malina - 2012-03-10 19:34:50 O pieniądzach nigdy się nie rozmawia, ale mi zaproponowali 1,5 średniej krajowej. Jeśli chodzi o atmosferę na sklepie, to jako kierownik to sam ją sobie stworzysz. O jakie szkolenia pytasz? Kierownik salonu powinien mieć już za sobą szkolenia a w tej pracy z nich skorzystać.no to juz wiemy ile podstawy ma RKS bo na pewno nie kierownik sklepu
jako kierownik 1,5 sredniej krajowej? chyba se jaja robisz?????
O pieniądzach nigdy się nie rozmawia, ale mi zaproponowali 1,5 średniej krajowej. Jeśli chodzi o atmosferę na sklepie, to jako kierownik to sam ją sobie stworzysz. O jakie szkolenia pytasz? Kierownik salonu powinien mieć już za sobą szkolenia a w tej pracy z nich skorzystać.
w wogole to są 2 media experty? domex i terg? o co tu chodzi? jest jakas roznica?
dzięki wielkie kolego ... za opinię...więc ile można wynegocjować podstawy jako kierownik? czy pracuje sie 7 dni w tygodniu? są jakies dni wolne czy wszystko jest omijane?
nie - 2012-03-09 22:28:26 Niestety nie ma.Jest tylo jedna pozytywna opinia - coroczny piknik:)
Mam pytanie, czy sklep w Siedlcach to istnieje jeszcze?
Niestety nie ma.
cały czas słyszę tylko negatywne opinie. Czy ta firma pozytywnych nie ma?
rufi - 2012-03-09 09:38:24 Witam...dostałem propozycje pracy jako kierownik nowootwieranego punktu. Prosze mi powiedzieć czy warto. Czego się spodziewać? jakie zarobki?Jakie obowiązki?Jaka atmosfera?Jak ze szkoleniem? Będę niezmiernie wdzięczny za subiektywne oceny - ale te naprawdę prawdziwe.No to się chłopino wpierniczyłeś
Witam...dostałem propozycje pracy jako kierownik nowootwieranego punktu. Prosze mi powiedzieć czy warto. Czego się spodziewać? jakie zarobki?Jakie obowiązki?Jaka atmosfera?Jak ze szkoleniem? Będę niezmiernie wdzięczny za subiektywne oceny - ale te naprawdę prawdziwe.
:) - 2012-02-29 06:59:31 -->poludnie --> to straszne co piszesz heheh, 3 lata w firmie a najważniejsze informacje czerpiesz od kierowców... powiem Ci że straciłeś te 3 lata.. zastanów się co zrobić aby nie tracić następnych heheh Umiesz czytac ze zrozumieniem czy skonczyles zawodowke i ta praca jest Twoim szczytem marzen? Nie strace kolejnych 3 lat bo nie zamierzam tak dlugo pracowac dla darmozjadow ktorzy biora a nic nie daja. 3 lata temu to byla zupelnie inna praca a teraz tylko zabieraja za co sie da.
zarobki dobre w teorii,za wszystko ucinają,awansują ci co włażą każdemu do łóżka-a póżniej głowa wysoko podniesiona,jest coraz gorzej
Żal mi Was
Popieram Pana o takim samym nicku jak mój :).
-->poludnie --> to straszne co piszesz heheh, 3 lata w firmie a najważniejsze informacje czerpiesz od kierowców... powiem Ci że straciłeś te 3 lata.. zastanów się co zrobić aby nie tracić następnych heheh
:) - 2012-02-28 08:54:59 poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich(usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.głupoty opowiadasz. Nie jeden sklep tylko ok.6 sklepów i wszystkie praktykowały taki sposób sprzedaży? Na moim sklepie jestem pewien, że nikt nigdy nie proponował klientowi rezygnacji. Skoro klient ma do tego prawo to też z niego korzysta a sprzedawcy za to płacą z własnej kieszeni, dla mnie paranoja. Niech jeden z drugim pobawi sie w tajemniczego klienta i pochodzi po sklepach to może się dowie jak było a nie głupie spekulacje. Pracuję w domexie ponad 3 lata i widze, że jest coraz gorzej, wszędzie szukają oszczędności. Tak firma szanuje swoich pracowników, którzy pracują na cwaniaków z centrali, że nawet bonów na święta nie dali, śmiech na sali. A co do reszty informacji to wystarczy porozmawiać z kierowcami, którzy pracują o wiele dłużej niż Wy wszyscy razem :)
:) - 2012-02-28 08:54:59 poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich (usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.nie dość że nie zrównają to jeszcze awansują... wspomnicie moje słowa :) a jeśli chcecie podziękować za to co sie dzieje to wystarczy spojrzeć czyj region i jakie sklepy zamykają teraz ranking..
Same płaczki widzę na tym forum, skoro tak wam źle na sklepie to się zwolnijcie albo idźcie na namiot i tam odpoczniecie na łonie natury. Ale tak już mentalność Polaków ciągle źle i źle i wiecznie mało. Trzeba było się uczyć a nie w jakimś Media pracować i się teraz żalić. Pozdro.
poludnie - 2012-02-26 21:42:53 albo jestes nieudacznikiem który nie sprzedaje ubezpieczeń albo jesteś kimś z centrali. Możesz mi wytłumaczyć dlaczego "dobrze?" Dlaczego zabierają nam kasę za coś na co sprzedawca nie ma wpływu a do czego klient ma prawo? Jeszcze trochę i będziemy płacić za toner i papier do sklepowej drukarki.Te zwroty to wynik nadużyć w jednym ze sklepów gdzie handlowiec od razu zaczynał rozmowę z klientem: \"Weźmie sobie pan to PG, ja dam na to panu rabat a pan zrobi zwrot w hestii i odzyska pan pieniądze a ja będę miał parametr wyrobiony:)\". Mam nadzieję że sklep w którym miało to miejsce zostanie zrównany z ziemią bo przez takich (usunięte przez moderatora) my wszyscy tracimy kasę.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DOMEX Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DOMEX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.