Opinie o ebilet.pl - eBilet Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Ebilet Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ebilet Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ebilet Sp. z o.o. w Warszawa

Dean6
Inne

Zakupiłem bilety na spektakl w teatrze w połowie maja. Spektakl odwołano w połowie czerwca. Na dzień dzisiejszy a mamy koniec Sierpnia więc minęło dwa i pół miesiąca nie mam żadnej informacji od Ebilet gdzie są moje pieniądze, i czy kiedykolwiek je odzyskam. OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM. JAK NIE BĘDZIE KLIENTÓW TO NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA SAM PADNIE

Magda
Inne
 Pytanie

Bilety mam kupione na początku roku. Koncert oczywiście odwołany. Nie można skontaktować się z firmą. Dzwonię od dłuższego czasu i piszę maile. Oczywiście cisza. Co zrobić, żeby odzyskać pieniądze?

Nie polecam!!!
Inne

Zdecydowanie nie polecam! Brak zwrotu pieniędzy za kupione bilety! Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile! Tragedia! Jeśli chcesz stracić pieniądze to korzystaj z eBilet!

P.
Inne
 Pytanie

Trzy miesiące temu wysłałam maila z prośbą o zwrot pieniędzy za bilety, ponieważ wydarzenie zostało przeniesione na termin, który mi nie odpowiada. Ponawiam wiadomość średnio co miesiąc, ale bez efektu. Na infolinii brak odpowiedzi, jest informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci, po czym kilkanaście minut słychać tylko muzykę. Rozumiem nie dodzwonić się raz... ale próbowałam dosyć sporo razy o różnych porach. I zawsze to samo? Nie mówię, że oczekuję pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby o zwrot pieniędzy, ale z uwagi na sytuację z covid i zmianę niektórych regulaminów (np. zezwolenie dla firm na zwrot pieniędzy do 180 dni) chciałabym tylko wiedzieć, czy ktoś reklamację rozpatrywał. Bilety mogę oddać komuś znajomemu i nieprzyjemna byłaby sytuacja, gdyby okazało się, że zostały anulowane, a ebilet mnie po prostu nie poinformował. Podsumowując: Na infolinię nie m co dzwonić, szkoda waszego czasu. Chyba, że ktoś się dodzwonił, będę wdzięczna za odpowiedź, bo chciałabym uwierzyć, że jest ona prawdziwa. Na maila wciąż brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Generalnie z firmą nie ma kontaktu. Jestem bardzo rozczarowana, gdyż był to jedyny portal przez który kupowałam bilety... teraz chyba czas zaufać komuś innemu. :)

Nie polecam!!!
Inne
@P.

Zdecydowanie odradzam zakupu przez eBilet! Nie zwrócili Mi poniesionych kosztów za wydarzenia które się nie odbyły przez COVID. Żenujące zachowanie i ignorowanie Klienta. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty eBilet i konsekwentnie będą ja wszystkim odradzała na rzecz zakupów u Konkurencji. Przywłaszczyli sobie pieniądze tylu osób i powinna się tym już zająć wyższa instancja!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Ebilet Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Astoria
Inne

Brak kontaktu z firma, nie odpowiadaja na maile ani nie odbieraja telefonu. Juz tydzien czekam na zwrot pieniedzy za bilet, ktory przypadkiem anulowali. Nie polecam, wszystko trwa dlugo, a koszty serwisowe sa wysokie. Nastepnym razem skorzystam z uslug innego posrednika biletowego.

K
Inne

Wydarzenie zostało przeniesione, nowy termin imprezy mi nie odpowiada. Chciałam uzyskać zwrot pieniędzy, jednak z firmą Ebilet brak jakiegokolwiek kontaktu. Na meile nie odpowiadają, na linii czekam właśnie od kilkudziesięciu minut. Już nigdy nie zakupię biletu przez tę stronę i będę wszystkim tego odradzać. Dla mnie to jest (usunięte przez administratora) i tyle.

Anna
Inne

Bilety zapłacone i brak potwierdzenia

1
Aneta
Inne
@Anna

Bilety opłacone ,brak potwierdzenia, brak kontaktu z firmą

MD
Inne

Koncert Guns n Roses nie odbył się, dwa bilety wykupione na początku 2020. Obsługa klienta/reklamacje - gadka z maszyną, formularz kontaktowy na stronie eBilet nie działa/zgłasza błąd, To jakaś żenada...

