Opinie o Hilti Poland w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Hilti Poland. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hilti Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilti Poland w Warszawa

Emilia
 Rekomendacja

Kilkanaście tygodni temu, rozważając aplikowanie do firmy Hilti, przeczytałam opinie tu zawarte. Nie ukrywam, nie napawały one optymizmem. Dziś jako świeży pracownik chciałabym podzielić się swoimi spostrzeżeniami po przebytym procesie rekrutacji. Mój poprzedni pracodawca jest wiodącą firmą w branży budowlanej, równolegle aplikowałam do dwóch równie dużych dostawców materiałów i rozwiązań wykorzystywanych na budowach i przez ten pryzmat oceniam rekrutację jako profesjonalną i wręcz niespotykaną do tej pory przez mnie. Mój proces rekrutacyjny składał się z 4 etapów. Mimo takiej liczby, zajęło nam to około 3 tygodni. Odpowiedzi i wszelkie informacje dostawałam telefonicznie i mailowo. Po każdym etapie wiedziałam co mnie dalej czeka, ile czasu mam na to zarezerwować i kiedy uzyskam odpowiedź. Co bardzo ważne, Hilti wykazało się dużą dyskrecją i elastycznością. Równolegle pracowałam i musiałam wywiązywać się z obowiązków u byłego pracodawcy. Dodatkowo wypadło mi zwolnienie lekarskie, co też było przyjęte z wyrozumiałością. Same rozmowy były bardzo przyjazne i niestresujące. Każdy rekrutujący opowiadał też o sobie co nie dość, że rozładowało pierwszy stres to jeszcze przenosiło tę rozmowę na stosunki partnerskie a nie oceniające. Pytania były merytoryczne, weryfikujące jak się domyślam jakieś cechy charakteru. Na szczęście, żaden rekrutujący nie miał długiej listy pytań tylko reagował na moje wypowiedzi i dopytywał na ich podstawie. Pan Michał jest odpowiednią osobą na odpowiednim stanowisku. To samo mogę powiedzieć o panu Krzysztofie. Adam, z którym miałam jazdy w terenie, wytrwale odpowiadał na wszystkie moje pytania dotyczące firmy, mam wrażenie obiektywnie. I nie mogę nie wspomnieć o Pani Agnieszce, która szczerze wspiera młodsze doświadczeniem kobiety w branży. Rzadko spotyka się taką solidarność i chęć pomocy w rozwoju wśród pań. Na decyzję, którego nowego pracodawcę wybrać miał niemały wpływ proces rekrutacyjny. Wybrałam Hilti i decyzji nie żałuję. Mogę jedynie cieszyć się, że osoby wyrażające się negatywnie o każdym aspekcie dotyczącym firmy, nie zostały przyjęte. ????

42
Soren
@Emilia

Aż 3 tygodnie na proces rekrutacji i to aż 4 etapy? Ciekawe ile rocznie Hilti wydaje pieniędzy na te rekrutacje, bo na tle innych firm są bardzo długie. Przecież jeśli pracownik posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, to można to zweryfikować już na pierwszym spotkaniu, maksymalnie na drugim, a jeśli się spodoba, to trzeba go brać. Po co kombinować z kolejnymi etapami naprawdę nie rozumiem.

Pracodawca

@Soren

Dziękujemy za zabranie głosu w dyskusji. Rekrutacja w Hilti zawsze nastawiona jest na poszukiwanie ludzi pełnych pasji, energii oraz uśmiechu. Dla nas ważne jest nie tylko spełnienie wymogów formalnych ale również osobowość i dopasowanie do zespołu. Podchodzimy do procesu rekrutacji bardzo poważnie i odpowiedzialnie, ryzyko, koszty i konsekwencje zatrudnienia nieodpowiedniego kandydata są znacznie większe niż koszty rekrutacji. Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Bardzo ważne jest dla nas także, aby potencjalny pracownik w tym czasie miał możliwość poznać Hilti, standardy pracy i atmosferę panującą w naszej firmie. Decyzja o zatrudnieniu to przecież decyzja obu stron! Hilti bardzo dynamicznie się rozwija, co roku w Polsce tworzymy kilkadziesiąt nowych miejsc pracy, dlatego wciąż szukamy nowych osób do naszego zespołu. Rekrutujemy nie tylko tu i teraz, ale staramy się jednocześnie skalibrować potencjalne kolejne kroki rozwojowe kandydatów. Najlepszym sposobem pokazania prawdziwego ducha Hilti, jest przedstawienie kandydata kilku naszym pracownikom. Pomoże nam to potwierdzić, czy podzielamy te same wartości i sposób myślenia, a także wyobrazić sobie naszą współpracę. Zachęcamy do aplikowania i udziału w wybranym procesie rekrutacji, aktualne ogłoszenia są tutaj: https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Na koniec kilka praktycznych porad jak przygotować się do rozmów w Hilti: https://careers.hilti.pl/pl-pl/praktyczne-porady Pozdrawiamy!

Joanna
Inne
@Soren

Wielu Pracodawców prowadzi kilka etapów rekrutacji weryfikujac umiejętności produktowe, ale też personalnie charakteru i mentalnego nastawienia kandydata. Każda nieudana rekrutacja to spory nakład finansowy in minus dlatego też procesy wyglądają w taki a nie inny sposób. Soren, czy to jedyny czynnik, w który wątpisz względem podjęcia się potencjalnej współpracy w Hilti?

Han
@Emilia

"Mogę jedynie cieszyć się, że osoby wyrażające się negatywnie o każdym aspekcie dotyczącym firmy, nie zostały przyjęte. ????" W pani poście nie ma żadnych negatywów o pracy w Hilti, tak jakby praca w Hilti nie miała złych stron i była ideałem, a ideałów nie ma. Z tego powodu taka opinia wydaje się jak robiona pod zamówienie, skrojona, nieprawdziwa. Ostatnie zdanie, zacytowane powyżej, tylko to potwierdza - jak można się cieszyć z tego, że ktoś, kto śmiał wyrażać się negatywnie o pracy, nie został przyjęty do pracy. To takie małostkowe, cieszyć się z cudzego nieszczęścia. Jeśli w zespole Hilti pracują tacy ludzie, bo tacy są przyjmowani, to nabiera nowego znaczenia zapewnienie Hilti w ofertach pracy cyt."Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze."

