Nie polecam, firma nie traktuje poważnie potencjalnych kandydatów do pracy. Umawia się na rozmowy kwalifikacyje, na które potem się nie stawia (rozmowa online). Jeżeli na tym etapie GoOut ma takie podejście, to naprawdę nie warto iść tam do pracy!!! Już wiem gdzie nie kupować biletów :)
Zgadzam się! Przeszedłem pierwszy etap, po czym po umówionym dniu na odpowiedź, co dalej - nie otrzymałem jej. Niefajne zagranie.
Firma nie wypłaca pracownikom, po upominaniu się przesyła szczątkowe, nieadekwatne wynagrodzenie. Nie polecam pracy na bramkach przy skanowaniu biletów, chyba że ktoś ma ochotę na wolontariat.
Nie polecam firmy!!! Nie odbierają telefon i nie odpowiadają na telefon. Jak zwrócić bilety????
Bilet na koncert był zakupiony w listopadzie 2021 roku. w kwietniu dostałam wiadomość że otrzymam zwrot pieniędzy, ale w związku z tą tarcza antykryzysowa mieli na to więcej czasu. Z tego co pamiętam, mieli czas do końcówki września, a sam zwrot został zlecony 7 października. 16 września upomniałam się o pieniądze, w tym napisałam, że konto bankowe na które mają je przelać zostaje zamknięte i podałam numer do nowego. Kompletnie olali sprawę i „przelali” pieniądze na zamknięte konto bankowe. Przez to mamy Styczeń 2023 a moje pieniądze się dosłownie ulotniły.
Kupiłam bilety ale niestety, nie mogę uzyskać od firmy faktury. I nie mam pojęcia dlaczego. Zbywają mnie mailowo i telefonicznie, że prześlą fakturę i nie przesyłają.
NIE POLECAM KUPOWAć BILETY przez serwis GoOut , a lepiej i bezpieczniej nabyć bilety bezpośrednio u organizatorów eventu albo innym serwisie. Mają zerowy serwis. Kupowałem bilety ale przez błąd w serwice, została dwa razy ściągnięta opłata z konta. Odrazu napisałem maila z prośbą zwrotu części opłaty i następnie zadzwoniłem na infolinie, tam powiedzieli, że nie mogą pomóc.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Goout Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Goout Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.