Opinie o DOMEX Sp. z o.o. w Sandomierz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy DOMEX Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie DOMEX Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DOMEX Sp. z o.o. w Sandomierz

:)

malina - 2012-03-10 19:34:50 O pieniądzach nigdy się nie rozmawia, ale mi zaproponowali 1,5 średniej krajowej. Jeśli chodzi o atmosferę na sklepie, to jako kierownik to sam ją sobie stworzysz. O jakie szkolenia pytasz? Kierownik salonu powinien mieć już za sobą szkolenia a w tej pracy z nich skorzystać.no to juz wiemy ile podstawy ma RKS bo na pewno nie kierownik sklepu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ups

jako kierownik 1,5 sredniej krajowej? chyba se jaja robisz?????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malina

O pieniądzach nigdy się nie rozmawia, ale mi zaproponowali 1,5 średniej krajowej. Jeśli chodzi o atmosferę na sklepie, to jako kierownik to sam ją sobie stworzysz. O jakie szkolenia pytasz? Kierownik salonu powinien mieć już za sobą szkolenia a w tej pracy z nich skorzystać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dany

w wogole to są 2 media experty? domex i terg? o co tu chodzi? jest jakas roznica?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rufi

dzięki wielkie kolego ... za opinię...więc ile można wynegocjować podstawy jako kierownik? czy pracuje sie 7 dni w tygodniu? są jakies dni wolne czy wszystko jest omijane?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

nie - 2012-03-09 22:28:26 Niestety nie ma.Jest tylo jedna pozytywna opinia - coroczny piknik:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

Mam pytanie, czy sklep w Siedlcach to istnieje jeszcze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie

Niestety nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
morda

cały czas słyszę tylko negatywne opinie. Czy ta firma pozytywnych nie ma?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

rufi - 2012-03-09 09:38:24 Witam...dostałem propozycje pracy jako kierownik nowootwieranego punktu. Prosze mi powiedzieć czy warto. Czego się spodziewać? jakie zarobki?Jakie obowiązki?Jaka atmosfera?Jak ze szkoleniem? Będę niezmiernie wdzięczny za subiektywne oceny - ale te naprawdę prawdziwe.No to się chłopino wpierniczyłeś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rufi

Witam...dostałem propozycje pracy jako kierownik nowootwieranego punktu. Prosze mi powiedzieć czy warto. Czego się spodziewać? jakie zarobki?Jakie obowiązki?Jaka atmosfera?Jak ze szkoleniem? Będę niezmiernie wdzięczny za subiektywne oceny - ale te naprawdę prawdziwe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poludnie

:) - 2012-02-29 06:59:31 -->poludnie --> to straszne co piszesz heheh, 3 lata w firmie a najważniejsze informacje czerpiesz od kierowców... powiem Ci że straciłeś te 3 lata.. zastanów się co zrobić aby nie tracić następnych heheh Umiesz czytac ze zrozumieniem czy skonczyles zawodowke i ta praca jest Twoim szczytem marzen? Nie strace kolejnych 3 lat bo nie zamierzam tak dlugo pracowac dla darmozjadow ktorzy biora a nic nie daja. 3 lata temu to byla zupelnie inna praca a teraz tylko zabieraja za co sie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brrrrrrrrrrrr

zarobki dobre w teorii,za wszystko ucinają,awansują ci co włażą każdemu do łóżka-a póżniej głowa wysoko podniesiona,jest coraz gorzej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Żal mi Was

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Popieram Pana o takim samym nicku jak mój :).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

-->poludnie --> to straszne co piszesz heheh, 3 lata w firmie a najważniejsze informacje czerpiesz od kierowców... powiem Ci że straciłeś te 3 lata.. zastanów się co zrobić aby nie tracić następnych heheh

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poludnie

:) - 2012-02-28 08:54:59 poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich(usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.głupoty opowiadasz. Nie jeden sklep tylko ok.6 sklepów i wszystkie praktykowały taki sposób sprzedaży? Na moim sklepie jestem pewien, że nikt nigdy nie proponował klientowi rezygnacji. Skoro klient ma do tego prawo to też z niego korzysta a sprzedawcy za to płacą z własnej kieszeni, dla mnie paranoja. Niech jeden z drugim pobawi sie w tajemniczego klienta i pochodzi po sklepach to może się dowie jak było a nie głupie spekulacje. Pracuję w domexie ponad 3 lata i widze, że jest coraz gorzej, wszędzie szukają oszczędności. Tak firma szanuje swoich pracowników, którzy pracują na cwaniaków z centrali, że nawet bonów na święta nie dali, śmiech na sali. A co do reszty informacji to wystarczy porozmawiać z kierowcami, którzy pracują o wiele dłużej niż Wy wszyscy razem :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikt

:) - 2012-02-28 08:54:59 poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich (usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.nie dość że nie zrównają to jeszcze awansują... wspomnicie moje słowa :) a jeśli chcecie podziękować za to co sie dzieje to wystarczy spojrzeć czyj region i jakie sklepy zamykają teraz ranking..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Same płaczki widzę na tym forum, skoro tak wam źle na sklepie to się zwolnijcie albo idźcie na namiot i tam odpoczniecie na łonie natury. Ale tak już mentalność Polaków ciągle źle i źle i wiecznie mało. Trzeba było się uczyć a nie w jakimś Media pracować i się teraz żalić. Pozdro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich (usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DOMEX Sp. z o.o. - Sandomierz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DOMEX Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DOMEX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DOMEX Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii