Opinie o DELIKATESY CEZAR w Tarnów

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy DELIKATESY CEZAR. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w DELIKATESY CEZAR na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DELIKATESY CEZAR w Tarnów

JA

wyplata oczywiscie na czas i godziny pracy tez w porządku ale reszta to totalne dno.........

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tajaja

Najniższa krajowa za etat. Nie ma stawki godzinowej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G

Witam zanim podjęłam prace w delikatesach Cezar pracowałam w paru innych sklepach:jedno muszę przyznać,że to jak dotąd jedyna znana mi firma przestrzegająca kodeks prawa pracy ,jak i firma która szanuje pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

kreon

no dobrze tylko , że jeśli już zaczynam temat warunków pracy jakie panują w Cezarze i tego na co po za tym możemy liczyć w tych sklepach to dobrze gdyby do rozmowy włączył się ktoś kto zna firmę lepiej od nas. Najlepiej ktoś pracujący tutaj obecnie. Widziałem , że wcześniej ktoś taki tutaj już pisał

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie DELIKATESY CEZAR? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Praca w sklepie spożywczym Zakopane
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Infrastruktury IT
Katowice
Blumenbecker Engineering Polska Sp. z o.o.
(239 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
John

Niech mi nikt takich głupot nie opowiada, że tak mloda osoba ma doświadczenie na tym stanowisku! Śmieszne. Widać od razu gołym okiem, że nie które opinie są pisane przez samych kierowników! Żałosne!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
N.
@John

Mnie dziwią takie nieinteligentne komentarze jak mozna oceniac kogos prace i niszczyc ją zarazem kiedy ktoś naprwde się stara pracuje w tym sklepie i widze jak Pan Kierownik sie przykłada stara się ogarnąć cały sklep choc to nie jest łatwe wiadomo ze tym tam u góry zawsze będzie cos nie pasowac bo my pracownicy juz od tego żeby nam błedy wytykano.Jednak nadal potwiedzam ze praca Pana Dawida jest solidna i ma on do nas złote nerwy!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

dzoanna

droga/i kowal na tydzien zapraszam zamienic sie w role kierownika w tak duzym sklepie i ciekawa jestem jak sie popiszesz !!!:-D nie pracujesz w sklepie nie wiesz zero wyobaźni!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kowal
@dzoanna

Wyobraźni nie mam ale mam ogromne pojęcie i ogromne doświadczenie za to w tym sklepie mają za dużo wyobraźni a za mało doświadczenia a ty koleżanko widzę że nie masz pojęcia co to chwyt marketingowy i nie odróżniasz wprowadzania klientów w błąd swoją nie wiedzą i brakiem doświadczenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jolene

Co do deliaktesów Cezar w Kępie : Kierownik naprawdę w porządku, dziwia mnie opinie że niedouczony i tym podobne. Kierownik jest doświadczony, bardzo dobrze prowadzi sklep, tyle co on ma na głowie to nikt nie jest w stanie sobie wyobrazić. Najeżdzanie na tą osobę świadczy o niskiej inteligencji, nie wiem może zazdrość, zę ta osoba dobrze sobie radzi. w stosunku do personelu jest naprawdę w porządku, jeżeli trzeba zwrócić uwagę to trzeba, i kierownika się słucha bo to jest nasz przełożony. Uwierzcie mi ludzie nie wiecie co to znaczy okrutny kierownik sklepu który potrafi doszczętnie zrujnować życie i psychikę. Dla pana Dawida szacun że tak dobrze sobie radzi i potrafi dogadać się z pracownikami w natłoku tylu obowiązków . Atmosfera to podstawa. Ogólnie atmosfera na sklepie bardzo dobra, dziewczyny się lubią, starają się i naprawdę dobrze to wychodzi, ale dla ludzi zawsze będzie źle. Myślę że na każdym sklepie jak ktoś chce to coś znajdzie, nie jest tak ze wszędzie jest ideał, ludźmi idealnymi tez nikt z nas nie jest. Czasem są dni, że brak motywacji, brak chęci, jest nerwówka...Tak jest wszędzie. Ale ogólnie praca jak praca, wszędzie trzeba pracować, tylko chęci trzeba. Wypłaty na czas, jeżeli komus coś wypadnie to tez nikt nie robi problemu, atmosfera świetna, począwszy od personelu, asystentów kierownika po kierownika i kierownik regionalną, sklep piekny, zadbany, dbają o klienta. Moja ocena o sklepie, pracy i pracownikach jest naprawdę bardzo dobra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
majka

cezar kępa ukłony dla Prezesa piękny budynek szkoda że zarządzają tym sklepem osoby nie mające pojęcia o tym. Miałam okazję współpracy z tym sklepem tragedia..... ciekawe ile taka osoba jak zarządzająca pani D.. zarabia mam nadzieję że tacy ludzie jak Prezesi mający pojęcie i wspaniale rozwijający się nie płacą więcej takim osobom jak 3000 tysiące bo to o dwa za dużo. Kierownictwo też mogło by przejść jakieś przeszkolenie bo nie mają pojęcia o niczym po za tym ludzie !!!!!! przychodzenie do pracy 15 minut wcześniej i wychodzenie 15 minut później to daje 0,5 godziny dziennie to daje w miesiącu około 10 nadgodzin miesięcznie co daje nam 120 nadgodzin rocznie nie wypłaconych kto!!!! na to pozwala!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
majka!!!
@majka

ciekawe jak Pani by umiała dotrzec do tak duzego personelu i dogodzic kazdemu z osobna akurat Pana kierownika znam dobrze i wileki szacunek dla tego czlowieka z tego co wiem to doswiadczenie na swoim stanowisku ma bardzo bardzo długie jak na tak młody wiek!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SARA 2

WYRAZAM SWOJA OPINIE NA TEMAT CEZARA W ZAKLICZYNIE. COS OKROPNEGO AZ MI SIE PISAC ODECHCIALO.

pracownik

powiem tak: jestem pracownikiem tego sklepu co prawda kierownik wymagajacy zna sie na rzeczy jesli chodzi o moja ocena nie budzi zadnych zastrzezen. jest to normale kto chciałby leżec w pracy zawsze bedzie miał zastrzezenia szacunek dla tego czlowieka bo i tak ma złote nerwy,

Andrzej

Niestety, anonimowe forum pozwala na dowolne opinie, nawet całkowicie wyssane z palca. Pani J być może jeszcze pracuje (raczej wątpię), ale zapewne, nie cieszy się popularnością. Jakaś nieciekawa sytuacja z tym kierownikiem, ale czy aby prawdziwa ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
J.

Niestety, nadal tam pracuję bo na razie nie mam innego wyjścia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KAMIL

dyscyplina a brak pojęcia niestety mylisz kolego pojęcia jednym drugiego nie nadgonisz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sara

droga pani J ,nie jeden może tylko pomarzyć,żeby mieć takiego kierownika jaki jest w nowo otwartym sklepie pod Tarnowem...Mądry, doświadczony, inteligentny....Szkoda ,że pani zapomniała o obowiązkach pracownika o których została pani poinformowana podczas przyjęcia , które zresztą własnoręcznym podpisem pani poświadczyła...Żenada....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kimi

Wszystko zalezy od zgranego zespołu bez współpracy pracowników nie ma sukcesu kazdy powinien sie starac a nie oceian kogos z gory,ja pracuje w biedronce i wszedzie nie ma łatwo tez zostaje dłuzej ale nie narzekam bo przy dzisiejszym bezrobociu jestem zadowolona z swojej pracy i niskiej pensji.....a kierwonictwo jest od tego zeby je słuchac!!!

jam

co do premii i możliwości awansu to na to bym nie liczył, najwyżej na starszego kasjera co w zasadzie nic co oznacza, no może tyle że więcej pracy przy tej samej pensji. Jeśli chodzi o nad godziny to rzeczywiście minut nie liczą ale o to nie mam pretensji bo jak ktoś już wspomniał nikomu nie przeszkadza że sobie zrobisz dłuższą przerwę, ponadto w ciągu 8 godzin pracy nie jest tak że cały czas jesteś w biegu są luźniejsze chwile i moim zdaniem to wynagradza ten czas który trzeba zostać dłużej. Co do nowego sklepu byłem tam 2 tygodnie(na stałe jestem pracownikiem innego cezara), przed otwarciem kierownik wydawał się być spoko chociaż na pewno jest wymagający. Ogólnie są plusy i minusy, a wszystko zależy od tego w którym sklepie się pracuje jaka jest ekipa i kierownik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
J.

Jeśli chodzi o pracę w niedawno otwartym sklepie pod Tarnowem, to serdecznie NIE POLECAM. Kierownik (osobiście syn pani przedstawiciel regionalnej) to niedouczony i arogancki młokos, nie mający żadnego doświadczenia, za to nadrabiający chamstwem względem załogi. Już na starcie aby godziny pracy były (według niego )zgodne z kodeksem pracy, skreśla dni przepracowane, bezpodstawnie obiecując odsiadkę w przyszłym miesiącu. Chętnie widziałbym tam PIP raz na miesiąc. Druga sprawa to te godziny pracy które nie są ewidencjonowane. Jeśli nie przekroczysz pełnej godziny nadliczbowej (powiedzmy jesteś tylko 50 min. dłużej) to tak jakbyś tego czasu nie spędził w pracy. Nie ważne że przyszedłeś do pracy 20 min. wcześniej(bo taki obowiązek nakazał Pan Kierownik). To jest czas darowany firmie, nie ewidencjonowany. Tak więc, nowo otwarty sklep z nową załogą i szanownym Kierownictwem, już pracuje na niechlubną opinię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.
@J.

Pan kierownik nie jest synem Pani Grażyny za krótko pani pracowała i ma małą wiedze :):))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Basia
@J.

Interesuje się obecnie delikatesami, chce sama otworzyć swój biznes tylko w innej sieci. Odnośnie do komentarza Pani J stwierdzam, że ta osoba nie nadaje się do żadnej pracy a na pewno nie w sklepie , sama Pani mówi , że nowo otwarty, wiec stwierdzam że już Pani tam nie pracuje ? takich pracowników nie polecam żadnemu pracodawcy. Pracownik z takimi cechami nie zagrzeje długo żadnego miejsca. Z doświadczenia wiem ,że nowo otwarty sklep (przy dzisiejszej konkurencji) wymaga więcej czasu i "dopieszczenia "całej załogi. Moim zdaniem, przepracowane nadgodziny zawsze zostają docenione przez pracodawce. Wielki SZACUNEK dla właściciela za otwarcie tak pięknego sklepu !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pani K
@Basia

powodzenia zycze otwieraniu własnego sklepu i duzo cierpliwosci,niech Pani tylko pamieta ze to kierownik jest Pani prawa reka a pracownicy zawsze beda nie zadowoleni ...zeby sklep mógł istniec musi pełna dyscyplina. Pani J w swoim marnym komentarzu próbowała zniszczyc ciezką prace tego Pana jednak kto go zna wie ze o takim kierowniku mozna tylko marzyc surowy jednak swoje obowiązki doskonale takiego tez kierownika Pani Basiu życze!!!:)

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

kierownik miły , premii brak ,kodeks pracy jest przestrzegany do bólu,marna wypłata zawsze dziesiątego,trzeba 20 min przed praca i 20 po pracy zostać za te 40 minut nie płaca , zdarza się zostać dłużej i też nie płacą za nadgodziny ,rzadko oddają godziny gdy dłużej pracujesz ,chyba jak wszędzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mikołaj

Mnie zainteresowała oferta pracy na stanowisku Kasjer/Sprzedawca/Starszy kasjer nie maja wygórowanych wymagań, a oferują możliwość awansu, może delikatesy cezar to moja przyszłość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
remi

myślę, że premie to ostatnie czym zostaną uraczeni pracownicy Cezara, skoro same zarobki nie powalają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DELIKATESY CEZAR - Tarnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DELIKATESY CEZAR?

    Zobacz opinie na temat firmy DELIKATESY CEZAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DELIKATESY CEZAR?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

DELIKATESY CEZAR
3/5 Na podstawie 68 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kochanowskiego 30
    33-100 Tarnów
  • NIP: 9930465198 KRS: 0000253978
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DELIKATESY CEZAR
Przejdź do nowych opinii