Soren
@Hilti Poland

"Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom." - no nie wiem, jakoś nie jestem przekonany. Spotkałem się w większości firm z rekrutacją wg tego modelu: I etap to rozmowa z osobą lub kierownikiem z działu HR (raczej standard) II etap to rozmowa z kierownikiem docelowego działu (raczej standard) jeśli na tym etapie nie wiadomo czy brać czy nie brać kandydata, proponuje się im: III etap - to już nie rozmowa ale konkretna praca z kandydatem np. przez tydzień-dwa np. na umowę zlecenie, aby sprawdzić tę "osobowość i dopasowanie do zespołu" oraz "obiektywną ocenę kompetencji" w praktyce zawodowej. Dopiero gdy ten etap kandydat zda celująco - podpisywana jest umowa na okres próbny. Mimo to jest to pewna sytuacja, można by ją nazwać patologiczną w obecnych dziwnych czasach, bo takie wydłużanie rekrutacji wcale nie sprzyja żadnej ze stron. Jeszcze 20 lat temu nie było takich sytuacji, a dziś są na porządku dziennym. Kandydat idąc na rozmowę wie, że chce tam pracować, a jeśli posiada zdolności adaptacyjne, nie potrzebuje 4 rozmów o d. maryni, on chce już zacząć, pracować, zarabiać! Pracodawca za to kryguje się w nieskończoność pokazując jakie to on ma możliwości decyzyjne, przez ten czas głosi wzniosłe hasła, ale tak naprawdę to utrzymuje kandydata w stanie niepewności całymi tygodniami. Ten stan niepewności nie służy najlepiej kandydatom, którzy stale muszą - idąc Waszym tokiem rozumowania, Waszymi wartościami - "Wyobrażać sobie, że już mają tę pracę", zachowywać się jakby ją mieli ;). Dlatego ja osobiście negatywnie oceniam wydłużanie etapów ponad pewien standard z poprzednich dekad. Co ciekawe panie z pośredniaka również zauważyły już ten trend wśród pracodawców - wydłużanie w nieskończoność rekrutacji, zasłanianie się szczytnymi hasełkami i wzajemnym poznawaniem się, kombinowaniem jak się da, byle tylko nie zatrudnić od razu lecz przebadać osobowość, wybadać wartości, sprawdzić co pisze na Facebooku, jak się ubiera na Instagramie, co robił wczoraj i co zamierza zrobić jutro, jak komentuje na Twitterze, czy ma umiejętności twarde, a może miękkie, czy lubi jeździć na rowerze i czy udziela się w wolontariacie. Toż to jest czyste wariactwo co się dzisiaj wyrabia...

Pracodawca

@Soren

Witaj Soren! Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i tak aktywny udział w dyskusji na tym forum :) Tak jak pisaliśmy wcześniej, podchodzimy do procesu rekrutacji bardzo poważnie i odpowiedzialnie, ryzyko, koszty i konsekwencje zatrudnienia nieodpowiedniego kandydata są znacznie większe niż koszty rekrutacji. Rozbudowany i wieloetapowy proces rekrutacji pozwala na możliwie obiektywną ocenę kompetencji, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Jednocześnie informujemy, iż na żadnym z etapów rekrutacji kandydat nie pracuje- nie praktykujemy kilku dniowych czy tygodniowych okresów próbnych. Etap "dnia w terenie" z jednym z naszych przedstawicieli sprzedaży czy kilka godzin spędzonych w naszym Hilti Store czy dziale Telentrum służy poznaniu charakteru pracy jaką oferujemy i jest w głównej mierze dla samego kandydata. Bardzo ważne jest dla nas, aby potencjalny pracownik w tym czasie miał możliwość poznać Hilti, standardy pracy i atmosferę panującą w naszej firmie. Decyzja o zatrudnieniu w Hilti to zawsze decyzja obu stron. P.S. W zakres kompetencji naszych rekruterów nie wchodzi sprawdzanie profili mediów społecznościowych naszych kandydatów ;) Zachęcamy jednak do odwiedzenia profili Hilti na: - Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/HiltiPL/ - Linkedin: https://www.linkedin.com/company/13975810/admin/ - Instagramie: https://www.instagram.com/hiltipolska/ - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCdLXD1qIaf7nuFhRuZNh_qg Pozdrawiamy!

A to kotwa
@Soren

Trzy tyg w 4 etapowym procesie rekrutacyjnym jest jeszcze do przyjęcia. Ja miałem szczęście bo trafiłem na sympatycznych ludzi w tracie rekrutacji i cały proces przebiegł w przyjaznej atmosferze. Szkolenia również na wysokim poziomie, kładzie się duży nacisk na wiedzę praktyczną. Ludzie odpowiedzialni za szkolenia ( wtedy) zaangażowani, pomocni i serdeczni. To samo tyczy się kolegów i koleżanek z dłuższym stażem pracy. Nigdy nie było problemu nawet jeśli dzwoniło się z banałami. Natomiast jeśli chodzi o wdrożenie pracownika na stanowisko przez przełożonego ... Ja trafiłem na młodego wilka, dużo mówił, był pełen zapału i energii i kompletnie nie miał pojęcia jak to wdrożenie przeprowadzić. Cóż, bywa - potem niestety następują tego konsekwencje. Po szkoleniu i "wdrożeniu" zaczyna się praca w terenie. Minimum 10 spotkań dziennie - prawie jak w FMCG - kilku kierowników przyszło tutaj właśnie z tej branży ( o zgrozo) Co tygodniowe telekonferencje regionu (zazwyczaj 60 min) i rozmowy o niczym, bicie piany nic co mogło by wnieść do naszej pracy. Telekonferencje tzw championów - kolejne 60-90 minut, a plan sprzedaży trzeba realizować. Każda wizyta handlowa musi być opisana, spotkanie wcześniej umówione i potwierdzone - zupełnie jak w branży jak pisałem wyżej. Podsumowując: Handlowcy - grupa fantastycznych ludzi, z widzą, umiejętnościami i zapałem do pracy. Brak wyścigu szczurów, nie ma zawiści i fałszu i pisze to z pełną odpowiedzialnością. Sama organizacja jest całkiem sprawnym mechanizmem - czasami powinni reagować szybciej na zmiany zachodzące na rynku. Generalnie ok, pieniądze na czas, brak problemu z urlopami, prywatne ubezpieczenie, karta multisport - to na duży plus. Kadra zarządzająca - tu trzeba było by wpuścić dużo świeżego powietrza. Kadra menadżerska - część z kierowników to wyrozumiali faceci, których jak się nie robi w balona potrafią dać dużo od siebie - tak słyszałem. Druga część na którą ja trafiłem ... Cóż w słowniku kulturalnych ludzi nie ma dostatecznie obelżywego określenia człowieka który był moim szefem. Z perspektywy czasu, szkoda że nie ma mnie już w strukturach Hilti bo kolegów i pracę tutaj i bardzo miło wspominam, natomiast z drugiej strony cieszę się ze mnie nie ma bo prędzej czy później sam bym odszedł ze względu na kierownika i jego absolutny brak umiejętności zarządzania zespołem i rozmowy z pracownikami i klientami.

Prax
@A to kotwa

A możesz coś więcej napisać na temat pracy w DH? Jakimi samochodami jeżdżą handlowcy? Jak w praktyce wygląda dzień pracy, razem z całą procedurą raportowania? Jak wygląda kwestia szkoleń i możliwości awansu? No i oczywiście muszę spróbować szczęścia - jak wyglądają zarobki?:) Będę wdzięczny za odpowiedź.

A to Kotwa
@Prax

Auto służbowe to Skoda Octavia kombi. Raportowanie po każdym spotkaniu wprowadzasz notatkę ze spotkania w aplikacji - mają dużo narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających ją ( oprogramowanie , aplikacje w telefonie ) Informację są automatycznie zaciągane są do CRM. Szkolenie wstępne trwa 3 tyg. Później doszkalasz się sam. Co 3 miesiące odbywają się warsztaty, na których pokazywane i omawiane są nowości razem z zajęciami praktycznymi. Reszta wiedzy do zdobycia we własnym zakresie lub przez kontakt z managerem produktu. Awanse - można awansować z handlowca na kierownika nawet po roku czy 2 - proponują assessment. Jeśli go przejdziesz a jest wakat na stanowisko masz awans. Poziomo - zdobywasz co raz wyższe szczeble na stanowisku. Od młodszego rzeczoznawcy do mistrza - tutaj są również zauważalne podwyżki w związku z nowym zaszeregowaniem. Zarobki - od 5 brutto w górę. Teraz nie wiem jak to wygląda. Generalnie nie można narzekać na wynagrodzenie.

1
Prax
@A to Kotwa

A jak szybko można przeskoczyć z podanej przez Ciebie kwoty brutto na netto? Czy dzień pracy można zamknąć w 8h? Czy podane przez Ciebie możliwości rozwoju są realne, czy osiągalne w teorii?

A to kotwa
@Prax

Wszystko zależy od wyników w realizacji planów sprzedażowych, wiedzy produktowej, zaangażowania i od odpowiednich relacji z kierownikiem. Awans w strukturze handlowej ( z juniora na strategicznego ) może zająć kilkanaście miesięcy albo kilka lat. Trochę szczęścia też jest w tym potrzebne. Dzień można zamknąć w mniej niż 8h ale zdarza się to niezwykle rzadko. Średnio pracujesz ok 10h dziennie. Pamiętaj że to nie jest praca biurowa i nie odpękasz jej od dzwona do dzwona. Pracujesz z domu i w aucie. Więc po wizytach u klientów, pracujesz w domu przygotowując oferty, zamówienia, odpowiadając na maile firmowe i klientów. Przygotowujesz się do spotkań, pokazów. Wierz, że jest co robić.

MARS
@A to kotwa

@A to kotwa Dziękuję za informacje i chyba najbardziej merytoryczne i konkretne wpisy! Czy masz może informacje, jak sytuacja wygląda w innych miastach niż Warszawa - w Krakowie? Wiem, że mają jeden HILTI Store - coś poza tym dla handlowców? Piszesz, że praca w sprzedaży to w większości jazdy do klienta + późniejsze obrabianie papierów w domu. Co z biurem? Czy jest wyznaczony rejon działania czy sam ustalasz sobie, gdzie jeździsz? Jak dobierani są klienci - sam ich wyszukujesz i zdobywasz jeżdżąc po budowach czy masz listę tematów przygotowaną przez InsideSales? Czy znasz Kraków ma swojego managera czy podchodzi pod inny rejon - jeżeli tak, to jaki i co możesz powiedzieć o tym człowieku? Z góry dziękuję za zwrotkę! Pozdrawiam,

A to Kotwa
@MARS

Rzeczoznawcy ( handlowcy) nie mogą pracować w Hilti Store. Taka zasada. Pracujesz w terenie i w domu. Jesteś wyposażony we wszystkie narzędzia biurowe łącznie z drukarką. 90% spraw biurowych załatwiasz elektronicznie. Dlatego fizyczne biuro jest niepotrzebne. Co do terenu. Tak, jest podział terenu i klientów ze wzg na branże :budowlana, instalacyjna, stal - metal czy przemysł. Za rynek Krakowa odpowiada nie jeden a kliku kierowników. Każdy kierownik za swoją branże i ludzi w całym kraju. Jak pracowałem miałem kierownika z drugiego końca polski. Masz wyznaczony rejon, dostajesz bazę klientów. Sam ustalasz sobie wizyty. Wszyscy klienci mają wew. klasyfikacje w zależności od aktywności handlowej i obrotu jaki generują z firmą. Oczywiście sam również możesz zdobywać klientów po wcześniejszym upewnieniu się że nowy klient będzie mógł być przez ciebie obsługiwany. Nie możesz handlować z firma która robi konstrukcje stalowe, samemu pracując w zespole branży budowlanej. Generalnie Hilti pilnuje żeby klienci byli odpowiednio posegregowani i handlowcy obsługiwali tylko i wyłącznie firmy ze swojej branży. Choć nie zawsze to działa ;) Nie mogę nic powiedzieć o kierowniku z Krakowa bo jest ich kilku.

Nowy5
@A to Kotwa

Witam Dziękuję również za merytoryczne odpowiedzi. Są bardzo pomocne. Mam jeszcze kilka dodatkowych pytań Czy jest dzień na ustalanie wizyt czy kiedy to się robi? Jaka to branża budowlana? Chodzi o grupę klientów czy o rodzaj materiałów które sprzedajesz? Czy te 10h pracy to już że spotkaniami, pojazdami i praca przy kompie? Czy baza klientów jest na tyle duża że odwiedzasz tych co są, czy musisz dodatkowo w miesiącu ileś sobie wyszukać? Czy są jakieś budżety marketingowe dla klientów żeby ich zabrać na ew. Obiad czy coś? Czy to nie jest wymagane? Rozumiem że sprzedaż jest głównie do firm? Czy Kowalskich też się szuka? Czy budżety sprzedażowe są do osiągnięcia? Na razie to tyle Jeszcze raz dzięki wielkie za odpowiedzi

MARS
@A to Kotwa

Dziękuję. Czy wg Ciebie któraś z branż jest lepsza (ciekawsza, bardziej dochodowa itp) niż pozostałe? Na jakiej zasadzie następuje kwalifikacja do danej branży? Przyznam, że taki model pracy jest mi obcy. Do tej pory "bazą wypadową" do wyjazdów i delegacji było biuro firmy. Jak Tobie się podoba praca w HILTI i taka organizacja dnia? Sprawdza się taki model?

A to Kotwa
@Nowy5

Wizyty układasz sobie z dnia na dzień lub jeśli to ważny i duzy klient to z 2-3 dniowym wyprzedzeniem. Baza klientów którą dostajesz to kilka tyś rekordów. Trzeba ją przeczesać, sprawdzić, zrobić przekwalifikowanie klienta ( z niższej kat. na wyższą) lub też możesz wyszukiwać nowych klientów. Branża budowlana to wszystkie firmy zajmujące się ogólnie pojętymi pracami budowlanymi ( budowa obiektów ) . Tak , 10h to wizyty, dojazdy i praca przed komputerem. Ale nie jest powiedziane że codziennie będziesz tyle pracował, bo będą dni że pracę skończysz po 5 czy 6h . Musisz jednak przygotować się na pracę powyżej ustawowych 8h. Tak, są budżety na np. kolację z klientem. Wszystko jest opisane w wew regulaminie. Nie, kolacje biznesowe nie są obowiązkowe - jeśli o to pytasz. Sprzedaż odbywa się tylko do firm - które musisz najpierw zakwalifikować. A - najwyżej, D- najniżej. Kowalscy którzy mają działalność kupują w sklepach stacjonarnych lub on-line. Tak, budżety są do zrobienia.

A to Kotwa
@MARS

Ponoć najbardziej prestiżową branżą jest przemysł. Ciężko powiedzieć która branża przyniesie większe zyski. Zależy od terenu, klientów, potencjału handlowego, relacji z klientami i koniunktury. Kwalifikacja następuje po kodach PKD i na tej podstawie dokonujesz tzw. pre-kwalifikacji. Jeśli źle zakwalifikujesz klienta i nie będzie należał do branży za którą odpowiadasz to wtedy zaczyna się problem. Przepisywanie klienta, obrotu itd - generalnie trzeba zwracać na to uwagę. Pracę oceniam jako dobrze, organizacja dnia też jest ok. Jest tego sporo. Jest kilka rzeczy które oceniałem źle lub bardzo źle. Jedni mówią głośno że im nie pasuje, inni nie mówią nic i akceptują absolutnie wszystkie zasady gry. Kto jak kończy w firmie lub poza nią, na to musisz sobie odpowiedzieć sam.

MARS
@A to Kotwa

Dziękuję za Twoje odpowiedzi - są naprawdę pomocne! Mam jeszcze pytanie odnośnie do planu dnia. Rozumiem, że dzień planujesz sobie samemu i jeżeli ustalisz, że spotkania będziesz rozpoczynał przykładowo od 8:30 to ok? Czy jeżeli wypracowujesz założony plan przy np. 6h pracy dziennie to resztę czasu masz wolne? Jeżeli już mówimy o planach (targetach) - plany są nadawane w ujęciu miesięcznym, kwartalnym, rocznym? Co jest podstawą do rozliczenia planu - obroty? Co w przypadku nie osiągnięcia planu w danym okresie? Jak zmieniają się (pewnie zwiększają, bo jakże by inaczej...) plany w kolejnych okresach? Ostatnie pytanie - klienci. Pracujesz z istniejącymi klientami Hilti, którym dosprzedajesz kolejne produkty/usługi czy z zupełnie przypadkowymi firmami, których dopiero przekonujesz do rozwiązań Hilti? Na koniec - jak długo pracujesz w Hilti - czy w tym czasie miałeś już okazję do awansu? (przyznam, że Terytorialny Manager Sprzedaży nie jest szczytem moich aspiracji :) Dziękuję za odpowiedzi.

Nowy5
@A to Kotwa

Dzięki za odpowiedzi. Złożyłem aplikację - przeczytałem też cały ten wątek i troszkę mnie przeraził. Powiedz jeśli możesz: Czy ten zły kierownik pod którym pracowałeś to jest na całą Polskę? Czy w dziale budowlanym jest ok? Jak to jest z odbiorem klientów i cenami - faktycznie konkurencja ma dużo niższe ceny i przez to nie da się sprzedać? Czy premie są płacone tylko od zapłaconych faktur, a przeterminowania potrącane? Ile trzeba zrobić % planu aby załapać się na premię? Czy faktycznie zwalniają pracowników za nic - czyli za nieodpowiednie stosowanie dziennego planu pracy? Czy faktycznie awanse to tylko poprzez znajomości? Jak wygląda okres próbny i od kiedy oczekują targetów? Moje pytania są dosyć szczegółowe, ale skoro mam poświęcić tej firmie swoje doświadczenie, to chciałbym wiedzieć, że robię dobry krok, a nie skok w bok na 3 m-ce lub pół roku. Szkoda, że nie można się z Tobą skontaktować bezpośrednio, bo mam jeszcze kilka pytań, których pewnie na forum nie powinno się zadawać :)

A to Kotwa
@MARS

Dzień powinieneś zacząć punkt 8:00 , czyli być dostępnym pod telefonem, mailem. Oczywiście nie zawsze możesz odbyć pierwsze spotkanie o 8:00 :) Grunt to odbywanie spotkań tylu ile jest zapisanych w karcie obowiązków pracownika. Oczywiście nikt głowy nie oberwie jeśli będzie ich mniej. Masz mieć średnią na poziomie minimum 8. Mniej = rozmowa z kierownikiem. Jeśli wyrobisz się z pracą i obowiązkami w te 6h to teoretycznie masz wolne. Jednak, spływające maile czy bieżące telefony od klientów sprawią że będziesz pracował więcej. Przecież nie powiesz klientowi że już jesteś po pracy bo zrobiłeś swoje :) Plany są miesięczne w ujęciu trymestralnym ( 4 miesiące ) . Jesteś rozliczany od obrotu, plany są opracowane na rok z góry. Więc jeśli w danym roku zrobisz wynik ponad plan, wierz mi że zostaniesz doceniony :) Pracujesz z klientami których otrzymujesz z bazą. Oczywiście że możesz pozyskiwać nowych klientów - ale tylko tych którzy zgodnie z procedurą należą do twojej branży np. instalacje. Jeśli pracujesz w tej branży nie możesz handlować i pozyskiwać np. firm produkcyjnych bo one należą do chłopaków z przemysłu. Nie jestem już pracownikiem Hilti. Nie nie miałem aż tak spektakularnych sukcesów żeby zaproponowano mi awans :) Jednak Terytorialny to nie tylko zwykły Ph - awansują się w tej strukturze np. na Key Accounta, Strategic Accouta czy Master Account Managera. To są prestiżowe stanowiska w dziale handlowym. Oczywiście możesz ubiegać się o przeprowadzenie assessmentu w ramach rozwoju. Jeśli go przejdziesz a jest wakat na kierownika powinieneś dostać awans.

1
A to Kotwa
@Nowy5

Tak, ten kierownik odpowiada za cała Polskę. Nie chcę pisać jaką branżą zwiaduje, ale nie jest do branża budowlana ;) Klienci zawsze narzekali na ceny, ale co trzeba przyznać Hilti to to że rozwiązania mają bardzo innowacyjne a przede wszystkim trwałe. Za jakość zawsze trzeba było płacić czapkę pieniędzy. Oczywiście że zawsze znają się tacy, którym ceny nie będą pasować bo widzą tylko cenę. A nie widzą lub nie chcą widzieć całości ( serwis, gwarancje, doradztwo itp ) Nie spotkałem się aby potrącano z wypłaty za przeterminowane FV. Ale jak wszędzie klientów trzeba pilnować, plus w Hilti jest całkiem sprawny dział finansowy - będą się dopominać o załatwienie tematów finansowych. Karta obowiązków pracowniczych jest długa, więc jeśli nie będziesz spełniał oczekiwań będzie rozmowa dyscyplinująca, lub wręczenie wypowiedzenia. Generalnie nie znam przypadków że komuś nie przedłużono umowy po okresie próbnym. Próbny trwa 3 miesiące a po nim dostajesz umowę na czas nieokreślony. Przez 3 miesiące poznajesz firmę, zasady i klientów - oczywiście cały czas handlujesz i robisz wyniki. Realizacji planów oczekują o okresie próbnym. Jeśli absolutnie nie odnajdujesz się na takim stanowisku to pewnie dziękują. Z awansami to różnie bywa, jak w każdej firmie, zdarzają się też i takie po znajomości :) Chyba że jesteś asem lub innym kotem to sami Cie docenią. Generalnie Hilti co całkiem dobra organizacja. Warto ich mieć w CV. Największa wartością to ludzie. Rzeczoznawcy, ludzie od produktów, inżynierowie i czasem kierownicy. Oferują sporo jeśli chodzi o rozwój, szkolenia, warsztaty integracje zespołu. Jak to mówią , wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Jak nie spróbujesz nie będziesz wiedział jak to jest. Pytaj, najwyżej nie udzielę odpowiedzi, lub odpowiem wymijająco. 0

Nowy5
@A to Kotwa

Dzięki ponownie No to próbuje: Ile % trzeba zrobić aby załapać się na premię? Czy premia jest zależna od wielu składowych? Np od usług, i innych podziałów produktowych? Te 3 tyg szkolenia na początku to spędza się w Warszawie? Czy baza kilku tyś klientów jest na każdy region czy ogólnopolska? Czy bazy są aktualne czy martwe? Jak współpraca z innymi działami? Czy do klientów jeździsz wyposażony w sprzęt- pełny bagażnik? I czy potrzeba dodatkowe miejsce w domu na składowanie produktów do pokazów? Czy praca wygląda inaczej?

MARS
@A to Kotwa

Dziękuję za odpowiedzi. Pisałeś, że zarobki zależą m.in. od branży, którą obsługujesz. Na jakiej zasadzie jest przydzielana taka branża? (robią Ci jakiś test, że najlepiej będziesz sprzedawał mat. instalacyjne? :) Czy masz wpływ na to, do jakiej branży zostajesz przypisany? Czy masz możliwość zmiany branży, którą obsługujesz? O co Twoim zdaniem należy zapytać na rozmowie kwalifikacyjnej, co doprecyzować? (na pewno były jakieś tematy, które zaskoczyły Cię w późniejszej pracy i gdyby była taka możliwość to zapytał byś o nie już na początku). Kurcze... przyznam, że mocno się waham. Taki typ pracy (100% w terenie, u klienta) jest dla mnie nowością. Jeżeli sam jesteś panem swojego planu dnia to kto kontroluje, co robisz? Czy jest problem, żeby (za zgodą przełożonego) wygospodarować w trakcie dnia jakieś "okienka" - np. na wizytę z dzieckiem u lekarza? Pozdrawiam,

A to Kotwa
@Nowy5

Premię wypłacają od 80 lub 85% planu - nie pamiętam dokładnie. Nie, premia nie jest od tego zależna. Choć będziesz miał w zadaniach kontraktację floty czy sprzedaż usługi ON! Track ale to nie wpływa na premię, mimo że to zadania dodatkowe to traktowane są dosyć priorytetowo. Tak, 3 tyg szkolenie wstępne odbywa się w Warszawie. Na weekendy można wracać do domu, lub zostać na miejscu. Firma wynajmuje apartament dla każdego uczestnika, więc wieczorami można się integrować :) Baza którą dostajesz jest przypisana do Twojego rejonu. Baza jest aktualna i martwa, pracujesz z aktywnymi klientami ale spośród tym nieaktywnych można trafić na perełkę. Trzeba aktywnie pracować z bazą i weryfikować co się dostało. Współpraca z innymi działami jest bardzo dobra. Nikt nie spuści Cię na drzewo jak masz problem. Generalnie ludzie są bardzo pomocni, i to jest jeden z bardzo dużych plusów pracy w Hilti. Dostajesz sprzęt na pokazy jeśli jest go dużo, przechowujesz część w domu bo Skoda nie ma bagażnika z gumy. Oczywiście w razie potrzeb samodzielnie domawiasz maszyny które są niezbędne do przeprowadzenia pokazu. Nie rozumiem ostatniego pytania. Co autor miał na myśli ? ;)

MARS
@A to Kotwa

Czy jeżeli rozmowę rekrutacyjną mam z mng odpowiedzialnym przykładowo za Steel&Metal to znaczy, że do tej branży zostanę przypisany?

A to Kotwa
@MARS

Tak, jeśli rozmowę masz z przyszłym szefem który odpowiada za tę branże to będziesz pracował w tym zespole.

Nowy5
@A to Kotwa

Chodziło mi o to, czy masz cały bagażnik załadowany walizkami że sprzętem pokazowym, czy jeździsz do klientów np. Z folderami? Rozumiem że u klientów głównie robi się pokazy? Jak dobrze trzeba znać angielski i o czym po angielsku jest pierwsza rozmowa?

A to Kotwa
@Nowy5

Sprzęt w bagażniku musisz mieć zawsze. Sprzęt demo to jest twój katalog. Nie, nie wręczasz klientom żadnych katalogów. Hilti odeszło od tego w 2017 r. Klienci wszystko mogą zobaczyć w sklepie Hilti online. Znajomość języka na poziomie A2 może być wystarczająca lub nie. Mnie pytali o największe wyzwania w poprzedniej firmie i jakieś tam inne pierdoły. Jeśli znasz język na poziomie lepszym niż " ja chcieć, ja być" to powinno być ok.

Malaga
@A to Kotwa

Dość fajnie opisałeś charakter pracy, a czy możesz napisać wprost, na jaką kasę można realnie liczyć w skali miesiąca? Nie mówię o absolutnej górze, nie zakładam też niewyrabiania planu, chodzi mi raczej o realną wypłatę, jaką można uznać za średnią.

A to Kotwa
@Malaga

Wynagrodzenie zależy od stanowiska jakie zajmujesz. Miesięczne wynagrodzenie będzie od 3,5 do 6,5 tyś netto . Gdzie 3,5 tyś to podstawa na stanowisku junior a.m Premia za zrealizowanie planu to 2,1 tyś netto. Realnie można zarabiać 5,6 tyś netto miesięcznie na najniższym stanowisku z max premią. Jeśli mieścisz się w dolnej granicy wypłaty premii to będzie to odpowiednio mniej. Przyjmij średnią wypłatę z premią na poziomie 5 tyś netto - mowa tu o najniższym stanowisku handlowym.

Bart
@Han

Prawdopodobnie te znaki zapytania zostały przekopiowane przypadkowo z maila do akceptacji :)

Balon
@A to kotwa

A płacą Wam za 8 czy 10 godzin?Myślę,że za 8,a pozostały czas który poświęcacie firmie to chyba z miłości do marki.Czas w domu chłopcy i dziewczęta to poświęca się dla rodziny,znajomych ,własnych pasji.No ale jeśli czyjaś pasją jest czerwona skoda w kombi to zmienia postać rzeczy.Szczerze współczuję.

A to Kotwa
@Balon

Oczywiście że za 8h pracy.

FakeCovid
Były pracownik
@Emilia

Emilia chyba twój przykład świetnie pokazuje jak to naprawdę wygląda, teraz pewnie masz inne zdanie na ten temat....

Hilti
Były pracownik
 Problem
@FakeCovid

Tak, mam teraz inne zdanie.

Szkoda
Kandydat
@Emilia

(usunięte przez administratora) A takich lizusów jak pani to naprawdę, współczuję współpracownikom. A klienci maja czuja do takich ludzi fałszywych.

Pracodawca

@Szkoda

Witaj. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy, dlatego nie kasujemy komentarzy., przeciwnie staramy się odpowiadać i aktywnie uczestniczyć w dyskusji. Administrator serwisu GoWork usuwa jedynie fragmenty czy pojedyncze frazy, przekleństwa czy określenia uznawane powszechnie za obraźliwe. Bardzo prosimy o zachowanie poziomu merytorycznego w tej dyskusji, która jest cennym źródłem wiedzy dla wielu kandydatów i pracowników Hilti Polska. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Ambitna
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy poszukują Państwo na stanowisko przedstawiciela? Region Lubuskie. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ☺️

Pracodawca

 Pytanie
@Ambitna

Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie Hilti. Wszystkie aktualne oferty pracy zamieszamy na naszej stronie www.hilti.pl w zakładce kariera :https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Ambitna
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie, czy poszukują Państwo pracowników na obszar w lubuskiem, stanowisko Przedstawiciel Handlowy? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ☺️

Nowy
Pracownik

Zdecydowałem się na zmianę pracy po 16 latach pracy w branży FMCG i powiem jedno to zaszczyt pracować w "czerwonej druzynie"

Pracodawca

@Nowy

Witaj w Hilti! Bardzo się cieszymy, że dołączyłeś do naszego zespołu. Czujemy dumę, czytając Twoje słowa. Życzymy Ci zatem dalszych sukcesów i rozwoju w naszych szeregach. Pozdrawiamy!

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Process Manager
Katowice
Bonprix Sp. z o.o.
(3440 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Chetny
Kandydat

Byłem umówiony na rozmowę w sprawie pracy w Waszej firmie i osoba przeprowadzająca rekrutację nie zadzwoniła do mnie o umówionej godzinie, ani nie odebrała ode mnie kiedy dzwoniłem.

Pracodawca

@Chetny

Witaj, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wyjaśnimy, co było powodem braku kontaktu. Rekruter na pewno ponowi kontakt z Panem celem przeprowadzenia wywiadu wstępnego. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy i trzymamy kciuki za kolejne etapy rekrutacji. Pozdrawiamy, zespół Hilti.

Chętny
Kandydat
 Pytanie
@Hilti Poland

A w jaki sposób dowiecie się o którego kandydata chodzi? Aplikowalem na przedstawiciela ((Koszalin) Pozdrawiam R.