Nick88

Bilety na Guns'n roses kupione w styczniu, koncert się nie odbył. Dzwoniłam 2 razy na szczęście za każdym razem udało mi się dodzwonić (po 40 minutach muzyczki), pieniędzy jak nie ma, tak nie ma, jeśli mi nie oddadzą po wakacjach to chyba pojadę tam osobiście do tej spółki, ewentualnie pozostanie UOKiK...

marta
@Nick88

Mam ten sam problem maili wysłałam chyba z 10 odpowiedzi żadnej oprócz automatycznych żenada... obsługi klienta tam póki co według mnie nie ma więc chyba szukają kogoś do bicia.

jerys

Monia to chyba nie twój pierwszy wpis? w styczniu już byłaś na rozmowie i co dalej nie wiesz jak ona przebiegała? To prawda ze to portal o pracy i rekrutacji. Mój komentarz o tej firmie jest informacja o niej i standardach jakie w niej obowiązują. Chcesz w niej pracować? No to masz również taki obraz . To firma która wykorzystuje nasze pieniądze do prowadzenia własnej działalności pod płaszczykiem prawa 180 dni ( Unia już się za to bierze!) To klienci ją finansują za darmo!!! Nie ma żadnego merytorycznego powodu żeby moje i innych klientów pieniądze nie wróciły na konto znacznie wcześniej. Pomijam już fakt traktowania klienta czyli zero kontaktu. Chcesz w niej dalej pracować? Powodzenia. Pozdrawiam wszystkich szukających pracy w tej firmie.

1
Martyna

Kupując bilet w listopadzie nie spodziewałam się, że wpadłam w niezły kanał... Słuchajcie może wiecie, jeżeli przenieśli mój festiwal na drugi rok, to mogę domagać się zwrotu pieniędzy? Wiem, że to nie jest miejsce, ale nie mogę doprosić się o odpowiedź ebilet :(

SYL

Przestrzegam przed zakupem, jakichkolwiek biletów, na stronie pojawiają sie miejsca dostępne dla kupującego, po zaakceptowaniu i zakupieniu biletów nadal te same miejsca można rezerwować i kupić kolejne bilety! Tak się dzieje w teatrze szóste piętro w spółce z ebilet!!!

Maria

Też czekam na zwrot od marca 2020. Jestem za bo wykorzystują bez postaw ustawę na maksa.

Rafał Korman

600 zł. Tyle wiszą mi od marca, za koncert Scootera na Torwarze. Co kilka tygodni, po około godzinnym wysłuchiwaniu melodyjki, słyszę że mam być cierpliwy. Z daleka śmierdzi to upadłością spółki stojącej za portalem.(usunięte przez administratora)

Maja
@Rafał Korman

Takze czekam od 18 marca za zwrotem za scooter Wrocław

Agga
 Problem

Nie ma żadnego kontaktu z eBilet nie odbierają telefonów. Koncert odwołany a na ich stronie informacji nie ma.

DefalT

Ja od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy, za wydarzenie Siatkarskie Ligi Narodów, które to zresztą został odwołane oficjalnie przez FIVB. Kiedy wysyłałem informację o tym, że chcę otrzymać zwrot środków na konto, w odpowiedzi dostawałem cały czas info od bota, że mogę przelać pieniądze na "specjalny" voucher, który zresztą ma tylko rok ważności, co jest żenujące do tego stopnia, że tak naprawdę nie wiadomo kiedy najbliższe jakiekolwiek wydarzenia masowe, będą mogły się odbywać, niestety w rzeczonym mailu nikt nie wspomniał gdzie się zgłosić, żeby otrzymać pieniądze z powrotem. Kiedy sfrustrowany napisałem grzecznie wiadomość do nich w kolejnej wiadomości elektronicznej, że czekam uprzejmie do końca tygodnia aż dostanę merytoryczną odpowiedź, która uwaga "nie będzie wysłana przez bota", pod groźbą wysłania przed sądowego wezwania do zapłaty, w końcu ktoś z obsługi raczył mi odpisać. Niestety z tą samą śpiewką, że mają 180 dni, blablabla. Z całym szacunkiem, nic mnie to nie interesuje że nasz kochany rząd zrobił ustawę tak aby można było zwykłego Kowalskiego okraść. Chcę odzyskać swoje 500 zł, które szczególnie teraz bardzo by mi się przydały, biorąc pod uwagę to co obecnie dzieje się na świecie. Ale nie. Zapomniałem. Mam wesprzeć swojego ulubionego artystę i nie robić zwrotu żeby on miał pieniądze, szkoda tylko że jak ja zacznę przymierać głodem bo wywalą mnie z pracy i nie będę pieniędzy, to czy mój ulubiony artysta też będzie mnie wtedy wspierał finansowo. Czekam do końca tego miesiąc, jak nie otrzymam zwrotu, udam się do prawnika... Bo to zakrawa już o zawłaszczenie.

Mesa

Radzę bojkotować ebilet i nic za ich pośrednictwem nie kupować! Czekam na zwrot pieniędzy za bilety na trzy koncerty od miesięcy i nie zobaczyłam nawet złotówki! Nie odpowiadają na wiadomości, a na infolinii zbywają! Nie polecam!

Felix

Z uwagi na podeszły wiek zapomniałem jak się nazywa osoba która przywłaszczy cudze pieniadze i nie chce ich oddać? Coś mi świta, że ta czynność to chyba podlega pod odpowiedzialność karną. poczekam jeszcze tydzień

anonim

(usunięte przez administratora)

Pablo

ciąg dalszy tej farsy to korespondencja na FB bo oczywiście telefonu nikt nie odbiera. Zapewniono mnie, że wysyłają na 2 maile i proszą o potwierdzenie otrzymania maila. Oczywiście na żadnej skrzynce nie ma śladu po biletach. Niestety będę zmuszony po zasięgnięciu opinii prawnika wysłać korespondencję do UOKiK i Rzecznika Konsumenta.

2
Pablo
@Pablo

po rozmowie z UOKiK i konsultacji prawnej wysłałem wezwanie do wydania przedmiotu umowy. Podałem, że zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta oraz zgłoszę sprawę w Prokuraturze. I o dziwo bilety są na mailu. Można. Za dużo nerwów to kosztuje ....

2
Nick
@Pablo

Nie zaśmiecaj forum, to jest platforma dla pracowników / kandydatów, a nie klientów! Nie widać?

1
Nick

Nie zaśmiecaj forum, to jest platforma dla pracowników / kandydatów, a nie klientów! Nie widać?

kandydat

TO jest forum dla(usunięte przez administratora)a nie KLIENTÓW! Ile trzeba mieć IQ, żeby tego nie zauważyć???

Pablo
@kandydat

Skoro nie można napisać prawdziwej ale negatywnej opinii na ebilet.pl to robię to w innym miejscu. Sam o problemach innych dowiedziałem się właśnie w gowork. Mam na tyle wysokie IQ żeby poradzić sobie z(usunięte przez administratora) praktykami stosowanymi przez ebilet.pl i dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem aby inni mieli w życiu łatwiej. (usunięte przez administratora)

Pokrzywdzony
@Pablo

Czy możesz poradzić w jaki sposób można od nich odzyskać pieniądze za odwołane koncerty . Pokrzywdzonych jest setki a może i tysiące osób . Pozdrawiam

Załamana
@Pokrzywdzony

Ja również jestem zainteresowana sposobem odzyskania pieniędzy za przeniesione wydarzenie. Czekam już prawie miesiąc na jakąkolwiek reakcję ze strony ebilet (proszą tylko aby uzbroić się w cierpliwość) i z tego co wiem jest wiele takich osób, które od dłuższego czasu nie otrzymało zwrotu za odwołane lub przeniesione wydarzenia!!! Ale niech nie myślą, że są bezkarni i im to ujdzie!!!

Pokrzywdzony
@Załamana

Czy odzyskalaś już zwrot pieniędzy ? Na ich profilu na Facebooku usunęli wszystkie komentarze pokrzywdzonych i zablokowali możliwość komentowania

kk
@Pokrzywdzony

Również potrzebuję porady jak odzyskać zwrot pieniędzy za bilety za odwołane wydarzenia

Zniesmaczony
@kandydat

Ta firma dobrze zna swoje paraktyki i skutecznie jest nieobecna na portalach gdzie można przestrzec przed jej działaniami w postaci komentarza. Jest to jedno z niewielu miejsc gdzie można wyrazić swoją opinię na temat jej działań. Jak jesteś zainteresowany pracą w firmie, której klienci są tak zdesperowani, żeby pisać negatywne komentarze na gowork to życzę powodzenia ;)

Polo
@kandydat

Jeżeli serwis ma Cię w(usunięte przez administratora) to człowiek szuka wszelkich możliwości żeby dochodzić swego, tym bardziej jeśli o pieniądze. Jak widzisz takich osób jest więcej, też mi się nie uśmiecha upominać się miesiącami o MOJE pieniądze ale jak będę musiał to napisze tu kolejny raz. Przy okazji możesz sobie poczytać w jakim (usunięte przez administratora) pracujesz.

Polo

Kontakt z serwisem to JEDEN WIELLI DRAMAT!!! Od ponad dwóch miesięcy czekam na zwrot kosztów w związku z odwołana imprezą. Od kiedy dostałem maila z treścią o rozpoczęciu procedury zwrotu nic się nie wydarzyło. Infolinia to porażka, kilka razy 30 min oczekiwania i nagle rozlaczenie albo "osoba niedostępna". Wszelkie zapytania kończą się autoodpowiedzią. To się ociera o zwykłe (usunięte przez administratora)

Zniesmaczony

Jak rozliczają się z pracownikami tak jak z klientami za koncerty, które się nie odbyły to pracodawca do ominięcia szerokim łukiem. Ebilet oddawaj kasę za koncerty!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Ebilet Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ebilet Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 98 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ebilet Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii