Coś z klientami chyba zdarzają się tu jakieś problemy skoro tak piszecie o tych jakiś prowizjach ale ciekawi mnie co na to pracownicy. U was z kasą i z prowizjami jest wszystko ok? wcześniej szukaliście ludzi do siebie i myślałem, że to ze względu na rozwój
Firma (usunięte przez administratora) klientów. Beczki jak nie było tak nie ma. Pan Zbigniew kłamie i nabija się z klientów bo jak twierdzi on prowizje już ma w chwili zamówienia i jest happy. Pozdrawiam Pani Zbigniewie !
Firma nie odpowiada na mile . DHL potwierdza przekazanie zwrotu, ale Marco Polo nie potwierdza otrzymania zwrotu, chociaż znane jest nazwisko osoby , która się podpisała przy odbiorze zwrotu. Aby spławić klienta zalecają pisać maile w języku niemieckim, holenderskim lub angielskim, pomimo, ze strona www jest po polsku. Zwroty wysyła się do Poznania. Na maile w języku angielskim także nie odpowiadają. adres strony ;https://www.marc-o-polo.com/pl
Mam to samo, jak zwróciłam produkt, a tu zero reakcji, nie odpowiadają na maile, DHL potwierdza dostarczenie paczki. Pieniędzy nadal nie mam za towar ani towaru. Czy coś się u Ciebie zmieniło od tego czasu na pozytywnie? Oddali kasę? Jak to się zakończyło?
Dostarczają towar po cenie brutto długo po terminie ale zapominają dostarczyć faktury???? Dzwonią że wiozą już zamówioną rzecz a przyjeżdzają tydzień później. Dopominając się o fakturę spotkałem się z wrzeszczącym sprzedawcą który nie chce nic z tym zrobić bo jak twierdzi to mój problem . Serdecznie nie polecam ????
Nie dbają wcale o klijenta. Stanowika zamówiłem ponad miesiąc temu mniały być za 2 tygodnie nie ma dotej pory.Sprzedawca nawet nie odbiera. Oddajcie mi zaliczke!
Miałem podobnie. Bardzo nierzetelna firma. Nie polecam. Wezmą zaliczkę i cały czas zbywają. Jakość maszyn pozostawia wiele do życzenia. Nie warto psuć sobie nerwów.