Opinie o Statoil (Circle K Poland) w Warszawa

1.7/5
Na podstawie 452 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Circle K Poland. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Circle K Poland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Circle K Poland w Warszawa

Kaczka Dziwaczka
Pracownik

Hej, ile wam ubyło przez zabranie dodatku za niedzielę i zmniejszenie premii , tylko proszę faktyczne kwoty , można sprawdzić na pasku z pensji .

Robol
Pracownik

Ponoć kwoty są ładne. Pytanie jak kierownik podzieli

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kaczka Dziwaczka
Pracownik

Jeśli masz przepracowane w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym więcej godzin poza twoje max to są wypłacane nadgodziny.

Darz
Pracownik
@Kaczka Dziwaczka

Tylko przy pełnym etacie. Niepełno mają nadgodziny jeśli w okresie rozliczeniowym przekroczą wymiar pełnego etatu za ten okres.

Ktos
Pracownik
@Darz

Się znasz ,no,no. Jak przekroczą 7/8 etatu

Darz
Pracownik
@Ktos

Nadgodziny są tylko jeśli przekroczy się wymiar całego etatu.

Depeches
Pracownik
@Darz

Tak w przypadku całego etatu, przy mniejszym wymiarze jest to 7/8 bo tyle maksymalnie może przepracować pracownik 1/4 , 1/2 czy nawet 3/4 tak mówi kodeks pracy.

Nikt
Pracownik

Ja mam takie pytanie bo zacząłem prace u mam pytanie kiedy sa wypłaty bo ja mam obowiązani z kredytem i chciałem dowiedzieć zimę jak są wypłaty bede bardzo wdzięczny za odpowiedź i nie krytykowanie mnie

Xxx
Były pracownik
@Nikt

Wypłaty są 10 -go,chyba, że 10 wypada w sobotę, niedzielę lub święto,to wcześniej.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moje warunki zostały przyjęte, aż się uśmiałem.

Pytania

Czy sam sobie poradzę na nocce.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Gość
Pracownik
 Pytanie

Lista produktów za które dostajemy premię też się na waszych stacjach zmniejszyła o połowę? Coraz gorzej tu.

Noe
Pracownik
 Pytanie
@Gość

Co masz na myśli? Jakie np produkty zniknęły?

Ktos
Pracownik
@Gość

Pogoń za zyskiem, pracownik to wielki koszt dla firmy, widocznie mamy jeszcze za dużo obsługi że tak z premią kombinują

Gość
Pracownik
@Noe

Male kawy hot dog z parówka zniknęło to co najczęściej sprzedajemy.

Igna
Pracownik
@Gość

Chyba coś Ci się ubzuralo, albo przeczytałeś tylko pierwsza stronę, zapoznaj się z całością stawek premiowych za sprzedaż kaw i HD i wróć z tematem jak już się wczytasz.

Gość
Pracownik
@Igna

Możliwe sprawdzę to jeszcze w takim razie ale dzięki za odpowiedzi ????

Rowerzysta
Pracownik
@Igna

Nie znasz systemu premiowania nowego. Krawaciarstwo z Puławskiej tnie kasę

Greg
Były pracownik
@Rowerzysta

Zlikwidowano premię za program standard, wprowadzono OPT gdzie sobie klienci kupują programy premium. Podniesienie ceny kawy to mniejsza liczba sprzedanych kaw i kolejna premia w plecy. A wy rejestrujące karty, sprzedawaj nie lotto, przygotowujecie zamówienia Glovo na pojedynczych zmianach. Szukasz stabilnej i satysfakcjonującej pracy to nie na Circle k Tu co najwyżej białym murzynem za najniższą krajową m

Depeches
Pracownik
@Greg

A wprowadzenie OPT jak zwykle miało być tylko marginalną sprawą ( do około 10% jak wyliczyli w centrali ) a okazało się że u nas jest to 21,5% i z tego ponad 30% to programy Premium z których mamy premie a raczej mieliśmy mieć premię, Z informacji jakie dostałem jest to około 80 myć Premium miesięcznie.

Prezez
Pracownik
@Depeches

Wow. To bardzo dużo. U nas zaledwo 1 mycie na dzie idzie z opt i to nie zawsze

Maciej.
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak długie są zmiany na stacjach w mniejszych miastach ? 8 czy może 12 godzinne?

Ekspert
Pracownik
@Maciej.

Zdecydowana większość to 12 godzinne zmiany

Kaczka Dziwaczka
Pracownik
 Pytanie

W ogłoszeniach o prace na naszą stacje , jest podawana stawka minimalna , wyższa od tej którą mają już pracujący , u was też tak jest ?

Karol
Pracownik
@Kaczka Dziwaczka

Nie sądzę. Stawka podana jest łącznie z premią (ponizej sredniej na Twojej stacji) i dodatkiem za pracę w godzinach nocnych (4-5 zmian). Sprawdź swój pasek z wypłatą i... zapytaj Kierownika jeśli coś się nadal nie zgadza.