Pracodawca

@Chętny

Takie sytuacje zdarzają się niezmiernie rzadko, dlatego dość łatwo udało nam się Pana zidentyfikować. Jest Pan w puli kandydatów zakwalifikowanych do wywiadu wstępnego, więc rekruter na pewno ponowi kontakt z Panem i wyjaśni zaistniałą sytuację. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni, co pozwala zareagować szybciej: kariera.pl@hilti.com Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Chętny
Kandydat
@Hilti Poland

Witam, Rekrurer skontaktował się ze mną i przeprowadził profesjonalną rozmowę. Dziękuję bardzo za reakcje. Teraz czekam na odpowiedź :) Pozdrawiam serdecznie R

Pracodawca

@Chętny

Cieszymy się, że wszystko udało się wyjaśnić i raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zespół rekrutacji wróci do Pana z informacją zwrotną w ciągu najbliższych 14 dni. Pozdrawiamy, zespół Hilti

KRS
Inne

Średnie wynagrodzenie w Hilti Poland w 2019 roku: 116.786,04 zł brutto.

1
VB
Pracownik

Jestem pracownikiem firmy od kilku tygodni i o ile nie mogę się wypowiedzieć jeszcze za dużo w kontekście samej pracy, to w kwestii rekrutacji i wdrożenia do firmy- jak najbardziej. Przed rekrutacją na VB (rzeczoznawca techniczny/account manager/handlowiec) oczywiście naczytałem się tutaj różnych opinii i byłem trochę sceptycznie nastawiony. Ale cały proces okazał się być bardzo dynamiczny, sprawny, profesjonalny i kulturalny. Złożyłem CV w poniedziałek około godziny 12:40, wiedziałem, że będę pracował w Hilti w następną środę około godziny 12. De facto cała rekrutacja zamknęła się w przeciągu 9 dni. Fakt jest taki, że od pierwszej rozmowy telefonicznej (a jest to pierwszy etap) pasowaliśmy do siebie i była "chemia". Rozmowa trwała około 30 minut, ogólnie rozmowa o obecnym doświadczeniu i motywach zmiany pracy. Od razu, pod koniec tej rozmowy, dostałem zaproszenie na spotkanie F2F (dwa dni później). Na tymże spotkaniu obecny był HR Manager i VL (dyrektor sprzedaży w danym regionie). Rozmowa bardzo kulturalna i profesjonalna, z głównym nakierowaniem na dotychczasowe doświadczenie, również wielokrotnie byłem pytany o potencjalną lojalność wobec Hilti (co świadczy o tym, że firma promuje swoich pracowników wewnątrz organizacji - i jest to prawda, ponieważ z opowieści kolegów z pracy wiem, że firma daje realne możliwości rozwoju). Pod koniec spotkania zostałem poproszony o zaaranżowanie scenki sprzedażowej (5 minut), na którą byłem przygotowany, ponieważ dowiedziałem się o tym przez telefon, podczas poprzedniej rozmowy. Spotkanie F2F było o 9 albo o 10, telefon z zaproszeniem na kolejny etap był o 13 tego samego dnia- propozycją był dzień kolejny (czwartek) lub poniedziałek. Wybrałem poniedziałek- jazdy w terenie z pracownikiem polegają głównie na tym, że ma się możliwość zadania pytań osobie, którą "ani grzeje, ani ziębi", czy przyjdziesz pracować do tej firmy. Więc jest to bardzo uczciwe. Jazdy po klientach, budowach, na zaplanowane spotkania i na te niezaplanowane. Ogólnie stwarza to wrażenie takie, jakby się samemu decydowało, czy chce się pracować w Hilti, czy nie. Jednakże trzeba pamiętać, że to wciąż osoba, z którą się jeździ, wystawia finalnie o Tobie ocenę, czy będziesz potencjalnie dobrym pracownikiem, czy nie- i to warto o tym pamiętać i się do tego uczciwie przyłożyć. Polecam założyć ciuchy, które nie są wartościowe- absolutnie żaden garnitur i eleganckie ciuchy- pamiętaj, będziesz jeździł po budowach. Z kolegą, z którym jeździliśmy, pożegnaliśmy się słowami "do zobaczenia"- i tak też się stało. Co do warunków wynagrodzenia- wiadomo, że mogłyby być lepsze. Ale moim zdaniem są uczciwie dopasowane do doświadczenia, które sobą reprezentujesz. Fajne pieniądze (czyli drugi próg podatkowy i więcej) zaczynają się po pierwszym/drugim awansie (zależy, z którego stanowiska startujesz). Do tego Skoda Octavia Kombi w niezłym wyposażeniu, bardzo fajny telefon (naprawdę z górnej półki) i bardzo fajny komputer (z ekranem dotykowym i nielimitowanym internetem LTE), firmowe ciuchy (świetnej jakości, ze świetnych materiałów, co jest ważne, bo jednak sporą część dnia pracy spędzasz na budowie). Po kilku tygodniach pracy wiem, że praca jest wymagająca, ale za to czas bardzo szybko leci, wielu klientów kupuje Hilti dlatego, że firma ma renomę, dużo sprzedaży "samo się robi". Plany są dostosowane do referencji z poprzedniego roku oraz twoich możliwości sprzedażowych. Uczciwie mogę stwierdzić, że wdrożenie wygląda obiecująco- z każdej ze stron czuję, że troszczą się o mnie, jako o nowego pracownika. Nie wolno zapominać też o tym, że Hilti to ogromna firma, korporacja- nie uniknie się procedur, które bywają "sztuką dla sztuki". Ogólnie pracę w sprzedaży w Hilti bardzo polecam. Ale trzeba pamiętać, że będzie to wymagająca praca.

1

Pracodawca

@VB

Witamy w Hilti! Bardzo Ci dziękujemy za zabranie głosu w dyskusji i podzielenie się swoimi wrażeniami. Ogromnie miło nam czytać o Twoich pozytywnych doświadczeniach. Dokładamy wszelkich starań aby zarówno podczas procesu rekrutacji, jak i okresu wdrożenia na stanowisko pracy każdy czuł się komfortowo. Życzymy Ci dalszych sukcesów na ścieżce rozwoju i przede wszystkim cieszymy się, że dołączyłeś do naszego zespołu! Pozdrawiamy, zespół Hilti.

KońSerwator
Były pracownik
 Pytanie

Cześć Hilti ! Dlaczego usuwacie niepochlebne komentarze ? Macie coś do ukrycia ? Tak się składa że ostatni wpis użytkownika " Hokeista" w 100% pokrywa się z sytuacją jaka obecnie u was panuje. PR-owo jesteście w tej chwili w (usunięte przez administratora) , macie pożar w (usunięte przez administratora) którego nie potraficie ugasić i raczej go nie ugasicie. A na wasze górnolotno wybielające korporacyjne komentarze już chyba nikt się nie nabierze. Potencjalny kandydacie, zastanów się trzy razy zanim podejmiesz decyzję i wybieraj mądrze.

Pracodawca

@KońSerwator

Witaj. Forum GoWork jest miejscem gdzie każdy anonimowo może podzielić się swoją opinią, ale także zapytać o ważne kwestie. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy, dlatego nie usuwamy komentarzy. Część z nich to dla nas cenny feedback i bodziec do wprowadzania zmian, z częścią nie zawsze możemy się zgodzić, dlatego aktywnie uczestniczymy w dyskusji i staramy się nie pozostawiać bez odpowiedzi nawet tych niepochlebnych dla nas opinii. Administrator serwisu usuwa jedynie fragmenty czy pojedyncze frazy, przekleństwa czy określenia uznawane powszechnie za obraźliwe, żaden post nie został przez nas do tej pory nigdy skasowany. Post, o którym piszesz jest bez zmian widoczny na tym forum, a my opublikowaliśmy odpowiedź na tę opinię w dniu 16.10. Gdy szukasz jakiegoś posta, najłatwiej skorzystać z funkcji wyszukiwania na stronie, np. poprzez słowo kluczowe. Zachęcamy również do przeczytania naszej odpowiedzi. Pozdrawiamy, Zespół Hilti.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Cześć poszukujecie handlowców w mazowieckim?

Pracodawca

 Pytanie
@Zainteresowany

Witaj, tak jak najbardziej, dziękujemy za zainteresowanie. Pod tym linkiem znajdziesz wszytkie aktualne oferty pracy i linki do przesłania aplikacji:https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f[0]=sm_field_country%3APL Zachęcamy do odwiedzania naszej zakładki "Kariera" na stronie hilti.pl, gdzie znajdziesz więcej informacji m.in. na temat wymagań wobec kandydatów i praktycznych porad. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Miś Jogi
Pracownik

Przy dużej ilości otwartych rekrutacji potencjalni Kandydaci mogą szukać informacji na stronach jak ta. Informacja dla tych osób powinna być krótka i konkretna: Unikać Hilti i szukać dalej, poważni ludzie mogą wrócić jak wywieje obecne towarzystwo w zarządzie i może przyjdzie ktoś kto nawróci „tę łódkę” na dobry kurs. Korporacja międzynarodowa w złym wydaniu od kilku lat z utrzymywanym kursem na coraz większy odlot.

Pytanie
 Pytanie

Osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Hilti Poland? Na co zwrócić uwagę w trakcie rozmowy na stanowisko Przedstawiciel Handlowy?

Pracodawca

 Pytanie
@Pytanie

Witaj! Cieszymy się nasza oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie. Poniżej zebraliśmy informację o tym czego spodziewać się w kolejnych etapach rekrutacji oraz w jaki sposób się przygotować. Mamy nadzieję, że pomoże Ci to w przygotowaniach do rozmów z nami. Jeśli zaprosimy Cię do udziału w procesie rekrutacji, będzie to dla nas równie ważne jak dla Ciebie. W trakcie rekrutacji stanie się jasne (zarówno dla nas, jak i dla Ciebie), czy do siebie pasujemy. Dlatego podczas procesu rekrutacyjnego chcemy poznać jak najlepiej naszych potencjalnych pracowników. Każdy proces rekrutacyjny na stanowisko Terytorialnego Przedstawiciela Sprzedaży składa się z kilku etapów: ETAP 1 Rozmowa telefoniczna – po selekcji nadesłanych CV kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nasi rekruterzy przeprowadzają wstępne wywiady telefoniczne, w których pytają m.in. o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, weryfikują znajomość języków obcych i inne podstawowe kompetencje związane ze stanowiskiem, o które się ubiegasz. ETAP 2 Po pozytywnym przejściu pierwszego etapu kandydaci zapraszani są na rozmowę ze swoim potencjalnym przełożonym oraz HR Business Partnerem. Wraz z zaproszeniem otrzymasz również prośbę o przygotowanie kilkuminutowej symulacji sytuacji sprzedażowej dowolnego produktu lub usługi spoza portfolio Hilti. Podczas takiej scenki kluczowym jest wejście w interakcję z nami jako potencjalnymi klientami. Spotkanie w przełożonym i HRBP trwa około godziny. Podczas takiego spotkania poznajemy lepiej kandydatów i sprawdzamy na ile pasują do zespołu Hilti oraz pozostawiamy kandydatom przestrzeń na zadawanie pytań oraz lepsze poznanie nas. ETAP 3 Najlepszym sposobem pokazania Ci naszej osobowości, prawdziwego ducha Hilti, jest przedstawienie Cię naszym pracownikom. Pomoże nam to potwierdzić, czy podzielamy te same wartości i sposób myślenia, a także wyobrazić sobie jak pracujemy razem. Dlatego najczęściej kolejnym krokiem w procesie rekrutacyjnym jest zaproszenie kandydata na dzień próbny na danym stanowisku pracy lub dzień w terenie w przypadku stanowisk sprzedażowych. Dzięki temu kandydaci mają okazję zobaczyć „na żywo” jak wygląda praca z nami oraz poznać naszych pracowników. ETAP 4 Finalizacja procesu – jeśli obie strony wyrażą chęć współpracy, złożymy Ci ofertę dopasowaną do Twojego profilu kompetencji, doświadczenia i stanowiska, o które się ubiegasz. Każdy nowy pracownik zostaje starannie wdrożony na swoje stanowisko pracy i towarzyszy mu tzw.”buddy”, który wspiera go w pierwszych tygodniach pracy. Pamiętaj! Niezależnie od naszej decyzji zawsze zostaniesz poinformowany/a na temat bieżącego statusu rekrutacji. Niezależnie od wyników rekrutacji w ciągu maksymalnie kilku dni otrzymasz informację zwrotną od naszych rekrutrów. Jak zaprezentować się z najlepszej strony? Chcielibyśmy Cię uspokoić i wesprzeć w przygotowaniach do rozmowy, dlatego zebraliśmy kilka rad udzielonych przez osoby, które być może poznasz osobiście. Mamy nadzieję, że okażą się pomocne, bez względu na to, czy to Twoja pierwsza rozmowa, czy masz już doświadczenie w rozmowach rekrutacyjnych. Bądź sobą - chcemy się dowiedzieć, jaki/jaka jesteś naprawdę, nie bój się tego pokazać. Zademonstruj pasję - jeśli angażujesz się bez reszty w działania charytatywne, chcemy o tym wiedzieć. Nie zastanawiaj się, czy to taktowne. Dla nas najważniejsza jest Twoja energia i charyzma. Okaż ciekawość - poszukujemy osób z zapałem do nauki, odwagą do podejmowania wyzwań i pragnieniem udoskonalania wszystkiego, łącznie z samym sobą. Mów otwarcie - to nie jest ankieta, więc nie musisz się obawiać „złych” odpowiedzi. Każdy ma mocne i słabe strony, a świadomość tych ostatnich i umiejętność rozmowy o nich to coś, co Cię wyróżni. Przygotuj się - poświęć trochę czasu i przed spotkaniem zbierz informacje o naszej firmie. Wyobraź sobie, że już masz tę pracę - dosłownie – że już pracujesz z osobami, z którymi właśnie rozmawiasz. Jeśli jesteś w stanie wyobrazić sobie siebie pracującego w tym towarzystwie, to znaczy, że jesteś we właściwym miejscu i podzielasz nasze wartości. Mów szczerze - w naszej firmie najważniejszy jest człowiek, a dla nas najważniejsza jest osobowość. Jeśli poczujemy – Ty także – że pasujemy do siebie pod tym względem, wszystko jest na dobrej drodze. Dlatego nie zastanawiaj się, czy odpowiadać zgodnie z jakimś kluczem, według gotowego scenariusza. Czuj się swobodnie - od wielu z naszych pracowników usłyszysz, że w momencie przybycia na rozmowę kwalifikacyjną poczuli się jak w domu. Jeśli i Ty to czujesz, będziesz już miał odpowiedź, czy pasujesz do Hilti. I właśnie o to chodzi w rozmowie kwalifikacyjnej. Do zobaczenia. I powodzenia! Pozdrawiamy, Zespół Hilti

hiltianin
Pracownik
@Pytanie

Jest tylu pracowników hilti byłbych i obecnych na rynku. Napisz, zadzwoń, zweryfikuj. Każdy chętnie odpowie na Twoje pytania. Taki prawdziwy obraz bardzo Ci pomoże. Nie oceniaj książki po okładce.

Janusz
Kandydat

W pełni podzielam opinie. Bardzo rzeczowy pierwszy etap rozmowy rekrutacyjnej (telefonicznie) bez dziwnych pytań typu "jak sprzedać" albo "co byś zrobił gdyby...". Osoba z działu personalnego przynajmniej wiedziała z kim rozmawia i jakie ma doświadczenie. Pracowałem w największych korporacjach i standardy stosowane w HILTI są na poziomie "premium". Jak by się dalej nie potoczyła moja historia z HILTI polecam. Pzdr. J

Pracodawca

@Janusz

Witaj! Bardzo nam miło czytać te miłe słowa. Bardzo nam zależy na tym, by kandydaci na kazdym z etapów, niezaleznie od wyników rozmów, czuli sie komfortowo. Dziękujemy Ci za zaintersowanie nasza ofertą pracy i czas jaki poświęciłeś na rekrutację. Trzymamy kciuki za pozytywny wynik i pozdrawiamy, Zespół Hilti

hiltianin
Pracownik
@Janusz

Jest tylu pracowników hilti byłbych i obecnych na rynku. Napisz, zadzwoń, zweryfikuj. Każdy chętnie odpowie na Twoje pytania. Taki prawdziwy obraz bardzo Ci pomoże. Nie oceniaj książki po okładce.

Romek
Kandydat
 Pytanie

Ile jest regionów i ile jest PH w jednym regionie?

Pracodawca

@Romek

Witaj, W Hilti w Polsce aktualnie mamy 29 regionów sprzedaży, a w każdym z zespołów jest średnio 7 Przedstawicieli Sprzedaży. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Michał
Kandydat
 Pytanie
@Hilti Poland

A czy potrzebujecie PH w Katowicach?

Pracodawca

@Michał

Witaj, tak poszukujemy Przedstawiciela Sprzedaży w Katowicach. Pod tym linkiem znajdziesz ofertę pracy i link do przesłania aplikacji:https://careers.hilti.pl/pl-pl/jobs/terytorialny-przedstawiciel-sprzedazy-133 Zachęcamy do odwiedzania naszej zakładki "Kariera" na stronie hilti.pl, gdzie znajdują się nasze aktualne ogłoszenia. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Czy osoby mające prawo jazdy tylko na automatyczną skrzynię mogą liczyć na Octavię z DSG?

Szukający pracy
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jakimi samochodami jeżdżą PH i z jaką skrzynią biegów?

Kandydat
Kandydat
@Szukający pracy

Skoda Octavia Kombi Czerwona , 1.6TDI , 115km , 5 biegów

Andree
Inne
 Pytanie

Witam, Chciałbym zgłosić oraz pokazać jakich (usunięte przez administratora) oraz prostaków zatrudniacie. Ten Pan na filmiku spowodował zagrożenie w ruchu drogowym za co straciłby prawo jazdy. Poniżej filmik z serwisu (usunięte przez administratora) - Stop (usunięte przez administratora) https://www.youtube.com/watch?v=B-FXBhL7RvE

Pracodawca

@Andree

Witaj. Dziękujemy za udostępniony materiał. Jest nam niezmiernie przykro, że doszło do takiej sytuacji. W Hilti przestrzegamy zasad i wartości, którymi się kierujemy – dotyczą one również zachowania na drodze, które w tym przypadku jest nieakceptowalne. Nagranie niestety jest nam już znane, a nasz pracownik sam zgłosił ten incydent. Zapewniamy, iż w odniesieniu do tego zdarzenia zostaną podjęte odpowiednie kroki. Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Czy hilti planuje rekrutacje do działu technicznego do projektów zajmujacych sie mocowaniami instalacji?

Pracodawca

 Pytanie
@Nowy

Witaj! Dziękujemy za zainteresowanie Hilti. Informacje o specyfice pracy y w dziale technicznym oraz aktualne oferty pracy na całym świecie znajdziesz tutaj: https://careers.hilti.pl/pl-pl/nasze-dzialy/dzial-techniczny W Polsce mamy teraz otwarte dwie rekrutacje: https://careers.hilti.pl/pl-pl/search/jobs?f%5B0%5D=im_field_job_department%3A231&f%5B1%5D=sm_field_country%3APL Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Hilti Poland?

Ciekawy
Kandydat
@Pytanie

Im mniej tym lepiej :P

VB

korporacja do kwadratu, troche jak sekta

Krisss

Napisz coś więcej? Wciąż tam pracujesz? Słyszałem ze dobrze przetrwali pandemie, zero zwolnień, zero obniżek pensji. U mnie niestety dużo gorzej. Zastanawiam się nad przesłaniem Cv, dużo ogłoszeń się pojawiło w Hilti.

Bogdan
@Krisss

Obcięli wszystkim pracownikom wynagrodzenie o 20%, więc nie wież we wszystko co mówią. Jest sporo wakatów po bardzo dużo doświadczonych chłopaków przeszło do firm konkurencyjnych.(usunięte przez administratora)

Krisss
@Bogdan

Stary, to chyba Ty jesteś z konkurencji i wprowadzasz ludzi na tym forum w błąd! W Hilti pracuje mój znajomy ze szkoły i siostra i nikomu nie obcięli wynagrodzenia, żadnemu pracownikowi, zostały wstrzymane podwyżki to tak, ale to chyba nic dziwnego w erze korony. Słyszałem tez ze często ci co odeszli wracają, wszędzie lepiej gdzie nas nie ma hehe Swoją droga tez ciekawe ze ich przyjmują spowrotem.

2

Pracodawca

@Bogdan

Witaj, dziękujemy za zainteresowanie Hilti. Bardzo prosimy jednak o nie rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie aktualnego stanu zatrudnienia i przejście przez okres pandemii w sposób gwarantujący ciągłość i stabilność naszego biznesu. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu naszych pracowników udało nam się osiągnąć wyniki biznesowe pozwalające na kontynuacje biznesu bez zmian, zarówno jeśli chodzi o wysokość wynagrodzeń wszystkich pracowników, strukturę zatrudnienia jak i wsparcie naszych klientów. Branża budowlana wraca do normalności dlatego aby odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów odmroziliśmy w ostatnim czasie rekrutacje na strategiczne z punktu widzenia biznesu stanowiska i lokalizacje: https://careers.hilti.pl/pl-pl Więcej o tym, jak pracowaliśmy w okresie tzw „lockdown”, jakie udogodnienia wprowadziliśmy dla Klientów oraz jak dbaliśmy o siebie wzajemnie podczas kwarantanny można przeczytać tutaj: https://careers.hilti.pl/pl-pl/o-nas/hilti-vs-koronawirus Pozdrawiamy, Zespół Hilti

Gruby
 Pytanie

Witam Czy baza klientów jest przydzielana przez firmę, czy trzeba samemu ją budować ???

chudy
@Gruby

Zaczynasz z konkretną bazą klientów. Oczywiście z czasem pozyskujesz nowych ale większość Twojego biznesu oparta jest na firmach, które już są do Ciebie przypisane

Pracodawca

@Gruby

Witaj, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy i zadane pytanie. Każdy z naszych Przedstawicieli Sprzedaży ma przypisaną bazę klientów wraz z ich historią zamówień i notatkami ze spotkań z innymi przedstawicielami Hilti. Rolą Przedstawiciela Sprzedaży jest głównie dbałość o relacje z partnerami biznesowymi, ale także pozyskiwanie nowych klientów. Pozdrawiamy, Zespół Hilti.

Zostaw merytoryczną opinię o Hilti Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilti Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?

    Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilti Poland
Przejdź do nowych opinii