brak logo

Oemeta Polska Sp. z o.o.

Toruń

Opinie o Oemeta Polska Sp. z o.o.

fachowiec 2010-12-04 22:43:47
ekspert - 2010-12-04 20:08:58

Przecież sprzedają nie tylko do VW. Np. Zetkama ma ich chłodziwo i wiele ,wiele innych dużych firm. Co prawda rotacja ludzi jest u nich duża i zatrudniają coraz gorszych. Ale za to, co tam można zarobić,to nic dziwnego.

za michę ryżu nikt poważny teraz nie pracuje, taka prawda
2010-12-07 10:48:54
A ja jestem bardzo zadowolony z ich chłodziwa.Używam tani Unimet AS 192 a dużo droższe konkurencyjne nawet nie dorastają mu do pięt. Gorąco polecam firmę. Szkoda,że przedstawiciele tak szybko się zmieniają,ale cóż ...
Zbyszek 2010-12-15 10:32:30
Co z tego,z chłodziwo jest super,jak firma olewa klientów. Jak przujeżdżał w zeszłym roku Pan Wiesiek,to było ok. Teraz stwierdzili chyba,że jestem za mały aby mnie odwiedzać. Chyba z nich zrezygnuję.
Arek 2010-12-25 16:56:09
Wielkość nie ma znaczenia (podobno)! To cała strategia obsługi klienta. Kluczowych się pieści a małych olewa. Tak jest w OEMECIE. Mnie też olali ,bo za mało kupuję.
Jarek 2010-12-25 20:06:23
firma tnie koszty, bo jest w dołku jak cała polska przemysłówka i nie ma innego wyjścia, więc ogranicza wydatki jak tylko może na każdym kroku.
Maniek 2010-12-30 10:49:59
Tak, to prawda że w statoilu "prezenty" dla klientów są normą.
Poza tym cimcool się od nich nie odłączył, bo statoil był wyłącznym dystrybutorem na Polskę ich chłodziw, ale po tym jak panowie z Krakowa wpadlki na genialny pomysł aby "kręcić lody" z kolegą z Czechowic na własną rękę, to cimcool wypowiedział im umowę i otworzył biuro w Polsce. Oczywiście teraz się wycinają ceną, co jest częściowo dobre dla klienta bo ceny mocno spadły poniżej 10zł/L ale równie mocno spadła jakość i to z obu stron. "Zenek", czy jak Ci tam naprawdę - nie kojarzę nikogo z DH o takim imieniu a musisz być z DH, bo tylko oni mają takie mniemanie o sobie, zero kultury osobistej i szacunku do konkurencji. Teraz to cimcool kupił [usunięte przez moderatora] na licencji którego statoil w Czechowicach blenduje chłodziwa i zobaczymy jak się Wasze losy potoczą. Popytaj kolegów, którzy z włąsnej lub lekko przymuszonej woli pracują w lokalnych hurtowniach, jak oni to widzą, to może Ci się oczy otworzą.
Roman 2010-12-31 09:22:50
W większości globalnych koncernów, korporacji wypromował się styl "BMW" - Bierny, Mierny ale Wierny! Szefostwo źle patrzy na specjalistów, którzy mają własne często odmienne zdanie na to co się dzieje i na sposób działania, który im się wtłacza do głów. Myślę, że teraz małymi kroczkami ale jednak nadchodzi era mniejszych ale bardzo prężnych firm mogących zaoferować skuteczne rozwiązania budując zdrowe relacje z klientem. Korporacje patrzą przede wszystkim na słupki a cała reszta jest nieważna. Dlatego "klepie" się po plecach tylko dużego odbiorcę a mniejszy idzie w zapomnienie. Shell sprzedał cały swój dział "metalworking" Houghtonowi a oni wiadomo, 95% biznesu budują na outsourcingach. Te zaś z kolei miały sens w czasach boom-u, kiedy każde ręce były potrzebne przy maszynach a nie z konewką z olejem. Teraz produkcja przechodzi duże przeobrażenia i ta gałąź wraz z nią. Tak więc Panowie radzę omijać "wielkie" koncerny, bo może z tego co najwyżej koncert wyjść...
anonim 2011-01-01 13:46:03
Zgadza się, u nas też jedna z wymienionych firm prowadzi outsourcing i wg. mnie wcale nie jest taniej. Wprowadzili tańsze zamienniki, spełniające niby te same normy i niby wychodzić ma taniej. Nie potwierdza się to jednak, bo oleje prowadnicowe emulgują się z chłodziwem co nie miało miejsca przy poprzednich produktach, narzędzia szybciej się kończą itd. Uważam że lepiej mieć własną grupę serwisową, dobrze zapoznaną z technikami smarowniczymi i produktami niż iść w obcy serwis. To co opowiadają, to modne hasełka i nic więcej.
Orlen 2011-01-07 20:37:33
miernota zawsze miernotą pozostanie
Rafał 2011-01-10 20:34:36