Kaczka Dziwaczka
Pracownik
@Karol

Czyli to nie jest kwota jaką nowy pracownik dostanie na umowie.

Kaczka HD
Pracownik
@Kaczka Dziwaczka

U nas nowo przyjęte osoby dostają stawkę wyższą lub równą stawce, którą mają osoby już pracujące ;(

Ekspert
Pracownik
@Kaczka HD

Niestety najniższa krajowa tak szła do góry w ostatnich latach że do tego doszło. Pracownicy co są w firmie 15 lat mają stawki takie jak świeżak, który zaczyna dopiero prace

Konkurencja
Były pracownik

Na Orlenie podstawa 3800 brutto - zapraszamy ;) Rozbijamy konkurencję

Ola 77
Pracownik
 Pytanie

Cześć czy mozecie napisac anonimowo jaka macie podstawe na calym etacie brutto ?

Garbaty
Pracownik
@Ola 77

Najniższą możliwą plus groszowe premię.

Kuciapa
Były pracownik
@Ola 77

3100 brutto+ ochłapy +za prz...e nocki:)

Ola 77
Inne
@Kuciapa

Zastanawiam sie ile wyjde na czysto jezeli bede miala 3000 podstawy czy chociaz z tymi premiami bedzie 2500 na reke

Kuciapa
Były pracownik
@Ola 77

Jak zrobisz sześć, osiem nocek to będziesz miała więcej.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Kuciapa

Zmiany po ile godzin? Można zarobić 3000 na rękę?

Kuciapa
Były pracownik
@Iks

3000 netto to około 4200 brutto- ', także sobie policz 3100 brutto podstawy+14 nocek po*12H* =dodatkowe 560 brutto + około 300,400 brutto premia. 3000 zarobisz ale z super premią albo z nadgodzinami, które można ewentualnie dostać po znajomości od kierowniczka :)

małpiatka
Pracownik
@Ola 77

3750 brutto ZKS

Xxx
Pracownik
@Ola 77

Aż 2900.....o ile właśnie dostałam etat na miesiąc (w ciągu 2 lat było ich może z 7)

Joe
Pracownik
 Pytanie
@Ola 77

3100 brutto po 24 latach. Zdziwiona???

Marta.29.
Były pracownik
@Ola 77

2.5000 Oszukano mnie na ponad 500 zł Z czego... 160 h 250 h nocnych 160 premi za kawy i hot dogi

Kaczka hd
Pracownik
@Joe

3100 brutto + dodatek za noce 200-250 brutto + premia 300-400 brutto dodatek za pranie i obuwie 50 czasem dodatek za Święta i wynagrodzenie za urlop więcej nie pamiętam czasem jakieś bony na Święta za niewielką dopłata Lux Med i karta OK System zniżka na paliwo i jedzenie za podpisanie umowy pre paid 100 w bonie więcej chyba nie ma benefitow

As
Pracownik
@Joe

Niestety stawki są niskie , w zasadzie wszystkie stanowiska na stacji są opłacane poniżej tego co oferuje konkurencja ☹.

anonimwroclaw

Witam, Piszę jako pracownik stacji nr 70749 we Wrocławiu, przy ulicy Braniborskiej 84. Chciałbym/chciałabym przedstawić jaka atmosfera tutaj panuje. Niżej podam kilka przykładów, które nie powinny mieć miejsca w żadnym miejscu pracy. Kierownik stosuje wobec nas mobbing i straszy sprawdzaniem kamer. Przychodząc do pracy pierwsze co robi, to oglądanie monitoringu. Każdego miesiąca jest wielki problem z dopięciem grafiku. Ciągłe pretensje o to, że mamy za dużo próśb grafikowych. Co kwartał powtarza się schemat - pracujemy ponad etat przez 2 miesiące, a w miesiąc rozliczeniowy dostajemy przymusowe wolne. Notorycznie są niezgodności w kartach pracy, a kierownik mimo naszych uwag nie poprawia tego. W efekcie pracujemy po kilkanaście godzin w miesiącu za darmo. Na stacji bez przerwy brakuje podstawowych produktów do sprzątania, jak np ręczniki papierowe, płyn “błysk”, czy chociażby płyn do mycia naczyń. Na nasze prośby o zamawianie większej ilości produktów kierownik reaguje złością i posądza nas o kradzieże. Wszyscy chodzą do pracy chorzy i nawzajem się zarażają. Zwolnienie lekarskie zawsze traktowane jest jako symulowane. Kierownik robi wielkie wyrzuty z tego powodu, a jak ktoś mu coś odpowie, kończy rozmowę stwierdzeniem: “jak Ci się nie podoba, to się zwolnij.” Zastępca kierownika zachowuje się nieprofesjonalnie. Ma swoich ulubionych pracowników, z którymi obgaduje innych. Generalnie na linii przełożony - pracownik, jest zerowa komunikacja. Dariusz nie potrafi konfrontować problemów personalnych, woli wysłać kogoś innego, żeby załatwił to za niego. Jest sfrustrowany, ponieważ na stacji jest wiele niewygodnych dla niego sytuacji, z którymi nie potrafi sobie poradzić, a wyżywa się na nas. Można łatwo zauważyć, że zwiększyła się rotacja pracowników. Jeszcze nie tak dawno temu, ekipa była stała. Wszyscy pracowali tam przez kilkanaście lat. Teraz większość odeszła, nowi też pracują po kilka miesięcy i się zwalniają, bo nie mogą znieść panującej tu atmosfery. Zdarza się również, że łamane są zasady higieny i bezpieczeństwa żywności. Zastępca kierownika, za zgodą kierownika, zużyła do kanapek dla klientów przeterminowanego łososia. Jakiś czas później chciała, żeby do kanapek zużyć przeterminowane jajka, jednak pracownik odmówił. Była bardzo oburzona faktem, że generujemy straty. Uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Jest to zarówno brak szacunku do nas, jako pracowników, jak i dla klientów.

Kierownik o spraw nieistotnych
@anonimwroclaw

Niestety na bardzo wielu stacjach tak się dzieje. No ale jak jest jakaś kontrola to trzeba trawę na zielono malować i wychodzi wszystko super. Jak ma jakiś dyrektor przyjechać to i odpowiednią liczba pracowników sie znajdzie i jest znowu wszystko git. Więc krawaciaże sie pytają po co wam godziny skoro że wszystkim sie wyrabianie? Ale nikt nie wie naprawde jak to wygląda jak nie ma żadnej wizytacji.

Andrzej
@anonimwroclaw

Napisz oficjalna skargę na stronie Circle K w formularzu. Ja bym się nie dal. Można tez zbuntować ekipę i którego dnia zadzwonić i powiedzieć ze np jutro nikt nie przyjdzie do pracy. Ciekawe jak wtedy się zachowa. Trzymajcie się razem to kierownik zmieni postawę a jak nie to skargi przez formularz na Circle K lub prywatna wiadomość na fb lub mail do naszych ambasadorów czyli Karoliny Pilarczyk, Tomasza Kuchara. Rozdmuchają to konkretnie.

Anonimus
@anonimwroclaw

Znam tego kierownika z tej stacji .Dariusz zawsze był marionetka kierownika regionalnego nigdy nie miał własnego zdania ,zawsze dbał o swoją (usunięte przez administratora) , pracownik się nie liczył .Dawno powinien go zwolnić

Circle k
@anonimwroclaw

Kierownik Dariusz dawno przestał być kierownikiem tej stacji, stał się marionetka zastępczyni której słucha się jak potulny piesek i oczywiście regionalnego .Stacja wyżej opisane 70749 to (usunięte przez administratora) .Biały murzyn pracować i się nie odzywać .Dariusza kierownika dawno powinni zwolnić on się wogole nie nadaje na te stanowisko !!!!!!!

Nowy
Pracownik
 Pytanie
@anonimwroclaw

A wy to nie macie juz kierownika regionalego? Chyba to jemu się powinno zgłaszać problemy personalne ? Wywnętrzanie tutaj nic nie da, co jedynie cala Polska się dowie jaka patologia się tam odgrywa. Zawsze myślałem, że problemy sie rozwiązuje ,a nie co jedynie opisuje

Marysia
Inne
@Nowy

Z tego co słyszałam to Ten regionalny słabo ogarnia tematy, a raczej zamiata je pod dywan by do Warszawy nie dotarło że jest problem z na relacji pracownicy a Kierownictwo.

Joe
Pracownik
@anonimwroclaw

Zgłoś to do sanepidu jeżeli naruszane są zasady covid, przyjdą w ciągu tygodnia. A inne sprawy do Panstwowej inspekcji pracy. Pisaniem nic nie zrobisz. Działaj, zobaczysz że będzie efekt.

Pracownik Warszawa
Pracownik
@anonimwroclaw

W Wwa to samo

Ola
Kandydat
 Pytanie
@anonimwroclaw

Mam pytanie czy sprawa sądowa dotyczącą tego wpisu pomówienia już się zakończyła?

Stefan
Inne
@Ola

Jaka sprawa sądową o pomówienie. Kiedy tu sama prawda. Jestem klientem tej stacji od lat. Z tego co wiem to na braniborskiej zabraknie zaraz ludzi do pracy. Stażowi pracownicy odchodza bo ZKS ponoc przesadziła ostatnio i ludzie powiedzieli dość. I niedługo sam KS i ZKS tam zostaną bo pracownicy stażowi odchodza a nowo zatrudnieniu uciekają tak samo stamtąd. Ta stacja potrzebuje kogoś nowego do Zarządzania nią bo ani KS ani ZKS nie radzą sobie jak widać.

Wro
Pracownik
@anonimwroclaw

Potwierdzam że to norma w c k.

Paweł
Inne
 Pytanie
@anonimwroclaw

Podobno na Braniborskiej to niedługo KS i ZKS sami będą pracować bo ponoć ludzie się zwalniają jeden za drugim. Ciężko się dogadać podobno z Kierownictwem które nie szanuje pracowników. Ktoś coś więcej wie co tam się dzieje?

zawiedziony
Były pracownik

Wyższy szczebel firmy to masakra, od kierownika w górę każdy dba o swoją d. Niepotrzebnie się człowiek wysila, żeby nastukać tych prepaidów, bo i tak potem pieniędzy z tego nie ma. Regionalny tylko pochwali, ale żeby dopilnować ich kwalifikacji i aktywacji prepaidów to już nie potrafią. "Za dziękuję się nie kupuje". Jak chcą, żebyś coś zrobił "nadprogramowo" to trzeba, ale jeśli pracownik coś chce w zamian od firmy to musi czekać nawet 3 miesiące... Jest też wielkie zdziwienie kierownictwa, że człowiek chce mieć wolny dzień w weekend albo Święta. Sami pracują od PN-PT, a pracownicy robią też i nocki i weekendy,a kierownictwo się dziwi, że ludzie chcą odpocząć. Nie polecam.

Dzul
Pracownik
 Pytanie
@zawiedziony

Droga wolna, nikt Cie siła tam nie trzyma ???? czemu się nie zwolnisz?

zawiedziony
Były pracownik
 Pytanie
@Dzul

Czytać nie umiesz? Jestem byłym pracownikiem...

kujawianka
Pracownik
@Dzul

@Dzul ja Ci odpowiem czemu ja się nie zwolnię. Bo np mam umowę na stałe i niech mnie sami zwolnią bo nie podaruję tej żenującej firmie ani grosza. Niech sami mnie zwalniają i dają odprawę. Zwalniając się samemu tylko zrobię przysługę.

Rowerzysta
Były pracownik
@Dzul

Zwolnił em się. I nie żałuję. Szkoda mi tylko tych co zostali.

Ola
Pracownik
@zawiedziony

Trzeba się było uczyć, to nie zasuwał byś w niedzielę i w nocy

Ktos
Pracownik
@Ola

Klientom którzy tak mówią szukamy do frytek, więc smacznego

Xxx
Były pracownik
@Ola

Właśnie trzeba było się uczyć i zostać takim baranem bez szacunku do ludzi jak pani "Ola", nastepna co ma papkę zamiast mózgu???? z całego serca życzę pani obniżenia etatu o połowę oraz pracy za 3 osoby na pojedynczej zmianie tak jak to się odbywa na większości stacji

Darz
Pracownik

Fakt. Sytuacje życiowe bywają różne. Sam znałem człowieka, który mając dyplom z ekonomii stał za kasą (ale innej pracy tam nie było). Rejonizacja też dużo warunkuje.

anonimlodz
Pracownik

Jeśli ktoś zastanawia się nad zatrudnieniem się w (usunięte przez administratora) znanym jako Circle K polska to polecam barana w ścianę aż zmieni zdanie. Sam popełniłem ten błąd i mając 18 krótko po maturze rozpocząłem swoją "karierę" na stacji benzynowej. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej mówiono mi o ilości osób podczas jednej zmiany na stacji i o moich obowiązkach jako przyszłego sprzedawcy. Niestety gdy tylko już trochę się usamodzielniłem byłem na zmianie sam z kierownikiem. Niby dwie osoby jednak praca kierownika ogranicza się do siedzenia w biurze (najczęściej razem ze swoim zastępca) i robieniu rzeczy w komputerze. (xd) Sam jako sprzedawca muszę: obsługiwać klientów, robić hot-dogi i zapiekanki, biegać pomagać tankować lpg (40% użytkowników lpg nie potrafi użyć pistoletu xd) Cała magia i kwintesencja pracy na circle k jest w nocy. Zmiana oczywiście samemu od 18 do 6. W nocy sprzątanie całej stacji obsługiwanie i dokładanie towaru, oczywiście jeszcze gazetki, które przyjeżdżają kiedy tylko chcą. Istotny fakt jest taki że na mojej stacji od godziny 5 nie ma czasu, żeby się wody napić bo przychodzą pracownicy pobliskich magazynów i fabryk, a same gazety najczęściej przyjeżdżają koło 4.30 a 5. podsumowując polecam tylko masochistom a i kierownicy uważają się za bóg wie jak ważnych a w rzeczywistości są dla tej firmy tak samo nic nie warci jak każdy szeregowy pracownik. pozdrawiam wszystkich sprzedawców (tylko)

Towlasnieona
Pracownik
 Pytanie
@anonimlodz

Wow i dobrze, odrazu powinieneś być rzucony na głęboka wode, a mamusi nie było żeby czoło wycierała z potu. Lekko przesadzone. Tak pracuje sie w korporacji, polecam poczytać opinie w innych firmach zwłaszcza stacjach i sklepach spożywczych. Co ty oczekiwałeś? Ze na stacji stoi się za kasa czy jak ? Podpisujesz w pierwszym dniu zakres swoich obowiązków. Wiec niestety za dobre wrażenie pensji się nie bierze. Tak samo KS i ZKS otrzymuje swoje obowiązki z których jak wiemy rozlicza ich regionalny. Ciesz się, że pensja bogatsza w podatek bo inni mają gorzej. Spróbuj pracy MC i daj znać jak tam było ????

Ktos
Były pracownik
@anonimlodz

Teraz jeszcze była obniżka pensji, taka to firma.

Darz
Pracownik
@Ktos

Oficjalnej obniżki nie było, ale wynagrodzenie spadło o spadek wysokości premii, zabraniu dodatku za niedziele, a inflacja robi swoje.

Nivs
Pracownik
@Towlasnieona

W korporacjach może tak się pracuje,ale z pewnością nie za takie pieniądze.

Stefan
Były pracownik
@anonimlodz

No tak właśnie się dba o stażowych pracowników. Mogą tyrać sami na nocce bo sobie poradzą. Co tam kwestie bezpieczeństwa czy tego że ktoś robi za dwoje i na taka sama pensje jak nowy co ma druga osobę w nocy bo samego nie zostawia bo zginie. Ta firma to porażka ja przechodzę do konkurencji wole mniej zarobic a mieć 2 osoby na zmianie lub 3. I normalna atmosferę i bezpieczeństwo

Adam
Pracownik
@Towlasnieona

Obowiązki KS i ZKS śmiech na sali. ZKS nie potrafi prostych rzeczy w biurze a od pracowników wymaga latania pod sufitem. A KS u nas nie ogarnia tak samo pewnych spraw. Ciągle chodzić i przypominać trzeba. Jakby sobie nie mógł zapisać skoro pamięć już nie taka

Xxx
Pracownik
@Towlasnieona

Jeszcze nie widziałam w mc zmiany jednoosobowej... że resztą nigdzie indziej też nie... także przykład kompletnie nie trafiony, bieganie 12h wykonując obowiązki 3 osób za takie śmieszne pieniądze to wykorzystywanie ludzi...ta firma to tonący statek

Xxx
Były pracownik
@Stefan

Na mojej byłej stacji młody pracownik miał jedną nockę z kimś...A potem ma sobie radzić...A tak poza tym to przecież jest "bezpiecznie" a sprzedaż przez okienko zmniejsza obrót ???? co do niższych zarobków u konkurencji się nie zgodzę, przeszłam i podstawę na próbnej umowie mam w takiej wysokości jak pracownicy w circle po 20 latach

Gość
Pracownik
 Pytanie

Czy za naukę nowego pracownika osoba odpowiedzialna dostaje jakieś pieniądze? Czy ma dodatkowe obowiązki wykonywać za darmo ? Jak jest u was?

Dzul
Pracownik
 Pytanie
@Gość

Ale jakie za tym idą nowe obowiązki? ????

Xmen
Były pracownik
 Pytanie
@Dzul

Aaaa czyli nie muszę stać nad nową osoba i go uczyć tylko robić swoje jak zalwazy to się nauczy ? Ok dziękuję tak bym zrobił.

Skulsky
Pracownik
@Xmen

Jak sobie wyszkolisz tak będziesz miał, potem przyjdziesz będziesz przejmować po nim zmianę i będziesz musiał razy 3 zapierdzialac. Bo Ci nie ogarnie nawet towaru. Ale jeśli uważasz że to godna postawa do naśladowania i mieć pokazanie drugiej osobie czegokolwiek to współczuję twoim współpracownikom.

Januszek
Pracownik
 Pytanie
@Skulsky

A dlaczego ja mam to robić "za darmo"? Jeszcze do niedawna była osoba zatrudniona tylko po to żeby szkolić nowych i pobierała za to sporo większą wypłatę niż sprzedawca.. Zrezygnowali ze stanowiska trenera bo fra.jer sprzedawca zrobi to za darmo

Luka
Pracownik
@Januszek

Masz to robić , bo Ci Twój przełożony kazał i to Twój zasr...ny obowiązek

Dzul
Pracownik
 Pytanie
@Xmen

A co za problem poswiecic kilka minut na wytłumaczenie nowemu co i jak? W takim przypadku sama proponuję pomoc, tłumacze co i jak, proponuję zapisać notatki, zostawiam numer tel i mówię, że wrazie potrzeby ma dzwonić to pomoge. Naprawdę zaczynam zastanawiać się co stało się z ludźmi(usunięte przez administratora)

Stefan
Pracownik
@Gość

Za darmo

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Dzul

Co się stało z ludźmi?? Zaczęli szanować swoją pracę i czas wolny? Ja osobiście mam dość telefonów w nocy bo trzeba zamknąć dobę!! Za te 250 zł premii nie warto!!

Gość
Pracownik
 Pytanie

W tym roku będzie jakiś dodatek urlopowy jak w poprzednim? Wie ktoś coś?

Kuciapa
Pracownik
@Gość

Oczywiście że będzie - jak na tym urlopie pójdziesz sobie do innej pracy i sobie dorobisz :)

Darz
Pracownik
@Gość

Nie

Suszarka_Merida
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Piszę jako była/były pracownica/pracownik stacji Circle K. Chcę podzielić się z Wami pracownikami jak też "górą" jaka atmosfera panuje w tej firmie. Na początku informuję, że nie mam na celu nikogo urazić ani też się wyżalać. Ze względu na anonimowość nie podam numeru stacji na której skończyła się moja kariera. Zaczynajmy. Podejmując pracę na stacji gdzie jest wzmożony ruch można było się spodziewać dużej ilości klientów. Obsada była dość duża kilkudziesięciu pracowników lecz po kilku latach ta liczba zmniejszyła się do kilkunastu mimo tego, że ruch nie ustępował. Jak się domyślacie firma wprowadziła oszczędności... Tylko dlaczego to się odbijało na pracownikach? Niektórzy ludzie byli zwolnieni przez kierownictwo stacji, niektórzy sami odeszli, a niektórzy mieli zmniejszane etaty tylko po to aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Jeśli chodzi o zmiany to firma powinna dostać nagrodę Nobla w kategorii "wypompuj człowieka tak aby jeździł twarzą o asfalt". Zmiany były różne po 12. 10. 9, 8, 6, a nawet 4 godziny. Bywało tak, że niektórzy pracownicy mieli ciąg nocnych zmian np 3 noce dzień wolny i potem dwie noce. Jak szło się do kierownictwa dlaczego takie zmiany a nie inne to odpowiedź była jedna "Macie przecież prośby do grafików. Jak Ci nie odpowiada to się zwolnij." Chcę zaznaczyć, że o takowe prośby rzadko kiedy zdarzało mi się "prosić". Na owej stacji, na której moja kariera stała w miejscu ludzie byli faworyzowani. Najlepiej mieli Ci, którzy lubowali się z kierownictwem i Ci co są przyspawani do kasy. Te osoby najczęściej miały wyniki sprzedażowe, ponieważ były na zmianach dziennych. Ci co mieli nocki nie mieli szansy nawet aby dane wyniki wykonać. Zadam Wam pytanie: Jak można robić wyniki w kartach routex, w kartach na punkty gdzie na nocnej zmianie nie dość, że jest bardzo dużo sprzątania po zmianie dziennej, to do tego jest bardzo dużo stałych klientów, którzy takie karty posiadają? Odnoszę wrażenie, że kierownictwo specjalnie ustawiało zmiany nocne osobom nielubianym tylko po to aby mieć argumenty do wyżywania się na ludziach, którzy nie robią wyników. Największą farsą był konkurs na ZKS. Kierownictwo ogłosiło konkurs. Oczywiście nie zabrakło chętnych na to stanowisko i kilku pracowników owej stacji zgłosiło chęć wystartowania. Wystartowała też osoba, która była świeżo przyjęta i nie miała pojęcia o pracy na stacji paliw. Do tej pory nie wiem jak ta osoba przeszła proces rekrutacyjny, ponieważ żaden z pracowników nie widział tej osoby żeby przyszła na rozmowę kwalifikacyjną do kierownictwa jako zwykły sprzedawca. ZKS została właśnie ta osoba... świeżo przyjęta. Z tego co mi mówiono to ta osoba na rozmowę w sprawie stanowiska ZKS spóźniła się na rozmowę. Gdybym była/był KR z prawdziwego zdarzenia, w ogóle bym nie podjęła/podjął rozmowy z taką osobą, która się spóźnia na rozmowę kwalifikacyjną. A tu proszę niespodzianka.... Czyżby ta osoba była dobrze znana kierownictwu? Wracając do tematu kart Routex. Była też osoba na stacji, która miała bardzo sporo klientów i sporo podpisanych umów. Osoba ta się zwolniła i nie wiem czy do tej pory zostały wypłacone jej pieniądze za podpisane umowy. Przypuszczam, że nie. Chcesz walczyć o swoje? Zapomnij. Kierownictwo tak Ci wymydli oczy, że będziesz zaślepiona/y i będziesz się łudzić, że będzie lepiej. Kierownictwo zawsze ma rację oraz argumenty do tego aby pracownik przegrał tą walkę. Jest wiele aspektów, o których można by było pisać godzinami aby dać ocenę negatywną. Na koniec mojej wypowiedzi chcę podziękować ZKS za pomoc w podjęciu decyzji aby się z tej firmy zwolnić. Fakt faktem wina była po mojej stronie, ale to był tak błahy powód, że ZKS powinien mnie wziąć na stronę i ostrzec a nie od razu kablować kierownictwu za moje przewinienie. Po rozmowie z kierownictwem cytuje: "Mogę znaleźć sobie nową osobę i ją wyszkolić, a my możemy się rozstać" otworzyły mi się oczy i postanowiłam/postanowiłem odejść z firmy. Z tego co mi wiadomo, nie możecie przyjąć nawet ludzi do pracy oraz podwyższyć etatów osobom, które mają niepełne wymiary godzin pracy. Sezon letni się zbliża, tak więc życzę Wam powodzenia. Mam nadzieję, że "góra" nadal Wam nie pozwoli przyjąć ludzi, a reszta ekipy się zwolni z wycieńczenia.

Aro
Pracownik
 Pytanie
@Suszarka_Merida

Zdradź jakie to przewinienie było? Co zrobiłaś?

Darz
Pracownik
@Suszarka_Merida

Zawsze twierdziłem, że KS powinien być kreatorem atmosfery na stacji. Co prawda firma (dyrekcja) mocno mu utrudniła to zadanie (cięcia etatów), ale jeśli ma cechy przywódcze (usunięte przez administratora), może próbować tworzyć dobrą atmosferę. Mamy jednak takich KS, którzy pod płaszczykiem zarządzeń firmy rozgrywają swoje partykularne interesy, które z obiektywnością mają mało wspólnego. Może można byłoby pomóc, ale dzisiaj już tego nie sprawdzimy.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Darz

Ale o co Ci chodzi ?

Darz
Pracownik
@Ja

Może Regionalny, może HR, może Dyrektor Operacyjny jeśli byłyby niepodważalne argumenty. Jeśli znałbym sprawę wcześniej mógłbym spróbować - oczywiście bez gwarancji.

Ola
Pracownik
@Suszarka_Merida

Fuj co za paszkwil frustratki Wywali cię dyscypnarnie zapewne

Suszarka_Merida
Były pracownik
@Ola

Sama/sam się zwolniłam/em. Dyscyplinarki to nawet nie dostawali ludzie za to, że przychodzili narąbani do pracy.

Leon
Pracownik
@Ola

Ola wy się tam ogarnijcie w tym biurze, bo takie babole strzelacie że aż oczy bolą. My dostajemy po głowie od klientów za wasze błędy i głupotę. Niedługo większość pracowników z długim stażem powinna pożegnać firmę.

Lucyfer
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Podobieństwo do pewnego kierownika regionalnego jest całkowicie przypadkowe i nie należy go słuchać :)

anonim
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry. Czy na innych stacjach jest też sytuacja w której kierownik wykorzystuje wam urlopy bez zgody (mowa o połowie urlopów) a gdy chcecie sami skorzystać z urlopu w okresie wakacji to zaprzecza i nie wyraża zgody? To chyba już podchodzi pod prawo? Nie ma opcji wykorzystania swojego urlopu przez siebie, gdyż to kierownik wie najlepiej kiedy ma go wykorzystać. Drugą sprawą jest zmniejszanie liczby pracowników (mowa o stacji na autostradzie). Za chwile liczba osób pracujących na autostradzie będzie się równała liczbie osób pracujących na zwykłej stacji. Chyba każdy zdaje sobie sprawę jaka jest różnica w ilości klientów na stacji autostradowej w sezonie miedzy stacją zwykłej obsługi. (dodam że mimo zwykłej kasy jest też restauracja.)

Ekspert
Pracownik
@anonim

Tak pracodawca ma możliwość zarządzania połowa urlopu. Tak mówi kodeks pracy

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Ekspert

To rozumiem ale druga połowa urlopu? Rozumiem że też nie mogę z niej korzystać bo jest jakieś zawsze "ale"? Pracownik nie ma już żadnego prawa do urlopu w wakacje, tylko ma czekać po wakacjach jak pracodawca sam go wyślę?

Ktoś
Pracownik
@Anonim

Kierownicy mają wstrzymywać urlopy i wspomagać stację w kłopocie, czyli większość.

Anonim
Pracownik
@Ktoś

Ten kłopot to jest rok w rok. Nic sobie z tego nikt nie robi. Za to kierownictwo ma prawo iść na urlop bo jakże inaczej...

Nivs
Pracownik
 Pytanie
@Ekspert

A od kiedy pracodawca ma prawo zarządzać twoim bieżącym urlopem ? z tego co wiem, tylko bez twojej zgody , może cię wysłać na urlop zaległy.

Ekspert
Pracownik
@Nivs

No to zmień źródło informacji. :)

Nivs
Pracownik
@Ekspert

Nie muszę zmieniać źródła informacji.Plan urlopowy został zatwierdzony.Jestem zwykłym pracownikiem i moja nieobecność nie wpływa na funkcjonowanie firmy,/nie jestem osobą niezastąpioną/ to , że jest okrojony model pracy,w przypadku naszej firmy ,nie jest niestety nagłym przypadkiem,u nas to norma.Pracodawca tylko w UZASADNIONYCH i NAGLYCH przypadkach, może pozbawić pracownika urlopu , ba nawet go odwołać i zaproponować inny termin , ale to nie kierownik decyduje o moim urlopie.Jesli chodzi o termin urlopu bieżącego, muszę wyrazić na to zgodę.

wolf
Inne
@Ekspert

Nie mam pojęcia od czego jesteś ekspertem ale nie od Kodeksu Pracy

Darz
Pracownik
@Ekspert

Urlop, który może KS udzielić pracownikowi bez jego zgody jest tylko urlopem zaległym, a obecny powinien być udzielany wg. grafiku urlopów sporządzonego na początku roku. Zeszły rok był wyjątkowy, a urlopy były udzielane, gdyż zależało na miejscach pracy. Jeśli KS przerzucił na ten rok jest to nadużycie.

MARYSIA
Pracownik
 Pytanie
@Nivs

To u was plan pracy był? * u nas brak

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Od was też odeszło tyle pracowników lub zamierza rozrobić?

Karol
Pracownik
@Ktoś

Pytanie ilu jeszcze musi odejść by nastąpiła jakakolwiek reakcja...

Ola77
Były pracownik
@Karol

Właśnie miałam się pytać jak sytuacja wygląda u Was. U nas dwie osoby odeszly a co jest najlepsze nikogo nie mogą znaleźć, bo nikt nie chce mieć takiej nieregularnej pracy. Idą wakacje a Ci co zostali będą zapiepszać jak beduiny. Polowa osób myśli żeby sie zwolnić, bo jest za dużo obowiązków jak na jedną osobę, a poza tym nie ma życia prywatnego. Powinniśmy mieć chociaż dwa weekendy w miesiacu wolne.

Darz
Pracownik
@Ola77

KP mówi o jednym weekendzie. Sugestia - wykonywać swoje obowiązki rzetelnie i sumiennie, ale bez napinki. Nie biegać, robić swoje i jeśli czegoś nie zrobisz, wysyłaj do kamer - brak czasu i nie przejmuj się klientami od tego jest KS

Stefan
Pracownik
@Ktoś

U nas coraz mniej ludzi.. I zaraz reszta odejdzie bo podwyżek brak. Coraz więcej osob. Brak nowych ludzi do pracy. Zajazd na samotnych zmniach. Samotne nocki. Kto tu przyjdzie do pracy.

Ekspert
Pracownik

Wiecie że nie będzie podwyżek w lipcu- tak jak były ci roku. Ehhhh....

Ktoś
Pracownik
@Ekspert

Jak to mówią ostatni gasi światło. Ps. pewnie sobie nie wyobrażasz jaka jest premia dla zarządu od takiej oszczędności.

Darz
Pracownik
@Ekspert

RW - nowy zapis § 11. 1. Coroczny proces weryfikacji siatek płac oraz proces podwyżkowy regulują osobne zasady. Są one ogłaszane w sposób przyjęty u Pracodawcy i w odniesieniu do grup pracowników, których dotyczą. 2. Proces podwyżkowy na stacjach powiązany jest ze zmianą płacy minimalnej, która następuje w styczniu i powoduje to zmianę siatki płac. Równolegle pracodawca dokonuje przeglądu płac pozostałych pracowników stacji, co do których nie znalazłoby zastosowanie zmiany płacy minimalnej. Przegląd płac ma na celu ocenę aktualnego poziomu wynagrodzeń zasadniczych w zestawieniu z indywidualnymi wynikami osiąganymi przez poszczególnych pracowników przy uwzględnieniu założeń budżetowych określanych na dany rok fiskalny. 3. Przegląd wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na stacjach odbywa się w okresie listopad-grudzień każdego roku natomiast wzrost wynagrodzeń od stycznia następnego roku. 4. Od 2022 roku procesem podwyżkowym w biurze objęci zostaną pracownicy zatrudnieni nie później niż w dniu 31 marca roku podlegającego ocenie, po zakończeniu oraz rozliczeniu wyników roku finansowego. 5. Podstawą weryfikacji stawki wynagrodzenia zasadniczego w procesie podwyżkowym jest wynik okresowej oceny pracy pracownika za okres ostatniego roku, dokonanej przez przełożonego w porozumieniu z Dyrektorem Działu.

Stefan
Pracownik
@Ekspert

Powinni to ogłosić na początku roku a nie tuż przed tym jak mają być podwyżki..(usunięte przez administratora) Powinni dać te podwyżki a od stycznia 2022 zmian wprowadzić

Piotr
Pracownik
 Pytanie

,, Zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko "" -Tworzymy Bezpieczne i zdrowe środowisko pracy; Naprawdę? Takie motto firmy A te (usunięte przez administratora) nocki jednosobowe są takie bezpieczne. Oszczędzacie na czym się da już w tej firmie. Czas zawijać się w tej firmy bo tak źle to jeszcze nie było.

Zostaw merytoryczną opinię o Circle K Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Circle K Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Circle K Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Circle K Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 153, z czego 6 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 94 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Circle K Poland?

    Kandydaci do pracy w Circle K Poland napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii