eBilet nie odbierają telefonów. Koncert odwołany a na ich stronie informacji nie ma.
Ja od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy, za wydarzenie Siatkarskie Ligi Narodów, które to zresztą został odwołane oficjalnie przez FIVB. Kiedy wysyłałem informację o tym, że chcę otrzymać zwrot środków na konto, w odpowiedzi dostawałem cały czas info od bota, że mogę przelać pieniądze na "specjalny" voucher, który zresztą ma tylko rok ważności, co jest żenujące do tego stopnia, że tak naprawdę nie wiadomo kiedy najbliższe jakiekolwiek wydarzenia masowe, będą mogły się odbywać, niestety w rzeczonym mailu nikt nie wspomniał gdzie się zgłosić, żeby otrzymać pieniądze z powrotem. Kiedy sfrustrowany napisałem grzecznie wiadomość do nich w kolejnej wiadomości elektronicznej, że czekam uprzejmie do końca tygodnia aż dostanę merytoryczną odpowiedź, która uwaga "nie będzie wysłana przez bota", pod groźbą wysłania przed sądowego wezwania do zapłaty, w końcu ktoś z obsługi raczył mi odpisać. Niestety z tą samą śpiewką, że mają 180 dni, blablabla. Z całym szacunkiem, nic mnie to nie interesuje że nasz kochany rząd zrobił ustawę tak aby można było zwykłego Kowalskiego okraść. Chcę odzyskać swoje 500 zł, które szczególnie teraz bardzo by mi się przydały, biorąc pod uwagę to co obecnie dzieje się na świecie. Ale nie. Zapomniałem. Mam wesprzeć swojego ulubionego artystę i nie robić zwrotu żeby on miał pieniądze, szkoda tylko że jak ja zacznę przymierać głodem bo wywalą mnie z pracy i nie będę pieniędzy, to czy mój ulubiony artysta też będzie mnie wtedy wspierał finansowo. Czekam do końca tego miesiąc, jak nie otrzymam zwrotu, udam się do prawnika... Bo to zakrawa już o zawłaszczenie.
Radzę bojkotować ebilet i nic za ich pośrednictwem nie kupować! Czekam na zwrot pieniędzy za bilety na trzy koncerty od miesięcy i nie zobaczyłam nawet złotówki! Nie odpowiadają na wiadomości, a na infolinii zbywają! Nie polecam!
Z uwagi na podeszły wiek zapomniałem jak się nazywa osoba która przywłaszczy cudze pieniadze i nie chce ich oddać? Coś mi świta, że ta czynność to chyba podlega pod odpowiedzialność karną. poczekam jeszcze tydzień
(usunięte przez administratora)
ciąg dalszy tej farsy to korespondencja na FB bo oczywiście telefonu nikt nie odbiera. Zapewniono mnie, że wysyłają na 2 maile i proszą o potwierdzenie otrzymania maila. Oczywiście na żadnej skrzynce nie ma śladu po biletach. Niestety będę zmuszony po zasięgnięciu opinii prawnika wysłać korespondencję do UOKiK i Rzecznika Konsumenta.
po rozmowie z UOKiK i konsultacji prawnej wysłałem wezwanie do wydania przedmiotu umowy. Podałem, że zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta oraz zgłoszę sprawę w Prokuraturze. I o dziwo bilety są na mailu. Można. Za dużo nerwów to kosztuje ....
Nie zaśmiecaj forum, to jest platforma dla pracowników / kandydatów, a nie klientów! Nie widać?
Nie zaśmiecaj forum, to jest platforma dla pracowników / kandydatów, a nie klientów! Nie widać?
TO jest forum dla(usunięte przez administratora)a nie KLIENTÓW! Ile trzeba mieć IQ, żeby tego nie zauważyć???
Skoro nie można napisać prawdziwej ale negatywnej opinii na ebilet.pl to robię to w innym miejscu. Sam o problemach innych dowiedziałem się właśnie w gowork. Mam na tyle wysokie IQ żeby poradzić sobie z(usunięte przez administratora) praktykami stosowanymi przez ebilet.pl i dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem aby inni mieli w życiu łatwiej. (usunięte przez administratora)
Czy możesz poradzić w jaki sposób można od nich odzyskać pieniądze za odwołane koncerty . Pokrzywdzonych jest setki a może i tysiące osób . Pozdrawiam
Ja również jestem zainteresowana sposobem odzyskania pieniędzy za przeniesione wydarzenie. Czekam już prawie miesiąc na jakąkolwiek reakcję ze strony ebilet (proszą tylko aby uzbroić się w cierpliwość) i z tego co wiem jest wiele takich osób, które od dłuższego czasu nie otrzymało zwrotu za odwołane lub przeniesione wydarzenia!!! Ale niech nie myślą, że są bezkarni i im to ujdzie!!!
Czy odzyskalaś już zwrot pieniędzy ? Na ich profilu na Facebooku usunęli wszystkie komentarze pokrzywdzonych i zablokowali możliwość komentowania
Również potrzebuję porady jak odzyskać zwrot pieniędzy za bilety za odwołane wydarzenia
Ta firma dobrze zna swoje paraktyki i skutecznie jest nieobecna na portalach gdzie można przestrzec przed jej działaniami w postaci komentarza. Jest to jedno z niewielu miejsc gdzie można wyrazić swoją opinię na temat jej działań. Jak jesteś zainteresowany pracą w firmie, której klienci są tak zdesperowani, żeby pisać negatywne komentarze na gowork to życzę powodzenia ;)
Jeżeli serwis ma Cię w(usunięte przez administratora) to człowiek szuka wszelkich możliwości żeby dochodzić swego, tym bardziej jeśli o pieniądze. Jak widzisz takich osób jest więcej, też mi się nie uśmiecha upominać się miesiącami o MOJE pieniądze ale jak będę musiał to napisze tu kolejny raz. Przy okazji możesz sobie poczytać w jakim (usunięte przez administratora) pracujesz.
Kontakt z serwisem to JEDEN WIELLI DRAMAT!!! Od ponad dwóch miesięcy czekam na zwrot kosztów w związku z odwołana imprezą. Od kiedy dostałem maila z treścią o rozpoczęciu procedury zwrotu nic się nie wydarzyło. Infolinia to porażka, kilka razy 30 min oczekiwania i nagle rozlaczenie albo "osoba niedostępna". Wszelkie zapytania kończą się autoodpowiedzią. To się ociera o zwykłe (usunięte przez administratora)
Jak rozliczają się z pracownikami tak jak z klientami za koncerty, które się nie odbyły to pracodawca do ominięcia szerokim łukiem. Ebilet oddawaj kasę za koncerty!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!