Zgadza się, nasz kierownik UR zawsze starał się przekonać szefostwo firmy, że ci którzy tak ciągle przyjeżdżają w ładnych garniturkach i "przekonują" iż dzięki ich doświadczeniu, wiedzy i taaakiej liście referencyjnej zapewnią co najmniej 20% oszczędności, to zwykli naciągacze. Po roku czasu okazało się, że owszem w zakupach wydatki na zakupione środki spadły o 15% ale wydatki na: pompy, łożyska, koła zębate i inne wzrosły o 35%! Taka to była oszczędność. Po 3 latach, bo tyle trwała umowa szefostwo się zmieniło, nasi ludzie zajęli się ponownie gospodarką smarowniczą i wszystko się unormowało. Grunt ,to nie poddawać się modnym hasełkom i zaopatrywać się samemu u przynajmniej 2 dostawców w dobre i niekoniecznie najtańsze środki. Bo źle pojęta oszczędność idzie w straty a panom z Krakowa za outsourcing już dziękujemy!
znawca 2011-01-22 13:26:38
[usuniete przez moderatora] niczego się nie nauczył i lekcji znowu nie odrobił, bo dziesiąty raz poełnia te same głupie błędy, firma stoi w miejscu, a nawet się cofa, więc nic ciekawego pod kątem pracy tam i pracownika.
anonim 2011-02-16 17:58:34
[usuniete przez moderatora] albo jesteś kretem w Statoil albo pracownikiem Cimcool raczej to drugie a o licencje Statoil sie nie martw bo Cimcool przy Statoilu (porównuje koncerny) to taka dziewczynka z zapałkami....
anonim 2011-02-17 21:07:27
Dziewczynka z zapałkami powiadasz?? Hmm, no może i z zapałkami, ale przynajmniej nie błądzi w ciemnocie. Pożyjemy - zobaczymy, ja tam złośliwy nie jestem i nie toczę piany z ust. To, że obecna rozgrywka na \"górze\" jest osobistą, to oboje wiemy i nikt nie odpuści - toalna zagłada... a tylko pozostali skorzystają... Nie trzeba było kombinować i centusiów liczycz, to nadal sprzedawało by się po 14-15zł a nie po 6-7zł/L. Rynek zupełnie zniszczony i ceną i jakością i to z obydwu stron, aż wszyscy się śmieją a najlepszych fachowców już nie ma (po obu stronach). Eee tam, dajmy sobie spokój, to już przeszłość, choć fajne WSPOMNIENIA. Trzymaj się!
anonim 2011-02-22 22:12:01
Dajcie już spokój z tym statoilem czy cimcoolem, kogo oni obchodzą?Piszecie Panowie nie na temat :-)
anonim 2011-03-24 14:48:10
Ja sam zawsze staram się pisać na temat, ale zgadzam się z kilkoma moimi przedmówcami, którzy słusznie napisali na temat łapownictwa różnych firm sprzedających środki smarne. Otóż nie dalej jak dwa tygodnie temu pojawiliło się dwóch panów z firmy \"x\" i nagle pojawiły się dwa mauzery z chłodziwem, które nie były potrzebne. Zużycie jest na poziomie ok. 1000L/mc natomiast 2 mauzery/2 tygodnie! Lecę i pytam zakupowca czy się nie pogubił... On mi na to, że dla firmy jest korzyść! Korzyść dla firmy czy dla niego?? Następnie jakiś gość gość ciśnie mi kit, że dawno chłodziwo nie wymieniane, że pH za niskie, że osady ... nóż mi się w kieszeni otwiera i już nie mogę. Walę do gościa, że jak sobie pasek pH (akwarystyczny) zanurzy w wierzchniej warstwie (gdzie zawsze jest olej przeciekowy), to pH będzie niższe o 0,2-0,4. Nawet nie chciało mu się ręki pobrudzić i nabrać w jakiś pojemnik chłodziwa z wężyka natryskowego. Dlatego szlag mnie trafia jak widzę [usuniete przez moderatora] udających fachowców, którym głównie zależy na tym aby jak największą ilość środków smarnych wepchnąć do firmy. Wystarczy wejść na stronę jednego czy drugiego i od razu widać, że dla tylu a tylu beczek, to można \"wygrać\" laptopy, nawigacje, wycieczki ... itp. Gdzie tu logika??? Ludzie myślcie - to nie boli!
karol 2011-05-05 12:18:35
Przyjeżdża do mnie nowy przedstawiciel z OEMET-y i wporzo gościu. Stara się, ale z tego co wiem to traktują go w firmie jak piąte koło u wozu. Cykają umowę na trzy miesiące i pieprzą ,że jak się postara,to będzie lepiej. Pewnie niedługo pokażą się nowe ogłoszenia o poszukiwaniu przedstawiciela na wielkopolskę ,bo jak młody to pewnie szybko znajdzie coś lepszego.
1
anonim 2011-06-15 10:13:16
M.P. - 2010-10-27 19:19:56

No pewnie,że Castrol,Shell i inni. Tylko,że chłodziwa to akurat te firmy mają do [usuniete przez moderatora]. Co do cięcia kosztów,to co w tym złego.Nasi politycy też namawiają do oszczędzania. A jak tacy jesteście bogaci,to dlaczego [usuniete przez moderatora],że OEMETA jest za droga a potem,że sprzedaje tylko najtańsze chłodziwa. Jak was nie stać na coś lepszego, to kupujcie EMULGOL. Zapachowo akurat do was w 100 % pasuje.

miałem chłodziwo z oemety korozja że ja [usuniete przez moderatora]. wszędzie zbadali i powiedzieli że mam wodę do [usuniete przez moderatora] kazali ją uzdatniać haha wróciłem do emulkolu ps nic się nie dzieje nie ma korozji niema smrodu no chyba że kogoś maszyny pracują jeden dzień w miesiącu ale wtedy bez przewietrzania chłodziwa to tylko syntetyk się nie psuje jak ktoś chce się wypowiadać na temat innych chłodziw to niech się wypowiada o tym co zna bo jak widzę większość nie zna dobrze nawet nazwy(emulgol)
witia 2011-06-17 18:29:22
[usuniete przez moderatora] żyjesz [usuniete przez moderatora] jeszcze w tych Nimcach ???
fachowiec z branży 2011-07-16 13:54:27
w firmie pracuje już bodajże 10-ty z kolei przedstawiciel, a firma istnieje na polskim rynku zaledwie od 2004 roku, więc to już mówi wszystko o tej organizacji i jej podejściu do pracowników, bo niemożliwe jest, żeby 10 zupełnie obcych osób nie sprawdziło się na stanowisku przedstawiciela w tej marnej firemce, więc problem leży tylko i wyłacznie po stronie firmy i jej zarządu, pracowniky unikajcie tego bagna, bo szkoda nerwów i czasu.
1
kolega grubasa 2012-02-09 21:43:24
a [usuniete przez moderatora] to jeszcze zyje czy się całkiem zajarał na amen w tych niderlandach hehe?
władek suwenir 2012-02-09 22:12:09
w tej branży w Polsce jak dobrze chleba komu trzeba nie "przesmarujesz" to daleko nie pojedziesz i na chleb nie zarobisz haha jaki kraj taki obyczaj haha
Bolesław 2012-02-10 11:11:58
Zenek - 2010-10-27 22:54:35

to samo można powiedzieć o Tobie, tyle, że akurat u Ciebie jest nieco inny przypadek, albo wiesz kim jesteś albo nie wiesz (wpis anonim lub jakieś fałszywe inicjały) hahahah, a co do tej firmy to trafiłeś (-aś), ale akurat my dobrze zarabiamy w przeciwieństwie do Was i mamy płacone od wyników, a nie od pokłonów bitych prezesowi jak u Was haha, to powodzenia na rynku hahahahahaha
Wasze wymiany zdań są żenujące. Szukałem ciekawych informacji o chłodziwach a znalazłem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] . Jak sobie nie radzicie - zmieńcie branżę.
a'propos wymienionych wyżej fachowców z dużych koncernów moje zdanie: sprzedają odpady naftowe jako emulsje jednocześnie nic nie wiedząc o obróbce ...
pozdrawiam świadomych użytkowników obrabiarek !
zenek 2012-02-10 13:01:39
Boluś nie nerwuj się chłopie, ten portal nie służy do robienia szkoleń o chłodziwach, to niech Wam już firma sama zrobi, no chyba że w firmie nikt nie ma o tym zielonego pojęcia ale to już nie nasza broszka, nara Boluś
1
konik 2012-09-11 14:16:26
Znowu szukają przedstawiciela na Wielkopolskę. Coś [usuniete przez moderatora] znów nie pasowało!
znawca polskiego niemca 2012-09-16 11:50:35
może baby dawno nie miał buahahahaha
xxx 2013-05-04 00:51:21
[usuniete przez moderatora] ,ostrzegam przed pracą w tej firmie i także przed współpracą z tą
firmą.
[usuniete przez moderatora] i dziwię się że istnieją jeszcze na rynku/ [usuniete przez moderatora] wydaję się że wszyscy to[usuniete przez moderatora] a sami są święci......hipokryzja!!!!!
zodiak 2013-05-04 15:01:39
dobrze się dobrali baranki jedne buahahaha
prawnik 2013-05-04 20:14:13
xxx - 2013-05-04 00:51:21

J[usuniete przez moderatora] ,ostrzegam przed pracą w tej firmie i także przed współpracą z tą

firmą.

[usuniete przez moderatora] i dziwię się że istnieją jeszcze na rynku/ [usuniete przez moderatora] wydaję się że wszyscy to [usuniete przez moderatora] a sami są święci......hipokryzja!!!!!
Kolego, jeśli ten cały prezes Cię oszukał to złóż sprawę do Sadu Pracy we Wrocławiu, on już kiedyś podobno z hukiem przegrał sprawę ze swoim byłym pracownikiem i w Sądzie podobno cienko piszczał, tam już go dobrze znają we Wrocławiu, więc pewnie rurka mu zmięknie bardzo szybko haha
ciekawski 2013-06-23 18:42:02
a [usuniete przez moderatora] to jeszcze żyje czy już całkiem się zapasł i zajarał na amen??
fachowiec 2013-09-23 20:42:37
a gdzie tam [usuniete przez moderatora] jak leci od ręki więc nie ma problemu w wypowiedzeniem hahahah
marcin 2015-01-22 13:10:43
nie wiem co za ty stoi tak naprawdę, być może to, że jednak będzie nowa rekrutacja w końcu prowadzona, mam nadzieje, że sam da rade sie do nich załapać, bo mam już CV przygotowane i mam doświadczania sporo, a słyszałem właśnie głosy, że od nowego roku ma się coś ruszyć no i teraz pozostaje tylko czekać.
janek 2015-02-07 15:40:26
Oemeta to firma, która jest znana z preparatów chłodząco-smarujących do obróbki metali i szkła, a także w specjalistycznych olejów technicznych do zaawansowanych technologicznie procesów obróbczych. Są częścią sporej niemieckiej korporacji i działają głównie po europie. Jestem zdziwiony tymi komentarzami, spodziewałem się czegos więcej.
tadek 2015-02-25 03:43:56
No dobrze, czym sie zajmuje oemeta to juz wiadomo, ale napiszcie proszę jak oni tutaj traktują obecnie pracowników? Zaintrygował mnie też komentarz kolegi o nicku killer, nie zwiastuje on bowiem zbyt dobrej przyszłości. Są jakieś oznaki problemów finansowych w firmie, czy oznaki problemów innej kategorii?
arek 2015-03-19 23:58:39
traktowanie pracowników teoretycznie powinno być okej, teraz się nie zdarzają już w obecnych czasach żadne skandale w tej kwestii, jednak napiszcie proszę jak wyglądają relacje pracowników w firmie z szefostwem - to dla mnie ważna sprawa, czy jesteście mi w stanie pomóc i to tutaj dokładnie opisać? pozdro
znawca firm 2015-03-29 21:32:01
firma miesci sie we wrocławiu, a nie toruniu!!!
znawca firm 2015-07-18 23:06:21
IDIOTA???
akcje lecą na pysk! 2015-09-24 17:01:51
no spasiony folksdojczu to już twoj koniec razem z koncem folcwagena!
VW to trup! 2015-10-06 20:37:05
kariera firmy Oemeta jest taka sama jak ich główny klient czyli Volkswagen hahaha
arek 2015-10-22 13:03:46
Firma ma tylko biuro we Wrocławiu. Produkcja jest w Niemczech . We Wrocławiu mają wynajęte mieszkanie i tam jest cała działalność . Przedstawicieli szukają często,gdyż Szef sam nie wie czego chce i dlatego jest taka duża rotacja. Ogólnie praca jest ciekawa .
były 2015-10-27 19:03:39
ciekawa ale uja płacą!!!
tencotampracował 2015-12-02 08:51:37
no można się załapać na umowę o pracę,ale to chyba nie jest wielkie nie wiadomo co.W Biedronce też dostaniesz umowę o pracę. Jeżeli chodzi o premię to są, gorzej ze sprzedażą jak i konkurencyjnością produktu.
1
z dzielnicy 2016-03-14 18:22:31
skąpy grubas płaci czapke gruszek wiec dobrze sie zastanówcie nad podjęciem pracy w tej firmie!
znam temat 2016-06-08 12:34:47
2 tys netto za taka wymagającą prace specjalisty ds. sprzedazy w niby niemieckiej firmie to kupa śmiechu
jajaaa 2016-07-06 10:31:49
na DŚ są dobre premie- duże firmy do obsługi więc polecam aczkolwiek bardzo średnia atmosfera, ograniczone zaufanie plus użeranie się ze szczeblem wyżej ( sami nie wiedzą jakie mają oczekiwania byle nachapać się kosztem handlowców ) ....zdobycie nowych klientów graniczy z cudem ze względu na mało konkurencyjne ceny oraz średnią jakość.
1
maly otik 2016-07-06 10:37:16
nie trzeba mieć żadnych umiejętności :) również nie nauczysz się niczego nowego - brak szkoleń chyba ,że na własną rękę i masz duże chęci- ale uwaga i tak nikt tego nie doceni ;) zwłaszcza finansowo nie ma na co liczyć . Największy problem jest taki ,że produkt nie jest konkurencyjny cenowo więc mała szansa na zdobycie dużego klienta. jeżeli jednak się uda na premie narzekać nie można. Na DŚ duże firmy do obsługi.
maly otik 2016-07-06 15:11:21
tak mówią , rzeczywistość inna
lepszy niż ty fachowiec 2016-07-11 20:45:57
szkoda że nie masz odwagi podpisać się pod swoimi wypocinami
1
lepszy niż ty fachowiec 2016-07-11 20:46:35
szkoda że nie masz odwagi podpisać się pod swoimi wypocinami
1
maly otik 2016-07-13 21:41:23
nie można narzekać na pensje oraz uczciwość pracodawcy. Minusem jest brak możliwości rozwoju zawodowego, atmosfera w pracy średnia ( chociaż też zależy lepiej się nie wczuwać i robić swoje ) , największym minusem jest produkt - cena niekonkurencyjna, jakość przeciętna, długie okresy dostawy....zdobycie nowego klienta graniczy z cudem ...
1
weroi 2016-07-13 21:41:45
Skoro stawki zaczynają się od 9 euro za godzinę, to rzeczywiście warto się do nich załapać. Przecież o takie zarobki jest teraz dość trudno, a bardzo by mi zależało na zatrudnieniu się u nich właśnie.
Zostaw swoją opinię o Oemeta Polska Sp. z o.o. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Oemeta Polska Sp. z o.o.